View Full Version : Miltä tuntuisi
Laguna
24.6.2002, 22:09:34
Miltä tuntuisi ja mitä tekisitte jos huomaisitte olevanne yhtäkkiä Tidus ffX mailmassa :wtf: :shok: :ohhoh: :ooh: ja ihmiset siellä luulisivat että olet hän?
Leviathan
25.6.2002, 12:16:32
Olisin varmaankin hyyyyyyyvin iloinen :D
upea vastaus, vielä upeammassa topicissa...:eh: -SILLI
Eetupatukka
25.6.2002, 12:25:31
Nähdessäni tämän aiheen, minulle tuli monia monia ivallisia vastauksia mieleen. Mutta olen tänään kiltillää päällä, ja jätän väliin.
isoSILLI
25.6.2002, 12:47:09
1. väärä foorumi
2. erikoinen topic, joka eii välttämättä ole hyvä asia?
3. spammia tyyliin: Olisin varmaankin hyyyyyyyvin iloinen :D
vastaukseen:
Olisin erittäin surullinen...
1. naisellinen
2. crybaby
3. olisin uni, "pof" katoaisin...
4. liian pienet vaatteet...tulee kylmä
psaijai
25.6.2002, 13:01:56
Se riippuu ihan et missä tilanteessa siellä oltaisiin. Jos olisin jossain tappelussa mitä on mahdoton voittaa niin haluaisin äkkiä pois mutta jos olisin vaikka Rikkun lähellä niin hyppisin riemusta (Kaappi, he ehdimpäs ensin) . Voisihan se olla ihan mukava kokemus nähdä Tiduksen maailma omin silmin paikan päällä mutta ei ehkä sittenkään.
Mizakki
25.6.2002, 17:36:14
riippuu missä olosuhteissa...
-minun osaltani ei ainakaan tuntuisi hyvältä hypätä vuosia eteenpäin...
-olisin crybaby
-kaikki uutta
+mut kyllä Tiduksen kuuluisuuskin kelpaisi....
muutakin laittaisin mutta kun minä olen minä. :p
Voi tsiisus mitä topicceja. :confused:
Sitten kysymykseen:
-Olisin hyvin iloinen, sillä vihdoinkin voisin nähdä Rikkun Livenä :D XD
-Olis se varmaan ihan siistiä pätkiä Auronin kanssa Fiendsejä
-Blitzball... Slurps :D
-Osaisin varmaan vihdoinkin Taikoa
-Olis hubaa nähdä aeoneja livenä :)
Ceassa
25.6.2002, 17:49:57
*köh köh* Ensimmäisenä mieleeni tuli jotain täysin hävytöntä... :D
Mutta mutta, olisihan se aikamoinen shokki jos joku kaunis päivä löytäisin itseni Spirasta miespuolisen henkilön kengistä. Luultavasti pari ensimmäistä viikkoa kuluisi järkytyksestä toipumiseen, mutta sen jälkeen varmaan ottaisin tilanteesta kaiken irti ja kirmailisin ympäri maailmaa täysin rinnoin. Ja tutustuisin itseeni, tietty! :D ;)
Kepakko
25.6.2002, 19:17:00
Oishan se hienoa taikoa ja mätkiä mörköjä nurin.
Näkis vihdoinki Auronin, Rikkun ja muut livenä. ...niin, ja aeonit myös.
Jäisin varmaan sinne besaid islandin rannalle ottaan aurinkoa. (oisin sitä ennen tietysti hankkinut Rikkun) :D
Välillä vois käydä pelaamassa pari blitzball peliä.
Toisaalta en haluaisi olla mikään crybaby...
Locke Cole
25.6.2002, 20:00:01
Tuntuisi varmaan aika oudolta ensiksi. Mutta kun tottuisin maailmaan kävisin varmaan muiden kanssa kaatamassa örkkejä ja lähtisin sitten Wakkan ja Auronin kanssa biselle. :D
Lulua ja Rikkua voisi myös yrittää iskeä. ;D
No siis, alussa ois toiminu ku kunnon pelimies ja hyödyntäny kuuluisuutta köhköh... (sil oli joukku faneja joista valita...)
jos et jostain ihmeen syystä tiedä ffx:n "parisuhdekuvioita" nii hyppää seuraavaan viestiin...
