PDA

View Full Version : Mikoto by Mikoto ^^

Mikoto
19.6.2002, 19:24:50
Joo-o. Vihdoinkin sain skannattua. Mutta huono skanneri + huono skannaaja(äiti) = huonosti skannattu kuva. Eli tämä on ihan sotkuinen nyt. Ja se taustanputsaushommakin otti osan kuvasta pois, niin että... Kuvitelkää se siistimmäksi ja oikeat kohdat valkoisiksi.

Ja itse kuvasta... Sen vaatteet on väärin, tiedän. Jo hyvän aikaa kuvan piirtämisen jälkeen tihrustin sitä pientä PSX-graffa-Mikotoa, joka lisäksi esiintyy aivan liian vähän pelissä, ja huomasin esim. hameen raitojen olevan väärin ja kenkien vain muistuttavan alkuperäisiä. En viitsinyt enää korjata kuvaa, mutta lisäsin kenkiin raidat, koska halusin sinne sellaset. Alunperin kuvan ääriviivat olivat ohuemmat, mutta vahvistin niitä skannausta ajatellen.

Ja kiitos Tristamille, ilman häntä en olisi pystynyt tallentamaan tätä tai muita töitäni oikeaan muotoon. Kiitokset.

Ja näköjään isompi ja järkevämmän näköinen kuva on muka liian iso, joten nyt ainakin laitan tämän pienemmän. Joka on kyllä ehkä enemmän alkuperäisen kokoinen, mutta kamalasti pienennetty.

Noirre
19.6.2002, 19:50:31
Pää on hiukan iso ja jalat taasen pienet muuhun ruumiiseen verrattuna, mutta muuten todella kaunis työ :) Väritettynä, kiitos?

Saria
19.6.2002, 19:58:21
oikeen hieno kuva oli tuo:) tykkäsin kovasti ku ei ittellä hirveen hinoja piirtäjän taitoja oo..:) jotenki kuva sais uuta sävyy jos ois ollu väritettynä, mut nuiki on tosi hieno...:)

Roakel
19.6.2002, 20:08:59
Hieno kuva,pää on ehkä hieman liian iso,mutta se ei haittaa ollenkaan.kuva olisi voinut olla selvempi ja isompi.Antaisin kuvalle arvosanaksi 8.:)

Tristam
19.6.2002, 20:21:33
WOU!!! Minua on oikein kiitetty! :)
Kyllähän toi on ihan hieno. Pää on tosiaan ehkä vähän (liiankin) iso.
Mutta erittäin loistavaa. 8½ apaut...

Mikoto
19.6.2002, 20:21:49
No putsasin isomman kuvan taustaa karkeesti ja se tuli pienemmäksi. Jippii!

Ei sen tarkoitus ole ollakkaan aivan oikeiden mittasuhteiden mukainen. Teen aina isompia päitä, oikean kokoinen näyttäisi minusta oudolta. Voi se ehkä ollaa silti liian iso, en tiiä. Ja jotenki kaikkien mun tyyppien jalat tuntuu olevan liian lyhyitä. Opettelen parhaillaan siitä pois.

Ja en väritä tätä. Siinä on mielestäni ihan onnistuneet lyijärivarjostukset, mutta paska skanneri pilasi ne. Suunnitteilla on tehdä värillinen Mikoto, kun sain uudet ihunat puuväritkin. Tai en min niitä saanu vaan ostin, mutta kummiski.

Gabriel
19.6.2002, 20:25:34
Pää on suhteessa muuhun ruumiiseen hiukan liian iso, muttei se mitään. Asento on realistinen, niin myös kädet ja jalat. Kasvoissakaan ei ainakaan kynän vikaa löydy. Häntä ainakin näyttää realistiselta; en ole tavannut ihmistä jolla olisi häntä. Kuva on ihan pikkuisen suttuinen, mutta johtunee kai skannauksen iivölistä vaiheesta. Skannerihan tunnetusti tappaa osan työstä.

Ja sitten vaikutelma. Tuo on kyllä ihan viattomuuden perikuva, mutta tuo hymy on hiukan liikaa. Mitä hän oikein hautoo? Ja tapa kuinka hän kävelee, kädet selän takana, etc. Onko hän menossa iskemään jotakuta?

Kouluarvosanaa en nyt laita; en ole opettaja.

Mikoto
19.6.2002, 20:47:05
Originally posted by Gabriel
Pää on suhteessa muuhun ruumiiseen hiukan liian iso, muttei se mitään. Asento on realistinen, niin myös kädet ja jalat. Kasvoissakaan ei ainakaan kynän vikaa löydy. Häntä ainakin näyttää realistiselta; en ole tavannut ihmistä jolla olisi häntä. Kuva on ihan pikkuisen suttuinen, mutta johtunee kai skannauksen iivölistä vaiheesta. Skannerihan tunnetusti tappaa osan työstä.

Ja sitten vaikutelma. Tuo on kyllä ihan viattomuuden perikuva, mutta tuo hymy on hiukan liikaa. Mitä hän oikein hautoo? Ja tapa kuinka hän kävelee, kädet selän takana, etc. Onko hän menossa iskemään jotakuta?

Kouluarvosanaa en nyt laita; en ole opettaja.

Suttuisuus johtuu typerästä skannerista. Min vihaan tuota suttua, grrrrr.

