View Full Version : Pappi Oekakkilla
Minäkin kokeilin nyt näitä nykyajan humputuk... siis tosi makeeta painttichattiä!!1 Vaikutti aika kätevältä ja helppokäyttöioseltä. Siis kunnes sillä tuli näinkin kaunis kuva. :P
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/p/o/potri/1024901846434.png
Edit: kuvalle uusi hosti.
muumuu
20.6.2002, 16:57:16
NNo kyllähän se ihan hieno on, vaikka en erityisemmin itse pidä Oekakista :P
Hiukset ovat legendaariset, kuten myös päähine/hattu.
Kädet menevät jotenkin 'hassusti', ne mene liaan 'jyrkästi', or so the rumor says...
Hei, ihan hieno kuva. Milläs ohjelmalla tuon teit? Hiukset on kyllä tosi legendat :p
-kikki-
23.6.2002, 18:58:51
tuo kuva ei näy mulla!
Olet muuten piirtänyt tuolla KyoMo oekakilla :p ? Toinen mun vakio boardeista. toihan on siis oekakka eikä pchatti. Ikävä kyllä kuva ei näy ei näy, jaksaisikohan Potri sitä enään änkeä tohon jotenkin muutoin =0 ?
Ne paikan kakkahousunatsiadminit näyttävät poistaneen kuvan. :bored: Laitampa sen sitten photo.jippiiseen niin kaikki voivat arvailla tyyppien motiivia. :rispekti:
Roakel
24.6.2002, 10:25:12
Ihan kiva kuva,kuvasta tulee mieleen nykyajan taide.Oot saanut sellaisen kivan kiillon tuohon hahmoon ja hiukset ovat myös hienot.Taustassa olisi ehkä voinut olla jotain.Antaisin kuvalle arvosanaksi 9.
toi on aika...*ah* hieno kuva..mutta jotenkin tuon kuvan henkilö muistuttaa erästä läheistä ystävääni...
No ei siitä sitten enempää ja kuva on muuten hieno/pappi on *söde* ja niin edelleen..
"Wuhuu..!"
Hmm.. ^^ Ihanat hiukset. Min tukkään noist hiuksist. Jååjåå. Min ehkä itiootti, muutta en tajua noita käsiä. Onko ne vähän hassusti? Minusta vähän näyttää siltä... Jaa, eipä mitään. Numero 9.^_^