View Full Version : Grand Theft Auto 3
Noniin sehän on jo vihdoin viimein myöskin tietokoneelle tullut, ja eikä edes yhtään topikkia siitä.
Sanokaa mielipide pelistä tähän näin.
Minä vasta nyt näin eka kertaa kaverille sen pelin (Eilen) ja taidanpa sanoa, maailman paras yksinpeli tässä on. Grafiikka on upea, vaikka se onkin hyvin raskas. Onneksi kaverin koneen tehot pyöritti aivan täydellisesti tätä. Pelissä on kaikki minusta Täydellistä. Ärsyttävänä puolena on autojen heikko kesto, ja epärealistisuus esim. Auto kiepahtaa katolleen niin se räjähtää.
Ainoa mitä peli kaipaa on moninpeli, ja kuulin jostain että tähän tehdään päivitystä mikä lisää moninpelin. Toivon että tämä on totta.
Silver
24.6.2002, 14:37:08
Ensiksikin: Yksinpeliä jaksoin pelata kolmannen saaren alkuun. Odotin PC versiolta pelkästään moninpeliä, joten pettymys oli suuri. Muistaakseni tuosta ilmoitettiin joskus että multiplayeriä ei olisi edes tulossa.. Seuraavien GTAutojen oikeudet Sony taisi ostaa itselleen, joten ei PC moninpeliä ainakaan.
Ärsyttävänä puolena on autojen heikko kesto, ja epärealistisuus esim. Auto kiepahtaa katolleen niin se räjähtää.
Aika hauska sanoa nuo samassa lauseessa. Autot ovat aika reilusti kestävämpiä kuin oikeat autot, mieti nyt jos ajat oikealla autolla puuta päiten? Se ei vain syty tuleen ja nokka hieman kolhiinnu?
No kuitenkin, hauska peli jonkun aikaa, mutta eipä minua jaksanut viikkoa enempää innostaa. Tietenkin eri asia on pelata kaverilla, silloin yleensä innostus riittää pitkiksi ajoiksi.
Kepakko
26.6.2002, 13:59:12
Todella hieno pelihän se on, varsinkin vapauden tunne on upea. Kaupungit on todella hienoja ja hyvin tehtyjä.
PC version mp3 soitin oli hyvä idea, mieleinen musa vaan soimaan ja rälläämään, joku Ali G leffasta tuttu musa sopii aivan mainiosti. :D
Kaverilla tuota olen pelannut kun ei itsellä toimi, vaatii nimittäin melko kovan koneen, tai ainakin näytönohjaimen. Multa itseltä löytyy Riva tnt2 m64, melko tykki. :D
noh, kyllähän sitä siteää jotenkin mutta ei se paras peli ole...
Yksi parhaimmista minun kokemuksieni mukaisesti lukuunotettuna...:D
The death Magic
28.6.2002, 17:56:14
Se on loistava edeltäjiään parempi mutta poliisit olisi voinut tehdä paljon paremmin. Nyt poliisit on vain pelkkiä törppöjä ja jos osaa tehdä oikein niistä ei ole koskaan vaivaa. Autojen vauriomallinnuksessa haittaa katon romuttumisen puute ja renkaat ei voi lähteä irti.
-kikki-
30.6.2002, 6:55:10
Pelaan sitä minun kaverin luona ja hauskinta on hakata mummoja pesismailalla ja jyrätä tankilla. Lisäksi on hauskaa tehdä erillaisia stuntteja ESIM kurätä harjóitus lentokoneella hyppyristä :D
Nightblade
3.7.2002, 20:56:23
Se on kyllä hyvä peli, harmi etten sitä omista. Onneksi kavereilla voi pelailla.
samiloop
11.7.2002, 20:28:35
Vaikka omistankin vain PS2-version pelistä, niin ei tätä viestiä varten jaksa uutta ketjua avata.
