PDA

View Full Version : Peto sisällä (Novelli)

Endless II
25.8.2003, 8:32:39
-

Eliza Liv
25.8.2003, 9:39:29
Minä luin tämän läpi mielenkiinnolla. (Tosin välissä silmäni olivat ristissä väsymyksestä ja lukeminen teki tiukkaa).

Tarina alkoi hyvin yksityiskohtaisella kerronnalla ja piti tason yllä loppuun saakka.
Kara’nei on hyvin mielenkiintoinen hahmo, josta haluan ehdottomasti kuulla lisää. Minua jäi vaivaamaan, että mitäs sitten tapahtuu... (Ilkimys. Sait minut koukkuun).
Cyrencha - tästä hahmosta minä jotenkin pidin. Hän oli niin... sydämellisen auttavainen ystävä. Muistuttaa omaa ystävääni :D
Hastarja taas on tyypillinen pahis. Minä pidän pahiksista! Oikein pahapaha tyyppi tekee tarinasta hyvähyvän.

Minen millään halua mainita tätä, mutta mainitsen kuitenkin. Ensimmäiseksi minulle tuli tästä tarinasta mieleen Harry Potter, jostain kumman syystä.

Minä pidin. Ja toivon, että saan lukea tästä enemmänkin. Toivottavasti et jätä tätä tähän tai minä... :murjotus:

:rispekti: :ä siulle.

//edit: typo, oi voi.

Endless II
1.9.2003, 9:15:37
no, tuota.... minä olin aika wahvazti harry potter fanfic huuruzza (Otin taaz walitettawazti yliannoztuksen) ja ei ole ihmekkään joz ze waikuttaa zamalaizelta. Minun ei olizi luultawazti pitänyt edez laittaa koko hommaa tänne nettiin, kun nyt tarkemmin ajattelee... mutta kiitokzia kommentizta zilti, Eliza liv, kiitoz kiitoz kiitoz kitoz!! Minulla on nyt hiukan kiiruz, joten, minä en woi zelitellä paljoa... mutta, woin zanoa, ett kirjoitin 'toizen' ozan tähän juttuun, ze olizi 'Petojen taiztelu'... ze zijoittuizi aikaan, kun zeuraawa täyzi kuu nouzizi. minä en kuitenkaan ole kowin warma pitäizikö minun laittaa zitä, kun... no, kun ze on niin harry potterin kaltainen. minä inhoan zitä että minä matkin jonkun kirjoituz tyyliä, tai wielä pahempaa: tarinaa! Eikä ze ole edes kowin hywä... ei minun mieleztä....

Eliza Liv
4.9.2003, 13:18:33
woin zanoa, ett kirjoitin 'toizen' ozan tähän juttuun, ze olizi 'Petojen taiztelu'... ze zijoittuizi aikaan, kun zeuraawa täyzi kuu nouzizi.

Haluan lukea sen. Minä vaadin.

minä en kuitenkaan ole kowin warma pitäizikö minun laittaa zitä, kun... no, kun ze on niin harry potterin kaltainen. minä inhoan zitä että minä matkin jonkun kirjoituz tyyliä, tai wielä pahempaa: tarinaa! Eikä ze ole edes kowin hywä... ei minun mieleztä....

Tarinasi on hyvä, ja vaikka siinä olikin samankaltaisuuksia Potteriin, ei se silti ole hyvä syy jättää tarinaa kesken. Matkimalla sitä oppii. Luuletko, että olet ainut, joka on ottanut mallia jo valmiista tarinoista? Kaikki kirjailijat tekevät sitä kaiken aikaa. Pitää vain saada vaikutteita ympäristöstä, niin kyllä se omakin tyyli alkaa muodostua.

