PDA

View Full Version : Yunalesca[mahdollisia spoilereita]

Seyana
22.6.2002, 19:43:02
Jälleen jumissa,tälläkertaa kohteena Yunalescaa vastaan käytävä taistelu.Yrityskertoja löytyy jo liikaa ja kaikki epäonnistuneet.
Joten olisiko jollakin tarjota varteenotettavia neuvoja, joilla läpipääseminen voisi olla jopa mahdollista?

Ceassa
22.6.2002, 20:28:12
Yunalesca ON vaikea, itsekin sain yrittää useamman kerran ennen kuin onnistuin hakkaamaan hänet. Mutta mutta, tässäpä joitakin neuvoja! :)

Yunalescalla on kolme muotoa, joista toinen on ehdottomasti hankalin, mutta ensimmäinen ja kolmas ovat suhteellisen helppoja.

Ensimmäinen muoto (24 000 HP): Tämä muoto ei ole vaikea, käytä vain paljon fyysisiä iskuja sekä taikoja. Yunalesca iskee yleensä sinulle Darknessin tai Silencen. Käytä yhtä henkilöä parantamaan, ja muita hyökkäämään!

Toinen muoto (48 000 HP): Tässä muodossa Yunalesca käyttää paljon Hellbiteria, joten varmista että sinulla on riittävästi Holy Watereita varastossa ja paranna itsesi ennen kuin hän ehtii hyökkäämään uudestaan! Käytä Tiduksen, Auronin tai Wakkan Overdriveja, ja anna yhden henkilön toimia edelleenkin parantajana. Kun Yunalescalla on enää vähän HP:tä jäljellä, jätä Zombie päälle joihinkin hahmoihisi ja viimeistele homma loppuun...

Kolmas muoto (60 000 HP): Tämä muoto hoituu helposti, jos kaikkien Aeonien Overdrivet ovat valmiina. Yunalesca käyttää Mega-Deathia, johon et kuole jos sinulla on Zombie päällä! Hyökkää, taio, tee kaikki mitä voit, ja sinun pitäisi voittaa hänet suht koht nopeasti.

Tristam
22.6.2002, 20:52:51
Yunalescan toiseen muotoon lisään vielä että pistä kaikille reflect ja näin zombie tilasta ei ole haittaa. (Joudut parantamaan itemeillä).
Toki tässäkin taktiikassa on yksi mutta eli Yunalesca yrittää "parantaa" sinua kun sinulla on zombie mutta nyt parannusloitsu osuu Yunalescaan itseensä. Yunalescalle ei kait saa Zombieta (jos saa ni laita Auroni Zombie Attack)

samiloop
23.6.2002, 23:58:56
Minulla oli niin heikot ukkelit tässä ettei voinut käyttää tuota reflect-taktiikkaa toisessa muodossa. Yunalesca healasi itsensä täysille joka välissä, ja regenin poistamisessa loppui mp:t ikävästi kesken.

Eli kokeilin toista taktiikkaa, ei kenelläkään reflectiä ja yhdellä hahmolla Zombie Ward armor. Eli aina kun Zombie Ward ei onnistunut estämään zombifikaatiota, niin tähän hahmoon käytettiin Holy Water. Kas kummaa, Yunalesca käytti lähes kaikki vuoronsa Hellbiterin tekemiseen, josta tuli vain hikiset 200 damagea jokaiselle. Ainoastaan muutama curaga osui zombeihin koko toisen kierroksen aikana, ja kuollessa nopeasti vain Phoenix Downilla ylös ja hp:t täysille. Tämä Zombie Ward armoria kantava tyyppi vaihdettiin tietysti takalinjaan kun Yunalescan toinen muoto oli kosahtamassa, ettei kolmannen muodon aloittava Mega Death osu kuin zombeihin. Kolmas muoto menikin sitten Aeon overdriveillä siististi ja nopeasti.

Mizakki
26.6.2002, 16:30:13
MUWAHAHAHAAAAAAA!!!! (psykoottista naurua:eh: )
Min tuhosin Yunalescan tänään ILMAN teidän neuvojanne! im Soooo poverful........
Shivalla on eräs taktiikka joka tappaa 2.muodon pakolla.... ja
MP. riittää keposesti siihen!

käytä shivalla 2.muodossa itseesi niin pitkään blizzaraa kunnes overdrive palkki on täynnä! ja sama uudestaan...uuudestaan....uuudestaan.... ja olet lopettanut taistelun.... voittajana!:D

im taking world, with MY POWERS!!!! muwahahhaaaaaaaaaa....;D

FantasyManIX
26.6.2002, 20:59:48
Minulla oli taktiikka tälläinen.

Alkuvalmisteluina voit nostaa kaikille overdrivet, aeonit mukaanlukien.

Yunalesca 1:
Paransin yhdellä ukolla ja kahdella muulla hyökkäsin.

Yunalesca 2:
Käytin Shivaa ja hyökkäsin ja sitten välillä parantelin blizaralla. Ja tätä tein niin pitkään kunnes se kuoli. Tämän taistelun alussa hommasin zombien parille ukolle.

Yunalesca 3:
Käytin parhaat aeonit. Ensin kannattaa käyttää yojimbo jos kävisi tuuri ja se tekesi Zanmaton, nimttäin Yunalescaan se tehoaisi. Jos ei tehonnut niin teet vaan niin paljon tuhoa kuin mahdollista joka aeonilla ja taistelun pitäisi olla ohi hetken kuluttua.

