View Full Version : Final Fantasy VII - Advent Children
Yurikosan
25.9.2003, 17:06:37
Vilkaskaas tuota.. Kuulemma myös FFX-2:ssa tulee myös olemaan kyseisen tekeleen traileri :P . Tai niin ainakin tuol yhel toisel foorumil kumistiin.
http://www2u.biglobe.ne.jp/~nanko/images/6787.jpg
http://www2u.biglobe.ne.jp/~nanko/news.cgi?id=2003092516
Tuolla toisessa on kingdom Hearts 2 kuvia myös :D ja Kingdom Hearts advnace ja nuo samat mitä tuossa niin erillisinä kuvina
Edit: Ilmeisesti FFVII:n jatko osa tulee olemaan joko elokuva tai peli.. kuulin ircissä kun eräs kopsasi tämän minulle:
Square Enix has announced a DVD title called Final Fantasy VII: Advent Children. The story takes place 2 years after FFVII, the once peaceful world of FFVII has become corrupted again, and it seems both Cloud and Sephiroth are present in the movie. It is unclear whether this is only a DVD movie, or a full videogame.
Roakel
25.9.2003, 18:06:36
Todella hieno uutinen pitkään aikaan ja varsinkin tämän tapaiseen päivään kun on ehtinyt tapahtua kaikkea, tuo oli kunnon herkkua silmilleni. FFVII: Advent Children vaikuttaa loistavan loistavalta joka on vain pakko nähdä ja tulee varmasti olemaan upein animaatioelokuva mitä ikinä olen nähnyt. Suuni oli lopahtaa alas nähtyäni nuo kuvat ja Cloudin joka on ihan mielettömän tyylikäs, onneksi hän on enemmän ihmisen näköinen kuin animehahmon joka olisi ollut vähän liiankin epärealistinen. Odotan leffaa eniten kuin mitään muuta.
Tälläistä (http://ps2fin.com/uutiset/uutiset.php?id=937) näyttää sitten olevan tulossa. Eli siis luultavammin kyseessä FFVIII:n jälkeen tapahtuva elokuva.
Vaikuttaa kyllä kiinnostavalta. Toisaalta taas pelottaa että pilaavat hyvän klassikon. Toivotaan parasta odotellessa lisätietoja.
Niera Kuuranpoika
26.9.2003, 0:25:05
Kerrassaan loistava uutinen. Nyt vain toivotaan että kaikki sujuu hyvin ja että tämä ilmestyy myöskin Euroopan puolella, mielellään ilman kohtuuttoman pitkiä odotusaikoja. "Pelkkä" elokuvakin olisi jo loistava juttu, mutta mieluummin näkisin tuon ihan pelinä. Mutta niin tai näin, otan uutisen ilolla vastaan. Kuvat ainakin näyttivät lupaavilta.
Prometheus
26.9.2003, 0:58:50
Tulin jostakin kumman syystä eri iloiseksi, kun kuulin tuon uutisen ja näin vähän matskua. Odotan innolla tuot uutuutta. Olisi jänskää palata takaisin FFVII:n maailmaan tällä tavoin. :)
En tiedä kumpi olisi parempi, elokuva vai peli? Minua kiinnostaisi kyllä nähdä elokuva tuosta aiheesta, mutta peli tietysti olisi taas nannaa. Osa noista kuvista näyttää video-osasta revityiltä, osa taas voisi olla jopa pelikuvia.
Cloud on ulkonäöllisesti parantunut kyllä kovasti sitten viime näkemän. Ja entäpä Sephiroth sitten? Ehkä liian pehmeäkulmainen minun näkemykseeni, jos se nyt tuo herra tuossa on.
Mutta tänne vain. Toivotaan, että tulee Suomeenkin.
Liittyyköhän lopputekstien jälkeen tuleva demonpätkä "500 hundred years later..." tähän jotenkin?
Spoileri FFVII:sta, elä katso ellet ole läpäissyt peliä.
Ehkä se elokuva on sitten helpompi ratkaisu kuin lähteä alusta asti kasaamaan uutta peliä.
En usko että Celebin mainitsema tapahtuma FF7:kassa vaikuttaisi elokuvaan, sillä ajatus elokuvaan on todennäköisesti tullut myöhemmin. Sanotaan näin että uskon sillä olevan yhtä paljon merkitysta kuin Tiduksella FFX:n lopussa.
Cloud on suoraan sanottuna ihanan näköinen(samoin Buster Sword on upea).Varsinkin ne kuvat vielä Sephirothista joissa se kävelee liekeissä. Voittaa kyllä jo näillä kuvilla Spirit withinin miten vaan, se tuo mieleen Tiduksen. On se aito.
Toivotaan että tuosta tulee jotain ja että se päätyisi eurooppaan ennen vuoden 2004 loppua.
KuroiTenshi
26.9.2003, 10:31:42
*klikkaa linkkejä*... :ohhoh: Cloudhan on aivan mielettömän siistin näkönen. Muistuttaa vähän Tidusta. Täytyypä viikonloppuna yrittää päihittää VII:n viimene vastus niin näkee sitten, että miltä loppu näyttää. Ja mitä vois tapahtua jatkossa...
Kreifi
26.9.2003, 11:19:28
Kyllä minua kiinnostaa.
Luultavasti ja toivottavasti kyseessä ei ole peli. Aikoinaan keskustelimme moisesta paljonkin ja ja ja... no annetaan sen seiskan levätä. Mutta jos kyseessä tosiaankin elokuva, se menee jo niin erilaiseksi, että sen ainakin minä huolin mieluusti hyllyyni.
Ja sitten se postin tärkein osa: Sepi on ihan sairaan cool.
Cith_aeria
26.9.2003, 11:22:51
Hienoa, ihanaa suorastaan! Vaikka julkaisuun onkin vielä huomattavan pitkä aika nyt on ainakin jotain mitä odottaa.
Onkohan kyseessä tosiaan peli, vai elokuva..? Jos se on elokuva, onneksi sentään eivät alkaneet oikella näyttelijöillä sitä tekemään.. Siitähän oli ketjukin joskus muinoin :D
Toivottavasti uutta informaatiota saataisiin pian myös siitä julkaistaanko se Suomessa, ja millä vuosituhannella.
Ja muuten, Cloud näyttää todella mahtavalta noissa kuvissa. Lukuunottamatta hiuksia, näyttävät realistisilta mutta eivät enää Cloudin hiuksilta. Vaikka ehkä ei pitäisi sekoittaa todellisuutta ja Cloudin hiuksia keskenään.. ;)
Eliroaero
26.9.2003, 15:16:55
Erittäin mielenkiintoista. Tämä saattaa menestyä huomattavasti paremmin kuin TSW onhan kyseessä ehtaa Final Fantasyä tällä kertaa.
Final Fantasy VII - Advent Children, tulen odottamaan tätä jännityksellä.
Edit: Kuvat jäi kommentoimatta. Cloud näyttää todella erilaiselta, muttei mitenkään huonolta. Nyt tosiaan näkee kuinka hirveän iso tuo Buster-miekka oikein on ja epäilemättä "hieman" raskaanpuoleinen.
forever_child
26.9.2003, 15:33:44
Jess, todella mahtavaa kun tulee jatko-osa seiskaan. Ja ehkä on parempi että se tulee elokuvana eikä pelinä.. (pitääkin mennä seiska läpi lähiaikoina)
Hienoa myös että Kingdom heartsiin tulee jatko-osa. Se on ehdoton hankinta. Mistähän saan rahat kaikkeen!? FF X-2 pitää ostaa myös.
Niin ja, Cloud oli aika siistin näköinen kuvissa. Näyttää ihan Tidukselta.
nursetwiggy
26.9.2003, 15:43:13
Haa, tätä onkin odotettu :) Sinänsä olisi mielenkiintoista nähdä miten hyvin FF-pelistä voidaan elokuva istuttaa joten pelkän leffan puolelle taidan minäkin kallistua. Cloud ainakin näytti vähintään loistavalta, hieno juttu etteivät olleet menneet lempihahmokettani sählämään täysin kalkkunaksi. Nyt toivotaan vielä ettei tästä tule Italian kokoista fiaskoa joka ei koskaan saavu Mongolian rajojen ulkopuolelle.
Originally posted by forever_child
EIKÄ NÄYTTÄNYT ÄLKÄÄ LOUKATKO SITÄ.
Medic44
26.9.2003, 16:31:13
Minä itse en vielä menisi vain pariin lähteeseen aivan varmasti luottamaan.. etsinpä hieman lisää lähteitä saadakseni varmuutta asiaan..
edit: niin ja hienoahan se tottavie olisi jos elokuva tai peli tulisi :) kyllä sephirothinkin paluulle voisi kehittää järkevän ratkaisun tottavie.. Ja kun eihän pelissä näytetty aivan tarkasti miltä pelin lähitulevaisuus näytti.
David A. Mage
26.9.2003, 16:37:24
Nonnih, nyt vain se riimeikki ja Square-Enixin vahvistus tuosta niin kaikki on tyytyväisiä. Eiks je?
Itsestäänselvä majurispoileri
Mutta mitenkös Sepi on tuossa, jos tuo on 2 vuotta pelin tapahtumien jälkeen. Eikös hän ottanut ja mennyt kuolemaan VII:n lopussa..? Lifeako joku sille meni loihtimaan? (Valtaosa FFVII-faneista luultavasti karjui pelin lopussa "Life! Life2! LIFE3! AAARGH!" mutta selittääkö tuo mitään?) No en mene valittamaan, Sephiroth omistaa eikä sille voi kukaan sanoa mitään.
Alkujaan kirjoittanut David.A.Mage
Itsestäänselvä majurispoileri
Mutta mitenkös Sepi on tuossa, jos tuo on 2 vuotta pelin tapahtumien jälkeen. Eikös hän ottanut ja mennyt kuolemaan VII:n lopussa..? Lifeako joku sille meni loihtimaan? (Valtaosa FFVII-faneista luultavasti karjui pelin lopussa "Life! Life2! LIFE3! AAARGH!" mutta selittääkö tuo mitään?) No en mene valittamaan, Sephiroth omistaa eikä sille voi kukaan sanoa mitään.
Jospa kyseessä on takautuma. Olisi aika tyhmää vain aloittaa katsomaan DVD tä jossa ei kerrota yhtään missä mennään, eli jos vaikka elokuvan alussa puhutaan paljon miehestä nimeltä Sephiroth niin ei se ole kaikille itsestään selvää kuka hän on ja miksi hänestä nostetaan niin iso halo.
Verrattuani Tidusta ja Cloudia niin yhteistä näköä(=ilman hiuksia) on, Cloud on vain paljon vakavampi. Miksi niillä pitää aina olla siniset simät :huh:
Clacier
27.9.2003, 10:02:54
O___o;;; Woooot?!
Omg. Omgomgomg!!1 Stay calm... stay calm goddammit!
*kokoaa itsensä* Ensin topicin otsikon nähtyäni ensimmäinen ajatukseni oli vain "no joopa joo", koska näitä FFVII-paranneltu versio- ja FFVII-jatko-osa -huhuja on ollut liikkeellä jos minkäkinlaisia jo niin pitkään, etten jaksanut reagoida mitenkään tähänkään. Mutta nuo kuvat nähtyäni tuijotin näyttöä suu auki ainakin minuutin, jonka jälkeen karjaisin "VOI HERRANJUMALA", jonka jälkeen kaikki muut porukat talossa ryntäsivät katsomaan mikä minulla on hätänä x)
En ole aiemmin edes kuvitellut miltä Cloud, Sephiroth ja muut näyttäisivät jos heitä ei olisi tehty animetyyppien näköisiksi, mutta nuo kuvat ainakin Cloudista ja Sepistä ovat aivan... vau. I mean... vau. <- muualta revitty kommentti. Peleissä tietääkseni noin hyvä välianimaatiografiikka on kyllä mahdollista, ja olisi aivan upeaa pelata niinkin huippu peli läpi jos hahmot näyttäisivät tuollaisilta, ja jos äänetkin olisi vielä heille lisätty [sellaiset tietysti mitkä sopisivat heille paremmin kuin hyvin. Cloudilla ja Sephirothilla oli ainakin Kingdom Heartsissa niin huiput äänet että ihan pahaa teki.]
Se olisi kyllä aivan liian hyvää ollakseen totta. Mutta mikäli VII:sta tehdään täyspitkä leffa, en osaa ainakaan nyt tässä suoralta kädeltä sanoa kumpia vaihtoehto olisi parempi, peli vai elokuva.
Mutta jos nuo ovat otteita elokuvasta, ja elokuva sijoittuu 2 vuotta myöhempiin tapahtumiin, miksi tuossa on kuvat Sephirothista liekkien keskellä, ja Cloudista kirkossa missä hän tapasi Aerisin? Ainakin tuo kuva vasemmassa laidassa näyttäisi siltä kirkolta, ainakin ikkunan koristeellisesta lasista päätellen. Oli tuo nyt sitten peli tai leffa FFVII:n tapahtumista, tai peli tai leffa FFVII:n tapahtumista 2 vuotta myöhemmin, tai oli mikä hyvänsä niin minä kyllä ostan jos ja kun se tulee Suomeen.
Ceassa
27.9.2003, 11:17:00
Iih.
Koko ajatus ei enää kuulostakaan niin naurettavalta kuin vielä hetki sitten, ennen kuin olin koko topikin lukenut ja käynyt hieman ennakkokuvia vilkuilemassa. Uu vau.
Nuo kuvat Sephirothista voivat hyvinkin olla takaumia tms., mikä on pelkästään hyvä asia jos siitä sitten elokuva tulee. Itse kuitenkin henkilökohtaisesti ottaisin jatkon FFVII:n tarinaan mieluummin vastaan PS2:lla kuin valkokankaalla, pelistä saisi huomattavasti enemmän irti, vaikka tokko leffakaan mikään huono tekele olisi, mutta silti hieman epäilyttää.
Mutta kuvat siis yhtä kaikki näyttävät erittäin lupaavilta, eihän tällaista pysty edes täysillä käsittelemään, kun on niin tohkeissaan. Pakko-ostos joka tapauksessa, sitten jos aiheesta sattuu kuin sattuukin jonkinnäköistä elokuvaa tai peliä markkinoille saapumaan.
Originally posted by forever_child
:lovetus: Niinpä. :lovetus: ;)
Yurikosan
27.9.2003, 13:05:42
huoh.. no onhan se ihan hienoo nähä jatkoa tälle hommalle mutta elokuva muodossa ? Ja pelkkä dvd:nä myynti ehkä onkin järkevää sillä moni ei tiedä FFVII:n alkuperäistä tarinaa niin paha olisi mennä katsomaan tuota leffa teatteriinkaan..
Mutta mutta, Squarehan jossain haastattelussa oli kertonut lisää elokuvasta ja mahdollisesta remakesta ps2:lle. Ne on harkinnut sitä paljon ja ehkä vois toteuttaakin sen mut sit ne ajatteli sen sillein että FFVII on ja pelattavissa ps2:lla alkuperäisessä muodossaan.
Samoin mietityttää että tuleeko tuo elokuva näkemään päivän valoa myös englanniksi dubattuna meillä. Ja miten Japanissa ne aikoo tehdä , eli tuleeko alkuperäis versio olemaan englantilainen ja japanilaiset subit vai ihan japski. Mut juu, saas nähä tuleeko tuota Suomeen koskaan vai pitääkö tunnin elokuva tilata amerikasta jos se sinnekkään pääsee.
No jos se traileri nyt tulee olemaan siinä meidän euroopan FFX-2:ssa niin kai se on merkki että se tulee tännekkin se leffa. (Gamespotissa oli muuten tuosta juttu et "EA pals" tai mikä helvetti oli niin tulee olemaan se julkasija square europen kanssa)
Harmi kyllä, kun katsoin ekan kerran noita kuvia toisella foorumilla ja japanilaisella sivulla niin luulin että kyseessä olisi jatko osa ps2:lle. Mutta kai se on tyydyttävä leffaan. Peli olisi ollut silti parempi koska siinä olisi todennäköisesti jälleen se paras Materia junction sydeemi ja päivitetyt graffat ym. Elokuvassa meille tarjotaan vain tunnin pituinen CG pätkä , jota olisi voinut leikata ja hyödyntää itse pelissä . Näin olisi FFVII jatko-osasta mielestäni saanut paljon paremman kokemuksen.
Edit: 90 posti ^.^
SDNKorento
29.9.2003, 11:45:06
Hieman pistää epäilyttämään jatko-osa, koska olen aina ollut nyrpeä jatko-osille. Tosin tämä on saannut jonkinlaisen siunaksen yhtiöltä niin eiköhän tässäkin ole Squaren maagista potentiaalia. Onneksi se ei ole peli, koska nyt Square voi todellakin yllättää hyvällä juonella, ilman tusinataisteluja. Toisaalta sormet tärisevät melko pahasti, joten kyllä pelikin kelpaa
Nitromethane
29.9.2003, 15:34:57
Täältä löytyy pieni traileri Advent Childrenistä --> http://www.sunpoint.net/~ffviiac/media.html
Kuvan laatu ei ole mikään loistava mutta kyllä toi erittäin hyvältä näytti :ooh:
Siinä ainakin olit oikeassa, että mikää paras kuvanlaatu se ei ollut ;) Mutta nöyrimmät kiitokseni tuostakin. Olen todella kauan odottanut FF7:skalle jatkoa joko pelinä tai dvd:nä.
Largo LeGrande
30.9.2003, 15:29:28
Tämähän on hirveetä! En haluaisi olla ilonpilaaja,
Isoja spoilereita FF7:sta:
mutta miten helvetissä ne aikoo tehdä jatko-osan pelille, jonka päähenkilöistä kaikki (paitsi Nanaki) kuolevat? Älkääkä uhohtako ihmisrotua, joka myöskin tuhoutuu maan päältä. Tämän on parasta olla erittäin huonoa pilaa tai muuten ne tekee jonkin hirveän virheen. Ja vaikka FF7 ei loppuiskaan edellä mainitulla tavalla, ei jatko-osa ole koskaan hyvä idea!
Roakel
30.9.2003, 15:33:25
Originally posted by Largo LeGrande
Tämähän on hirveetä! En haluaisi olla ilonpilaaja,
Isoja spoilereita FF7:sta:
mutta miten helvetissä ne aikoo tehdä jatko-osan pelille, jonka päähenkilöistä kaikki (paitsi Nanaki) kuolevat? Älkääkä uhohtako ihmisrotua, joka myöskin tuhoutuu maan päältä. Tämän on parasta olla erittäin huonoa pilaa tai muuten ne tekee jonkin hirveän virheen. Ja vaikka FF7 ei loppuiskaan edellä mainitulla tavalla, ei jatko-osa ole koskaan hyvä idea!
Elokuva sijoittuu kaksi vuotta pelin jälkeen ja pelin lopussa nähty video jossa Red juoksee pentujensa kanssa on 500 vuotta tapahtumien jälkeen.
