PDA

View Full Version : Tämä on todellinen survivors

Gabriel
19.6.2002, 13:42:25
Minä jouduin kolmeksi päiväksi pahimpaan paikkaan ikinä. Oikea survivors. Tai survivor.

Menimme mökille. Siellä oli suvun toinen haara myös. Minun ikäinen tyyppi ja sen kaksi 'kaveria'. Apua. Ne olivat teinipeeloja.

Kaksi oli TIETENKIN ajannut päänsä paljaaksi ja kolmannella oli hiukset geelillä pystyssä tyyliin 'fleda'. Lisäksi ne tupakoivat. Eivätkä niinkään mm. stressiin tai muuhun, vaan ihan näön vuoksi. Eikä mennyt tupakka päivässä, vaan kokonainen aski jokaisella. Minä laskin.
Kerrottakoon, että heidän keskiarvonsa olivat 5.2, 6.1 ja 6.3. He katselivat minua todella kummissaan kun ilmoitin omakseni 8.4. Heti kuului 'higge'. Mutta minä manasin kasvoilleni tuiman ilmeen, suljin silmäni puoliksi, hengitin niin kovaa että sieraimet väpättivät ja imin hiljaa, melkein - huom! MELKEIN - huomaamattomasti hammastani. Tehän tiedätte ilmeeni. XD
Yritin sisäistää koko olemukseeni yhden ainoan ajatuksen.
"Minua ei kannata tulla ärsyttämään. Heilun hulluuden rajalla. Eikä mikään piristäisi minua niin kuin aimo annos väkivaltaa. Antakaa minulle tekosyy!"

Kerrotakoon, että ne eivät KERTAAKAAN käyttäytyneet minua kohtaan tavalla jonka olisi voinut käsittää loukkaavaksi.:rolleyes:
Lisäksi he päättivät hyväksyä minut 'porukkaan'. SITÄ en ainakaan halunnut. Mutten muuta kovin paljoa voinut tehdä kuin lukea ja silmäthän väsyvät. Niinpä menin heidän mukanaan minne sattuivatkaan menemään mutta vain jos mukaan pyysivät.

Peelot ovat näköjään kovia lisääntymään, he olivat menossa luokille 7, 8 ja 9 mutta TIETENKIN olivat kaikki jo 'naineet'. Yhden kanssa aloimme puhua koulutovereista. Se tunsi joitakin omiani. Noh, kysyin että tunteeko hän yhtä meidän luokan tyttöä joka asui suht. lähellä hänen kotoaan. Vastauksena kuului kas kummaa; 'Mä oon nainu sen kaa.'
Voi veljet.:rolleyes:

Mielenterveyteni olisi järkkynyt, ellei minulla olisi ollut mukana matkapuhelinta; ainoaa yhteyttäni ulkomaailmaan.

Sitten yritin johdatella keskustelun syvemmille urille. Kuinka paljon voi peelojen kanssa syvällisiä puhua? Peelot päätyivät itselleen syvällisimpään mahdolliseen; itsepetokseen. Alkoi kuulua juttuja tyyliin:
'Musta ihminen saa olla ihan vaan sellanen kun ite haluu'
Mieleeni tuli flashback. Nopeita ajatuksia, kuvia ja ääniä sekaisin. Kävin läpi vaihtoehtoja siitä millainen ihminen EI saa olla vaikka miten haluaa. Ajatukseni kieppuivat päässäni, mutten sanonut mitään.
'Saatko olla murhamies jos haluat? Saatko?! Entäpä jos; saatko olla keisari jos vain 'haluut'?! Voitko sinä olla vaikka jokin perkeleen pop-tähti jos vain haluat?!' -en kuitenkaan sanonut mitään. Peelo kyllä lisäsi kantaansa:
"Jos mun vitun muija rupee sanoo, ettei se pidä musta millaisena olen, niin vittu mä jätän sen!" sitten peelot tietenkin nyökkäsivät hyväksyen oman itsepetoksensa ja alkoivat polttaa 'miehen puheen' kunniaksi. Olisin halunnut oksentaa.

Noh, sitten mentiin kalastamaan. Peelot käyttivät kaloista nimeä 'läski!' johon meni tietenkin perään röhönauru. Saimme vain särkiä. Peelot eivät halunneet särkiä. Ehdotin että heittäisimme ne takaisin. Muttei sovinnut peeloille. Ne halusivat heittää särjet nuotioon nähdäkseen 'miten ne sätkii'. Kalathan olivat aika tuskissaan, hyppelehtivät hiilloksien ja liekkien keskellä ennen kuin vaipuivat. Minä olin shokissa. En näyttänyt sitä. Olin yhtä ilmeetön kuin silloin kun ilmoitin keskiarvoni. Peelot huusivat kaloille tyyliin:
'Haluuksä takaisin mamisi luo? Varmasti haluut! Pikkuinen fisu haluaa takaisin mamin luo!' johon toinen peelo vastasi:
'Pikkuinen? Ei ne oo pikkuisii, ne on ihan vitun läskejä!'
*röhönauru*

Minun ajatukseni:
'Minäpä haluaisin nähdä TEIDÄN kiemurtelevan siellä! Teidän kuolevan ja sätkivän!' Sitten päähäni ilmestyi kuva. Tuli mieleen ihan Sven Hasselin kirjat ja heti perään yhdistin Hitlerin huutamassa sadoille tuhansille ihmisille. Ja ajatukseni olivat:
'Te olisitte ansainneet moisen kohtalon. Tuntikausia stalin-urkujen kauhean jyrinän alla, nähdä toistenne palavien ruumiiden juoksevan ja sortuvan, paskovan housuihinne aina kun koko Neuvostoliiton lentoarmeija pommittaa kaulaanne ja lopulta kuolevan liekinheitinpioneerien ansiosta tai painekraanaattien ansiosta; keuhkot riekaleina ulkona suusta.'

Maailma on väärä. Tuollaiset peelot olisivat ansainneet olla ihmisjätettä II maailmansodan aikana kentällä tai Auswitchin tai Dachaun 'suihkuhuoneissa'. Sellaiset sadistiset paskat. Minä vihaan niitä.

Ilmeettömyyteni katosi ja huuleni alkoivat muodostaa sanoja. Olin raivoissani niille sadisteille. En näyttänyt sitä.
'Miksi teette noin?' minä kysyin. Yksi katsoi minua kummastuneena.
'No ku me vittuillaa niille!' se vastasi. Kun eilen irkissä siitä kerroin; Noirre kyllä repesi. Mutta siinä ei ollut MITÄÄN hauskaa. Tuli mieleen taas Sven Hassel ja kuinka hän oli käyttänyt kenttälapiota usein aseenaan.
'Sinä ansaitsisit moisen kohtalon. Kallosi sortuisi kuin munakuori kasaan, aivot purskahtaisivat esille ja tuo YÖKÖTTÄVÄ tupakan, hilseen ja hien sekoittunut haju vihdoinkin katoaisi!' minä ajattelin. Mutten sanonut. Minun olisi tehnyt mieli tappaa. Olisi tehnyt mieli olla joku tarinoideni paha tyyppi, Qun-Zar, Az, Lucidus; ihan kuka vain jolla on suuret voimat ja joka pystyy leikiten kiduttamaan ihmisiä pahimmilla tavoilla. NUO olisivat epäilemättä sen ansainneet.

