PDA

View Full Version : Jos tapaisin Sephirothin, minä...

Arwie
20.6.2002, 9:51:10
Eli miten on? Omasta puolestani... juoksisin varmaan kiljuen karkuun ennen kuin minut räjäytetään supernovalla tai pistetään masamunella tai jotain... :rolleyes:

Locke Cole
20.6.2002, 9:57:36
Kysyisin nimmaria, kysyisin miten hän jakselee. :)

Chrono
20.6.2002, 10:01:53
Viimeinen vaihtoehto minun kohdallani:D

bigspin
20.6.2002, 10:02:54
Pyytäisin varmaan opettamaan minulle vähän miekkailutaitoja:D sitten vois vähän kehuskella kavereille:p

isoSILLI
20.6.2002, 10:09:21
Minä tekisin näin:
Ensin laukaus-sarja(koko lipas iS69:stä), ja sitten täytettynä takan viereen tai pää täytettynä takan yläpuolelle:D
Cool, ya?

urho
20.6.2002, 10:15:23
No tietysti ensin nimikirjoitus. Sitten todennäköisesti ottaisin jotain kättäpidempää ja yrittäisin tappaa sen :P

Aphrael
20.6.2002, 10:30:51
Varmaankin tuo ensimmäinen vaihtoehto. Eli kiljuen karkuun... :eek:
Eihän sitä sellaisen henkilön seurassa kauaa uskalla olla, jos on elämä kallisarvoista.

Arwie
20.6.2002, 10:31:12
Originally posted by IsoSILLI
Minä tekisin näin:
Ensin laukaus-sarja(koko lipas iS69:stä), ja sitten täytettynä takan viereen tai pää täytettynä takan yläpuolelle:D
Cool, ya?

Tuo oli jo aika paha silliseni... Toivottavasti en koskaan päädy koputtelemaan ovellesi :eek: :D

et ole kuuluisuus... vielä >=D -SILLI

Ilezki
20.6.2002, 10:37:05
Mitäköhän tekisin... Kysyisin varmaan Hiustyylistä, miten hän sen saa pysymään sellaisena, ja sen jälkeen huutaisin viimeisen vaihtoehdon mukaisesti , ja nauraisin itseni tärviölle samalla kun juoksisin pikaisesti pakoon.:D

Echo
20.6.2002, 10:51:14
Alin vaihtoehto tietenkin :D
Ja sillä aikaa kun hän ihmettelee, varastaisin hänen mahtavan miekkansa, ja lähtisin sitten karkuun.

volt
20.6.2002, 11:14:25
Juoksisin karkuun äitini luo.

//edit: voi serkkiä tätä viestiä :[ (mitään ei ole muutettu) voisi kai mainita nyt että luultavasti yrittäisin varastaa hänen miekkansa, se kun olisi aika keräilyharvinaisuus FF-fanien keskuudessa (voisi vaikkapa rikastua!)

Tristam
20.6.2002, 11:29:40
Kyllä minä pyytäisin häntä opettamaan minulle miekkailutaitoja jotta voisin surmata kylmäverisesti kaikki minua ärsyttävät ihmiset... Tai sitten vain juoksisin karkuun...

Tsunami
20.6.2002, 15:10:49
No eka viimmeinen vaihtoehto ja kun hän katsoo taakseen, otan miekan ja käsken hänen antaa minulle nimmari ja kysäisen samalla hiustyylistä.Sen jälkeen tapan hänet.

Captain Cid
20.6.2002, 15:14:58
Kysyisin nimmaria jonka hän saisi kirjoittaa miekallaan selkääni.
:eek:

Flaming Amarant
20.6.2002, 16:28:30
Pyytäisin että tekisi nimikirjoituksen Masamunella selkääni ja sen jälkeen huutaisin sen 'Oh my God, it's Cloud behind you!', sanoisin moro ja lähtisin kävelemään. Ja myöhemmin palaisin ja tappaisin hänet, ja tietenkin pöllisin sen Masamunen.

Adeíron
20.6.2002, 16:30:43
Tjaa jaa...
1. Jäisin typeränä tuijottamaan tyyliin "ei-voi-olla-totta..." ja jos ei Sephiroth vielä keksisi samantien tappaa mua, menisin kokeilemaan takkia ja hiuksia "onko se tosiaan Sephiroth... oho... taitaa-se-olla." Siinä varmaan olisivat viimeiset sanani.
2. Toisenlaisessa mielentilassa, menisin suoraan kysymään: "Ootkos sä se Sephiroth? Mites sä tänne olet päätynyt?"
3. Juoksisin karkuun. Lujaa.

Pahus. En osaa kuvitella tapaavani Sephirothia kuin isossa ostoskeskuksessa muovikasvien reunustamassa kahviossa.
Mistähän johtuu. :D

Joka tapauksessa. Pointti oli (jos sitä oli) se, etten tiedä miten reagoisin tuossa tilanteessa. Heittäisin jätskit Sepin naamalle ja lähtisin menemään?

Mikoto
20.6.2002, 16:55:47
Räpyttelisin silmiäni epäuskoisesti "hetken" aikaa. Jos Sephy yhä olisi siinä...ööö... kuvittelisin tulleeni hulluksi ja vastahakoisesti myöntäisin itselleni pelanneeni liikaa. En tiedä, miten toimisin, joko kävelisin pois, yrittäen näyttää mahdollisimman normaalilta, miten se sitten tuossa tilanteessa onnistuisikaan. Taikka sitten menisin epäuskoisesti lähemmäksi, tekisin jotakin jotta saisin tietää, onko hän oikea. Koskea tai puhua. Tai ekaksi ehkä olisin katsonut muita ympärilläni olevia ihmisiä, näkevätkö hekin Sephyn. Jos Sephy ihan oikeasti olisi siinä, toimisin sen mukaan mitä Sephy tekee. Juoksisin karkuun, puhuisin tai jopa raahaisin kotiin. Ei sitä ihan joka päivä pelihahmoa näe. Ei siinä enää mitään fanikamaa tarttis, kunnon keräilykappale. Heh. Tai olisi se kyllä sen verran harvinasita, että tuskin min pois juoksisin. Pikemminkin menisin sen luokse tai jotain.

Mutta jos näkisin Zidanen, tarkistaisin ensin onko hän oikea ja sitten hyppäisin halaamaan ja tutkisin häntää. Mmm. Oon joskus kuvitellu Zidanen kävelemään miun kanssa ulkona, mutta se ei ole aitoa, enkä voi oikeasti nähdä häntä. *sniff*

Sapphire
20.6.2002, 17:17:54
Minä raahaisin sen kotiin :D
Tai no ensin pällistelisin ja miettisin olenko pelannut
liikaa...
Jos se riehuisi masamunensa kanssa, minä luultavasti
juoksisin pakoon nopeasti. Tosi nopeasti.

Safir
20.6.2002, 17:42:53
Ehkä ensin vähän aikaa tuijottaisin, onko se todella hän, ja sitten juoksisin karkuun kovaa kirkuen. :)

Purity
20.6.2002, 18:12:45
Minä olen jo tavannut. FF-leffan ensi-illassa. Älkääkä yhtään yrittäkö selittää ettei se muka ollut oikea - ihan varmasti oli! (niitä oli siellä kolme kappaletta yhden sijasta, mutta mitäs pienistä)

Nimmaria olisin pyytänyt, mutta ne olivat niin kaukana ja siellä oli kamala tungos :(

Jokatapauksessa, nimmaria pyytäisin, jos joskus vielä tapaisin. ;)

Tommistus
20.6.2002, 18:53:22
Haastaisin Pokeriin, Black Jackiin tai Hold'emiin. Voitettuani (Minä olen varma voitostani) solmisin pitkän ystävyys suhteen jonka aikana Vincent liittyisi ryhmään, kaikki kolme valtaisivat (elikkä eivät tuhoaisi) maapallon ja lopuksi Sephirot kuolisi suruun äitinsä kuolemasta ja saisin tältä kuuluisan miekan takaisin (siis T.A.K.A.I.S.I.N) itselleni. Lopuksi jäisi minä ja Vincent ja kumpikin lähtisi omille teilleen jättääkseen maapallon oman onnensa nojaan.
PS: Tässä kysyttiin minun tekojani ja tässä on vastaus!

