PDA

View Full Version : FF7 (PC) - Kanaralli ei suostu toimimaan. Apuva..

eg0
14.8.2003, 17:20:28
Aah tätä ihanuutta kun on kuunnellut Dynen vuodatukset 20 kertaa ja taas kerran yrittää päästä jatkamaan pelissä, niin kyllähän se ihanuus päättää heti kaatua kun pitäisi kanoja ratsastaa (niille jotka eivät "suomennostani" suostu ymmärtämään, kanalla tarkoitan meidän kaikkien rakastamia höyhenpuskia, chocoboja). Nyt mietinkin olisiko tähän jotakin ratkaisua.

Rattina mopossani toimii wintoosa xp, moottorina jyllää virittelemätön 800MHz duron joka on turboahdettu 512:sta jättibitillä synkronista satunnais sisääntulo muistia (SDRAM) ja lisänitroja mopoon antaa iloisen voiman II luokan näytönohjain (GeForce2).

Suur-kiitokset etukäteen.
--> eg0@darkandlight.com

Medic44
14.8.2003, 19:29:09
itse koetin jokin aika sitten pelata ff7 läpi uudemmalla tietokoneellani (xp) ja tilttaili samassa kohdassa. Siirsin itse savetuksen toiselle, vanhemmalle, koneelle jolla kyllä kaikki toimii "varmasti mutta hitaasti". Tosin jatkoin virhemessujen saamista muissakin ohjelmissa tai scripteissä, kunnes jossain vaiheessa se loppui. En muista olinko hankkinut uudet ajurit vaikkapa näytönohjaimeen tai oliko se windows xp päivitys jonka kuvittelisin sen olevan joka aiheutti virhemessujen loppumisen. En ole kuitenkaan vielä kokeillut chocobo-ajoja uudella koneellani enkä tuskin aiokkaan vähään aikaan, mutta yritä hakea kaikki päivitykset xp:seesi niin eiköhän pitäisi auttaa.

SDNKorento
14.8.2003, 19:34:15
Hankkimalla FF7 Xp patch saa vaikka koko koneen laulamaan. Minulla on ks patchi ja olen päässyt kohdan yli.

Ks paketin saa vaikka googlaamalla

Seto
14.8.2003, 21:21:21
Avaa hex editori ja mene kohtaan 36 41 E6 (v1.0) tai 36 E0 36 (v1.2). Käytä vaikka xvi32:sta ja etsi merkkijono sillä. Vaihda B8 86 01 00 --> 00 00 50 00. Tämän jälkeen pelittää. Yleistä apua -threadistä löytyy niitä patch linkkejä, jotka ajavat saman asian.