View Full Version : Cloudin valinta: Tifa vai Aeris? [spoilereita]
SDNKorento
24.6.2002, 10:43:15
MItäs jos Sephiroth ei olisikaan tappanut Aerista. Kumman Cloud olisi sitten valinnut: Tifan vai Aeriksen? Entäs kumman olisit itse valinnut?
Pelin alussa olevat saattavat olla sinulle nyt vähän vihaisia. Nooo... Minusta...
Minusta Cloud ja Tifa olivat lämmittelemässä suhdettaan, ennen kuin Aeris astui kuvaan. Cloud olisi varmasti päästänyt Tifan lähelleen jo aikaisemmin pelissä ellei Aerisia olisi ollut.
Aerisin ja Cloudin välillä oli pelin alussa semmoista lämpöä, että... He olisivat olleet FF-historian paras pari... :(
Mutta minulle Lifestream-kohtauksen jälkeen tuli sellainen fiilis, että hän olisi valinnut joka tapauksessa Tifan, kun lapsuudenaikaiset tunteet heräsivät kunnolla henkiin. Cloudina... ööh... molemmat tytöt olivat herttaisia, mutta ehkä olisin kuitenkin valinnut Aerisin.
Leviathan
24.6.2002, 13:06:44
Minusta tuntuu että Cloud olisi valinnut Tifan, eikös ne olleet jo lapsuudessaankin aika läheisiä:huh: tosin on siitä aikaa kun pelasin sen pelin läpi joten en ole aivan varma. Itse olisin valinnut Tifan varmaankin
Locke Cole
24.6.2002, 13:55:49
Hmmm...
täytyy sanoa että kyllä Cloud olisi pitäytynyt Tifassa. Mutta Barretista ja Aerisista olisi tullut hyvä pari. :D
Itse olisin kuitenkin valinnut Aerisin, hän oli mielestäni söpömpi.
Seyana
24.6.2002, 14:02:53
prkl,älä laita näin spoilaavaa otsikkoa!
en ole peliä pelannut kovinkaan paljoa,mutta en pidä Tifasta,joten jos itse olisin Cloud,olisin valinnut Aeriksen.
Ilezki
24.6.2002, 14:10:25
aargh! Spoileriotsikko, siinä meni pelin alussa olevien peli-iloa...
No, minun mielestäni sen Lifestream-kohdan jälkeen Cloud olisi pitäytynyt tifassa menneiden muistojen uudelleenheräämisen takia, ja muistakin *kröhöm* maskuliinisista syistä..
Captain Cid
24.6.2002, 14:11:54
Uskon että Aeris olisi kuollut jokatapauksessa. Ennemmin tai myöhemmin. Eli Cloud olisi viisaana miehenä ottanut Tifan.
Min taas uskon, että Cloud olisi valinnut Aeriksen. Näkihän sen siitä Cloudin reaktiostakin, kun se tapahtui, että Aeris oli tälle rakas.
Vaikka toisaalta, olisihan hän voinut lämmetä Tifallekkin, olivathan nämä lapsuuden aikaisia ystäviä. Ja Aeris olisi ollut vain iloinen, jos C. olisi valinnut Tifan, olivathan Tifa ja Hän ystävystyneet. Aeris oli niin hyvä ihminen, ettei olisi halunnut kenellekkään pahaa.
(mitähän min höpötän??)^___^
Perhana! Onpas taas jännää laittaa noin spoileriotsikkoa! joku mode saa luvan vaihtaa sen ja äkkiä!
Niin, sitten itse asiaan... eli cloudina minä olisin ottanut ennemmin Aeriksen, koska olin ollut jo Tifan kanssa ihan tarpeeksi lapsuudessa :p
Noei, Aeris on silti parempi.
Purity
24.6.2002, 19:06:54
Minun mielestä Cloud olisi valinnut Aeriksen, koska Spoilereita
Siinä ihan pelin lopussa Cloud luuli, että se oli Aeriksen käsi mikä sitä kohtaa kurkotti. Tai eihän sitä nyt suoraan sanottu siinä pelissä, että se luuli niin, mutta siinä soi kuitenkin Aeris' theme, ja ei se ainakaan Tifan käsi ollut, kun Tifalla on ne hanskat. Eli se oli joko Aeris tai sitten joku ihan tuntematon jonka käsi siinä oli, ja sen musiikin takia voisi päätellä, että se on Aeris. :)
Jokatapauksessa, kun Cloudin naamaa katsotaan niin se hymyili kun se näki sen käden (jota luuli Aeriksen kädeksi) ja kurkotti sitä kohti, sitten se tajusi, että se oli Tifa.. eikä hymyillyt enää.
Mutta tärkein osa, miksi luulisin, että Cloud olisi valinnut Aeriksen on, että sitten kun se Tifan kanssa roikkui siitä kalliolta, niin Cloud sanoi "Let's go meet her." tässä vaiheessa huomaa, Tifan selvästi surulliset silmät. Ne silmät, omasta mielestäni, kuvastavat kuinka Tifa ymmärtää, että ei voi koskaan ottaa Aeriksen paikkaa Cloudin sydämessä.
Sitten myöskin Cait Sith ennusti, että Cloud ja Aeris ovat täydellisiä toisilleen. Ja älkää menkö väittämään, ettei se osaa ennustaa. Minulla on todiste, että se osaa: "You will get what you search, but you will lose something dear" (tai jotain tuollaista), ja näinhän siinä pelissä myös tapahtui.
Ja eihän Tifa ja Cloud olleet koskaan edes olleet läheisiä. Ne olivat toistensa naapureita, mutta eivät edes puhuneet paljoa toisilleen.
Erilainen ratkasu:
Cloud ois ollu kunnon pelimies ja ottanu molemmat... :D
Tosin toi otsikko nyt tuskin enää tässä vaiheessa paljoo spoilaa ku peliki on jo sen verra vanha ja kaverit varmasti puhunu siitä jos ei ole ite pelannu...
Mikoto
25.6.2002, 14:09:09
--
bigspin
25.6.2002, 18:50:10
no musta Aeris kyllä sopinut Cloudille hyvin=)
tai en tiiä......
Torama
25.6.2002, 20:07:43
....SPOILEREITA...
Yleisesti kaikki luulee että Tifa ja Cloud oli läheisiä lapsina...
MUTTA eivätpä olletkaan...Jos on pelannut FFSeiskan läpi niin se olisi pitänyt huomata!!!
Tifa oli ns. Kuuluisa ja Cloud asui sen naapurissa.
Ne ei ollut ollenkaan läheisiä. Tifalla oli omat jenginsä, ja Cloud oli se joka jäi aina niistä kaikista ulkopuolelle.
Öh, Joten Cloud yritti päästä jengeihin mukaan...?
esim. Littymällä SOLDIERiin...?
En osaa oikein selittää, jossain toisella sivulla on varmaankin
parempi selitys...Pelissä juttu selviää siinä Lifestream kohtauksessa
Mideelissä.
Aeris ja Cloud ovat aina olleet lemppari parini FF:issä, että niin!
Mikoto... No joo, ohan se totta et jotku kiinnostuu ff sarjasta vasta nyt, mut mun pointti tuli varmaa selväks, eli säki olit kuullu siitä jo paljo aikasemmi. Mut spoilaahan se otsikko tietysti tosi pahasti jos ei ole jotenki ihmeellisesti kuullu sitä...
