View Full Version : Mitä pelejä odotat eniten?
Kysymys tekee työnsä! eli mitä tulevia pelejä odotatte eniten. Itse odotan innolla Doom III, Thief III, Deus Ex 2:sta, Doom 3 sen takia kun vanhemmat Doomit ovat klassikoita :D, Thief 3 taas on a) hienon näköinen b) hiippailua c) Thief :). Deus Ex 2 sen takia kun Deus Ex 1 on mielestäni hyvä. Vaikka noista mikään ei toimikkaan minun koneellani kovin hyvin niin silti...
Siis hyi saatana listahan on täynnä pelkkiä PC:n FPS:iä! (Vaikka ihan suuria nimiä onkin) :bored: Taidampa siirtää tämän PC peli alueelle, kun sen peleistä tässä näyttää olevan kyse.
Mielenkiintoa herättävistä tulevista PC julkaisuista tulee itselläni lähinnä mieleen Max Payne 2.
Alkujaan kirjoittanut Potri
Siis hyi saatana listahan on täynnä pelkkiä PC:n FPS:iä! (Vaikka ihan suuria nimiä onkin) :bored: Taidampa siirtää tämän PC peli alueelle, kun sen peleistä tässä näyttää olevan kyse.
Mielenkiintoa herättävistä tulevista PC julkaisuista tulee itselläni lähinnä mieleen Max Payne 2.
Kyylä Doom III ja Half-Life 2 ainakin tulevan X-Box:lle
ja huom. Thief III on hiippailu peli ei FPS
Z-e-r-o
1.6.2003, 22:00:23
Hmm annan pisteeni Deux-Ex'ille kun se nyt on ainoa kunnon peli (thief kolmosen ohella) mitä voisi edes pelata. Doom III floppaa varmasti. HL 2 voisi kiinnostaa mutta kannoo nyt..
Halo on myös ihan kiinnostava mutta ykkös Halo ei nyt kaikesta ennakkohypestä huolimattaa ollutkaan minkään siisti peli...
Max Payne taas.... ykkönen on täyttä sontaa... kakkosta en odota..
auron_86
1.6.2003, 22:48:35
Katsotaanpa... Annan pisteeni Thief III:lle. Koska Doom III on luultavasti sitä samaa mitä ollaan räiskinnöissä nähty jo Wolfenstainin aikojen. Halo ei kiinnosta, koska olen sitä XB:llä pelannut eikä se pahemmin kiinnostanut, ja jatko-osalta tuskin voi odottaa muuta kuin sitä samaa mitä ykkösessä jo nähtiin. MP 1 oli silkkaa roskaa hidastuksia lukuunottamatta, joten jatko-osalta on turha odottaa ihmeempiä. Deus Ex voisi olla kiintoisa vaihtoehto, mutta päädyn siltikin Thiefiin koska häpeäkseni DE on jäänyt kokonaan kokematta. Pitäisi varmaa ostaa jostain... Half-Life 2 taas ei yksinkertaisesti vaan kiinnosta. Ykkönen oli kyllä upea peli, mutta kakkonen... ei vaan innosta. Annan siis ääneni Thiefille; vaikka pelin tekeekin eri studio, niin kaksi edellistä olivat sen verran onnistuineita että toivon kolmoselta samaa. Eikä kyseessä varmasti ole aivotonta räiskintää (toivottavasti).
yksisiipi
2.6.2003, 14:05:03
Vaikka koneeni ei mitään noista peleistä pyöritäkkään, odotan silti innolla ainakin nähdä ne mahtavat arviot Thief 3:sta ja Deus Ex 2:sta, vaikka onhan minulta jääneet Thiefin kakkososa kokonaan välistä ja Deus Ex on vain lehdistä tuttu. Mielenkiintoisia silti molemmat pelit, jos vain pelaamaan pääsisin.
sanokaa mitä sanotte, mut minä odotan ffx-2 kosta sillä satun pitämään x:stä ja aijon ostaa ton jos se tulee, tietääkseni pitäisi tulla syksyksi, ja sitten odotan että saavat FFXI:n toimimaan euroopassa...