Ole nyt kiltti ja anna minulle mahdollisuus saada tietää, miten kaikki päättyy :doggy:

Zeratul
24.9.2003, 11:44:34
Mielenkiintoista tekstiä, actionia ei edes tarvita kun tätä tekstiä tulee, hahmoista ei tietenkään novellista niin tarkkan voi kertoa, mutta luonteen kyllä sai selville. Pidän kaikenkarvaisesta fantasiasta, eikä tämä jää poikkeukseksi. Asteikolla 1-5 tässä on arvosanasi:

:rispekti:

Endless II
30.9.2003, 17:04:19
-

-Rixu-
3.10.2003, 10:24:42
Ihanaa, että sinä laitat tarinoitasi tänne. Pidän tyylistäsi. Mikä on varmaan jo selvinnyt sinulle, kun kommenttia olen antanut.
Luin aikaisemmin jo tuon ensimmäisen osan, mutta lahopäänä unohdin sitten antaa kommenttia.
Ensimäisestä pidin erityisesti hyvän kuvailun takia. Kaikki ne kuvottavuudet siinä alussa ja tuntemukset.
Toisessa osassa oli myös hyvää kuvailua.
Ja yhtä ihmettelen, mistä sinä keksit näitä toimivia, ja hyvin suuhun sopivia nimiä?
Vähän synkempi ehkä kuin edelliset tarinasi. Niin aiheeltaan kuin, tähän asti, tapahtumiltaan.
Muutamia virheitä oli, mutta ei mitään pahoja. Lähinnä varmaan näppäily virheitä.
Millä ohjelmalla muuten kirjoitat?

Hunter
5.10.2003, 13:30:40
Loistavaa (vaikka nyt yritänkin välttää synkkiä tarinoita)

Pieni vinkki vain: erota kappaleet selvemmin. Kirjassa tuo ei haittaa paljon, mutta tietokoneen ruudulla tuollainen kappalejako särkee silmiä tavallista enemmän. Jätä vaikka rivi väliin.

Endless II
5.10.2003, 16:02:29
Hei, Kiitti kun luitte. ei ois huntteristakaan uskonut! Tosi mukavaa että olet vielä maisemissa, -Rixu- ihmettelinkin jo mihin sinä olit kadonnut. Niin, minä kirjoitan microsoft Wordilla, tai mikä lie se nyt onkaan... ja hunter, olen huomannut tuon kappale jako homman, ja se pännii minua itseänikin hiukan... pitää kokeilla sitä väli juttu juttua käytännössä...

hmm... saa nähdä kirjoitanko kolmatta osaa... se riippuu hiukan, sillä minulla on ispiraatio huitsin nevadassa, ja en ole kirjoittanut tätä tarinaa alunperinkään kovin vakavasti... hmmm... minun pitäisi saada idea johonkin uuteen tarinaan, kun viimeaikaiset yritykset ovat tyssääntyneet heti alkuunsa... ette viittisi antaa jotain kirjoitus ideoita, kun huntterkaan ei ole viimeaikoina tullut käymään, ja antamaan minulle 'aivo myrskyjä...' (mikä tarkoittaa samaa kuin saisi miljoona ja miljoona inspistä samaan aikaan...) on siinä minulla muusa... :nuija:

Ferithem
6.10.2003, 14:46:07
Originally posted by Endless II
no, tuota.... minä olin aika wahvazti harry potter fanfic huuruzza (Otin taaz walitettawazti yliannoztuksen) ja ei ole ihmekkään joz ze waikuttaa zamalaizelta. Minun ei olizi luultawazti pitänyt edez laittaa koko hommaa tänne nettiin, kun nyt tarkemmin ajattelee... mutta kiitokzia kommentizta zilti, Eliza liv, kiitoz kiitoz kiitoz kitoz!! Minulla on nyt hiukan kiiruz, joten, minä en woi zelitellä paljoa... mutta, woin zanoa, ett kirjoitin 'toizen' ozan tähän juttuun, ze olizi 'Petojen taiztelu'... ze zijoittuizi aikaan, kun zeuraawa täyzi kuu nouzizi. minä en kuitenkaan ole kowin warma pitäizikö minun laittaa zitä, kun... no, kun ze on niin harry potterin kaltainen. minä inhoan zitä että minä matkin jonkun kirjoituz tyyliä, tai wielä pahempaa: tarinaa! Eikä ze ole edes kowin hywä... ei minun mieleztä....