Mut c'mon eiks kukaa ole mun kans samoil linjoil et jos olis ollu mahdollista niin Cloud ois voinu loppupeleis olla kunnon pelimies ja ottaa molemmat... köhköh3someköh...:D
David A. Mage
26.6.2002, 9:09:56
Cloud olisi valinnut Barrettin, sellainen köriläshän olisi sopiva itse kullekin. Marlenekin tykkäisi varmasti. Aeris sitten olisi voinut ottaa vaikka Tifan, kun vanha poikaystävä on kuollut eikä Tifakaan saa mitään lämpöä omalta rakkaaltaan. Fanipojatkin tykkäisi, jos sataantuhanteen doujinshiin on luottamista.
Olen edelleen sitä mieltä, että Aerisin tapa flirttailla Cloudin kanssa alusta alkaen on lähinnä ärsyttävä. Sitä vain korostaa Tifan asema kainona tyttönä (oli se hahmodesign sitten mitä tahansa), jonka Reevekin huomasi oltuaan poppoon joukossa Cait Sithinä verrattaen vähän.
Mikoto
26.6.2002, 18:26:43
--
Tää on kyl off topic, mut jatkan viel sen verra et olin pettyny ku se Aeris kuoli nii "siististi"...
Sephiroth tulee, miekka läpi, no blood... nothing... Aeris kuoli...
Ois ollu kiva kattoo ku se ois esim. ensi matsannu Cloudin kans ja vaik haavottanu sitä ja sit ois pistäny Aeriksen iha kunnol halki, poikki ja pinoon :angi:. Mutta ku kyseessä on FF -peli nii eihä sellasta voi tapahtua... Pakko mainita viel kolmannen kerra, et Cloudin ois pitäny pystyy estää tapahtuma ja... no kyl te tiiätte, jos ootte jaksanu lukee mun aikasemmat... klo 2.50 melkee... vois mennä nukkuu, läpän taso jo sellast laatuu et huh huh...
Mizakki
9.7.2002, 16:54:36
noo...minusta sephiroth ois saanu killata kummatkin...muwahahaa....
no ei tosi.... oisin min kai valinnu Tifan.:D :P ;)
Mithril
9.7.2002, 17:20:54
Nojooh.. tähän on tullut vastattua muutama sata kertaa.
Cloudhan ei tiennyt Tifan rakastavan häntä ja sai sen selville vasta tokan CD:n aikana. Aeris oli hetken huumaa. Olihan tietty viitteitä sen suuntaan, että Cloud+Aeris=TOTTA!!, mutta on muutama seikka jotka estävät tämän yhtälön:
Ensinnäkin Cloud yritti aina saada huomiota mm. Tifalta jatkuvalla tappelullaan. Eikö tämä ole ensimerkki jonkintasoisesta kiintymyksestä?
Unessa selviää melko pitkälti mitä mieltä Cloud todella oli Tifasta, ja on edelleen. "Please tell this to him too, he'll probably be so happy" ... en muista mistä kohdasta, Tifa kuitenkin muistaakseni sanoi jotain rakkaudestaan Cloudia kohtaan.
Kolmas, itse kohokohta: Muistelkaapa 2CD:n loppukohtausta. Kaikki ryhmän jäsenet painelevat omille teilleen. Vain Tifa ja Cloud jäävät paikalle. Ulkona jutellaan, jauhetaan... ja lopulta herätään iloisesti vierekkäin...
Ho-ho, ei siinä kaikki..! Muistaako kukaan repliikkiä : "Thanks for last night?"
Öhöm.... kaikki jäsenet ovat palanneet, Tifa menee ilmeisen vaivautuneen näköiseksi ja laukoo "What?? You were all WATCHING????"
Siis... seksiä. Melko ilmeistä. Vai voisivatko japanilaiset olla NIIN romantikkoja, että laittavat kyseiset hahmot ujostelemaan silkkaa LÄHEISYYTTÄ ja YSTÄVYYTTÄ??? VII:ssä on sen verran pervoja kohtauksia muutenkin, että luulisi sen olevan hieman varttuneempi kuin aiempien osien (Oijoi, siksi pidänkin siitä :D )
Mutta siinä kuitenkin minun juttuni. Tämä riita on taas niitä jotka EIVÄT ratkea.. sama juttu Jenova=Lucrecia-aiheen kanssa.
Siinä kuitenkin pähkäilemistä hetkeksi. Pyydän, ettei kukaan ala tuosta piipittämään pilkkua sen pahemmin. Pelasin pelin läpi viimeksi n. 1v sitten.
Joo tosiaan: Aeris oli ihastunut Zackiin ja näki Cloudissa Zackin, joka lienee aika selvä juttu, kun äijä friikkaa sitä mallia.
ja vielä toiseen kysymykseen vastaus: Valitsisin Tifan. Syy: Isot tissit. =)
En usko sitä että Cloud olisi valinnut aeriksen, vaikka olisihan sekin ollut mahdollista, mutta Cloud ja Tifahan ovat tunteneet toisensa jo lapsista.
Haprog
11.7.2002, 20:20:26
Mun mielipiteeni on että jos Aeris olis kuollu niin se olis lähteny jonku salaperäisen tuntemattoman miehen mukaan ja Cloud olis ottanu Tifan.
SDNKorento
13.7.2002, 16:18:14
Ai prkl...hirvee moka toi typerä spoilaus...
Pyydän jokaiselta henk.kohtasesti anteeksi mun typeryyttä ja lupaan parantaa tapani. Ja erityisesti haluun pyytää Mikotolta anteeksi...
:(
Apua... Tämmöstä nyt tällä kertaa. No niin, Tifa ja Cloud sopisivat toisilleen loistavasti, vaikkeivat olleetkaan läheisiä lapsuudessa. Huomasitte kai 2 CD:N lopussa, kun muut olivat menneet kotiinsa ja Cloud ja Tifa jäivät alukseen. Niillä oli jotain vipinää siinä menossa, vaikka Cloud tuntuikin hieman poissa olevalta... Ajatteli varmaan Aerista. Aeris flirttaili jatkuvasti Cloudin kanssa ja yritti iskeä tätä jokaisella mahdollisella hetkellä (siis kun Tifa ei näe), ja taisi jossain vaiheessa onnistuakin. Tifa oli kuitenkin retkahtanut pahasti jo pitkä aika sitten. Ei siitä sitten tiedä kumman Cloud olisi valinnut.... Aika sekavaa, tottavie.
:
Öhöm.... kaikki jäsenet ovat palanneet, Tifa menee ilmeisen vaivautuneen näköiseksi ja laukoo "What?? You were all WATCHING????"
Siis... seksiä.
Tota mäkin ajattelin koko ajan, ei se voi muuta olla. En vaan muistanu pistää sitä tähän viestiin ekalla kerralla. Mutta toi on silti ihan selvä juttu, ja kenelläkään ei oo tohon enempää sanomista. <====piste
Minä olisin valinnut Aeriksen, koska.... no... you know.... Mut Yuffien oisin ottanu jos ois ollu vaihtoehtona.:lovetus:
PS. Ja tästä ei sitten tehdä väittelyn aihetta seuraavaan väittelyyn!!;D jollakulla vois mennä hermot tai sormi suuhun helpommastakin....:huh
Yakomaru
18.7.2002, 9:43:32
Ite olisin valinnut Tifan, mutta Cloud varmaan Aeriksen.