Yöllä sitten mentiin soutamaan järvessä sijaitsevalle kalliosaarelle. Minä niiden kolmen mukana. Hyvä että menin; kalliosaarella oli tiirojen pesiä. Kuoriutumattomia munia. Ankeus, sorto, raivo ja julmuus täyttivät mieleni ja sydämeni. Nuo paskiaiset epäilemättä polkisivat munat hajalle. Hyvä, että olin käynyt katsomassa saaren ympäristöä. Kun peelot halusivat mennä vaeltelemaan; huusin ma langeten peelon tasolle:
'Vittu, me tultiin tänne kalastamaan! Ja me kalastetaan perkele, emmekä vaella!' se oli ainut kerta kuin moiseen kielenkäyttöön lankesin. Onneksi se tehosi.

Kalastaessamme sitten ne alkoivat tietenkin vaihtaa kännikokemuksiaan. Pienin määrä joka tuli oli jokin 'yheksän bishee'. En tiennyt mikä on bishe, mutta varmaan sitten koskenkorva tahi jotain, kun kerran peeloille kelpaa. Joka tapauksessa ne tulivat siihen tulokseen, että olivat tulleet 'iha vitu kännii!' hyvin monta kertaa (säälittävän) elämänsä aikana.

Ellei minulla olisi ollut matkapuhelinta mukana, olisi tuo ollut PALJON vaikeampaa ellei mahdotonta. Minä vihaan teinipeeloja. Ja niin tahi näin, mut minun mielipiteeni (oivoi) on, että tuollainen ihmissaasta ei elää ansaitse.

Minä vihaan teinipeeloja.

absinthe
19.6.2002, 13:51:46
Hmjaa-a. Vaikka en erikoisemmin tyypillistä teininuorisoa rakastakkaan, minua alkaa tämä ylenpalttinen ihmisviha vähän ottaa pattiin. (read as pää :p)yksi on p33lo ja toinen on teinixxx ja kokoajan pitäisi skarpata että olisi mahdollisimman asiallinen, epäteinimäinen, p33loton ja muutenkin uhan mukava tyyppi. Pöh. Antaa ihmisten olla ja elää. En usko että sinun elämääsi paljoakaan hetkauttaa se, onko niillä 5.7 vai 6.8 keskiarvot, jos eivät itse parempaan kykene/pysty/jaksa/tahdo. Suurin osa pojista nyt kuitenkin kehuskelee naineensa, vaikka ei kuitenkaan tiedä edes mihin reikään se pippeli pitää työntää. Voi jeesus. Kaipa sekin kertoo ihmisestä jotain, tukleeko ihmisten kanssa toimeen ihan jopa irl, vai onko ne epäpeelot ja antiteinit vaan täällä, online. Korvikset roxorna ja piis nigga, piis.

Gabriel
19.6.2002, 13:54:55
Kehuskelun kyllä jaksan sietää ja ylimaltillisen itsepetoksen myös, mutta tuollainen sadismi? Ei taatusti. Ansaitsisivat itse joutua jonnekin jossa on ilmakehä tuhat kertaa ohuempi, kykenemättöminä liikkumaan ja palaa sitten jonkinlaisessa liekissä.

Jos oikeudenmukaisuutta on olemassa, niin on helvettikin olemassa.

absinthe
19.6.2002, 13:59:50
Nojuu, sääliksihän sitä käy poloisia kaloja, mutta ei niin suuri synti että sen perusteella pitäisi passittaa
Hemmettiin, Saakelin kiusattavaksi.

Gabriel
19.6.2002, 14:05:10
Noh, jos tämä nyt TEOLOGISESTI otetaan, niin kyllä se tarpeeksi suuri synti on ainakin Vanhan Testamentin mukaan.

Vanhassa Testamentissa Jumala on ankara isähahmo, joka on antanut ihmisille luvan saalistaa luomiaan olentoja, mutta vain ruokaa varten tai itsepuolustukseksi. Ruokaa oli meillä tosin yllin kyllin eikä särkiä kalastettu ainakaan itsepuolustukseksi. Mahtaisipa Jumala olla raivoissaan, kun tietää saisi mitä Hänen LUOMILLEEN olennoille on tehty. Ikävää, ettei Hän tiedä.:rolleyes:

Ja kyllä minun mielipiteen mukaan elämän ottaminen pois tahallaan on hyvin hirmuinen teko. Hyönteisiä, ei tietenkään, mutta se mitä särjille tehtiin. Elävinä nuotioon, huhhuh! Tietenkin on tämä asia, jossa pitää ottaa näkökannat huomioon.

Maailmassa jossa esiintyy vihaa ei voi olla puhdasta rakkautta. Oikeaa hellyyttä, ymmärtämistä ja rakkautta. Sääli vain että tuollaisten sadististen yksilöiden eliminointiin tarvitaan juuri sadistisia yksilöitä täynnä vihaa. Ihmiskunta on aika kirottu, jännää, eikö vain? :)

absinthe
19.6.2002, 14:24:27
Originally posted by Gabriel
[B]Noh, jos tämä nyt TEOLOGISESTI otetaan, niin kyllä se tarpeeksi suuri synti on ainakin Vanhan Testamentin mukaan.

Teologisesti ajatellen meidät kaikki pitää tuomita ikuiseen kiirastuleen.

psaijai
19.6.2002, 14:26:57
No joo. Ihmiset on ihmisiä ja teinipeelot teinipeeloja mutta sille ei voi mitään. Aika sairaalta touhulta vaikuttia. Paljosta vetoa että nekään ei oo nainu kertaakaan. Kehuskelevat vaan.

Toi kalojen heittäminen nuotioon on kyllä sairasta. Mä oisin ihan varmasti tuupannu molemmat niiten kalojen perään prkl.

Bishe on muuten sama aisa kuin kalja.

absinthe
19.6.2002, 14:32:38
Juu. No se nyt taas on eri asia. Bisse on kaljaa, ja sitä minä en hyväksy, ainakaan alle 18-vuotiaan kurkusta alas, ainakaan joka viikonloppu. Mitä taas tupakkaan tulee, valitettavan moni sitä harrastaa, mutta se nyt menee siinä missä jatkuva karkinsyönti :p

psaijai
19.6.2002, 14:44:59
Musta taas toisinpäin. Kyllä viinaa kohtuudella voi sallia alle 18v:kin mutta tupakointi on musta aivan hirveä tapa. Pilata nyt keuhkot ja terveys vetämällä jotain syöpäkäärö. En voi käsittää sitä.

erazori
19.6.2002, 15:32:44
Liian totta. Eihän niistä teinipeeloista tarvitte välittää jossei niiden kanssa joudu tekemiseen, mutta silloinkuin ei ole vaihtoehtoa pitäisi jokainen un-peelo varustaa vähintään sähköraipalla :D

dusty
19.6.2002, 16:26:56
Jotenkin yhdyn tuohon Gabrielin kantaan. Tietäähän sen yleensä minkälaisia tuommoset pienet on. Mie olisin kyllä saattanu survasta turpaan niitä siinän särkien kiusimisvaiheessa, ei noin saa tehä. On joskus tullu itellenikin kaameita peelontappoajatuksia kun oon joutunu sellasten kanssa jossain olemaan viis minuuttia enemmän. Toivottavasti joku joskus rankasee niitä..

