PDA

View Full Version : Nsg/nz/ns/nc

samiloop
19.6.2002, 16:33:03
Lueskelinpa tuolta gameFAQsin FFX-boardeilta ihmisistä, jotka olivat pelailleet Final Fantasy X:ää näissä eri moodeissa. Pitäisi itsekin aloittaa homma, kunhan vielä saisi Mark of Conquestin ensin normaalipelissä.

Lyhenteet siis tarkoittavat:

NSG: No Sphere Grid (ei nosteta statin stattia muille kuin Aeoneille)
NZ: No Zanmato
NS: No Summon
NC: No Customize

NSG/NZ näyttää juuri sopivalta kombinaatiolta. Uskomatonta on jo se, että jotkut ihmiset ovat saaneet Nemesiksen unlockattua käyttämättä Sphere Gridiä lainkaan.

Potri
19.6.2002, 19:12:01
No sittenhän minä olen huomaamattani pelannut pelini läpi NC modilla. Ei ole ollut kertaakaan syytä customoida aseita. Tosin empähän ole myöskään viitsinyt yrittänyt mitään superhahmojen kehitystä/extrapomojen voittamista. :)

samiloop
19.6.2002, 21:28:41
Originally posted by Potri
No sittenhän minä olen huomaamattani pelannut pelini läpi NC modilla. Ei ole ollut kertaakaan syytä customoida aseita. Tosin empähän ole myöskään viitsinyt yrittänyt mitään superhahmojen kehitystä/extrapomojen voittamista. :)

Aivan.

Mutta ideanahan oli siis, että alla on vähintään tuo NSG, josta sitten lisävaikeusastetta saa kieltämällä muita helpotuksia.

Toinen pointti on, että nämä mainitut muuta peliä metrejä vaikeammat extrapomot ovat oikeastaan juuri niitä, joiden peittoamista näillä erikoismoodeilla haetaan.