View Full Version : Hahmona FF:ssä
Outraider
21.9.2003, 23:05:04
jotkut voivat muistaa jo tästä olleen ketjun, mutta minäkin kaivoin sen esiin ja sekin on jo melkein vuoden vanha, joten nyt pääseävät vähän uudemmatkin jäsenet ilmaisemaan itsensä (kuten minä) ja vanhatkin voivat uudistaa itsensä.
Tarkoituksena olisi kehittää hahmo itsestään johonkin FF:ään ihan pelattavaksi hahmoksi, sille jonkinlainen nimi, luonne, vaatetus, ase, ehkä limittikin ja kaikkea muuta kivaa nippeli tietoa jotenkin mukaillen itseänne, ei kuitenkaan tarvitse siirtää itseään kokonaan peliin. Jos jossakin FF:ssä on jokin hahmo, joka on jotenkin samanlainen kuin omasi, mainit se, jotta ihmiset saavat paremman kuvan kyseisestä asiasta.
Itse olisin Mies-puolinen SeeD FFVIII maailmassa, nimeltäni Jeff. Vaatetus olisi hieman saman suuntainen kuin Zell:llä eli jotkut lenkkarit, hoppari shortsit, jokin t-paita ja liivit. Hiukset olisivat tummat ja massasta poiketen jenkkisiiliksi leikatut (ks. barret). Aseena olisi 2 tikaria, jotka molemmat voisi vaihtaa erikseen, eikä toinen olisi aina se yksi ja sama, kuten zidanella. Limitit olisivat erinäköisiä ja -pituisia viiltely sessioita yksittäistä vihollista kohti.
Luonne olisi kuin squall ilman sitä whatever asennetta. Sen korvaisi varsin kova into tuoda omamielipide esille. Ääni näyttelin hoitasi Rammsteinin Till Lindemann mukavan möreällä äänellään :D
Ursasimpahan taas ajatukseni saadaksenne teidän omanne esiin.
DjCloud
22.9.2003, 11:59:03
Minulla olisi mies-puolinen Al Bhed FFX:stä, nimi olisi Ryân.
Sillä ois sellanen punanen viitta, hupun kanssa, sellanen kun Dark Vaderilla se musta. hiuksia oisi jossain kohdissa & pieni parata :).
Aseena sillä olisi aluksi pieni pistooli & sitten kun olisi vetänyt johonkin puoleen väliin niin Kyran niminen Samurai Master opettaisi miten käytetään miekkaa & sitten saisi Katanan.
Limit 1limit oisi pistoolilla ammuttu 5kertaa, 2limitti oisi Katanalla heiluminen & 3 & 4 oilisi yhteistä sähellystä.
Luonne olisi kuin Sephirothilla :P & ääni puolen hoitaisi Jet Li.
Miyuki
22.9.2003, 14:15:23
Minulla olisi myös SeeD ja nimeni olisi Caitlin,vaatetuksena kävisi mustat housut,saman väriset mustat ja melko korkeat saappaat,sekä vaalean sininen hihaton paita.Hiukset olisivat samanlaiset kuin Yuffiella(satuinpa leikkaamaan hiukset pari päivää sitten)ja minulla olisi saman tyyppiset kasvot kuin Rinoalla,paitsi vihreät silmät vain.
Aseena käyttäisin puukkoja tai samanlaista asetta kuin Fujinilla.
Limit breakit olisivat kuin Zidanen dyne hyökkäykset.
Luonne olisi kuin Aeriksella.
Äänestä en oikein tiedä... :huh:
Yuurei
22.9.2003, 15:33:33
Hehe! Tässäpä mehevä aihe! Taidan oikein mässäillä luonteellani.
Hahmon nimi olisi "Saria" Väännös omastani.
Sarian vaateet olisivat kokonaan mustat, mustat, puolipitkät hiukset ja mustat meikit. Kaikki kuvittelisivat, että hän on kauhea pahis, mutta osoittautuu että hän on hyvin lapsellinen ja pirteä.
Aseena samurai miekka, hän osaa nimittäin kendoa.
Erikoistaito hmm....joku limitti ja viholliset karkoittava "kaunis" nauru (Tämä skill ilmestyy sen jälkeen, kun hahmot tajuavat että hän ei ole mikään "whatever pelle") :D
Tuommoinen "comic relief" tyylinen, josta paljastuu pelin edetessä kaikkea synkästä menneisyydestä.
Pottuilee muille groupin jäsenille. Pakollinen peli hahmo.
BWAHAHAHAAAA!
Ze Shoopuf
22.9.2003, 16:45:01
Nainen nimeltä Sarine.
Punaiset pitkät kiharat, pitää yllään puna-mustaa mekkoa, jossa on leveät hihat ja sen päällä samettista viininpunaista maata laahaavaa viittää, jossa on huppu. Kenkinä mustat korkeat nahkasaappaat. Ruskeat silmät. Kaulakoru, joka on tehty hopeasta, jossa on pieniä mustia kiviä ja johon on keskelle upotettu rubiini. Samaan sarjaan kuuluva sormus oikeassa nimettömässään. Lempeä, mutta osaa suuttua ja suuttuessaan vaarallinen.
Aseena miekka, pitkä miekka, jossa on verenpunainen kahva. Kahvassa on myös lohikäärme.
Vaihtoehtoisena aseena pitkä, verenpunaisesta kivestä tehty sauva, jonka päässä on lohikäärme ja kristalli.