Niera Kuuranpoika
30.9.2003, 23:23:41
Ja Roakelin postiin vielä lisätäkseni
Missä on sanottu ihmisrodun tuhoutuneen lopun tapahtumien jälkeen? Ei ainakaan itse pelissä, tai sitten olen missannut jotain olennaista. Pelissä kyllä viitattiin siihen että ihmiset saattaisivat olla uhka, mutta Planeetta päättää asiasta. Ja tuon enempää asiasta ei mainittu. Jos joku jossain sanoo ihmiskunnan tuhoutuneen pelin lopussa, on kyse vain kyseisen henkilön omista tulkinnoista
Tommistus
1.10.2003, 6:02:11
Ihme ja kumma en löytänyt tästä mitään keskustelua...
Nyt on ensimmäisen kunnon FF peleihin pohjautuvan elokuvan (tai pieli... ota tästä selvää...) aika saada kuvamateriaalia ulos. Tässä 43 Mn viedopätkis ja siinä Cloud(*köhjajumalatonmiekka) ja joku Sephiothin näköinen ukko taistelee. Elokuva sioittuu 2 vuotta VIIn tapahtumien jälkeen ja ilmestyy näillä näkymillä kesällä 2004.
Ime tätä (http://koti.mbnet.fi/tommitus/Final%20Fantasyt/FF7%20-%20Advent%20Children%20Trailer.mpeg)
//Edit: sitten rupesin miettimään että mihin osastoon tämä kuuluu ja päätin että se kuuluu tänne. Parempi olisi ehkä ollut elokuvat osasto tj.
//Edit2: Niinpäniin tästä tietenkin oli jo ketju :]
Tästä aiheesta on jo muuten ketju Squaresoft foorumissa. Mergaan tämän ketjun siihen etten nyt lukittaisi tätä.
Niin ja ettei menisi off-topiciksi, niin jo oli aika tehdä FFVII:lle jatkoa. :)
Cloud näyttää coolimmalta kuin viimeksi ja Sephirothista on turha puhuakaan.
Vaihdoin topicin nimen, koska Square Enix on varmistanut tämän elokuvan tekemisen.
LizzieFox
1.10.2003, 8:21:10
Vauu..! Piti heti ottaa Screen shotteja noista trailereista.. Olivat mahtavia. Mahtavaa että on tulossa FFVII kamaa.. Se on paras FF mitä olen pelannut joten olen aika onnessaan.
Minusta Cloudin hiukset ovat lyhenneet huomattavasti. Ja kasvonpiirteet näyttävät Tidukselle. Mutta Cloudhan ei hymyile joten ei heitä voi sekoittaa.
// Mutta misä on Tifa ja kumppanit?
Trailerista kommenttia.
Cloud on ihan itsensä oloinen. Vähän tyly ja tramaattinen. Ainut kysymys kuuluu koka on se pöyrätuoli hemmo. Kenties oikea Sephiroth, Hojo vaikko Jenova. Uskoakseni muut FFVII:n päähenkilöt näyttelevät sivuosia, ja vilahtavat jossain välissä elokuvaa. Myös Midgarin kirkkosta voimme päätellä että Aeris mainitaan useamman kerran elokuvassa.
Ainuat unelmani särki kyllä loppu teksti Summer 2004 :doggy: eurooppa versio tulee (jos tulee) aikaisintaan joskus 2005 alussa.
SDNKorento
7.10.2003, 17:42:03
"Muuten näyttää kivalta mutta Sephiroth ei tod. ole tuon näköinen. Hyi mikä eukko"
Totta. Aluksi minäkin pelästyin Seppoa ja ihmettelin minne ihmeessä hänen geelipurkkinsa on kadonnut. Tosin juonesta ei ole paljastettu paljon mitään, joten epäilen hänen olevan enemmän Sepon lapsi, kuin itse Seppo. Ja vielä mystiseen viittasankariin, joka istuu pimeässä huoneessa: hän on Lucrecia...ko...hän?
Catch a fish
7.10.2003, 18:50:12
Sinänsä järkyttävää, että jatko-osainnostus on edennyt näinkin pitkälle.
Jo FFX-2 on mielestäni niin huono idea, ettei toista samanveroista löydy. Jatko-osa jollekin Final Fantasy -sarjan pelille on minusta jotain täysin anteeksiantamattoman omituista. Jopa... Sanoisinko... Rahastusta. Itken kohta.
Sentään jonkinlaista plussaa asiaan tuo FFVII:n jatko-osan "elokuvuus" :P. Itsenäisenä, rahastuksen katkun paikalle tuulettavana pelinä sen arvo olisi minun asteikollani ollut tasan nolla. Itse asiassa toivoinkin Final Fantasy: Spirits Withiniä katsoessani, että saisin joskus nähdä oikeaan Final Fantasy -maailmaan sijoittuvan elokuvan. Nyt se sitten on totta, siis on syytä olla edes jostain iloinen.
Jos kerran tehdään elokuva Final Fantasy VII:sta, olisi mielestäni järkevää käsitellä siinä myös itse peliä ja sen tapahtumia. Esimerkiksi näyttämällä dramaattisia flashbackeja, jotka vain pelin läpipelanneet ymmärtäisivät heti alusta alkaen. Muut pakanat tajuaisivat kaiken vasta elokuvan loputtua. Heh. :) Täten elokuva ja peli yhdistyisivät ennennäkemättömällä tavalla. Eikö olisikin hienoa hymähdellä kuin Star Wars -friikki uuden Star Warsin ensi-illassa konsanaan tavallisen maallikon vasta opetellessa henkilöiden nimiä ulkoa? Se vasta olisikin mahtavaa.
Nyt jälkeenpäin ajateltuna ja mielen äkillisten puuskahdusten tasoituttua FFVII:AD tuntuukin ihan hyvältä idealta. Kunpa Squaren pojat saisivat elokuvaan sitä oikeaa FF-pelin taikaa.
//: Typoja korjattu.
Prinsessa Garnet
8.10.2003, 9:44:54
Ihanaa kun FFVII:stä tehdään elokuva!Mietityttää vähän että jaksanko minä edes odotella sitä eurooppaversiota.Vielä ainakin vuosi...Olen kuullut että tämä elokuva tulee kestämään tunnin. Toivon totisesti että tuo on vain jotain pilaa.Miten square pystyy tekemää kunnollista elokuvaa tunnissa?
Noi trailerit on tosi hienoja! =D
Jabberwokki
8.10.2003, 9:55:07
Vaikea mennä sanomaan mitään muuta kuin, että hyvältä näyttää. Sephiroth näytti loistavan synkältä pitkine hiuksineen ja Cloud oli tyylikäs ison miekkansa kanssa.
Jään odottamaan innolla.
Minä löysin googlesta tällaisia sivuja elokuvasta, se kuulemma ilmestyy markkinoille kesällä 2004.
Kannattaa katsoa! Kuvat ovat aivan mahtavia:
Tässä (http://www.webpost.net/ad/adventchild/ren/what.htm) on kuvia ja muuta asiaa elokuvasta. :)
Tässä (http://www.shinoda.pwp.blueyonder.co.uk/) on traileri. =D
Kyllähän sitä varmaan kaikki tosi innoissaan odottaa.... Miksi vielä niin pitkään pitää odottaa.... Kun kuulin tämän elokuvan tulosta, hyppelin ylös alas ja jozzulla piti tulla rauhoittelemaan. :D
Olen myös kuullut, että Final Fantasy VII-2 olisi myös tekeillä. Se kuulemma tulee pleikkari 2:lle. :)
Seyana
8.10.2003, 14:01:08
Näyttää kyllä hienolta. Uskon, ettei tästä kyllä enää mitään VII:n kaltaista spektaakkelia saada aikaan, mutta lupaavalta näyttää kuitenkin. Cloud ja Seppo ovat kummatkin varsin edustavannäköisiä. Hermostuttavan pitkä tuo odotusaika vaan näyttää jälleen olevan. Mutta sainpahan taas innostuksen tahkoa VII vaihteeksi läpi.
Catch a fish:
Esimerkiksi näyttämällä dramaattisia flashbackeja, jotka vain pelin läpipelanneet ymmärtäisivät heti alusta alkaen. Muut pakanat tajuaisivat kaiken vasta elokuvan loputtua.
Tuo olisi kyllä hienoa. ^^ Olisi hienoa nähdä niitä näyttävimpiä kohtauksia valkokankaalta ja saada vähän yleistä nostalgiaa, josta pelittömät eivät pääsisi osallisiksi.
Toivoisin muuten, että elokuvaan olisi otettu joitakin pelistä tuttuja kappaleita, jotka kuuluvat VII:n maailmaan hyvinkin oleellisena osana. One winged angel suuren orkesterin kera olisi aika kewl.
Vodoun
8.10.2003, 14:19:53
Katsoinpas tuon trailerin ja sydän rupesi hakkaamaan hullun lailla kun Sepi astui kehiin. Huh! Nyt odotan tätä todella innolla. Hahmot on "realisoitu" hyvin ja muutenkin koko traileri näytti hienolta. Oijoi, mitä kaikkea saamme odottaakaan tältä. (Kunhan ei vain odoteta liikoja, ettei pettymys ole suuri..)
Vaikuttavalta se traileri kyllä näytti, Cloudin Buster Sword varsinkin oli erittäin massivinen vaikkakin Sephirothin Masamune on vieläkin hienompi. Jään todella odottamaan leffaa (tai mikä ikinä onkin), toivottavasti se on paremmin tehty ja suunniteltu kuin Spirits Within, joka oli suuri pettymys itse kullekin. :nuija:
Catch a fish
8.10.2003, 23:06:14
Alkujaan kirjoittanut Seyana
Toivoisin muuten, että elokuvaan olisi otettu joitakin pelistä tuttuja kappaleita, jotka kuuluvat VII:n maailmaan hyvinkin oleellisena osana. One winged angel suuren orkesterin kera olisi aika kewl.
Tämä on aivan totta. FFVII:n MIDI-tyyliset kappaleet vain tulisi sovittaa massiivisen orkesterin performoimiksi. Suuret ja tärkeät musiikkiteemat, kuten Cloud, Tifa, Aeris, Sephiroth, Chocobo ja muutkin tutut, pelillisesti tärkeät teemat tulisi mielestäni ehdottomasti ottaa mukaan. Alkuteksteissä samalla tavalla alkuperäispelin tavoin jyskyvä pelin teema jylisisi korvista sisään uskomattomalla tavalla. Tajunnanräjäyttävästi jopa; en voisi välttyä kylmiltä väreiltä selkäpiissäni. :)
Uskomaton ja ennennäkemätön audiovisuaalinen kokemus olisikin nyt paikallaan. Jos Advent Children onnistuu, hihkun onnesta ja käyn katsomassa sen kymmenen kertaa. Lisäksi ostan DVD:n. :)
Jään todella odottamaan leffaa (tai mikä ikinä onkin), toivottavasti se on paremmin tehty ja suunniteltu kuin Spirits Within, joka oli suuri pettymys itse kullekin.
Ei se nyt ainakaan minusta niin huono ollut. Vähän erilainen, ehkä.
Alkujaan kirjoittanut Catch a fish
Jos Advent Children onnistuu, hihkun onnesta ja käyn katsomassa sen kymmenen kertaa. Lisäksi ostan DVD:n. :)
Tuota, onko se vain huhu vai jopa perää, että Advent Children tulee vain ja ainoastaan DVD:lle ? Kysyn tätä ihan yleisesti enkä pelkästään Kaappa kalalta.
Ei se nyt ainakaan minusta niin huono ollut. Vähän erilainen, ehkä.
Spirits Within poikkesi mielestäni täydellisesti mistään muusta Final Fantasystä suurimmilla mahdollisimmilla tavoilla ja pettymys oli suuri. Toivon mitä hartaimmin että Advent Children tulee olemaan nimensä arvoinen Final Fantasy 7 jatkona elokuvamaailmoissa.
Kuvien ja pienen trailerin jälkeen olen jo lähemmin vakuuttunut siitä että tätä he eivät voi pilata. Ei niin millään. Tarinasta on vain odotettava jotain aivan mahtavaa, kuten myös henkilöt ja grafiikka osaa säväyttää mukavasti. Toivon vielä kumminkin että he ovat saaneet ääninäyttelyt kohalleen ettei tulisi mitään traumaattisia FF X-flashbackeja.
Alkujaan kirjoittanut ceeb
Tuota, onko se vain huhu vai jopa perää, että Advent Children tulee vain ja ainoastaan DVD:lle ? Kysyn tätä ihan yleisesti enkä pelkästään Kaappa kalalta.
Ainakin sitä puhutaan vain DVD:nä. Kaikkialla netissä sitä sanotaan DVD:ksi. DVD:t hän yleistyvät nopeaa vauhtia eikä videoita enää kohta tehdä. Eivätkös bänditkin tee juuri live DVDitä eikä videoita.
Voisihan tuo kyllä olla ihan elokuvalipun arvoinen tapaus nähdä valkokankaalla. Mutta sitä ennen saamma odottaa sen puolivuotta että saadaan lisätietoa.
Crimson
9.10.2003, 7:56:35
omigoshomigoshomigosh !
Sephiroth on nin lutunen. <3
Näyttää kovin rumalta naiselta, mutta rakastan sitä siitä huolimatta.
Cloud näyttää niin... Ihkulta. *_*
En ole koskaan erityisesti pitänyt hänestä [olen suunnilleen inhonnut sitä enemmän kuin ketään muuta.
Syy: loppu. Läpipelanneet tietävät. -.-]
Traileri näytti _todella_ mielenkiintoiselta, mutta saamme vain toivoa, että Advent Children tulee Suomeen asti.
Voi käydä niin kuin Suikoden III'sen [josta olen hyvinkin katkera. Nykissä sain pitää sitä kädessäni, mutten voinut ostaa. ._.], ettei tule ollenkaan Eurooppaan myyntiin.
2 muuta esimerkkiä; Xenogears, Wild Arms 2...
Niin, ja en sano, että niin kävisi, mutta voi käydä.
Nooh... Silloin se tilataan vaikka japanista asti, että saadaan se käsiin. : P
KuroiTenshi
10.10.2003, 14:14:42
Hmmm... Tulipa vaan mieleen, että miltähän muut hahmot mahtaa näyttää, kun kuvat Cloudista ja Sephistä on jo noin hienoja. Siis tietysti siinä tapauksessa, jos siinä tulee olemaan muita pelistä tuttuja hahmoja esim. Tifa, Barret jne. Mielenkiinnolla odotan kuvia...
David A. Mage
11.10.2003, 10:20:24
Nyt kun on traileri katsottu, niin voidaamma kommentoida hiukan enemmänkin. Katsoinkin jo kuvista, että mitä on Sepin letille ja miekalle tapahtunut kun on molemmat lyhentyneet, mutta ilmenikin että tyyppi, jota Cloud yritti piestä ei ole kovinkaan suurella todennäköisyydellä arvon herra isoherra itse. Joka tapauksessa tämä uusi tuttavuus (Sephirothin jälkikasvua, reinkarnaatio vaiko fani?) vaikutti oikein mielenkiintoiselta, vaikka heti mieleen loikkasikin hänen ilmaannuttua Kingdom Heartsin Riku. Mutta minä ei tykkää Cloudin uusista vaatteista... Ja milloin Sephiroth alkoi meikkaamaan?
Mutta ketkähän ovat ääninäyttelijöitä? Vaiko kenties Takahiro Sakurai (tai Steve Burton) Cloudina ja Shinichirô Miki (tai James Lance Bass) Sephirothina ihan vaan Kingdom Heartsia mukaillen...? (Ja tietystihän on muistettava Nozomu Sasaki, joka näytteli Cloudia Ehrgeizissä...) IMDb (http://us.imdb.com/) rokkaa.
Ceassa
11.10.2003, 15:05:13
Originally posted by David.A.Mage
Joka tapauksessa tämä uusi tuttavuus (Sephirothin jälkikasvua, reinkarnaatio vaiko fani?) vaikutti oikein mielenkiintoiselta, vaikka heti mieleen loikkasikin hänen ilmaannuttua Kingdom Heartsin Riku.Ainakin uskon, toivon ja rukoilen että hän olisi jotenkin sidoksissa Sephirothiin. Näyttää hyvin vaikuttavalta ja pirulliselta hahmolta. Uwww. (http://image.com.com/gamespot/images/2003/screen0/197341_20031003_screen014.jpg)Sephiroth heitti veivinsä FFVII:n lopussa, enkä täten odota herra big meanien uudelleensyntymistä kovinkaan suurella innolla, mielestäni hän saa pysyä kuolleena, vaikka kuinka vaikuttava ja legendaarinen pahis onkin. Jokin kytkös hänestä johonkin uuteen puppetiin, ehkä tähän mysteeriseen hopeahapsiseen hahmoon, toisi mukaan paljon enemmän mielenkiintoa.
Catch a fish
11.10.2003, 15:41:50
Alkujaan kirjoittanut David.A.Mage
Nyt kun on traileri katsottu, niin voidaamma kommentoida hiukan enemmänkin. Katsoinkin jo kuvista, että mitä on Sepin letille ja miekalle tapahtunut kun on molemmat lyhentyneet, mutta ilmenikin että tyyppi, jota Cloud yritti piestä ei ole kovinkaan suurella todennäköisyydellä arvon herra isoherra itse.
Tämä on hyvin suurella todennäköisyydellä totta. Eräässä asiaan liittyvässä trailerissa uusi Sepi menee tervehtimään valkoiseen kaapuun puettua hahmoa. Hahmo istuu paikallaan jonkinlaisessa pyörätuolissa ja näyttää hyvin sairaalta, ehkä jopa kuolleelta. Voisiko tämä kaapuhahmo olla oikea Sephiroth? Sepi-2 koskettaa kaapuun puetun hahmon kättä ja näyttää jotenkin kostonhimoiselta. Siispä voidaan päätellä, ettei uusi Sephirothin näköinen hemmo ole välttämättä oikea Sephiroth, vaan luultavasti hän on joku vihan sokaisema fanaatikko tai jopa Sephirothin jälkeläinen.
Löydättekö tämän väitöksen kumoavaa väitettä?
naakka
12.10.2003, 17:07:13
Menin tietysti ihan sekaisin kun tästä kuulin ensimmäisen kerran @.o sitten alkoi selvitä että siitä tuleekin näköjään tunnin mittainen elokuva, ja se harmitti. Jotenkin tuntui ettei tuntiin mahdu mitään, ja että peli olisi hauskempi, vaikka minä olenkin enemmän remaken kannalla kuin jatko-osan.
Katsoin tuon trailerin äsken ja kyllä meni taas maailma sekasin. Tuli sellainen tunne että kyllä siitä jotain hienoa tulee, no jos ei muuten niin hienon näköistä ainakin ;) Toivottavasti myös muut asiat on kohdallaan. Pakkohan tuo on tietysti saada ihanhetinyt, mutta raskaita huokauksia odotettavissa ainakin täälläpäin koska tuon ilmestyminen tulee kestämään kestämään kestämään...
Oli tuo kyllä... ei riitä sanoja, minä ainakin olen niin innoissani ettei se varmaan ole laillistakaan enää -.-' Kuolaan talven mittaan tämän näppäimistön jumiin aina kun tulee jotain uusia tiedonmurusia. Enpä tiedä olisiko tuo sitten saanut niin suurta kannatusta elokuvateatterissa esitettäessä, minä veikkaisin että ei. Aika lyhyeltähän tuo kuulostaa, enkä usko että siinä olisi keretty miellyttämään sekä asiaan perehtymättömiä ja suuria faneja. DVD kelpaa minulle kyllä aivan mainiosti. Odotan innolla, joskaan en uskalla mitään kovin suurta odottaa, tulee vaan petyttyä. Silmän- ja korvanruokaa ainakin :p
Tuo Catch a fishin yksi posti nauratti kyllä positiivisesti: "Eikö olisikin hienoa hymähdellä kuin Star Wars -friikki uuden Star Warsin ensi-illassa konsanaan tavallisen maallikon vasta opetellessa henkilöiden nimiä ulkoa?"
Haha juurikin näin, pystyin jo kuvittelemaan tuon mielessäni ;D Omakiva paraskiva.
Prinsessa Garnet
13.10.2003, 14:54:37
Voisiko tämä kaapuhahmo olla oikea Sephiroth?
Olen kuullut että se "kaapuhahmo" olisi hojo.Mutta jos se sephiroth on niin auta armias.Olisi aika hirveää jos sephiroth olisi pyörätuolissa.
Kirishin
13.10.2003, 15:00:05
älkää kiduttako!!!!
aina kun pitäis lähteä pois koneelta saan vieroitus oireita jos oon nähny tai kuullut tuosta elokuvasta!!! :cry: miks se ei voi jo tulla!?!?! itkettää ajatus että pitää odottaa!!!! nouuuu!!! mutta jos se joskus tulee lähellekin Suomee niin mä oon vähintään ekojen joukossa ostaas sen itelleni!! PAKKO SAADA SE!!!
Medic44
13.10.2003, 15:42:21
darkelf, kärsivällisyys on hyve.
Kuitenkin kun nyt ah niin huonolaatuisen trailerin olen nähnyt niin pitää vain sanoa että kyllä tulee olemaan silmille ja finalfantasy-aivolohkolle maittavaa ruokaa. Sephy (oletetusti) näyttää kyllä hieman meikatummalta ja lyhyine hiuksineen mutta.. noh.. vieläkin coolilta. Cloudilla olisi saanut pysyä kampaus vaikka siitä realistisempi pitikin tehdä (olisihan se voitu selittää vaikkapa hiuskiinteellä ja piilomainostamalla hieman kyseisen tuotteen valmistajia). Hyvältä kyllä Cloudi näyttää vieläkin kuten myös vanha kunnon buster sword (miksiköhän Cloudi sitä vielä käyttää jos on muitakin vaihtoehtoja tarjolla).
Harmillista että tämä traileri oli kuvattu jossain messujen keskellä ja siten ääntenlaatu ei häikäissyt.. Olisi nimittäin ollut kiva saada tietää miltä Cloud kuulosti (hiekkaisen kaupungin edustalla Cloud tuntuu ajattelevan itsekseen mutta ääntä ei tahdo erottaa). Tuli muuten tässä mieleen että kun joskus oli se eräs "FFVII-2lle jatkoa moottoripyörämeiningissä" uskotteluyritys niin sen kirjoittaja olisi saattanut ehkä saada jotenkin nähdä pätkän tuota traileria esiasteellaan ja tehnyt sitten sen feikkaus-yrityksensä (kaukaa haettua mutta oli pakko mainita).
Siihen että henkilö joka cloudin kanssa tappeli ei olisi sephiroth on pakko kommentoida että sephiroth joka oli liekeissä nibelheimissä (olettaen että se oli flashback) oli kasvonpiirteiltään huomattavasti samanlainen. Niin ja tärkeimpänä Se että oliko Sephirothin kuolema nyt aivan varmaa lopussa? Tuliko Testiä mustalla valkoiselle(Tai lähinnä valkoista siniselle) että "Sephiroth is dead" heti yhteenoton jälkeen tai vastaavaa. Kyllähän Sephiroth on jo selvinnyt aiemmin Lifestreamista miksei nytkin. Tosin en saata muistaa nyt vain yksityiskohtia. Mutta vaihtoehtoa että se olisi jokin toinen puppetti ei tule kuitenkaan vähäksyä vaikka en siihen uskokkaan.. Henkilö pyörätuolissa taas.. siitä on melkeinpä turha lähteä veikkauksia sanelemaan, mutta omasta mielestäni aluksi tuli lähinnä mieleen Jenova koska vain häntä/sitä sephy itse assa näytti kunnioittavan.. Mutta jos Jenova kerran on kuollut niin seuraavaksi tärkein hahmo olisi luultavasti juuri tämä Sephyn oikea äiti eli umm.. mikäs sen nimi nyt olikaan. Se selvinnee kyllä sitten itse filmissä.. kuten kaikki muukin. Muistakaa siis että kärsivällisyys on hyve.
Roakel
13.10.2003, 16:33:55
Originally posted by Prinsessa Garnet
Olen kuullut että se "kaapuhahmo" olisi hojo.Mutta jos se sephiroth on niin auta armias.Olisi aika hirveää jos sephiroth olisi pyörätuolissa.
Niin paljon mitä FFVII: Advent Chlidren trailerista sain selvää niin tämä mies (jonka mahdollisesti pitäisi olla mies) joka istui pyörätuolissa olisi sen verran rehdin ja pitkän näköinen että kyllä se varmasti olisi Sephiroth, itse sain sellaisen käsityksen että Hojo oli aika pieni ja käppyrä ukko.
Trailerin nähtyä käväisin heti hakumoottoreiden pariin etsimään tietoa kyseisestä leffasta ja parilla FF:ää käsittelevällä sivulla kerrottiin että leffassa esiintyisi 20 hahmoa, kiinnostaisi tietää ketkä. Aeris saattaisi olla yksi heistä
Jubei
13.10.2003, 21:22:58
Originally posted by Prinsessa Garnet : Olen kuullut että se "kaapuhahmo" olisi hojo.Mutta jos se sephiroth on niin auta armias.Olisi aika hirveää jos sephiroth olisi pyörätuolissa.
No jos Cloud seiskassa joutuu elämänlähteeseen ja pyörätuoliin, niin eikös tasa-arvon tähden anneta se mahdollisuus Sepillekkin :D
Prinsessa Garnet
14.10.2003, 7:25:43
No jos Cloud seiskassa joutuu elämänlähteeseen ja pyörätuoliin, niin eikös tasa-arvon tähden anneta se mahdollisuus Sepillekkin
Joo jos Sephi sitten myöskin putoaa jonnekkin elämänvirtaan ja kokee jonkun ihmeparantumisen elokuvan puolivälissä.
Medic44
14.10.2003, 9:28:56
Ah, hyvä pointti tuo että sephy olisi pyörätuolimies. Tästähän voisi jo päätellä lisää juonta. Lyhyt hiuksinen hahmomme löytää rannalta pitkähiuksisen hortoilevan hahmon ja laittaa pyörätuoliin. Jostain syystä alkaa sitten puolustaa tätä, josta päätellen tämä henkilö voisi olla yksi klooneista.. Kuitenkin Cloud saanee jotenkin selvää tästä ja alkaa metsästämään sephyn olinpaikkaa.. Tai sitten jos tämä klooni on sephyn ohjaama kyllä luulisi sephyn haluavan kostoa .. Noh.. Lisää ideoita tänne vain.
Catch a fish
15.10.2003, 19:36:26
Alkujaan kirjoittanut Medic44
Ah, hyvä pointti tuo että sephy olisi pyörätuolimies. Tästähän voisi jo päätellä lisää juonta. Lyhyt hiuksinen hahmomme löytää rannalta pitkähiuksisen hortoilevan hahmon ja laittaa pyörätuoliin. Jostain syystä alkaa sitten puolustaa tätä, josta päätellen tämä henkilö voisi olla yksi klooneista.. Kuitenkin Cloud saanee jotenkin selvää tästä ja alkaa metsästämään sephyn olinpaikkaa.. Tai sitten jos tämä klooni on sephyn ohjaama kyllä luulisi sephyn haluavan kostoa .. Noh.. Lisää ideoita tänne vain.
En kyllä taida lähteä juonta sen kummemmin spekuloimaan, vaikka se houkuttelevalta tuntuisikin. Minulla on nimittäin taipumus luoda niin vahvoja mielikuvia, että sitten leffan saapuessa petyn kovin, kun juoni ei menekään odottamallani tavalla. :)
Luen toki mielelläni muiden sävellyksiä, joten antakaapa toki tulla.
David A. Mage
18.10.2003, 11:24:40
Pyörätuolimiekkosesta sen verran, että uskoisin hänen Sephiroth olevan. On hänet heitetty niin moneen paikkaan (esim. materiavirtaan, ellen erehdy...), että kyllä nyt yksi Lifestream pitäisi kestää. Hojoa en usko siinä näkyvän, koska vaikka tämä olisikin selvinnyt FFVII:n aikana, niin Vincent on varmasti niin kostonhimoinen ja ärsyyntynyt, että tyhjentää aseensa lippaan tämän kalloon.
Jos tämän lyhyttukkaisen tuttavuutemme käsivarressa lukee jokin luku (ei nyt sentään 2...) niin silloin on kaikilla kivaa, eh?
SDNKorento
20.10.2003, 18:31:57
Salaliittoteoriaa:
Mitäs jos itse Ruffe olisi pyörätuolissa? Niin kestävä kun hän on, niin se ei ole mahdoton. Jos hän kestää muutaman Cross-Slashin, niin miksei lähes mitättömän räjähdyksen
Jos katsotte tarkaan, niin huomaattee pyöratuolikohtauksessa Shinran logon oikeassa yläkulmassa. Kertookohan se jotain pyörätuolihepusta tai Seposta?
Prinsessa Garnet
21.10.2003, 8:57:09
Alkujaan kirjoittanut drgonfly
Salaliittoteoriaa:
Mitäs jos itse Ruffe olisi pyörätuolissa? Niin kestävä kun hän on, niin se ei ole mahdoton. Jos hän kestää muutaman Cross-Slashin, niin miksei lähes mitättömän räjähdyksen
Jos katsotte tarkaan, niin huomaattee pyöratuolikohtauksessa Shinran logon oikeassa yläkulmassa. Kertookohan se jotain pyörätuolihepusta tai Seposta?
Niin en aikaisemmin huomannut tuota logoa ollenkaan.Tuo sinun teoriasi voisi olla aika pitäväkin.
Minäkin olen tässä yrittänyt arvailla elokuvan juonta.Yksi huvittavista teorioistani on että Sephirothilla olisi kaksoisveli... (toisaalta eivätkös kloonitkin tavallaan ole kuin veljiä)
DreamWorks
21.10.2003, 23:23:29
Originally posted by jonntu
Minä uskon että se pyörätuolimies on Sephiroth ja se lyhythiuksinen on Jenova Celleistä luotu Sepi klooni.
Minä myös uskon että pyörätuolissa olisi sepphiroth, mutta sen lyhythiuksinen miehen veikkaan olevan samaan aikaan luotu sephiroth tai jopa kaksoisveli joka otetaan mukaan elokuvaan vain koska juonen keksijät sen käsikirjoitukseen pistivät ja merkit siihen viittasivat.
Tämä on tietenkin on mielikuvitukseni tuotosta enkä väitä että elokuva olisi keksittyä mutta kyllä siihen jotain uutta ja meidän tiedoistamme puuttuvaa on pitänyt squaren ajatella muuten ei juonta syntyisi.
Alkujaan kirjoittanut Catch a fish
Tämä on hyvin suurella todennäköisyydellä totta. Eräässä asiaan liittyvässä trailerissa uusi Sepi menee tervehtimään valkoiseen kaapuun puettua hahmoa. Hahmo istuu paikallaan jonkinlaisessa pyörätuolissa ja näyttää hyvin sairaalta, ehkä jopa kuolleelta. Voisiko tämä kaapuhahmo olla oikea Sephiroth? Sepi-2 koskettaa kaapuun puetun hahmon kättä ja näyttää jotenkin kostonhimoiselta. Siispä voidaan päätellä, ettei uusi Sephirothin näköinen hemmo ole välttämättä oikea Sephiroth, vaan luultavasti hän on joku vihan sokaisema fanaatikko tai jopa Sephirothin jälkeläinen.
Löydättekö tämän väitöksen kumoavaa väitettä?
Minä olen ajatellut samaa asiaa. Tuo ainakin kuulostaa ihan järkevältä.
Alkujaan kirjoittanut Prinsessa Garnet
Minäkin olen tässä yrittänyt arvailla elokuvan juonta.Yksi huvittavista teorioistani on että Sephirothilla olisi kaksoisveli... (toisaalta eivätkös kloonitkin tavallaan ole kuin veljiä)
Minä olen kuullut myös todella huvittavan teorian... Että se lyhyt hiuksinen mystery man olisi Sephirothin rakastajatar! Mutta kun katsoo kuvia siitä jäppisestä huomaa, että se on selvästi mies.
:D Eikai sephiroth ole homppeli?
Auroth
6.11.2003, 13:40:25
Pyörätuolikaverista en tiedä, mutta lyhyttukkainen ukkeli(?) liittyy varmaan sephirothiin jotenkin,siinä trailerissa kun sen kasvoja näytetään niin leikataan sephyyn liekimeren keskellä
Soul Reaver
8.11.2003, 10:40:31
Kun näin tämän treaddin, tuli heti mieleen kauhistuttavan huono FF: The spirits within. Mutta tämäpäs on jatkoa Squaren parhaalle pelille, FF 7:lle. Miten tämä voisi epäonnistua?
Jotain 10-15 prosenttia valmiina ja aikoo porukat saada tämän valmiiksi 9 kuukaudessa.....en ihmettelisi jos julkaisuajankohta saattaisi siirtyä kauemmaksi. Tai no, onhan se ihan mahdollista mutta tuntuu vain niin hassulta..........
Eikä se pyörätuolimies ainakaan Rufus ole. Se tuntuu vain niin...epäloogiselta. Sepi se on, olen ihan varma siitä.
Se lyhythiuksinen on selvästi Sepin homokaveri.
ManijaiNinja
10.11.2003, 13:32:42
ja minkä formaattinen tämä olikaan USA import vai Japani?
toivottavasti se tulee suomeen... *toivoo hartaasti*
Natsenatu
15.11.2003, 14:56:15
Alkujaan kirjoittanut Soul Reaver
Kun näin tämän treaddin,tuli heti mieleen kauhistuttavan huono FF:The Spirits Within. Mutta tämäpäs on jatkoa Squaren parhaalle pelille, FF 7:lle. Miten tämä voisi epäonnistua?
Niin tai näin, voi hyvinkin olla mahdollista, että leffasta tulee floppi.
Mutten silti toivo sitä, vaan olisi kiva jos se saisi edes positiivisen vastaanoton kriitikoilta.
Se lyhythiuksinen saattaa olla:
A)Sepon lapsi
B)Sepon klooni
C)joku joka on lupautunut auttamaan Sepiä
D)Viimeisenä mahdollisuutena,niin kuin Souli sanoi, niin se on Sepin homokaveri :eh:
Mutta odotan sitä innolla.
Berrycake
16.11.2003, 1:30:37
Upeata mahtavaa ja aivan käsittämätöntä. Lisää FFVII:tä edes jossakin muodossa. Trailerin ja kuvien ( nekin tosin trailerista ) perusteella näyttää todella lupaavalta. Toivon hartaasti, että tämä olisi vain alkusoittoa, että FFVII-2 olisi sittenkin joskus tulossa. Haluan ainakin uskoa niin, että se joskus tulee tapahtumaan
:love:seiska on ehdoton 1:love:
Mutta onko se vain minussa vai onko Sephirothista tehty jotenkin epämiellytävän näköinen mies ...
Bodom
16.11.2003, 10:56:28
Kieltämättä hienoa, kun voi "elää uudelleen" yhden parhaimmista peleistä koskaan. Odotan siis elokuvaa innolla. Toivottavasti juoni ja henkilöiden äänet on tehty kunnolla. Äänisynkka on mulle erittäin tärkeää aina animaatioelokuvissa. Useimmissa tätä ei ikävä kyllä ole tehty tarpeeksi huolellisesti.
Final Fantasy - The movie ei ollut ihan sitä, mitä alunperin odotin. Siksi toivonkin, että tämä paikkaisi "aukon" ja tästä tulisi kunnollinen FF elokuva, jota jaksaisi katsella uudelleenkin.
Final Fantasy VII on kyllä ehdoton suosikki, joten minäkin odotan leffan valmistumista. Varsinkin kun Spirits Within oli lievä pettymys. Se olisi mielestäni saanut liittyä enemmän peleihin ja olla niiden henkinen. Nyt kokemus jäi turhan ... teolliseksi.
Hihii... Sephiltä on jäänyt geelipurkki toisen takin taskuun. Itsekin ensin hätkähdin moista äijää. Mutta nyt pidemmin katseltuani tämä ehkä realistisempi ulkonäkö toimii vallan mainiosti. =) Olisi mukavaa nähdä Vincentkin! Ja toivottavasti Cloud ei ole täysin Tidus-kopio....
Paljon arvoituksia näyttää vielä liittyvän leffaan. Toivon mukaan ratkaisut eivät ole pliisuja... Herkkua tämä elokuva tulee kuitenkin olemaan!
:yay:
Prinsessa Garnet
19.11.2003, 15:31:14
Hihii... Sephiltä on jäänyt geelipurkki toisen takin taskuun. Itsekin ensin hätkähdin moista äijää. Mutta nyt pidemmin katseltuani tämä ehkä realistisempi ulkonäkö toimii vallan mainiosti.
En ole edelleenkään sitä mieltä että tuo lyhythiuksinen tyyppi olisi Sepi.Mutta jos on niin kyllä tuollainenkin ulkomuoto kelpaa...onhan se todiaan realistisempi.
Olisi mukavaa nähdä Vincentkin!
Juu niin olis.Toivottavasti ne ei pilaa sen ulkonäköä...ajatelkaapa vaikka miltä Vincent näyttäisi lyhythiuksisena?Ei enään Vincentiltä ainakaan.
En ole edelleenkään sitä mieltä että tuo lyhythiuksinen tyyppi olisi Sepi.Mutta jos on niin kyllä tuollainenkin ulkomuoto kelpaa...onhan se todiaan realistisempi.
Hoh...
Ei kai se lyhythiuksinen Seph ole!
Käsitin alunperin niin, että Sephiroth-pätkät olisivat vanhan muistelua ja laitettu mukaan aivan klassiko-statuksen takia (ja hyvä niin!). Tosin tässä threadissa on tullut niin paljon kaikenlaista pähkäilyä, että mistä sen tietää, mitä siinä leffassa tapahtuu? ;D
Zantetsuken
19.11.2003, 18:55:13
En usko, että se lyhythiuksinen on Seph. Miksi se muistelisi itseään siellä liekeissä? Älytöntä. Minun teoriani on, että se pyörätuolihemmo on Seph ja se lyhythiuksinen joku armoton Seph fanittaja (ihan tosi! ;)).