Jabberwokki
22.6.2002, 16:26:57
Ensin pyytäisin opettamaan vähän miekkataitoja, jonka jälkeen huutaisin "Oh my god, It's Cloud behind you!" ja sitten pöllisin sen miekan.

Ceassa
22.6.2002, 16:53:00
Kysyisin nimikirjoitusta; sittenpähän olisi jotain mitä esitellä kavereille! Tietty Masamunekin houkuttelisi... :D

Potri
22.6.2002, 17:20:32
Sanoisin: Those guys have stolen my planet. (osoittaen kouluani) Go there and indrukt (esittele) some masamune to their faces.
Lopulta minulla olisi Sephriotin elämänvirrasta tehty materia ja olisin iloinen. =D

Laguna
22.6.2002, 19:12:26
No en pyytäisi nimmaria koska hän varmaan antaisi black materian ja tulisin hulluksi.Enkä kysyisi hiuksista enkä miekkailusta koska semmoinen hullu taappa jokaisen.Enkä huutaisi viimeistä vaihtoehtoa koska sillon hän voisi huomattuaan huijaukseni tappa minut. Enkä yrittäisi pölliä miekkaa(en onnistuisi kuitenkaan).Enkä yrittäisi juosta pakoon koska hän saisi minut kiinni ja sitten :angi: .Enkä pysty tappamaan häntä eli kuolisin kauhuun :eek: :shok:

<Black Mage>
23.6.2002, 13:16:02
Luultavasti minä kysyisin nimikirjoitusta ja sillä aikaa kun/jos tekee sitä nimmaria varastaisin miekan häneltä ja viiltäisin häneltä pään irti sillä. Lopuksi tietysti nauraisin.;D

@TranceKuja@
23.6.2002, 14:39:53
No..Hm....Yrittäisin tappaa hänet!!!!!:angi: :tultamuni

Leviathan
23.6.2002, 16:19:50
Tuntuu siltä että ensin yrittäisin varastaa upean miekan ja sen jälkeen juoksisin täysillä pakoon/olisin kuollut

Gyro
23.6.2002, 16:37:45
Ekaks pyytäisin nimmaria, sitten huutaisin että "Oh my God, it´s
Cloud behind you!" ja nauraisin niin että vatsa ratkeaa samalla kun juoksisin karkuun.:D

Celeb
23.6.2002, 16:43:31
Aloittaisin asiallisen keskustelun siitä, kuinka FFVII:n juoni Sephirothin kannalta on mennyt. Hänen näkökulmastaan katsoen.

Ja nimmaria tietysti.

mikotomew
23.6.2002, 16:49:59
Luultavasti seuraisin ja yrittäisin ottaa selvää mitä ihmettä Sephiroth tekee täällä. Jos hän näyttäisi olevan lomamatkalla eikä esm. tuhoamassa planeettaamme menisin pyytämään nimmaria.

Sepi rantalomalla Suomessa ;D

Ugluk
24.6.2002, 8:09:20
Kysyisin siitä sen tytöystävästä jonka jälkeen mä varastaisin sen ostoskärryn ja lähtisin pakoon;D ;D ;D ;D ;D HA HA HA HIHIHI HO HO HO

Sonya
24.6.2002, 10:45:12
Mulla se on kyllä toi viimeinen vaihtoehto ;D
Nauraisin kyllä niin että vatsa ratkeis ja sitten ku mä huomaisin, että se ei oolutkaan niin hyvä juttu, niin lähtisin luultavasti 5 vaihteella kotiin ja vähän lujaa..

Hitomi
24.6.2002, 11:36:08
Yks vaihtoehto tosta pollista puuttuu: eli minä raahaisin Sephyn kotiini. Niin mä ainakin tekisin...:lurps: Jos en ois pyörtynyt sitä ennen..:D

Khazar
24.6.2002, 11:50:06
Viimmeisin vaihtoehto kuulosti hauskalta. Sen jälkeen voisin salakavalasti iskeä sitä D&D Players Handbookilla (se sattui kun sain siitä päähäni) ja katsoa jos se sitten vaikkapa pyörtyisi. Sen jälkeen voisin hipsiä kotiini, tietenkin sen varastettu miekka mukanani, buahhahhhaa!

Kurko
26.6.2002, 1:17:42
Kaveeraisin miehen kanssa ja tarjoaisin oluet, onhan hän sentään Sepiroth jota ei ihan joka päivä tapaa. Sitten jos sillä ei ole mikään kiire pois niin jatkan jutustelua. Jos en pidä Sepirothista, niin juotan sen tarpeeksi känniin (itse juon vain laitti colaa) ja vien miekan, materiat sekä lompakon. Jos taas mies osoittautuu mukavaksi, minun kaltaiseksi tyypiksi, niin illan päätteeksi sanoisin "Soitellaan". :D

Kreifi
28.6.2002, 15:57:03
Mikään noista vaihtoehdoista ei oikein sopinut siihen mitä minä tekisin. Jos saisin kerättyä tapeeksi poweria luultavasti menisin Sepiksi Sepin paikalle. Mutta jos sattuisin niin, että olisin vain heikko ihminen luultavasti pyytäisin häntä ottamaan minut opetuslapsekseen. Minä haluan olla hän! Haluan olla jumala!

The death Magic
28.6.2002, 17:52:40
No kysyisin että miksi sillä on suu niin typerästi että se näyttää kun se ottaisi suihin joltakulta. näin se vain on...

Shaft
28.6.2002, 19:45:32
Lähtisin Sepin kans bisselle. Ja sitte.... hmm... enneku se katoais mystisesti nii pyytäisin sitä supernovalla räjäyttää vuosaaren/kontulan/vesalan "manne-korttelit"

Crimson
28.6.2002, 20:45:44
Jotkut teistä osaa olla tosi ilkeitä Sephylle.... Itse kinuisin niin kauan sen jalassa et se suostuis opettamaan miukulle miekkailua, sen jälkeen ehkä voisin pyytää nimmaria, ja jos rohkenisin, niin vaikka treffeille.....:love:
BTW, en ole mielisairas, en!!!:D

Roakel
29.6.2002, 14:42:07
Kysyisin nimmaria ja juoksisin karkuun :D

Doga
2.7.2002, 13:15:57
Heh Pyytäisin tietenkin nimmaria sitten pyytäisin sitä opettamaan miekkailua lopuksi tapan sen ja varastaisin miekan ja tyttöystävät...

Cid Highwind
2.7.2002, 13:47:05
kyllä mä pyytäisin opettaan miekkailun saloja se on hauskaa;D

-kikki-
6.7.2002, 7:34:02
Huutaisin oh my god it's Cloud behind you! ja juosisin äidin luo nauraen ;D *sephiroth katsoo kun olisi zidanen nähnyt :D *

Rune
6.7.2002, 21:36:49
Miekkailutaitoja, tietysti! Sephirot on maailman kaikkeudden mahtavin miekka mies, kuten hyvin tiedetään. Cloud sitten vain tappoi sen epäreilusti Omnislashilla.... Mälsää....

Mut Snorre, Rikku on PARAS!!!!!!! Rikku on mun lempihaahmoo, trallalallallalaaa.....=)

Huutaisin oh my god it's Cloud behind you! ja juosisin äidin luo nauraen *sephiroth katsoo kun olisi zidanen nähnyt *
No siis ei kukaan teistä pääsis moisen pilan jälkeen kovin pitkälle kun tulee fire 3, bolt 3 ja ice 3 perästä. Ja plus Ultima ja flare, of course.

Seyana
6.7.2002, 21:55:45
koska kuulun järjestöön me hullut,vipa vaihtoehto on sopivin.myös pari hiusniksiä voisin kysäistä.

Crimson
6.7.2002, 22:14:44
Originally posted by Rune

No siis ei kukaan teistä pääsis moisen pilan jälkeen kovin pitkälle kun tulee fire 3, bolt 3 ja ice 3 perästä. Ja plus Ultima ja flare, of course.

