PDA

View Full Version : Game Boy Player

Roakel
14.9.2003, 13:32:02
Suureksi onnekseni tällaista keskustelua ei ollut joten päätin poiketa tavallisesta pelikeskustelusta laitekeskusteluun. :)

Jo jonkin aikaan myynnissä ollut Game Boy Player on laite joka hyödyntää GB, GBC ja GBA pelien pelaamisen tv-ruudulla jolloin voi heittää hyvästit pienelle GB ruudulla, säästyy ainakin turhilta niskakivuilta. Kuultuani GB playerista olin tulla hulluksi sillä se on todella hieno keksintö ja sen takia GB pelejä tulee mitä ilmeisemmin enemmän ostettua, tuleekohan tunnelma olla samanlainen kuin NES:llä ja SNES:llä pelaaminen?

Laite ei ole mikään kamalan suuri ja se liitetään GC:n alle joten sen virittäminen ei pitäisi tuottaa mitään ongelmia, mutta olen silti hieman miettinyt että tuleekohan itse pelien äänet olemaan huonompia kuin itse käsikonsolilla pelaaminen.

Laite on muutenkin todella edullinen ja siitä liukenee suunilleen yhtä paljon kuin yhdestä tavallisesta konsolipeleistä, joissakin paikoissa se on ollut parhaillaan 40 euron taipaleilla.

Sepeh
14.9.2003, 13:40:07
Itseni kohdalla ei oikein ole kiinnostusta, ellen nyt halvalla jostain saa. Game Boyn pelejä pelaan pääsääntöisesti matkalla, mutta jos olen alottanut sen niin kyllä sitä yleensä tulee jatkettua kotona.
Ne äänet kyllä vähän pelottavat, etteivät ole turhan kimeät.
Onhan tuo tietenkin hieno keksintö, kun TV:n ruudulla näkyy samanlailla kuin Game Boyssa, eikä ole suurempaa pikselipaskaa.

/OT/ : Nyt tuleva Final Fantasy Tactics saattaa muuttaa mielipidettäni, jos vaikka innostun pelaamaan sitä hirveästi. Olisi kyllä tarkoitus hommata GBA SP. /OT/

FilthSkin
15.9.2003, 17:19:55
Kiva laitehan tuo olisi (Wario Ware isolla ruudulla... mmm... tosin siitäkin tulee kohta Cube versio)...

Mutta mutta über mukava lisä esim. Wind Wakerin Tingle Tuner niin eihän se tolla GB playerillä toimi. Vai toimiiko..? en oo warma.

Tuskin hommaan, Game boy pelien idea on just se kun ne kulkee mukavasti taskussa (tai niinkus mainoksessa sanottiin: "The second best thing you can do in the dark")...

Sepeh
15.9.2003, 17:47:06
Originally posted by FilthSkin

Mutta mutta über mukava lisä esim. Wind Wakerin Tingle Tuner niin eihän se tolla GB playerillä toimi. Vai toimiiko..? en oo warma.
Ei pitäisi toimia, kun sisällä GC:ssä olisi jo WW ja sitten Game Boy Playerissa ei ole mitään? Siihen tarvitsee aina cartin pelatakseen.

Von Wiensburgh
28.9.2003, 21:08:40
Juu, tämä on todellakin hankitalistalla melkein ensimmäisenä, koska olen haksahtanut Pokemoneihin, ja näitä uusimpiä en pysty enään N64:lla pelata, joten tämä GB-Player olisi todellakin tarpeen. Samoin tahtoisin GB:n Zeldoihin tutustua oikein kunnolla, ja siihen myös tämä uutukaisen tarvitsisin.
Toinen vaihtoehto olisi tietysti hankkia GBA, mutta jotenkin TV ruutu kiinnostaa enemmän, kuin pikkunäytöltä tihrustaminen.

Siis: Tulen ostamaan

Ja tuohon Tingle-tuneriin: Ei toimi. Tingle tuner näkyy GBA:n näytöllä samalla kun pelataan Cubella Zeldaa. GB-Player vaatii TV:n joten ei ole mitään missä näyttää kuvaa ... tämä tosiaan sukkaa aika pahasti. Eli en saa tämän avulla vieläkään Metroid ykköstä auki Metroid Primessa. Se syö rotan lailla!!!

Potri
28.9.2003, 21:41:54
Alkujaan kirjoittanut Von Wiensburgh
Toinen vaihtoehto olisi tietysti hankkia GBA, mutta jotenkin TV ruutu kiinnostaa enemmän, kuin pikkunäytöltä tihrustaminen.
Suosittelen GBA:ta. Mielestäni ei ole mitään ideaa pelata taskukonsolille suunniteltuja pelejä isolla laitteistolla. Samatenhan sitä voi pelata PC:llä emulaattorilla, joka on mielestäni aika köyhää (vaikka olenkin mennyt jokaisen Pokemonin näin läpi). Ja pitäähä sitä olla jotain matkalle/erämaahan pelattavaksi.

Voiko tuolla Gameboy playerillä sitten pelata linkkikaapelipelejä oikean GBA:n kanssa? N64 vastaavalla tälläinen ei tainnut onnistua.