Overdrive eli limitti: Näitähän on kympissä ainakin monta, mutta kerron vaan yhen.
Ase alkaa hehkua ja lohikäärme herää henkiin. Lohikäärme lentää vihollisten luo (tämä osuu kaikkiin) ja puhaltaa tulta, mutta overdrivella ei oo tuli-elementtiä. Sitten lohari palaa aseeseen ja aseesta tulee valosuihku, joka osuessaan vihollisiin "räjähtää" .
Sen verran nyt...
Hahmoni olisi tietenkin nainen. Hänen nimensä on Eyn. Luonteeltaan rauhallinen, mutta suuttuessaan todella kiivas (eli siis häntä ei todellakaan kannata suututtaa sillä koskaan ei tiedä, mitä tapahtuu). Eyn pitää seurasta, mutta haluaa olla yksinkin, joten sen takia hän on salaperäinen. Hän ei koskaan kerro tarkkaan mitä ajattelee, mutta on silti rehellinen. Eli siis hän olisi luonteeltaan samanlainen kuin minä (tavallaan). Vaatetuksena hänellä on ruskea viitta, joka on nähnyt parhaat päivänsä aikoja sitten. Tietenkin hänellä on saappaat (mustat sellaiset), vihreä paita ja punaiset housut. Aseena hänellä on miekka. Muuta ei nyt tällä hetkellä tule mieleen joten tuollainen minä voisin olla jossakin FF:ssä.
//edit Ulkonäöstä sen verran, että hän on pituudeltaan lyhyt (jotain 160) ja Eynillä on lyhyet vaaleanruskeat hiukset, joissa on jotain tummaakin. Silmät ovat syksyisen yön siniset. Aluksi ajattelin, että Eynillä olisi tatuointi käsivarressa, mutta se ajatus kariutui. Ei oikein sopinut kokonaisuuteen.
Minun nimeni olisi Áémótý Olisin magicillä tehty ritari ja minulla olisi tavallista kestävämpi haarniska joka olisi tehty sitä tsh maailman mírthilistä. Aseena minulla olisi joku miekka tai sitten keihäs. Ulkonäöltäni olisin rastahiuksinen, 180 senttiä pitkä mies. Limitteinä voisi olla sword magicin tapainen kyky. Tyyppini olisi suoraan taisteluun lähtevä jos vaan haastaja sitä haluaisi, mutta muuten hän olisi rauhallinen. Asuste olisi semmoinen että tuon haarniskan päällä olisi jokin vaate ettei huomataisi, että minulla on hyvät suojat ja aseet. Haarniska olisi mustan värinen ja miekasta sen verran, että siinä olisi pitkä terä ja tämänmallinen (http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/M/a/Master_chief/1064321001497.jpeg) kahva
Blood Omen
23.9.2003, 20:07:14
Nimi olisi Pyre,
ulkonäöltä näyttäisi tältä: Jos kukaan on pelannut metal gear solid kakkosta niin saman laiset hiukset kun raidenilla, mutta mustat, valkoinen taekwon-do puku, musta vyö, kaikki danit (trimmit). Vasemman olkapään kohdalta lähtee reiteen ulottuva punainen huivi, jossa lukee mustalla koreaksi "whole life devoted to taekwon-do"
, sitten aseena olis Zellin aseiden tapaiset hanskat, mutta taistelu tyylin voisi vaihtaa status ruudussa jalkoihin jolloin on uudet aseet eli eräänlaiset melko kevyet jalkineet joihin on liitetty, attacking toolien mukaisesti rautaa/terät/(jopa) lasia.
sitten limitti olisi "Juche" jossa saisi listan opituista liikkeistä joista valitsemalla voisi käyttää hienoja lopetus iskuja, joihin sisältyisi hyökkäyksiä jokaiseen viholliseen, yhteen viholliseen, tai vaikka support magicin kaltaisia taitoja.
hän (minä) olisi SeeD balamb gardenista.
vaihtoehtoisena aseena olisi kaksi kataria (ranneveistä).
erikoistaitona olisi mahdollista liikkua nopeasti ympäri taistelu areenaa, ja tietyn ajan kuluttua suorittaa "sneak attack", joka rusikoisi vihollista yllätyshyökkäyksellä, ja tekisi 90% varmuudella critical striken.
henkilönä hän (minä) olisi nopea innostumaan, lujatahtoinen muttei härkäpäinen ja vahva oikeudentunne. (+ hän (minä) rakastaa lakritsia!!!).
ja välillä aika romantikko. ;)
Altercamo
23.9.2003, 20:15:42
Olisin summoner, nimeltä Tran(mies). Hän pukeutuisi sinisiin housuihin ja oranssiin paitaan (jossa olisi löysät hihat) Vihreä viitta, joka olisi puolipolveen asti. Pituutta olisi semmoiset 185 cm. Tranilla on vihreät silmät lyhyt tummanruskea tukka. Ikää olisi 26 vuotta. Ase olisi summonerille tyypillinen sauva, se olisi keltainen, olkapäähän asti pitkä. päässä olisi "pallo" ("kuva" sivuttain o------- En ala väsäämään mitään tarkempaa), jonka sisällä olisi kristalli. Limitti olisi "Mighty summon". Se kutsuisi 3 summonia(randomisti) tekemään oman limittinsä peräjälkeen, jos puhutaan summonauksesta tyyliin X.