Mihin jäi Super Nova....?:huh: Ei sitä saa unohtaa, Rune hyvä!!!:D

Mithril
9.7.2002, 18:04:37
Kysyisin miten se voi kävellä niin perkeleen teatraalisesti tulen keskellä ilman paitaa ja vielä vahingoittumatta. Hieno temppu, olisi meinaan itsellekin käyttöä, kun osaisi mulkoilla häijysti tulen keskeltä ja vielä säästää herkkää hipiääni siinä samassa. Ehkä harjoittelen sitä höyryn keskellä saunassa. Kelatkaas, jos sephiroth olis alasti. Kukaan ei ottais sitä tosissaan, ku se ois nii homo ja muuta.

Chang
11.7.2002, 21:20:57
Menisin kysymään nimmaria tähän tapaan "hei kato terve!annappa nimmari" =/
Sen jälkeen ottaisin jonkun kepin maasta ja rupeaisin paasaamaan sillä sitä päähän ja hokeaisin kokoajan "tyhmä oot!Tyhmä oot"ja sen jälkeen rupattelisin sen kanssa tovin ja lähtisin muina miehinä pois siitä...

Vinyacarkaiel
12.7.2002, 8:36:33
Jos tapaisin Sephirothin...

Ensin pudottaisin luultavasti leukani jonnekin manalan tienoille. Sitten yrittäisin luultavasti muodostaa jonkinlaista verbaalista kommunikointia, kuten "Wooou... Heei... Wooou...."...

Ellen olisi tässä vaiheessa jo pyörtynyt, kysyisin luultavasti Sephirothin puhelinnumeroa. Olisikohan Sephyllä Nokia? :D Taitaisi jäädä viimeisiksi sanoiksi... Paitsi...!

Entäpä, jos heittää itseensä Hasten ja Sephirothiin Slown, sitten Steal, ja hups, Masamune onkin minulla! Sitten vaan Esunaa kaikkiin ja kahville! ...Eikö?

Jotenkin vaikea kuvitella, että pystyisi tapaamaan The Great Sephirothin. Luulisi, että pistäisi aika hyvin silmään jossain koomarketin kassajonossa.

Jecht
13.7.2002, 17:08:19
Yrittäisin pölliä hänen miekan koska se on upee :D

RenTeR
15.7.2002, 11:41:38
Ensin kysyisin lähtikö toinen siipi irti kun se harjoitteli sen miekan käyttöä ja häipyisin takavasemmalle kyseinen esine kainalossa. *who me?* :D

Alucard
15.7.2002, 15:28:06
Kysyisin tietenkin onko hänellä useampia tyttöystäviä ja kohteleeko hän heitä niinkuin Aerista. Sephiroth ei taida olla hyvä naisten kanssa...:D

FantasyManIX
15.7.2002, 20:06:47
Yrittäisin ryöstää miekan, koska se on niin hiton cool!

Rune
15.7.2002, 23:05:15
Juu, ei unhodeta Super Novaa. En kai vain kuullut ivaa äänessäsi...?:confused:

Crow87
16.7.2002, 12:08:01
No Viineinen Vaihtoehto,sitten kun se kääntyy ottaisin jotain
kättä pitempää ja humauttaisin sitä takaraivoon ja sitten juoksisin
niinkovin kun kintuista lähtee.

Mizakki
16.7.2002, 22:57:09
no kysyisin "miekkailu taitoja" ja pyytäisin päästä hänen oppipojakseen...=) muwahahaaaa...ja tietysti haluaisin semmosen mahtavan masamune-bladen...:D

Yakomaru
18.7.2002, 9:45:52
Varmaan varastaisin miekan ja nauraisin. Sitten kun Sephirot lähtis perään, juoksisin kiljuen karkuun:confused:

Jubei
3.11.2003, 12:44:40
Pöllisin hänen miekastaan materiat. Sitten söisin ne ja kuolisin makomyrkytykseen. Tai sitten vaihtoehtoisesti laittaisin materiat omaan revolveriini ja tappaisin hänet bolt kolmella :D

PS. Tuo sillin revolveri ei välttämättä toimisi koska Sepi on kuolematon, jossei tule one wingeddinä.

Yoni
3.11.2003, 13:47:51
Pyytäsisin nimmaria tietenkin! Pitäähän siinä jotain aineellisia todisteita olla siitä et "mäpä näin Sephirothin ja uskalsin kysyä nimmaria!" ;) Miekan minä muuten voisin pölliä, mut se saattas olla hengenvaarallista... :eh:

Aiona
3.11.2003, 15:04:04
Valitsin viimeisen vaihtoehdon..
Juu. Kyllä tekisin niin, mutta te ette tienneetkään, että.. No jaa. enpä kerrokaan. Se on salaisuus. =)

Altercamo
3.11.2003, 15:11:34
Varmasti pyytäisin paria miekankäsittelytuntia. Sitten voisinkin esitellä Sephin nimikirjoitusta kurssidiblomista. Lopuksi pyytäisin häntä vaihtamaan sen vanhan masamunen puumiekkaani -> *Shiuh* Sephin pää takkani yllä(optional, voisin lopettaa masamunen saamiseen. ;) )

Bodom
3.11.2003, 16:10:38
Onpas kysymys.. Hmm.. varmaankin himoitsisin hänen miekkaansa ja yrittäisin jotenkin saada sen häneltä... Luultavasti vaihtamalla sen johonkin, mitä Seph. todella haluaisi. Eri asia olisi sitten, suostuisiko hän vaihtokauppaan.

Toinen vaihtoehto olisi tietysti, että hän opettaisi minulle miekkailutaitojaan sekä jakaisi tietouttaan.

Pay Gried
3.11.2003, 16:17:20
Sephiroth on mahtava hahmo. Minä ja ystäväni ihailemme häntä suuresti. Jopa miltei nolasimme itsemme tekemällä lumi-Sephirothin koulun pihalle.
Toivoimmme että siitä tulisi ihan oikea Sephiroth! (Olin nähnyt kyseistä unta viime yönä;)

Edit: Niin ja tietenki koittaisin ainakin ryöstää Masamunen, se on niin upea miekka, vaikka tosin ehkä epäonnistuisin ryöstämisessä, kun olen niin huono varas

Nergalos
3.11.2003, 16:29:47
Tottakai se on tämä järjestys:
1.Nimmari
2.Hiustyyli (?)
3.Viimeinen vaihtoehto+ sen miekan pöllintä
4. isä meidän joka olet taivaissa jne. jos 3. ei onnistu.. :D

Miyuki
3.11.2003, 16:51:25
No se vika.Tai ennemminkin kolmen yhdistelmä.
1.Sanon sen vikan.2.Pöllin masamunen.3.Juoksen karkuun(en välttämättä kiljuen,paitsi jos hän lähtee perään,ai niin voinhan käyttää masamunea jos hän saa kiinni).
Mutta jos pitäis valita vain yksi vaihtoehto,niin juoksisin karkuun.
Etenkin jos sanon tuon vikan jutun niin hän suuttuisi ja minä olisin mennyttä kalua. :D

Soul Reaver
3.11.2003, 17:01:49
Cloud- harhautus ja Masamunan pölliminen (älkää suuttuko Matti nimiset henkilöt) ovat loistava combo (oon pelannu ehkä vähän liikaa Tekkeniä). Nimmaria kyselisin tätä ennen, ja osaan itse jo miekkailla ja käyttää 14 tölkkiä veeooviittä saadakseni yhtä hienon hiustyylin. :)

korppis
3.11.2003, 19:00:37
Kyllähän kyseesä on niin kova miekkataituri, että pakko kysyä vähän neuvoa masamunen käytöstä. Sitten pyytäisin sephirothin puhelinnumeron ja varaisin yksityis tunnit. :P

?
3.11.2003, 19:16:45
Tiettyhän minä yrittäisin suostutella sephin antamaan minulle sen miekan, mutta jos ei niin pyytäisin miekkailu tunteja, harjottaisin itseni hyväksi miekkailiaksi ja kun sephi laskisi puollustusksensa niin iskisin ja tappaisin hänet tai tulisin tapetuksi. Tai voisihan sitä lähteä vaan yksinkertaisesti karkuun...

nappa
3.11.2003, 19:31:55
Pässit, yrittäisin tietenkin iskeä Sephin. Ja onnistuisin.

Medic44
3.11.2003, 19:34:36
Jos tapaisin Sephirothin..
1. vaihtoehto: Olisin pienen jutustelun jälkeen kuollut.
2. vaihtoehto: Ihmettelisin ruumista hieman, mutta varastaisin silti miekan.

