View Full Version : RPG ja vastaava-aiheisia valokuvia
samiloop
19.6.2002, 22:50:59
Enpä nähnyt searchilla tätä linkkiä postatun tänne minnekään, joten siinä se. Dirreistä /yuna/ ja /lulu/ voi aloittaa, jos on FFX-diggari. On sinne Eikokin FF9:stä eksynyt FFX-hahmojen sekaan. Parasite Even ystävät käynee tarkastamassa Aya Breaksi sonnustautuneen neitosen dirristä /aya/. En edes tunnistanut kuin muutaman noista...
Ja mistä idea noiden ottamiseen, osa on ilmeisesti otettu jonkinlaista festivaali/messutapahtumaa varten, käsittääkseni Japanissa.
http://www.angelicstar.net/cos-images/
Edit: No ohhoh.
Mmm... Ja minä kun luulin että polygoni Yuna oli hot... :p
http://www.angelicstar.net/cos-images/yuna/deathcom2.jpg
nursetwiggy
20.6.2002, 12:04:33
Originally posted by samiloop
Ja mistä idea noiden ottamiseen, osa on ilmeisesti otettu jonkinlaista festivaali/messutapahtumaa varten, käsittääkseni Japanissa.
sitä kutsutaan ainakin meilläpäin cosplayksi.
joka tapauksessa, varsinkin tuo yuna oli varsin huvittava :D mahtanut kuvaajalla olla hauskaa.
psaijai
20.6.2002, 12:06:16
En nyt viitti laitella mitään kuvia tähän koska modeemin käyttäjät varmaan tappaisivat ittensä mutta täytyy sanoa että jollain on tosiaan ollu hauskaa. Meinas joskus revetä liitoksistaan kun pamahti joku hassu kuva eteen. Mä haluun Japaniin. Siellä tapahtuu kaikkea kivaa.
Ilezki
20.6.2002, 12:22:36
Hmm.. hauskoja kuvia, nauroin itseni aivan tärviölle. En viitsi laittaa minua eniten naurattavaa kuvaa, koska kuten Spai sanoi, Motun käyttäjät hirttäisivät minut siitä.
Kuvaajalla on mahtanut olla naurussa pidättelemistä joidenkin kuvien aikana...
No oli tosi hauskoja kuvia. Eiko joissain kuvissa näytti aivan mieheltä, vai oliko silmissäni vikaa? Hmm.
Heheeh. XDDD
samiloop
20.6.2002, 17:32:43
Tunnistiko kukaan noiden hakemistojen hahmoja sen enempää? Mangapätkän X unisiskoset löytyy /hinoto , mutta ensimmäisessä viestissä mainittujen lisäksi nuo loput ovat jotain ihan outoja. Japanilaisia kulttisarjoja kenties? Ja /apple voisi olla Appleseed, mutta en kyllä muista tuollaista hahmoa kys. pätkässä.
Voihan nenä kun tuollaiset olisi Suomessa. Minä ainakin hankkisin vähän lihaa luiden ympärille, lyhyyttä enemmän, mustan letin ja sairaalakuteiden kanssa vessapaperit niskassa esittäisin Tetsuota. :p