Minullekin tuli ensiksi mieleen Harry Potter, ei ehkä tyylillisesti vaan pikemminkin elementtien kautta, mutta ei se minua häirinnyt. Erittäin hyvä ja kiehtova tarina, jota luin mielelläni. Pidin erityisesti nimistä (ihania!) ja kuinka tarkasti kuvailit kaiken. Toista osaa en ehtinyt lukea :(, mutta aion lukea senkin a.s.a.p. Tätä lukisi mielellään paljon enemmänkin, joten jos toivoa saa, niin minusta olisi ihanaa lukea se kolmaskin osa, jos joskus saat inspiraation :)

Paljon tätä :rispekti:

Eliza Liv
6.10.2003, 17:10:36
Huomattavasti parempi kuin edellinen.

Tässä olin huomaavinan aika paljon kirjoitusvirheitä. Etenkin aikamuotoihin kannattaisi kiinnittää huomiota.

tarinan keskeltä:Susi murisi vihaisesti haukahtaen. Pimeys oli suuri, mutta se ei ollut silti liian suuri, jotta Susi olisi sitä pelännyt. Susi jännitti takajalkojaan ja loikkasi Pimeyden kimppuun, tarttuen eturaajojensa kynsillä Pimeyden kurkkuun kiinni. Se upotti hampaansa muristen Pimeyden kurkkuun, mutta kurkku oli liian paksu, se ei saanut purtua sitä auki ja Pimeys nakkasi sen pois.

Tässä kohti on liikaa Pimeyden ja Suden mainitsemista. Tiedän, ne ovat nimiä, mutta mm. Pimeyden olisi voinut korvata välillä ihan pelkällä lohikäärmeellä tai jollain muulla. Hirvittävää toistoa.

Suosittelen myös kappalejakoa. Silmät eivät oikein toimi tätä muotoa lukiessa.

Nämäkään jutut eivät silti pilanneet tarinan tunnelmaa.
Mahtavan yksityiskohtainen ja jännittävä. Minä ihan oikeasti odotan jatkoa, oli siinä vaikutusta Potterista tai ei, hyvä tämä silti on.

Cyrenchan hahmosta minä pidän aina vain enemmän... :)

Jatkoa tiskille (revi se inspiraatio vaikka isäsi vanhasta saappaasta), please.

Endless II
13.10.2003, 8:15:37
-

Eliza Liv
20.10.2003, 9:49:51
*heiluttelee käsiään ja jalkojaan ilmassa*

Hyvä. Erinomainen. Me like!

Huomasin että päänikin kesti koko lukemisen ajan kappaleenmuutosten takia. Kiitos. Voihan tuotakin vielä hioa, mutta parempi näin kuin suuri pötkö sanoja.

Posted by Endless II
Viimeinen joka sano mulle mitään kappaleen jaosta oli opettaja kun viime koulu vuosi loppu, ja sen jälkeen en ole saanut asiasta kritiikkiä… sniff… kukaan ei ole haukkunut minua… nyyh…

Emme me hauku. Me annamme parannusehdotuksia. Sitähän varten me tässä näitä kommentoimme (niin siis tarinahan se on tärkein, mutta ulkoasu vaikuttaa aikas paljon).

Cyrenchasta on muodostunut lempihahmoni. Son aivan best^^ Toivottavasti hän pysyy mukana ja pitkään... *vink, vink*

Ai niin! Kävin muuten ihan piruillessa katsomassa niitä iskän saappaita: ne olivat vihreät, likaiset, ne haisivat pahalle, niissä oli kolme reikää, ne olivat kokoa 43, ja ilmeisesti niiden taika toimi, sillä onnistuin kirjoittamaan yhden uuden osion, joten kaikki kiitos iskän saappaille!

Hihii^^ Moon hyvä ku tollasta ehrottelen! (En olisi kyllä uskonut, että ihan oikeasti otit sanani tosissasi...). Mutta hyvä, että iskäsi saappaista oli jotain hyötyä. Löysit inspiraatiosi pulputtavan lähteen!! :)

Lisää vain, tänne näin...