Noh, noista annan ääneni Half-life 2:lle ihan sen takia, että kun ykkönen oli/on niin suuri menestys, niin vaikka en oikeastaan itse juurikaan sarjasta välitä, niin pitää kyllä nähdä mitä uutta HL 2 tuo tullessaan. Mutta sitten enemmänkin varsinaisesti odotan PC:lle ainakin Sam & Max 2:ta.
Roleplayer
2.6.2003, 16:57:10
Kaikki noista on aika huonoja vaihtoehtoja odotettaviksi peleiksi mutta luulisin että vastaisin tähän että Halo 2..Halo ykkönen oli hyvä peli ainakin moninpelinä ja sitä jaksoi ainakin aikansa tahkota, mutta alkoi tylsistyttää loppujen lopuksi aivan hirveästi..Pelin ykkösosalta odotettiin liikoja siihen aikaa kun se ilmestyi ja tuotti pienoisen pettymyksen kun se ei ollut niin hyvä kun odotettiin..(Ja eikös tämä ollut Xboxin ensimmäisiä pelejä?)
Thief III voisi myös olla kiinnostava peli..En kyllä osaa kertoa tästä mitään mutta juu
Doom III on sellainen floppi(Tai tulee olemaan) että huhuh..En usko että juuri kukaan edes harkitsee tämän ostamista koska edelliset Doomin osat ovat olleet aika surkeita lievästi sanottuna..
Tällä hetkellä odotan enemmin Warcraft 3 lisälevyä Frozen Thronea jolloin myös tulen hankkimaan WC3:sen alkuperäisenä että pääsee nettiinkin pelaamaan.
Mutta noista varmaan tuo HL2 ja Doom3 sekä Max Payne 2 missä on vissiin Kung-Fu Modin tekijä mukana tekemässä sen osaalueen peliin :)
Oottelen yleensä vain Square softin pelejä esim. Final fantasy ja Kingdom hearts. Nykyään oon oottamassa ffx-2 ja kh-2, jos ne tulee Eurooppaan.
Vaikka tämä PC-alueella onkin sanompa, että odotan squaren pelejä, kuten ffx-2:sta ja muita tulevia. Noista polliin laitetuista peleistä (mitäköhän järkeä tästä oli tehdä polli? Kaikki odottaa kuitenkin eri pelejä), niin kuitenkin pollin-peleistä odotan eniten Doomia ja Halo:2:sta, luulisin, että niihin on panostettu aika paljon ja pistetty verta ja hikeä likoon. EDIT:// Metal gear3: Snake Eateria odotan myös kovasti.
Vaikea sanoa, mutta taidan kallistua Deus Ex 2:n puoleen. Jos se pääsee edes lähelle ensimmäistä osaa, on tuo peli pakkohankinta. HL2 Ei kyllä kauaksi jää, ainakin jos E3:n videomateriaaliin on uskominen. Jo pelkästään se engine on odottamisen arvoinen, varsinkin jos modaamista harrastelee. Muita listalla olevia en voi sanoa odottavani, vaikka toki hyviä pelejä varmasti tulevat olemaan. Mutta missä on Duke Nukem Forever? :D
Gabriel
5.6.2003, 10:40:36
Aika turhaa tehdä kuutisen vaihtoehtoa omaava kysely peleistä jotka edustavat lähinnä omaa pelimakua samalla kun lähiaikoina julkaistaan lähemmäs sataa kuin kymmentä peliä eri alustoille. Ei myöskään kuuluu ainoastaan PC-peleihin, vaan siirrän Yleisiin Peliaiheisiin.
Niin, ja vastaus itse kysymykseen: Silent Hill 4. Kolmonen tuli läpäistyä tuossa pari päivää sitten ja se sai janoamaan lisää. Nyt sitten sellainen puolisentoista vuoden odotus, perkele.
Kanssa olisi hieno se Metal Gear Solid 3: Snake Eater.
Vaihtoehdot eivät ollenkaan ole minun makuuni, en tykkää en. Minä odotan tällä hetkellä eniten Mario Kart: Double Dash nimistä peliä joka on jatkoa N64:llä olleeseen Mario Karttiin. Sitä peliä olen jo odottanut vuoden, mutta vasta nähtyäni ruutukaappauksia kyseisesyä pelistä niin kiinnostus nousi heti.
