View Full Version : Seymour Flux [SPOILER]
Eli miten sen sais ihan helpoiten hengiltä? Ärsyttää sen Zombie-Full-Life hommelit. Kokeilin jo käyttää aeoneja mut se vaan taikoo ne jotenkin pois... vinkkejä? HP:t kaikilla jotain 3000-5000.
Locke Cole
20.6.2002, 15:05:23
Öööh. Yritä ymmärtää tästä jotakin:
Taistelun alussa pistä Tiduksella Hastega taikka Hastea kaikille.
Varsinkin Wakkalle ja Auronille. Hakkaa Auronilla Seymouria ja Wakkalla käytä "Silence Busteria" joka toimii aina välillä.
Lululla voisit myös tehdä Seymourille Bion. VARMISTA ETTÄ SEYMOURILLA ON SILENCE kun hänellä on hp:ta jäljellä 35 000! Ennen taistelua sinun tulisi pistää kaikki Aeonit Overdrivelle. Sitten kun Seymourilla on jäljellä tuo 35 000 (tai vähän päälle), ota Yuna kentälle ja pistä Haste hänelle. Sitten vain summoneita peliin jos n. yksi overdrive vie n. 8000-9000 siihen plussataan bion tekemä vahinko ja Morti(mikä olikaan) imemä energia Seymourilta niin hänen pitäisi olla kuollut.
Toivottavasti tuosta oli apua, itse käytin tuota taktiikkaa.
Joo, pitää kokeilla. Muuten kaikkien mun aeonien overdrive tekee 9999 :p
Seyana
20.6.2002, 16:18:58
Mä otin taisteluun auronin,tiduksen ja Yunan.
Tiduksella aluksi hastega,Auronilla hakkasin aina kun ehdin,jos ei pitäny heitellä remedyjä.
Yunalla oli zombieward,joten zombiesta ei ollu haittaa.Kun Yunalla oli hastega,se pysty vetämään Aeoneja aina kuolleen tilalle,ja koska kaikilla oli overdrive,sain Seymourin hengiltä helposti.(kun vaan tajusin hankkia ne overdrivet...)
Myös kaikilla hahmoilla oli overdrive,ja onnistuin myrkyttämään Seymourin jollakin.
Jos käytät Bahamutia vipana,ja Seymnourilla ei oo enää paljon energiaa,vetää se overkillillä 14 tuhatta.ilman sitä oisin varmaan voinut hävitäkin..
//btw,tästä näyttäisi olevan jo topicci
^DraGon^
20.6.2002, 21:03:55
olen itse juuri jumissa tuossa kohdassa ja ajattelin juuri aloitta threadin siitä mutta sitten huomasin tämän.
pitää kohta yrittää näillä taktiikoilla :D
samiloop
20.6.2002, 21:46:06
Tuostahan voi helposti laskea mihin asti pitää mäiskiä, että Aeonit voivat hoitaa homman kotiin. Valefor tekee overdrivellä 9999 + 4000 Mortijutun vuoksi, eli 13999, seuraava 12999, sitten 11999, 10999 ja Bahamut tekeekin jo reippaasti enemmän, oletettavasti 15000-20000. Eikun hastea Yunalle ja summonaamaan kaikki Aeonit overdrivellä siinä 60000 hp kohdalla.
Edit: Niin Bahamut viimeisenä tietysti, että saa overkillin ja 150% AP-määrän.
Originally posted by samiloop
Tuostahan voi helposti laskea mihin asti pitää mäiskiä, että Aeonit voivat hoitaa homman kotiin. Valefor tekee overdrivellä 9999 + 4000 Mortijutun vuoksi, eli 13999, seuraava 12999, sitten 11999, 10999 ja Bahamut tekeekin jo reippaasti enemmän, oletettavasti 15000-20000. Eikun hastea Yunalle ja summonaamaan kaikki Aeonit overdrivellä siinä 60000 hp kohdalla.
Edit: Niin Bahamut viimeisenä tietysti, että saa overkillin ja 150% AP-määrän.
Hienoa, ei siis kun vaan auronin overdrive ja tiduksen attack ja eikun aeoneja.
Kekezzinen
23.6.2002, 13:13:29
Minä ainakin käytin Yojimboa. Odotin vain että Yuna saa overdriven. Sitten grand summon ja valitse Yojimbo ja maksa sille vaikka 10000 (sen verran minä maksoin) ja se tappaa sen heti.
Jos teillä ei ole tuossa vaiheessa Yojimboa, olisi kannattanut hakea se! Sen jälkeen kun menit Calm Landsistä eteenpäin ja tapoit sen robotin niin siitä kun olisit lähtenyt vasemmalle ja sieltä löytyvän luolan läpi. Siellä pitää ensin taistellä Yunan entistä summoneria vastaan ja sen jälkeen siinä on warppi portti. Siitä pääsee Yojimbon luokse. Sille tosin piti maksaa 240 000 gilliä.
Viestistäni tuli sekava... Anteeksi siitä.
Archux
27.6.2002, 13:16:52
Originally posted by Kekezzinen
Minä ainakin käytin Yojimboa. Odotin vain että Yuna saa overdriven. Sitten grand summon ja valitse Yojimbo ja maksa sille vaikka 10000 (sen verran minä maksoin) ja se tappaa sen heti.