*kauhea p33lontappovimma iskee*

Moguta
19.6.2002, 17:27:07
Sain kyllä käsityksen, että ne olivat kamalia, mutta NOIN kamaliksi en kuvitellut.

Heillä ei ilmeisesti ole mitään moraalia. Tai sitten se on tehokkaasti piilotettu. Kaikki tuo vain todistaakseen, miten cool on. Kaikki julmuus vain, jotta saisi muut uskomaan, että on tarpeeksi kova kiduttamaan. Minusta he ovat heikkoja. Liian heikkoja yrittääkseen ymmärtää viattoman luontokappaleen kärsimystä. Itse asiassa voisin vaihtaa pari valittua sanaa kyseisten henkilöiden kanssa...

Niiden naintikokemukset ovat tosiaan todennäköisesti seuraus TV:stä katsotun ja todellisen maailman sekä muistojen sekoittumisesta salaperäisellä tavalla :rolleyes:

Ren
19.6.2002, 17:37:52
Kas niin, tervetuloa Oikean Ihmiskuvan pariin. Enää tarvitsee vain käsittää, että sinä, minä tai kukaan muukaan ei ole rakkaita sukulaisiasi ylempi.

Minä muuten tykkäsin pentuna tappaa kaloja. Viimeksi tein sitä (ilman "järkevää syytä) arviolta kolme viikkoa sitten :)

Welc
19.6.2002, 20:06:30
Noh, jos tämä nyt TEOLOGISESTI otetaan
*clip*
Mahtaisipa Jumala olla raivoissaan, kun tietää saisi mitä Hänen LUOMILLEEN olennoille on tehty. Ikävää, ettei Hän tiedä.

Mistäs tiedät, ettei Hän tiedä?:)

Vanhan testamentin mukaan Jumala järkyttyi vedenpaisumuksen aiheuttamasta tuhosta niin, että vannoi ettei koskaan enää puuttuisi ihmisten asioihin. En muista tarkkaa sisältöä, mutta suunnilleen noin Raamattu sanoo. Ymmärtänet idean.

... taidanpa jättää mainitsematta, että tuo on suunnilleen ainoa Raamatun kohta jonka muistan, ja ottaa hihhuliuskovaisen leiman otsaani Raamatuntuntemuksesta.

Flaming Amarant
19.6.2002, 20:31:39
Hohoo. Voi noita p33l0 teinixeja. Toivottavasti #isoSILLI miitissä ei tuollaista tule tapahtumaan :D

Yksi noiden p33l0teinixien huonoista puolista on se että kukaan ei ikinä tiedä puhuuko ne totta vai mitä ne yrittää sanoa.
Vaikka huonoja puolia onkin niin onhan heissä hyviäkin puolia:
...mitäs mä nyt taas horisen, ei niissä mitään hyvää ole, eikä p33l0teinixinä olemisesta ole mitään etua. Voi niitä taunoja.
Niitä kun katsoo niin tulee mieleen koira jolta on kaikki raajat amputoitu ja se vikisee tuskasta, eli tekisi mieli päästää tuskistaa.
<blam!> niskalaukaus </blam!> :D

Ilezki
19.6.2002, 20:44:17
No, tervetuloa takaisin Sivistyksen pariin. Olet kokenut karmeita, joten sinun pitäisi rauhoittua vähän aikaa vaimosi kanssa.:D .
Teini-x p33l0t ovat kyllä kauheita, Niiden seurassa menee ennenpitkää hulluiksi, ellei keksi jotain pakotietä. Se olisi ollut täysin moraalitonta, älyvapaata, suorastaan aivottomuutta, mikäli he olisivat rikkoneet niitä munia, onneksi niin ei käynyt, joten :rispekti:ä sinulle! kauhukokemuksesi jälkeen kiroan kaikki p33l0t, ja toivotan sinut takaisin älylliseen maailmaan.

PS: Minäkin joskus viisivuotiaana tykkäsin tappaa särkiä ilman järkevää syytä....*suuri häpeä*

Supah
19.6.2002, 20:59:18
/me vihaa teinix peeloja :mad:
mutta ilman niitä ei olisi käsitettä unteinix peelo eli ilman peeloja ei epäpeelot erotu joukosta

urho
20.6.2002, 11:02:39
No on kyllä tosi peeloa porukkaa.... Kiduttaa nyt kaloja! Mitäs pahaa ne kalat on tehny niille? Minä kai heitän aina särjet/pikkukalat takaisin järveen kasvamaan! Enpä usko että kukaan tyttö [paitsi teinix] suostuu olemaan tuommosten ääliöiden kanssa. "Joo vittu mä panin sitä!1!!" Niinpä varmaan =)

Moppi
20.6.2002, 18:59:42
No tänään tulin riparilta... jepjep. Mutta yllättävän vähän siellä oli "teinipeeloja" mutta kuitenkin minä sain syvällisen ja järkevän ihmisen arvonimen. Että ei mitään suuria neroja leiriltä löytynyt. Mutta kyllä kalojen kiduttaminen ilman syytä on todella tyhmää. olkoon Ren tehnyt sitä tai ei.

Tsunami
20.6.2002, 19:48:43
Olisit V*TT* vetäny niitä turpaan oikee kunnolla ja kun ne herää;uudestaan!:mad:
Mua rasittaa tollaset juntit jotka kuvittelee olevansa kovia kun polttavat ja juovat.
*yrittää rauhoittaa itseään*

AlkoTanko
20.6.2002, 21:02:04
Huh heijaa millaisia kauhuja jouduit kokemaan!:eek:

Nuo "kaverisi" kuuluvat nähtävästi ryhmään, jota kutsutaan teinikoviksiksi. Niistä tehtiin kerran kaverin kanssa tutkimus:

1. Jos niillä on kahden tyypin ylivoima, ne uskaltaa katsoa pahasti. Jos kolmen, ne uskaltaa haukkua homoksi. Jos viiden, silloin ne uskaltaa sanoa jotain oikein pahaa. Jos kymmenen, ne uskaltavat tönäistä ja sitä rataa. YKSIN ne eivät uskalla tehdä mitään, varsinkin jos itselläsi on joku kaveri mukana.

2. Niiden kohteena toimivat usein juuri heitä heikommat kun eivät uskalla isommille ja vahvimmille uhitella.

3. Niiden mielestä perjantai-iltana kaupungille lähtö ja ryyppääminen on parasta maailmassa.

4. Niiden mielestä on kuulia polttaa tupakkaa, lintsata koulusta, haistatella vanhemmilleen, opettajilleen ja kehitysvammaisille.

5. Niiden lempisana on "vittu".

Enempää en muista nyt, mutta lisäilen niitä sitä mukaa kun muistan...