FFX-2:sta odotan myös suuresti, siitä ei tarvitse mitään sen kummempia kirjoitella sillä luulisin että muut FF pelaajat ymmärtää. :)
Tällä hetkellä eniten odotan Homeworld 2:a, jonka julkaisupäiväksi on viimeksi ilmoitettu tämän vuoden jälkipuolisko. Hiigaralaiset on tullut autettua takaisin kotiin jo pariin kertaan, ja Cataclysmia ja erilaisia modeja on tullut hinkattua ihan tarpeeksi.
Uudessa HW:ssa pitäisikin olla sitten paljon visuaalista scifi-aiheista karkkia ja toivon mukaan entistäkin hienostuneempi taistelumallinnus - Homeworld ei ollut oikeastaan strategiapeli vaan taktiikkapeli, jossa pelkällä tulivoimalla ei pärjännyt, paitsi jos voimasuhteet olivat todella epätasapainossa - kuten silloin kun saavuin viimeiseen kenttään satapäisen ionitykkifrigattilaivaston kanssa. Vaikken grafiikasta kauheasti ole peleistä välittänytkään niin sitten kun saa kunnon koneen alle on HW2 pakkohankinta.
Noista peleistä... no ehkä Doom 3 tai Thief 3. Mutta onhan noita räiskintöjä jo tullut sen verran monta läpi tahkottua, ettei enää oikeastaan innosta semmoset perus "juokse&tapa-kaikki-mikä-liikkuu" -tason räiskinnät. Eli noista, Thief 3, jos se on sitä samaa keskiaikaista hiiviskely-fps tarinointia, kuin mitä aikaisemmatkin thiefit olivat.
Squaren peleistä tietenkin FFX-2. Square tuskin pettää. Tuoreilta E3-messuilta silmään pisti uusi Metal Gear Solid. Peli kantaa nimeä MSG3 - Snake Eater ja se traileri oli jo jotain. Silmänruokaa hienolla juonella ja tyylikkäällä toiminnalla. Siinä peli minun makuuni.
Ainoa peli, jota noista odotan on Thief 3. Kaksi ensimmäistä kun oli niin loistavia, juuri minun tyylisiä pelejä. Muista en ole ainakaan vielä innostunut.
Kaksi muuta peliä joita odotan innolla ovat Hitman 3 ja Metroid Prime 2, mutta niiden julkaisuun onkin sitten pitkä aika :(
The_Sipi
15.6.2003, 1:34:45
Tomb Raider: Angel of Darknessia odottanut siitä lähtien, kun ensimmäiset tiedot siitä tulivat julkisuuteen, eli todella kauan. Lisäksi odotan Gran Turismo 4:n ja Metal Gear Solid3:n tulemista.
Tällä hetkellä en oota mitään muuta peliä ku seuraavaa GTA:ta. Seuraavan GTAan nimi saattas olla GTA San Andreas jos niitten nimet menee ykkösen mukaan kuten nyt on menny :boing:
David A. Mage
15.6.2003, 10:14:10
Final Fantasy XII ja Metal Gear Solid 3: Snake Eater
MGS3 on odotuslistalla ollut jaetulla ykkössijalla siitä lähtien, kun ensimmäistä kertaa trailerin näin. Jos huvittaa lukea hypeni niin menkää sitä koskevaan topiikkiin.
Final Fantasy XII:n perään kuolaan jo sen takia, että sitä tekee sama tiimi kuin Vagrant Storyä ja FF Tacticsiä. Tieto siitä, että Akihiko Yoshida tekee hahmosuunnittelun oli toiseksi viimeinen niitti, enää odotan tietoa musiikkien tekijästä. Jos vaihteeksi Uematsun sijasta he jatkavat tiimissä samaa linjaa ja valitsevat säveltäjäksi Hitoshi Sakimoton, niin kattoon tulee lommo, ellei pääni työnny sen läpi. Tarkennan vielä, että hyppään kattoon silkasta ilahduksesta, muutoin lommo tulisi seinään.
Huvittava puoli tässä on se, ettei kummankaan juonesta ole kuulunut mitään...
