View Full Version : Gogo! GO!
Tommistus
20.6.2002, 19:37:55
Minä tässä vain kyselen teidän mielipiteitänne Gogosta. Siis, onko Gogo teidän mielestenne.
1.Setzerin tyttötystävä.
2.Shadowin rosvokaveri.
3.Ihan oma ja tuntematon persoona.
4.Joku muu pelin hahmo.
Mun mielestä se on kyl toi Shadowin kaveri. (Tai ainakin haluaisin uskoa niin...)
PS: Tämä kysymys on ihan vain mielenkiinnon vuoksi. Ku jotkut sanoo et se on se ja toiset sanoo et se on tää joten mä oon aivan sekasin tästä...
Tyttötystävä.
No, kai sen Daryl on oltava. Tai ehkä Gogo on Baram ja Baram on oikeasti Relmin äiti. Tai sitten Gogo on joku muotiteini joka vaan matkii muita mutta haluaa olla anonyymi ja pukeutuu ihme riepuihin jotka näyttävät vähän Auronin vastaavilta.
HMM!
Locke Cole
21.6.2002, 11:01:46
Hmmm...Uskon että Shadowin kaveri...
Ceassa
22.6.2002, 17:51:31
Shadowin kamu, veikkaan mä! Voisi se kyllä toisaalta olla se tyttöystäväkin, mutta... Sanon kuitenkin että Shadowin rosvokaveri. Juu-uh. =)
Kekezzinen
22.6.2002, 22:25:24
Kyllä sen täytyy olla shadowin rosvokaveri. Kyllä. Ei se ainakaan Setzerin tyttö ystävä voi olla... vai voiko?
Shadowin rosvokaveria vaikkaisin, mutta minulla on myös aivan oma epäilys.
Gogon oikea nimi on Sergei. Venäläinen piraattituotteiden valmistaja. Siitä tulee matkimis ja kopioimis taidot. Sergei on etsintä kuulutettu ja siksi pukeutuu niin peittävästi. Noin sen on oltava.
Se on tietenkin Gilgamesh (FF5) ja se matkii toisia ku sill on isoja traumoja ku on tullu uutee mailman.
Se on ihan oma ja tuntematon persoona. Leave him alone!! ^_^
bigspin
23.6.2002, 20:17:29
uskoisin että se on Shadowin kaveri=) ainakin haluaisin niin:D
Aphrael
24.6.2002, 7:21:55
Ei kyllä ole hajuakaan, en ole vielä päässyt pelissä niin pitkälle että olisin saanut tavannut häntä.
Kuulostaisi kyllä Shadowin kaverilta....
Neruru
27.6.2002, 11:30:05
No jos on niitä unia katsonut majataloissa, niin siinä kyllä tulee aika selväksi, että Gogo on todennäköisimmin Shadown kaveri. Henk-koht. haluaisin kuitenkin uskoa, että hän on henkilö, jota ei ole mainittu muissa yhteyksissä, siis joku aivan muu.
Ja Gogo on kaikkein coolein, joten se on kaikkein tuiminta, jos se on tuntematon.:P
Nightblade
27.6.2002, 20:33:11
Kyllä se toi rosvo vois kai olla. Voishan Gogo olla Umaronkin kaveri.
The death Magic
28.6.2002, 17:42:26
mikähän on kysymyksen perimmäinen tarkoitus?
Ettei vaan olisi suljettava topicci?
Ja Gogo on ihan oma henkilönsä oman näkemykseni mukaan.
Ilezki
29.6.2002, 12:38:51
Gogo on ihan oma persoonansa. Thats it, nothing else to say about that. <---piste
Leviathan
29.6.2002, 14:01:25
Uskon et rosvo kamu se oli/on
Shadowin kaveri se on. Jotenkin olen saanut sellaisen kuvan hänestä, niiden shadowin unien perusteella. En oikein tiedä.... Tämä on kyllä kinkkinen kysymys, mutta minusta hän on shadowin rosvo kaveri. Onko kukaan katsonut kaikkia shadowin unia?
Oma ja tuntematon. Go! Go! Taikka vitosen miimikko ;)
Mulla on jäänyt kai 1 välistä. Suurin osa on kyllä tullut katsottua. (taitaa olla savefilet jokaiseen vielä lisäksi)
Chappu
17.7.2002, 21:19:38
Shadowin rosvo kaveri!!
RED XIII
18.7.2002, 9:32:35
OMA PERSOONANSA!
Tommistus
25.7.2002, 20:12:19
Mä olen tietääkseni nähnyt kaikki Shadowin unet. Ainakin vimppa oli semmonen että siihen olis hyvä lopettaa ne unet. Ainakin muistaakseni...