Posted by Jubei
PS. Jos Suomessa on jo fantasiakirjailijota, niin joku voisi kertoa nimiä.

Yksi nainen, kolme kirjainta: Anu (Holopainen)

Kirjoittanut fantasiakirjat: Kristallivaltakunta, Noitien hovi, Boreaksen lapset: Pohjoistuulen jälkeläisten, Musta liekki, Gae Bolga, Sinisilmä
(kirjat eivät ole järjestyksessä)

Suosittelen lämpimästi :)

Endless II
20.10.2003, 12:52:09
Kiitosta kiitosta, uus kappale tulee tuota pikaa, ja laitan sen uuden tarinan prologin piakkoin nettiiin.

Jubei, parhaani minä ainakin - ***** vie - aion yrittää! Ihan oikeasti, meikän ikuinen unelma tulla fantasia kirjailiaksi, minä haaveilin siitä varmaan jo kun makasin kehdossa!! ja koko meikän suku on täysilla mukana, iki-ihana täti uhkas jopa kustantaa minun ensimmäisen kirjan! :eh: ;D

(jaksan kirjottaa?? minä elän näitten juttujen kirjottamiselle, mullon koneen muisti varmaan täynnä näitä juttuja! minä en muuta teekkään! kaikki valittaa ettei mul oo elämää, mutta hälläväliä, kuka elämää tarvitsee kun voi kirjotytaa tuhat paljon kiinnostavampaa elämää koneella??)

kiva että kappaleen muutos helpotti, ja hyvä että en tee sitä aivan väärin... jatkan sitä tastä lähtien... kiitosta vain "haukuista" en tarkoittanut sitä pahalla, mutta tälläinen juntti kun olen puhun hiukan tökerösti.

ja Anua kyllä kelpaa kehua oon lukenu jokasen fantasia kirjan joka siltä on tullu - Sinisilmää rakastin - mutta on suomessa muitakin... kaksi ainakin, mutta kun **** soikoon en muista nimiä... ja minä kun en enää lue, niin en voi oikein ehdottaa ketään...

(Minäki pidan Cyrenchasta, mutta Raca on parempi... näette sitten, se puhuu ihanasti...)

näkemisiin!! tai lukemisiin, miten sen ny ottaa....

Purity
20.10.2003, 18:11:48
Jos ihan oikeasti haaveilet kirjailijan urasta, niin sinun tulisi panostaa oikeinkirjoitukseen. Yhdyssanat ja pilkut tuntuvat tuottavan vaikeuksia. Ei välttämättä normaalikielessä niin paljoa haittaa, mutta kirjailijaksi ryhdyttäessä noiden asioiden on oltava kunnossa.

Nuori ihmissusi katsoi ystäväänsä, kun tämä haihtui olemattomiin ja laski katseensa raadeltuun ruumiiseen. Nuori ihmissusi katsoi ystäväänsä tämän haihtuessa olemattomiin, ja laski sitten katseensa raadeltuun ruumiiseen.

Tuossa esimerkki siitä, mitä pilkkuvirheet voivat saada aikaan. Olet varmaan tuolla kohdalla tarkoittanut, että ihmissusi katsoi ruumista, mutta pilkkuvirhe saa aikaan sen, että tekstissäsi lukee jo haihtuneen ystävän kääntävän katseensa raadeltuun poikaparkaan. Eli siis pilkkuihin panosta. En rupea ohjeita latelemaan, jostain äidinkielenkirjastakin varmaan näitä pilkkusääntöjä löytyy. Pilkkusäännöt ovat pirullisia, tylsiä ja muutenkin ärsyttäviä, mutta tarpeellisia jos aikoo kirjalijaksi.

ymmärrettyään tilanteen ja käveli sitten ystävänsä luokse varoen ruumista ja veristä oksennusta Kara’nein edessä. Hän polvistui tämän viereen, varoen oksennusta ja kohotti ystävänsä kasvoja.
Tässä taas on turhaa toistoa. Ensimmäisessä lauseessa kerroit jo henkilön varoen oksennusta, saman asian mainitseminen toisessa lauseessa saa tekstin töksähtämään. Kuvailu on tärkeää, mutta lukija ymmärtää tämän vaikkei asiaa toistaisi montaa kertaa.