Musta Aeris oli jotenkin tasapainoton hihhuli.
Vaikea sanoa, luulisin että lopulta Cloud olisi kääntynyt Tifan puoleen kuten kävikin...
...Kuuluisa kolmiodraama... mietityttää miksi minun pitää aina olla Aeris...
Mahdoton sanoa... Luulenpa että siinä tapauksessa Cloud olisi valinnut Barretin, ja Tifa Aeriksen. Sitten olis kaikilla kivaa, paitsi sillä hlvtin kissalla (Cait Sithillä nimittäin).
Pinchi
20.7.2002, 21:44:08
Luulenpa että Aeriksen, tai ainakin minä olisin valinnut niin. Tifassa taas ei tunnu olevan muuta kuin isot kannut.
CloudStrife
21.7.2002, 21:26:31
Minä ainakin olisin valinnut Tifan... Miksi valitsisin Aeriksen joka pakotti Cloudin pukeutumaan naiseksi ja ties mitä muita oikkuja Aeriksella olisi... No huh huh...
Purity
21.7.2002, 21:59:34
Se on pelaajasta kiinni mitä haluaa uskoa.
Postaan tähän nyt ihan vain sen takia, että:
Noin voi tapahtua, tai sitten ei.
Se mitä tapahtuu tässä Highwind kohtauksesta riippuu hyvinkin paljon siitä miten peliä on pelannut. Kaikkihan varmaankin tietävät tämän Gold Saucer systeemin, eli se kenelle olet ollut ystävällisin (vaihtoehtoina Aeris, Tifa, Barret, Yuffie) tulee treffeille kanssasi. Kovinkaan monet eivät tiedä, että tämä ystävällisyys hommeli jatkuu tästä vielä. En minä nyt muista mikä tämän systeemin nimi oli.. Love Points? Affection Points? Jotain sen tapaista kuitenkin. Jos nämä mikä-näitten-nimi-nyt-onkaan-jotkut-pisteet-kuitenkin ovat yli tietyn luvun tapahtuu juuri noin. Tifa menee aivan noloksi ja ihan jopa taitaa heittäytyä lattialle.
Mutta jos pisteitä ei olekaan tarpeeksi, muuttuu dialogi hieman, ja Highwindiin palattaessa Tifa sanookin "You were LISTENING?!" (jotain tuon tapaista) ja hieroo jalkoja vastakkain.
Eli tämä Cloudin ja Tifan välinen tuokio Highwindillä johtaa seksiin jos kilttejä ollaan Tifalle, älä ole kiltti ja sitten he vain vain keskustelevat jotakin.
Mutta Aeriksen puolesta (omasta mielestäni) puhuu kuitenkin pelin loppu. Aeriksen teema rupeaa soimaan, nähdään Aeriksen käsi (Ei se ainakaan Tifan ollut, kun Tifalla on hanskat. Ja tuskinpa se kukaan ihan vieraskaan olisi ollut.. varsinkaan kun Aeriksen teema soi taustalla). Cloud kurkottaa, hymyilee.. sitten huomaa että Tifahan se siinä on, eikä näytäkään kovin iloiselta enää (ja tämä iloisuuden häipyminenhän ei tietenkään mitenkään liity siihen, että huomaa juuri maan sortuvan jalkojensa alta :)).
Sitten Cloud sanoo, että "Let's go meet her there.". Huomaa Tifan ilme tässä kohtaa! Jos tätä ilmettä ei olisi, voisin vielä epäillä muuta, mutta Tifa melkeinpä purskahtaa itkuun. Hän siis tajuaa, että Cloud rakastaa Aerista.
Ja eihän Tifa ja Cloud edes koskaan tuntenut toisiaan hyvin. Tuskin edes puhuivat. Kyllä, Cloud oli ihastunut Tifaan lapsuudessaan.. mutta vain ihastunut. Hän ei voinut olla rakastunut, koska ei edes tuntenut Tifaa. Ja sama toisinpäin.
Mutta tämä oli lapsuuden ihastus.. molemmat ovat aikuisia nyt.
Ja Aeris ei nähnyt Zackia Cloudissa. Jos olitte hänen kanssaan treffeillä, niin Aeris sanoo, että ensin luuli että piti Cloudista koska tämä muistutti Aeriksen ensimmäistä poikaystävää.. mutta sitten tajusi, että pitääkin Cloudista ihan eri syystä.
Mutta loppujen lopuksi jokaisella oma mielipiteensä. Minun mielipiteeni Cloud=Aeris. :)
Huom = Tuo Love/Affection Points systeemi ei ole minun omasta päästä vedetty, eikä myös oma keksimäni. Luin sen eräältä toiselta foorumilta, ja tietysti kilttinä tyttönä kertoisin kuka sen sinne postasi, mutta minä kun olen unohtanut nimen. >.<
Sen voin kuitenkin sanoa, että lähde oli melkoisen luotettava, eikä mikään "Aeriksen voi herättää henkiin!!!11" tyylinen juttu, jota nyt ei usko kukaan (toivottavasti).
Jaa-a.. on kyllä aikas vaikeaa mennä sanomaan, et kumman se olis valikoinut.. ite veikkaisin, et Tifan.. ne on tuntenu toisensa jo kuiteskin aika kauan..
brandy
31.12.2006, 15:17:16
Henk. koht. olen sitä mieltä, että Square valitsi helpoimman ratkaisun ja meni sieltä, missä aita on matalin pistäessään Aerisin halki poikki ja pinoon. :D Kolmiodraamaa olisi tehnyt mieli seurata pidemmällekin, mutta juuri kun näytti siltä, että Cloud lämpenee Aerisille tapahtui koko romanssin kuiviinimu ja Cloud jäi nuolemaan näppejään.
Olen aivan varma, että Aerisin ja Cloudin suhde olisi kukkinut kuin Midgarin kirkon kukat, mikäli sille olisi annettu mahdollisuus. Cloud jatkuvasti haikailee Aerisin perään ja tuntee syyllisyyttä tämän kuolemasta. Vaikka Tifa on ihana ja suloinen, ja vaikka hän aidosti välittää Cloudista, pelkään, että hän olisi saanut vain sydänsuruja jos Aeris olisi jäänyt eloon. Nyt hän joutui väkisinkin vähän niinkuin varamieheksi, joka mielestäni taas vähän alentaa muuten vahvan persoonan hehkua.
Cloudin ja Aerisin välillä oli sitä jotain, maagista vetovoimaa. Tifa taas tuntee itse enemmän Cloudia kohtaan kuin hän ehkä saa takaisin.
Mitä nyt olen näitä posteja lueskellut ja itsekseni miettinyt, niin olen brandyn kanssa hyvin paljolti samoilla linjoilla.
Olen pitkään nimittäin mietiskellyt, että jos Zack olisi elossa ollut tuolloin, ei Aeris olisi lotkauttanut Cloudin suuntaan kovinkaan montaa korvaa, saati sellaisen puolikasta.
Aeriksen suhde Cloudiin perustui minusta juuri siihen, miten paljon hän Aerista Zackista muistutti.