Nimeni olisi Aida. Olisin 14 kesäinen temmeppelissä koko ikänsä asunut murrosikäinen tyttö. Luonteeni on ailahtelevainen ja niin ovat voimanikin.
Tämä tarkoittaa että yleensä olisin hyväntuulinen ja huumorin tajuinen mutta hiukan näsäviisas tyttönen. Toisinaan olisin taas sellaisella tuulella että kun näen toiselle sattuvan jotaina tuntisin kuin se sattuisi melkein minulle. Tällä tuulella itkisin helposti mutta en olisi aivan täysi itkupilli. Sitten kun olen huonolla tuulella tai väsynyt (nukkuminen on ehdottoman tärkeää minulle tai muut saavat tuntea väsymykseni nahoissaan) minulla ei ole yhtään huumorin tajua ja olisin äksy sekä aika ilkeä vaikka en tarkoittaisi.
Taisteluissa minun overdirve mittarini olisi jaettu kolmeen osaan joista keskimmäinen olisi 1/2 ja kummatkin reuninmaiseset 1/4. Aseeni olisi hopeinen jostain kummasta nestemäisestä aineesta muodostunut pallo joka vaihtaa mielen tilojeni ja tarpeitteni mukaisesti muotoa. Kukaan muu kuin minä ei voi koskea siihen.
Kun overdrive mittari olisi ensimäisessä osassa olisin white mage (eli tämä olisi tunteikas tuuli) ja aseeni olisi pitkän ohuen sauvan muodossa. Sauva (ainakin eka) olisi tummaa puuta ja sen päässä olisi kirstalli pallo josta loistaa valo aina taikojen yhteydessä.
Sitten kun overdirve mittari saavuttaa keskinmäisen osan (eli perus tuuli osan) muutun taistelia/blak mageksi. Aseeni ottaisi tikarin ja noin metrin pituisen sauvan muodon. Sauva olisi värikäs ja sen päässä olisi erinlaisia koukkuja ja viilto teriä. Hyökäykseni olisivät aika nopepeita. Tässä muodossa osaisin blak mage-taikoja mutta en white mage-taikoja kuten en ensimmäisessä overdrive osassa osannut blak mage-taikoja.
Kolmas osa on huono tuuli eli voimaks taistelia. Palloni otaa yli suuren miekan muodon. Miekka näytää valtavalta verrattuna minuun. Olen silmitön täistelia ja hyökkäykseni on tässä muodossa voimakkaimmillaan mutta tässä muodossa osaan vain taikoja jotka ovat suorassa yhteydessä aseen käytöön.
Overdirveni jaetaan kahteen osa-alueeseen eli pikku-overdirvet ja iso-overdirve.
Pikku-overdirvet ovat käytettävissä kun olen huonolla tai perus tuulella. Niitä käytetään siihen että taisetelu alaani voisi edes jotekin hallita eli kun käytän pikku overdirveä blak magena palaan takaisin white mageen ja kun käytän huonolla tuulella pikku-overdirveä olen taas blak mage. Tämä on elementillinen ja osuu vain yhteen. Aluksi voi valita vain Fire mutta aikanaan valikoima kasvaa. Isku tapahtuu sillä tavoin että isken sen hetkisen aseni maahan ja siitä maata pikin lähtevä säde osuu viholliseen ja aiheutaa voimakkaan taijan.
Isossa overdirvessäni aseeni paalaa palloksi joka alkaa loistella kunnes valo keskittyy pallon ylä osasa olevaan pisteeseen ja siitä llähtee säde joka osuu kaikiin vihollisiin ja nostaa heidät ilmaan jossa aseestani lähtee kymmenen helmimäistä kuulaa jotka osuvat satunnaisesti vihollisiin. Viimeiseksi viholliset paiskautuvat maahan.
Editoin myöhemin ulkonäköni sillä pitää mennä häiritsemästä pikkuveljeni unia.
Nimeni olisi Ted (mies) ja olisin SeeD. Ikäni olisi 11v., mutta silti olen SeeD. Aseena minulla olisi samat aseet kuin Kirosilla. Vihreä tukka ja samanlainen tatuoiti, kuin Zellillä. Tajuan huumoria hyvin ja olen hyvin kiinostunut kaikesta Gardeneissa. Olisin hulluna hampurilaisiin (big maceihin).:D Mensin kyllä paniikkiin, jos garden lähtisi yhtäkkiä liikkeelle ja törmäisi johonkin kaupunkiin tai vuoreen.
Olisin hyvä pelaamaan korttia ja taistelemaan. Voiton kunniaksi tuuletan niin, että heitän aseeni ilmaan ja teen voltin ja tulen aseet kädessä alas.
Olisin auttavainen, vilkas, nokkela ja myös terävä.Olisi hienot oranssit shorsit ja musta paita, jossa on pääkallo.:D
Heh. Siinäpä se on...
Ferithem
2.1.2004, 12:57:56
Voisin vaikka vannoa, että olen joskus kirjoittanut tällaiseen... kaipa se sitten poistettiin tai tämä on eri ketju.
Olisin sellainen pienikokoinen nainen nimeltä Lodemai (ei nyt tule muuta mieleen). Minulla olisi punamustat, pitkät ja laineilevat hiukset ja tummat viirumaiset silmät. Toinen silmä olisi peitettynä simälapulla. Käyttäisin ruskeaa asetakkia ja sen alla lyhyttä, sammalenvihreää mekkoa ja mustia housuja. Jalassani olisi metalliset saappaat. Koruja minulla olisi ylenmäärin, kummassakin korvassa viisi rengasta, kaulassa paljon ketjuja ja sormuksiakin kyllä olisi. Vasemmassa ranteessa yksi pitkä arpi muistona eräästä tärkeästä tapahtumasta.