Uskoisin tosin, että tässä kohdassa nyt oli kyse huolimattomuusvirheestä. Tekstiä on muokattu ja sitten tuo kohta on vahingossa jäänyt kahteen kertaan tarinaan. Tämän takia kannattaisikin aina lukea tekstinsä läpi useampaan kertaan sen ollessa valmis - yhdellä lukukerralla ei yleensä bongaa itsekään kaikkia virheitään. Hyvä keino on myös jättää teksti rauhaan päiväksi, mieluiten jopa useammaksi, ja lukea se taas sen jälkeen uudelleen. Näin omat virheensä huomaa helpommin, ja tekstiään on parempi korjailla.

Mielikuvitusta sinulla kuitenkin löytyy, ja itse tarina näyttäisi olevan hyvässä kunnossa. Myönnän tosin, etten tätäkään tarinaa edes kokonaisuudessaan lukenut, mutta olen kuitenkin lukenut muitakin tekstejäsi ja voin tämän hyvillä mielin sanoa. Eli näiltä osin tulevaisuutesi fantasiakirjalijana ei näytä mitenkään mahdottomalta. :)

Suosittelisin kuitenkin kiinnittämään huomiota pilkku- ja yhdyssanavirheisiin ja lauserytmiin muutenkin, sillä noissa asioissa näyttää se pahin ongelma olevan. Ne kun saat kuntoon, niin tekstisi paranevat huomattavasti ja voisin jopa uskaltaa väittäväni itsekin haluavani kirjasi ostaa, jos sellaisen joskus tulevaisuudessa vaikka saisit julkaistua. :)

Endless II
23.10.2003, 13:35:41
-

Eliza Liv
23.10.2003, 21:44:37
No voi pirkule... ihan oikeasti, tuossa olisi voinut olla vieläkin enemmän tekstiä. Tarina paranee ja paranee ja juoni menee aina vain jännemmäksi^^

Raca on ihana hahmo, kun se puhuu murteella. Tekee piristävän eron muihin.

Luokka oli hiljaa. "Tarkoittaako se sitä, että Cyrencha voi ilmaantua tyttöjen torniin, ja kadota sieltä, ilman että kukaan huomaisi?" yksi luokan tytöistä lopulta kysyi.

"Teoriassa kyllä", Kardei'kai sanoi, mikä sai luokan tytöt mulkoilemaan Chyrenchaa vihaisina.

Meikäläinen repesi ^_____^
Huumoria saisi muuten viljellä enemmänkin. Tämä taisi olla ensimmäinen kohta, jossa meinasin tippua tuolilta (olen muutenkin niin väsynyt, ettei ihme).

Ai kritiikkiä? Kiinnitä huomiota enemmän oikeinkirjoitukseen. Ei tässä muuta vikaa ole, ihan totta! Ainoa juttu, mistä tosiaankin voin mäkätää, on oma asenteesi tuotostasi kohtaan. Jollet sinä usko siihen, emme me mekään.

Oikeinkirjoitus. Hommaa se kuntoon.

Meikäläinen lukee sen vielä kerran...

Hunter
25.10.2003, 16:09:04
Raca rules! Fantasiakirjallisuudessa on muutenkin liian vähän iloisia hahmoja. Nyt kun vain pidät Racan kaukana 'iloinen ja tyhmä' kategoriasta, niin et saa minulta kotikäyntiä :D

Awrighty sitten... Kirjoitusvirheitä ei näyttänyt nyt viimeisimmässä kappaleessa olleen. Ihmeellistä kun sinut ottaa huomioon BTW.

No, kunhan jatkat (pitääkö minun edes pyytää sinua? Jatkaisit kumminkin, jos et muuten niin ärsyttääksesi muita).

Endless II
28.10.2003, 7:58:23
Joo, tuota.... hmmmm. Miten meikä laittaa tämän ilman että kuulostaisin aivan idiootilta...?