Ja Cloudista sitten puolestaan, veikkaisin että hän olisi kumminkin Tifan siitä porukasta valinnut ihan niistä lapsuuden ajan syistä itsessään...
Cloud ei kuitenkaan Zackiksi pysty muuttumaan ja kyllä ero olisi A:lle ja C:lle tullut viimeistään siinä vaiheessa kun Aeris sen hoksaa.
Stormheart
1.1.2007, 18:03:59
Tifan Se Cloud ois valinnut.
Advent Childrenissäkin Ne Oli niin rakastuneita ja eiks se cloud oo Marlenen Isä??
No joo, mut ite ottaisin Tifan koska sillä on isot tissit ;D
Ei Cloud ole Marlenen isä vaan Dyne. Siis se Barretin kaveri joka piti nitistää seiskassa siellä aavikolla. Barret oli Marlenen kasvatti-isä seiskassa. Cloud ja Tifa puolestaan pitivät tytöstä huolta AC:ssä, kun Barret etsi uutta energianlähdettä makon tilalle.
No siis, Tifa vai Aeris? Tämä on muuten perkeleen hyvä kysymys. Jos Aeris olisi säilynyt hengissä, niin tuskinpa Cloud olisi osannut edes päättää...;D
Mutta Aeriksen valinnan puolesta puhuu moni seikka, kuten Puritykin tuolla jo perusteli.
Entäs minä itse Cloudina? Näin pelimiehenä voisin tietysti sanoa haluavani ja kelpuuttavani molemmat ( sekä tottakai kumman tahansa ):D . Mutta jos todella pitäisi valita, niin tuohon en osaa sanoa juuta enkä jaata.
Ja jos sallitte, niin voisin vähän kritisoida: mielestäni on täysin järjetöntä valita ( käytetään nyt tätä tapausta esimerkkinä ) Tifaa sillä perusteella, että sillä on isommat etupuskurit kuin Aeriksella. Tuskinpa kukaan mieskään tyttöystävää hakee pelkästään tuolla perusteella. Ja ihan yhtä hölmöä on pitää Aerista parempana vaihtoehtona vaikkapa sillä perusteella, että sillä nyt sattuu olemaan punainen rusetti tukassaan. Jokainen perustelkoon puolestani miten lystää, mutta pelkästään tälläiset perusteet ovat aika ohuita, IMO.
Prinsessa Garnet
2.1.2007, 3:41:42
Ah kolmio draama.
Aerith saattoi olla edelleen vain liian kiinni Zackissa. Cloud muistutti entistä poikaystävää niin luvattoman paljon että oli pakko kokeilla millainen maaperä tällä hemmolla olisi. Pitäisi pelata peli uudestaan että muistaisin kaikki asiat... Jotenkin vain tulee mieleen että Aerith olisi jossain kohti näyttänyt pieniä pettymyksen kipinöitä... Mutta se ei kuitenkaan ole tärkeää nyt. Gongagan skenaariostakin näkee että Aerith ajattelee edelleen Zackia.
Toisaalta... jossain vaiheessa Aerith varmaan tajuaa typeryytensä ja Gold Saucerin aikoihin halusi oppia tuntemaan Cloudia enemmän.
En sitten tiedä kuinka paljon Cloud pelin aikana muistaa oikeaa elämäänsä, mutta veikkaisin että hän olisi lopulta kääntynyt Tifan puoleen. Zackin muistot saattoivat vetää Cloudia Aerithin puoleen, mutta tämä veto olisi lopulta hävinnyt, viimeistään Life stream skenaariossa. Mielestäni Tifa ja Cloud sopivat yhteen hyvin. Kukaan muu kuin Tifa ei olisi pystynyt auttamaan Cloudia kokoamaan omaa itseään.
Jos olitte hänen kanssaan treffeillä, niin Aeris sanoo, että ensin luuli että piti Cloudista koska tämä muistutti Aeriksen ensimmäistä poikaystävää.. mutta sitten tajusi, että pitääkin Cloudista ihan eri syystä.
Aerith: ......it's beautiful, isn't it? ......First off, it bothered me how you
looked exactly like. Two completely different people, but look exactly the
same. The way you walk, gesture... I think I must have seen him again, in
you... But you're different. Things are different...
We watch a movie of the view of the Gold Saucer.
Aerith: Cloud... I'm searching for you.
Cloud: ...............?
Aerith: I want to meet you.
Cloud: But I'm right here.
Aerith: (I know, I know... what I mean is...) I want to meet...... you.
Omasta mielestäni Aerith vaikuttaa olevan pikemminkin hämmentynyt. Hän ei vieläkään tuntenut oikeaa Cloudia, miten hän siis voisi rakastaa tätä?
Ja pelin lopusta... En nyt tiedä ajattelevatko Cloud ja Tifa rakkautta koskevia asioita Aerithista puhuessaan/nähdessään. Cloudilla oli koko aika ollut itsensä syyttämisvaihde päällä Aerithin kuoleman jälkeen. Se jatkuu jopa AC:ssa.
Tifa taas saattoi tuntea sitä samaa surua. Olihan Aerith marttyyri.
Oma lempparini on Cloti eli CloudxTifa paritus.
Vinceroth Valentine
2.1.2007, 12:05:39
No pitihän tänne munki tätä kommenttia laittaa...elikkä siis:
Jos Aeris/Aerith(sanotaa vaa Aeris) olisi jääny eloon,Cloudilla olisi ollut hankala vaihe päättää...luulen,että kun Aeris saisi tietää että Cloud ei voi muuttua Zackiksi ja jättänyt Cloudin ja hän ja Tifa olisivat menneisyyden perusteella menneet yhteen:D.(Sitte Tifa hakkaa Aeriksen:enkeli:...joking)
Ja itte olisin sen Tifan kuitenkin ottanu,onhan se paljo paremman näköne,vahvempi ja tutumpi,et sillee...Elis Cloud:lovetus:Tifa ja Aerikeselle vaa että so long,sucker:solong:
The Mysterious
2.1.2007, 13:38:38
No jaah... Cait Sithkin ennusti Cloudille ja Aeris/Aerithelle kirkkaita tähtiä.
Tifa kun ei koskaan ollut varma tunteistaan ja lapsuuden ystävinä sen kyllä ymmärtää, että on tunteita omaa kaveriaan kohtaan...
Aeris/Aerith taas oli ollut Zackin kanssa hetken (Liked him for a while), joten jos Zack olisi elossa...
Zack Tifalle ja Aeris/Aerith Cloudille.
Paitsi Tifa vihaa Shinraa ja SOLDIERia (mukaan lukine Zack).
Loppujen lopuksi, Aeris/Aerith on paras pari Cloudille. :lovetus:
Tifa ottakoon sen Johnyn, Cidin tai Barretin. ;D
YoJimbo
4.1.2007, 10:28:40
No minä olisin itse kyllä toivonut että olisi ollut Tifa+Cloud...=)
Mutta jos Aeris ei olisikaan kuollut, niin olisi varmaan ollut Aeris ja Cloud...
Mutta se Aeriksen kuolema on tärkeä osa juonta vaikka minä sitä täällä usein nyyhkyttelenkin.