/edit: Medic, muistelot tulevat kohtauksen aikana jossa se lyhythiuksinen menee pyörätuolihemmon luokse ja kumartuu hänen eteen katsoen häntä "dramaattisesti" ja jostakin syystä se antaa ainakin minulle semmoisen mielikuvan, että ne ovat hänen muistojaan. Ehkä lyhythiuksinen tyyppi onkin Sephy-klooni ja hänellä on Sephyn muistot. Tajuatte varmaan tuon muistijutun jos olette, ja varmaan olettekin, pelanneet FFVII:tä.
Medic44
19.11.2003, 19:18:16
Mistähän päättelit että se olisi Sephiroth joka Niebelheimin(miten kirjoitettiinkin) tapahtumia muistelisi. Se nimittäin voisi olla minusta ennemminkin Cloudin flashback menneisyydestä tämän nähdessä LHSNH:n (lyhyt hiuksisen Sephirothin näköinen henkilö). Minusta kyllä edelleenkin Sephy voisi olla aivan todennäköisesti hengissä, mutta katsotaan nyt sitten elokuvassa miten ilmenee.
Pääsin nyt tarkastelemaan kunnolla sitä traileria ja kieltämättä siinä leikataan aika vihjaavasti lyhythiuksisesta hemmosta Sephiin liekeissä. Eli liekit olisivat jonkinlainen flashback, jolloin lyhythiuksinen olisi Sephiroth. Päihittänyt kuoleman, mutta ainakin hiukset ovat kärsineet. Ja pitäisikö nahka-asu miestä muuten koossa? Sehän oli niin, että sekä hän että äitinsä ovat suhteellisen vaikeita tapettavia.
Spekulointia, spekulointia... :P
Mutta JOS tämä lyhythius on Seph, hän kyllä kelpaa ainakin minulle... Kun ei mikään siilipää kuitenkaan, huh.
Orion666
20.11.2003, 14:10:23
Pelaaja-lehti kirjoittaa: Videolta nähdyssä pätkässä Cloud ja Sephiroth ottivat komesti koreografioidussa taistossa yhteen...
Joten eiköhän se Sepi oo.
No mutta sitte hamassa tulevaisuudessa kun Advent Children saapuu Eurooppaan, onko se dubattu englanniksi vai puhuuko ne japania? Itse haluaisin ainakin mieluummin kuulla sen japaniksi puhuttuna.
Roakel
20.11.2003, 15:17:20
Originally posted by Orion666
Pelaaja-lehti kirjoittaa: Videolta nähdyssä pätkässä Cloud ja Sephiroth ottivat komesti koreografioidussa taistossa yhteen...
Joten eiköhän se Sepi oo.
Ja sinähän uskot kaikkeen mitä lehdissä sanotaan? Voin ihan omasta kokemuksesta sanoa että pelilehdet ovat erehtyneet todella monessa asiassa koskien pelejä joten en yhtään ihmettelisi vaikka tämäkin olisi virhe, vaikka kuka tietää. Itse olen 100%:sti sillä kannalla että kyseinen henkilö ei ole Sephiroth.
Yurikosan
20.11.2003, 19:31:34
hmm.. Palaakohan One Winged Angel biisi (lopputaistelu FFVII) myös ? En tiedä sopisiko tuo elokuvaan vai ei mutta ainakin tietäs kuka sieltä käpsyttelee kun alkas One Winged Angel pyörii taustalla ;)
SDNKorento
21.11.2003, 12:30:44
One Winged Angel soi varmasti, soihan se trailerissä ja hyvinhän se sopii tyyliin. Toinen asia soiko muita tuttuja biisejä Aeriksen lisäksi. Sehän on lähes pakollinen nyyhkykohtauksiin. Mihin vaikka Jenova sopisi?
Prinsessa Garnet
21.11.2003, 13:08:22
Niin tuosta tulikin mieleen eräs kysymys,JOS tuo tyyppi on Sephiroth.Missä sen Masamune on???
Sehän taistelee tossa trailerissa jollain toisella miekalla.
Orion666
25.11.2003, 15:32:19
Originally posted by Roakel
Ja sinähän uskot kaikkeen mitä lehdissä sanotaan? Voin ihan omasta kokemuksesta sanoa että pelilehdet ovat erehtyneet todella monessa asiassa koskien pelejä joten en yhtään ihmettelisi vaikka tämäkin olisi virhe, vaikka kuka tietää. Itse olen 100%:sti sillä kannalla että kyseinen henkilö ei ole Sephiroth.
:P No pistinpähän vaan pienenä lisänä tohon mun kysymykseen, johon muuten kukaan ei ole vielä vastannu!!
Yooha
26.11.2003, 13:15:52
Hiukan huvittavaa katsella kuinka ihmismassat spekuloivat leffaa, josta ovat nähneet vain trailereita ja pari hassua kuvaa. No, onhan se toki mukava yhdessä odottaa messiaan uutta tulemista ja kehitellä omia juoni- ja hahmoteorioita, huvinsa kullakin.
Itsekin tietty odotan kyseistä leffaa ja totisesti toivon, ettei siitä tule toista Spirit Withiniä. "Toivo parasta, pelkää pahinta". Itseäni mietityttää tullaanko elokuvassa näkemään missään muodossa eliittiryhmä Turksia, nimittäin jos Renon onnistuvat tavalla tai toisella juoneen ymppäämään, olen todella otettu ja ostan DVD:n vähintään kolmena kappaleena. "No one gets in the way of Reno and the Turks!"
jedat
28.11.2003, 11:53:34
Kuten Yooha jo tuossa kerkesikin mainita niin olisi tosi mukavaa nähdä leffassa myöskin The Turksit mutten taida kumminkaan ostaa sitä kolmena kappaleena siltikään vaikka olisikin kuten Yooha *osoittaa sormella Yoohaan* sanoi aikovansa. The Turksien lisäksi toivottavasti siinä on Cloud-tiimi *katsoo sivusilmällä Chackie Chanin seikkailuja* eli siis Nanaki(RedXIII), Cid Highwind ja Cait Sith, muulla ei ole väliä kunhan nuo kaikki ovat mukana niin ainakin MINÄ hankin sen niin käsiini vaikka rapakon takaa Ryssiltä(Tiedättehän, lännessä on itä...) tai Ameriikoista.
SDNKorento
28.11.2003, 19:22:46
Ehdottaisin, että FFFin tekisi ryhmätilauksen rapakon takaa tai vaikka itse japanista. Miten olisi? Saataisiin se ainakin vähän aikaisemmin :D
Kuulostaa erittäin hyvältä, mutta ehkä liian aikaista alkaa tollasia suunnittelemaan, jos se vasta keväällä ilmestyy.
cloud-79
9.12.2003, 16:20:06
älyttömän hienolta työ näyttää!!
en nähnyt tätä mutta laitanpa tämän sitten tänne
FFVIII AC suomalainen sivusto (http://ffviiac.cleyra.org/)
tuolla muutama kuva ja jotain MP3 musaa
Sol_Badguy
9.12.2003, 18:51:36
On mahtavaa, että ehkäpä paras FF saa jatkoa, vaikkakin CG elokuvana. Minua jää kyllä harmittamaan, se että advent Childer voi kärsiä Final Fantasy The Spirits Within:nin kohtalon. Vaikka tätä kyllä epäilen.
Toinen asia joka minua häiritsi oli, että hahmot olivat liian itämaisen näköisiä... Cloud oli aivan eri näköinen, siis näin minun mielestäni. Mutta ei se kai paljoa tunnellmaa hajota; näkeehän heti Sephirothin "liekki kävelystä" että siinä hän on.
Tästäkin postista tuli pieni spammin maku ja enkä ole lukenut aimepien vastauksia, jotenka en tiedä kuinka paljon on samaa...
Ceassa
11.12.2003, 12:16:10
Mitä nyt olen ympäri nettiä kaikennäköisiä teorioita ja arvailuja lukenut, niin monet näyttävät tosissaan uskovan tuon hopeahapsisen hepun olevan Sephiroth. Ja täytyy myöntää että itsekin alan pikkuhiljaa kallistua sille kannalle.
Hahmo näyttää täysin Sephirothilta, ainoastaan ilman niitä pitkiä hiuksiaan, jotka tosin on hyvinkin voitu pätkäistä lyhyiksi, se nyt ei ole ongelma eikä mikään. Ja tuon rullatuolikaverin on puolestaan oletettu olevan itse Jenova,kenties Aerithin ruumiin omaavana. Tuossa on järkeä siinä mielessä, että jos tuo salaperäinen heppu on Sephiroth, niin hankala kuvitella hänen kunnioittavan ja kumartelevan ketään muuta kuin Jenovaa.
//Niin, ja joku ihmetteli että missä Sephyn Masamune on. Kyllä tuo minusta kummallisesti näyttää siltä, että hahmolla on Masamune käsissään siinä taistelupätkässä. Potkikaa minua, minen ole noihin miekkoihin sen kummemmin perehtynyt, mutta pitkä ja vähän käyrä, kyllä se Sephyn miekalta minun silmiini näyttää . :P
Prinsessa Garnet
11.12.2003, 16:27:08
//Niin, ja joku ihmetteli että missä Sephyn Masamune on. Kyllä tuo minusta kummallisesti näyttää siltä, että hahmolla on Masamune käsissään siinä taistelupätkässä. Potkikaa minua, minen ole noihin miekkoihin sen kummemmin perehtynyt, mutta pitkä ja vähän käyrä, kyllä se Sephyn miekalta minun silmiini näyttää .
Mielestäni se ei näytä ollenkaan Masamunelta.Liian lyhyt, ja siinä on vissiin kaksi terää, vai näenkö harhoja?
Ceassa
11.12.2003, 17:20:24
Minä en itse ole yhtään varma miltä Masamunen kuuluisi näyttää, FF7:n perusteella tiedän vain että se on pitkähkö ja plaa plaa, mutta katsokaa itse täältä (http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/c/e/ceassa/1071159253178.jpeg) ja valaiskaa minuakin, miltä se teistä näyttää. Ei se tuokaan miekka mikään kovin lyhykäinen ole, eikä suinkaan kaksiteräinen, vaan tuossa kahvassa (... (mikä lieneekään)) roikkuu tuollainen ihme röyhelö, joka tietyissä kohdissa saattaa näyttää siltä kuin siinä olisi toinen terä.
Minua jäi pikkuriikkisen vaivaamaan tuossa keskimmäisessä rivissä vasemmalla olevassa kuvassa tuo miekan "valo", jota en videota katsoessani laittanut merkille ollenkaan mutta kun kävin sen äsken läpi melkeimpä kuva kuvalta niin huomasin että tuo valo heijastuu hetken aikaa melkoisen voimakkaasti tuosta miekasta, liukuen sen päästä päähän. Aivan kuin miekkaa olisi jotenkin yritetty korostaa, kun ei tuossa kohdassa paljonkaan valonlähteitä näyttänyt olevan ja se heijastus tuntui tulevan melkein tyhjästä (tässä vaiheessa saa nyppäistä, jos alan puhumaan jotain ihan päätöntä).
Niin, ja vielä pieni kysymys: eihän tuo hahmon Cloudia vastaan loitsima taika vaan ole Holy (http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/c/e/ceassa/1071159224850.jpeg)?
Hawkeye
12.12.2003, 12:37:18
Originally posted by Ceassa
Minä en itse ole yhtään varma miltä Masamunen kuuluisi näyttää, FF7:n perusteella tiedän vain että se on pitkähkö ja plaa plaa, mutta katsokaa itse täältä (http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/c/e/ceassa/1071159253178.jpeg) ja valaiskaa minuakin, miltä se teistä näyttää.Tuon tyypin miekka näyttää enemmänkin joltain katanalta kuin Sepin Masamunelta. Tässä (http://www.foggiaweb.it/Stefano/finalfantasy7/Immagini/Sephiroth/1%20Sephiroth.jpg) on kuva Sepistä ja miekastansa, aika selvä ero. Että ei se Masamune ole, ellei hän sitten ole nimennyt uutta miekkaansakin Masamuneksi.
Medic44
12.12.2003, 13:27:29
Tai sitten vanha kunnon miekkamme on poikki.
Tosin voihan Sephy ottaa jonkin muunkin miekan, jos kerran..
Niin, ja vielä pieni kysymys: eihän tuo hahmon Cloudia vastaan loitsima taika vaan ole Holy?
..tekee elokuvassa jo matra-magicciäkin
Ceassa
13.12.2003, 12:25:36
Uusi skanni, uusi skanni!
http://www.squarenet.info/gfx/news/765_image_1.jpg
Repesin tuolle alavasemmalla olevalle kuvalle. Aivan kuin Cloudilla olisi aurinkolasit päässä. || Niin ja arskathan ne tosiaan ovat, en aiemmin tummalta ruudulta niin tarkkaan nähnyt, duh || Khih. Khuul.
Kreifi
13.12.2003, 12:42:21
No siis, onko tuo miekan kanssa heiluva heppu muka Sepi?
Ja uskon että tuota miekkaa hiukan lyhennetään kuitenkin, se meinaan on aika pirun pitkä, ollakseen mitenkään käytännöllinen.
Alkujaan kirjoittanut Kreifi
No siis, onko tuo miekan kanssa heiluva heppu muka Sepi?
Epäilen vahvasti. Joku Sephiroth fanaatikko/klooni/seuraaja tms.
Minä sain ainakin sellaisen kuvan siitä trailerin pätkästä, jota voisi itseasiassa teaseriksi kutsua, että se joka oli siinä rullatuolissa kaavun kanssa olisi Sephiroth.
Medic44
13.12.2003, 14:03:18
Hmm.. jotenkin tuosta uusien kuvien metsiköstä tulee mieleen se se.. Ancient Forrest. Palanevatkohan sille seudullekkin?
Ja kukahan lie tuo uusi hahmo joka kuvissa näkyy.. Vaikuttaisi hieman vampyyriltä, mutta eiväthän he käytä moisia aseita mitä tuossa näkyy olevan..
Tarkempi tarkastelu osoittaa hahmoja olevan useampikin (ks. toisen kuvan taustaa, josta hahmottuu hahmo aseen kanssa ja itse ase näyttäisi vincentin aseelta)...
Hmm.. Sekava postaus, mutta lieneekö haittaa..
Huoh, kun itselläni on AIVAN vaiheilla mihin uskon.. joten nyt on vaikea alkaa vastaamaan että mihin itse uskon. Mutta ei se mun mielestä sepi ole ;) Se pyörätuolissa voisi olla sepi, koska näyttäisi olevan sopivan pitkä, verraten henkilöön siinä tuolissa, muttamutta. Ei voi tietää ;) Kesällä se nähdään, toivottavasti.
ffviiac
13.12.2003, 20:18:56
Moi, eka posti täällä..Heh
No onhan niitä teorioita mutta minun teoriani on että pyörätuolissa istuva olisi Hojo. Tämä MM joka käyttää samallaista Kodachia kuin Sephiroth niin olisi kloonattu Sephirothin DNA: sta. Jos katsotte FFVII:AC julistetta niin katsokaa kuinka Cloudin ja Sephirothin DNA yhdistävät siinä ja keskellä on Advent Children logo. Kyseessä voi olla että Cloudin ja Sephirothin DNA on otettu ja siitä on luotu MM. Sitten tuohon uuteen skanniin. Cloud näyttää ajavan jossakin metsässä joka muistuttaa minulle Sleeping Forestia ennen kuin mennään Forgotten Cityyn. Ja uuteen henkilöön. Jos katsotte hänen naamaa, hän muistuttaa jotenkin Sephirothia. Hän voi olla Cloudin vihollinen tai jopa hänen puolellaan. Sitä ei kukaan kyllä tiedä mutta odotetaan että kun Square Enix julkaisee tietonsa ja videonsa Jump Fiestassa niin saadaan ehkä uusi traileri ja uutta tietoa henkilöistä ja tarinasta. Toivottavasti. Itse saan DVD:een heti kun ilmestyy kun yksi tutuistani menee vaihto-oppilaaksi Japaniin ensi vuoden puolella. =D
Prinsessa Garnet
13.12.2003, 20:54:29
Tuon uuden kuvan perusteella voisi päätellä että koko elokuva ei sijoittuisikaan pelkästään Midgariin. Haluaa ehdottomasti nähdä Nibelheimin ja Shinra Mansionin!
Kiinnostaa myös tavattomasti tuo uusi tyyppi. Näyttää kyllä hieman Sepiltä. Olisikohan yksi Hojon Sephiroth-klooneista?
David A. Mage
14.12.2003, 13:07:04
Alkujaan kirjoittanut Kreifi
Ja uskon että tuota miekkaa hiukan lyhennetään kuitenkin, se meinaan on aika pirun pitkä, ollakseen mitenkään käytännöllinen. Pläh. Nodachit on pitkiä, ja jos sellaisen heiluttaja osaa käyttää sitä, hän saa aikaan myös tuhoa. Yhtä hyvin voisi verrata länsimaisia lyhyttä miekkaa ja kahden käden iskumiekkaa keskenään. Sephirothin Masamunessa sattuu vain olemaan tavallista lyhyempi kädensija tavanomaiseen nodachiin verrattuna.
ffviiac
Jos katsotte hänen naamaa, hän muistuttaa jotenkin Sephirothia. Eikä muistuta. Sephiroth on tätä nykyä ruma. Sitä paitsi hän käyttää vähemmän huulipunaa kuin Seph. Jos hän jotakuta muistuttaa, niin Kingdom Heartsin Rikua, jos Riku vain olisi unohtanut nukkua muutamaan viikkoon. On hepun silmissä muuten hauska mako-kiilto, joka sitten hiusten värin, aseen ja nahkapuvun kanssa jääkin mielestäni ainoiksi samankaltaisuuksiksi Sephyn kanssa.
Ei se tuokaan miekka mikään kovin lyhykäinen ole, eikä suinkaan kaksiteräinen, vaan tuossa kahvassa (... (mikä lieneekään)) roikkuu tuollainen ihme röyhelö, joka tietyissä kohdissa saattaa näyttää siltä kuin siinä olisi toinen terä. On siinä kaksi terää. Kun katsoo hieman tarkempia kuvia (Esmes RPGFanista (http://www.rpgfan.com) löytyy muutama (http://www.rpgfan.com/pics/ff7-ac/index.html)) näkee selvästi, että kyseessä on kirjaimellisesti kaksiteräinen miekka.
Mutta kukas onkaan tuo uudemman skannin vasemman yläkulman uusi geelitukka? Ja missä viipyy vanhat hahmot? Selviääkö se edes ensi numerossa?
Herää vielä vain kysymys, että miksi ihmeessä heidän piti tehdä siitä tällainen tietokoneanimaatio? Tai ainakin se, että miksi heidän piti heittää jokainen vanha hahmo rumennusleikkaukseen, Sephirothia ei voi kukaan ottaa tuon näköisenä vakavasti, enkä minä pidä Cloudinkaan uudesta lookista. (Siis ihan kasvoilta että vaatteiltaankin). Jos minun mielipidettäni kysytään, Ehrgeizissä näkynyt kasvodesign oli molempien hahmojen kulta-aikaa. Heitän kuvan spoilerlaatikon sisään ihan siksi, etten jaksa leikata sitä:
Kuvassa esiintyy muiden kera muuan FFVII-hahmo, joka liittyy vahvasti Cloudin menneisyyteen.