Luonteeltani olisin melko rauhallinen, mutta vaaran uhatessa muuttuisin todelliseksi pedoksi, jota on mahdoton hallita. Ihmisistä riippuvainen, mutta kulkisin silti yksin voittaakseni menettämisen pelon.
Aseena minulla olisi kirves, puolitoista kertaa itseni kokoinen puuvartinen tappokirves. Osaisin myös joitain tuliloitsuja ja lemmikkilintuni kutsumisen. Taistelussa melko hidas ja kömpelö, mutta osuessani vahinko olisi erittäin vakavaa.
Whew.
Olisin viikinki nimeltä Oeladi ja asuisin viikinkikylässä. Siellä olisin koko valtakunnan paras Berserk (http://civ3.com/ptw_prof_vikings.cfm) ja aseenani olisivat heittokirveet (tylsää kun yhdessäkään FF:ssä ei olla nähty) jonka seurauksena minulla ei olisi Attack komentoa vaan olisi sen sijaan Throw. Tuossa maailmassa olisi materioita, kuten seiskassa paitsi, että tällä kertaa niitä syntyy Makosta vähän niin kuin timantteja (kovassa paineessa ja kuumuudessa) ja sitten minulla olisi kaksi summon materiaa heti alussa - Odin ja Loki. Odin olisi niin kuin seiskassa ja sitten Loki taas olisi sellainen, että se laittaisi kaikkia pahoja statuksia vihollisille (vähän niin kuin Hades).
Tästä tuli nytten kesken eräinen. Editoin lisää sitten kun inspiraatio on palannut.
Hmnjaa...
Olisin miespuolinen hahmo, nimeltäni Temrah.
Aseenani olisi joko samanlaiset siuh-siuh-terät(?)kuin ffkasin kirosilla, tai sitten Katana, kuten...taidatte arvata kenellä :D
Minulla olisi keskipitkät, tummat hiukset ja käyttäisin mustia vaatteita sekä mahd. punaista viittaa ja mustia buutseja. Ammatiltani olisin jonkinlainen jack of all trades, teen vähän kaikkea kunhan hinnasta sovitaan. Luonteeltani olisin sellainen vanha kunnon yksin jurottaja, tyyliin Squall/Cloud/Vincent/Auron jne.
Baneslave
2.1.2004, 18:14:10
Hänen nimensä olisi: Baneslave (kieroa eikö totta)
Hänellä olisi siniset silmät mutta hän käyttää mustia piilolinssejä ja on 189cm pitkä ja painaa 73kg.
Hänellä olisi valkoinen viitta, sametti takki, elekroniikka kypärä ja robottiasu.
Hän käyttäisi aseenaan tietokonetta ja hänelle voisi laittaa siihen kiinni\muistiin materioita ja sitten saisi erilaisia tietokoneviiruksia.
Hänellä olisi 4X vahinko koneisiin. Hän myös pystyy tekemään paljon hologrammeja ja virtuaali sotilaita.
Ja hän pystyisi tietokoneella simuloimaan erilaisia asioita ja avaamaan kaikki elektroniset ovet.
Ja hän pystyisi scannaamaan viholliset.
Hän olisi luonteeltaan rauhallinen mutta, sitten kun hän suuttuu. Hän suuttuu kunnolla ja tekemällä paljon tietokoneviiruksia vihollisiin.
Limittinä toimisi että hologrammit muuttuvat oikeaksi.
Toisen tason limit olisi atomipommi viirus tekee kaikkiin vihollisiin viiruksen joka on 80X tavallisen viruksen tehoon verrattuna.'
Kolmannen tason limit olisi satelliittien ohjaus joten hän voisi tehdä satelliitistä ion cannonin.
Neljännen olisi nuo kaikki aiemmat ja atomipommi sade amerikasta.
Koska hännen sukunsa on muinaisten jumalien suosikki suku.
Joten joskus saattaisi tulla Odin, bahamut, diablo tai atomos auttamaan.
Ja hän pystyy myös kutsumaan inviseblen luokseen auttamaan.
Hmm..
Nimi olisi Cele. Hän käyttäisi mustaa pitkää nahkatakkia, mustaa paitaa ja mustia housuja, joissa punaista kuviointia. Aseena hänellä toimisi miekka, Masamune.. Miekka kehittyy jokaikisestä taposta vähän kerrallaan. Limit Breakit: 1. 5-15 miekansivallusta.
2. Tuli-jää-ja vesi elementti iskuja. (Osa voi parantaa vihollista, ei voi mitään..) 3. Fyysistä ja psyykkistä vahinkoa, ikäviä statuksia...
4. Cele muuttuu joksikin summoniksi, riippuen siitä, miten ase on kehitetty, limitissä hän tekee Statuksia, Fyysistä vahinkoa, ja kaikkea muuta vahinkoa.. usein viholliset kuolevat suoraan.. :confused:
Tuo 4. limitin summon riippuu siitä mitä summoneita hänellä on. Ja yleensa voimakkain tulee limittiin. Hän voi käyttää summoneita myös taistelussa tavallisesti, mutta ne eivät ole kovin tehokkaita.
