View Full Version : *Spoiler* Tiduksesta *Spoiler*
Dragon_1
26.6.2002, 12:41:36
Mitä mieltä te olette kuoleeko Tidus vai ei :huh: Itse olen sitä mieltä että han saa uuden elämän tai jotain sellasta...Ku vierailee niitten Fayhthien luona uudelleen nii ne antaa aika hyviä vihjeitä mitä tapahtuu...esim. yksi Fayth sanoi että One Dream is allowed to walk under the sun tai jotain sellasta ja taas toinen sanoo että There will be new seas to swim...Näiden perusteella olen sitä mieltä että Tidus ei lopussa kuole vaan palaa Spiraan tai jotain...mutta kertokaa omia mielipiteitänne asiasta. =D
Mr. Tätä varten on [*spoiler] tagit (tähti tietenkin pois).
-Silv
ps. Keskustelu erittäin hupaisan näköinen :D
Locke Cole
26.6.2002, 13:09:46
Tidus katoaa pelin loppukuvissa.
Sami E
26.6.2002, 13:16:58
Originally posted by Locke Cole
Tidus katoaa pelin loppukuvissa.
Ja ilmestyy johonkin mereen ihan lopussa.
Lisäksi Another Storyssa Yuna näkee videon, jossa Tidus vaikuttaa olevan vangittuna jossakin.
Ceassa
26.6.2002, 17:51:51
Muistattehan Yunan ja Tiduksen sopimuksen? "Just whistle, and I'll come running." =) Lopussa, Tiduksen hypättyä Jechtin, Auronin ja Braskan luo, Yuna viheltelee laiturilla ja lopputekstien jälkeen Tidus uiskentelee vedessä pintaa kohti...
Minä ainakin olen vakaasti sitä mieltä että Tidus ei ole heittänyt veiviään, vaan palannut jotain kumman kautta elävien kirjoihin (hänenhän täytyi jossain vaiheessa olla kuollut, ei kai hän muuten olisi päätynyt samaan paikkaan kuin Jecht ja kumppanit?) ja Another Storyn mukaan Tidus on sittemmin päätynyt vangiksi, jolloin Yuna lähtee pelastamaan häntä. Jatko-osaa kehiin! Whoo-hoo! ;D
Dragon_1
27.6.2002, 15:28:36
=) Olen kanssasi samaa mieltä Ceassa ehkä ne faythiti herätti sen henkiin tai jotain sellasta mutta oli kyllä meinaa todella hyvä loppu video alotin pelin tänään alusta ja kasvata tällä kertaa todella hyvät ukot toivottavasti:eh:
voisko joku kertoo mulle miten toi musta spoler homma saadaan aikaan :huh: