PDA

View Full Version : Matrix Revolutions

The Mynthon Fighter
31.5.2003, 19:31:44
Kuten jo kaikki tietävät niin trilogian 3 osa (Revolutions) kuvattiin samaan aikaan kuin 2 osa (Reloaded). Mutta milloin se tulee ulos? Itse luulen että syksyllä kun Reloadediä ei enään näytetä. Entä teistä?

Moguta
31.5.2003, 19:53:06
Muistaakseni joskus marraskuussa on tulossa meidän nähtäväksemme.
En kyllä tiedä, menenkö katsomaan. Oli melkoinen pettymys tämä reloaded.

anttoonius
31.5.2003, 22:05:35
Tiedän/
Ei saisi pelkällä "MOON KUULLU et s0n ihan paska!11" periaatteella tekaista jo mielipiteitä esim. (tässä tapauksessa) jostain elokuvasta. Mutta, kaikki viittaa siihen, että Matrix Reloaded on huono. Voi se olla visuaalisesti kaunis, ja uskon että se onkin, mutta oikeastaan kukaan ei ole edes tuonut esille elokuvasta muuta puolta kun ne kaikki efektit sun muut ja pitänyt elokuvan EI-visuaalista puolta vähintäänkin kivana.
Toisekseen vihaan jatko-osia.
Kolmannekseen Matrixille EI olisi saanut tulla jatkoa. (joojoo, tiedetään Andy ja Larry suunnitteli nuo kolme elokuvaa samaan aikaan jne, mutta SILTI)
Fuck jos tästä tulee joku "matrix"-trilogia, i hate it. Matrix Revolutions tulee mitä luultavimmin olemaan aika kökkö. Toivotaan että ei, mutta kuitenkin tulee, prkl.

Gabriel
31.5.2003, 22:47:06
Kyllä se siellä syksyn puolella teattereihin tulee, ja taisi täällä etelämpänäkin olla joskus marraskuun tienoilla. Lisäksi on sangen varmaa että menen sen katsomaan.

Olenko minä ainoa jonka mielestä Matrix Reloaded oli oikeasti hyvä elokuva? Tokihan siellä oli joitakin peräti kliseisen huonoja kohtauksia - kuten se tanssijuttu, ja rakastelut - mutta silti leffan juoni oli mielestäni mielenkiintoinen ja siinä oli suorastaan upeita ajatuksia. Enkä puhu ainoastaan filosofisista näkökannoista, vaan ihan juonenkäänteistä (kuten erään ykkösleffasta tutun hahmon paluu). Eivätkä tyylikkäät taistelukohtaukset nekään leffaa pilanneet runsaudestaan huolimatta. Hahmoilla oli lisäksi tyylikkäät takit. :)

Kyllä tuo kolmaskin siis menee, ei tuo 10€ nyt niin hirveän iso summa ole sillä en muutenkaan usein leffateatterissa käy.

Roakel
31.5.2003, 23:03:49
Miitissä oli pientä puhetta tästä tulevasta kolmois-osasta ja joku mainitsi sitten että se tulee joskus syksyn tienoilla, alussa en tietenkään uskonut siihen sillä leffoilla on yleensä aika pitkä väli ennen kuin jatko osat rantautuvat elokuvateattereihin.

Toivottavasti pidetään Matrix-Revolutions miitti, jooko jooko? :D

Solidus
2.6.2003, 0:24:36
Minustaki Matrix Reloaded oli hyvä. Revolutions tulee marraskuussa. Reloadedin lopputekstien jälkeenhän tulee Revolutionsin teaseri, kukaan jäänyt katsomaan? Ite en kattonu sillo mutta netistä löysinkin jo :)

Uber Weapon
2.6.2003, 8:30:15
Originally posted by anttoonius
Tiedän/
Ei saisi pelkällä "MOON KUULLU et s0n ihan paska!11" periaatteella tekaista jo mielipiteitä esim. (tässä tapauksessa) jostain elokuvasta. Mutta, kaikki viittaa siihen, että Matrix Reloaded on huono. Voi se olla visuaalisesti kaunis, ja uskon että se onkin, mutta oikeastaan kukaan ei ole edes tuonut esille elokuvasta muuta puolta kun ne kaikki efektit sun muut ja pitänyt elokuvan EI-visuaalista puolta vähintäänkin kivana.
Toisekseen vihaan jatko-osia.
Kolmannekseen Matrixille EI olisi saanut tulla jatkoa. (joojoo, tiedetään Andy ja Larry suunnitteli nuo kolme elokuvaa samaan aikaan jne, mutta SILTI)
Fuck jos tästä tulee joku "matrix"-trilogia, i hate it. Matrix Revolutions tulee mitä luultavimmin olemaan aika kökkö. Toivotaan että ei, mutta kuitenkin tulee, prkl.

Hmmm... Tää nyt kuulosti (heh näytti) aika perinteiseltä "yksi on jumala" tyyppiseltä tekstiltä. Eli ettei "saa" tehdä jatko-osia. Jos tavaraa riittää mieluummin tehään kaksi tai kolme leffaa kun että yksi puolitoistatuntinen paska josta on kaikki nirhitty pois. Minua ei haittaa. Ja hei kyseessä on eloKUVA eli siis visuaalinen taide muoto. Jeah jeah itsekin dissaan pelkkiä efekti leffoja mutta minusta Matrixit on sen yläpuolella.

Aina löytyy näitä rokkipoliiseja jotka ei oo mihinkään tyytyväisiä: jos leffan jatko on samanlainen ruikutetaan ettei siinä oo mitään ideaa, ja jos se on erilainen whinetetään että se hukka alkuperäisen. Samanlaisen kanonoinnin kohteeksi joutui SW:kin jonka fanit sitten oo mihinkään tyytyväisii.

(EDIT:// Aina valmis miittiin! Ja eiköhän joku pistä Matrix Revolting miitin kunhan ajankohtaiseksi tulee.)

creature
2.6.2003, 8:34:10
se olisi mielellään kivaa se että mentäis taas kattoo matrix revulotion porukalla se oli ihan mukava miitti silloinkun oltiin kattomassa, ja se matrix reloaded oli sairaan hyvä ja ostan sen kun dvd:lle. ja kannatan että pidettäisiin uusi miitti joskus vai olisko se sitten joku muu miitti ku ainainen leffamiitti?.

Yose
3.6.2003, 15:07:37
Matrix-Reloaded oli ihan sika hyvä, joten älä pelkää kaappi, et ole ainoa, tosin ykkönen oli mielestäni parempi.

Niin Revolutions on ilmeisesti siinä myöhäis-syksyn tienoilla ilmestymässä, ja minun mielestäni tuo marraskuu kuulostaa aika optimaaliselta ajankohdalta. Odotan innolla, että pääsen katsomaan tuota elokuvaa.

Joo Revolutions miittiä vaan kehiin.

The Mynthon Fighter
4.6.2003, 21:36:34
Originally posted by Solidus
Minustaki Matrix Reloaded oli hyvä. Revolutions tulee marraskuussa. Reloadedin lopputekstien jälkeenhän tulee Revolutionsin teaseri, kukaan jäänyt katsomaan? Ite en kattonu sillo mutta netistä löysinkin jo :)

Saisko tosta linkin?

Ben
5.6.2003, 13:31:21
Vaikka Matrix Reloaded ei ollut niin hyvä kuin Matrix, Reloaded kuitenkin jäi sellaiseen kohtaan, että on se kolmasosa katsottava, muuten tosta leffatrilogiasta ei saa mitään irti.

Hehe varmaan ne jotka eivät ole nähneet Matrixia ja menivät katsomaan Reloadedin olivat taatusti aivan pihalla leffasta :)

AlkoTanko
8.6.2003, 18:50:24
Noh noh, älkäähän nyt ilkeäksi ruvetko nykyajan kulttileffalle. :P

Tosi kult onkin: ainakin itse en huomannut muuta kuin hulvattoman komeita tehosteita. Reloaded onkin yksi näyttävimmistä elokuvista aikoihin, mutta dialogi oli hieman hankalaa pureksittavaa. Sama se oli ykkösessäkin, mutta se antoi hieman periksi, kun taas visuaalisuus oli hieman laimeampi.

Mutta piruako minä teidän mielipiteitä alan oikomaan, olkaa mitä mieltä olette.

Kaiowas
9.6.2003, 12:44:27
Elokuvan ensi-ilta 7.11.03, ikävä kyllä en ole vieläkään nähnyt reloadedia, mutta kai se tulee kohta käytyä katsomassa.

Darruel
12.6.2003, 20:56:21
Reloaded oli omasta mielestäni loistava leffa. Samoin ykkösosa. Sen perusteella mitä olen nähnyt, ja mihin Reloaded jäi, menen vaikka väkisin katsomaan Revolutionsin. Niin ja (tämä on melkoista off-topiccausta) kehotan kaikkia, keitä tuo Matrixin tausta ja muu juttu kiinnostaa, ostamaan Animatrixin. Itse ostin kyseisen videokasetin ja aloin älytä koko hommasta enemmän.