En nyt tiedä kuvittelenko omiani vai olisivatkohan Cloud ja Tifa hiukan ihastuneita tässä Advent Childrenissä?
Saattaapi olla vain omia kuvitelmiani.
Mutta Cait Sihthän ennusti tosiaa Cloudille ja Aerikselle kaikkea hyvää.. =)
Mutta Aeris oöli minusta elämisen aikanaan hiukan omituinen. No, sehän olikin niitä.. apuamikäsenniminyton jälkeläisiä ja eli slummeissa. Mitäköhän se tähänkin nyt vaikuttaa.
Omasta mielestäni Cloud olisi jokatapauksessa valinnut Tifan, kävi miten kävi. Perusteluna voisin sanoa, että Aeris näki Cloudissa suurimmaksi osaksi vain Zackin (kts. Gold Saucer-kohtaus Aeriksen kanssa), ja Cloud koki syyllisyydentunnetta Aeriksen kuolemasta, koska hänhän alunperin (siis ainakin omasta mielestään) oli vetänyt Aeriksen mukaan koko soppaan. Mielestäni siis Aeriksen ja Cloudin välillä vaikutti vain syvä ystävyys.
Pempees
11.1.2007, 13:30:15
Vaikea kysymys ja me emme voi muuta kuin veikkailla. Itse mietin sellaista vaihtoehtoa kuin, että Cloud ja Aeris olisivat päätyneet yhteen ilman Aeriksen kuolemaa. Advent Childrenkin esittää, että Cloud ei ole pystynyt päästämään tuskastaan irti ja jossain määrin haaveilee vieläkin Aeriksesta. En kuitenkaan usko, että heidän juttunsa olisi onnistunut, koska Aeris oli kiltti tyttö, josta tuli ehkä eniten mieleen valkoinen maagi. Cloud taas oli vahva, päättäväinen, eikä epäröinyt tappaa. Heidän luonteensa olisivat menneet solmuun. Uskon myös, että Aeris olisi nähnyt Cloudissa vain Zackin, koska tätä Aeris rakasti.
He olisivat päätyneet eroon ja Cloud olisi hakenut tukea ja turvaa Tifalta, joka olisi pienen epäröinnin, kiukuttelun ja kyynelten jälkeen päästänyt hänet luokseen. Tifa ja Cloud ovat enemmän samaa maata. Molemmat käyttävät fyysistä voimaa taisteluissa ja he ovat enemmän toisensalaisia.
Voi kuulostaa mielipuoliselta, mutta en usko, että Aeris kuului tähän maailmaan. Hänelle oli ehkä parempi päästä takaisin Lifestreamiin, koska siellä hän pystyi auttamaan paremmin ihmisiä ja sai taas rakkaan Zackinsa takaisin.
Shaft (http://foorumit.fffin.com/member.php?u=192)in ehdotus oli myös hyvä. Molemmat vaan!! ;D
Tangentti
11.1.2007, 15:25:33
Pitääpi itsekin tuoda omia aatoksiani tähän, ties vaikka olisi jotain uutta sanottavaa.
Mietitäänpäs tilannetta:Aeris rukoilee ja ylhäältä hyppää Sephiroth miekka jäykkänä alas joten kuinka kummassa olisi voinut käydä muu lopputulos. Todennäköisesti Cloud olisi uhrautunut ja Aeris pelastunut. Paitsi jos Sephiroth ( joka muuten taisi olla oikeasti siinä kohtaa Jenova) olisi silponut sitten vielä Aeriksen ja muut kumppanit.
Sittenhän Aeris olisi jäänyt rannalle ruikuttamaan Tifan kanssa kun heidän rakkaansa olisi poissa. Tosin Barretissa olisi varmaan miestä heille molemmille.
Toinen skenaario: Cloud ei uhraudu mutta Caith Sith uhrautuu ja tilalle tulee kolmas Caith Sith ja mikään ei muutu paitsi Tifa jää ulkopuolelle kolmiodraamasta lopulta.Itse en ole Cloud sydän Aeris fani mutta näin siinä luultavasti kävisi.
Aika typerää kun Squaresoft alunperin oli tarkoitus pitää Aeris loppuun asti mukana, ja sitten kuolla siellä loppukraaterissa yhdessä salaisessa alueessa minne ei mitenkään pääse (ellei käytä map editoreja jnejne.) miksi uskon noin? 2 syytä: 1. siellä salaisella alueella, soi aeriksen tunnus musiikki! sehän on pakko merkitä jotain... 2. olen käyttänyt koodeja että sain aeriksen takaisin partyyn ja tässä tulos: siellä jäävuorella, AERIS PUHUU JOTAIN! aeriksellä on repliikki jotain tyyliin "I'm Sick Of It" miksi aeris puhuisi siellä jos aeriksen oli tarkoitus kuolla alussa..?
Aika typerää kun Squaresoft alunperin oli tarkoitus pitää Aeris loppuun asti mukana, ja sitten kuolla siellä loppukraaterissa yhdessä salaisessa alueessa minne ei mitenkään pääse (ellei käytä map editoreja jnejne.) miksi uskon noin? 2 syytä: 1. siellä salaisella alueella, soi aeriksen tunnus musiikki! sehän on pakko merkitä jotain... 2. olen käyttänyt koodeja että sain aeriksen takaisin partyyn ja tässä tulos: siellä jäävuorella, AERIS PUHUU JOTAIN! aeriksellä on repliikki jotain tyyliin "I'm Sick Of It" miksi aeris puhuisi siellä jos aeriksen oli tarkoitus kuolla alussa..?Aeriksen hengissäsäilyminen koko pelin ajan on aika turhaa spekulaatiota. Siitä tosin voidaan olla aikalailla varmoja, ettei sen viel ykköslevyllä pitäny heittää veiviään, vaan vasta kakkoslevyn alussa siel kraaterilla. Siksipä se yksi repliikki hänelle löytyy sieltä jäätiköltä.
Mielestäni Cloud olisi valinnut Aeriksen. Heidän suhteensa olisi kai ollut lämmin ja romanttinen... Jos heitä ei olis nähty sit sen pahemmin yhdessä, mut kaukorakkautena lähi etäisyydeltä? Emmä tiiä... Mennään kurkkaan Cloudin sydäntä tunnepuoleisesti ja katsotaan tilanne. :)
Tifa ottaa minusta hieman liian henkilökohtaisesti (ACssä) Cloudin ajatukset rakkauden suhteen. Olihan Tifa kovinkin rakastunut Cloudiin, mutta Cloud jäi kovin kaipaamaan Aerista.
VArmuuden vuoksi:
Jos Cloud olisi saanut mahdollisuuden lapsuudessaan tutustua enemmän ja paremmin Tifaan, ehkä he sitten olisivat päätyneet yhteen mieluummin kuin Aeriksen kanssa. Cloudia ja Tifaa kutsutaan lapsuuden ystäviksi ja sitähän he olivat, vai olivatko? Cloudia syrjittiin ja Tifaa säälittiin. Muut Tifan ystävät pitivät Cloudia tyhmänä.
Olishan Cloudista ja Tifasta tullut ihan söpö pari, mut mä tykkään enemmän Aeris ja Cloud. =)
ps. mä oon kyl kovasti samaa mieltä Purityn kanssa.