Tosin sit myöhemmi, nii... siinä ku se oli Yunan kans kahestaa nii oisin voinu muutaki koittaa säätää ku pitää kädestä ja "taiteellisesti kellua virran viemänä"... ;) Ja jos Yuna ei ois lämmenny nii sen ois voinu jättää sinne kelailee asioita ja sit seuraavaks siirtyä Lulun kautta Rikkuun ja jos ei tärppääis nii loppu huipennukses ehdottais "4some"... Tollanen versio toho kohtaa, tai sit ois voinu heti alust asti koittaa Luluu :p
...tosikot älkööt vaivautuko valittamaa mulle... Please? =)
Gabriel
27.6.2002, 13:27:22
Etsisin Rikkun. :D
Muuta ei tarvita. XD
Purity
27.6.2002, 17:45:13
No ensimmäinen ajatus päässäni olisi varmaankin, että"miten minun sukupuoleni näin salaperäisesti olisi vaihtunut?".
Toinen ajatus olisi, että "whoah! Min oon Spirassa! :D:D"
Kolmas ajatus olisi, että "voi eih! Tidus on söpö! Min tahtoo olla Yuna!" Ja rupeaisin itkemään (ainakin melkein).
Sitten menisin varmaankin säästämään pelin, ja tappamaan itseni jonnekin, kun se olisi varmaan aika jännää kun vaan voisi ladata pelin.
Sitten varmaan suuntaisin matkani Lucan teatteriin ja ostaisin kamalasti Movie Spherejä ja katsoisin mitä on elämäni aikana tullut tehtyä. :)
Kyllä siellä varmaan ihan mukavaa olisi Spirassakin Jos ei oteta huomioon, että olisin pelkkä uni ja katoaisin Huom! Ei ole pelannut peliä loppuun, joten en varmasti tuota loppuratkaisua tiedä, joten saattoi mennä vähän pieleenkin minun arvaukseni tuossa.
Mutta mieluummin olisin Yuna kuin Tidus. :)
Ja jos olisin Yuna, niin ehdottomasti kutsuisin koko ajan niitä Aeoneja, kun ne olisi varmasti livenä niin jänniä. :)
Järkyttyisin...olisinhan miäs....huh. Kaipa yrittäisin saada parit aeonit kiinni ja varmaankin nuijisin hengiltä moonia hirviöitä :D . Ja tietysti ostaisin itselleni jonkun hienon miekan...=)
siin vois olla ihan siisti...mut myös helposti kuset housussa=)
No huh huh mikä aihe...
- No menisin heti etsimään ton Rikkun.
- hakkaisisin Auronin kanssa kaikki "pahikset" nurin jeah :D
-Ja iltaan mennessä toteaisin...tääl on tylsää! :P no ei kuitenkaan.
-Nolaisisin itseni täysin...
Crow87
16.7.2002, 11:41:00
Tutustuisin varmaan Yunaa, Rikkuu ja Luluun paremmin.
Sitten kun ei ole mitään tekemistä ja rupee olee tylsää se on niinku Save ja Hakkaasin Pari örkkii ja sen jälkeen Rupeesin hakkaa isteäni miekalla päähän.
:angi:
Seivaisin heti ensialkuun jonka jälkeen tekisin kaikkia hassuja juttuja Yunalle. Tämän seurauksena kuoltuani aloittaisin seivistäni ja tekisin kaikkia hassuja juttuja Rikkulle. Taas aloittaisin alku seivistäni ja tekisin kaikkia hassuja juttuja Lululle. Jälleen alkaisin uudelleen seivistä ja tekisin vähän erillaisia hassuja juttuja Kimahrille. Sitten alottaisin jälleen ja tekisin hassuja juttuja vähän kaikille, kunnes huomaisin hassun elämäntapani ansiosta jääjeni vangiksi yhteen päivään. Tällöin epätöivossa tappaisin itseni... ja aloittasin taas ensimmäiseltä saveltani.
Griever
17.7.2002, 17:44:48
Ehkä vähän järkyttynyt, mutta asiaa helpottaisi tieto siitä että Yuna on mun tsyby :D
Vodoun
18.7.2002, 17:48:14
mmmm.. riippuu, olisinko siitä maailmasta tietämätön niinkuin tidus vai tulisinko tästä hetkestä yhtäkkiä sinne.. jos en tietäis mitään, olisin varmaan aikas pöllämystyny..
mutta jos tietäisin, niin eikun Wakkaa heilastelemaan.. heh.. :D