Outraider
31.8.2003, 11:19:14
Monesti olen harmitellut sitä, että (varsinkin omat) postit ovat niin lyhyitä, mutta olen miettinyt, että onko resoluutiolla suurtakin vaikutusta. Onko foorumeilla jokin standardi merkkimäärä per rivi vai määräytyykö se näytön resoluution mukaan
Pahoittelen jos arviointikykyni ei riittänyt tämän ketjun oikein sijoittamiseen
Edit: no varmistuipahan epäilykseni. Itse kun käytän 1280 x 1024 resoa. Keräsimpähän "tyhmä" titteliin tarvittavat pisteet tällä ketjulla :D
Originally posted by nox
Voit testata vaikka näin:
Paina selain ikkunan "palauta kuvakkeeksi" -namiskaa. Eli siinä "pienennä" ja "sulje" -nappien välissä, ruudun oikeassa yläkulmassa. Koita sitten muuttaa ikkunan kokoa tarttumalla kursorilla kiinni oikeasta alareunasta. Huomaat varmaan että kun ikkunaa pienentää niin rivien määrä kasvaa koska yhdelle riville ei mahdu niin paljon tavaraa.
Minullapa tuleekin vain ikkunan alareunaan vierityspalkki ;)
Pahoittelen jos arviointikykyni ei riittänyt tämän ketjun oikein sijoittamiseen
Edit: no varmistuipahan epäilykseni. Itse kun käytän 1280 x 1024 resoa. Keräsimpähän "tyhmä" titteliin tarvittavat pisteet tällä ketjulla :D
Originally posted by nox
Voit testata vaikka näin:
Paina selain ikkunan "palauta kuvakkeeksi" -namiskaa. Eli siinä "pienennä" ja "sulje" -nappien välissä, ruudun oikeassa yläkulmassa. Koita sitten muuttaa ikkunan kokoa tarttumalla kursorilla kiinni oikeasta alareunasta. Huomaat varmaan että kun ikkunaa pienentää niin rivien määrä kasvaa koska yhdelle riville ei mahdu niin paljon tavaraa.
Minullapa tuleekin vain ikkunan alareunaan vierityspalkki ;)