Kyseessähän on sitten herra nimeltä Zack. Painakaa tuosta (http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/f/i/fizbandantilus/1071403107917.jpeg) jos haluatte nähdä Cloudin ja Sephin kukkeimmillaan.
ffviiac
14.12.2003, 14:52:00
Eikä muistuta. Sephiroth on tätä nykyä ruma. Sitä paitsi hän käyttää vähemmän huulipunaa kuin Seph.
Minun mielestä se paljon näyttää Sephirothilta.
Kreifi
14.12.2003, 16:53:48
Originally posted by David.A.Mage
Pläh. Nodachit on pitkiä, ja jos sellaisen heiluttaja osaa käyttää sitä, hän saa aikaan myös tuhoa. Yhtä hyvin voisi verrata länsimaisia lyhyttä miekkaa ja kahden käden iskumiekkaa keskenään. Sephirothin Masamunessa sattuu vain olemaan tavallista lyhyempi kädensija tavanomaiseen nodachiin verrattuna.
Sepin miekka on selvästi liioiteltu, eikä se ole käytännössä paras mahdollinen ase. Noin pitkät aseet ovat jo keihäitä ja keihäinä toimivat parhaiten.
Lisäksi ylipitkät miekat menvät yleensä tahattoman komiikan puolelle, mutta animekansahan ei siitä mitään tiedä.
X.Auron.X
16.12.2003, 14:01:22
Itse odotan elokuvaa innolla tuohan on mahtavaa, että FFVII:stä tulee jatko-osa en lukenut kaikkia foorumin viestejä joten oletteko nähneet uuden lehtiskannauksen?
Prinsessa Garnet
16.12.2003, 14:14:55
Kyllä olemme.Itseasiassa se on liitetty tälle sivulle.Noin kymmenen viestiä ylempänä vain.
(Vieläkin hymyilyttää nuo Cloudin lasit :D )
ffviiac
16.12.2003, 20:35:31
No nyt löysin infoa että yksi japanilainen on kääntänyt tuosta uudesta skannista jotain. Löysin tämän käännöksen http://www.ff7ac.net foorumeilta.
3 clones are after that are somewhat bounty hunters. The other mystery man from the trailer is also after Cloud.
Ceassa
16.12.2003, 20:48:46
Samaisella foorumilla sanotaan myös, että elokuvassa tullaan näkemään kaikki VII:stä tutut hahmot, myös Aerith (jossain muistelopätkässä, veikkaisin, mutta eihän sitä koskaan tiedä).
Niin, ja Squarehan oli nyt sitten käsittääkseni vahvistanut että tuo trailerissa nähty mysteerimies ei ole Sephiroth. Tuon voi osittain päätellä jo tuosta uuden skannin käännöksestäkin, luultavasti MM on vain klooni, mutta itse asiassa tuossa ei tarkkaan sanota sitä, vaan hahmoa kutsutaan yhä mysteerimieheksi. "The other mystery man from the trailer is also after Cloud"?
Ceassa
17.12.2003, 13:15:00
(anteeksi tuplat, yhdistäkää postit sitten myöhemmin jos haluatte mutta herätän nyt huomion postaamalla uuden, kun kukaan ei kuitenkaan huomaa tätä jos editoin tuohon aiempaan)
Nimittäin uusi skanni jälleen! Plaa plaa... Barret! Plaa... Metsä, plaa, taistelua, plaa, Aerith ja Cloud siitä tietystä kohtauksesta. Ihastelkaa.
//Uhups, kun iso, ehkä parempi laittaa linkkinä. Tässä. (http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/35editeurs20031217_105808_0_big.jpg)
ffviiac
17.12.2003, 13:35:17
WOW! Mahtavaa kamaa! Kiitti Ceassa! :D Täytyypäs päivittää heti sivut.
Prinsessa Garnet
17.12.2003, 13:44:17
Onko tuo alavasemmassa oleva Shiva summon? Näyttää ihan siltä.(Tai sitten katson jälleen kerran kieroon.)
//voisin muuten veikata että tuo tumma hahmo oikealla,barretin alapuolella voisi olla Vincent...
Medic44
17.12.2003, 14:07:58
HEEETKINEN!
Eikai tuo henkilö uudessa scannissa vain ole Barret? Jotenkin siltä vahvasti näyttäisi nimittäin.
Ainakaan se ei kyllä vastaa mielikuviani vanhasta kunnon Barretista.
Muista kuvista nyt ei jaksa vielä analysoida.
ffviiac
17.12.2003, 14:43:00
Kyllä se näyttää Barretilta ja siitä voi olla varma että se on Barret kun katsoo hänen kättään.
Nitromethane
17.12.2003, 20:51:17
Originally posted by Medic44
HEEETKINEN!
Eikai tuo henkilö uudessa scannissa vain ole Barret? Jotenkin siltä vahvasti näyttäisi nimittäin.
Ainakaan se ei kyllä vastaa mielikuviani vanhasta kunnon Barretista.
Muista kuvista nyt ei jaksa vielä analysoida.
Tosiaan, jos tuo mies nyt on Barret, niin onko hän muuttanut hius tyyliä vai mitä hänelle on tapahtunut?! Ei tosiaankaan tuo mieleen sitä vanhaa kunnon Barrettia...
Mutta nuo muut kuvat ovat kyllä aika nättejä. Näyttäisi siltä, että tuo metsä noissa kuvissa olisi joko Sleeping Forest tai sitten Forgetten Capitalin metsä. Vertaa oikeassa alalaidassa olevaa kuvaa missä Cloud laskee kuolleen Aeriksen siihen pieneen lampeen (leffassa siis todennäköisesti muistelukohtaus kyseisestä tapahtumasta!!!) ja noita muita kuvia, niin mielestäni nuo metsät näyttävät samalta. Eli näyttäisi siltä että jokin leffan kohtauksista käydään Forgotten Capitalissa (tai sitten Sleeping Forestissa). Nyt vain Squaren infoa odottelemaan :)
Ceassa
17.12.2003, 21:44:02
Juu, se tosiaan on Barret (hänen nimensä lukee tuossa kuvan vieressä, japanin kielellä tosin, mutta olen 99,9 % varma että teksti tarkoittaa Barretia). Ja hän näyttää mielestäni erittäin hyvältä. Ottakaa huomioon se, että hahmojen ulkoasu on hyvinkin voinut muuttua noiden kahden vuoden aikana, jotka itse pelin ja elokuvan väliin jäävät.
Minunkin mielestäni tuo alavasemmalla olevissa kuvissa esiintyvä hahmo näyttäisi olevan Shiva. Hienoa, jos summonitkin (tai edes osa niistä) on jollain keinolla saatu sovitettua elokuvaan, itse ainakin tahtoisin kovasti nähdä niitä. :]
Tuo skannin yksi kuva, eikös tuo kuvaa Junonia? Tai ainakin minun silmiini se näyttää siltä (tai no duh, aluksi se näytti Temple of the Ancientsilta, mutta tuo tykinoloinen antaa kyllä jonkin sortin mielikuvan Junonista).
//ANTEEKSI kun puhun taas puutaheinää. En ole pitkään aikaan sitä kohtaa pelannut, niin en voi kaikkea muistaa, duh. ^^ (Solid_Snaken viestiin tuolla alapuolella viitaten siis)
Ja vielä muuta huomioitavaa, onko tuo yhdessä kuvassa leijaileva uhkaavan näköinen "pilvi" jokin Weaponeista?
//ffviiac, nyt se näyttää FFX:n Siniltä, jolla on... jalka. :D
Medic44
17.12.2003, 22:06:53
Kaipa se Barret pitää sitten tuon näköisenä hyväksyä, noh.
Mitä tuohon "shivaan tulee" ei se minusta siltä näyttäisi.. Jos katsotta ihan vasemmassa alanurkassa olevaa kuvaa näyttäisi että vaaleita hahmoja olisi kaksi => nopeaa liikkumista efekteineen. Eikä shiva tietääkseni ole niinkään nopea vaan ihan vain tavallinen summoni, joka sitä iceä heittää.. eikä iceä sinänsä näy.. uusi hahmo?
Vaikka FF7ssahan ei tietenkään trancea ollut, tuli mieleen jostain syystä että tämä meidän "mystery man":mme olisi tullut transsiin ja muuttanut väriään. Hieman samaa näköä nimittäin..
Tästä taivaalla leijuvasta hahmosta..
Tästäkin minulle tulee mieleen "mystery man":mme. Minulle on tulossa pian pakkomielle kyseisestä henkilöstä. Vaikuttaisi että tämä hahmo olisi hypännyt ylös ja lataa jotain magicciä.. Taian sinisestä väristä ei voisi kyllä muutakaan päätellä kuin .. kuin.. Holyä? Enpä tiedä..
(edit: niin joo ajattelin koko ajan myös mahdollisesti vincenttiä, mutta unohdimpas kirjoittaa )
Muuten, toiseksi ylimmässä kuvassa vasemmalla:
Mystery Man:mme ampuu aseella.
FF7ssahan eräässä kohdassa taas Cloud sanoo:
"Sephiroth would never use a gun".. Tämä siis tarkoittanee, että mestarimme ei ole tullut takaisin?
ffviiac
17.12.2003, 22:12:26
Alkujaan kirjoittanut Ceassa
Ja vielä muuta huomioitavaa, onko tuo yhdessä kuvassa leijaileva uhkaavan näköinen "pilvi" jokin Weaponeista? [/B]Jos katsot tarkkaan. Katso viittaa. Tulee mieleen Vincent. Katso niitä kenkiä jotka näkyvät selvästi. Tulee mieleen Vincent. Katso hahmon muotoa. Tulee mieleen Vincent. Eikös tulekin mieleen Vincent?
:D
Auroth
18.12.2003, 11:49:52
No nyt alkaa näyttää lupaavalta.
Barret on kewl :)
Alan varmaan tosissaan odottaa tätä leffaa =)
Solid_Snake
18.12.2003, 15:13:39
Tuo skannin yksi kuva, eikös tuo kuvaa Junonia? Tai ainakin minun silmiini se näyttää siltä (tai no duh, aluksi se näytti Temple of the Ancientsilta, mutta tuo tykinoloinen antaa kyllä jonkin sortin mielikuvan Junonista).
Miten se voi antaa mielikuvan Junonista, kun Junonin tykki siirrettiin 2 cd:llä Midgariin jotta Sephirothin luoma suojakenttä saataisiin tuhottua. Ja Diamond Weapon sattu mukavasti tulilinjalle :D
Ja itsekin olen odottanut innolla siitä lähtien kun näin Pelaaja-lehdessä jutun elokuvasta
EDIT#1 Nyt tuli sitten sählättyä ja viesti tuli kahesti. Poistakaa joku Moderaattori toi ylempi
ffviiac
19.12.2003, 17:49:48
Yksi uusi kuva ja kaksi uutta skannia. Myös tarkemmat ja isommat kuva monista kuten Aeris flashback.
Tässä linkki:
http://www.squarenet.info/main.php?site=sn-news&id=782
X.Auron.X
19.12.2003, 18:25:03
Hienoa tuo hyppäävä ukko kuun luona näyttää ihans Sephirothilta tai ainakin sain mielikiuvan Sephirothista kun katsoin kuvaa...
Prinsessa Garnet
19.12.2003, 18:54:02
Hienoa tuo hyppäävä ukko kuun luona näyttää ihans Sephirothilta tai ainakin sain mielikiuvan Sephirothista kun katsoin kuvaa...
Niin,se ei voi olla Sephiroth. Se on varmasti Vincent.Aivan Vincent.
Sitten kuviin.Se ei ollutkaa Shiva sitten :( . No toivottavasti näemme summonointia kuitenkin.
Tuo uusi kuva jossa on Cloud ja jotain mustaa josta ei saa heposti selvää...tai ainakaan minä en saa selvää,no...kertokaa mielipiteenne olisiko se mahdollisesti Chaos?Jotenkin se musta juttu vain näyttää siiveltä.Taidan vain kuvitella...
ffviiac
20.12.2003, 17:41:17
Ja uusi Advent Children trailer :P
http://ffviiac.cleyra.org/media.html
Tuolta sen voi ladata. Hienolta näyttää mutta tuo on vain kuvattu huonosta kuvakulmasta. :(
Prinsessa Garnet
20.12.2003, 18:44:46
Tuttu musiikki soi taustalla ja Vincent näkyy :) .
Harmi kun traileri on noin huonosti kuvattu...toivottavasti pian löytyy parempia.
(Katsoin tuota taistelukohtausta vähän aikaa ja aika nopeasti se cloud kaivaa uuden miekan esiin kun se outo tyyppi heivaa edellisen pois...mitäköhän minä tälläkin tarkoitin.)
Epicrates
20.12.2003, 19:05:55
eiköhän Cloud lyö kädellä tai sit sillä oli lantiolla toinen tikarin tapainen pieni miekka?
ffviiac
20.12.2003, 19:48:08
Cloudilla on salainen ase mukana. Kutsun sitä itse "Junior Buster Blade" :)
Tässä on muuten käännös siitä trailerista.
Man: So I hear you've been living with orphens. Wouldn't you like to see them smiling again? Our ultimate goal is to restore the world, Cloud.
Cloud: I don't think we can help anyone. Family, friends... who (is left?) [Not sure on this one...]
Woman: Was the way I died a good way? [Could this be Aeris? It sounds like there is no self confidence]
Man: The life stream is the thing flowing in our bodies... It fights with the wicked substance that has penetrated us.
Cloud: I have decided that I must live for you...
Woman: It(He?) is a spirit that fights alone.
Girl: We want to join (go with?) Cloud...
Man: It seems those people have obtained the head of Jenova. [Could it be refering to the unknown enemies?]
Cloud: Reunion? You feel too, then.
Cloud: I think that I want to be forgiven. Yes... I want to be forgiven...
Woman: It was defeated in (by?) our memories?
Nitromethane
22.12.2003, 20:48:54
Kyllä mielenkiinto leffaa kohtaa vain kasvaa ja kasvaa näiden uusien kuvien ja trailerin jälkeen. Nostalgiaa tuo varmasti tuo Aeriksen flashback mikä näkyy tuossa uudessa trailerissa. Hienoa myös nähdä että Vincent ja Barretkin ovat mukana ruodussa, toivotaan että kaikki muutkin vanhat kunnon hahmot olisivat mukana. Toivottavasti Square antaa lisä infoa leffasta mahdollisimman pian. :)
JussiMatti
23.12.2003, 0:17:40
Advent Children tuskin (huhuista huolimatta) tapahtuu kaksi vuotta VII:n jälkeen, koska eihän se ole mahdollista! Aeriksen valkoinen magia tuhoaa maapallolta kaiken, mikä voi sitä voi uhata, mukaan lukien ihmiset, eli FFVII:n väki Red XIII:ta lukuunottamatta tuhoutuvat VII:n loppukohtauksessa.
Niera Kuuranpoika
23.12.2003, 1:32:00
Missään vaiheessa FFVII:n aikana ei kiistattomasti sanottu että ihmiskunta tuhoutuu. Bugenhagen kyllä spekuloi sen mahdollisuutta, mutta se ei silti ollut varmaa. Myöskään loppukuvissa ei kerrottu tarkemmin mitä ihmisille tapahtui. Midgar kyllä raunioitui, mutta siitä ei voida vetää maailmanlaajuisia päätelmiä. Sitäpaitsi, jos Square Enix itse sanoo Advent Childrenin tapahtuvan kaksi vuotta pelin jälkeen, ei ole syytä asiaa epäillä. Julkaistuissa kuvissa myöskin nähdään esimerkiksi Cloud katselemassa tuhoutuneen Midgarin raunioita, joten ei se senkään puolesta voi tapahtua ainakaan ennen pelin loppua.
Nitromethane
2.1.2004, 13:57:51
Originally posted by JussiMatti
Advent Children tuskin (huhuista huolimatta) tapahtuu kaksi vuotta VII:n jälkeen, koska eihän se ole mahdollista! Aeriksen valkoinen magia tuhoaa maapallolta kaiken, mikä voi sitä voi uhata, mukaan lukien ihmiset, eli FFVII:n väki Red XIII:ta lukuunottamatta tuhoutuvat VII:n loppukohtauksessa.
Jos Square sanoo, että Advent Children tapahtuu kaksi vuotta FF VII:n tapahtumien jälkeen, olisi aika ihmeellistä että niin ei sitten tapahtuisikaan.
Miten on mahdollista että kaikki FF VII väki kuolee pelin lopussa, jos kerta Cloud ajelee mielestäni elävän näköisenä tuolla moottoripyörällä ja katselee noita edellämainittuja Midgarin raunioita. Vincent:kin näyttäisi hyppivän paremmin kuin FF VII pelissä ja vielä aivan elävänä. Ja kyllähän tuo Barretkin ihan elävältä tuossa lehti skannaus kuvassa näyttää ja miten selität Mysterymanin ja nuo "kloonit"... En tiedä mistä olet nämä ajatukset saanut mieleesi, mutta kaikki tämän hetken faktat ovat sanojasi vastaan.
Katastrophe
2.1.2004, 17:18:35
O_o Olen törmännyt samanlaiseen spekulaatioon joka puolella internetiä, yllättävän monet ovat ehdottomasti sitä mieltä että koko ihmiskunta koki katkeran kuolon pelin lopussa.
Mietityttää vain että mistä samperista nämä kaikki ihmiset oikein johtopäätöksensä vetävät.
Bugenhagen selittelee kyllä kovasti että Holy tuhoaa kaiken mikä koituu planeetan mielestä tuhokseen. Tämä käsittää siis myös ihmiset mikäli planeetta on sitä mieltä että ei niistä mitään hyvää koidu loppupelissä kuitenkaan.
Ja koska FFVII:n loppu jäi niin komiasti aukinaiseksi, niin eiköhän Advent Children nyt sitten viimeistään selitä sen, että Holy tuhosi ainoastaan planeettaa uhkaavan Meteorin. Ja jätti ihmiskunnan kärvistelemään.
Vois tietysti miettiä että kun Square kerran on heittänyt ekologista propagandaa Seiskaan niin ihmiskunta ajaa pelin universumissa itsensä lopulta turmioon eikä siinä tarvita minkään sortin Meteoreja eikä Holyja varmistamaan asiaa. Kuten Red XIII ja pentunsa ravaamassa Midgarin raunioilla epäilemättä todistaa. Mutta sekin, kuten tekstit osoittavat, on tuhansien vuosien päässä. Sisso.
Ja kun trailerin alussa kerran seisoo "2 years later" niin onhan se nyt jo ihme jos ei sitä usko.
Vitsit että olen fanaattinen koko Final Fantasy VII:stä. :P
Clacier
4.1.2004, 19:51:54
Tässä (http://www.adventchildren.net/default.htm) olisi erittäin hyvä ja monipuolinen Advent Childrenia koskeva sivusto. En löytänyt linkkiä sinne FFfinin pääsivulta, ffviiac:n kotisivuilta enkä myöskään tästä topicista, joten ajattelin että ette tiedä siitä. Whatever. Taitaa kuitenkin olla tähän mennessä paras aihetta koskeva sivusto mitä itselleni on tullut vastaan.