Lifa
4.11.2003, 11:47:37
1.pyytäisin nimmaria ja että se vois opettaa miekkailutaitoja. 2.Valitsisin viimeisen vaihtoehdon ja pöllisin sen Masamunen. ^_^

cloud-79
4.11.2003, 12:29:38
meikäläinen ainakin pyytäisi siltä nimmareita on se sen verran kova jäppinen ja sit tietenkin yrittäisin piestä siltä hengen pois olenhan sentään osittainen cloud...??? :huh: :ooh:

Cith_aeria
4.11.2003, 13:00:05
Miettisin "Minne jätinkään cokacola-nuijani?!"
Hiipisin Sepin taakse, hiilen hiljaa...
Kalauttaisin!
Heittäisin ostoskärryyni ja kuskaisin nopeasti pakastimeen!
...Hänestä tulisi minun ikijäädytetty Sephiroth... :D
Sitten veisin hänet aina talvella ulos etupihalle seisomaan.
Jouluna jättäisin hänet siihen ja kietoisin hänen ympärilleen asiaankuuluvat vihreänä ja punaisena välkkyvät joulunauhat.

Zoukka
5.11.2003, 7:59:41
No jos Sephirothin oikeasti tapaisin niin rupeisin homoksi ;D

Hehheh tai ainakin melkein :eh:

Eliza Liv
5.11.2003, 8:12:03
Varmaankin yrittäisin pöllätä hänen miekkansa (tai siis palkkaisin erään varkaan tekemään sen puolestani).
Sitten kun minulla olisi miekka, kiristäisin Sephirothia tekemään kaiken mitä haluan.
Sephiroth henkilökohtaisena orjana... ei yhtään hullumpi idea ;)

Toia
5.11.2003, 8:44:24
Minisin ja kysyisin nimmaria ja ottaisin kuvan hänestä ja juoksisin karkuun. :3
Tahtoisin ainakin ottaa kun hänestä kuvan nimmarin kera se olisi kivaa, mutta uskoisin, että olisin kappaleina.
Jos ottaisin pelkän kuvan ja juoksisin karkuun voisin jopa selvitä EHKÄ!. :3

Rachel
5.11.2003, 12:51:22
Ensin huutaisin 'Oh my God, it's Sephiroth!' ja sen jälkeen juoksisin kiljuen hänen luokseen. Sitten silittelisin Sephyn hiuksia ja kysyisin ottaako hän minut tyttöystäväkseen jonka jälkeen pyytäisin nimikirjoitusta. :D Lopuksi pyytäisin opetusta miekan käytössä.

Joo, väsyneenä juttu lentää.

Nitromethane
5.11.2003, 12:55:09
Ehdottomasti pyytäsisin opettamaan miekkailu taitoja. Lopuksi pyytäsisin nimmarin ja juoksisin pois ;D .

Vodoun
5.11.2003, 15:47:27
Koskisin Sepin hiuksia. Tunkisin käteni niihin ja möyrittelisin niitä siellä. Sitten kietoisin itseni niihin hiuksiin ja nuuskuttelisin.
Pyytäisin tätä polvistumaan edessäni (mitä Sepi ei tietenkään voi viehätysvoimastani johtuen vastustaa) ja leikkaisin hiukset omalla miekallaan. Heittäisin hiukset ilmaan niin, että ne sataisivat päälleni ja nauraisin. *hrr*

'Jecht'
5.11.2003, 18:36:03
Mulle noista sopii viimeinen.

Prinsessa Garnet
6.11.2003, 10:46:39
Jos tapaisin Sephirothin niin ensin todennäköisesti ajattelisin että ei voi olla totta!Ei voi olla totta!Ei voi olla totta!

Ja sitten hieroisin silmiäni ja nipistäisin itseäni ihan vain varmistaakseni ettei se ole unta.

Kun sitten tajuaisin että se todella on Sephiroth, niin sitten varmaan pyytäisin häneltä ensin nimmaria, sitten kysyisin häneltä paria miekkailutuntia,yrittäisin ostaa (tai varastaa) hänen siistin miekkansa ja varmaan vielä tiedustelisin että olisiko hänellä joitain materioita(jos olisi niin todennäköisesti yrittäisin ostaa niitäkin).

forever_child
7.11.2003, 11:12:23
Varmaan tuijottaisin suu auki eteen niin kauan, että Sephiroth ehtii jo häipyä paikalta. Tai sitten juoksisin karkuun. Ensin kyllä yrittäisin varastaa sen mahtavan miekan. Nimikirjoituksenkin voisin pyytää..jos uskaltaisin.

Outraider
7.11.2003, 13:02:03
Ensin juoksisin kauhuissani karkuun, mutta vähän aikaa juostuani hoksaisin, että tuskin minä sepiä toista kertaa näen. Kävelen siis kiltisti takaisin, kysäsen nimmarit, heitän mahdollisesti jotain läppää siitä, miksi hän on parempi kuin Cloud. Lopuksi kusettaisin häntä huutamalla "Öh my god, it's Cloud behind you!", nauran räkänaurun ja juoksisin karkuun ennen kuin sepi ehtii esitellä miekkailutaitojaan.

Cele
8.11.2003, 7:16:03
Hmm.. Ensin huutasin ton vipon vaihtoehdon, ja sen jälkeen.. masamune vaihtas omistajaa koreasti.. Ainiin ja sepin pää lentäisi rotkoon.. Ennen sitä kuitenkin pöllin sen vaatteet..

Ferithem
8.11.2003, 10:54:41
Jäisin varmaankin seisomaan suu ammollani... Kuolaisin aivan tajuttomasti.

No ei. Olisin umpirakastunut. Hymyilisin 'hurmaavinta' hymyäni ja räpyttelisin silmäripsiäni ja pyytäisin Sephyä treffeille kanssani :love: Ja jos hän ei suostuisi, pyytäisin häntä tappamaan minut jumalaisella Masamunellaan :love:

Noista pollissa mainituista vaihtoehdoista varmaankin... hiplaisin hänen hiuksiaan. Kyllä varmaankin tekisin sen muutenkin. Kysyisin, millä shampoolla saa niin ihanat hiukset ja leikkaisin Masamunella itselleni pienen kiehkuran muistoksi.

Joka tapauksessa varmaankin kuolisin, mutta ei se minua haittaisi, päin vastoin :love:

Berrycake
12.11.2003, 13:28:33
todennäköisin reaktiovaihtoehto:
"Kysyisin, onko hänellä paljonkin tyttöystäviä ja kohteleeko hän heitä kaikkia kuin Aerista."
Sanoisin myös että asenteessasi ja käyttäytymisessäsi olisi muutenkin hienoista korjaiselmisen varaa :soso: , ja että loppujenlopuksi hänessä varmasti olisi kaikki ainekset täysin hyvään ja tasapainoiseen mieheen. Sitten kysyisin vielä mitähän shampoota hän käyttää, ja kuinka saa etutukkansa pysymään sillä tavalla koholla.
Sitten vain odottaisin hiljaa vastausta ja toivoisin että se ei olisi masamunen heilautus vatsani läpi.
Jos tätä reaktiota ei hänen osaltaa ilmaantuisi, päästäisin vielä vinkuvalla äänellä pyynnön:

:doggy: Saisinko muuten nimmarin?

*kirjoittaja on vastauksestaan huolimatta suuri Sephiroth fani, ja sitä mieltä, että tämä on kuningas :love:

Hikari
12.11.2003, 13:37:58
Min tietysti pyytäisin nimikirjoitusta. :3 Ja sen jälkeen... en tiedä mitä tekisin. o.O Luulisin kylläkin, että kävelisin pois ajatellen kaikkea tyyliin "Pian min käännyn takaisin ja glomppaan sen!" toteuttamatta sitä. ^.~ Tai sitten kysyisin nimmarinpyynnön jälkeen, että miten se Sepi edes pääsi oikeaan maailmaan ja käskisin sen viedä miut FFVII-maailmaan. :D

X.Auron.X
12.11.2003, 14:26:06
Kysyisin nimmarin tietenkin ja pyytäisin opettamaan pari hienoa miekkailu tekniikkaa ;D (tietenkin siinä sivussa voisin napata tuon masamunen)

Roleplayer
12.11.2003, 20:15:48
No mihä hän olen erittäin suuri Sephiroth fani ja olen aina halunnut piestä hänet hänen omassa lajissaan joten varmaankin tekisin näin. No pyytäisin sitä tietenkin opettamaan minulle miekkailutaitojaan. Ja nimikirjoitus olisi myös hauska saada. Ja sit kun olen oppinut kaiken opittavan tappaisin hänet (sitä ennen kysyisin hänen hiustyylistään) ja sitten varastaisin hänen miekkansa

Clacier
13.11.2003, 19:31:19
En luultavastikaan juoksisi heti pakoon, koska tuijottaisin vain suu ammollaan ja miettisin onko hän todella Sephiroth, ja jos on niin miten ihmeessä hän oikein on joutunut tänne.