[Selene]
13.1.2007, 17:57:47
No joo, mitäpä tämmöinen CloudxAeris -fani voi muuta sanoa kuin että kylläkyllä, ois se Cloud ottanut Aeriksen. ;) Minä haluan uskoa näin.
Minusta on kyllä kieltämättä hyvin ovelaa, että tämä kolmiodraama on(tietääkseni) jätetty avoimeksi, koska Tifalle ja Cloudille ei ole Advent Childrenissä kehittynyt minkäänlaista suhdetta, vaikka Aeriksen kuolemasta on jo kulunut aikaa... Että jokainen päättäköön tarinan mielessään miten tykkää.
Kannattaisi varmaan katsoa kuin katua.. Minä olen saannut sellaisen käsityksen Tifasta, että hän olisi Barretin kanssa yhtä Marlenen takia (Sen pikkuisen tytön joka oli siellä baarissa Tifan kanssa). Cloud mieluiten kyllä valitsisi Aeriksen. Näkeehän sen jo sokeampikin.;D =)
Rufus Shinra
28.1.2007, 12:41:12
Kyllä se Cloud olisi Aeriksen valinnut ja Aeris oli jo slumminleikkipuistossa (rakkautta ensi silmäyksellä) lämmennyt Cloudiin... Olihan Cloud auttaunut Aerista kirkossa Renon ja kummppaneiden jahdatessa häntä! Ja Cait sit ennustanut että, Cloud ja Aeris sopisivat täydellisesti yhteen ja valitellut Tifan puolesta. Ja olihan Aeris jo Cold sauccerissa pyytänyt Cloudin treffeille! Jos Aeris ei olisi kuollut hän ja Cloud olisivat ajautuneet ennemmin tai myöhemmin yhteen... Ja Tifa olisi jäänyt nyyhkimään.
Ja olihan Renokin mieltynyt Aerikseen! Sen olin huomannut jo ensimmäisellä peli kerralla. Kun Rude ja Reno olivat leikkineet "Kuka tykkää kenestä" Siinä Rude oli sanonut silleen...
Cloud olisi päätynyt yhteen Aeriksen kanssa. Siitä ei ole epäilystäkään. Heillä oli paljon enemmän yhteistä kuin Tifan kanssa. Voisin luetella tonnin syitä miksi näin mutta miksi alkaa selittää selviä faktoja. Näkeehän sen jo AC:ssakin kuinka Cloud kaipaa Aerista. Uskaltakaakin väittää muuta Mur!:prkl:
Sitäpaitsi minun mielestäni Aeris ja Cloud ymmärsivät toisiaan huomattavasti paremmin kuin Cloud ja Tifa.
Tifa oli aina se suosituin eikä osannut huomioida Cloudia, he ovat kuitenkin tunteneet toisensa lapsuudesta asti ja minusta tuntuu että Tifa pitää Cloudasta huolta koska tuntee syyllisyyttä. Silloin kun hän löysi tämän sektori seiskasta huonossa kunnossa hän muisti miksi tämä oli lähtenyt ja tunsi omantunnon pistoksen sydämmessään jota kuvitteli rakkaudeksi.
Ehkä on loppujen lopuksi parempi että Aeris on vainaa.
Näin julmasti ilmaistuna.
Pempees
10.2.2007, 21:18:29
Kyllä se Cloud olisi Aeriksen valinnut ja Aeris oli jo slumminleikkipuistossa (rakkautta ensi silmäyksellä) lämmennyt Cloudiin... Olihan Cloud auttaunut Aerista kirkossa Renon ja kummppaneiden jahdatessa häntä! Ja Cait sit ennustanut että, Cloud ja Aeris sopisivat täydellisesti yhteen ja valitellut Tifan puolesta. Ja olihan Aeris jo Cold sauccerissa pyytänyt Cloudin treffeille! Jos Aeris ei olisi kuollut hän ja Cloud olisivat ajautuneet ennemmin tai myöhemmin yhteen... Ja Tifa olisi jäänyt nyyhkimään.
Eikö tässä ollut se niihin kysymyksiin vastailu mikä vaikutti Gold Saucerin tapahtumiin? Koska itselläni Aeris ei pyytänyt Cloudia treffeille vaan se meni Tifan kanssa. En muista pätikö sama tuoho. Cait Sitin ennustukseen, mutta sellanen vaikutelma mulla olis. Pystyykö joku paremmin muistava tarkentamaan?
Hyperion
12.2.2007, 9:56:56
Riippuu omista valinnoista kuka menee treffeille Cloudin kanssa. Esim. jos on ystävällinen Tifalle niin...
Oma mielipide tästä kiistasta. No, Aeris ei minuun vedonnut kovin paljoa. En kyllä tiedä mistä johtuu...
Siis jos minä olisin Cloud niin ehdottomasti Aeris. Alkuperäisen pelin perusteella, nyt vain on se tilanne että Tifastakin on tullut aika hot. Näiden leffojen ja uusien pelien myötä, joten on todella vaikeaa valita kumpi.
Kimppa kivaa kimppa kivaa sillä siitä valinnasta selviäisi:D Mutta jos pitäisi valita luonteen yms perusteilla niin ehdottomasti Aeris. Tollanen hieman "kokenut" naapurin tyttö jolla on hyvä persoona niin aivan varmasti.
PhazonBlaxor
11.5.2007, 20:28:49
Aeris. Tifa on sellainen mimmi, jota käydään päissänsä vetämässä, ja Aeris on taas näitä pidempiä suhteita varten. Itse en henk. koht. harrasta kylläkään tätä vastuutonta yhdenillantoimintaa, mutta jos Cloud olisin ollut, niin ehkä se olisi käynyt mielessä. ;'D
TifaAeris
13.6.2007, 13:45:23
Omasta mielestä Cloud olis valinnu Aeriksen. Kyllä sen nyt näkee että Cloud välitti arskasta enemmä kun tifasta. Ja vaikka Cloud ja Tifa olis kuinka lapsuuden kavereita niin ei se tarkoita aina sitä että Cloud ottais tifan.. Tifa oli aina se suosituin ja Cloudia syrjittiin. Musta se ei oo mitää kauheen hyvää kaveruutta. Cloud joutui olemaan aina yksin ja tifa oli niiden muiden kavereiden kanssa. Tää on tosi asia. Mut en vihaa tifaa vaikka sanoin näin! Cloud vaan ansaitsee Aeriksen ei Tifaa! :) :D
_Rosette_
26.6.2007, 11:40:47
Jos olisin itse Cloud, niin olisin valinnut Tifan, koska hän jaksaa ja välittää huolehtia Cloudin hyvin vuonnista. Tottakai Aeriskin niin teki, mutta hän oli minusta vähän sellainen "hienohelma":eh:
Mutta, kaipa se Cloud olisi valinnut Aeriksen, koska otti tosi raskaasti hänen menetyksen:doggy:
Spoiler: Ja kuten Final Fantasy VII: Advent Childrenissa huomaakin, Cloudilla on kova ikävä Aeressia.
taikasieni
6.7.2007, 1:40:42
Kyllähän se on selvää että Cloud ja Aeris on tarkoitettu yhteen. :3
Cloud otti Aeriksen menetyksen raskaasti, että kyllä sillä varmaan oli jotain tunteita Aerista kohtaan. Harmi tosiaan kun Aeris kuolla kupsahti jo ekassa cd:ssä tai ehkä se toi lisää tunnelmaa peliin? Ei voi tietää.