Juripa
15.1.2004, 11:44:29
En tajua miksi jotkut suorastaan jumaloi FF7:skaa? Olen vetänyt pelin monta kertaa läpi ja voin sanoa että kymppikin on sitä parempi. En väitä että peli olisi huono mutta sen jumaloimine menee minusta överiks (no ok tässä oli siitä pelistä...)
Minua ei tuo AC niin paljoo kiinnosta mutta kaipa sen voisi ostaa jos halvalla saa, siis sitten kun se tulee. Jos leffa olisi perehtynyt siihen peliin eikä sen jälkeen, niin sitten se olisikin ehkä katsomisen arvoinen. Pitäisi perehtyä enemmän siihen juoneen. Minä kun en tosta leffasta tiedä mitään :)
SDNKorento
15.1.2004, 12:09:36
Alkujaan kirjoittanut YuRiPa
En tajua miksi jotkut suorastaan jumaloi FF7:skaa? Olen vetänyt pelin monta kertaa läpi ja voin sanoa että kymppikin on sitä parempi. En väitä että peli olisi huono mutta sen jumaloimine menee minusta överiks (no ok tässä oli siitä pelistä...)
En kyllä minäkään, mutta se johtuu varmaan siitä, että FF7 oli ensimmäinen FF monille. Se taisi iskeä koviten, sillä monille FF eivät olleet yhtään tuttuja.
Leffaa, kyllä odotan innolla, onhan se aivan eri pohjalta kuin Spirit Within. Tällä kertaa odottaa tutut hahmot ja aah... niin mahtavat taistelut miekoilla. Tosin liikaelämöinti ja hype saattaa kaataa muuten kohtalaisen nautinnon.
ffviiac
15.1.2004, 15:14:39
Alkujaan kirjoittanut YuRiPa
Minua ei tuo AC niin paljoo kiinnosta mutta kaipa sen voisi ostaa jos halvalla saa, siis sitten kun se tulee. Jos leffa olisi perehtynyt siihen peliin eikä sen jälkeen, niin sitten se olisikin ehkä katsomisen arvoinen. Pitäisi perehtyä enemmän siihen juoneen. Minä kun en tosta leffasta tiedä mitään :) Monet jumaloi FFVII:tä (minä myös) koska se oli ensimmäinen FF peli monelle kuten drgonfly sanoi. Siinä on helkkarin hyvä juoni, helkkarin hyvät hahmot ja muut. Jos nyt sanotaan niin, minuun ei sitten taas kymppi iskenyt. Ja minä en tajua miksi joku voi jumaloida sitten X-2 peliä. :P
Jos haluat tietää Advent Childrenin tarinasta jotakin, mene:
http://www.ff7ac.net
tai
http://www.adventchildren.net
Minä kun omat sivuni pistin tauolle :D
http://ffviiac.tenjitsu.net
Mitä mieltä ootte siitä, että onko ton "hopeahiuksisen tuntemattoman vihollisen" miekka Sephin masamune? Must se on vähän liian lyhyt ja liian leveä oikeeks Masamuneks, mutta toi traileri voi vähän hujestaa ku ei oo mitään parasta laatua :D
Niin elikkä mitä mieltä ootte :huh: ???
Niin ja kuulin, että yhtä squaresoftin työntekijää on haastateltu ja se oli kuulemma sanonut, että Aeris "saattaa" esiintyä Advent Chldrenissä. Vaikuttaaa aika lupaavalta eikö? :D
Nonih siin tais olla kaikki täl erää... Nyt vaan odottelemaan uusia trailereita ja uutta tietoa :P ;D
ffviiac
15.1.2004, 18:43:58
Er, se ei ole Sephirothin Masamune. Se on tupla-teräinen katana. Ja Aeris esiintyy Advent Childrenissä, kuva on, mutta se on flashback. Ja odotan myös itse innolla uutta traileria ja tietoja ;)
Hmmh... Entäs tämä Salaperäinen kaapumies? Sattuisko se olemaan itse One Winged Angel? Luulenpa niin, mutta ilman todisteita on paha sanoa mitään :( No ton traileri jutskan mukaan se vanha valkopää ainakin esiintyy siinä elokuvassa mut kuinka keskeinen hahmo sillä on koko elokuvassa? Kuka tietää... Tämmönen odotus on PIINAAVAA! :D Toivottavasti uusia tietoja saapuu nettiin jo lähiaikoina ni ei pidä kovinkaan kauan enään purra hampaita yhteen niin että leuat puutuu ;D
http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/e/k/eke91/1074187468974.jpeg
Se on kyllä aina yhtä käsittämätöntä, kun alkaa tutkimaan omia tuntemuksiaan Sephirothin nähdessään. Meinaa taju lähteä joka kerta, kun Herra Sepi seisoskelee liekeissä ja One Winged Angel soi taustalla. Miten on edes mahdollista, että joku on kyennyt luomaan jotain niin kaunista?
Tuo lyhytletti (no okei, sillä on hiukan pidemmät hiukset kuin minulla) ja lyhytmiekka ei siis ole Sephiroth (onneksi!). On spekuloitu, että olisiko tuo pyörätuolimies Sepi, Jenova tai joku muu.
Sephiroth on kuitenkin Jenova. Jenova on muokattavissa miljoonaksi eri osaksi (olihan hän oikeastaan pisin maailmaa seiskassa). Ei olisi mikään ihme, että Sephirothista olisi tehty noin "onnistunut" ja samannäköinen klooni. Siltikin.. minä toivon jotain ihan uutta.
Noh...
Minusta Sephiroth on maailmanhistorian paras pahis (moni varmasti yhtyy), itse asiassa maailmanhistorian paras hahmo (ainakin joku yhtyy). Sylkisin sikoja ja laulaisin torilla jos hän ei esiintyisi Kunnolla AC:ssä, vaan ainoastaan flashpäkkien kautta. Se särkisi sydämeni.
Olen tässä kehittänyt oman pienen ajatusleikkini, joka syntyi jo FF-TSW:in aikoihin, jolloin manasin sitä, että kyllä FF-elokuvaan nyt kunnon loppupahis pitää saada. Todella visio lähti kehittymään, kun katselin traileria, jossa on aivan upea kohta, kun tämä Mystery Man kävelee pyörätuolimiehen luokse. Upeasti leikattu, vaikka ei mitään uutta, itken joka kerta verta, kun näen tämän henkilön "katkokävelyn"/"warppailun". Siis takaisin asiaan. Minusta olisi aivan uskomattoman mahtavaa, kun leffan lopussa sitten viimein, Sephiroth, voimansa takaisin saaneena ,(ehkä Mystery Manin tarkoitus on saada Sephi takaisin voimiinsa?) nousee mahtipontisesti ylös pyörätuolista kohtaamaan Cloudin kaksintaistelussa (köh, onko täällä joku, joka ei ole muka yksin Cloudin kanssa mennyt pelissä tappamaan Sephirothia?).
Odotan hyvää juonta. Upea juoni olisi äärimmäisen mukava bonus, mutta hyvä juoni riittää. En halua todella häiritseviä epäloogisuuksia, sen sijaan voisi hiukan selventää/syventää seiskan tarinaa. Tietenkin odotan visuaalista loistoa, sekä taisteluissa, että muuten (selittämäni pyörätuolimiehen kohtaaminen) ja hitusen jotain uutta. Tietenkin One Winged Angel ja muita hyviä musiikkeja. Upeaa ja mahtavaa lopputaistelua unohtamatta. Nämä kun saan ilman mokia, rakastun.
Toivottavasti Sephiroth ei ole leffassa ihan yli-cool, joudun alkaa fanittamaan ihan tosissani. :/
Granite
20.1.2004, 12:04:38
Olipas melkein koskettavaa nähdä herra "fanitus on päävammaisille"-Kreifin heltyvän moiseen ylistykseen. :)
Kyllähän ennakkokuvat ja -videopätkät näyttävät oikein tyylikkäiltä. Lisäksi idean pelin jatko-osasta, joka ei olekaan peli vaan elokuva, on varsin mielenkiintoinen ja houkutteleva. FF7-fanit ovat kuitenkin sisimmissään vuosien ajan toivoneet jatkoa tälle mullistavalle pelille, joten rahastuksesta tuskin voidaan puhua kun megasuuren fanijoukon hartain toive viimein toteutetaan. Ja kun jatko, tässä tapauksessa animaatio, ei ole mikään kahdella markalla tehty pokemon-töherrys vaan isolla työllä ja rahalla väännetty homma niin kaikkihan on mitä luultavimmin kunnossa. FF7 (tai sen jatko) on jo pelkästään aiheena niin kestävä juttu, että vaikea sitä on mennä täysin ryssimään.
Mitäkö minä siltä odotan? Ankeita maisemia, näyttäviä taisteluita, suurieleisen ja hiukan naiivin tarinan sekä hiukan jännitystäkin. Kaksi ekaa on jo kuvien ja videoiden perusteella kunnossa, tarina luultavimmin noudattaa tuttua FF-kaavaa ja tuskin se ohjaaja nyt ihan kahvilla on.
Hyvä siitä tulee.
Originally posted by Kreifi
Minusta Sephiroth on maailmanhistorian paras pahis (moni varmasti yhtyy),Darth Vader!
Kreifi
20.1.2004, 13:37:58
Turha varmaan mainita, että tämäkin posti sisältää spoilereita FFVII:stä.
Originally posted by Graniitti
Olipas melkein koskettavaa nähdä herra "fanitus on päävammaisille"-Kreifin heltyvän moiseen ylistykseen. :)No jos jatketaan tunnustuksia, niin Sephiroth ja Lars von Trier.
Pyrin kuitenkin hehkuttamiseen, enkä fanittamiseen, usein menee överiksi. :P
Lisäksi idean pelin jatko-osasta, joka ei olekaan peli vaan elokuva, on varsin mielenkiintoinen ja houkutteleva. FF7-fanit ovat kuitenkin sisimmissään vuosien ajan toivoneet jatkoa tälle mullistavalle pelille, joten rahastuksesta tuskin voidaan puhua kun megasuuren fanijoukon hartain toive viimein toteutetaan.Jossakin vaiheessa oli keskustelua pelistä FFVII-2, johon itse suhtauduin hiukan sekavin tuntein (mitäköhän kirjoitin siihen ketjuun) ja muistaakseni aika moni suhtautui siihen nuivasti. Eipä silti, erittäin moni hihkui innoissaan.
Itse olen äärimmäisen tyytyväinen, että se nyt on leffa (en tietenkään voi varmuudella sanoa, koska en ole leffaa luonnollisesti nähnyt). Leffa on paremmin tulkittavissa "oheistuotteeksi", joka mahdollisesti antaa FFVII:n maailmalle syvyyttä.
FF7 (tai sen jatko) on jo pelkästään aiheena niin kestävä juttu, että vaikea sitä on mennä täysin ryssimään.Aiheena JA maailmana. Minusta FFVII:n maailma on kympin ohella hienoiten toteutettu maailma.
Ankeita maisemia, näyttäviä taisteluita, suurieleisen ja hiukan naiivin tarinan sekä hiukan jännitystäkin.Olisi hieno veto, jos elokuva olisi kokonaisuudessaan lohduton. Sellaisia maailmoita ei usein näe. Moinen lohduttomuus vieläpä sopisi hyvin, tulihan meteoriitti maahan ja aiheutti tuhoa. Tulkinnallisesti on mahdollista sanoa, että koko ihmiskunta koki ison muutoksen. Minun käsitykseni mukaan Holy tuhosi hiukan muutakin kuin vain sen meteoriitin.
Ja mitä FF olisi ilman naiivia tarinaa.
Kaksi ekaa on jo kuvien ja videoiden perusteella kunnossa, tarina luultavimmin noudattaa tuttua FF-kaavaa ja tuskin se ohjaaja nyt ihan kahvilla on.Minusta tämä vaikuttaa hyvältä, koska se vaikuttaa hyvältä (=näyttävältä, tyylikäältä, laadukkaasti tehdyltä) ja se tuntuu Final Fantasyltä. TSW ei missään vaiheessa tuntunut siltä. Sillä oli vain nimi, nyt meillä on koko maailma.
Darth Vader!Flametus alkakoon! Minä en ole ikinä lämmennyt "yli-paljon" Vaderille. Toki hieno hahmo hienon tarinan kanssa upeassa elokuvasarjassa (IV, V, VI).
Taidan osallistua hiukan "myöhässä" tähän keskusteluun. :P
Näin trailerin ja taivaalta satoi mannaa. Katsoin kuvat ja kusin hunajaa. FF7AC on todella kaunista herkkua, ja tuskin maltan odottaa sen saapumista "sitten joskus". hahmojen ulkonäkökysymyksiin voisi sanoa myös että eivät he ole pilanneet hahmodesignia, vaan teidän omat mielikuvanne menevät ristiin SquareEnixin näkemysten kanssa. Nämähän tosin ovat "mielipiteitä".
Tyhmempi kysymys tähän väliin, mutta kukaan ei tunnu kaipaavan Nanakia enää. Sitä en anna anteeksi jos hänet unohdetaan, sillä jostain ny perkele on saatava tietää että löytääkö se jonkun muun lajinsa edustajan jonka avustuksella hän ne pentunsa saa, jotka FF7:n loppuvideossa näkyvät
Kreifi
20.1.2004, 13:41:55
Originally posted by Lumi
Tyhmempi kysymys tähän väliin, mutta kukaan ei tunnu kaipaavan Nanakia enää. Sitä en anna anteeksi jos hänet unohdetaan, sillä jostain ny perkele on saatava tietää että löytääkö se jonkun muun lajinsa edustajanJos elokuvassa huomioidaan kaikkien toiveet, saamme FFVII - Advent Childrenin... ja lisäksi kuusi jatko-osaa. Ikävä kyllä, leffa kestää vain 1 h 30 min (tietoni voi olla väärä), eikä siihen aikaa ihan kaikki taida mahtua.
Granite
20.1.2004, 14:16:34
Jossakin vaiheessa oli keskustelua pelistä FFVII-2, johon itse suhtauduin hiukan sekavin tuntein (mitäköhän kirjoitin siihen ketjuun) ja muistaakseni aika moni suhtautui siihen nuivasti. Eipä silti, erittäin moni hihkui innoissaan.
Itse olen äärimmäisen tyytyväinen, että se nyt on leffa (en tietenkään voi varmuudella sanoa, koska en ole leffaa luonnollisesti nähnyt). Leffa on paremmin tulkittavissa "oheistuotteeksi", joka mahdollisesti antaa FFVII:n maailmalle syvyyttä.Joo, kyllähän tuo leffa-vaihtoehto tyydyttänee FFVII-hc-faneja varmasti paremmin kuin jatko-osa-peli tälle aiheelle. Omasta mielestänikin parempi, ja ennen kaikkea mielenkiintoisempi vaihtoehto. Jotakin lisuketta FFVII-fanit ovat kuitenkin sisuksissaan kaivanneet, animaatio on mitä loistavin ratkaisu.
Ja kyllä se on ihan varmasti leffa mikä sieltä on tulossa, tekijätkin ovat sen varmistaneet (ainakin Pelaaja-lehden haastattelussa) että tulossa on leffa eikä peli, ja se luultavimmiin julkaistaan suoraan DVD:lle.
Aiheena JA maailmana. Minusta FFVII:n maailma on kympin ohella hienoiten toteutettu maailma.Kympin maailma oli vähän liian pliisu ja hiukan tekemällä tehdyn oloinen, joskin ihan kiva ja toimiva sellainen. Tykkäsin paljon VIII:nkin maailmasta, scifi-henkiset ympäristöt kun vetoaa minuun.
Ja mitä FF olisi ilman naiivia tarinaa.Tätä minä tarkoitinkin. Tietynlainen naiivi suhtautuminen asioihin FF-tarinoissa kuuluu niihin ja tietyllä tavalla odotan sitä myös adventtilapsilta.
Minusta tämä vaikuttaa hyvältä, koska se vaikuttaa hyvältä (=näyttävältä, tyylikäältä, laadukkaasti tehdyltä) ja se tuntuu Final Fantasyltä. TSW ei missään vaiheessa tuntunut siltä. Sillä oli vain nimi, nyt meillä on koko maailma.Joo, minustakin Spirits Within oli ihan vehkeestä. (http://foorumit.fffin.com/showthread.php?s=&threadid=3242&perpage=15&pagenumber=2) Advent Children ja Spirits Within eivät ole kuitenkaan vertailukelpoisia keskenään, koska toinen perustuu yhteen parhaista FF:stä samoilla hahmoilla ja ympäristöllä, ja toinen....
Flametus alkakoon! Minä en ole ikinä lämmennyt "yli-paljon" Vaderille. Haista ite.
Taidan osallistua hiukan "myöhässä" tähän keskusteluun. :P Kuten sanonta kuuluu: Parempi myöhään kuin ajoissa.
leffa kestää vain 1 h 30 min (tietoni voi olla väärä),Viimeisimpien (?) tietojen mukaan rainan kesto olisi 1h 20 min.
Mie luin joltakin nettisivulta (en muista miltä) että leffa kestäiskin lähes kaksi tuntia. Sinäänsä se ei olisikaan mikään ihme koska leffan pituuttahan on koko ajan suurenneltu ja suurenneltu vaan, mutta... No tietenkin se olisi ihan loistava asia jos sen pituus nousis vaikka 3 tunnin leffaks, mutta se on erittäin epätodennäköistä :D. Ja olen samaa mieltä että Sephin on lähes pakko esiintyä FF AC:eessä ihan kunnolla tai mie itken verta presidentin housuille :) no katotaan nyt... :D
Gabriel
20.1.2004, 16:27:37
En ole koskaan niin mielettömän paljoa pitänyt seiskasta, joten olisin tästäkin tekeleestä paljon kiinnostuneempi jos se perustuisi FFVIII:n maailmaan. Mutta kun ei niin ei, ja kyllähän se Advent Children tulee kuitenkin joskus katsottua. FFVII on kuitenkin peli, jossa on muutamia erinomaisia hahmoja, vaikka joistakin asioista siinä en pidäkään. Lisäksi nuo kuvat antavat olettaa, että graafinen jälki on todella erinomaista, mikä on jo hyvä syy sinänsä käydä katsomassa 80 minuutin animaatio.
En odota enkä toivo juurikaan mitään, sillä kiinnostus ei ole mikään hirmuinen. Kunhan nyt tulee hieno, niin joskus katson. Lähiaikoina tapahtuu muutenkin monia hankkimisen arvoisia julkaisuja.
Minusta Sephiroth on maailmanhistorian paras pahis (moni varmasti yhtyy)
Kain (http://www.nosgoth2.net/sr2/images/kainc1.gif) menee kaikissa oleellisissa specseissä (tyylikkyys, tylyys, karisma, etc.) selvästi ohi. :P Tosin aivan täydestä pahiksesta ei voida puhua sillä häntäkin voi joissakin peleissä ohjata ihan päähahmona, mutta siinä tapauksessa Moebius on varma vastaus.
