PDA

View Full Version : Mysteeri...

AnttiV
30.7.2003, 21:10:55
Katselin tänään FFX:n kotelon takakannen kuvia ja luin teksetejä kun huomasin että yhdessä kuvassa Yuna, tidus ja Kimahri tappelevat calm landseissa ja Yunalla on Aeon-valikko auki Siinä On Valefor, Ifrit, ja... Kit Fox! Ihmetyin aivan valtavasti... Ja rupesi se asia vaivaamaan että mikä tämä tämmöinen Kit fox on? Oli aivan pakko kysäistä että jos joku osaisi valaista asiaa olisin kiitollinen :)

Disposable Hero
30.7.2003, 21:15:45
Minun käsittääkseni tämä on siinä kuvassa vaan lempinimi Ixionille koska aeonithan saa...

Valefor
Ifrit
Ixion
Shiva
Bahamut

Secret Aeons

Yojimbo
Anima
Magus Sisters

Minun mielestä niitä ei ole enempää

cRaZy Al BhEd
30.7.2003, 21:22:38
mikähän toi on?? lempinimi ixionille kuulostaa erittäin tyhmältä, mutta kuka aeon ois voinu tunkee ifritin ja shivan väliin?? Kit Fox kuulostaa hauskalta, mut vaivaa hirveesti. toivottavasti joku keskii paremman selityksen, minä kun en usko tuota lemipinimijuttua.

Kreifi
30.7.2003, 22:25:25
Hehe, pakko antaa pisteet kotiin tarkkavaisuudesta. Pakko oli itsekin heti asia tarkistaa ja niinhän siinä luki.

Miksi?

Aeonit saa nimetä itse.

Feamor
30.7.2003, 23:40:39
Alkujaan kirjoittanut Ruby Dragon
Minun käsittääkseni tämä on siinä kuvassa vaan lempinimi Ixionille koska aeonithan saa...

Valefor
Ifrit
Ixion
Shiva
Bahamut

Secret Aeons

Yojimbo
Anima
Magus Sisters

Minun mielestä niitä ei ole enempää

Mä keksin ton Aeonin kans siitä Aeonien järjestyksestä, joten sen on pakko olla Ixion(btw se kuulostaa sähköseltä nimeltä). =)

Emizy
30.7.2003, 23:51:24
Yeah! Joku on vaan antanut lempinimen Ixionille.

Minun tapauksessani pikkuveljeni huomasi sen nimen siellä takakannessa ennen minua ja rupesi selittämään minulle että se on joku 'tosi salainen aeon' kun hän vielä selitteli epäilyksiini että oli lukenut siitä joltain sivulta. Siinä sitä sitten vähän aikaa ihmettelin, mutta kyllä se melkein heti selvis. :)

Roakel
31.7.2003, 10:45:48
Nimen vaihto aeoneille on mahdollista FFX:ssä ja ihmettelen mikä iso juttu tämä edes on? Turhaa keskustelua turhasta aiheesta joka on ihan päivän selvä. :P

Celeb
31.7.2003, 18:40:24
Alkujaan kirjoittanut Roakel
Nimen vaihto aeoneille on mahdollista FFX:ssä ja ihmettelen mikä iso juttu tämä edes on? Turhaa keskustelua turhasta aiheesta joka on ihan päivän selvä. :P
Ei kaikkia ketjuja silti tarvitse lukita. Joku voi heittää vielä oman kantansa, joka saattaa olla kiinnostava. Jos turhia posteja ilmenee ketjussa niin ne voi poistaa yksitellen.

Ze Shoopuf
2.8.2003, 11:04:01
Itekin oon tuon huomannu, en siitä huomautellu mitään, koska arvelin, että Ixion on nimetty Kit Foxiksi... Kaipa haluttiin hienovaraisesti vihjata, että aeoneiden nimeä voi muuttaa tai haluttiin uskotella, että pelissä on Kit Fox-aeon (hirvee salajuoni!! :D ) tai sitten se oli virhe, ihan sama miulle.

Rose *Valkea Neito*
3.8.2003, 14:35:21
Kyllä minäkin olin että "Hei? Hetkinen, onkos tässä pelissä joku Kit Fox niminen salahahmo?" Tämä sitten johti siihen että minä pyörin chateissa kyselemässä ihmisiltä asiasta, sekä googletin aikas rankasti...onneksi en munannut itseäni chatissa... :P, mutta minä kyllä aloitin lyhytikäisen buumin jonka aikana suurin osa chattilaisista yrittivät etsiä selitystä/olemassaoloa Kit Foxille...:D

Ferithem
4.8.2003, 15:11:21
FFX oli ensimmäinen Final Fantasy, johon tutustuin, joten Kit Fox ei ihmetyttänyt suuresti. Ixionhan se on, uudelleennimettynä. Ei niitä minun (ja virallisen strategiaoppaan) tietääkseni ole enmpää kuin Ruby Dragonin mainitsemat. Mene ja tiedä. Eihän sinne valikkoonkaan mahdu enempää aeoneja...

Zaphod
5.8.2003, 13:48:35
Uudelleen nimetty Ixion se mitä ilmeisemmin on, mutta onko kukaan kokeillut onko mitään iloa jos nimeää sen sillä nimellä? Jos se sais vaikka uusia kykyjä tai muuta häpnää. Vähän niinku nintendon offroadissa ku laittoi nimeksi NES ni sai ylimäärästä massia. :P Tokkopa vain mutta olishan se mukavaa tietää varmasti.