No, aluksikin, minä muutan paikasta A paikkaan B joten uusia kappaleita ei tule vähään aikaan, ei ennen kuin minä saan kytkettyä koneeni tarvittavan moneen pistorariaan, ja saan sille pöydän alle - mikä tulee olemaan hyvin vaikeaa mikäli minä mitään osaan arvioida.

Ja toiseksi, meikällä on meneillään pikkuinen identiteetti kriisi, joten saattaa olla että uusia kappaleita ei tule, sillä jos meikä jostain kumman syystä onnistun olemaan pääsemättä irti tästä typerästä tunteesta, minä en pysty kirjottamaan mitään mistä saisi mitään selvää pitkiin aikoihin...

Niin ja kolmanneksi, minulla on pirun sitkeä inspiraatio päällä, jota minä joudun purkamaan piirrustuksiin ja "mielle karttoihin" joten saattaa olla että inspiraatio Cyrenchan ja Kara'nein tarinaan on jo kuollut... mikä toisaalta on mahdotonta, sillä se inspiraatio on siitä, että kirjoittaisin koko homman aivan alusta, ehkä jopa aivan Kara'nein tai Chyrenchan - riippuu siitä kumman minä valitsen päähenkilöksi - syntymästä asti... luultavasti Kara'nein, koska minä suunnittelin sille pojalle hyvin kiinnostavan lapsuuden... tai toisaalta minä tein samoin Cyrenchalle... hmmmm... ehkä minä kirjotain molemmista - sitten kun saan sen tietokoneen...

Joten suunnilleen 70 prosentin mahdollisuudella ( + tai - ) tämä tarina EI jatku... Meikä kyllä yritää jatkaa tätä tarinaa, mutta meikän tietokone on niin kaukana, ja... ja meikän inspiraatio on vaikea vangittavaksi ilman sitä, ja... ja... sniff... meikällä ei ole lakritsia - enkä ole varma missä iskän saappaat on, ne on tainneet mennä hukkaan tässä muutto hässäkässä...

(Niin, ja kyllä meikä on kyllä ylpeä tarinoistani, kaikista niistä - paisti kuudesta hentai tarinasta, jotka minä kirjotin kun olin hyvin vahvasti SOKERI pitoisessa humalassa [Ja joita minä luen aina inspiksen puutteessa.... meikä on pervo ihminen...] .... minä kuitenkin yritän olla hiukan nurjamielinen tarinoitani kohtaan, sillä jos minä päätän heti ensimmäiseksi että "jeez, tämä on mahtava, täydellinen tarina, tälle ei löydy vertaa!" niin minä en sieventele sitä, korjaa siitä mahdollisia kirjoitus virheitä, tai kirjoita koko hommaa uusiksi - riippuen textin laadusta - ja minulle nousee se joskus edeltä mainittu keltainen neste päähän, mitä minä en todellakaan halua. Siitä seuraa vain vaikeuksia. Eli, minä olen ylpeä, mutta jossain salaisesti, niin että kukaan ei näe, ja pidä minua ilmapäänä.)

Oliko minulla muuta....? Ainiin... siitä hupi osiosta Eliza Liv mainitsi... niin, minä en oikein osaa kirjoittaa huumoria. Se kohtaus jonka sinä sanoit olleen hauska... no, minä en oikeastaan tarkoittanut sitä hauskaksi, mutta jos sinä kerran pidit, niin jeez jeez...

Niin, ja Racasta... mulla ei ole AAVISTUSTAKAAN mitä murretta se puhuu.... minä vain ajattelin että se kun on hiukan "metsäläinen", niin se vois puhua niinun metsäläisten muka "pitää", ja se on hauska... ja muuta minä en taida kertoakaan...

Että.... näin ikkään kuin... minun pitäis kyllä lakata puhumasta itsestäni meikänä, se kuulostaa typerältä...

Eliza Liv
28.10.2003, 8:23:34
No voi harmitus.

Minä todella odotin jatkoa, mutta jos luulet ettei sitä tule niin nielen suruni ja puran kiukkuni syömällä nallekarkilta pään poikki.