Granite
20.1.2004, 17:05:24
Originally posted by Gabriel van Kascanos
Kain (http://www.nosgoth2.net/sr2/images/kainc1.gif) menee kaikissa oleellisissa specseissä (tyylikkyys, tylyys, karisma, etc.) selvästi ohi. :P Tosin aivan täydestä pahiksesta ei voida puhua sillä häntäkin voi joissakin peleissä ohjata ihan päähahmona, mutta siinä tapauksessa Moebius on varma vastaus. Sephirothillakin pelattiin seiskassa. Ei tosiaankaan paljoa, mutta kuitenkin.
Prinsessa Garnet
20.1.2004, 20:47:44
Nyt advent children kestääkin 20min pidempään? Mahtavaa! Kuinkakohan pitkä siitä tulee loppujenlopuksi? Mahtaako vetää vertoja TSH:lle? No en nyt ihan kuitenkaan uskoisi. Hienoa se kyllä olisi!
Nitromethane
21.1.2004, 20:07:40
Originally posted by Dragon
Luultavasti tulee hyvä elokuva... kuinkakohan pitkä siitä lopulta tulee... no sen näkee sitten toivottavasti pitkä :)
Squarehan tiedotti ensiksi, että AC:n pituus olisi noin 60 min. Mutta on myöhemmissä tiedotteissa antanut ilmi, että se kestäisikin 80-90 min, mikä ei ainakaan minua haittaa, parempi kun on leffalla enemmän pituutta. :D
Originally posted by Graniitti
Kympin maailma oli vähän liian pliisu ja hiukan tekemällä tehdyn oloinen, joskin ihan kiva ja toimiva sellainen.Mielipideasiahan ja mieltymyksistä kiinni. Ei silti, ymmärrän jos joku näkee siinä väkisin vääntämisen makua, minä näen sen vain niin, että se huolella tehty.
Tätä minä tarkoitinkin. Tietynlainen naiivi suhtautuminen asioihin FF-tarinoissa kuuluu niihin ja tietyllä tavalla odotan sitä myös adventtilapsilta.Kyllä. Yksi syy miksi Final Fantasy on "suosikkilistallani" on, että saan kokea upeita asioita - usein noihin liittyy hyvinkin suoranaisesti naiivius.
(pakko kyllä sanoa, että typerät rakkaussuhteet joka välissä alkavat mennä hiukan överiksi...)
Advent Children ja Spirits Within eivät ole kuitenkaan vertailukelpoisia keskenään, koska toinen perustuu yhteen parhaista FF:stä samoilla hahmoilla ja ympäristöllä, ja toinen....Täysin totta ja ehkä kannattaisikin jättää näiden kahden vertailu. Vaikka niillä onkin "sama nimi", ne eivät kyllä erikoisemmin muuten yhdisty.
Viimeisimpien (?) tietojen mukaan rainan kesto olisi 1h 20 min.Jotakin tuota luokkaa lopputulos tulee olemaan. Innoikkaimmat voivat siis pitää pollensa kurissa, mitään monen tunnin pläjäystä ei kyllä varmasti ole tulossa (johan se rahakin rajoittaa).
Originally posted by Gabriel van Kascanos
En odota enkä toivo juurikaan mitään, sillä kiinnostus ei ole mikään hirmuinen. Kunhan nyt tulee hieno, niin joskus katson. Lähiaikoina tapahtuu muutenkin monia hankkimisen arvoisia julkaisuja.Noh noh, äläpäs anna omituisten fanituskohteiden vaikuttaa asiaan. Jos kyseessä on upea tekele, niin se on ja ehkä sinäkin sitten saat reunasta kiinni siitä, missä FFVII:ssä on kyse. Se on kuitenkin konsolirooliseikkailuiden Kuningas. *vink vink*
Kain (http://www.nosgoth2.net/sr2/images/kainc1.gif) menee kaikissa oleellisissa specseissä (tyylikkyys, tylyys, karisma, etc.) selvästi ohi. :PNooo, eipäs nyt olla noin ehdottomia (kyllä, huomasin hymiön). Ei silti, en Kainista löydä valittamista ja pidän häntä aika kovana heppuna, mutta puolet niistä pisteistä menee kyllä nimen ja assosiaation pikkiin (Kain (suom.) -> Cain). Ja mitä Cainiin tulee.. no, voiko kovempaa jätkää olla?
Tosin aivan täydestä pahiksesta ei voida puhua sillä häntäkin voi joissakin peleissä ohjata ihan päähahmona, mutta siinä tapauksessa Moebius on varma vastaus.Onko tämä nolo tunnustus? Häpeä nyt hiukan hyvä mies.
Berrycake
22.1.2004, 10:34:53
Ei ole tullut seurattua tätä ketjua (eikä Advent Childrenin tilannetta muutenkaan) vähään aikaan. Hyi häpeää. :murjotus: Tätä kun odotan kieli pitkällä.
Aluksi jo vähän mietinkin vaivaista 60 minuutin arvioitua kestoa, ja nyt olenkin erittäin mielissäni siitä, että Advent Childrenistä tuleekin nyt pidempi. Ajatella nyt- kaikille maailman FFVII janoisille faneille suuri hetki, kun vuosien jälkeen suosikkihahmot "heräävät eloon" ja se kestääkin sitten vain 60 minuuttia. Gak! sama kun antaisi nälkäkuoleman partaalla olevalle neliösentin murusen leipää. Ehkä squarelaiset hoksasivat tämän. Muutenkin uuden materiaalin valossa, tuleva elokuva näyttää erittäin lupaavalta.
Kaikista shoteista ynnä muusta materiaalista päätellen, olen itse tullut siihen tulokseen, että pyörätuolissa istuva kaapumies on takuuvarma Sephiroth.
Mysteerimiehen henkilöllisyyttä voimme tosiaan vain arvailla, mutta luulisi, että kun hän sillä tavalla palvelee ja kumartaa pyörätuolimiestäkuin herraansa, niin hän on jotenkin tämän asialla, ja osoittaa tälle kuuliaisuutta. Tästä päättelisin, että hän ei liiku elokuvassa omilla asioillaan, vaan on ikäänkuin kuuliaisena välikätenä, toimeenpanijana.
Yritänpäs laittaa tuumani pähkinänkuoreen: Mysteerimies siis kumartaa pyörätuolimiestä - siis todetkaamme jälleen, että ilmeisen nöyrä alamainen. (Lisäksi kumartumisen hetkellä, MM saa välähdyksen Sephirothista polttamassa Nibelheimiä.) Ja millä asialla MM liikuskelee? Hän on Cloudin perässä kaikesta päätellen. Kuka todennäköisimmin haluaisi, että Mysteerimies nallittaa Cloudin? Ilmeisesti Sephiroth, eli todennäköinen pyörätuolimies. Sairaan ja heiveröisen oloisena liikuksiva PTM voisi tosiaan olla aito ja alkuperäinen Sephiroth, joka ei sittenkään kuollutkaan, vaan jäi vaivoin henkiin.
Väittävät vain Squarella, että Sephiroth ei ilmestykään siinä. Bollocks! Aivan taatusti sitten, valmiiksi uskoteltu yleisö haukkoo henkeään kun Sefirosu-sama asteleekin paikalle. Jotenkin tuntuu vain siltä että se tulee olemaan olennaisena osana elokuvaa. Tai sitten se on vain sekopäisen fanin toiveajattelua. Odotan joka tapauksessa kuin tulisilla hiilillä. Mutta jos jostakin käsittämättömästä syystä sephiroth ei ilmestykään, työnnän ostamani dvd:n seuraavalle vastaantulijalle joka uskaltaa siitä virnuilla- hanuriin.
Sephiroth on maailmanhistorian paras pahis ja maailmanhistorian paras hahmo. Kyllä.
Medic44
22.1.2004, 14:01:24
Gak! sama kun antaisi nälkäkuoleman partaalla olevalle neliösentin murusen leipää.
Jos antaisit enemmän, niin hänen mahalaukkunsa halkeaisi. Tästä voi nyt joku löytää jotain vertauskuvallista jos haluaa.
Väittävät vain Squarella, että Sephiroth ei ilmestykään siinä. Bollocks! Aivan taatusti sitten, valmiiksi uskoteltu yleisö haukkoo henkeään kun Sefirosu-sama asteleekin paikalle.
Samaa olen pähkäillyt, mutta elän nyt siinä kuvitelmassa, että sephyä ei näy eikä kuulu elokuvassa, jotta saisin suuren ja iloisen, positiivisen yllätyksen.
Sephiroth on maailmanhistorian paras pahis ja maailmanhistorian paras hahmo. Kyllä.
Amen.
ps. En tiennytkään, että Kreifilläkin oli oma fanituksen kohteensa.
pps. Ei fanituksessa kyllä mitään pahaa ole :)
Gabriel
22.1.2004, 16:13:48
Sephirothillakin pelattiin seiskassa. Ei tosiaankaan paljoa, mutta kuitenkin.
Pelasin niinkin pitkälle, että eräässä vaiheessa Sephiroth oli Cloudin kanssa tiimissäni. Tiedä sitten tarkoititko tuota, mutta ei häntä siinä varsinaisesti "ohjaamaan" päässyt. Eikä hän sitä paitsi ollut päähahmo. ;)
Noh noh, äläpäs anna omituisten fanituskohteiden vaikuttaa asiaan. Jos kyseessä on upea tekele, niin se on ja ehkä sinäkin sitten saat reunasta kiinni siitä, missä FFVII:ssä on kyse. Se on kuitenkin konsolirooliseikkailuiden Kuningas. *vink vink*
Jos kyseessä on upea tekele, niin sen täytyisi olla upea tekele siinäkin tapauksessa, jos se ei olisi kytköksessä yhteenkään Finaliin. Toisin sanoen sen täytyy kyetä toimimaan itsenäisesti, mikä olisi mahdotonta jos kyseessä olisi esimerkiksi jonkinlainen elokuvan muodossa oleva jatko-osa seiskalle.
Konsolirooliseikkailujen kunkku? Mitä, onko Manowar säveltänyt soundtrackin? :)
Nooo, eipäs nyt olla noin ehdottomia (kyllä, huomasin hymiön). Ei silti, en Kainista löydä valittamista ja pidän häntä aika kovana heppuna, mutta puolet niistä pisteistä menee kyllä nimen ja assosiaation pikkiin (Kain (suom.) -> Cain). Ja mitä Cainiin tulee.. no, voiko kovempaa jätkää olla?
En ole aivan varma siitä, oletko pelannut Legacy of Kain -sarjaa, mutta kannattaa jos ei ole. Uskoisin nimittäin, että Kain on hahmo josta todella tykkäisit. Hänessä on tietynlaista teatraalista mahtipontisuutta yhdistettynä vahvaan fatalismiin ja kuitenkin hänessä kytee vahva halu pistää maailma tanssimaan oman pillinsä mukaan.
Jesse on Cainia kovempi.
Onko tämä nolo tunnustus? Häpeä nyt hiukan hyvä mies.
En oikein tajua miten olisi enkä löydä tuostaa mitään vitsiäkään. Kainia siis pääsee ohjaamaan peleissä Legacy of Kain: Blood Omen, LoK: BO2 ja LoK: Defiance.
Medic44
22.1.2004, 16:48:30
Jos kyseessä on upea tekele, niin sen täytyisi olla upea tekele siinäkin tapauksessa, jos se ei olisi kytköksessä yhteenkään Finaliin. Toisin sanoen sen täytyy kyetä toimimaan itsenäisesti, mikä olisi mahdotonta jos kyseessä olisi esimerkiksi jonkinlainen elokuvan muodossa oleva jatko-osa seiskalle.
En ole nyt aivan varma käsitinkö tekstisi pointtia pilkulleen, mutta vastaan kuitenkin FF7 fanaatikkona: Se toimii itsenäisesti.
Advent children taas on lähinnä vain jatkoa tapahtumasarjalle, jota ei paljastettu itse pelissä vaan jätettiin pelaajan pähkäiltäväksi. Eikä se ole mikään huono juttu. Koskaan ei voida peleissä, kirjoissa tai elokuvissa selittää kaikkea niin, ettei mitään jäisi epäselväksi, kyseenalaiseksi tai täysin tietämättömiin.
Pelaa peli läpi ja ammenna sanavarastot sitten.
Prinsessa Garnet
23.1.2004, 14:11:40
Katsokaapa tänne: linkki (http://pobladores.lycos.es/channels/juegos/The_World_of_Yunny/area/5)
Viimeinen kuva. En tiedä että onko tuo kuva aito vai onko se jostain muusta...
Leviathan
23.1.2004, 14:33:52
En ole jaksanut kommentoida elokuvaa, koska en ole siitä kyllä hirvittävän innoissani. Mutta pienimuotoinen kiinnostus heräsi nyt tuosta viimeisimmästä kuvasta jonka Garnet laittoi esille.
Aeris?
Voisiko olla?
Pistän nyt varmuudenvuoksi piiloon.
Jos on, niin kyseessä on varmaankin takauma tai haamu, mutta jos se todellakin on A niin toivon että häntä ei missään nimessä herätetä henkiin. Sitä ne eivät voi tehdä, eiväthän?
Jokatapauksessa toivon että leffasta tulee hyvä ja uskon että tulee. Mutta toivon että he eivät tee elokuvaan mitään sellaista joka mullistaa sitten pelin, kuten vaikka sitä mitä mainitsin A:sta.
Olisi kanssa kiva jos pelissä todellakin olisi FF7:n musiikkeja, kuten trailerissa niitä kuului.
Cloud näyttää tosi hyvältä, oikea komistus, mutta minusta Sepi näytti paremmalta pelissä (en puhu nyt siitä lyhyt-tukkaisesta, vaan siitä joka todellakin on sepi, siellä liekeissä)
Graaffisesti leffasta näyttää tulevan aivan huippu ja pakko myöntää että putosin tuolilta kun näin ensimäiset kuvat. Ensimmäinen reaktioni oli "Oh my God!! ooowooow!!!"
Kyllä leffan katson ja varmasti ostankin, jos se tulee tänne karuun pohjolaan.
EDIT// Nyt kun kerran mainitsitte niin olette oikeassa se muistuttaa hyvin Yunaa.
Granite
23.1.2004, 15:24:56
Originally posted by Leviathan
Aeris? Suora lainaus Pelaajan Marraskuun numerosta, jossa on FFVII: Advent Children-tekijätiimin haastattelu:
Sisällöstä tuottaja Yoshinori Kitase suostui kertomaan, että Aeris voi ehkä esiintyä elokuvassa, vaikka tapahtumat sijoittuvat Final Fantasy VII:n jälkeen.
Ei, en laittanut spoilereita, koska kyse on tekijätiimin taholta kerrotusta julkisesta tiedosta.
Ceassa
23.1.2004, 15:36:23
Tuo Aeris-kuva on feikki, pyörinyt useilla foorumeilla ja hämännyt lukuisia ihmisiä, mutta näkeehän tuosta nyt aivan selvästi että kyseessä on vain FFX:n Yunan pärstä vähän muoksittuna. Titta på minun signu ja tuo vasemmanpuolimmainen Yunan naama, ja vertailkaa huviksenne. Tuo mikään Aerith ole.
//Aeris, Aerith, whatever :D Käännöksen kanssa on kämmätty, ja näin ollen me ei-japsit saimme tutustua Aerisiin, vaikka jos ihan tarkkoja ollaan, nimen pitäisi oikeasti kuulua Aerith. Min itse henkilökohtaisesti pidän tuosta jälkimmäisestä enemmän, ja toisinaan se saattaa lipsahtaa mukaan. Niin, ja esimerkiksi Kingdom Heartsissahan tyttönen tottelee nimeä Aerith.
Granite
23.1.2004, 15:42:18
Tuo Aeris-kuva on feikki, pyörinyt useilla foorumeilla ja hämännyt lukuisia ihmisiä, mutta näkeehän tuosta nyt aivan selvästi että kyseessä on vain FFX:n Yunan pärstä vähän muoksittuna. Titta på minun signu ja tuo vasemmanpuolimmainen Yunan naama, ja vertailkaa huviksenne.Mielestäni se ei edes näyttänyt yhtään Aerikselta, ja nyt kun mainitsit niin naama on todellakin pöllitty tuosta signussasi olevasta kuvasta.
Tuo mikään Aerith ole. But who the hell is Aerith? :D
Yurikosan
23.1.2004, 19:22:11
Kämmättiinkö tosiaan FFVII:n käännöksen kanssa että nimi muuttui (O_O ) ? Sen nyt antoi jo anteeksi että Golden Saucerissa Cloud tokasee kun häneltä kysytään haluaako hän mennä battle areenalle "Off course", mutta että nimikin viellä menny nakiks ? Minä huomasin saman että Kingdom Heartsissa oli Aerith ja sitä kummastelinkin. Sitten aattelin että olihan Squallkin Leon niin sitten ne päätti Aeri... kumpi nyt onkaan nimeä vähän muokata.. huoh.. no ne sen ajan kääntäjät oli mitä oli. Sentäs 99,9% osaa itse pelistä oli käännetty ainakin minun mielestä ihan hyvin ^^ vaikka en itse jap versioo ole nähnytkään saatika ymmärrä koko kieltä..
Toivotavasti elokuva dubataan (jos dubataan) paremmin kun hopeanuoli anime tääl suomes ;D
Alkujaan kirjoittanut Yurikosan
Toivotavasti elokuva dubataan (jos dubataan) paremmin kun hopeanuoli anime tääl suomes ;D
Helvetti jos en alkaa sitä dubbaamaan suomeksi niin perkeleen paskoja ovat (anteeksi kielenkäyttöni). Saavat jättää sen alkuperäiskielelle tai ei tule mitään. Kaikki suomekknokset mitä olen nähnyt ovat huonoja. Siis piru periköön jos se dubataan suomeksi
Kreifi
23.1.2004, 22:16:37
Originally posted by ?
Helvetti jos en alkaa sitä dubbaamaan suomeksi niin perkeleen paskoja ovat (anteeksi kielenkäyttöni). Saavat jättää sen alkuperäiskielelle tai ei tule mitään. Kaikki suomekknokset mitä olen nähnyt ovat huonoja. Siis piru periköön jos se dubataan suomeksiTurha pelko. Odotetut myyntiluvut saisivat olla tuhatkertaiset ennen kuin moista edes harkittaisiin.
Nitromethane
24.1.2004, 8:18:44
Originally posted by ?
Helvetti jos en alkaa sitä dubbaamaan suomeksi niin perkeleen paskoja ovat (anteeksi kielenkäyttöni). Saavat jättää sen alkuperäiskielelle tai ei tule mitään. Kaikki suomekknokset mitä olen nähnyt ovat huonoja. Siis piru periköön jos se dubataan suomeksi
En usko että AC dubattaisiin suomeksi. Jos kyseessä olisi lapsille suunnattu elokuva, niin silloin se voisi olla hyvinkin mahdollista, mutta uskon että saamme (toivottavasti) katsoa elokuvaa suomeksi tekstitettynä, eikä suomeksi dubattuna.
Alkujaan kirjoittanut Yurikosan
Kämmättiinkö tosiaan FFVII:n käännöksen kanssa että nimi muuttui (O_O ) ?