Eli tämä peli on sairas. Kyllähän jokainen kasvaneempi voi tätä pelata minun puolestani ilman huolta, mutta täytyy myöntää olleeni ensimmäisen kerran elämässäni huolissani lapsista (no Ohhoh!), kun noin 10-vuotias tutun perheen lapsi oli sitä meillä vääntämässä. Jaksoi selostaa isoon ääneen miten hän löi pesäpallomailalla vanhuksia ja nauroi räkäisesti päälle. Metsästi ohikulkijoita autolla ja ammuskeli poliiseja sen vuoksi, että olivat poliiseja. Pelistä tai juonesta viis, grafiikatkin olivat hyviä koska "verta lentää". Kuulemma tämän tutun perheen vanhemmat saivat myös kuulla pitkiä ja hartaita selostuksia tämän kapinoivan pikkumiehen seikkailuista GTA3-maailmassa.
Tätä aikani pohdiskeltuani tulin siihen johtopäätökseen, että GTA3 on sulava ja hyvin rullaava peli. Olen ollut sarjan fani ensimmäisestä osasta asti. Ongelma onkin se, että tässä kolmannessa osassa grafiikka on jo sen verran elävää ja tarkasti piirrettyä, että se alkaa häiritsemään. Myös täysin psykoottisesti kilahtanut ote pelin maailmaan häiritsee aika ajoin.
Olisiko GTA3 enää *GTA3*, jos sitä olisi siistitty hieman?
Amadeus III
12.7.2002, 13:51:15
Pelasin yhdellä kaverillani tätä peliä ja innostuin siitä heti, joten pyysin sen Venäjältä ja sain sen. Peli on graafisesti hieno, ja kaupungit ovat suuria ja erittäin yksityiskohtaisesti tehty. Gta kolmosessa ei enää ole sitä samaa Gta:ta kuin oli edellisissä versioissa. Vaikka on hieno peli mutta pelata sitä en jaksa kun on muitakin hyviä pelejä. Pelaajan juoksutyyli on kyllä vähän (erikoinen) sanoisimpa, kädet täytyy heilua kuin milläkin kanalla.
Kyllä se on hyvä peli jos sitä jaksaa pelata, mutta minulle tuo peli ei ole tehty.
Gta 2 on parempi, ja sitä tulee vieläkin pelattua enemmän kuin kolmosta.
Antti²
24.7.2002, 18:35:36
juu melko hyvä pelihän se on mutta ei sitä jaksa kauaa vääntää..se alkaa käymään vähä jo yksitoikkoiseksi..
mutta se on kivaa kun rupeaa muuttelemaan niitä autoja ja sun muuta hauskaa :D
Kepakko
25.7.2002, 0:13:13
Originally posted by Antti²
mutta se on kivaa kun rupeaa muuttelemaan niitä autoja ja sun muuta hauskaa :D
Aivan! Nyt kaikki ihailemaan meidän modattuja autoja! :D
www.viilienkaarat.cjb.net (http://www.viilienkaarat.cjb.net)
Tonne tulee lisää joskus kohta ehkä... :)
Amadeus III
25.7.2002, 19:00:04
Kepakolle vielä sen verran että minäkin voin osallistua tuohon touhuun, elikkäs voisin antaa teikälle tekstuureja, tietysti voin alkaa tehdä myös noita omia autoja kun kerran annoit filen ja osoitteen mulle.
Minulta löytyy erittäin paljon tekstuureja sekä kokemusta noitten tekemisestä.
PM... eh? -Kurko
Minulla on tämä peli ps2 versiona ja se on tosi MUKAVA PELI KUN SIINA VOI PUKATA HUORIA PERSEESEEN JA HAKATA MUMMOJA JEE KIVAAA UUDESTAAN..joo nyt kyl meni vähän häröilyks.
Malokan
31.7.2002, 18:38:39
Peli on hieno, mutta silti jäin odottamaan jotain lisää. Aivan kuin siitä puuttuisi jotain.