Noh, Peto sisällä tarina oli hyvä (ja edelleen elättelen toivoa sen jatkumisesta). Toivottavasti tulee sitten muita tarinoita sinulta.

siitä hupi osiosta Eliza Liv mainitsi... niin, minä en oikein osaa kirjoittaa huumoria. Se kohtaus jonka sinä sanoit olleen hauska... no, minä en oikeastaan tarkoittanut sitä hauskaksi, mutta jos sinä kerran pidit, niin jeez jeez...

Kyllä sitä hupia saa kirjoitettua. Pitää vain ajatella tarpeeksi kaksinaamaisesti ja vetää joku asia päälealleen. Kyllä joku aina repeää (jos ei muut niin minä).

Noh, toivottavasti muutto ei estä pysyvästi tämän tarinan jatkumista :)

Jubei
28.10.2003, 18:48:19
Ikävää että tarina lultavasti ei jatku :( No minä ainakin lähetän sinulle henkistä inpiraatiota. (ja materialisoin sinulle pistorasian.)

"Lähettää henkistö inspiraatiota ja alkaa materialisoimaan pistorasiaa."

Että.... näin ikkään kuin... minun pitäis kyllä lakata puhumasta itsestäni meikänä, se kuulostaa typerältä...

Totta. :)

cRaZy Al BhEd
11.2.2004, 12:43:16
Sori jälleen kerran kun kaivelen esiin vanhoja ketjuja, mutta tää oli niin kiinnostava, et oli pakko tulla kommentoimaan. Sori...
by Endless II
öy, ja minä kirjoitan tällä hetkellä toistakin tarinaa Thero'idan ihanasta koulusta... jos teitä kiinnostakaa niin käsi pystyyn, ja mä laitan prologin nettiin...*käsi pystyssä* Mitä? Missä se on?

Joten suunnilleen 70 prosentin mahdollisuudella ( + tai - ) tämä tarina EI jatku... Meikä kyllä yritää jatkaa tätä tarinaa, mutta meikän tietokone on niin kaukana, ja... ja meikän inspiraatio on vaikea vangittavaksi ilman sitä, ja... ja... sniff... meikällä ei ole lakritsia - enkä ole varma missä iskän saappaat on, ne on tainneet mennä hukkaan tässä muutto hässäkässä... Voi sääli. Niin kiva tarina, niin kiinnoistavat hahmot ja kaikki. Mutta ilman inspistä ei hyvää tekstiä synny, sen tiedän minäkin, vaikka ruinaankin aina jatkoa jutuille. *eh*

Ainiin... siitä hupi osiosta Eliza Liv mainitsi... niin, minä en oikein osaa kirjoittaa huumoria. Se kohtaus jonka sinä sanoit olleen hauska... no, minä en oikeastaan tarkoittanut sitä hauskaksi, mutta jos sinä kerran pidit, niin jeez jeez...
Se OLI hauska. Ja kun vielä tyyppi ei tehny, niinku tavallinen poitsu, eli joko punastunut taikka vitsaillut asiasta tyyliin 'non niin voisinkin...', vaan pysy ihtenään. Hauzkaa. Hassulla tavalla.

Että.... näin ikkään kuin... minun pitäis kyllä lakata puhumasta itsestäni meikänä, se kuulostaa typerältä... No niin tein minäkin monta vuotta, kunnes hokasin et mä on lyhyempi ja ytimekkäänpi enkä nykyään jaska edes vääntää meikää enää. Se tuntuu kilomatrin mittaiselta sanalta. *tseh*

Endless II
11.2.2004, 13:00:37
:wtf: Toinen Threo'idaan sijoittuva tarina...? Tuota... Tetkinen... oota kun mie hiukan mietin... olenko minä oikeasti... ei hitsi, ne Miekkamestari tarinat! :shok:

Iik, ei olisi ikinä pitänyt luvata niistä mitään, ne eivät ole hyviä tarinoita, oikeasti! Aluksikin päähekilö on ihan friikki, tarinan juoni on... palapeli ja loppu on sekava, puhumattakaan siitä etten edes minä tajua koko tarinaa! Ei, ei minä en voi alkaa laittamaan niitä tänne, ne eivät ole hyviä tarinoita. Hävettää edes myöntää että ikinä olen kirjoittanut moista! ...vaikka pakko sanoa, että niissä tarinoissa oli yksi kiva elementti; se että päähenkilö, kuusitoistavuotias poika, oli kihloissa ja hakkasi jokaisen joka edes uskalsi tehdä pilaa siitä ettei hän ollut koskaan nähnytkään kihlattuaan...