Supah
20.6.2002, 21:34:17
Ihan tässä toivoo että kalat kostaisivat :D kasvaisivat isoiksi ja heittäisivät noi teiniX:ät nuotioon "miettimään"
oh nein ens viikolla riparille (toivottavasti en tutustu samanlaisiin teinipeeloihin)

ѪҺºÍÈÙÓþ
20.6.2002, 21:58:45
Peelouttahan on monenlaista.

Tällä foorumilla peelolla tarkoitetaan ilmeisesti lähinnä nuorta joka esittää aikuista polttamalla, juomalla ja kertomalla naimis tarinoitaan.

Itse koen peeloksi lähinnä ihmisen joka on järjettömän ärsyttävä, tämä voi olla esim juuri sitä että esitetään vanhempaa ihmistä mitä on. Gabriel esittää vanhempaa puhumalla sivistyneesti ja käyttämällä lainauksia kirjoista sun muusta. Itse kuulun samoihin ihmisiin, lainaamatta mitään kuitenkaan kirjoista.

Molemmat "ryhmät", ne "jotka juovat/teinix" ja ne "nolifet", sättivät toisiaan jatkuvasti. "Vittu niillä ei oo elämää" ja "Vittu ne o tyhmiä kun polttaa ja juo" (karkea jako huom huom).

Lähes jokainen nuori yrittää matkia aikuista, jokainen omalla tavallaan. Ja Gabrielin kertoma eläimien kiduttaminen kuuluu mielestäni vielä lapsuuteen, halutaan näyttää omaa voimaa. Eikä se kalan kiduttaminen niin pahaa ole, ihan näin verrattuna (rapujen keittäminen). Uskon että moni poika joka on asunut vaikkapa "maalla" on "huvikseen" "kiduttanut" eläimiä (hyönteisiä, kaloja, matelijoita ym.), ei se niin epänormaalia ole. Onhan se jokaisen oma asia miten haluaa aikuistua ja minkä kuvan muille haluaa antaa. Antaa ihmisten olla.

Lopuksi.. Älöllälöö ö.

Mauler
20.6.2002, 22:41:27
Nuo kyllä kuulosti ihan perus amiksilta.
Kokemusta on vaikka minkalaisista teini "peeloista".
eh. palakaa helvetissä. vaikka ei kaikki voi olla "täydellisiä" :D

Chang
21.6.2002, 16:21:33
Tyhmä saa olla muttei noin peelo...
ja ne tunsi olonsa varmaan tosi kovaksi ku heitti kaloja nuotioon,no idiootteja kun on niin ei voi mitään...
Ja tuskin ne ketään on nainut,hyvä nyt jos edes on päässyt puhumaan kenellekkään tytölle paitsi jos nekin oli tarpeeksi peeloja,niin en ihmettelisi yhtään.Mut kunhan puhuivat....
Onneksi mun riparilla ei ollu ketään peeloa,mikä on todella harvinaista...Mutta peeloja löytyy joka kadun nurkasta jos niitä haluaa nähä....
Ja vielä toi juominen ja polttaminen...
En tajua mitä hienoa on mennä ryyppäämään aina viikon loppuisin kaupungille ja ton tupakoinnin tajuan kyllä et sitä pitää kokeilla (ite en oo kokeillut) mut sitten aski päivässä mikä on tavallista aika useilla peeloilla sitä en oikein ymmärrä...

Shai
21.6.2002, 20:28:47
Kunnioitan sinua veljeni, kun noin kauan kestit... En voi edes ymmärtää kunnolla kokemustasi kun ite en ole joutunut noin kauheita kokemaan.

isoSILLI
21.6.2002, 20:47:16
:( kuinka ne kehtasivat!
Kalakavereitani ei kiusata prkl!
/me tahtoo antaa p33loille hyvät, ikuisen unen tarjoavat ruiskeet.
Otan osaa gabriel, jos olisin ollut paikalla, toiveesi olisi toteutunut ja p33l0t olisivat sätkineet nuotiolla >=D *psychonaurua* Hähäähähähäähä...

Dark
27.6.2002, 10:32:04
Gabriel, Miten voi sanoa peeloks, Jonkun Tupakan polton takia, Tai hiustyylin takia? Eiks se ole ihan oma asia polttaako, Vai ei? Mutta ei se tee mitään peeloa, tai Teinixx... Ovatko kaikki peeloja/Teinixx, Joilta löytyy jotain näistä -> Polttaa, Fleda, keski arvo n. 5.0-6.6, Tai juovat? (Jotenkin sain vain tälläsen käsityksen sun puheesta)

Muuten olen AIVAN samaa mieltä noista kakaroista ;)

Celeb
7.7.2002, 19:06:07
Lolc. Tuo oli jokseenkin koomista näin luettuna/kuultuna.
Onneksi irc on keksitty. Muuten mekin, kaikki olisimme tuollaisia.

Kerrottakoon, että heidän keskiarvonsa olivat 5.2, 6.1 ja 6.3.
Jopas, jotain. Ei voi paskempaa todellakaan nähdä. Monet kaverini, jotka ovat peeloja, on heilläkin paremmat keskiarvot kuin noilla.

Btw, bishe = kalja/olut. Mistä sellaisenkin nimen ovat keksineet.

Mickey
7.7.2002, 20:26:40
Sinä kestit hienosti, minä olisin varmaankin hakenut kirveen ja lyönyt jokaista tai olisin karannut jonnekin.

Ne ovat alhaisia elämänmuotoja ja niitä vain pitää kestää ja ymmärtää, siitä syystä että sellaisen tappamisesta saa saman tuomion kuin ihmisenkin tappamisesta...

Gabriel
7.1.2003, 12:16:23
Originally posted by Dark
Gabriel, Miten voi sanoa peeloks, Jonkun Tupakan polton takia, Tai hiustyylin takia? Eiks se ole ihan oma asia polttaako, Vai ei?
Toki, toki. Eihän sen perusteella voikaan. Vaikka se onkin ihan hel-ve-tin epämiellyttävää, niin ei se kenestäkään vielä peeloa tee. Mutta voi, se heidän muu käyttäytyminen ihan kaikissa tilanteissa.. =)

Lolc. Tuo oli jokseenkin koomista näin luettuna/kuultuna.
Onneksi irc on keksitty. Muuten mekin, kaikki olisimme tuollaisia.
Äläs nyt, meillehän parempaa että ne siellä aivosolujaan tappavat. Vai tahtoisitko heidät kaikki ircciin muka?

Btw, bishe = kalja/olut. Mistä sellaisenkin nimen ovat keksineet.
Huh huh. Kuulostaa nimenäkin suussa ihan ärsyttävältä (korvasta puhumattakaan..).

