PDA

View Full Version : Moontv konkurssiin

Melinda
1.7.2003, 22:48:36
Varmasti kaikki ovatkin huomanneet, että moontv on lopettanut toimintansa, onko se teistä hyvä vai huono asia?
www.moontv.fi

Mielestäni asia on aika huono.Se sentään oli melkeinpä ainut kanava jossa oli paljon musiikkivideoita(jossei lasketa sitä huonoa musiikkitv:tä, jota en kumminkaan ikinä seuraa).
Ensin loppui 667 sekunttia ohjelma ja työntekijöitä muutenkin poistettiin kanavalta ja nytten ei tule enää ollenkaan.

Ohjelmista Taisto oli myös aika hyvä, siellä sentään tuli uusia että vanhoja musiikkivideoita.Musiikki ohjelmia oli oikeastaan kaikkien makuun oli metallista hiphop/rap:iin.

Player ja pc-peliluola olivat myös aivan seurattavia ohjelmia(vaikka peliohjelmiahan tulee muistakin kanavista, mutta tilt ei ole kovin hyvä mielestäni).

Leffa-arvosteluja seurasin harvoin, mutta kai niilläkin omat katsojakunnat olivat.

Vaikka en vakituisesti moontv:tä seurannutkaan, niin olihan se kanavana todella hyvä, sai paljon hyviä haastatteluja ja musiikkia..ja ainahan voi tulla jokin uusikanava tämän tilalle:)

Roleplayer
2.7.2003, 9:38:22
MoonTv:ltä tuli todellakin monia hyviä peliohjelmia sekä musiikkiohjelmia. MTV:tä ei kukaan seuraa sen takia koska se lähettää vain teinipoppia kokoajan kuten Britneytä tai jotain Christina Aguileraa. MoonTV:n musiikkianti olisi korvannut nuo.

Ja mikä oli se syvin syy jonka takia MoonTV pistettiin kiinni? Minkä takia ne menivät konkurssiin? Peli ohjelmat joita täältä tuli olivat myös todella hyviä sillä kaikkien peruskanavien(MTV3, nelonen, TV1, TV2) Niiltä ei juuri minkäänlaisia peliohjelmia tule onko kenties Til.tv ainut peliohjelma joka sieltä tulee. Sen takia MoonTV olisi ollut hyvä pitää pystyssä vielä pidemmäkin aikaa

Yose
2.7.2003, 9:39:39
Kyllähän se ihan pikkiriikkisen harmittaa, kun olen Moontv:tä seurannut niistä alkuajoista asti, kun se oli vain pelikanava. Ja nykypäivinä ihan hyviä videoitahan sieltä on aina välillä tullut, niistä ohjelmista varmaan taisto ykkösenä. Mutta kuitenkaan se ei minun tässä tilanteessa niinkään ärsytä, koska sen jälkeen kun muutin yli kolme vuotta sitten, ei ole minulle Moontv näkynyt, sitä on vain katottu joskus kavereilla. Eli kyllähän tuo vähän harmittaa, mutta ei liiemmin.

Tuuleepas sekavaa tekstiä... :eh:

Lazba
2.7.2003, 10:58:29
Ei tämä nyt mitenkään sydäntä raasta, mutta jään kyllä kaipaamaan kahta ohjelmaa: Damagea ja Usvaa, ainoita siedettäviä elokuva/DVD-ohjelmia Suomessa. Myös Playeria katselin silloin kun olin harkitsemassa jonkin pelin ostamista ja halusin nähdä liikkuvaa kuvaa. Eli kyllä tämä vähän harmittaa. :P

No niin, nyt vain odotan innolla sitä, että joku ääliö laittaa Petition onlinelle adressin aiheella "MoonTV pois konkurssista".

Uber Weapon
2.7.2003, 10:59:22
Minä olin ns. ällikällä päähän lyöty eilen kun yrittelin tapani mukaan katsoa niitä kesävideoita. Tunnen edelleen suurta turhautumista ja patoutunutta surua MoonTvn poistumisen takia. Hitto, minä olen seurannut MoonTv:tä sen ihan alusta lähtien. Nähnyt kun Kreivi Stakulalle kasvaa parta, kuinka Wallu köhii ensimmäisiä haastatteluitaan kännissä, Thomas Puhan nousun ja tuhon, kuinka Elias aloittaa kompuroiden kivisen tien ja kuinka hän edelleen kompuroi.

Yääh! :(

Jään kaipaamaan Moonia.

Paljon.

