View Full Version : The Marking (englannin kielinen versio Merkitsemisestä)
Endless II
6.6.2003, 13:51:18
-
Älä nyt minua pelkää, en minä oikeasti ole ilkeä ihminen. :)
Juoni oli tässä ihan hyvä, tosin taas kielessä jonkin verran hiomista. Artikkeleissa ja sen semmoisissa virheitä oli runsaanlaisesti, ja se sai kielen vähän töksähtelevän omaiseksi.. suomeksi tämä tarina olikin paljon mukavampaa luettavaa. Kyllä sen näinkin luki, ja hyvä tarina se oli, mutta kuten sanottu - kieltä sinun kannattaisi ennen kaikkea hioa, niin suomeksi kuin englanniksikin. On tietysti täysin ymmärrettävää että kieli ei ole yhtä sujuvaa toisella kielellä kuin omalla äidinkiellellä. Älä nyt ota tätä valittamisena tai sellaisena, kun mieluummin neuvona, jotta pysyt vielä enemmän kehittämään itseäsi kirjoittajana.
Mielikuvitusta sinulla näyttää riittävän, ja juoni oli mukaansa tempaava. Tosin loppu oli ehkä hieman töksähtävä.. kuten suomenkielistä tarinaa kommentoineetkin sanoiva, tähän voisi hyvin kirjoittaa jatkoa.
Kehoittaisin sinua kuitenkin vielä toistaiseksi keskittymään kirjoittamaan ihan suomeksi, kun siinäkin on vielä parantamista. Älä nyt siis käsitä tätä niin että olisit mielestäni huono kirjoittaja, sillä en ajattele niin. Olet mielestäni hyvä kirjoittaja, mutta kuten olen tässä toistellut niin parantamistakin vielä on.
Kirjoituksiasi on kuitenkin mukava lukea, ja tämä oli mielestäni hyvä tarina, vaikkakin suomeksi parempi kuin englanniksi. :)
Endless II
9.6.2003, 12:11:35
minä tiedän kyllä että minulla on harjoittelemista ennen kuin minua voi edes väittää kirjoittajaksi. Niitä nämä jutut ovat, harjoituksia, ja minulla kyllä on aikaa harjoitella. Kuitenkin - vaikka minä pelkäänkin hiukan sinua, sinä olet liian viisas minulle - kiitoksia, että huomaat tämän taitamattomuuten, ja kylmästi huomautat minulle.... muutenhan tämä juttu nousisi mulle päähän, kuten se jo melkein teki. Kiitoksia.