Sinä kestit hienosti, minä olisin varmaankin hakenut kirveen ja lyönyt jokaista tai olisin karannut jonnekin.
KIRRRRRRRRRVES! VERINEN KIRRRRRRRRVES! (http://youzen.fffin.com/galleria/view_photo.php?set_albumName=gw2002-eetu&id=07_G)

Ne ovat alhaisia elämänmuotoja ja niitä vain pitää kestää ja ymmärtää, siitä syystä että sellaisen tappamisesta saa saman tuomion kuin ihmisenkin tappamisesta...
Joo, sanos muuta. (http://members.vip.fi/~muurinen/peelot.htm) =)

yksisiipi
7.1.2003, 15:18:11
Originally posted by Yog-Sothoth
Kehuskelun kyllä jaksan sietää ja ylimaltillisen itsepetoksen myös, mutta tuollainen sadismi? Ei taatusti. Ansaitsisivat itse joutua jonnekin jossa on ilmakehä tuhat kertaa ohuempi, kykenemättöminä liikkumaan ja palaa sitten jonkinlaisessa liekissä.

Jos oikeudenmukaisuutta on olemassa, niin on helvettikin olemassa.

Ja se helvetti does exist!

Tuo peelous lienee yleisempää nuoremmille ihmisille, olen huomannut. Mitään noin pahaa en ole kokenut, luojan kiitos, mutta kirjastossa käyvät yhdet pikkupeeloveljekset. Ja mitäpä he täällä muuta tekevät kuin jonottavat pikakoneille (niille kahdelle) toisensä jälkeen.
Tuohon löytyy onneksi nopea lääkitys huomauttamalla pojille, että aikanne on kulunut, tai kirjastontädille, että ajappas nuo kakarat tiehensä.

Mutta eniten noissa peeloissa silmiin (ja korviin) pistää kertakaikkiaan p33l0 käytös. Tyypit tappelevat ja kiroilevat ja huutavat,tajuamatta yhtään mitä puhuvat. Esimerkkiä keskustelusta: "Älä vi**u kato", "No oo vi**u hiljaa", ja samanmoista muuta kiroilua.

Lisäksi ne peelot lienevät hivenen tyhmiä tai muuten outoja. Pikakoneelle varattu aika on 15 minuuttia, joten puolen tunnin odotuksen jälkeen menin kysymään, kauankos ovat olleet jo, toinen vastasi, että vasta tulivat. Voi Erkki!

Jos voisin vaikuttaa asiaan, julistaisin peelot lainsuojattomiksi.

Sadismi on muuten kuvottavaa. Olen seurannut kun jotkut tyypit heittelivät kivillä sorsia, tekis mieleni vähän kostaa. :D No, onneksi pojat eivät sillä kertaa osuneet.

sketsie
7.1.2003, 18:36:42
Siis toihan on aivan sairasta heittää elävä kala nuotioon. Meijänkin koulussa on tosi paljon ton kaltaisia teini p33loja, jopa meijän luokalla. Niin ja varsinkin ku oltiin uutena vuotena kaupungilla katsomassa ilotulitusta niin siellä vasta niitä teini peeloja löytyi. Jokasella kourassa kaljapullo ja tupakka suussa. Sit ne huutelee siellä " Vittuu Mää haluun känN11n " tyyliin kaikille.

nox
7.1.2003, 19:15:31
Minulla ei ole tähän muuta sanottavaa kuin, että jos ei olisi p33L0&, ei olisi myöskään Yog Sothotheja. Itse en teinipeeloista pidä, mutta jos heitä ei olisi niin en osaisi antaa arvoa niille kenelle se mielestäni kuuluu. Tarvitaan kontrastia.

Catch a fish
7.1.2003, 20:11:17
Alkujaan kirjoittanut Mickey

Lukekaapa kaikki nämä yllämainitunkaltaiset peelontappamisviestit täysin tosissanne. Takaan, että nauru on herkässä. Lisäksi yhdistäkää ajatuksenne tähän. (http://members.vip.fi/~muurinen/peelot.htm)
En ole pitkiin aikoihin nauranut näin remakasti. Kiitos teille.

Yogi, otan osaa. Tuo oli varmasti hirvittävä kokemus. Minä en olisi varmasti selvinnyt yhtä tyynesti kuin sinä kaikesta tuosta. Olisin aivan varmasti ryhtynyt aukoman heille päätäni. "Mikä ei tapa, se vahvistaa." :)

//: Kirjoitusvirhe korjattu.

Celeb
7.1.2003, 21:47:42
Tosiaankin nämä toimenpiteet, mitä te heille olisitte tehneet, on aika huvittavia.

Mistäs Mr. Nappaa Kala meidän Renin sivut on löytänyt? :)

Catch a fish
7.1.2003, 22:08:00
Alkujaan kirjoittanut Yog-Sothoth

Joo, sanos muuta. (http://members.vip.fi/~muurinen/peelot.htm) =)

Mistäs Mr. Nappaa Kala meidän Renin sivut on löytänyt?
Yogi-ystävämme tarjosi minulle kyseistä sivustoa tuon linkin kautta. =)
Olen tosin vieraillut kyseisellä sivustolla ennenkin. Muistaakseni ohjeita tai foorumin käytäntöjä lueskellessani. Siellä oli linkki samaiselle Renin luotsaamalle sivustolle.

Archux
7.1.2003, 22:57:46
Itsellänikin vähän kokemuksia tuollaisista. Muistankin vielä kun tässä...hmm olisko ollut puolisen vuotta ajassa taaksepäin, niin istuin bussissa ja kuuntelin kun teinixit (samaa ikäluokkaa kuin minä eli silloin yhdeksännellä luokalla) keskustelivat. Laskin että sana "vittu" toistui noin kaksikymmentä kertaa minuutissa, joka on jo aikamoinen saavutus. Puheenaineena luonnollisesti sukupuolielimet, alkoholi yms. Aivan järjettömän typerää IMO.

Tuolla sinun mökilläsikin olisin varmasti tullut hulluksi. Ainakin olisin yrittänyt pysyä mahdollisimman kaukana eräistä nuorista miehistä.

Vodoun
8.1.2003, 10:17:09
voi luoja.. miten sulla kesti hermo.. Mie olisin sortunut tyhmyyteni ja ruvennut kyllä riehumaan viimeistään kala-kohdassa. No enhän mä muutenkaan pysty pitämään turpaani kiinni tommosten ihmisten kanssa vaan yritän järkevästi selittää, miten säälittäviä ne on.. Tiedätkö, mulla rupes kiehumaan kyllä yli jo kun luin tuota juttua. Otan osaa kohtaloosi, mä en ois kestäny totakaan vähää.. :eh:

Toia
8.1.2003, 10:19:50
Teinipeelot ne todella ärsyttävät ja niitä on aivan kaikkialla ja joka kerta minä joudun puhumaan niille :confused:.
Onneksi suvussani ei ole kovinkaan monia teini peeloja vain kolme yksi, joka asuu onni Ruotsissa, toinen vankilassa ja, kolmas on nyttenkin juovuksissa jossain.
Onni etten niitäkään tapaa kovinkaan usein kiitos isän kun isäni vihaa kaikkia niitä kolmea :) .