Uskoisin, että Cloud olisi valinnut Aeriksen automaattisesti. Pelastihan se Aeriksen Renolta ja muutenkin niiden välillä oli "säpinää" : p
Tifa ja Barret taas voisi olla hyvä pari? Nehän on molemat sen Marlenan perään ja Tifa on melkein kuin "äitihahmo" sille?
Muutens, eikö Aerikselle ja Cloudille tapahtunut jotain siellä huvipuiston maisema kopperossa kun Aeris raahasi Cloudin sinne väkisin?
One Winged Angel
7.7.2007, 1:16:02
Hävettää, kun ei ole vastannut lempipeliään koskevaan kyselyyn...Siis en tunnusta olevani väsynyt...
Aeris on lempeä ja salaperäinen ilmestys, joka tietää paljon. Hänellähän synkkaa melkein kenen kanssa vaan(vahvimmin ainakin Zack ja Cloud). Vaikka olenkin väärää sukupuolta sanomaan sitä, niin sanon silti et oli söpöä, ku Aeris raahas Cloudia innoissaan pitkin huvipuistoa...sit oli raketit jne...Aeris on jopa enemmän viatonta tyttöä, kuin Tifa. Ajatellen esimerkiksi tapaamista, jossa Aeris ja Cloud pakenevat kirkosta. Aerishan epäröi kovastikkin ensinnäkin hypätä sortuneiden lankkujen välistä ja toisekseen alkoi panikoimaan kun shinran nössö sotilaat tuli ahistelemaan. Aeriksen kyvytkin sopivat hänelle. Parantaja on reilu ja mahtava lisäys muuten "lyö sitä turpaan"-hahmoille. Sepiäkin ois ketuttanu seurata ku Great Cospel pistää impossiblen pääl;D. Ei sinänsä, mutta ensinnäkin Aeris on hyödyllinen kuolleena ja toisekseen se olisi epäreilua Sepiä ja pelaajaa kohtaan,kun mikään ei pysäytä Enkelin limittiä.
Tifa on pirteä ilmestys ja mättää turpaan jos on tarvis. Vaikka hän on Cloudin lapsuuden ystävä, ei kummallakaan ole hajua mitä silloin 5-7 v sit tapahtuikaan...(huoh) Tifa muistaa kuitenkin enemmän aluksi kuin Cloud, mutta eräs seikka viehättää tässä povekkaassa sankarittaressa. Nimittäin se uskollisuus Cloudia kohtaan, kun herra kouristelee Mako-myrkytyksen kourissa. Tifa jäi sen siliän tien PELKÄSTÄÄN PIIKKITUKKAISEN ANGSTAAJAN TAKIA! Ohmi gosh...Joka tapauksessa Tifa pitää myös Cloudista ja sehän on pääasia. Itseäni hymyilytti kakkosen lopussa, kun Cloud ja Tifa yöpyvät yhdessä ulkona..."Just a little longer"
Loppujen lopuksi kallistun jotenkin viehkeän ja enemmän tyttömäisen Aerisin puoleen. Perusteluja on hankala esittää, mutta edellähän lukee vaikka mitä...
Dragoon Warrior
28.7.2007, 15:19:10
Aeris. Aloitin pari päivää sitten pelaamaan FF7 alusta ja eipä Cloud ja Tifa siinä Kalmin flashbackissa erityisen läheisiltä vaikuta, tuttavallisilta lähinnä.
Ja omasta mielestäni Aeris tuntui olevan enemmän Cloudin mieleen.
Tifasta ja Cloudista tuli hyvät ystävät ja Cloud haikaili ikuisesti Aeriksen perään, niin ihmeellinen se oli.
Itse olisin valinnut myös Aeriksen. Söpö ja kummallinen. Tifassa taas viehättää varmaan monia se yksi (vai pitäisikö sanoa ne kaksi :huh:) asiaa...
Naskali
30.7.2007, 11:10:57
Ottaisin Aeriksen.... Eikun jossei olisi kuollut :O :O :O no sitten Tifan kahden asian takia. kaksi valtavan kokoista ja kaunista tissiä
Mutta itsepelissä kyllä luulis ett Cloud olisi enemmin Tifan ottanut. Aerishan väkisin riuhtoo Cloudia mukaansa, ja ainakin itse pelatessani Cloud panee vähän hassuiluksi. Cloud tuntuu aika vaivaantuneelta.
Tifanhan vuoksi Cloud koko soldieriin lähti, tehdäkseen vaikutuksen. Lisäksi nulikoilla oli se vitun yhteinen lupaus siell liukumäen päällä, että Cloud saapuu kun Tifa on pulassa. Sitten alussa ehkä Aeriksen pehmeämpi luonne ehkä miellytti kova-jätkä-cloudia, mutta myöhemmissä vaiheissa jätkästä tulee sellainen angstari, että Tifan neuvokkuus ja topakkuus (kahdessa merkityksessä) kyllä paremmin sopivat miehen laatuun. Tifa olisi joku joka potkisi Cloudia eteen päin tämän jäädessä junnaamaan angsteissaan.
//Ehkä kuitenkin olisin valehdellut molemmille valitseneeni juuri hänet ja sitten ovelana molempia riuhtosin salaa. We lie we cheat we steel.
Velvety
19.9.2007, 18:10:59
Minäpä muistin, että täällä jossain oli joku kiva ketju, jonne en ole vielä vastannut, joten teenpä sen nyt. :>
Minä uskon, että Cloud olisi ottanut Aeriksen mieluummin kuin Tifan, vaikka ei Tifassakaan sillä tavalla mitään pahaa kuitenkaan ole. Mielestäni Aeris sopii Cloudille paremmin luonteensa takia. Tifa jotenkin tuntuu välillä vähän ylihuolehtivalta ja se minua hahmossa ärsyttääkin aika lailla. Luulisin, että myös Cloudia tämä otti monessa kohtaa aivoon. Ainakin minua ottaisi kovasti aivoon, kun joku isorintainen nainen heiluu kimpussa koko ajan (siis jos olisin Cloud). Muutenkin uskon vakaasti, että Cloud välitti Aerisista enemmän kuin Tifasta koko pelissä, vaikka Tifalla ja Cloudilla olikin yhteinen menneisyys. Ainakin minusta tuntui pelissä siltä, että Cloud oli jokseenkin kiintyneen oloinen Aerisiin, mikä on minusta tietenkin vain hieno juttu. Fanitan tuota Cloud x Aeris/Aerith paritusta. No, tuo ei kuulu tähän missään mielessä, joten... ^^'
Minä kuitenkin ehdottomasti valitsisin Aerisin mieluummin kuin Tifan, jos olisin Cloud. Minusta Aeris ja Cloud näyttävät kamalan suloisilta yhdessä. Tifan persoonallisuudessa on todellakin jotakin, mitä en voisi sietää. Se likka on myös kamalan taipuvainen mustasukkaisuuteen ja kateuteen, joten en usko, että Tifan ja Cloudin suhde toimisi kamalan hyvin. Ja vaikka toimisikin, se on myrskyisä ja päättyy kuitenkin johonkin kamalaan riitaan. Tai no, en tiedä, kun ei itsellä ole kokemusta seurustelusta, jota voisi tähän soveltaa. :p
Aerisin kanssa Cloud olisi varmasti kamalan rauhallinen ja Aeris voisi olla se, joka pitää Cloudin hyvällä tuulella, eikä se heppu angstaa joka paikassa koko aikaa (kamalaa tekstiä. Minä en vihaa Cloudia, sehän on yksi parhaimmista FF-hahmoista ikinä~ <3). Aeris on myös jotenkin niin herttainen persoona, että ettei hänestä voi olla pitämättä minun mielestäni. Harmillista, että se kuoli, tyttöparka. :/ Minun valintani olisi kuitenkin Aeris, ehdottomasti. <3
reptile
7.11.2007, 10:21:24
Itse olisin valinnut Aeriksen.