Räiskintäpuolella tuo Doom III on ollut oma odotuksen kohde jo joitain vuosia, toivottavasti id vain ei mene mokaamaan legendaarista Doom-sarjaansa jollain huonolla räpellyksellä. Niin legenda nuo Doomit ovat, ensimmäisiä pelejä joita itse olen pelannut, vaikkei niissä kummempaa juonta olekaan ollut, toisin kuin huhujen mukaan tulevassa, jossa olisi aidosti juoni. Vanhojen Doomien tunnelma se vain on se mikä niitä vieläkin kantaa, muut pelit eivät yksinkertaisesti onnistu imaisemaan sisäänsä samalla lailla.
Muita kiinnostavia tulevia pelejä on ainakin Total Annihilation 2 ja Deus Ex II, mikäli se edes aiotaan joskus tehdä. Myöskin MechWarrioreille odottelen jatkoa, mukavaa futuristista kolistelua isoilla koneilla. Ja tietenkin myös PC:lle tulevat FF:t ovat kovasti odotuksessa, seiska ja kasi eivät oikein tahdo riittää.
Storm Summoner
16.6.2003, 13:26:08
Warcraft III: The Frozen Thronea odotan kaikkein palavimmin. Odotan että pääsen pieksämään Crypt Lordin Impale taialla vähän Archereita. Se on niin huippu peli! :ooh:
Jabberwokki
16.6.2003, 14:50:58
Nyt odottelen, että saisin Skies of Arcadia Legendsin postista.
Mutta tulevista peleistä odottelen tällä hetkellä näitä:
Dark Cloud 2: Samanlainen kuin ensimmäinen, mutta isompi ja parempi. Pitäisi ilmestyä kesällä.
Final Fantay Crystal Chronicles: Näyttää mukavan satumaiselta ja hienolta kaikin puolin. Moninpeliin tarvitaan kai kaikille GBA:t Yäks!
Metal Gear Solid 3: Jee, viidakkoon!
Final Fantasy XII: XI taitaa jäädä väliin, mutta odotus kohdistuu tähän.
Melinda
19.6.2003, 1:09:34
HL2:nen voisi olla hyvä, mutten ole sitä kovinkaan paljon pelannut, niin laitoin noista vaihtoehdoista MaxPayne2:sen, vaikka tuo onkin aika surkea, varsinkin ykkösosan omistan ps2:lla.
Peliä, jota odotan jo kovasti on DevilMayCry3, jos sellainen tulisi joskus olemaan.Toivon mukaan kakkosta parempi..ykkösen veroinen.
Itse noista odottelen hmmm..... ehkä doom3 mutta eniten odotan kuitenkin ffx-2 koska olen vannoutumaton Final Fantasy fani :D
Half Life 2 ! siihen nousi kiinnostus heti
kun näki trailerin! ja sitten viel
pari pelivideota! ja myös max payne kakkosta
odotan.
Lazuli
29.6.2003, 19:31:31
Mii en odota mithn noista peleistä. Odotan yleensä Squaren pelejä, joskus joitain roolipelejä, simulaatiopelejä ja stradegiapelejä. Nyt min odotan FFX-2:sta ja KH-2:sta. Jos ne tänne Eurooppaankin julkaistaan.
Dezibeli
3.7.2003, 17:34:07
No, jos noista pitäisi valita, niin luultavasti Deus-Ex 2 sekä Doom III. Deus-Ex vaikutti hyvältä peliltä, ku sitä kerran kaverin luona pelailin. Doomia oon pelannut sillä antiikkisella Super Nintendo -laitteella ja se oli ihan hyvä, vaikkakin en koskaan ehtinyt pelata sitä loppuun. Ku se koko kone hajosi.
Mutta, kaikista eniten odotan näitä pelejä:
The Sims 2:nen
Final Fantasy X-2
Final Fantasy XII
FF XIII
ja...ja...ja... ei tule muita mieleen. Täytyis kai hankkii pleikka kakkonen, jos haluun noita yllä mainittuja pelejä joskus pelata.
No noista tuossa luetelluista peleistä en odota varmaan mitään koska en edes tiedä mitä nuo on.