Summonithan tulevat miekasta, eli kun miekka kehittyy, hän oppii uusia summon-taikoja.
Hän ei puhu turhaan, vain silloin kun on pakko avata suu. Eli hiljainen tyyppi, mieshän hän on.. Ikää löytyy ? ja pituutta 180cm painoa 80kg. Suuttuessaan, muiden kannattaa mennä äiskän luo.. Hänen menneisyydestään kukaan ei tiedä mitään. Ei kukaan tiedä edes onko hän oikeasti syntynyt..:) Ikää ei siis voi tietää..
Tietenkin 100LvL:ällä hän on ryhmän paras taistelija, koska 100LvL:än tullessa miekka tulee automaattisesti myös 100lvllään.
:D
-gunmachine-
Pay Gried
9.2.2004, 19:46:30
Hahmoni olisi luonnollisesti nainen, ja hänen nimensä olisi... Pay Gried (Hei!Tiedän mitä ajattelette! Tämä on "mangani" hahmo, mutta käytän hänen nimeään, ok?)
Hänellä olisi pitkät, noin vyötärölle asti ulottuvat, ja tumman ruskeat hiukset, jotka ovat aina auki ja hänellä olisi vihreät silmät. Hän olisi 167 cm pitkä, painaisi 54 kg ja hän olisi 17-vuotias. Hän on haltia ja hänellä on salaperäinen historia.
Päällään hänellä olisi tumman vihreä kokohame. Tämä vaatetus on kuin pitkähihainen paita ja mekko kiinnitetty toisiinsa. Hänen hihansa ovat leveät ja mekon helma on pari senttiä polvien yläpuolella. Vyötäröllä hänellä olisi köysi. Mekkonsa helmassa on myös sellaiset nauhat, joissa on paikka hänen aseilleen. Kaulassaan hänellä on mustaan nahkanauhaan kiinnitetty sydämen-muotoinen koru, jolla on paljon tunnearvoa.
Luonteeltaan hän olisi ystävällinen mutta aika hiljainen silti. Hän vaipuu usein omiin maailmoihinsa ja usein hänet joudutaan palauttamaan maan pinnalle. Hän ei suutu helposti, eikä hän kerro itsestään kaikkea koskaan. Hän ilmoittaa mielipiteensä jostakin paikasta hyvin selvästi. Hän myös pelkää jotain, mistä ei viitsi puhua muille.
Sitten näihin varsinaisiin asioihin. Aseenaan hänellä olisi piikit ja hän käyttäisi taikoja. Hänen taikaelementtinsä on tuuli. Hän on aika huono physical-damagen tekijä, mutta hän olisi vahva taikoja. Hän hyökkää vihollisen kimppuun niin, että hän juoksee vihollisen luo ja lyö piikit siihen.
Hänellä olisi neljä erilaista limittiä. Ensimmäinen limitti ("Flying Spikes") olisi yksi isku piikeillä viholliseen, mutta hän heittää piikit viholliseen ja ne palaavat hänen luokseen kuin bumerangi. Toisessa limitissään ("Helping Wind") hän parantaa ryhmän jäseniä enemmän kuin tavalliset parannustaiat. Suunnilleen samanlainen kuin Aeriksen "Healing wind" FFVII:ssä . Kolmannessa limitissä ("Spike Rush") hän juoksee vihollisen luo ja viiltelee tätä pari kertaa nopeasti piikeillään. Viimeinen limitti ("Ultima storm") olisi sellainen, että hän hyppäisi korkealle ilmaan ja (hidastettuna) Hän heittäisi paljon piikkejä vihollisia päin ja tekee damagea noin 14 kertaa, mutta ei tee aina maksimi-damagea.
Kuten mainitsin, hän on taikoja. Hän taikoo sillä tavalla, että hän kiinnittää oikean käden piikit vasemman käden "piikkilukkoon", jossa on niille varatut paikat, loppu taikomisen hän tekee samalla tavalla kuin Rinoa FF VIII:ssä. Ja kun tappelu on ohi ja hän tuulettaa, hän asettaa piikit samalla tavalla kuin taikomisessaankin ja ottaa korustaan kiinni ja kumartaa hiukan.
Toivottavasti tämä oli tarpeeksi "realistista" koska luettelin heikkoudetkin ja halusin tehdä kunnon hahmon... :)
OmniWepon
9.2.2004, 20:25:19
No minä olisin Gardenissa oppilaana.
Nimeni olisi Raiven ja minulla olisi päälläni semmoinen vaatetus kuin seiferillä.paitsi se olisi musta ja selässä olisi FFX bahmutin merkki.ja olisin saman pitunen kuin Squall.tukkani olisi sman lainen kuin Sepin.aseena minulla olisi iso miekka kuten cloudilla.mutta miekka muistuttaisi enemmän auronin miekkaa.olisin Seed mutta olisin yksinäinen susi.luonteeltani semmoinein kuin Squall ja shepiroth yhdistyneinä.minulla ei olisi ketään kaveria paitsi yksi joka olisi nimeltään Ares.
hän olisi enemmän squalin näköinen.no minulla olisi punaiset silmät.sen takia koska äitin oli soceres.ja minulla olisi monen laisia kykyjä.minua pelättäisiin sen takia justiinsa koska olin sorceressin poika.mutta Ares ei välitänyt siitä.minua sanottaisiin lempi nimellä Dragoneye.mutta en minä paha olisi.olen myös SeeD:ssä ja minä tuntisin Squalin ja kumppaninsa.minlla onlisi 3 GF:ää ja niiden nimet olisivat Raiden,Reprantus,Lancers,
minulla olisi erittäin tarkat refleksit ja näkö.lojikäärmeetkin pelkäisivät minua eivätkä kävisi kimpuuni.ja minä ratsastaisinkin
bahmutilla.