Mutta , minusta Cloudille sopisi paremmin Tifa. Jotenkin se on minulle helpompi kuvitella niin että Cloud ja Tifa olisivat yhdessä (katsoin juuri the last orderia joten..) kuin että Cloud ja Aeris. Olen sitä mieltä että Aeris näki Cloudissa vain Zackin , ja että heidän välillään oli jotain ,(sitä ei voi kukaan kiistää) mutta siltikin Aeris ja Zack kuuluvat yhteen. Aeris pääsi Zackinsa luo , ja Crisis Coren tarinakin vahvistaa omaa näkemystäni siitä että Aeriksen truelove on Zack. Aiemissa posteissa on niin hyviä perusteluja , etten viitsisi alkaa toistamaan kaikkea samaa.
Mutta vielä tuohon , että itse en tykkää Tifasta juuri yhtään. Enkä edes tiedä miksi. Se vaan sattuu olemaan vähän sellanen.. Tifa.
Cloud x Tifa
Viimeinkin jaksan tarttua näppäimistöön ja naputella aiheesta jotain >.< Aihe sen verran lähellä sydäntä että voisin jauhaa tästä vaikka monen artikkelin verran, mutta yritän nyt tiivistää ajatukset pienempään pötköön.
Olen aina pitänyt AxC-parituksesta, ja olen aina inhonnut Tifaa syvästi. Hänen käytöksensä ja monet muutkin seikat hänessä aiheuttavat usein pahan ilmapiiriä ympärilleni, eikä kyseessä ole vain tyypillinen kolmiodraaman kitka. Aeris on Cloudille minusta nähden paljon sopivampi, lisäksi he ovat mielestäni ns. seiskan virallinen pari, kun taas Tifa enemmän sellainen vaihtoehto. Vaikka tämä onkin mielipiteestä kiinni. Aerisin persoona on paljon miellyttävämpi ja Cloud selvästi alkoi välittämään tyttösestä pelin edetessä. Itsekin olisin valinnut Aerisin, tulisin vain hulluksi Tifan holhoamisen alla, ja kaiken lisäksi suhde olisi kuitenkin päättynyt johonkin draamaan. Aeris on herttainen mutta flirttaileva, voimakastahtoinen ja uhrasi itsensä muiden puolesta. Hän on täydellinen pari Cloudille, koettelemusten kivittämälle raukalle. Mikäli Sephiroth ei olisi temppuaan tehnyt, Cloud olisi varmastikin viettänyt loppuelämänsä Aerisin vierellä. Heidän ns. suhteensa on paljon luontevampi ja vähemmän ristiriitainen kuin Tifan ja Cloudin.
Mitä tulee Zackiin, niin olen aina ajatellut homman näin: Aeris ja Zack todellakin ihastuivat toisiinsa, muttei heidän suhteensa ollut vielä ns. vakavalla tasolla (mitä olen CC:n kohtauksia nähnyt), vaan vielä aika kehitystekijöissään. Kun Zack kuoli, Aeris ei tiennyt siitä ja luuli miehen löytäneen jonkun toisen. Joten neidon sydän särkyi. Ja sitten tuli Cloud, jonka kertomukset ja tietyt eleet muistuttivat luvattoman paljon Zackista, ja Aerisin tunteet lämpenivät jälleen. Mutta pian arvon neiti huomasi, että Cloud oli persoonana aivan eri, ja muutenkin eri henkilö. Aeris rakastui häneen tällä kertaa oikeasti, ja halusi oppia tuntemaan miehen paremmin. Ja mikäli SE:n novellit pitävät paikkansa (tässä yhteydessä The Maiden who Travels the Planet), Aeris rakasti Cloudia enemmän kuin Zackia. Ainakin minä käsitin asian näin.
(Myös Kingdom Heartsin lopussa näkyvä kohtaus pönkitti uskoani parin toisilleen sopivuudesta, ja Nomura itsekin on kommentoinut kyseistä kohtausta pienenä viitteenä seiskan faneille. Tai jotain sinne päin.)
Mitä tulee Cloudiin ja Tifaan, niin minusta nähden heidän suhteensa riippui eniten pelaajasta. Mikäli ei ollut kiltti Tifalle, Cloud pysyi hyvinkin viileänä. Ja lisäksi aina myös AC:ta katsoessa, (tai jopa KH2:sta pelatessa) tunnen ettei Cloud loppujen lopuksi ollut ikinä syvästi rakastunut Tifaan, jos ollenkaan - Tifa oli pikemminkin läheinen ystävä. Kyllähän Tifa palautti miehen raiteilleen muistojensa kanssa, mutta ei se tarkoita että rakkauteen rynnättäisiin. Lisäksi, Tifa ei lapsuudessa huomionut Cloudia kovin hyvin, ja minua sellainen Cloudin asemassa ainakin rassaisi. Lopussakin, kun tilanne näyttää aika pahalta, Cloud puhuu Aerisista, eikä huomioi Tifaa kovinkaan hyvin. Tifa näyttää surulliselta käsittäessään Cloudin rakastavan enemmän Aerista. Ja näin minä tulen ajattelemaan hamaan loppuun saakka.
AE1303MS
27.1.2008, 21:31:42
itse oisin valinnut ehdottomasti tifan, liekkö syy sitten fetishini vahvoihin naisiin, sellaisiin jotka pystyis pitämään huolta itsestään :huh: (jos esim. joku nainen harrastaa jotain itsepuolustuslajia, on se mielestäni aivan perkeleen hienoa.) Aeris oli mun mielestä jotenkin liian softcore. Tifa on aistikas.
MagDaLa
1.4.2008, 17:00:45
itse oisin valinnut ehdottomasti tifan, liekkö syy sitten fetishini vahvoihin naisiin, sellaisiin jotka pystyis pitämään huolta itsestään :huh: (jos esim. joku nainen harrastaa jotain itsepuolustuslajia, on se mielestäni aivan perkeleen hienoa.) Aeris oli mun mielestä jotenkin liian softcore. Tifa on aistikas.
Vaikka miulla ei olekaan fetissiä vahvoista naisista niin olen samaa mieltä tästä, eli Tifa koska hän totta tosiaan on hyvin aistikas tyttönen ja sopiva mielestäni Cloudille. :lovetus: Tifassa vain on sitä jotain. Aeris on ehkäpä liian erilainen persoona, vaikka viehkeä hänkin muuten. Miä valitsisin itse kuitenkin Tifan vaikka tyttö olenkin, niin! :P