Pokémon Sapphirea [juu, päätin ostaa Sapphiren.] Minulla on joku outo hinku ostaa se vaikka tiedänkin että pelaan sitä vain ensimmäiset pari kuukautta, jonka jälkeen se unohtuu seuraavaksi puoleksi vuodeksi jonnekin ennen kuin muistan että kyseistä peliä on edes olemassa. Aiemmista Pokémonpeleistä kuitenkin pidin ja koska minulla on GBA:kin, en näe mitään syytä sille ettenkö tätä odottaisi ^^
Oddworld Munch's Exodus. Minulla on joku pakkomielle näihin peleihin. Munch's Oddyseetakaan en ole pelannut moneen kuukauteen, koska peli oli liian helppo ja suurin kiinnostus laantui heti kun olin päässyt pelin kerran läpi. Mutta koska Exodus on ainakin tietääkseni viimeinen osa tarinalle, tottakai sitä pitää odottaa. Jos se vaikka olisi vähän haastavampi ja monipuolisempi kuin Oddysee ja muut aiemmat Oddworld-pelit.
Ja mikäli FFVII:stä, VIII:stä ja IX:stä joskus hamaassa tulevaisuudessa, hyvä jos ollenkaan, ollaan tekemässä niitä grafiikalta ja nimenomaan vain grafiikalta paranneltuja versioita, ja jos tähän joskus saadaan varmistus että näin todellakin tehdään, niin minä venaan takuulla ^^
Selvä. Ihan ehdottomasti halo2 ja hl2. Halo2 sitä varten kun haluan tietää miten maapallolle käy siinä ja sen tekoälyn vuoksi. Ja pitäisihän Masterchiefin naama nähdä kunnolla, kun halo jätti sen näkemisen pois.
Hl2 siksi koska sen mukana päivittyvät monet moninpelimodit ja selvitettäisiinköhän mitä ihmettä gordonille tapahtui sen mystisen salkkumiehen jälkeen Joten siinä on selitys.
Noniin kun WC3 ja Frozen Throne tuli hankittua seuraavana ehkä mitä odotan saattaa olla lionheart
Tarina sijoittuu keskiaikaan, ristiretkien aikaa jolloin joku mullistus tapahtui ja magia syntyi yms. pelissä taitaa päästä seikkailemaan ympäri Eurooppaa... Kiinnostavinta että pelissä on Falloutien ( sen nimi taisi olla super?) hahmojen kehitys järjestelmä.
mogvisti
9.4.2004, 3:36:08
En malta odottaa alienien räiskintää, Gordon Freemanin seikkailuja, uskomattomia grafiikoita ja loistavaa juonta omaavaa Half- Life 2:sta.
Oon nähny kyseisen pelin trailerit ja ne on sellasta herkkua että siinä jää kepeästi toiseksi Thief III:t ja muut nykyajan uutuudet.
Kaikki ovat vähän niin ja näin.. Eli siis ei ole oikeastaan suosikkia jota odotan. MaxPayne2 oli ihan odotuksen arvoinen, ainakin omasta mielestäni.^^
En yleensäkkään kyllä tykkää mistään HalfLife tms. peleistä.
Thief III:sta en ole kuullutkaan.. Lienee hyväkin peli?
vegeta
11.4.2004, 16:51:20
Noh en mitään noista peleistä, koska mikään ei tule koneellani toimivaan. Itse odotan Blizzardin StarCraft: Ghostia, jonka on parempi tänä vuonna tulla :prkl: . World Of Warcraftia haluan elää warcraftin maailmassa :eh:. Näitä olenkin odottanut aika pitkään.
mogvisti
29.10.2004, 20:15:11
Pyh, kyllä nyt saa väistyä Gordon Freeman ja Xen-planeetan väki, sillä uusi ykkönen odotuslistallani on Metal Gear Solid 3: Snake Eater.
Ja minä kun pidin Half-Life 2:n trailereita hienoina. MGS3:n trailereihin verrattuina ne olivat aivan surkeita. Voi herran pieksut, että tätä peliä odotan! Musiikit olivat trailereissa niin tunnelmallisia, että olisin voinut vaikka itkeä! Kauniita grafiikkoja unohtamatta! Ja se pahisgalleria! Aivan uskomatonta! Mutta eipä tarvitse odottaa kuin sellaiset kolme kuukautta ja sitten se tulee! :D
Mutta siitä sitten enemmän, kun peli ilmestyy! Siihen asti voimme vain odottaa!
