PDA

View Full Version : Miitti-sarjis

Dagger
24.6.2002, 19:53:21
*Köhköhköh*
Daggin legendaariset miitinki sarjakuvat osa yksi on nyt nähtävillänne. Tämä on "valitettavasti" ainoa kappale viimeisestä, mutta saatan tehdä sille jatkoa. Tai sitten en. Idea on sitten täysin patentoitu miulle. Ei saa matkia, mutta epäilen että kukaan tekee niin.. XP Tämä on tehty joskus keskellä yötä pimeässä, joten minun piti paintilla "suomentaa" se. Älkää valittako, että se on epäsiisti. Ette saisi mitään selvää yöllisestä käsialastani. Ei kai tässä enää muuta voi sano. Klikka här. (http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/s/i/silver_pendant/1024067319539.jpg)

psaijai
24.6.2002, 20:29:49
He...loistavaa. Jatkoa vaan. Tee monta osaa valmiiks ja sit näytä ne parin viikon välein niin ehit tehä seuraavat. Tästä kyllä kehittyy vielä jotain suurta. :)

Kultru
24.6.2002, 20:39:46
Kerrankin jotain järkevää luettavaa.
Tämä nautittu, neeext. :demand:
p.s. Kult edelleen kuvatuista tyylikkäimmän näköinen.

Moguta
24.6.2002, 21:04:29
Yleisö vaatii säännöllisesti ilmestyvää fffin-sarjista! Tahtoo, tahtoo!

Tuo oli suorastaan hauska :) Jatkaos samaan malliin vaan. Luonnosmainen piirrostyyli ei haittaa olosuhteet huomioon ottaen.
Jaksaisitkos piirtää lisää? :D

absinthe
24.6.2002, 21:28:44
Veri upea :D Ja porukatkin on ihan näköisiä.. uh melkein :D Tosin mehän päästiin tuo jo näkemään aikaisemmin *köhköhrispektiköhköh*

urho
24.6.2002, 21:37:22
Tuohan näyttää peräti hauskalta :)

Perhana kun en pääse ikuna noihin jos ne on vaan siellä pääkaupunkiseudulla... :[

Sonya
25.6.2002, 7:26:00
En voi kyllä muuta sanoa, ku et on hieno..
Ja toi oli vielä ihan hauskakin..
*odottaa innolla lisää* :D

Gabriel
25.6.2002, 12:10:18
Sehr gut! :D
Olikin aika nähdä tuo foorumeilla, aivan hervottoman hauska! :)
Sinua sai kyllä suostutella, jotta sen julkaisisit. :eh:

Mutta kuten sanoin; olet hyvä piirtämään!

KöhköhjataasnähtiinkuinkayksiviatonKaapp1voikin kärsiäkököh

Ja mitähän sinä tuolla tarkoitit, Kaapp1pie~?

Noirre
25.6.2002, 13:44:14
awww.... :D iso :rispekti: daggille ^^

Kulta on näköinen juu. Lemppari ruutu on ehdottomasti se tanssikohta, se on totuudenmukaisin :köh:

Mahtava :D

Dagger
26.6.2002, 18:33:33
Kiitush vain teille jotka jaksoivat raapustaa tänne foorumillekkin siitä jotain. Oletan että näitä pitäisi tehdä lisää? No sitten miittejäkin lisää, kiitos. Sistalta voitte kerjätä niitä paria sarjakuvaa, mitkä väsäsin kun sis ircasi. [Niitä ei toki pidä näyttää XP] Juju, saatan tehdä näitä lisää, sillä tuosta oli karsittu niin paljon kaikkea kivaa pois... ^^

Gabriel
28.6.2002, 12:56:43
Hahaa! Katsoin tuon uudestaan ja huomasin, että tuossa luki osa 1. Joten edellytän että tulee lisää!
Köhköhvoithantehdävaikkalintsistäköhköh :DD

Falco
29.6.2002, 11:08:27
LOL... Toi on hauskin sarjis mitä olen koskaan lukenut! Tee ihmeessä lisää!! :rispekti: ä sulle!

Celeb
29.6.2002, 11:29:34
Yatta :DD. Tuo on hieno, todellakin.
Monet ihmiset olivat aika samannäköisiä mutta se on vain sivuseikka :p. Kulta oli kyllä todella hieno. Minäkin olin päässyt mukaan.

Koomisuus huipussaan.

K-chan
30.6.2002, 16:51:51
Mukavaltahan tuo näyttää! *odottaa lisää* Ettehän te tietenkään ihan kaikkea kerro, ettehän? *pelkää menettäneensä paljon* Hmm, mukavasti olet saanut paljon mahtumaan noin lyhyeen sarjikseen, vaikka jatkoa onkin luvassa ;D

Dagger
1.7.2002, 11:37:36
Originally posted by K-chan
vaikka jatkoa onkin luvassa ;D

Mitä? Ai onko? ...Olenko minä taas mennyt lupaamaan näitä lisää. Ilmeisesti, koska kaikki odottavat jatkoa. Pitää kai siis ottaa kynä käteen ja ruveta tekemään näitä lisää. Miitistä saa vielä kehitettyä kaikkea, mutta en nyt tiedä siitä Linnanmäestä. :p Katsotaan.. Ostakaa minulle aivan oma skanneri, niin lupaan tehdä ja näyttää näitä useammin.

Silver
1.7.2002, 11:58:13
Originally posted by dagger
Miitistä saa vielä kehitettyä kaikkea, mutta en nyt tiedä siitä Linnanmäestä.

Niin, katsokaa nyt, se yrittää vain tehdä silvi-propagandaa. Se on syy miksi se ei suostu lintsistäkään tekemään, minä kun en ollut paikalla.

Mutta pakko myöntää että tuo tanssikohtaus on kuin onkin aivan osuvasti kuvattu :D

Dagger
1.7.2002, 12:42:15
Originally posted by Silver

Niin, katsokaa nyt, se yrittää vain tehdä silvi-propagandaa. Se on syy miksi se ei suostu lintsistäkään tekemään, minä kun en ollut paikalla.

Mutta pakko myöntää että tuo tanssikohtaus on kuin onkin aivan osuvasti kuvattu :D

Kuule minä tein sinustakin, kun sinä olit käymässä Helsingissä.
--Ja silloin sinä kyllä olit käymässä Linnanmäellä. Minä hukkasin valitettavasti sen paperin, mutta usko pois: sinä et halua että sitä näytetään.

Silver
1.7.2002, 14:42:54
Originally posted by dagger

Kuule minä tein sinustakin, kun sinä olit käymässä Helsingissä.
--Ja silloin sinä kyllä olit käymässä Linnanmäellä. Minä hukkasin valitettavasti sen paperin, mutta usko pois: sinä et halua että sitä näytetään.

Menee taas vuoropuheluksi, mutta:
Käymässä helsingissä, milloin?
Käymässä linnanmäellä, en ollut kuin silloin med Shorty&co, en miitin aikana.

Ja oikeasti, jos olet noista kummastakin tehnyt, alan epäillä että vainoat minua.