Jos teillä ei ole tuossa vaiheessa Yojimboa, olisi kannattanut hakea se! Sen jälkeen kun menit Calm Landsistä eteenpäin ja tapoit sen robotin niin siitä kun olisit lähtenyt vasemmalle ja sieltä löytyvän luolan läpi. Siellä pitää ensin taistellä Yunan entistä summoneria vastaan ja sen jälkeen siinä on warppi portti. Siitä pääsee Yojimbon luokse. Sille tosin piti maksaa 240 000 gilliä.
Viestistäni tuli sekava... Anteeksi siitä.
Käsittääkseni Yojimbolle pitää maksaa 100000 että se tekee varmasti zanmaton. Toi oli varmaan vaan onnekas sattuma.
Mullaki oli alussa ongelmia ton kanssa. Se vetäs aina joku 8 vuoroo peräkkäin eikä mun ukot selvinny sellasesta touhusta. Pistin kaikille aeoneille overdrivet ja hastega vaan tiduksella alussa ja eiku aeonit kehiin ni Flux tippu taivaalta alta aikayksikön.
Dragon_1
28.6.2002, 12:57:52
Mun taktiikka oli että tekee Auronilla Banisihing Blade tai joku sellanen 3 overdrive nii tekee sen ja sitte vaan summonit peliin ku kaikkien overdrivet on käytetty mun ei pitäny ku lyödä sitä kerran nii se kuoli....
Archux tää on sulle nii siitä Zanmatosta että sille pitäis maksaa 100000 gil nii ei pidä paikkaansa mullaki se on tehny sen 10000 gillillä ja mikä parasta kerran jopa 1000 gillillä se riippuu vähä että mikä on vihollisen Zanmato level että kuinka hyvin se sietää sitä ja sitte siihen vaikutti kaikkki että miten ja kuinka usein sitä käyttää....
Archux
28.6.2002, 22:18:03
Aijaa mä luulin että zanmato tulee sattumanvaraisesti maksoi sille mitä tahansa paitsi jos maksaa 100k jolloin se tulee aina.
Off-topic. Palatkaa aiheeseen, kiitos.
Kaikille summoneille Overdrivet täysille ja kutsu ne vuoron perään.
Äh, en oikeen ymmärrä ongelmaa. Min veti sen näin: bron kaveri kertoi että se on vaikkee ja koulutin tyyppejä ihan kamalasti. Sitten pistin vaan Shivan ja hakkasin sillä sen Animaa ja se kuoli helposti. Siinä vaiheessa Shivalla oli jo limitti ja tein sen Semoyriin ja pari iskua niin johan kuoli...:D
ja jos tulee ongelmia bossien kanssa, on ollut laiska kouluttamaan
Roakel
30.6.2002, 14:41:35
Originally posted by Nazna
Mä otin taisteluun auronin,tiduksen ja Yunan.
Sama täällä,mä tein tiduksella hastegan ja sitten löin pari kertaa Auronilla.Käytin Bahamutin overdriveä ja siinä se.
Originally posted by Tiffany
[B]Äh, en oikeen ymmärrä ongelmaa. Min veti sen näin: bron kaveri kertoi että se on vaikkee ja koulutin tyyppejä ihan kamalasti. Sitten pistin vaan Shivan ja hakkasin sillä sen Animaa ja se kuoli helposti. Siinä vaiheessa Shivalla oli jo limitti ja tein sen Semoyriin ja pari iskua niin johan kuoli...:D
Väärä Seymour (luulisin)
Fluxin voittaa helposti samalla tavalla kun kaikki muutkin bossit:
Eli Aeonien Overdrivet täyteen ja niillä sitten...No, toi oli jo sanottukin
jos ei siitä vielä depaa niin hahmojenkin overdriveja voisi harkita ;)
Originally posted by Tiffany
Äh, en oikeen ymmärrä ongelmaa. Min veti sen näin: bron kaveri kertoi että se on vaikkee ja koulutin tyyppejä ihan kamalasti. Sitten pistin vaan Shivan ja hakkasin sillä sen Animaa ja se kuoli helposti. Siinä vaiheessa Shivalla oli jo limitti ja tein sen Semoyriin ja pari iskua niin johan kuoli...:D
ja jos tulee ongelmia bossien kanssa, on ollut laiska kouluttamaan
Anteeksi vain mutta tuo kohta on ollut jo ajat sitten. Nyt puhun Seymourista joka on MT.GAGAZETILLA!
Btw, enää ei tarvitse vastailla, on menty jo läpi.
@TranceKuja@
4.7.2002, 13:14:45
Minä hoitelin Seymour Fluxin tällä tavalla: Ekaks käytin Lululla Bioa Seymouriin joka teki aika hyvää jälkeä.Kun se käytti Zombieta niin käytin vaan Holy Wateria.Sen jälkeen aloin mättää Aeoneja peliin joilla kaikilla oli Overdrive paitsi Yojimbolla.Sitte ku kaikki Aeonit oli käytetty niin Bio ja Mortibody tuhosivat Seymourin loppuun.(eikä Seymour ees ehtiny käyttää Total Annihilatedia!!:D )
Minun mielestä Seymour Flux oli helppo vastus.Voitin sen ekalla yrityksellä.