Nimmaria tuskin kysyisin, koska en niitä mitenkään erityisesti keräile, mutta tokihan näin kuuluisan suurmiehen kohdalla voisi tehdä poikkeuksen. Sepi kuitenkin melko varmasti murhaisi minut ennen kuin saisin suutani auki, joten ehkä en sittenkään kysyisi sitä nimmaria.

Hiustyylistä olisi myöskin turha kysyä, koska tiedän että hän käyttää kampaukseensa ainakin kymmenen purkkia erikoisvahvaa geeliä päivässä, eiväkä omat hiukseni edes riittäisi yhtä hienoon kampaukseen mitä Sepillä on. Sitä paitsi en käytä geeliä koska liiallinen geelinkäyttö kuluttaa hiuksia. Sepi raukka.

Miekan varastaminen tuskin tulisi kysymykseen, koska en osaa varastaa yhtään mitään huomaamatta (jos karkkipusseja ei lasketa) ja luultavasti sekin jäisi pelkäksi yritykseksi ja myös viimeiseksi teokseni.

Sepi tuskin alkaisi opettamaan miekkailua tuntemattomalle luuserivastaantulijalle, joten hän varmaan (taas kerran) tappaisi minut ennen kuin ehtisin edes kysyä.

Tyttöystävistä ei tarvitsisi kysyä, koska tiedän ettei hänellä sellaisia ole ...ainakaan toivottavasti.

Tietenkään en yrittäisi tappaa Sepiä, koska hän on yksi kaikkien aikojen lempihahmoistani FF:issä, ja toisekseen tuskinpa pärjäisin hänelle kun en osaa edes leipäveistä käsitellä ilman että aiheutan jotain hämminkiä.

Viimeinen vaihtoehto tosin on noista hauskin ja nauraminen tekisi kyllä myönnettäköön ainakin tällä hetkellä minulle erittäin hyvää, joten ehkä se on sitten se.

Eliroaero
15.11.2003, 23:24:47
Tota noin. Ensireaktio riippuisi siitä mikä Sephiroth on kyseessä. (Sephiroth on monessa tarinassa originaalin lisäksi *öhöm* ;) ) jos kyseessä on Sephiroth "Pimeyden Aikakaudelta" (ollaan samalla puolella) niin silloin ensimmäinen kommentti voisi olla, että "Kato perhana Sephiroth, mitäs sää täällä teet?"

Jos taas kyseessä on originaalitarinan Sephiroth niin sitten voisin kysyä, että "Mitenkäs hemmetissä sinä olet joutunut Tellukselle?"

Jos Sepi ei käyttäytyisi väkivaltaisesti niin mitäs turhia itse häsyämään. Yritetään selvittää ongelma ja palauttaa hänet takaisin kotiin.

Mitä ilmeisimmin kyseessä olisi "Satunnainen-Golzelodim-toimintahäiriö."

Ilmoitus Storycentaurin päähän korjaa tilanteen. Avataan uusi Golzelodim (Ulottuvuuksienvälinen aukko) kohteeseen "STC-RPG-FantasyVII03. (Planeetta Sakaguchi VII aRPeeGer-galaksissa)
josta Sepi sitten astuisi lävitse ja olisi taas omalla maallaan.

Izzy
18.11.2003, 15:34:43
Täytyisi tietysti ihmetellä, onko pääni lopullisesti pimennyt kun näen Finalia ilman televisiota, eikä näky katoakaan vaikka puristan silmät välillä yhteen.

Riippunee paljolti, millä tuulella Sephiroth sattuu olemaan. Jos hän on tyyni ja pääsen samalle aaltopituudelle, otan kiinni ja raahan kotiin! (yeah, right) :lovetus:

Muuten (todennäköisesti) olisin erityisen varovainen tiedustellessani hänen tämän hetkisestä elämäntilanteestaan. Ja mahdollisesta syystä täällä oleskeluun.

Eccentrick
18.11.2003, 17:24:16
Joo, ihan kiva aihe...
Itse kyllä kysyisin nimmaria! ;D

ceeb
18.11.2003, 17:45:21
Dear Kitty.

Söisin varmasti pääni.

ps. Haluisin nähdä mielummin Cloudin.

Coca-cola-rain
20.11.2003, 19:29:58
pyytäisin nimmaria...........tee-hee sillä vois kyllä lesoilla kavereille........... :D
ja muutenkin kyselisin kuulumisia..........

Tonishi
20.11.2003, 20:20:26
Pyytäisin opettamaan miekkailutaitoja.Voisi myös kehuskella kavereille(toivottavasti kellään EI ollut samantapaista lausetta). ;D

Nevermore
24.11.2003, 13:17:31
Todennäköisesti tuijottaisin suu auki, hämmästynyt ilme kasvoillani. Selvittyäni alkujärkytyksestä pyytäisin nimikirjoitusta, jonka jälkeen yrittäisin varastaa miekan. Jos siinä onnistuisin, aloittaisin uuden Sephiroth -uskonnon, ja tekisin hillittömän suuren alttarin miekalle. Whahhahaa!!
;)

Darruel
29.11.2003, 17:50:12
Teeskentelisin olevani aivan haltioissani. Kehuisin häntä ja yrittäisin saada hänen valppautensa herpaantumaan samalla, kun hivuttaisin kättäni kohti hänen miekkaansa. Jos en onnistuisi niin pääni luultavasti irtoaisi ruumiistani.

Natsenatu
29.11.2003, 20:28:51
Pumppuni saisi laakin, ja Seppo siinä ihmettelisi mitä tuo kakara tuossa makaa?
Jos en saisi sydäriä, kinuaisin nimmaria kunnes saisin joko kunnian kuolla Masamunen viillosta tai sitten sen nimmarin, kun Sepi olisi lopulta niin uupunut jonkun faniteinin mielipuolisesta kaakatuksesta.

Necroth
30.11.2003, 0:30:07
Tarkistaisin kuinka monta tyhjää lääkepurkkia ympärilläni lojuisi.
Jos lääkepurkkeja ei sattuisi löytymään, tarttuisin puhelimeen ja soittaisin psykiatrille ajan. Voisi myös olla, että uteliaisuus veisi lopulta voiton ja menisin sormi ojossa tökkäämään tätä kylkeen. Jos sormi menisi läpi kuten ilmaa vain, en reagoisi tähän enää mitenkään vaan menisin sinne psykiatrille. Jos sormi taas pysähtyisi siihen kuten normaaliin ihmiseen, pinkoisin pakoon sen pitemmittä puheitta.

Meppu
1.12.2003, 11:49:43
Minä pyytäisin sepiltä ensin nimmaria ja sitten pyytäisin, että hän opettaisi minulle miekkailu taitoja. :D Sitten kun hän on opettanut minua pitkään, kössin häneltä miekan ja tapan sen omalla miekallaan. :D No ei nyt sentään, en minä raaskisi sepiä tappaa. Se olisi niin mahtava olento ettei sitä uskaltaisi edes kätellä... o_0

Ashe
1.12.2003, 18:26:19
Tähtäisin hiuksiin noista vaihtoehdoista.