Velvet
9.1.2003, 15:47:14
Uh-oh. Teinipeeloja on moneen junaan mutta nuo tuollaiset pitäisi kyllä armotta jättää jo asemalle. Vaikka kyllähän ne sieltäkin muualle osaisivat mennä.
Oletan, ettei näillä teinipeeloilla ole vielä olemassa omaa persoonallisuutta kovinkaan paljon, kun on yleisen "kovan kundin" käyttäytymistä pitänyt soveltaa noinkin alentavalla tavalla. Auttaako meidän tehdä muuta kuin toivoa, että joku kaunis päivä näilläkin lapsiraukoille on kertynyt sen verran älliä lisää että tajuavat jo vähän muutakin kuin oman "ison kovan khuulin superin egonsa"? Itse saan katsella samanlaisia tapauksia päivät pitkät koulussa. Onnekseni olen tosin saanut huomata, että osa niistäkin "jees on kova *ittu poltan röögii niigu" tyypeistä ovat hieman kasvaneet ylös ja alkaneet tajuta oman tilanteensa ja ympärillä olevan maailman. Mutta sitten taas törmään sellaiseen yhäkin keskenkasvuiseen teinipeeloon omalla luokalla. Se masentaa.
Onko siis mitään tehtävissä vai häviääkö ihmiskunta tämän surullisen ilmiön takia? Ei huolta. Kyllä nekin teinipeelot jokukaunis päivä siitä viisastuvat (toivottavasti) ja alkavat ymmärtää hiukan enemmän asioiden tärkeyttä ja kenties jopa hankkivat oman persoonallisuudenkin (vautsi vau) ja alkavat elämään ihan oikeaa elämää. Kunnolla. Ilman pakottavaa tarvetta näyttää miten suuri ja kova onkaan, teeskennellä jotain muuta. Eli malttia ja hermoja, kaikki me olemme joskus olleet räkäpäisiä lapsia (ja jotkut läpi elämänsä mutta doh).
Tietenkään ei ole väärin aina välillä oikaista näitä teinipeeloja suuressa viisaudessaan (yleensä oikein makoisan sarkasmin säväytyksellä, niitä on helppoa näpäyttää sillä, mitä ne eivät itse hallitse ^-~ ) (saa sitä aina välistä olla niillekin pikkuisen ilkiö).

Niin no jaa, jos ei jakseta olla kilttiä pilttiä niin ainahan yksi vaihtoehto on kuula kalloon ja mullan alle.... *sadistista virnuilua*
Tai sitten niitä voi pyydystää hummeri ansalla kun pistää uusimman trendilehden syötiksi. Sitten niistä voisi tehdä hainsyöttejä (keksimme tämän linja-autossa kaverini kanssa ja se kuski nauroi meidän jutulle ja myönteli samaa... kunnon äijä).

Ota vastaan suurimmat osanottoni, Yogi, arvostan pitkää pinnaasi (sekä aika muikealla tavalla kirjoitettua tekstiäsi).
Hmm. Hänelle pitäisi antaa urhoollisuus mitali....

David A. Mage
9.1.2003, 20:44:02
... En löydä sanoja kuvaamaan tunnettani tämän luettuani.

Olin aina käsittänyt moisten ihmisten rajoittavan touhunsa siihen jokaperjantaiseen juopotteluun jonka jälkeen voikin kehuskella sillä, kuinka monta pulloa sitä jotakin yököttävää nestettä on juonut, mutta kun luin tuota sadistiseen kalankidutukseen asti aloin tosissani voida pahoin. Miten kukaan selväjärkinen ihminen voi tehdä tuolla tavalla? Mitä ihmeen tyydytystä hän siitä saa? Nuo kaksi kysymystä ovat päällimmäisenä mielessäni enkä muuta itsestäni irti saa. Minä en itseni tuntien koskaan kykenisi niin sadistiseen tekoon ja varmaankin olisin tuupannut nämä idiootit nuotioon kalojen perässä ja karjunut täyttä kurkkua jotakin siitä, miltä tuntuu olla kalojen asemassa. Saattaisin pystyä hillitsemään itseni, mutta hyvin lähellä napsahdusta pääni olisi. En ole jos jonkinlaiseen aikaan pitänyt ihmisiä muiden eläinlajien yläpuolella. Pikemminkin voin sanoa pitäväni ihmisiä maapallon pohjasakkana joka on aina ollut pallollemme enemmän pahasta kuin hyvästä. En voi sietää tällaisia nuorison edustajia jotka hetken mielijohteesta ilman minkäänlaista harkintaa alkavat tappaa kaloja tai muita eläimiä vain siksi, että "haluaa nähdä kuinka ne sätkii". En ymmärrä, miten olet näitä kestänyt heihin fyysisesti kajoamatta ja otan osaa. Henkilökohtasiesti en luultavasti olisi kestänyt moisten seurassa viittä minuuttia kauempaa.

Nämä kaksi kuitenkin edustavat idiotismin toista ääripäätä ja kaikki tuollaiset pitäisivät julistaa lainsuojattomiksi ja heittää selliin pitkäksi ajaksi. Ilman oikeudenkäyntiä. Luulisin, että suurin osa tällaisista ihmisistä jättäytyvät vain olemaan hirmuisiksi koviksiksi jotka yrittävät vain päteä muiden silmissä uhraten tälle tavoitteelle omat keuhkonsa ja maksansa muiden ihmisten kuuloaistista puhumattakaan. Olen tuon luettuani onnellinen, etten ole päässyt seuraamaan moisten elämää tarkemmin vaan olen jäänyt vain kuuloasteelle, eli toisin sanoen olen lopen kyllästynyt heidän puhekieleensä joista joka toinen sana alkaa veellä (Ilman tätä huomautusta suluissa tulisi varmasti jokin näsäviisas ja typerä kommentti jostakin) ja joiden hengitys lemuaa vahvasti tupakalle, jota heillä kuluu pahimmillaan 20 kpl päivässä sekä siihen, että olen pari kertaa nähnyt muutama entistä kaveria (ajalta ennen yläastetta siis) hoipertelemassa ympäri autotietä puhe sammaltaen. Enää en keksi mitään sanottavaa ja toivon kaikille teinipeelotonta vapaa-aikaa. (Koulussa/jossakin muualla näiltä ei voi estyä.)

muumuu
9.1.2003, 21:10:57
Kala nuotiolle elävänä? Onpas se kamalaa. Siis... toki se on varmaan anellut armoa sielunveljiltään ja ollut kamalissa tuskissa ja rukoillut jumalaa avukseen, mutta voi pyhä sylvi, sehän on KALA! Ja kohta sanotte "entä jos se olisit ollut sinä tai sinun läheisesi?". Minä sanon kun ei vain ollut. Harvemmin niitä ihmisiä meinaan enää nuotiolle korventumaan heitetäään kun noitavainot loppu jo muutama vuosi sitten.
Sitten näistä juomisista ja tupakan polttamisesta.
Jokaisen oma asiahan se on miten terveytensä päättää pilata. Toinen polttaa tupakkaa ja toinen juo alkomaholilla maustettuja iloliemiä. Tupakointi on riippuvuus muiden joukossa, ei siinä loppujen lopuksi ole mitään sen kamalampaa kuin että ostetaan kallis käärylepakkaus, otetaan kääryle, kääryle poskeen ja palamaan, katsotaan kuinka raha palaa savuna ilmaan ja tunnetaan se iiihana tunne joka siitä tulee. Ja haistaan hy.. pahalle ja ihmiset ympäriläl kärsii ja saa vaikka mitä tauteja ja syöpiä.

