View Full Version : Noirremon
Mikoto
20.6.2002, 18:38:36
Tässä se nyt on! Mulla oli paperia ja kynä mukana viime miitissä(vaikken sitä paperia yhessä vaiheessa muistanut, kun piirsin pöytään teipattuun varattu-lappuun :eh: ) ja muutkin sitten hieman piirrustivat samaan paperiin. Noirre teki Noirremonin ja Dagg piirsi jotakin, josta näin vain vilauksen ja repi sen sitten pois tuosta kulmasta. Dagg, kenelle sä sen annoit? Ja voisko senki skannata? Kuva on isompi kuin paperin vastaava. Ja yhä sama paska skanneri ollu käytössä. Ja paperi on ryppyinen, kun se piti saada niin pieneen laukkuun.
Noirre
20.6.2002, 23:03:34
Tuo pitäisi kyllä vaihtaa pärstissä naamani kohdalle, on se niin näköinen ja uudempikin kuin se mustavalkoinen kauhistus.
Dagger
24.6.2002, 20:04:35
Minä piirsin Kultrun, revin sen irti ja vein Kultrulle. Kuulemma se asuu nyt Kultan lompakossa. Jos tahdotte nähdä sen, niin kyseltä Kultalta, älkää minulta.
Minullapa on oikein hieno [ja uudempi] kuva Noirremonista. ^^ Sen kyllä pidän ihan itse ja samoin sateenvarjon. Niitä ei skannata, jos Noirre ei itse käske.
Gabriel
25.6.2002, 12:20:03
Koska kerran olen Tässä Jossain Hevonkuusen Peräkorvessa™, niin olen näköjään jäänyt paitsi uudesta inside-vitsista. Eipi voi mittää.=)
Sanon kuitenkin, että tuo näyttää hiukan erilaiselta kuin se Noirre jonka miitissä näin. Ehkä tämä onkin Noirren ja jonkin pokemonin risteytys. Pitää kai mennä Pokecenter 2:een (Renin sivujen poke-osio) ottamaan asiasta selvää. :rispekti:
isoSILLI
25.6.2002, 12:32:54
Ja mikä tekee tuosta paremman kuin mölli-zapdos :bored:
Aika törkeää sanoisin:p
Sisäänpäin lämpenevät kurkon kiusaajat!
Mölli-zapdoshani (http://koti.mbnet.fi/vuokoski/m%f6llizapdos.gif)
=´D tuossa on sentään tyyliä...
Tuo oli mielestäni liian yksinkertainen, enkä ainakaan minä tajua sen syvällistä merkitystä. Tässä sentään jotkut miitissä olleet saattavat tajuta jonkinlaisen hupaisuuden, ja tämä sentään on tyylillä käsin piirretty eikä vain muutamalla hiirenvedolla - Mage
Ilezki
25.6.2002, 12:48:11
Ihan hieno, pokemon valtaa FFfinin. vähän tuolle naurahdin, mutta olen samoilla linjoilla, kuin silli.
Mikä tästä tekee paremman, kuin Mölli-Zapdoksesta? Se on sentään huolellisesti piirretty, eikä miitissä sutaistu...
:D
//edit: En tätä työtä hauku, mutta tasa-arvoisuuden vuoksi kyseenalaistan tämän topicin tarpeellisuuden, Kurkon "vastaava" (no...ei miitissä piirrettypilakuva) topic suljettiin alta aikayksikon.
Mölli-Zapdos ei minusta sisältänyt mitään kunnon vitsiä jonka voisi muutkin ymmärtää, vaan jäi lähinnä insiden tapaiseksi (jos sellaiseksikaan). Ja minusta mölli kaiken lisäksi näytti siltä, kuin sen olisi voinut tehdä vain muutamalla viivalla, ympyrällä ja niinpäinpoispäin. - V.A.Hinko
Noirre
25.6.2002, 13:37:49
Hyvät herrat, haukutteko hengentuotostani?!?! Olen kaamean pettynyt. Minne jäivät herrasmiehen tavat.... >.<
Öh, sinunko piirtämä? Miksei sitten sinun postittama? Kieltämättä aika hämäävää tuollainen järjestely, mutta sillä ei oikein ole kai käytännön merkitystä. Hengenteostasti en hauku, se on omalaatuinen ja omalaatuisuus kunniaan. Vertailun vuoksi sanottakoon, että minun piirrokseni eivät ole omalaatuisia ja lisäksi olen myös huono piirtämään.
Lisäksi olen nähnyt Deirasi, joten tiedän että olet hyvä piirtämään (Pinchin tai Rixun tasolle et kuitenkaan yllä [jottei tästä seuraisi jenkki-tyyliin oikeudenkäynti, niin ei, tämä EI ollut tarkoitettu loukkaukseksi]).
-Kaapp1bot
Ajattelin että pysyn asiasta erossa ja antaisin fanien hoitaa vinkumisen, mutta tämä pisti silmään aika pahasti.
Nm: jotkut miitissä olleet saattavat tajuta
M-Z: jäi lähinnä insiden tapaiseksi
Eli tuossa menevät maagin sanat ristiin. Insidea molemmat, toinen vain tietokoneella piirretty ja toinen käsin sutaistu.
On totta että Mölli-Zapdos on piirrettävissä parilla viivalla ja ympyrällä, niin kuin myös tämä piirros. Jos M-Z on parempi käsin piirrettynä, niin voin kyllä piirtää. Ei olisi ensimmäinen kerta. Mutta yksi kirjoittamaton sääntö on että M-Z:n piirtäminen ei ikinä onnistu oikeaoppisesti kahta kertaa peräkkäin, joten ei se voi olla maailman yksinkertaisin taideteos.
Minä vaikenen nyt, sekä ymmärrän myös tämän Noirremon piirroksen kauneuden. Hieno on. :)