Todennäköisempää kyllä olisi että menisin ulos(koska kotonahan minä aina olen, Sephiroth olisi tunkeilija MINUN alueellani) aseistautuneena wannabe-nunchakulla(Selphie-tyyliin, vaikkakin muoviputkesta tehty..), pölyimurin metalliputkilla ja ruuvarikokoelmallani tiedustelemaan että mikähän mahtaa olla tämän invaasion tarkoitus. Pyromaani-Sephiroth edustaa lähinnä pelottavaa uhkaa minun omaisuudelleni..
Siinä vaiheessa saattaisin päästä eroon ylimääräisestä HP:stäni.. Toisaalta se saattaa päättyä siihenkin, kiltti ihminen kun olen, että lupaan tarjota Sephylle vaikkapa sipsejä, sillä on varmaan vähän nälkä kun on niin pahasti eksynyt ja joutunut vaeltamaan metsäautiomaassa aikansa. Siinä voisi sitten keskustella hiuksista ja muistakin asioista noin yleensä. Ja nimmari kehyksiin seinälle.

n00b-Guerrero
1.12.2003, 20:42:10
Originally posted by Eliza Liv
Varmaankin yrittäisin pöllätä hänen miekkansa (tai siis palkkaisin erään varkaan tekemään sen puolestani).
Sitten kun minulla olisi miekka, kiristäisin Sephirothia tekemään kaiken mitä haluan.
Sephiroth henkilökohtaisena orjana... ei yhtään hullumpi idea ;)

Haahaa! Nyt pääsen ensimmäisen kerran työntämään pilkkua! Ei tosikoille: Sephiroth on ainoa ihminen, joka osaa käyttää Masamunea (Lähde, vaikka mikä pelissä)! [/NoNytTuleeFlametusta]

Minä vastasin että kysyisin tukkamuodista, tietysti. Mitä nyt muuta, kaverilla pysyy letti pystyssä kun niin tahtoo ja painuu alas kun tahtoo. :ooh:

Prinsessa Garnet
2.12.2003, 15:22:01
Haahaa! Nyt pääsen ensimmäisen kerran työntämään pilkkua! Ei tosikoille: Sephiroth on ainoa ihminen, joka osaa käyttää Masamunea (Lähde, vaikka mikä pelissä)! [/NoNytTuleeFlametusta]
Juu niin tulee. Kyllä minä epäilisin että PITKÄN harjoittelun jälkeen sitä voisikin jo jotenkin osata käyttää (missäköhän sitten voisi harjoitella niin suurella miekalla? Koulun salissa vai?). Ja ajattelin muutenkin varata sille miekalle kunniapaikan seinältä tai jostain... onhan se mahtava keräilykappale.

Emizy
2.12.2003, 18:21:12
Ensin olisin ihan onnessani sen näkemisestä eli tuijottaisin häntä hetken, pyytäisin häneltä nimmaria, sitten kaappaisin hänet säkkiin, veisin kotiini, ripustaisin seinälle koristeeksi ja lähtisin metsästämään muita ff ukkeleita ;)

Prometheus
3.12.2003, 12:07:47
Minäkin pyytäisin aluksi ainakin sen nimmarin. Sitten pyrkisin hänen oppipojakseen ja lopulta tarvittavat taidot saavutettuani nitistäisin Sepin, jotta pääsisin itse hänen paikalleen. Tosin minä olisin kiltti ja selväjärkinen, ainakin aluksi. Lopulta voisin jakaa omia nimmareitani hyvään hintaan, ja olla tietty se jumala....

Jos en onnistu syrjäyttämään herraa, tyydyn vain siihen nimmariin tai syöksen itseni turmioon epäonnistumisen tuskissani.

Antza
3.12.2003, 12:09:47
Tottakai alin, naurasin hemmetist, pöllisin miekan jolla samantien tappasin sen(en usko et onnistus iha heti) ja lähtisin menee hemmetin hiano miékka kädes

aijommi
8.12.2003, 19:19:23
Vetäisin hänen päänsä irti vielä suuremmalla miekalla. Se paskiainen ansaitsee sen.

Olba
9.12.2003, 14:54:45
ai että mitä tekisin?! no , jos hän olisi hyvällä tuulella (harvinaista) niin kysyin, että voiko hän opettaa minua miekkailelaan kuten hän. ja sitten kysyisin että mistä hän hankki Masamunen. jos tuo kyseinen paikaa olisi olemassa, niin luultavasti menisin ja ostaisin/teettäisin joko Masamunen tai Buster Swordin....
Ja kyllähän tyttöystävistä on pakko kysellä. ja myös utelisin hiustyylistä (vaikkakin pidät Cloudin hiuksista enemmän...).

Auroni-setä
13.12.2003, 11:42:57
minä pyytäisin nimmaria tietysti :D

ffviiac
13.12.2003, 20:58:55
Kysyisin nimmaria ja samalla vielä kysymys että voiko opettaa miekkailu tapoja ja voinko alkaa hänen apurikseen.. ;)

Sotapähkinä-sama
14.12.2003, 14:51:59
pyytäisin olisiko hänellä mitään materiaa jota hän ei enää tarvitse annettavana :D.

Katastrophe
15.12.2003, 15:31:30
Hei, missä on vaihtoehto "throw him down and shag him rotten"?

*Luikkii häntä koipien välissä pakoon*

Ceassa
15.12.2003, 16:05:52
Nyt on pakko päivittää vastaustani, sillä olen viimeinkin päässyt täysin perille siitä mikä Sephiroth on miehiään ja täytyy myöntää, että luultavasti pinkoisin karkuun alta aikayksikön, jos heppu minua todellisuudessa kävelisi vastaan. Enkä kauaa epäröisi. Siinä tilanteessa menisi varmasti luu kurkkuun ja vaikka kuinka uskottelisin itselleni haluavani kysyä miekkoselta jotain näsäviisasta, niin enpä usko että pystyisin siihen. Ylin vaihtoehto siis, jos nyt voisin jollain keinolla aiempaa vastaustani vaihtaa.

Hrr.

Yunski
15.12.2003, 17:12:45
Mä juoksisin vaan päin ja huutaisin ihana! ihana! ja tarttuisin kaulasta kiinni :P No ehkei nyt kuitenkaan. Kysyisin varmaan nimmaria ja sit varmaan kysyisin et voisko hän opettaa minua miekkailemaan yhtä taitavasti kuin hän.

Draqon
15.12.2003, 18:11:00
Koska tämä on niin epätodennäköinen tapahtuma niin varmaan pyytäisin nimmaria, ja sitten pötkisin pakoon pää kolmantena jalkana ja häntä koipien välissä. :)

Qusse
16.12.2003, 23:21:09
täähän on selvää kuin mikä...

a)pöllisin miekan ja sitten karkuun...

b)Möisin sen jollekkin tyhmälle Diolle(omistaa gold saucerin)

c)löisin rahoiksi

d)ostaisin midgarin

e)pitäisin hauskaa...

niin helppoa se on...

Zephiroth
22.12.2003, 19:02:14
haha ensiksi nimmari sitten lähtisi miekka ja sitten se vika ja se sitten sepi tekisi näin :fuckya: ja sitten näin :angi: ja kun olisin kuollut näin :rispekti:

Kirishin
28.12.2003, 16:53:19
Äänestin ihan piruuttani tuon vipan, mutta todellisuudessa olisin pitkän aikaa hiljaa ja katsoisin vain. (Ellei hän olisi jo pillkonut minua palasiksi...) Kun olisin tarpeeksi kauan tuijottanut uskomatta näkemääni tökkäisisin häntä kylkeen kokeillakseni onko hän aito. Jos käteni ei huitoisi ilmaa, niin kohottaisisin hitaasti katseeni ylös hänen silmiinsä. Yrittäisin vääntää hymyä, mutta saisin aikaan epätoivosen ja pelokkaan virnistyksen. Sen jälkeen minä kiljuisin ja juoksisin Ruotsiin menevään laivaan. Sieltä hän ei minua löytäisi. En mieluusti haluasi olla palasina.

Cele
28.12.2003, 17:48:31
Pitää laittaa jotain ohi aiheen.. Kun moni sanoo ettei mieluusti haluaisi, että sephi laittaisi heitä palasiksi, niin mieleeni juolahti että, olisiko sepi sitten oikeasti kylmäverinen tappaja joka masamunellaan huitoo kaikki, jotka hänet näkevät?
Enpä usko.. Ainakin pelissä sain sellaisen kuvan ettei se kaikkia yritä tappaa, vaan ne jotka ovat hänen tavoitteidensa tiellä.. (?)

Juuh, vähän pilkunviilausta, mutta eikös sen joskus pidä ollakkin..