Grove
29.10.2004, 21:18:31
Odotan tällä hetkellä eniten MGS3: Snake Eateria. Muutama vuosi sitten pelasin älyttömästi ensimmäistä MGS:ää kunnes intoni lopahti. Sitten pari kuukautta sitten päätin ostaa MGS2: Substancen ja MGS mielenkiintoni tuli takaisin. Pakkohan minun on saada myös MGS3! (Ja mahdollisesti Twin Snakes jossain välissä)
Eli ehdottomasti eniten odota Metal Gear Solid 3:sta koska haluan tietää selvitetäänkö siinä mitenkään MGS2:en loppua, joka minusta oli melkoisen hämmentävä.
Weirdo
29.10.2004, 21:30:17
Paskat on vaihtoehdot, tosin koko topikki on aika älyvapaa. Mitä järkeä koota tänne lista niistä peleistä joita odottaa, kun kaikkia pelejä voi ennakoida niiden omissa topikeissa? Minun mielipide pelkästään, mutta tänne topikkiin postaillaan tasan samoja asoita mitä pelikohtaisiin topikkeihin.
Ja Kyselyyn tulisi aina lisätä "joku muu"" -vaihtoehto, ellei sitten jaksa etsiä jokaista lähiaikoina julkaistavaa peliä. Sekin olisi taas eri asia, kuka jaksaisi sieltä noukkia ne pelit joita innolla odottaa. No, onhan tässä topikkissa helppoa kerätä lisää posteja, joten siitä vaan. Ei ole multa pois.
Necrofobia
29.10.2004, 22:34:45
Lähinnä kaksi peliä on odotus listalla ja vain toinen niistä on himo-odotus listallani. Ne ovat siis Megaman X: Command Mission sekä Megaman X8.
Command Mission kiinnostaa siksi aika paljon koska se on juuri ff tyylinen rpg ja vielä megamanin maailmassa, voisiko enää parempaa olla. Mutta se on tavallaan myös huonopuoli, en tiedä jaksanko enää olla niin hullu että tahkoisin peliä hirveästi koska rpg:t ovat yleensä aika pitkiä. Pitäisi ilmestyä tämän vuoden puolella euroopassa mutta en tiedä onko tuohon luottamista.
Sitten se himo-odotus lista. X8, Kun X7 ilmestyi se oli aikamoinen pettymys ja siitä jäi todella paha maku suuhun. Kyllähän sitä jaksaa silloin tällöin hakata mutta pääjuoni ei juurikaan etene ja kaikki hienoudet mitä edellisissä oli niin ne otettiin pois. Ainoa mikä oli uutta oli grafiikat eivätkä nekään mitään kauhean hienoja ollut. Mutta sitten asenne muuttui kun näin pari filmiä E3-messuilta jossa oli X8. Näyttää mahtavalta, kaikki viat on melkeimpä korjattu. 3D on yhä läsnä mutta peli kulkee nostalgisen 2D-scrollaus systeemillä mikä on mahtavaa. Kaiken lisäksi grafiikka ei ole niin lapsellista, nopea tempoisempi ja enempi manga-tyylinen. On myös huhuttu että Sigma kuolee tässä osassa lopullisesti. Odotuksen ovat korkeat mutta nähtäväksi jää. Ilmestyy joskus tulevaisuudessa (2005).
mogvisti
29.10.2004, 22:54:07
Paskat on vaihtoehdot
Kuten ehkä huomaat, niin ketju on tehty viime vuoden puolella, niin tästä johtuen vaihtoehdot eivät ole aivan ajantasalla, mutta viisaat foorumilaiset ovat älynneet kirjoittaa tähän ketjuun omia pelejä, joita odottavat, eivätkä jää pohtimaan tuota kysely-osiota kuten sinä.
No, onhan tässä topikkissa helppoa kerätä lisää posteja, joten siitä vaan. Ei ole multa pois.
No miksi sitten ylipäätään avasit sanaisen arkkusi?