Onko sillä muka sellanen hymy? En oo aatellukkaan. Ja min vaan aloin piirtää Mikotoa ja lopulta se oli tuollaisessa asennossa. Liian suunniteltu työ epäonnistuu varmasti, kun ei esim. käsi menekään suunnitellulla tavalla. Minusta tuo näyttää kyllä ennemminkin ajatuksiinsa uppoutuneelta, joka hissuksiin käppäilee eteenpäin ja tuijottaa jalkojaan. Mistä sin keksit, että se on menossa iskemään jotakuta? Näytätkö sinä silloin tuolta?

Gabriel
19.6.2002, 20:57:51
käppäilee eteenpäin ja tuijottaa jalkojaan. Mistä sin keksit, että se on menossa iskemään jotakuta? Näytätkö sinä silloin tuolta?

Jotenkin vain tuli mieleen. :D

Minä itsekö? Ehen. Minulla on enemmän tapana silloin hieroa hyvin usein ohimoani, sekä toisella kädellä rannettani samalla kun pidän molempia käsiäni rintaani vasten. Näyttää varmaan aika luihulta. :D

Joo, heti ensi miitissä sitten elekieltäni katsomaan. :rolleyes:

Mikoto
19.6.2002, 21:27:19
Originally posted by Gabriel

Jotenkin vain tuli mieleen. :D

Minä itsekö? Ehen. Minulla on enemmän tapana silloin hieroa hyvin usein ohimoani, sekä toisella kädellä rannettani samalla kun pidän molempia käsiäni rintaani vasten. Näyttää varmaan aika luihulta. :D

Joo, heti ensi miitissä sitten elekieltäni katsomaan. :rolleyes:
Juuh, tuon saat kyllä näyttää. XD Ja joku ottaa valokuvan.

Tuli muuten mieleen, että miun omassa tarinassa/mikäsenytsittenlopultaonkaan Mikotolla on poikaystävä, jota en tosin ole vielä pahemmin suunnitellut. Mutta heillä on poika, joka on päähenkilö/sankari.

Echo
19.6.2002, 22:57:39
Näin velvollisuudekseni koittaa muokata tuosta hieman parempaa, ja tässä tulos.

http://koti.welho.com/aautio1/mikoto.gif

Varjostukset ovat aika karkeat, mutta ompahan ainakin vähän tarkempi ^^. Kuvasta en nyt muuta keksi, kuin että ihan nätti tyttöhän siinä on.

Malokan
23.6.2002, 18:58:35
Koska itse en osaa piirtää, niin harjoittelen väritystä muiden töillä.
Mikoto pyysi minua laittamaan tämän tänne, joten laitan sen nyt.
Se on pelkkä perusväritys: kaikki hienoudet puuttuvat (aivan kuin edes osaisin tehdä niitä).
Varjostuksia ei ole ja väritys on muutenkin tehty nopeasti.

Olkaa kilttejä ja jättäkää turjat kommentit noista kenkien pohjien värityksistä sekä tuosta koristeesta hännässä.

Neesa
23.6.2002, 20:04:49
ensinnäkin Mikoto>
Tosi nätti piirros minusta, siististi piirrettykkin =D nätti asentokin tuolleen, minusta on kiva nähä fanarttia ei niin tutuista hahmoista. Itsekkin joskus piirtänyt enkä pahemmin välitä miten ne vaatteet oikeasti menee vaan käytän mielikuvitusta :p Eli se on nätti noin eikä väliä onko ne eritavalla....siitä PSX kuvasta on tosiaankin IHAN liian vaikea saada selvää X)

Malokan>
nätit värit minusta, ihanat hiukset =D Ei mitään väliä etteivät ole alkuperäiset värit, minusta tuo on ihan hyvä. siniset huulet wooo~ =0

-kikki-
24.6.2002, 7:08:12
tosi hieno työ
hyvät hiukset
hyvä pää ei liian pieni eikä liian suuri
silmät kyllä vähä kusee
hyvä vartalo hyvä hantä

arvosana:9½

Sonya
24.6.2002, 8:00:52
Tosi hieno työ.. :rispekti:
Hiukset ovat minusta hienot ja varjostukset ovat hyvin onnistuneet..
Pää on kyllä ehkä hieman iso, mutta ei kiinnitetä huomiota pikku yksityis kohtii..

Mikoto
24.6.2002, 14:56:54
--

Lonely Wolf
24.6.2002, 19:31:42
Tosta tulee suorastaan mieleen Pikku Prinssi- animaatio sarja jota tuli öö :eh: joskus 80-luvul...söötti, silmät ihanat (vaikka ovat kiinni)...haluu ittekkin piirtää tollasii, mut oon liian perfektionisti ja inhoon mallista piirtämistä....jees kyl toi ansaitsis vähintääs 9:D :D...jatka samaan malliin...

Heldy
26.6.2002, 19:05:10
Hienoja kuvia sulta tulee koko ajan..Pää on kyllä hieman iso vartaloon verrattuna...Ja uusin toiveita: Värikuva, kitoosh?
Muuten annan sulle paljon:rispekti: :iä tuosta kuvasta yhtä paljon kuin muistakin ;)
"Very, very Good!"

Leviathan
27.6.2002, 21:06:37
Oikein hieno! Muuten osaa kuvailla tuota työtä.... :) Kyl se ysin saa, ja helposti olis saanu 10:n jos olis ollu väritetty =D