Mutta kyllähän tuo teksti oli _erittäin_ hauskaa luettavaa xD

David A. Mage
9.1.2003, 21:19:06
Alkujaan kirjoittanut asrael
sehän on KALA! Ja kohta sanotte "entä jos se olisit ollut sinä tai sinun läheisesi?". Enkä sano. Sanon, että kala on elävä olio siinä missä ihminenkin, ja mikä piru latoo ihmisille oikeuksia tappaa niitä huvikseen? Ihminen on kiistatta julmin peto mitä maa päällään kantaa, eikä sille mitään voi. Silti tuollainen on sairasta (ei epäinhimillistä. Lähempänä inhimillistä pikemminkin) eikä kenenkään pitäisi moista harjoittaa.

memo
10.1.2003, 15:54:12
Siis toi juttu oli karsee... Paljosta vetoa, että ne ei oo ketään nainu?!!! Tunnen parit tollaset samanlaiset p33lot ja yks niistä sattuu olemaan mun luokalla. Joka välkkä se aina heittää tosta vaan, et läheks röökille?

muumuu
10.1.2003, 20:29:13
Alkujaan kirjoittanut David.A.Mage
Enkä sano. Sanon, että kala on elävä olio siinä missä ihminenkin, ja mikä piru latoo ihmisille oikeuksia tappaa niitä huvikseen? Ihminen on kiistatta julmin peto mitä maa päällään kantaa, eikä sille mitään voi. Silti tuollainen on sairasta (ei epäinhimillistä. Lähempänä inhimillistä pikemminkin) eikä kenenkään pitäisi moista harjoittaa.
Juu eläähän se, mutta kuinka monessa meistä muutaman kalan korventuminen oikeasti haittaa? Särjethän kuolee sukupuuttoon ja sitten Me ihmiset kärsimme kovasti kun nuo p3rjantaiteinip33l0t kärventää kaloja nuotiolla. Ja särki ei ees oo hyvä kala ! :o
Emt, emmä nää siinä mitään kauheeta että kala korventuu notskilla, oli se elävä tai ei. Japanissahan sitä friteerataan eläviä kaloja kiehuvassa öljyssä ja noukitaan sitä lihaa pois vielä kun kala sätkii. Mmm, paikallista herkkua :)

Eipä nuo kalat minussa mitään tunnekuohuja aiheuta, kun en ole niin luonnonlapsikaan. Mut kiinas hei kuolee enemmän ihmisii tulvis qu kukaan p3rjantaiteinip33l0 kerkee notskil kaloi kärventää !

Catch a fish
11.1.2003, 13:47:23
Alkujaan kirjoittanut Expendable
Mitä tarkoittaa peelo :huh:

Jos luit tuon Gabrielin tarinan(tämän ketjun ensimmäisen, pitkän viestin), niin luulisi, ettei enää ole mitään kysyttävää peeloista. Se oli aika kattava paketti aiheesta. :)

Tätä linkkiä napsauttamalla (http://foorumit.fffin.com/showthread.php?s=&threadid=2322) pääset paikkaan, jossa on aiheesta paljon tietoa. Sieltä lukemalla ei ongelmia pitäisi enää ilmetä. :)

PS. Anteeksi off-topic. Toivottavasti ymmärrätte.

ceeb
13.1.2003, 13:05:03
Alkujaan kirjoittanut Gabriel
Kerrotakoon, että ne eivät KERTAAKAAN käyttäytyneet minua kohtaan tavalla jonka olisi voinut käsittää loukkaavaksi.:rolleyes:
Lisäksi he päättivät hyväksyä minut 'porukkaan'. SITÄ en ainakaan halunnut.

Vaikka et halunnut oleilla heidän kanssaan, he eivät kumminkaan sysänneet sinua sivuun vaan halusivat olla 'ystäviäsi' vaikka oletkin täysin erilainen. Toisinkin olisi voinut käydä. He olisivat voineet käyttäytyä sinua kohtaan loukkaavasti tai jollain muulla alentavalla käytöksellä (joka on hyvin ominaista näille teinipeeloille). Ehkä oisit sitä mielummin halunnut. Mutta on se kyllä niin kauheeta jos ihmiset haluavat olla ystävällisiä.

Minun ajatukseni:
'Minäpä haluaisin nähdä TEIDÄN kiemurtelevan siellä! Teidän kuolevan ja sätkivän!' Sitten päähäni ilmestyi kuva. Tuli mieleen ihan Sven Hasselin kirjat ja heti perään yhdistin Hitlerin huutamassa sadoille tuhansille ihmisille. Ja ajatukseni olivat:
'Te olisitte ansainneet moisen kohtalon. Tuntikausia stalin-urkujen kauhean jyrinän alla, nähdä toistenne palavien ruumiiden juoksevan ja sortuvan, paskovan housuihinne aina kun koko Neuvostoliiton lentoarmeija pommittaa kaulaanne ja lopulta kuolevan liekinheitinpioneerien ansiosta tai painekraanaattien ansiosta; keuhkot riekaleina ulkona suusta.'

Maailma on väärä. Tuollaiset peelot olisivat ansainneet olla ihmisjätettä II maailmansodan aikana kentällä tai Auswitchin tai Dachaun 'suihkuhuoneissa'. Sellaiset sadistiset paskat. Minä vihaan niitä.

---------------------------

Minä vihaan teinipeeloja. Ja niin tahi näin, mut minun mielipiteeni (oivoi) on, että tuollainen ihmissaasta ei elää ansaitse.

Eli sinä et ole sadisti kun haluaisit heidän kuolevan sen takia mitä he ovat ja ties millä tavalla? Et tietenkään kun nämä eivät ole omia sanojasi vaan jostain lainattuja. Jos heidän kuuluisi kuolla niin sitten todella monen muunkin ihmisen pitäisi kuolla. Et näemmä paljoo käy ulkona kun tällaisia asioita hämmästelet. Noita ihmisiä on tällä hetkellä erittäin suuri osa nuorista, ainakin pääkaupunki seudulla (valitettavasti), vaikka ei kumminkaan niin paljon kuin joku 3 vuotta sitten. Siitä voit päätellä itse kuinka paljon heitä onkaan.

Kyllä, nämä teinipeelot osaavat olla erittäin rasittavia mutta tuo sinun tekstisi oli kyllä minun mielestäni yliammuttua 'haluan että kuolette kaikki teinipeelot', entä jos sinusta ajatellaan samoin? En minäkään pahemmin niitä arvostakkaan, kaiken maailman tupakan poltot jne. ei voi käsittää. Ja mitä niihin kaloihin tulee, olen minäkin niitä lätkinyt rantakiviin pienempänä ilman omantunnon tuskia.
Lyön vetoa että sinä tapat hyttysiä kesällä. Nekin ovat elollisia olentoja. Olet sadisti. Vaikka tämä olikin oletus, uskon silti että tapat niitä.