Weirdo
29.10.2004, 23:09:56
Kuten ehkä huomaat, niin ketju on tehty viime vuoden puolella, niin tästä johtuen vaihtoehdot eivät ole aivan ajantasalla, mutta viisaat foorumilaiset ovat älynneet kirjoittaa tähän ketjuun omia pelejä, joita odottavat, eivätkä jää pohtimaan tuota kysely-osiota kuten sinä.
Niin, jokaisesta siteerauksesta saa kyllä itselleen sopivan kun jättää sopivassa määrin viestin pointteja pois. Jatka vaan sitä rataa, jos järkevät vastaukset eivät kiinnosta
No miksi sitten ylipäätään avasit sanaisen arkkusi?
Yhtälailla voin kysyä miksi nostit näin turhan topikin ylös, jossa käsitellään samoja asioita kuin pelikohtaisissa topikeissa. Oletko nyt aivan varma, että jokainen tietää sinun odottelevan MGS3:n julkaisuja? Eikö kannattaisi pelata varman päälle ja käyttää tuota tärkeää ilmoitusasiaa myös nikkisi allekirjoitusena? Ei ainakaan jäisi epäselväksi.
mogvisti
29.10.2004, 23:20:04
Yhtälailla voin kysyä miksi nostit näin turhan topikin ylös, jossa käsitellään samoja asioita kuin pelikohtaisissa topikeissa.
Jos tämä ketju on niin turha, niin miksi se ei ole jo lukossa? Nämä ovat keskustelufoorumit ja täällä keskustellaan asioista joita ketjuissa käsittellään. Tämän ketjun aihe on mikä on ja sen mukaan siihen vastataan. Onko sinulla jotain vaikeuksia ymmärtää tämä asia?
Oletko nyt aivan varma, että jokainen tietää sinun odottelevan MGS3:n julkaisuja? Eikö kannattaisi pelata varman päälle ja käyttää tuota tärkeää ilmoitusasiaa myös nikkisi allekirjoitusena? Ei ainakaan jäisi epäselväksi.
Kieltämättä mainio idea. Harkitsen idean käyttöönottoa. =)
ascalon
30.10.2004, 13:15:11
Tällä hetkellä korkeaa milenkiintoa nauttii uusi Cubelle julkaistava Paper Mario, mihin itse asiassa lasken päiviä. (Vielä 13 päivää, vielä 13 päivää. Näettekö? Se ohjaa elämääni.) Ne pari screenshottia mitä olen nähnyt ja kokemus yhdestö N64:n parhaasta pelistä tekevät tuosta minun kohdallani pakko-ostoksen. Odotusta lievittääkseni voisin vielä vetäistä kolmannen kerrna läpi kaverilta lainaamani Mario & Luigi: Superstar Sagan. Tai sitten en. :eh: Olisipa jo marraskuun 12.
Dentrian
1.11.2004, 8:19:26
Halo 2. Saan tämän joululahjaksi, mutta siis äippä taitaa käydä tämän ostamassa jo 11 päivä :D. Sitten tulloo mukava joulu, kun pääsee hieman rentoutumaan ja ampumaan tyyppejä ihan jouluhuuruissa. Toisena odotan Half-Life 2:sta, koska HL on vain niin legendaarinen. Ja ehkä hype (kirosana) on vaikuttanut myös. Mutta siis Halo 2. Jouluna. VASTA! Huoooh...
WonderAndy
1.11.2004, 9:00:26
Seuraavia pelejä odoottelen:
Final Fantasy XII (PS2): Olen nähnyt jo paljon kuvia ja ihastellut hienoa grafiikkaa. Pakko-ostos.
The Legend of Zelda (GameCube): Zelda fani olen ollut jo A Link to the Pastista asti ja siitä eteenpäin Zeldat ovat vain parantuneet. Ei tätäkään voi välistä jättää.
Castlevania (Nintenso DS): En tiedä tästä pelistä vielä mitään, mutta hommaan tämänkin johonkin läpeen, koska olen hc-Castlevania fani.
Megaman X: Command Mission (PS2/GameCube): Tässä on sekoitettuna Megamania ja Final Fantasya. Eihän tätä voi ohittaa kun 2 pelimaailman parhaimmista pelisarjoista kohtaavat. Tulisi jo!