Toivottavasti tästä sai jotain selvää. Minun selitykseni ovat aika epäselviä. :)

Shaft
27.6.2002, 1:24:12
En jaksanu lukee noita vastauksia... (sorry =))

mut täs muutama vinkki jos et noilla aiemmilla ole selviny

eli kehitä hahmoja, sieltä pääsee viel pois ku meet vaa sil hissil ylös yms... nii siel "hajoneella tiellä" (en muista mestan nimee), nii kehität niit hahmoja, sillee et saat Yunalle full-life ja Lululle vaikka doublecast ja Auron lähelle Sentineliä.... eli varmaa saat expaa aika paljo. Tää o aika lame, mut hommaa kaikille Aeoneilla overdrive, se helpottaa iha saatanasti... :D

Sit taistelussa, laitat haste/hastega kaikille ja sitte REFLECT!
Sen ekan vaiheen voitat ku hakkaat Auronilla, Wakkalla ja Tiduksella. Mut muista ennen ku se muuttaa muota nii parantaa ne.

Toinen vaihe, nyt voit vaik käyttää yhen Aeonin overdriven ja sen jälkee jos vaa pystyt, nii heti dismiss ku oot vetäny overdriven. Sitte hakkaat Auronilla ja Wakkalla/Tiduksella ja Lululla pistät firaga, thundaga, blizzaga, ja wateraga taikoja double castillä (mut muista säästää manaa seuraavaan vaiheeseen!!!), ne teki mulla noin 7k-8k damaa, nii toi kertaa kaks on iha hyvä yhelle hyökkäykselle :D Ei mene montaa roundia tähänkää vaiheesee...
Muista sit pistää dispelliä ku se laittaa regenin! Ja ÄLÄ ala leikkii sil holy waterilla...

Sitte kolmas, nyt otat Yunan ja pistät kaikki muut Aeonit paitsi Bahamuth ja niillä overdrivet ja sitte dissmis :) Siitä se menettää about 22k, sitte vaa Lulul lisää taikoja ja hakkaat Auronil ja Tiduksel/Wakkalla. Sitte ku huomaat et sil on about 10k jäljel nii vedät Bahamutin overdtivellä ja se menetti mulla siitää 24k nii saat iha hyvän Overkillin! :D

Ja voit todeta et oli HELPPO!

Tosin mul meni siin expaukses vähä aikaa, hävisin sille aluks 3 kertaa ja sit otin ton tyylin käyttöö ja mult ei kuollu ykskää hahmo kertaakaa... Eli jos et ole viel päässy läpi nii testaas tota, ja voit sit vaik haukkuu mut tässä jos ei muka toiminu ;D

Tommistus
4.7.2002, 22:13:11
Lyhyesti sanottuna:
Suojaa kahta tai kolmea ukkoa Zombielta ja käytä Holya niin se kuolee alta aikayksikön.

Shaft
4.7.2002, 23:07:12
Originally posted by Tommistus
Lyhyesti sanottuna:
Suojaa kahta tai kolmea ukkoa Zombielta ja käytä Holya niin se kuolee alta aikayksikön.

No pelasin advanced gridillä enkö ollu lähelläkää holyä tos vaiheessa... ja ilma sairaanloista hahmojen kehittämistä sitä ei tuossa vaiheessa ole... ei oikee nappaa pyörii 6h ympyrää et saa olyn yunalescaan, mutta jos se sattuu olemaan nii mikäs siinä jos sillä näyttää kuolevan.

^DraGon^
10.7.2002, 16:15:49
hah! pääsin sen heti ekalla kerralla ;D
ei se niin vaikea ole
lyö vaan Auronilla kokoajan ja suojaa muilla sitä Zombielta
ja sitten kun Yuna saa Overdriven niin kutsuu vaan Bahamutin ja sen pitäis tehdä jotain 19000 Damagee Mega Flarella.
näin minä sen ainakin pääsin. :D

Roakel
10.7.2002, 19:54:58
No mä tapoin Yunalescan tällä tavalla

Yunalesca 1: Tee Tiduksella hastega ja sitten teet auronilla attackia, yunalla voit vaikka tehdä kerran holyta.

Yunalesca 2: Tässä muodossa kannattaa käyttää shivaa (helpointa olisi jos sillä olisi vielä overdrive mittari täynnä), sillä kannattaa käyttää blizaraa. Sitten kun Shiva on kuollut niin teet attackia auronilla, mutta koita myös pitää zombie joillakin hahmoilla.

Yunalesca 3: Tässä muodossa kannattaa käyttää kaikkia aeoneita, käytin kaikilla aeoneilla ovedriveä. Yunalla teet holyta niin kauan kuin voit ja auronilla ja tiduksella teet attackia.Voit myös tehdä lululla flarea.

Voitin yunalescan ensimäisellä kerralla.

Archux
12.7.2002, 18:53:20
Yunalesca 3: Tässä muodossa kannattaa käyttää kaikkia aeoneita, käytin kaikilla aeoneilla ovedriveä. Yunalla teet holyta niin kauan kuin voit ja auronilla ja tiduksella teet attackia.Voit myös tehdä lululla flarea.

Kellä muka on sellanen Lulu joka osaa flaren jo tossa vaiheessa? Ei mulla ainakaan.

Shaft
13.7.2002, 15:14:41
Hmh... tääl porukka sanoo et "käyttäkää Holyä", no mulla Yunalla ei ollu edes Regeniä eikä Curagaa, hyvä et oli just saanu Reflectin.
=/

Tää on vaa mun mielipide, mut mun mielest peleist menee vähä idea jos jäät pyörii useemmaks tunniks yhtee kohtaa ja kehität sellaset hahmot et pelissä ei ole enää haastetta nimeksikään... ku pelaat peliä kokoajan eteenpäin eikä jää kehittämään hahmoja, niin pieni vaikeustaso pysyy yllä ja boss fightit on PALJON mielekkäämpiä. Mut tää on mun mielipide, tehkää ite nii miten parhaaks katsotte.

Sorry... meni "vähä" off topic... =)