View Full Version : PS2 emut?
<Black Mage>
23.6.2002, 18:10:12
Niin, mahtaisiko joku tietää mistä PS2 emulaattorin voisi saada? Vai onko niitä edes? Jos tällainen on ollut niin tämän voi poistaa. :p
Tristam
23.6.2002, 18:20:01
Osta ps2. :p
Locke Cole
23.6.2002, 18:48:54
Tietääkseni niitä on olemassa mutta eivät ole oikein toimivia. Paras vaihtoehto olisi ostaa itse Musta Monoliitti.
Ei ole olemassakaan ps2 emulaattoreitam turha vaiva. Tarvii ihan perkeleen kovan koneen ja monta tuskaista työvuotta saada käännettyä ps2 tietokoneelle emulaattorina. et silleen, osta ps2 äläkä itke :p
Originally posted by Snorre
Ei ole olemassakaan ps2 emulaattoreitam turha vaiva. Tarvii ihan perkeleen kovan koneen ja monta tuskaista työvuotta saada käännettyä ps2 tietokoneelle emulaattorina. et silleen, osta ps2 äläkä itke :p
Älä puhu skeidaa.
Emulaattori tehdään ihan piakkoin eikä se mikään älytön tehosyöppö ole. On kyllä totta että Playstation2 ohjelmointi on vaikeampaa kuin muissa konsoleissa, mutta sen ei pitäisi pitkittää emulaattorin valmistamista. Tietysti se ensimmäinen versio ei ole mikään kaikkeen pystyvä ja täysin toimiva, mutta ei pidä puhua jos ei ole mitään tietoa asioista.
//edit: Duh, PS2 emulaattori on jo olemassa. ;D
Kuten kaikille "pelikoneille", myös PS2:lle väännettiin emulaattoreita heti kun se tuli. Epäilisin kehityksen olevan tällähetkellä perinteistä "pyörittää noin kahta peliä, ja muutamia tähän tarkoitukseen tehtyjä demoja" -vaiheessa. Ainakin Wipeout XL (vai mikä X olikaan) muistaakseni toimii emulaattoreilla.
No jos tosiaan haluat niitä pelata, osta PS2, ei se paljoa maksa.
Nightblade
3.7.2002, 20:53:10
Olen kyllä nähnyt PS2-emulaattoreita, mutta ostaisin silti ko. koneen.
Crow87
22.7.2002, 11:00:12
Otteko kokeillu hakee KaZaA:lla jos ei jollain ole kannattaa käydä
sivulla WWW.KaZaA.COM nimittäin sillä saa netistä melkein mitävaan ja se on ilmainen mä löysin sillä jonkun PS2 emulaattorin mut en pääsyt
kokeilemaan kun ei ole DVD asemaa niin poistin sen
Originally posted by Crow87
sivulla WWW.KaZaA.COM nimittäin sillä saa netistä melkein mitävaan ja se on ilmainen mä löysin sillä jonkun PS2 emulaattorin
Outo paikka KaZaAn mainostamiseen. Yleensä kun emulaattoria haetaan, niin yksinkertaisin halpoin vaihtoehto Google. :)
Minun on nyt aivan pakko osallistua tähän keskusteluun, vaikkakin hiukkasen myöhässä.
Originally posted by Snorre
Itseasiassa kuten selväksi on tullutkin, PS2-emuja on ulkona, ja ne pyörittävät jo paria peliä ja demoa. Ei se ole mitenkään "iha vidu vaikeaa" saada se pyörimään tavallisessa kotipc:ssä (ei tosin minun omassani vaan jossain 1,5 Ghz). Kuoitenkin PS2:hdessa on vain 233 Mhz:in prosessori. Siinä on hiukan erillaiset grafiikkkaväylät, mutta taitavalla emuloinnilla senkin voi korjata. Ei siinä mitään niin kovaa konetta tarvitse.
sivulla WWW.KaZaA.COM
Kazaa on huono, ja joissain versiossa on kuulemani mukaan sisältynyt ah-niin-ihanaa spywarea. Google on paljon parempi tälläiseen.
Sitten lopuksi saanen huomauttaa, että silloin kun N64 tuli ulos, Nintendo kehuskeli sillä, että sitä ei voisi koskaan emuloida. Sitten tuli ulos UltraHLE, joka pystyi pyörittämään Zelda: Ocarina of Timeä ja Mario64:jää. Ja nyt: 90% kaikista sen peleistä voidaan emulaattorien avulla pelata tietokoneella. =P vaan kaikille "Osta ps2!!11"-nyypille.
//Edit: No, Ilmeisesti minä olen sitten saanut väärää tietoa, sillä aivan selvästi muistan jossain lukeneen 233 Mhz. No, näköjään kaikkeen minkä netistä löytää ei pidä luottaa.
Originally posted by Ilezki
Kuoitenkin PS2:hdessa on vain 233 Mhz:in prosessori. Siinä on hiukan erillaiset grafiikkkaväylät, mutta taitavalla emuloinnilla senkin voi korjata.
300 MHz on oikea luku.
kaverin kanssa ollaan imuroitu netistä ihan toimivia ps2 emulaattoreita... ja niillä pelit toimii loistavasti jopa mun 400mhz koneella... et sillai
Säännöissä tosin lukee vain, ettei saa spammata, peeloilla ja tuplapostailla, mutta pitäisi ihan itse tajuta ettei saa myöskään kirjoittaa paskaa. -Potri
Torspa
25.8.2002, 18:24:53
Kyllähän siitä ps2:sta on väännetty emulaattori,mutta se ei oel oikein toimiva.Kestää luultavasti monia vuosia ennenkuin kunnolla toimiva ps2 emulaattori saadaan tehtyä.