View Full Version : Sanokaas FF4,5,6
Michael
26.6.2002, 9:07:01
onko totta että ff4,5,6 on tullut pleikkarille myyntiin wai näinkö minä wain pahasti harhoja... minä luulin wain että ff6 ois tullut myyntiin... mutta ff4 & 5... olenko kenties pahasti jäljessä pelimaailmasta...?
:huh: :huh:
-Siunausta-
Kyllä, taidat olla jäänyt jälkeen pelimaailmasta.
FF VI on julkaistu omana pakettinaan, ja
FF IV ja V Yhdessä Nimellä Final Fantasy Anthologies.
Kummatkin ovat PSX:älle.
David A. Mage
26.6.2002, 9:20:09
Oikeastaan tarkastiottaen ne ovat olleet jo kauan, tosin tänne ne ilmestyivät vasta nyt. Vaikkei ketään kumminkaan kiinnosta, niin alunperin FF Anthologieshan ilmestyi jo vuosia sitten Ämöriikässä, mutta siellä kyseiseen pakettiin kuuluu muistaakseni FFV (tai IV) ja FFVI... Siltikin täällä Euroopassa se kun vasta ilmestyi, niin jo valmiiksi olemassaolevan FFVI:n sijasta pakettiin tungettiin FFV ja IV. Ja sittenhän on olemassa tässä vastikään väsätty FF Chronicles, jossa on FFIV:n lisäksi Chrono Trigger. Ja ketä tämä "tietopaketti" kiinnosti? Mistä minä muka sen voisin tietää..?
Jäljessä olet. Itse odotin pakettia jo vuoden alusta kun siitä kuulin... Ostin sen sitten eilen. Kannattaa, FF4 roks, ainakin tähän saakka.
Locke Cole
27.6.2002, 14:22:18
Onkos muuten FF Anthologyssa yhtä pitkät lataustauot kuin kutosen PSX-versiossa?