Gabriel
13.1.2003, 13:25:07
Originally posted by Snowcock
Vaikka et halunnut oleilla heidän kanssaan, he eivät kumminkaan sysänneet sinua sivuun vaan halusivat olla 'ystäviäsi' vaikka oletkin täysin erilainen. Toisinkin olisi voinut käydä. He olisivat voineet käyttäytyä sinua kohtaan loukkaavasti tai jollain muulla alentavalla käytöksellä (joka on hyvin ominaista näille teinipeeloille). Ehkä oisit sitä mielummin halunnut. Mutta on se kyllä niin kauheeta jos ihmiset haluavat olla ystävällisiä.
Niin, totta. En enää oikein tajua miksi tekstini oli niin vihamielistä. Ja kuitenkin olivat he ystävällisiä minua kohtaan. Taisin silloin kesän alussa olla kauhea tiukkapipo ihan itse. :murjotus:

Eli sinä et ole sadisti kun haluaisit heidän kuolevan sen takia mitä he ovat ja ties millä tavalla? Et tietenkään kun nämä eivät ole omia sanojasi vaan jostain lainattuja. Jos heidän kuuluisi kuolla niin sitten todella monen muunkin ihmisen pitäisi kuolla. Et näemmä paljoo käy ulkona kun tällaisia asioita hämmästelet. Noita ihmisiä on tällä hetkellä erittäin suuri osa nuorista, ainakin pääkaupunki seudulla (valitettavasti), vaikka ei kumminkaan niin paljon kuin joku 3 vuotta sitten. Siitä voit päätellä itse kuinka paljon heitä onkaan.
Joo, tiedän että melko kamalia silloin lauoin ja arvaa vaan hävettääkö. :eh:
Noh joo, suvaitsevaisuutta olen sentään minäkin tässä ajan myötä oppinut - Luojan kiitos. Lienen kylläkin noille henkilöille anteeksipyynnön velkaa. Itse asiassa melko monille, sillä ajattekutapani ei ilmeisesti todellakaan ollut niitä kaikkein suvaitsevimpia. Minä en edes tunnista tuota tekstiä oikein omakseni kun luen aloitusviestin. Nykyään en kykenisi kirjoittamaan mitään tuollaista.

Kyllä, nämä teinipeelot osaavat olla erittäin rasittavia mutta tuo sinun tekstisi oli kyllä minun mielestäni yliammuttua 'haluan että kuolette kaikki teinipeelot', entä jos sinusta ajatellaan samoin?
Niinpä. Myönnän että ajattelin silloin todella epäinhimillisesti ja taisin olla heitäkin kamalampi. Hitto kun hävettää..

Lyön vetoa että sinä tapat hyttysiä kesällä. Nekin ovat elollisia olentoja. Olet sadisti. Vaikka tämä olikin oletus, uskon silti että tapat niitä.
Oletuksesi ei kylläkään pidä paikkaansa. Ihan oikeasti minä pysyn kesäisin mökillä sisällä tai kuistilla hyvän kirjan parissa eikä sinne tule hyttysiä hirveämmin häiritsemään. Ja jos tuleekin, niin en rupea tappamaan vaan vaihdan sijaintia.

Kuulkaa, jos on kerran puolustanut voikukkia niin ei sitä oikein löydy sydäntä hyttystä tappamaan. Ren tietää mistä puhun. =)

Tai ainakin se oli silloin. Minä kuitenkin kannatan enemmän hyttyspilven lähettyviltä pakenemista kuin niiden tappamista. Jälkimmäinen vaihtoehto veisi myös enemmän aikaa ja vaivaa, sekä tuottaisi vähemmän tulosta.

ceeb
13.1.2003, 14:15:11
Oletuksesi ei kylläkään pidä paikkaansa. Ihan oikeasti minä pysyn kesäisin mökillä sisällä tai kuistilla hyvän kirjan parissa eikä sinne tule hyttysiä hirveämmin häiritsemään. Ja jos tuleekin, niin en rupea tappamaan vaan vaihdan sijaintia.

Kuulkaa, jos on kerran puolustanut voikukkia niin ei sitä oikein löydy sydäntä hyttystä tappamaan. Ren tietää mistä puhun.

Anteeksi väärä olettamukseni, olisi pitänyt kyllä tuosta tekstistäkin ymmärtää että sinä et tapa mitään elollista ainakaan tarkoituksella mutta kun tuo hyttysten tappaminen on minusta täysin normaalia, enkä syytä sinua siitä vaikka haluat varjella elämää, päinvastoin. No sinulla ainakin on elämän arvot kohdallaan.

Ren
13.1.2003, 14:40:46
Originally posted by asrael
sehän on KALA!
Entä sitten? Millaisen eläimen saa tappaa luvallisesti? Meneekö epäsopivan tappamisen raja söpöydessä vaiko koossa? Kenties jossain tieteellisemmässä ominaisuudessa (vaikkapa hermoston kehitys)?

MINÄ sentään olen ollut humaani ja tappanut kertalaakista. =) (Ainakin päättelin sen kuolleen, koska koko suolisto ja uimarakko paukahti jostain kohdasta pihalle. Hehe, se vasta oli hassua.)

Jokaisen oma asiahan se on miten terveytensä päättää pilata. Toinen polttaa tupakkaa ja toinen juo alkomaholilla maustettuja iloliemiä. Tupakointi on riippuvuus muiden joukossa
Kunhan opit ymmärtämään vähän laajempia kokonaisuuksia (ts. mikä ne ihmiset alunperin saa polttamaan), niin tuokin mielipide saattaa vaikka muuttua. Enpä odota silti liikoja.

Originally posted by Snowcock
hyttysten tappaminen on minusta täysin normaalia
Asia on kuitenkin "vähän" eri. Pidän omia kalatempauksiani (niitä vanhoja ja tuoreempia) infantiilin huumorin ilmauksina, hyttysten tappamista en edes ajattele. Nähdä nyt varta vasten vaivaa jonkun otuksen tappamiseen?

Siinä mielessä olen kuitenkin samaa mieltä, että keinotekoisen ylemmyydentunteen saa helpommallakin, ei siihen tarvita ihmisten melko äärimmäisen älyttömyyden (kuten ensimmäinen viestini puoli vuotta sitten pähkinänkuoressa sanookin) tarkkailua.

// Edit: Juu niin, ei hyvänen aika sentään, älkää nyt pitäkö minua minään auktoriteettina erään p-alkuisen sanan kanssa vain siksi, että kirjoitin nelisen vuotta sitten (ollessani täysin eri ihminen!) aiheeseen liittyvän HUUMORItekstin.

Seyana
13.1.2003, 14:51:50
Originally posted by asrael
sehän on KALA!

Minua tässä asiassa ärsyttää lähinnä ihmisten välinpitämättömyys ja kuvittelu siitä, että he saavat kärvennellä kaloja ja kanoja ihan oman mielensä mukaan, koska ovat kerran niin mahtava laji. On typerää yrittää todistella omaa vahvuuttaan jollakin itseään niin paljon pienemmällä. Esimerkiksi koulussani eräät idiootit potkii pikkulintuja ja sammakkoja kuvitellen nyt olevan todella urheita. Siis se kalahan olisi voinut vaikka tappaa, joten hyvä, että vielä löytyy moisia urhoollisia ritareita puolustamaan nyky-yhteiskuntaamme.