Kuusta olet tullut ja kadoksiin olet jälleen muuttunut.

gosu
2.7.2003, 11:09:50
Kyllähän se harmittaa, koska moonv:llä oli ylivoimaisesti parhaat peliohjelmat ... Musiikki ohjelmat oli myös kivoja ja festari spessut aivan mahtavia niille sai kyllä naureskella makeasti, mutta oli tuo aika arvattavissa, kun pitäävät noin suuria taukoja ja ihan hirveästi uusintoa.Harmittaa vaan, että paras "nuorisokanava" lopetti.

Moogeli
3.7.2003, 17:03:29
No harmiitaahan se. Nämä jo edellämainitut peli- sekä musiikki-ohjelmat olivat varsin katsottavaa tavaraa. Erityisesti PC-peliluolan Kreivi Stakula nauratti joka kerta sillä omalla tyylillään. Ja vielä enemmän tässä pännii se, että tämän vuoden alkupuolella saadulla kaapelillakaan ei nytten sitten tule muuta katsottua kuin SubTV:tä. Ja televisiosta nyt ylipäätään tulee kello 13:00 asti vain mobiilipelejä sekä erilaisia chatteja, eikä niitä jaksa katsoa, mutta ei siitä sen enempää.

Gabriel
3.7.2003, 18:03:25
Ei liikuta suuremmin, sillä en telkkaria kovin paljoa tapita. Kyllä sen poismeno harmittaa silti enemmän kuin jos kadoksiin olisi mennyt vaikka Nelonen, sillä kuutelkku tarjosi enemmän tai vähemmän tasokkaita peliohjelmia. Heput (mm. Stakula) olivat siinä myös oikeasti aika hauskoja, mitä harvoilla katselukerroillani ymmärsin.

Harmittaa siis ihan pikkuriikkisen, ihan muodon vuoksi.

Jabberwokki
9.7.2003, 16:30:42
Sinne meni sitten...suomen mahtavan suuri kanavatarjonta väheni ja muutama ohjelma meni, joille ei korviketta nyt löydy (Damage, Player, Usva ja PC-Peliluola).
Kyllähän tuo harmittaa :(

mazzeneko
9.7.2003, 17:03:27
HYVÄ asia. se kokoajan kännääminen ja riehuminen ja uusittavat festari"spessut" ja muut säröilyohjelmat oli niin kuivaa että ei ollut mitään järkeä koko kanavassa. ainoa katsottava ohjelma oli Stakulan PC-planeetta kun sen häröilystä tuli joskus jopa hymy suuhun. ja ne arvostelut olivat myös aika asiallisia. Muuten koko kanava suohon ja nopeasti. Go Väinämöinen go!

yksisiipi
10.7.2003, 18:50:06
Onnekseni ja epäonnekseni MoonTV kuului niihin kanaviin, jotka eivät meidän telkkarissa näy. En siis ehtinyt kiintyä mihinkään ohjelmaan, mutta esimerkiksi 667 sekuntia olisin monesti halunnut katsoa. Monta hyvää jäi näkemättä, mutta kun en koskaan katsonut, ei jää paha mielikään. Tietenkin olisi parempi, jos olisi jatkanut, että olisin apajille mahtunut mukaan.

Keefa
15.7.2003, 10:54:14
Harmittaa todella tuo MoonTVn kohtalo.

Varsinkin Playeriä jäin kaipaamaan, juuri kun sen taso alkoi nousemaan korkeammalle, kuin koskaan.

Myös Stakulan omalaatuiset juonnot olivat aina yhtä hupaisaa katsottavaa. Varsinkin jouluspesiaalit, kun Kreivi teki tähtitorttu+lenkkimakkara yhdistelmiään... :D

mindless
15.7.2003, 12:35:34
Minusta tuo oli huono juttu että moonTv meni konkurssiin, vaikka ei se kyllä meillä näkynytkään, mutta olin minä sitä silloin tällöin katsonut jossain muualla jossa se kanava näkyi. Ja kyllähän se ihan mukava kanava oli.
Ne uusinnat joiltain festareilta olivat hyviä. Ainakin niitä satuin näkemään silloin joskus.

Harmi, kun loppui. Seuraavaksi lopettaa varmaan joku subtv -__-

Roakel
15.7.2003, 12:50:54
Ajatus että moonTV:tä ei enään ole harmittaa vähäsen, sitä tuli nuorempanakin paljoa katsottua. Moon TV:n ohjelmisto oli vähän tylsää, mutta peliohjelmat tuli katsottua ja ne olivat sen ajan parhaimpia ohjelmia mitä TV:ssä näin. Olen silti sitä mieltä että sillä kanavalla tuli liikaa "roska" ohjelmia joiden tilalle oltaisiin voitu laittaa parempaa.

En jäänyt varsinaisesti kaipaamaan kyseistä kanavaa, mutta olisihan se mukavaa jos se vielä näkyisi.