Limittini olisi
NinePreaker ja se olisi sellainen joka halkaisee vihlliset kahtia.
ja toinen olisi UltimateSlash jolla hakkaisin 35 kerata viholliseeni.
minulla olisi myös aluksena Ranarogk2.siis ranarogia kehittyneempi alus.mutta lopulta minusta tulisi Gardenin rehtori.
ja kaikki kunniottaisivat minua.ja olisin aina valmis auttaman heitä.ja joskus kun olen pelastanut lohikäärmeet sukupuutolta ne alkaisivat alamaisikseni ja ne tulisivat suojelemaan gardenia aina kun pyydän.
ET SELLAINEN ON MUN UKKO :D
Tai no se mun ukkolla ois saman laiset lihakset kuten sepillä mutta se ois erittäin vahva sen yliluonnollisten voimine ansiosta.
:D
ainoa asia jota pelkäisin niin olisi että Ares pettäisi minut että hän tekisi niinkun Seifer.niin ja olisin 18 Wee.ja joskus siinä matkani aikana tapaisin tytön josta en heti välittäisi(pikkasen matkittu FF8) ja hänen nimensä olisi Raine.Mutta pahaksi asiaksi ilmeni että Ares oli rakastunu Raineen ja sitten Ares littyisikin pahojen puolelle.ja sitten meillä syntyisi sota ja plää plää plää.
tulisi tästä vahingos jokin tarina joten en jaksa jatkaa :D
Darruel
9.2.2004, 21:00:14
Minun hahmoni nimi olisi... Darruel! Yllätys yllätys!
Hän olisi sellainen about 187cm pitkä, 17-vuotias ja melko laiha ilmestys, mutta kuitenkin vahva. Ikään kuin Sephiroth tai Vincent.
Takki olisi samanlainen kuin Sepillä, mutta siinä olisi sellainen kaulus, kuten Vincentillä, että suu jäisi peittoon. Samoin myös hiukset olisivat samanlaiset kuin Vincellä, ja semmoinen hieno hiusjutenzka myös.
Aseena olisi Sepin Masamune, mutta se olisi sellainen, että minäkin osaisin sitä käyttää.
Ja minä olisin SOLDIERin jäsen. Ystäviä olisivat kaikki, ketkä minun kanssani SOLDIERissa työskentelisivät.
Darruel asuisi Midgarissa. Hänellä ei olisi minkäänlaisia kutsuolentoja, mutta taikoja hän sen sijaan osaisi molempia hyökkäys- ja puolustustaikoja.
Natsenatu
9.2.2004, 21:16:50
Hahmon nimi olisi Boken,joka käyttää keihästä. Bokenilla on samanlainen tukka kuin RedXIII:llä ja tummanpunainen,hihaton paita.Ikää on 19 vuotta. Housut olisivat ihan samanlaiset kuin Zellillä,paitsi että paljon tummemmat,oikeastaan mustat. Boken osaa yhdistää taiat keihääseensä aina hyökätessään,joista syntyy mm. FireSpear,ThunderSpear jne. Bokenilla on yksi GF,Yaubou,jonka ulkomuoto on iso smaragdinvihreä lohikäärme,niin ikään tämmöinen (http://www.rainout.com/stickers/fantasy/chinesedragon.gif),mutta smaragdinvihreä.Yauboun isku Sun Flames iskee vihollisiin auringonkuumilla tulisilla palloilla. Yauboulla oppii Str 90%,Vit 90% ja muut semmoiset plus Flame-komento,jolla Boken menee jonkinmoiseen Berserkiin ja alkaa käyttämään tulielementtisiä taikoja ja iskuja.Lisäkomentoina ovat myös Revive ja Darkside.
Bokenin ainoat sukulaiset ovat hänen veljensä Ken ja isänsä Datuy.Hänen äitinsä on kuollut ja isovanhemmat myös,setiä tai tätejä ei ole. Bokenin erikoiskyvyistä lisää ovat mm. monistuminen,jolloin hän voi kuusinkertaistaa itsensä.Jokainen kopio voi käyttää vain kahta iskua tai loitsua.
Limitit listaan alle:
1:Jumper:Hyppää kolme kertaa iskien vihollista voimakkaasti.
2:Spinner:Boken pyörittelee ja hakkaa keihäällään vihollista joskus aiheuttaen tälle Confusen.
3.Panda Combo:Boken pyörii vihollisen ympärillä hakaten tätä keihään kärjellä 20-25 kertaa.
4:Korai Master Combo:Boken pamauttaa vihollisen ilmaan ja hakkaa tätä 30-45 keihäällä kertaa pitääkseen tämän ilmassa.
Iskut ovat uskomattoman hienon näköisiä.
Boken asuu Fisherman's Horizonissa ja harjoittelee hylätyillä junaraiteilla melkein joka päivä.