Radioasemien kuuntelu oli ihan mukavaa puuhaa ja jotkut jutuista saavat minut nauramaan yhä uudestaan.
Parhaimpana mielestäni se AirShoes (tai vastaava) mainos.
Lisäksi olisin halunnut päästä pelaamaan Liberty City Survivoria.
auron_86
31.7.2002, 20:46:04
Ihan hyvä peli, tunnelma on hyvä ja pelattavuus toimii. Poliiseja on kiva päästellä karkuun ja pelkästään pelkkä häiriköiminen on hauskaa. Ja vitsitkin jaksaa naurattaa. Silti huonojakin pulia löytyy, peli on melkein yhtä buginen kuin vanha kunnon Quest for Glory 4 (muistaako kukaan???). Silti, kaikesta huolimatta todella viihdyttävä peli jossa riittää tekeminenkin.
Loistava peli, parhaimmistoa PC:ltä. Kaverilla tultu pelailtua sitä.
Ainoo vaan että koneen tehot ei oikein riittänyt, peli pätki ja tyypit näytti oudoilta.. Näky niinkun vähän myöhässä himmeesti ne tyypit. :bored:
No, radio-asemat on hyvä juttu, kun niitäkin vaihtaa voi.
Rupeaa kyllä hetken peluun jälkeen kyllästyttämään, ei sitä loputtomasti jaksa. Koulu-arvosanoilla antaisin 9:n.
Se on hyvä peli mutta tietokoneella paljon huonompi kuin ps2:lla =)
Originally posted by lunatica
Se on hyvä peli mutta tietokoneella paljon huonompi kuin ps2:lla =)
Hmm... Olisi äärimmäisen mielenkiintoista kuulla perustelut tuolle väitteelle. :)
Totta... PC Peli on siis huonompi koska siinä on parempi grafiikka, äänet ja pelaaminen tuntuu paremmalta? -N
ps:llä on paljon parempi ohjattavuus(pää syy)(mutta nämä ovat vain MINUN mielipiteitäni),ja jotenkin se vaan nyt on niin kun olen pelannut molemmilla niin kyllä se ps tuntui paremmalta. :)
Torspa
20.8.2002, 18:16:50
gta3 on tosi hyvä mut mun kone on niin paska et se lagaa niinku pikkuse paljo... :(
mogvisti
15.5.2004, 20:41:00
Hyvä peli niin pleikkari 2:lla kuin PC:lläkin. Grafiikat ovat kauniit ja kuvakulman uudistus on positiivinen muutos. Autojen kesto on kyllä melko surkea ja se vituttaa, että melkein heti kun auto kääntyy katolleen, niin "PUM", se räjähtää.
Poliisit ovat hauskoja pontsoja tässä pelissä ja suht koht jännitävät takaa-ajot ovat mielenkiintoisia.
Kirjoitin tämän viestin sen jälkeen kun olin pelannut GTA: Vice Cityä, enkä osaa sanoa kumpi olisi parempi. Mutta kyllä pelaisin mielummin GTA: VC:tä ( enemmän aseita, anti- mykkä päähahmo ja bikini naisia :D )
PC:llä ainakin Vice City on paaaaaljon viihdyttävämpi ja pitempiaikaisempi pelikokemus kuin konsoleilla. (Luonnollisesti.) PC tarjoaa niin paljon mahtavia lisukkeita peliin, voi muutella autojen ajettavuuden ominaisuuksia, tehoja ja oikeastaan melkein mitä tahansa, ja uskon että GTA3 tarjoaa samat mahdollisuudet.
Ainut miinus on radio-asemat, jotka saattavat aiheuttaa melkoista päänvaivaa jumittamalla pelin aina välillä hetkeksi aikaa. (Varsinkin KCHAT.) Ja jotkut näytönohjaimet eivät oikein suostu näyttämään graffoja kuten pitäisi, mutta siihenkin löytyy patchi.