View Full Version : Oho,mitkä hinnat!
Siis tässä on multa pieni kysymys:mistä Kingdom heartsin tai
muita pelejä yleensäkin saa halvalla. :huh:
Kunpa joku vastais tähän,koska saan vain 2-10euroa viikkorahaa
ja säästän Kingdom heartsia varten.
Olis kiva tietää mistä sen saisi kaikista halvimmalla :angel:
Saan myös 10euroa harvoin.
Plliiiisss!!!
No kannattaa kierrellä ja katella eri liikkeitä missä vain kyseistä peliä saattaa esiintyä mutta pikasella etsinnällä halvimmaks osoittautui VPD (http://www.vpd.fi) 53e.
Kannattaa myös katella jos vaikka huuto.net (http://www.huuto.net)iin ilmestyis se.
Gigantissa on näkynyt 30e:lla. 22 päivä tätä kuuta pitäisi tulla myös platinium versio, joka irtoaa jollain kolmellakympillä.
-Anttilat on yleensäkkin hyviä paikkoja katsoa niistä löytyy yleensä ihan kohtuu hinnalla. Viralliset pelikaupat taas saattaa olla ja yleensä onkin aika kalliita paitsi ale hyllyt.
-Tosin toi 53 euroo on aika halpa entiseen verrattuna. En ollut lähemmäs 8kkhon ostanut mitään peliä enkä mitään huíntoja kattellu. Niin arvaa oliko järkytys kun menin turun viihdepysäkille kattomaan ja huomasin että lähes kaikki pelit olivat 50-60 eúron väliltä kun oli tottunut aikaisempaan 72-76 euron hintoihin
Meet katsomaan johonkin levy/peli divariin. Peli on ollut sen verran kauan kaupoissa, että luulisi sen sieltä löytyvän käytettynä. Tai vaihda joku vanha typerä peli siihen niin saat alennusta.
Uber Weapon
4.8.2003, 9:25:18
Alkujaan kirjoittanut Yuffie.K
Siis tässä on multa pieni kysymys:mistä Kingdom heartsin tai
muita pelejä yleensäkin saa halvalla. :huh:
Kunpa joku vastais tähän,koska saan vain 2-10euroa viikkorahaa
ja säästän Kingdom heartsia varten.
Olis kiva tietää mistä sen saisi kaikista halvimmalla :angel:
Saan myös 10euroa harvoin.
Plliiiisss!!!
No, voisin varmaankin kertoa ihan tarkan reitinkin johonkin divariin, olettaen tietenkin että missäs ihmeessä päin sitä asutaan? Eli ts. en voi auttaa enempää koska en tiedä missä kaupungissa asut. Huuto.net on oikeastaan ainut minkä voisin ehdottaa (psaikku ehdotti kanssa).
Gigantti on yleensä aika halpa paikka ja sieltä ne pitäisi saada halvalla, mutta en ole varma mikä sen alkuperäisen painoksen hinta on jos platinum versio tulee olemaan 30e. Divareissakin kannattaa käydä jos sellaisia teidän paikkakunnalta löytyy, jos asut helsingissä niin divareita on vähän joka puolella.
Burnhill
4.8.2003, 18:56:17
Gigantti on aikas halpa (kuten on esille tullut jo monta kertaa...) Ja jos sielä päin missä asut on Player Onen kaltaisia kauppoja, niin anna vaihdossa joku/jotain peli/pelejä niin saat hintaa alaspäin...
Itse hain Kingdom Heartsini anttilan top tenistä. Maksoi sellaiset 52.90 €. Voithan tietenkin aina odottaa että se myy platina rajan verran jolloin hinnasta lähtee puolet pois (maksaa silloin about 34.50€). Eihän se tietenkään varmaa ole myykö se niin paljoa, mutta uskoisin niin. Tuskinpa niitä vielä divarista saa. Vasta myöhemmin, en minä ainakaan luopuisi uudesta pelistä vaikka se ei heti iskisikään.
Uber Weapon
5.8.2003, 6:27:39
Alkujaan kirjoittanut Tiffany
Tuskinpa niitä vielä divarista saa.
Saapas niitä divarista. Eilenkin näin yhden Myyrmannin 3 kerroksen divarissa.
Vasta myöhemmin, en minä ainakaan luopuisi uudesta pelistä vaikka se ei heti iskisikään.
No, jaa... Olen kyllä samaa mieltä kanssanne etten itse luopuisi pelistä niin nopeasti, mutta totuus kuitenkin on lähempänä sitä että ihmiset eivät kaikki pidä kaikista peleistä ja osa tyypeistä voi laittaa samalla viikollakin julkaistun pelin divariin (olen törmännyt).
Muutenkin ajattelu malli "jos minä en niin ei sitten kukaan muukaan" on hieman ontuva. Minä en murhaa ihmisiä -> murhaajia ei ole olemassa.... :)
Kuten mainittu Gigantista saisi KH:n aikas halvalla, tai osta käytettynä jostain pelishopista tai divarista. (divareista myös käyttämättömiäkin pelejä voi löytyä halvalla) Myöhemmin voisi saada halvalla divarista/pelishopista sen platina version, luulisin että siihen mennessä rahasi olisivat ostokseen kasassa...
Tommistus
8.8.2003, 1:16:39
En usko KH:n irtoavan mistään (rehellisin keinoin, of course) alle 35 eurolla. 30? eurolla todellakin saa Gigantista KH:n mutta Giganetin pelit tuppaavat aina välillä loppumaan, tai ainakin juuri minun kohdallani KH oli loppu juuri Gigantista. Kävin ostamassa sen sitten 10? kalliimmalla jostain syrjäisestä takakujan pelikaupasta. Jos et todella halua maksaa hyvän pelin ansaitsemaan 30? niin nettihuutokaupat ovat hyvä vaihtoehto, tai voit ostaa läheisimmästä pelikaupasta pelin käytettynä ~25?.
No niin,nyt minulla on 31,60euroa(tarkka summa)taidan pyytää äiskää viemään sen työ paikan vieressä olevaan Giganttiin. =D
Sain nyt hieman nopeammin rahat,koska äiti oli hyväällä päällä ja sanoi:saat tästä loput rahat,kun oltiin vaate ostoksilla ja hän taisi ottaa liikaa rahaa mukaan.oitte kertoa silti lisää,koska saatan kohta ostaa jotain pelejä lisää. :D
Kaiser Dragon
20.8.2003, 10:41:04
Menkää hyvät ihmiset katsastamaan Mikrobitin hintaseuranta täältä (http://www.mbnet.fi/pelihalli/hinnat/). Luvassa todellisia löytöjä.
Blood Omen
2.9.2003, 19:22:06
no kannattaisi ensiksi katsoa kaikki ostetaan-myydään palstat, tai jos kiinteä netti yhteys löytyy, niin ainakin itse latasin kingdomheartsin netistä ilmaiseksi.
Alkujaan kirjoittanut Blood Omen
no kannattaisi ensiksi katsoa kaikki ostetaan-myydään palstat, tai jos kiinteä netti yhteys löytyy, niin ainakin itse latasin kingdomheartsin netistä ilmaiseksi.
Piraattihuora!
Jos rahaa löytyy vähän kannattaa ensin käydä katsomassa pelikauppojen hyllyiltä jos löytyisi käytettynä. Myös yllämainitut nettihuutokaupat, elektroniikkakaupat ja tavaratalot ovat hyviä löytöpaikkoja.
Myös kannattaa kavereilta kysästä jos haluaisivat myydä pelinsä pois, jos eivät enää niitä pelaile. Näin itse teimme ainakin nuorempana.