View Full Version : Velhotar
Sapphire
24.6.2002, 18:59:55
Piirsin tänään tällaisen velhottaren tai
jonkun sen sellaisen :p
Skannattuna näyttää vielä kamalammalta kuin paperilla.
Paperi kun oli sellainen A3, niin ei mahtunut kokonaan skanneriin
ja hameesta jäi osa pois.
Kuvaa on pienennetty tosi paljon ja sen takia siitä tuli noin epäselvä :p
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/s/a/sapphire325/1024934533712.jpeg
Mikoto
24.6.2002, 19:13:46
--
Tosi hieno työ! Varjostuksia olisi vaan saanut olla ehkäpä hieman enemmän, mutta ei se haittaa. Lyikkärityöt on minusta muutenkin hienoja. Taispa tuolle velholle pamahtaa 9½
Tristam
24.6.2002, 19:54:57
Erittäin hieno työ täytyy sanoa. Lyijärityöt on siistejä. Noh, noissa käsissä minä nään kyllä jotain outoa mutta se saattaa johtua minusta ja minun silmistäni. Jos nyt kouluarvosanoja annetaan niin apaut 9½.
David A. Mage
24.6.2002, 22:48:19
*Ping* Ei saa piirtää noin hyvin. Kohta David-setä tulee ja puukottaa jokaista piirtäjägurujumalaa™ (Tuon kuvan kanssa varmistettua Sapphirea mukaanlukien) naamaan jos yhä jaksaa tulla ylimaallisen hienoja kuvia... Tai sitten ei, pitää varmaan harkita jonkinlaista lääkitystä, ja tuo taisi jo selittää, mitä mieltä olen kuvasta. Piirustustyyli on erinomainen sekä ilme että hame jaksavat vain hämmästyttää... Kämmenetkin ovat hyvin onnistuneet ottaen huomioon sen, kuinka rasittavaa käsiä ylipäätään on piirtää, (tai ainakin minusta on..) ja hiuksetkin ovat erittäin hienot. Ainoa asia joka häiritsee on se, että oikean korvan (siis vasemmalla puolella oleva täältäpäin katsottuna) kuuluisi ainakin minun mielestäni näkyä edes jotenkin, ja taustan liika valkoisuus häiritsee jonkin verran. Se vain vie loitsuefektiltä hohdon kirjaimellisesti. Tummempi tausta olisi siis ollut poikaa. (tahi tyttöä, miten vain yleisö haluaa :p )
muumuu
24.6.2002, 23:02:39
Sanalla sanoen hieno työ, mikn ei häiritse minua tuossa kuvassa.
Hame on ihanasti onnistunut, käsien asento on luonnollinen, tosiaan tausta ois voinu olla tummenpi koska nyt tuo taika osio jää taka-alalle.
Ja mitä väreihin tulee... niitä ei tarvitse mielestäni tässä työssä, lyijykynätyöt on muutenkin miin mielestä hianompia ku värilliset kuvat, riippuu kyllä myös usein itse kuvasta.
Tuota kuvaa en nyt rupea sen enemmän arvostelemaan, sillä se on sanalla sanoen hieno, kuten ensimmäiset sanaseni tässä viestissä sen kertoikin ^^
Ja nyt pakollinen tyttömäinen kommentti tähän: "Way to go sis!"
Hieno kuva. Varjostukset on hyvin tehty, kädet näyttävät luonnollisiltä, ja hame on upeasti tehty. Ei löydy valittamista. 10
Nice...
Hieno! Itse en pystyisi parempaan vaikka yrittäisin..!
noh, se on hieno!
kuva on kokonaisuudessaan hyvä/hieno/kaunis..
Suunnittelu ei varmaan vienyt kauaa aikaa...
no sullekin :rispekti: :iä ja tosi paljon!!
"Keep Up The Good Work!"
Roakel
27.6.2002, 17:28:30
Toi on kyllä hieno,tossa kuvassa en näe mitään miinuksia tai mitään muuta häiritsevää.Varjostus on mielestäni hienosti tehty ja silmätkin ovat erittäin onnistuneet.Antaisin kuvalle arvosanaksi 10.
Noirre
28.6.2002, 13:47:19
Hame on ehkä hiukan pitkä, mutta laskokset ovat kyllä onnistuneet hienosti, samoin kuin kasvot. Naaman ääriviivat ovat ehkä hiukan tummat ja kädet päähän verrattuna suuret, mutta muuten upeaa jälkeä.