Ei, en minä voi laittaa niitä tarinoita tänne. Minä voisin kyllä ehkä löytää jotain jonka voisin postata ikään kuin Kahleet tarinan ohella...... pitää kaivella hiukan tietokonetta...

Aiotko sinä kaivaa KAIKKI minun tarinani esiin, cRaZy Al BhEd? minä en itsekään ole aivan varma kuinka monta niitä on...
ole kiltti ja säästä minua, älä kaiva the Markingnia esiin, oikeasti, se tarina hävettää minua liikaa...

Aiona
11.2.2004, 13:59:44
Vohou! Mitä tekstiä ja mikä tunnelma ja aidokkuus niistä virtasi lukiessa!
Melkein oli naama kiinni ruudussa.. Niin keskittyneesti luin kaikki osat. Mitään pahaa sanottavaa minulta et saa.. Ne on jo sanottu enkä rupea toistelemmahan.
Ja sitten kamalat ylistykset:
Voi kiitos Eluza kun kehotit minua lukemaan!!
Ja kiitos Endless taidokkaasta ja maukkaasta tekstistä. (nykyään ne on maukkaita, jos ne on hyviä :) )

*kumartaa syvään* ja *ojentaa punaisen mersun*

Lisää, kiitos, sinä ihana ihminen, jonka teksti on niin maukasta, että ihan hävettää lukea omia juttuja.

cRaZy Al BhEd
12.2.2004, 13:54:56
Aiotko sinä kaivaa KAIKKI minun tarinani esiin, cRaZy Al BhEd? minä en itsekään ole aivan varma kuinka monta niitä on...
ole kiltti ja säästä minua, älä kaiva the Markingnia esiin, oikeasti, se tarina hävettää minua liikaa...
No en nyt sentään. Oonhan minä toki em. tekstinkin lukenu, eikä se huono ollu laisinkaan, mutten mene muuta sanomaan, ellet halua. Ja tiedän minäkin jotain tuosta tunteesta. Löysin vastikään vanhoja, ala-asteaikaisia kirjoitelmiani. Kamalaa luettavaa. Niin naiiveja tarinoita tyyliin 'kiusaaja ja kiusattu ystävystyy' ja 'salapoliisityttö nakkaa narkkaripojan pakkohoitoon, tyypistä tulee isona huumeklinikan työntekijä, viisastunut, valaistunut(ei sentään uskoon tullut) ja tyyppi vielä kiittää salapoliisityttöä, että toi tyypin elämän takaisin oikeille raiteille'. Kauhiata ku mie oon ollu kakara joskus... Jos joku niitä kaivelisi... Alkaisin varmaan tehdä murhia... ^^

Ze Shoopuf
13.2.2004, 14:19:07
HIeno tarina. Oikeinkirjoitus välillä tökkää, mutta kun tuota lukee, niin syvennyn niin paljon tarinaan, että pienoisia virheitä en edes huomaa.
Raca puhuu hauskasti ja sillä on korvat ja häntä ^^ shöpö...
Nämä kaikki on mielenkiitnoisia hahmoja. Todellakin haluaisin jatkoa tarinalle, mutta jos ei tuu niin se on sitten voi voi. ^^

Mutta siis hieno tarina. Mielikuvitusta käytetty loistavasti ja tarina etenee kivasti. Mahtava tarina.... Tahtoo lisää, varsinkin haluan teitää mikä yhteys Kardei'kailla ja Karan'eilla on ja miten ne selvittää niitten ongelman jne. Kiva tarina. Me like