Ugluk
8.8.2003, 9:01:32
Mä oon huomannu ton mutta FF Originsin takapuolella FF1:sen kuvassa nimet kuuluu:
Bao
KitFox
Kei
RodSon

Onko sillä mitään asian kanssa tekemistä?

Ze Shoopuf
16.8.2003, 11:25:43
Ei varmaan erityistä merkitystä. Luulisin, että ne ei oo vaan viittiny keksiä uutta nimee niin on sitten ottanut tuon KitFoxin. Luulisin ainakin näin. ;D

Hikari
26.8.2003, 14:50:36
Min huomasin sen joskus vuonna nakkilan keskivertosota. Tjuu, äkkäsin Kit Foxin olevan Ixion, kun taas yksi kaverini tuli eräänä päivänä mummåttelemaan, että FFX:ssä on joku Kit Fox-niminen salainen aeon. :eh: Joo, hyvin jännää...

Itse olen nimennyt Valeforin (toisessa seivissäni) Falconiksi. Ifritin ja Ixionin lempinimiä en muista, mutta olin nimennyt nekin joiksikin. Ei kun... Ifrit taisi olla Cyrus! Joo, oli se. :j Yojimbosta tulee Antti ja Shivasta Fatima. Löysin joitain nimiä kissojen nimipäiväkalenterista. Ainakin tuon Fatiman ja silleen... *selostaa, selostaa, selostaa...* Jåå, on jännää... ^.^

pehmo
31.8.2003, 10:24:14
Tämäkin on aika kummallista että FF7:kan ohjeissa Cloud on nimetty nimellä nadim.

Bao
KitFox
Kei
RodSon

Oletettavasti sama tyyppi on nimeennyt. Kit Foxista tuli heti mieleen Kid Fox eikös se ole joku lasten tv-kanava :huh: tai sitten se on vaasn joku epä määräinen sisäpiirin juttu.

Roakel
31.8.2003, 12:09:55
Originally posted by pohjaventtiili
Tämäkin on aika kummallista että FF7:kan ohjeissa Cloud on nimetty nimellä nadim.
Tuota minäkin jäin miettimään aikoinaan ja päädyin siihen tulokseen että yksi FFVII:n tekijöistä oli nimeltään nadim, olin todellakin luullut ensimmäisen kerran kun tuon huomasin että Cloudin oikea nimi olisi ollut Nadim.

Lasten kanava jota haikailit on Fox Kids, voi olla että se on siitä lainattu.

make
7.10.2003, 18:32:58
Joo oon huomannu saman. Mutta se johtaa osittain harhaan, tai ei ku aeonit saa nimetä ite, mutta ku se on takakannessa niin kiinnostus kyllä herää ja rupee ehtiin sitä aeonia.

korppis
27.10.2003, 14:16:36
Kyllä sen on pakko olla Ixionin lempinimi, koska myös FFVII:n ohjekirjassa on kuva, missä Cloud on nimetty Nadim:iksi. Tuo on minun vaikutelmani. Mikä muu se voisi olla?

mogvisti
12.4.2004, 20:14:49
Kuten useat ovat jo maininneet niin se on varmasti Ixion ja se on vaan nimetty KitFoxiks ( :huh: ). Aika outoa pistää tämmöistä pelin takakanteen mutta veikkaan että se on vaan pelintekijöiden pila.
Sillä Aeoneitahan voi itse nimetä ( joo, ihan kuin kukaan ei olisi tiennyt :eh: )

Maw
20.4.2004, 9:59:22
ööh, loogisinta olis, että joku on sitä pelannut squarella, ja se on nimennyt aeoneita siellä ihan tost vaan, ja sitten Yoshi tuli ja sano, että hei, odotas, mä otan tosta screenshotin takakanteen.

Ja pelaaja oli vaan nimennyt sen aeónin sillä lailla. Ehkä squaren lempinimi Ixionille :huh:

No joo...

Grove
24.5.2004, 13:40:52
Voishan se olla että Ixion on vaan käännös Eurooppalaiseen versioon ja Kit Fox on sen alkuperäinen japanilainen nimi tai toisaalta veikkaan kylläkin että lempinimi se vain on... tai sitten mysteerinen Aeon!!! :eek: ;D

Riku
24.5.2004, 17:25:39
Kyseessä ei voi olla muu kuin nimenvaihdos, mutta, miten sen nyt selittäisi, hmmm, se ei ole virallinen nimi kuitenkaan Ixionille, eikö sekin olisi tyhmää jos Squaren pojat ja tytöt olisivat laittaneet Tiduksen nimeksi Pentti ja sitten ottaneet siitä screenshotin kotelon taakse?

Grove
30.5.2004, 16:44:21
Minusta tuntuu että tätä aihetta on jo mietitty tarpeeksi eikä tämä ole edes mikään älyttömän tärkeä asia, mutta jos jonkun mielestä tämä on vielä tärkeä aihe niin avatkoon lukon. (Sitä paitsi täällä on jo muutenkin aika paljon Off Topiccia joista minä jo yhden viestin poistinkin.) :)