-gunmachine-

RAGE
28.12.2003, 18:30:24
No ensiksi kattoisin varmaan, että mikä ihmeen pelle tää nyt on. Sitten pyytäisin tekemään vähän Sepi temppuja. Huomatessani että tämä tosiaan on aito Sepi sanoisin sen vikan vaihtoehdon ja futaisin jätkää munille. Tämän jälkeen ottaisin miekan ja juoksisin hittoon sieltä. Sen jälkeen, jos Sepi tulisi kyselemään miekkaansa sanoisin että se on meidän fyssan maikalla ja ehdottaisin jotain mahdollisimman tuhoisaa taikaa. :D

jedat
29.12.2003, 23:43:21
Ensin pyytäisin häntä opettamaan pari tunti miekkailua jonka jälkeen pöllisin hänen miekkansa ja tekisin tuon viimeisen hänelle (tai ehkä toisinpäin) ja tappaisin. Siihen loppuisi "suuren Sepphirothin" taru. Ironista eikö totta?(Kaikki tuo tapahtuu olettaen että se onnistuu)

Baneslave
31.12.2003, 19:31:01
Kysyisin antaako hän nimmarin sitten kysyn hius tyylistä sitten hän saisi opettaa miekkailu taitoja. Ja sitten varastaisin miekan ja löisin siltä pään irti pää takan päälle kunniapaikalle.

Unski
17.1.2004, 12:27:53
Siis hei porukat, nythän puhutaan SEPHIROTHISTA!! (Ja jos ei jo tuosta joku arvannut niin hän olen pienoinen fani :D ) Jos noin vain menisitte sanoon "Terve Sephi, kuis menee! Mä näin sun viime esiintymisen FF:ssä, kuten myös Kingdomissa, ei irtois nimmaria?" niin miekastahan sitä tulisi kylmän "Ei" vastauksen säestämänä. Miekan varastaminen päättyisi siihen kun huomaisi, että tämähän painaa ja Masamune ottaa ja tipahtaa varpiloisille "#!¤%"! " ja sitten viimeinen asia jonka huomaisinkaan olisi synkkä varjo ylläni. Miekasta tulisi myös vitsailusta ja tyttöystävistä kysellessä.
Tämä rajaa vaihtoehtoja... jep, menisin niin pokkana kuin kykenisin Sephin eteen ja kumartuisin häneen eteensä ja kysäisisin kauankos maapallolla enää on elinaikaa jäljellä. ;)

shaiana
17.1.2004, 18:37:17
Tottakai pyytäisin miekkatunteja, sitten siinä opetuksessa kyselisin hänen hiustyylistään, tyttöystävistä jne. Sitten, kun hän olisi kouluttanut minut veroisekseen miekkailijaksi, huutaisin Cloudin olevan hänen takanaan, pöllisin miekan ja lähtisin karkuun :D

Granite
18.1.2004, 19:25:24
Ensiksi kehoittaisin tietenkin mokomaa hippiä menemään parturiin ja kyseenalastaisin kovaan ääneen tämän seksuaalista suuntautuneisuutta. Seuraavaksi tiedustelisin että miten raukkamainen sitä voi mies oikein olla (edes pitkätukkahipiksi), kun niin pelkurimaisesti takaa päin keihästetään naisia miekalla. Lopuksi opastaisin tätä pukemaan paidan päälleensä ja lopettamaan sen yläosa paljaana heilumisen, sekä kertoisin kuinka säälittävää naisten huomion kalastelua sellainen on ja kuinka esim. Kreifi saattaa saada moisesta huonoja vaikutteita.

Sephy91
18.1.2004, 19:53:57
Toka tai vika vaihtoehto tai empäs tiiä kai minä juoksisin karkuun ja kovaan ja luulisin nähneeni näyn ....hmm... noh se pitäis ekaks kokea :D

Dragon
21.1.2004, 17:33:40
Pyytäisin nimmarii :)

Candice
4.2.2004, 21:18:03
kiikuttaisin hänet rakkaaseen luokkaamme (Erityisluokka 7-9lk), antaisin leikkiä masamunella ja oppilaiden tarpeettomilla ja rumilla vartaloilla mahdollisimman groteskisti ja itse seuraisin toimitusta luultavasti ikkunasta (olen erittäin terve koulunkäyntiavustaja).

tai

Raiskaisin pusikkoon

tai

Antaisin erittäin mukavan psykiatrin numeron

Ehkä kaikki kolme toimisivat myös yhdessä

Ruhve
4.2.2004, 21:37:06
Alkujaan kirjoittanut Candice
Antaisin erittäin mukavan psykiatrin numeron

Tekisin varmaankin tuon ihan saman, kun Sepillähän taitaa vähän kuupassa olla ruuvit löysällä. Pääsisi ainakin selvittämään asioitaan psykiatrille.

Sitten varmaan ainakin yrittäisi kolkata hänet ja pölliö sen takin kun se on mielestäni aika siisti. Tahtoo sellaisen!

Muuten ei oikeestan olisi edes kiinnostusta tavata koko hyypiötä, kun Sepin asenne on vähä mikä on.

Medic44
4.2.2004, 21:59:33
Alkujaan kirjoittanut Rufus

Tekisin varmaankin tuon ihan saman, kun Sepillähän taitaa vähän kuupassa olla ruuvit löysällä. Pääsisi ainakin selvittämään asioitaan psykiatrille.

Toisaalta taas kukas se kallonkutistajaa tarvitseekaan, jos alkaa nähdä peleistä tuttuja hahmoja (ellei kyseessä siis ole jokin tapahtuma jossa 50-vuotiaat miehetkin saattavat pukeutua japanilaisiin tyttöjen kouluasuihin), että pyydä vain vastapuolelta sitä psykiatrin numeroa ja varaa heti aika kenkäpuhelimellasi.

Ja jotta ei menisi aivan off the topikiksi:
pöllisin materiat.

OmniWepon
5.2.2004, 17:17:57
JEPS!

meikä poika menisi puhumaan sille ja pyytäisin nimmaria.
sitten kun kerroin kuinka siisti hän on ja pyytäisin opettamaan minulle miekka taitoja.sitten kun olisin opppinut jotain ottaisin pienen matsin ja tieenkin saisin turpaani :eh:

mutta sitten sanoisin vipan vaihtoehdon ja juoksisin niin kova että jalat olisivat kipeinä vuoden.nauraisin niin lujaa että sepillä menee hermot ja lähtee perääni kunnes se itse läkähtyy. ;D

seuraavalla kerralla pöllisin miekan ja lähen kertoon cloudille
ja se tulee katsomaan kun annan miekan takaisin.juuri kuin silloin
sepi meinaa hakata minut PALASIKSI :ooh:

mä sanon taas viimisen vaihtoehdon
ja sepi vaan sanois HAHAHA YOU NOT CHEAT ME AGAIN!
sitten lähtisin nauraen karkuun ja sepi on juuri tulossa perääni ja yhtäkkiä cloudi koputtaa sepiä niskaan ja sepi katsoo kauhistuneena ja vihaisena clodia ja sitten cloud tekee omnislashin ja hakkaa sepin.ja minä nauran ja ratkutan aivan SAIRAASTI =D niin että mahaan sattuu.sitten meen ottaan cloudin kanssa kahvit :D

sitten sepi tulisikin pyytämään anteeksi.... :huh:
mistähän tämä johtuu?no koska se löi päänsä ja siitä tuli mukava ihminen ja sitten minä,Cloun ja Shepiroth oltaisiin parhaita kamuja
ja menisin seikkaileen universumiin heidän kanssaan ja he tekisivät minusta yhtä vahvan kuin heistä.

Sergei Susi
5.2.2004, 18:41:38
Ottaisin vikan vaikka se tappaiskin mut aikas nopeesti... Mutta ihan sama!

Tuulikello
6.2.2004, 22:22:56
Veisin hänen miekkansa, ehdottomasti. Jos sephiltä selviäisin niin siitä luultavasti olisi suurin ilo minulle.

Veikkaan että tällaisessa kirkuvassa fanitytössä se ei näkisi uuta kuin oivan maalitaulun. Olisihan sen kanssa varmasti ihan mukava jutustella mutta en sentään niin itsetuhoinen ole :D

Eli miekka mukaan ja lähimpään pusikkoon piiloon parasta toivoen.