Hmmm, todella hyvä idea, nyt aivonystyröitä hieromaan :)
Nimi: Malefint Izdul
Sukupuoli: Mies
Ikä: 25
"Ammatti": Paladinin sekä mustan ritarin sekoitus
Ase/aseet: Kaksiteräiset miekat, kaksikätiset ritarimiekat
Limit: Holy fury(uskomattomalla nopeudella sekä voimalla maustettu iskusarja, joka sivaltaa perusörkit halki, poikki, ja pinoon(omaperäistä? :) ))
Asuinpaikka: Avaloniassa, Militharian kuningaskunta
Taustaa: Valtaa himoitsevien ylipappien 100 vuotta kestäneessä pyhässä sodassa 3-vuotiaana orvoksi jäänyt poika. Isä oli ihminen, äiti entisen hyvä hallitsijan, Cidin tytär, sekä ensimmäinen naispuolinen ylipappi. Cid syrjäytettiin vallasta, ja vietiin pahanmaineiseen Malagathin tyrmään. Äiti sai tietää muiden ylipappien suunnitelmista, surmattiin, sekä Malefintin isä(Paladin) suojellessaan tätä. Malefint kasvoi luostarissa, pappi Garlandin kasvattamana. Eräänä päivänä mustat ritarit, johdollaan mystinen Dai'ul, ratsastavat luostariin, ja tappavat kaikki. Malefint palaa kävelyltä luostariin, ja huomaa kaikkien, paitsi henkihieverissä olevan Garlandin, olevan kuolleita. Garland kertoo että ennustus (yllätysyllätys) kertoo että Malefint tuo rauhan Avaloniaan.
Tarinassani on "parit" kliseet, mutta kai se sentään on kohtalainen?
Nerokas idis! Nytpä se legendaarinen luovuus käyttöön rojukopasta... Noh, nimeni olisi (surprise,surprise) Unamis.
Ulkonäkö:Musta oikein väljä kaapu joka peittää koko kropan käsiä vailla, joita taasen peittävät erilaiset siteet ja kääreet, jotka ovat verestä tummenneita. Kasvojani peittää musta vaate esim. liina, niin että vain silmäni (siniset) näkyvät. Omaan myös suht. pitkät valkoiset (ei kirkkaan tai hopeisen vaan vähän kärsivän) hiukset jotka heiluvat vapaana. Päältä päin heikon näköinen, sillä nojaan kituvan näköisenä puiseen sauvaan, joka on perus aseeni.
Luonne: Hyvin hiljainen, puhuu kuin joka sana toisi hänelle tuskaa, Unamis on monesti hyvin katkeran kuuloinen ja kyyninen, viiltäen ja loukaten ihmisiä sarkastisilla kommenteillaan.
Limit: Terrifying Truth. Hahmo heittää kaapunsa pois, jonka alta paljastuu runneltu ja kalpea, suht. lihaksikas ruumis, selässä lepakon/demonin siivet. Silmät alkavat hohtaa veren punaisina ja kädet venyvät kouriksi. Vihollinen saa maistaa tuskaa oikein kunnolla kun kaamea mustuus ympäröi heidät ja hahmoni aloittaa verenvuodatuksen.
Asuinpaikka: Tuntematon.
Historia: Hänestä huhutaan vähän, ja tiedetään vieläkin vähemmän. Jotkut puhuvat, että hän on iätön, sillä ensimmäinen maininta hänestä voidaan löytää jopa muinaisten kirjastojen muistiinpanoista. Totuus on kaameampi kuin moni uskoisi. Nuoruudessaan, kun hän oli vielä komea, Unamis rakasti raivoisasti valtaa ja taikuutta, erityisesti sen hyväksikäyttöä ja niiden aiheuttamaa kauhua. Hän kirjaimellisesti uhrasi sielunsa pahuudelle vallan ja magian vuoksi. Ilman minkäänlaista omaatuntoa hän alkoi rakentamaan synkkää imperiumiaan jota hän hallitsi kuin kylmä tyranni. Tuhannet kuolivat vain hänen verenhimonsa tähden. Mutta lopulta hänet petti se ainut johon hän luotti itse eniten: hän itse. Hän alkoi tuntea jotain jota ei ollut ikinä toiseen ihmiseen tuntenut. Rakkautta. Nainen nimeltä Kith, jota monet miehet jallittivatkin. Sillä hetkellä hän päätti, että tuo nainen olisi oleva hänen. Pian heidät vihittiin ja Unamiksen rakkaus Kithiä kohtaan kasvoi ja hän alkoi unohtaa omat synkemmät tunteensa, toivoen vain täyttävänsä rakkaimpansa toiveet. Heidän elämänsä ei ollut niin kurjaa kuin uskoisi. Mutta hänen keisarikuntansa vei paljon aikaa, eikä hänen asemansa ollut niin turvattu kuin hän luuli. Hänen pehmetessään, Unamiksen luotetuimmat kenraalit alkoivat epäillä johtajansa kykyjä hallita. He uskoivat että heidän keisarinsa rakkaus tehnyt hänelle mitään hyötyä. Unamiksen poissaollessa, he laittoivat liikkeelle huhun, jonka mukaan Kith odotti toisen miehen lasta. Kun Unamis palattuaan kuuli tästä, vanhat tavat nousivat jälleen esiin. Raivosta sokeana hän marssi vaimonsa luo ja ennen kuin sitä tajusi, oli katkaissut hänen kaulansa. Tajuttuaan tekonsa, hän puhkesi ensi kertaa itkuun. Totuus saapui hänelle liian myöhään ja hän sytytti linnansa tuleen, tappaen itsensä ja koko linnansa väen. Mutta kuolema ei ollut kuin vain alku... Ne synkät voimat joille hän oli valtansa edestä luvannut itsensä, eivät olleet häneen tyytyväisiä. He kirosivat hänet, veivät pois hänen entisen ulkonäkönsä, laittoivat hänen ylleen häntä ikuisesti kalvavan taudin ja pakottivat hänet näkemään oman vaimonsa murhan aina hänen nukkuessaan... Ainut mitä hänelle jäi olivat kaameat muistot omista virheistään ja hänen magiansa.
