PDA

View Full Version : Lulu ja moogle-pehmo

Mikoto
19.6.2002, 20:36:23
--

Saria
19.6.2002, 21:03:19
vau toiki tosi hieno....hyvät kuvat vaan jatkuu....:) sul on lahjoja mikoto!! no mut juu...onkos lisää?;) ja kuvat viel siistimpiä väreillä:rolleyes:

Roakel
19.6.2002, 21:04:44
Ihan hieno kuva,oli vaikea löytää miinuksia,mutta yhden löysin.Lulun suu on vähän vinossa nyt kun tarkkaan kattoo.Antaisin kuvalle arvosanaksi 9.

Mikoto
19.6.2002, 21:18:38
--

Adeíron
19.6.2002, 21:41:58
Onhan tuossa joitain virheitä mm. mittasuhteissa, mutta väliäkös tuolla.
Hieno on, mun mielestäni tuo on onnistunut ihan hyvin. :)
Värien kanssa se olisi varmasti upea, I think.
Skannailehan niitä muitakin töitäsi, ja ihan muistin virkistykseksi se Noirremon voisi olla ihan hyvä tänne skannata myös. :D
Se oli kyllä upea hahmo... ;)

muumuu
19.6.2002, 22:20:40
Se on ihan hieno, sellanen Kawaii kuva Lulusta, ja kun Lulu on lempi hahmoni kaikista final fantasyista niin... :lovetus: :D

Juh, arvostelu, luulisin että tuo on jonkin sortin chibi piirros, joten siinä mielessä se on ihan kunnossa, mutta suu menee vahän vinosti ja silmä on ihana, vähän tuossa kuvassa jokin hämää, mutta se ei haittaa hirveästi.

ska
20.6.2002, 11:10:14
Upea :) Todella realistinen, niinkuin jossain lulun kuvissakin.. Ja jos kuva olisi väreillä, niin se olisi vielä hienompi. Annan 9.

Ilezki
20.6.2002, 11:21:18
Oikein hieno.. Varjostukset vähän epäselviä, mutta muuten oikein hyvin onnistunut. Ehkä mittasuhteet on pikkaisen pielessä, mutta who cares, not me atleast! Se on lulu, ja sen kyllä kuvasta tuntee.

9+

Mikoto
20.6.2002, 15:24:19
--

muumuu
20.6.2002, 17:07:09
Tuo uusi kuva on aivan Ihana!
Ihana chibi, just samanlainen chibi mitä minä kuvittelen, siis sanoinkuavaamattoman KÄWÄJII! XD

Sitten ekasta työstä...
Ei meidän käsitykset chibistä NIIN paljon eroa, i think...
siis tuo näyttää hieman chibi-Lululta tuon pään muodon ansiosta, se on niin 'pehmeä' ja 'isohko', ja vartaloKIN näyttää jonkin veraan sen tyyliseltä.
Se johtunee siitä että tuo ensimmäinen työ on niin 'pehmeästi' piirretty, ainakin siltä se näyttää minun silmään, vartalo on tehty pehmeästi, ja silmat, suu yms. on tehty 'kovasti'
Hiukset ovat mangan, chibin ja realistisen tyylinen.
Plaah, ota minustakin sitten selvää XD
Lopputulos on, molemmat työs on hianoja =)

Mikoto
20.6.2002, 17:17:30
--

Noirre
20.6.2002, 23:25:07
[kommentoi sitä alkuperäistä kuvaa] no awwwwwww :) Lulu näyttää ihanan nuorelta, iloiselta ja erm, pyöreäposkiselta :D Tahtoo ison version! :boing:

Mikoto
20.6.2002, 23:35:25
--

urho
21.6.2002, 10:46:22
Kyllääh, tosi hienoja kuvia molemmat. Tosiaan tuon ekan Lulun silmät on ehkä hitusen liian isot. Eipä siinä muita vikoja olekkaan.

Crimson
21.6.2002, 11:17:40
Sin osaat tosi hyvin ainakin piirtää. Ekasta kuvasta sen verran että suu on hieman ...öh... Weird... mut eipä se paljoa haittaa, pääasia on se, että tunnistaa kuka kuvassa on.

Mikoto
24.6.2002, 14:14:34
--

Sonya
24.6.2002, 14:39:35
Kyl on ihan mukavan näköisiä kuvia :D
Ainut miinus on mittasuhteet.. muuta "valittamista" en löydä..
Minun mielestä tuo ensimmäinen oli ehkä hitusen verran parempi..
Johtuu varmaankin siitä, että tykkään lyijäritöistä..

Mikoto
24.6.2002, 15:13:28
--

Heldy
26.6.2002, 19:13:04
Harjoitus tekee mestarin mitä jo melkein olet!
Se on hieno (taas..) Ja värikuva voisi kiinnostaa enemmänkin..(=ehdotus), noh..mitäs minä olen tähän sanomaan kun että : :rispekti: yourself nii hyvin menee!
"Fabulous..!"
-----
mitä mä taas sekoilen...unoha toi värijuttu (=oon vähä crazyy taas)

Prkl jos on pakko spämmätä niin spämmää edes tuplapostaamatta! Ja täällä vaaditaan kuviin perustelujakin. - David.A.Mage

Leviathan
27.6.2002, 13:46:31
Tosi hieno...hmm kai jotain muutakin pitäsi:bored:
Suu on kyl hieman vinossa, mut eipä haittaa. Taas yksi taiteilijan alku löytynyt:D

samiloop
27.6.2002, 16:16:56
Hyvin on piirretty kuva, mutta mallissa tai muistikuvassa on pientä eroavaisuutta Luluun. Pelin demoissa hän oli ainakin huomattavasti isoluisempi ja .. hmm.. muodokkaampi. Iso tyttö, kun tuo ensimmäisen viestin kuva on pieni (pienempi) tyttö.

Edit: Niin tarkoitin muodokkuudella etenkin yläkroppaa, en kuitenkaan D-kuppia. Lulu on hyvin uhkea nainen FFX:ssä, mutta kuvassa oleva Lulu on hiukan liian pieni vaatteisiinsa, jos näin voi sanoa. ;)

Isthan
5.8.2002, 21:13:23
Min tykkään siitä ensimmäisestä Lulusta. :D

Sen hiukset on hienot, silmä mahtavasti tehty, samoin kuin nenän varjostus. Eikä tuo suun lievä vinous haittaa, se tuntuu enemmänkin vain sopivan siihen.

Tulee tosiaan mielikuva, että Lulu olisi siinä hieman nuorempana kuin itse pelissä, mutta sehän ei tietenkään huononna kuvaa yhtään! Itse asiassa nuorempia versioita eri pelihahmoista olisi ihan mielenkiintoista nähdä...

Eli lyhyesti: erinomainen työ! :D

//edit: typokiller, jälleen