Daial
9.2.2004, 16:10:03
Varastaisin tietysti Masamunen. Olen hirveän kateellinen Sephylle tämän miekan takia ja olenpa kerran tehnytkin itselleni oman Masamunen koulun Pihalla ja käyttänyt sitä välitunneilla lehtien lakaisuun :D (valitettavasti koulumme inhottava talkkari korjasi sen pois :( ).

Mutta ensiksi minun on varmasti pyydettävä nimmari, jonka ripustaisin sitten ketjussa minun ja Pay Griedin kohta kolmannelle Sephiroth-lumiukolle =) . Niiden edellisten kohtalo oli kyllä aika karmea.

Sepsku
15.2.2004, 12:19:47
sephi on paras... miksikö? koska pidän hänestä... jaa-ah, nimmarin varmasti pyytäisin. mutta jotta miun kultani saa edes jotenkin puhdistettua mainettaan, muutama(?) sananen aluksi: eihän sephi paha ole vaan jenova vain aivopesi hänet tekemään kaikkea kränää spikyhairille et kumppaneille... (ja tässä näemme mitä vapaa kasvatus voi saada aikaan) eli ei ole sephin vika itse hän on kiva ja mukava etc. Jenovahan ottaa sephin muodon eli eihän se edes ole sephi joka aerista niin huonosti kohtelee että huh huh.. no mutta asiaan: jos minä, omassa persoonassani olisin esim. hampurilaiselle menossa ja yht äkkiä huomaisin että sephihän se siellä pistää naamariin happy meal ateriaa plus lelua enkä nyt tarkoita että hän söisi lelun, vaan halusi sen nyt muuten vaan, niin minähän erittäin fiksuna immeisenä kysyisin onko hänen pöydässään tilaa. epäilen että olisi... kun kaikki ilmeisesti pakoon säntäisivät. no siinä sitten istuisin ja hänen suloista olemustaan katselisin kunnes hän kysyisi mitä mulkkaan jolloin sanoisin että hän on hyvin komea ilmestys... ja tietenkin olisin liimannut masiksen ketsupilla penkkiin niin että herra ei sitä avukseen saisi. sitten hurmaisin hänet, veisin kotiini ja aamen. ei minulla muuta mutta... masiksen voisin pyytää häälahjaksi kun se on niin kooli... ja tietysti miekkailua olisi kiva osata... ;D

Thunderheart
15.2.2004, 14:06:12
.....varmaankin pyytäisin opettamaan miekkailutaitoja.....tai sitten sanoisin sen 'Oh My God! It's Cloud behind you!' -jutun ja sitten pöllisin ah-niin-mahtavan Masamunen...... ;)

mogvisti
16.2.2004, 13:46:37
Joo mikä yrittäisi varastaa Sephirotin miekan (ja varastaisinkin sen ja kolkkaisin Sepin :))ja sen jälkeen myisin sen eniten tarjoavalle. Kyllä sille joku hullu ostaja löytyy joka maksaa siitä reilun hinnan. Sen jälkeen muuttaisin Costa Del Soliin viettämään rauhallisia eläkepäiviä (tai ehkäpä siinä kävis sillä tavalla et Sepi ottais AK-47:n ja :tultamunille: minut.

Andromeda
16.2.2004, 14:39:52
No jos tapaisin Sephirotin minä raahaisin hänet kotiini ja tarjoaisin hänelle pulla kahvit, sen jälkeen kysyisin että ottaisiko hän minut kätyrikseen ;)

M1green1
16.2.2004, 15:19:01
No tietysti nimmari pitäs ensiks ottaa ja sitte haluisin oppia käyttämään sitä miekkaa...Sitten varmaankin lähtisin sen kanssa jonnekkin kiertämään maailmaa,jos se huolis mut mukaan...

Hyperion
18.2.2004, 18:12:08
Yrittäisin pölliä Masamunen. Se on ehdottomasti tyylikkäin näkemäni teräase. Tosin siinä saattaisi käydä huonosti...

Off-topic: Mikä ase Masamune oikein on? Se ei ole katana vaikka näyttääkin lähinnä ylipitkältä sellaiselta. Samanlainen ase on kai Bushido Bladessa.

Olba
18.2.2004, 18:17:32
Alkujaan kirjoittanut Hyperion
Yrittäisin pölliä Masamunen. Se on ehdottomasti tyylikkäin näkemäni teräase. Tosin siinä saattaisi käydä huonosti...

Off-topic: Mikä ase Masamune oikein on? Se ei ole katana vaikka näyttääkin lähinnä ylipitkältä sellaiselta. Samanlainen ase on kai Bushido Bladessa.

tohon offtopiciin sanon että se on joko katana tai sitten Manji-ninjan ninjamiekan (yllätys?!??!) pidennetty versio... semmonen mitä (AIHE SIIRTYY TEKKENIIN) Yoshimitsulla on.... paitsi ei kiiltävä...

Soul Reaver
18.2.2004, 21:58:40
Originally posted by Hyperion

Muistaakseni yli 2-metrisiä katanoita kutsuttiin nodacheiksi

Bubba
19.2.2004, 17:03:37
Ihan pakko oli laittaa se viimenen vaihtoehto =). Sitte ku oisin huutanu sen jutun...nii oisin juossu karkuun ;D

Necrofobia
19.2.2004, 17:46:42
Minähän pyytäisin Sephirothia opettamaan minulle mahtavia miekkailu taitojaan.
Sitte kun olisin opetellut taidon niin yrittäisin pölliä Masamunea :D

Silva
24.2.2004, 19:27:53
yeah yeah... kyl mä varmaan huutaisin "OMG, it's Cloud behind you!!!" pöllisin masamunen ja pistäisin sebylt tajun kankaalle ketjuillani ja raahaisin luolaani... ;D se vasta ois nastaa.

Feamor
24.2.2004, 20:06:02
Jos mä sen tapaisin, niin mä haluisin oppii sen miekkailutaidot ja sen jälkeen mä kysyisin jos se haluu antaa/myydä sen masamunen mulle. :D

Aerthos
29.2.2004, 17:31:35
Mä kyllä pyytäisin nimmarin. Olisi se aika hienoa jos sais jonku Sepin nimikirjotuksen. Mutta jos Sepi olis sellane vihainen ihminen se ei olis kannattavaa. Mut jos se olis perus rento jätkä ni sit voiski onnistuu. Joo. :)

goddis
6.3.2004, 10:45:33
:ooh: Kattokaa itse Sepi!!! Saisinko nimmarin? Ai et jaa nimikirjoituksia.. Harmi. Hei äläs huido sillä miek... :cry:
Nyt sattui...

SuperBanaani
6.3.2004, 11:01:03
Näh näh näh...

Sanoisin eka äiti-äänellä, että kohteletko kaikkia naisia kuten Aerista ja pitäisin hänelle sellaisen saarnan että kaverin polvet alkais kolkata yhteen ja huulet alkais väpättää, ja sitte se alkais pillittää ja sitte mä annan sille luunapin ja pöllin masamunen ja sitten lohdutan sitä ja mun kannattais varmaa laittaa muutama piste tähän tekstiin...

Tai sitten painelen karkuun tuhatta ja sataa. :eh:

Zell
13.3.2004, 19:08:25
Ensikisi kysyisin, että missä tuollaisia Masamuneja myydään ja sitten kävisin ostaan sellasen. Sitten pyytäisin häntä opettaan vähän miekkailua ja kävisin "vierailulla" kaikkien vähemmän mukavien tyyppien luona. :D

Hawie
17.3.2004, 17:39:35
Todellisuudessa (jos mä tapaisin sen jäbän) mä kysyisin:
"Mitä teet, jos mä sanon olevani Cloud, Tifa, Vincent, Aeris, Barret fani?" Jos se suuttuis mulle, niin mä veikkaan sen sanovan mulle, että "Mä tapan sut." Ja jos se jäbä tappais mut mä tapan sen (muuttamalla itteni kookospähkinäpelleoneomisekasikiöultimateweapon bahamutiksi)
Jaiks!!!! olipas huoono juttu. ei ny sentäs! Mä sanosin vaan että:
"Kiva ku tavattiin! Ai niin muuten (sä oot hirmu tylsä)" ääh.... emmä keksi, että mitä mä sanoisin Sephirotille.... hälläväli!! :D :D :D :D :D :D :D