Sori pituudesta. Idea suoni alkoi tulvia.
Nimi: Jolei
Ikä: 30
Asiaa: Jolei on mystinen, käyttää mustia vaatteita ja puhuu itsekseen usein. Aseena hän käyttää raskasta konekivääriä joka muistuttaa vulcania jonka seurauksena hän on voimakas. Jolei liikkuu yksikseen ja ei pidä seurasta joka juontaa hänen nuoruuteen jolloin hän oli yksin ja hänellä ei ollut vanhempia. Jolei hankkii elantonsa varastamalla, mutta uneksii paremmasta elämästä.
Limit: Joka limitissä Jolei käyttää asettaan joko ampumiseen tai vihollisen lyömiseen, jälkimmäiseen tarvitaan enemmän aikaa ja keskittymistä ja se osuu harvemmin kuin ampuminen.
Asuinpaikka: Xt9
Taiat: osaa parantaa itseään ja taikoa pahat statukset pois/ pistää hyviä
Lexicon
10.2.2004, 21:53:31
Nimi: Darrel
Ikä: 24
Ulkonäkö: Noin 180cm, melko hoikka. Hiukset on samantapaiset kuin Squalilla, mutta räikeän punaiset. Hänellä on musta takki ja mustat "reisitasku housut".
Asuinpaikka: Hän asuu FF VII Midgarissa.
Luonne: Tulee toimeen ihmisten, mutta viihtyy paljon myös omissa oloissaan. Muille ihmisille hän on kiltti, mutta antaa myös helposti ystävilleen negatiivista palautetta jos siihen on aihetta.
Aseet: Jonkin tapainen heittoase, semmoinen kuin Rinoalla, ja se toimisi Bumerangin omaisesti.
Hän olisi hyvä tappelija, mutta osaisi myös kutsua 3 tai 4 eri Summonia, lähinnä semmoisia jotka antaa omalle ryhmälle jotain etuja.
Limit lvl 1: Heittää aseensa niin että se osuu jokaiseen viholliseen aiheuttaen tavallista enemmän vahinkoa.
Limit lvl 2: Taivaalta tippuu pieniä meteoriittejä kaikkien vihollisten päälle aiheuttaen vahinkoa, vähän samantapainen kuin Red XIII:n limitti jossa taivaalta sataa tähtiä.
Limit lvl 3: Tekee kaikille omassa ryhmässä oleville protecin, shellin ja regenin.
Limit lvl 4: Hyökkää 'berserkin omaisesti' kaikkiin vihollisiin ~15 kertaa aiheuttaen paljon vahinkoa joka iskulla.
Taustaa en jaksa ruveta keksimään, ehkä myöhemmin.
Asmodeus
11.2.2004, 7:58:51
Nimi: Eardil
Ikä: 23
Ulkonäkö: 185cm pitkä, n. olkapäihin pitkät mustat hiukset, pitkä musta takki, musta paita ja mustat housut.
Luonne: Hiljainen ja viihtyy omissa oloissaan.
Aseet: Kaksi sapelia.
Asuinpaikka: Jossain FF IX maailmassa, koko ajan liikkeellä.
Jonkinlainen salamurhaaja, joka maksusta hoitelee porukkaa pois päiviltä.
Sain tämän topicin ansiosta aivan loistavan fanfic-idean, mutta anyway hahmoni nimi olisi (kaikki odottanevat minun sanovan Tenar, yllätys se onkin--->) Nuinai, jota kutsutaan lempinimillä Nui tai Nui-chan. Hän olisi 17-vuotias nuori nainen, joka on kotoisin Midgarista ja jobina olisi thief.
Luonteeltaan utelias, iloinen, luotettava(asioiden ei tavaroiden kanssa!), osaa kuunnella toisia ja hädän hetkellä auttaa ihmisiä ja viekkautta löytyy tietty. Uusien/tuntemattomien ihmisten seurassa on aluksi vaivaantunut. Jalosydäminen varas ;)
Nuinailla on lyhyet mustat hiukset, joiden etusuortuvat ovat hiukan pidemmät ja vasempaan suortuvaan on kiinnitetty orvokki ja oikeasta lähtee pieni letti sekä tummansiniset valppaat silmät. Asuste design on vielä kesken, editoin kun tulee valmista. Hyvällä lykyllä saatte ihailla kuvaa joskus tuolla Grafiikka-osiossa.
Nippelitietoa
-ase: Claw
-suoja: Adaman Bangle
-limit break: Flight of Sparrow
-materiat: Steal, Ice ja Restore aseessa sekä Poison ja Elemental linkitettyinä suojassa (kaikki tietysti Master-leveleillä :P )
-vahvuudet: korkea Steal-rate, luck, strenght ja magic
-heikkoudet: Poison, huono defence ja spirit
-FFVII-henkilöt, jotka saa kunnian tavata: Aerith, hänen äitinsä, Yuffie, Cait Sith ja Marlene.
// Editoin ihan editoimisen ilon tähden.