En usko että tuossa on kyseessä ihan pelkkä kämmäys. Aeris -nimi esiintyy kuitenkin niin useaan otteeseen pelissä että ei se voi olla pelkkää mokailua. Tarkoituksella ovat noin vääntäneet sen nimen. Mutta sitä sopiikin miettiä että miksi. Minulle se nyt on loppujen lopuksi ihan sama, mietityttää kyllä vain että miksei sitä ole voitu jättää alkuperäiseen muotoon.
//edit: Medic, ok, niin toki. Silti aika epätodennäköistä että se olisi kämmi.
Medic44
24.1.2004, 12:16:09
Alkujaan kirjoittanut nappa
En usko että tuossa on kyseessä ihan pelkkä kämmäys. Aeris -nimi esiintyy kuitenkin niin useaan otteeseen pelissä että ei se voi olla pelkkää mokailua.
Nimet ovat muuttujia, joten ei tarvitse kuin muuttaa tämän muuttujan oletusarvoa ja kaikki pelissä kutsuvat sinua Aeris:ksi tai Aerith:ksi. Joko tarkoituksellinen muutos tai sitten vahingossa - ei sillä kyllä mitään väliä ole minulle.
Aerith ja Aeris. Eka on parempi. Muistaakseni se on se alkuperänen tai oikeestaan se on se :) kauheeta sössötystä, tietenkin on. Ääh anti olla, en osaa kirjottaa. :D
Ja sitten tohon dubbaus hommaan.
No sanotaan nyt vaikka näin:
Luultavasti ne dubbaavat sen ainakin engalnniksi ja se versio tulee Suomeen. MUTTA saavat dubata sen hyvin ja oikean tuntuisilla äänillä eikä sillä tavalla kuin FF X (anteeksi aiheesta poikkeaminen) Jokasella on tietenkin tuostakin asiasta oma mielipiteensä mutta omani on tuo.
Nyt poikkes kyllä jumalattomasti aiheesta :) Antakaa anteeks...
korppis
31.1.2004, 18:27:22
No etsiskelin vähän Yunan kuvia, kun oli puhetta siitä Aerith jutusta. No minäpä löysin sen kuvan, ihan Yunana, ja kun katsoo niin selvästi näkee, että joku on tehnyt sen kuvan. Tosin aika hyvä tekemään grafiikkaa.
Ainiin ja kuva:
http://www.square-enix.co.jp/games/ps2/ff10int/images/top_r1_c01.jpg
Niera Kuuranpoika
1.2.2004, 13:12:32
Ottaakseni kantaa tuohon Aeris/Aerith-asiaan, japaninkielessä ei käsittääkseni ole th-äännettä, vaan he ääntävät sen s:sänä. Käsittääkseni nimi kirjoitettiin Japanissa alunperin englantilaisittain Aerith-muodossa, mutta äännettiin Ae-ri-su. Tästä johtuen englanninkieliseen versioon nimi laitettiin s-päätteisenä.
SDNKorento
1.2.2004, 19:19:09
Kyllä vaan. Koska japanilaiset ovat englanninkielen mestareita, he ovat keksineet mitä erikoisimpia vääntöjä nimistä. Kuten Smith, joka kirjoitettaisiin Sumisu. Mutta koska u:t katovat lausunnasta, se kuulostaa epämääräiseltä ssmit:iltä, jonka voi tulkita Smithiksi. Sama Aeriksen kohdalla, elikkä ei u:ta lopussa.
Berrycake
5.2.2004, 15:34:03
En katsonut ihan kokonaan ketjua läpi, mutta oletan, että kenelläkään ei tätä vielä tässä ollut. Elikkäs siis, joku on tehnyt käännökset (englanniksi) yhdestä japaninkielisen Jumplehden -Advent Children jutusta. Käännöksiä (http://ff7-2.com/image.php?img=images/scans/scan_translated2.jpg) Hyvä siis niillekin, jotka eivät jaappania taida. :)
Kyllä tuolla alhaalla vaan näyttäisi todellakin olevan Cloud Aeris/Aerith :3 sylissään. Taitanee kuitenkin olla pelkkä flashbacki? Ja kyllä, se tosiaan on Barret! (hieno kampaus...)
Ja ihan vaan muuten, tuo Yunan kuvasta muokattu "Aeris" ei todellakaan mennyt läpi edes ensimmäisellä silmäyksellä. Repesin raikuvaan nauruun kun k.o yritelmän näin ensimmäisen kerran.
Yurikosan
6.2.2004, 21:35:54
Tuosta dubbauksesta viellä.
En tarkoittanut missään vaiheessa että se suomeksi dubattaisiin ;D . Vaan sitä että kun/jos englanniksi tuo dubataan niin toivottavasti laatu on eri kun hopeanuolissa oli sillo aikoinaan ^___^ . Että hommataan edes laadukkaat ääninäytteliät tekemään hommansa kunnolla ja että huulet suurimman osan vastaa ääntämystä. Todennäköisesti nimittäin tuo tullaan dubbaamaan englanniksi niinkuin Spirits Within.. siis JOS tuo edes aateltiin pistää koko maailmalle eikä pelkästään Japanin markkinoille.
SDNKorento
7.2.2004, 11:05:31
Tarkoitat kai Advend Childreniä? Sehän on varmasti tulossa jenkkeihin ja se taas tarkoittaa lokaalisointia. Dubbaus tulee, mutta kysymys on se, että kuinka hyvä?
Originally posted by drgonfly
Tarkoitat kai Advend Childreniä? Sehän on varmasti tulossa jenkkeihin ja se taas tarkoittaa lokaalisointia. Dubbaus tulee, mutta kysymys on se, että kuinka hyvä?DVD on huomattavasti kehittyneempi kuin VHS. DVD:llä on mahdollista valita mnonista ääniraidoista, joten siihen saa valita japanin kielisen puheen - tadaa! (ellei sitten jostain äärettömän tyhmästä syystä sitä oteta siitä pois)
Traileriin vielä palatakseni, onko kukaan miettinyt, kuka on tuo alussa puhuva pikkutyttö. Vai onko ilmeistä, että se on Madeleine? (Hurja ei-niin-vakavasti-otettava-speku: Japanilaiset ovat halunneet maksimoida AC-oheistuotteiden myynnin Japanissa, ja ovat laittaneet Tifalle siellä-ah-niin-suositun animekoulutyttöäänen, jotta Tifa-nuket menisivät kuumille kiville... :D )
Niin ja olenko ainoa, jolle tulee ilmeisiä Auron-viboja kohdassa, jossa Cloud lyö Busterinsa maahan ja pohtii syntyjä syviä? Toinen hiha (tai se ainoa...) lepattaa ja miekkakin on samaa kokoa.
Mielestäni meikkimalli Sephy-sama on ihuna ja hunk. Ehkä näemme häntä enemmänkin myöhemmin Revlonin/Lumenen tv-mainoksissa... =)
ffviiac
15.2.2004, 18:54:26
Itse arvelen että lapsi voisi olla joku uusi henkilö. Monet kyllä sanovat että kyseessä on Marlene, voipi olla, ja olisihan se kiva nähdä vanhoja henkilöitä joilla ei ollut iso osa pelissä niin elokuvassa :)
Yurikosan
21.2.2004, 19:21:36
Duddiin.. eli uusi traileri tuntuisi olevan sitten näkyvillä .. mutta FFX-2 last mission(tai mikä lie) versio sisältää kuulemma uusia kuvia ja uuden trailerin.. uuden trailerin voi imuroida täältä : http://www.ffdiscovery.com/news.php?do=show&id=112
Offtopic:sivulta löytyy myös FFXII:n kaksi traileria
Prinsessa Garnet
23.2.2004, 10:29:55
No minäpäs otin ja katsoin tuonkin trailerin. Hyvältä näyttää ei voi muuta sanoa. Uusia kohtiakin näytettiin :)
Heti alussa on hieman pidempi katsaus Midgariin. Tosi hienon näköstä. Sitten on yksi uusi taistelukohtauskin niitä kolmea tyyppiä vastaan. Mukavan nopea se yksi tyyppi. (Cloud varmaan saa melkein köniinsä mutta kaverit todennäköisesti tulee apuun.)
Aerisin/Aerithin hautauskohtaus näytetään todella selvästi...
Cloudilla on sievä miekkakokoelma moottoripyörässään (Kelpaisi mullekkin! :D ).
Edit: laitoin koko höskän piiloon että ei trailerin katsomisesta mene kaikki ilo.
Ceassa
23.2.2004, 13:22:29
Kivakiva, uusi traileri.
Ensiksi, miksi minusta näytti siltä että Aeris kuoli vasta Cloudin käsivarsille? Aluksi hän piti päätään koholla, ja sitten yhtäkkiä retkahti veltoksi. Pelissähän näin ei aivan käynyt, mutta olisi tietty mukava saada elokuvaan jotain tuonkaltaista dramatiikkaa mukaan.
Vincent ja Barret näyttivät ihan loistoilta, ensiksi mainittu varsinkin. Khuul.
Taistelupätkät olivat myöskin hienoa katseltavaa, ja salaperäistä rullatuolihahmoakin näytettiin vähän paremmin, joskaan vieläkään hänen henkilöllisyydestään ei pysty mitään yksiselitteistä vastausta antamaan. Midgarin rauniot olivat kovin todentuntuista katsottavaa. Ja Cloudin pyörä (Fenrir nimeltään?) on ihan hassu. ^^
Käännöstä tuohon dialogiin mistään? Ej jummarra japania, ej. Ja mikä tuo alun "warning" oli? :P
Kreifi
23.2.2004, 13:25:19
Säälittävä traileri. Joskin näki siitä nyt tulevaa, mutta trailerina todella huono. Vincent vaikutti erittäin mielenkiintoiselta. Saisi nyt vaan valmistua leffa. :P
Prinsessa Garnet
23.2.2004, 13:57:39
Ceassa, siinä oli se Warning koska se traileri on otettu suoraan japanissa julkaistun ffX-2:den mukana tulleesta extralevystä...
Sitten lisää trailerista:
Minusta näyttäisi että yksi noista kolmesta salaperäisestä tyypistä olisi naispuolinen, olenko nähnyt väärin vai kuinka?
Clacier
23.2.2004, 15:00:39
*kiroaa raskaasti*
Olenko tosiaan ainoa, jolla tuo uusi traileri ei näy? *pahoinpitelee tietokonettaan* Typerä vehje. Ei suostu lataamaan sitä kokonaan.
Koneellani on Windows Media Playerin uusin versio sekä DivX Player ja Quick Time Player, mutta traileri ei näy niistä millään kokonaan. Siihen asti näen sitä, kun Cloud ajaa moottoripyörällään kohti yhtä klooneista, ja tämä kohtahan oli jo ensimmäisessä trailerissa. Eli en nähnyt mitään uutta, paitsi joitain Midgarin raunioita siitä alusta. Plaah. Ihan kuin rauniot jotenkin kiinnostaisivatkin, kun tiedän nuo spoilerit katsottuani, että siellä näkyy uuttakin materiaalia, ja ennen kaikkea uusia hahmoja. Juuri nyt tekisi mieli iskeä pää seinästä läpi.
Kazaallakaan ei vielä löydä tuota uutta traileria.
Juu, tuo uusi traileri on omasta mielestäni aivan mahtava, ja lisää vaan odotusta. Todellakin saisi tulla se elokuva jo. ;) Arvelisin vaan että Tuo Aeris-kohtaus voisi olla muistikuva menneisyydestä? Ei voi tietää, mutta ilmaiskaa mielipiteenne.
...Taas niitä tapauksia, kun olisi mukava osata edes muutama sana japania. Tarkasti kuuntelemalla olin erottavinani puheesta termit "Life Stream" ja "Jenova", mutta eriasia onkin sitten kuulinko oikein.
Omakohtaisesti laitoin myös merkille kolme eri naisenääntä. Ensimmäiseksi puhuva, lapsen ääni sekä ihan lopussa vielä joku kolmas nainen sanoo jotakin. Ensimmäinen, jota kuultiin eniten, voisi tietenkin ehkäpä olla Tifa, lapsesta tulee mieleen Marlene (tällä kertaa nimi jopa oikein =) ) ja kolmas, huu, voisiko se olla Aeris? Hän saattaisi sanoa jotakin flashbackissä? Jos joku ihana ihminen löytää tuon englannistettuna, niin kiitämme ja kumarramme.
Muuten traileri ei ollut yhtä dynaaminen kuin aikaisempi, mielestäni. Kauheasti ne hahmot näyttivät voltteja heittelevän, toivottavasti juoni ei huku liialliseen kikkailuun.
Clacier
23.2.2004, 21:42:27
Rione, ainakin ensimmäisestä trailerista sen verran, että lapsen ääni trailerin alussa sanoo "I thought that nothing else would happen", ja loput ovatkin sitten Cloudin puhetta:
Kirkossa: "I think I want to be forgiven..."
Edelleen kirkossa: "Yeah, I want to be forgiven."
Sitten rannalla kun Cloud iskee Buster Swordinsa maahan: "I decided that I would live your life."
Samassa paikassa: "Yes, it was my decision, however..."
Ja lopuksi tulee teksti: "Subbed by kashinoda@blueyonder.co.uk"
Tuo decision oli trailerissa kirjoitettu 'desision', ja tuon subbed varmaankin kuuluisi olla dubbed. Tai jotain. Kai. Ehkä. Kuitenkin.
//nolo kirjotusvirhe pois
Löysin DVD-ripin tuosta kyseisestä trailerista. Kokoa on noin 80mb. Lataa tästä (http://files.filefront.com/2137774)
Yurikosan
24.2.2004, 22:32:33
Nonniin.. elikkä elikkä.. tuli etsittyä hiukan ja tässä olisi hiukan käännöstä. Löysin subatun version siis tuosta uusimmasta trailerista.. Laitoin googlessa hauksi "Final Fantasy VII Advent Children trailer translate" huvin vuoksi ja sitten selailin pari foorumia niin sieltä löyty joku sivu jossa oli tuo kyseinen tekele.. noh ... kirjotan nyt tähän mitä ne äijät siinä sanoo:
Uusin traileri FFVII AC
Eka jeppe alkaa sönköttää:
"So I hear you´ve been living with orphens"
"Wouldn´t you like to see them smiling again?"
Cloud kirkossa*"Our ultimate goal is to restore the world , Cloud"
*prätkä kohtaus ja ilmeisesti Cloud puhuu* "I dont think we can help anyone.." "Family, friends.." "No one"
*Cloud metsässä ja ilmeisesti Aeris alkaa puhumaan* "The way I died was a good way.." "Is that what you think ?"
*Lifestream pöllähtää ruutuun ja taas joku äijä pölöttää* "There is a thing like the lifestream that is flowing in our bodies"
*sitten pyörätuoli jeppe kohtaus ja jatkuu sama äijä* "It fights with the wicked substance that has penetrated us"
*taistelu kohtaus jossa cloud ja epeli tappelee ja joku muija alkaa pölöttää (tifa ? )* "It has decided to fight alone"
*ääni vaihtuu ja lapsen ääni kuuluu (marlene?)* "No, I dont want to see Cloud!"
*kohtaus jossa cloud iskee miekan maahan ja tokasee* "I´ve decided to live for your sake." "Yes, it was my decision.."
*sitten pöllähetään taas metsään ja Cloud tappelee ilmeisesti klooneja(?) vastaan ja äijä pölöttää* "It seems those people have obtained the head of Jenova."
*ääni vaihtuu ja joku outo ääni sanoo* "Renuion?" "You feel it too, then.."
*kohtaus jossa sephiroth on liekeissä ja Cloud tokasee* "I think.."
*kuva vaihtuu ja siirrytään Aeriksen upotukseen ja Cloud jatkaa* "that I want to be forgiven.." "Yes.." "I want to be forgiven."
*Aeriksen ääni kuuluu* "It was defeated in our memories?"
*PZT ZIUUUUUUUUUUHHH * "Final Fantasy seven : Advent Children"
olkaa hyvä! meni vain vartti kun tuota kopsasin siitä trailerista -_- .. nojoo.. en ole varma tuon tarkkuudesta sitten että elkää vetäkö tuosta mitään lopullisia johtopäätöksiä ^^
Mielenkiintoista, pitää itsekkin ladata tuo traileri jos jostain löytyy, viitsisitkö pistää linkin? Ei tekisi mieli alkaa noita foorumeita selaileen.
tää on taas näitä juttuja mitä odotetaan pää punasena pari vuotta mutta eiköhän se kannata. mulla on ainakin kovat odotukset tosta leffast. toivottavasti se on hyvä. ja trailerista näkyy että hahmoja on uudistettu ja parempaan suuntaan. ( ja kuka vielä väittää että japanilaiset on rumia)
SDNKorento
25.2.2004, 16:59:28
Tulipa imutettua uusi traileri ja johan taas alkoi himottamaan. Epäilen, että tätä elokuvaa ei voi pilata, paitsi lähes täydellisillä munauksilla. Miksi moinen hehkutus? Yleensä en ole innostunut jatko-osista, jotka perustuvat samoihin henkilöihin tai maailmoihin, jollei peliä/elokuvaa ole tarkoitettu suunnittelupöydässä jatko-osaksi. AC on kuitenkin iskenyt erilaisella tavalla, sillä usko SquareEnixin taistelukoreografioihin on korkea. Itse juonesta en oikein välitä, plussaa olisi jos se on hyvä. Yleensä jatko-osien tarinat ovat lepsuja ja muutenkin kiirellä keksittyjä. Minulle riittää, että AC on hieno toimintaelokuva, jossa on tunnelmaa ja hyvä musiikki. Hyvät käsikirjoitukset on aivan muuntyyppisissä elokuvissa.
Ja yksi pikku huomio? Onko MysteeriMiehen hiuksilla mitään tekemistä juonen kanssa. Ensimmäisessä mättökohtauksessa Midgarin moottoritiellä Mysteerimiehellä oli kohtalaisen lyhyet hiukset. Toisessa kohtauksessa puistossa hiukset olivat kasvaneet hervottomasti ja kuinka ollakkaan, traileri kruunataan Sepolla, jolla on täyspitkät hiukset. Onko MM Seppo, jonka voimat ja aivoitukset kasvavat hiusten tahdissa? Kehittyyköhän MM Seppo tai edes klooni Seposta, kun hiukset ovat tarpeeksi pitkät? Olisi mahtavaa kuulla muiden spekulaatioita tästä
Prinsessa Garnet
25.2.2004, 17:31:58
Alkujaan kirjoittanut drgonfly
Ja yksi pikku huomio? Onko MysteeriMiehen hiuksilla mitään tekemistä juonen kanssa. Ensimmäisessä mättökohtauksessa Midgarin moottoritiellä Mysteerimiehellä oli kohtalaisen lyhyet hiukset. Toisessa kohtauksessa puistossa hiukset olivat kasvaneet hervottomasti ja kuinka ollakkaan, traileri kruunataan Sepolla, jolla on täyspitkät hiukset. Onko MM Seppo, jonka voimat ja aivoitukset kasvavat hiusten tahdissa? Kehittyyköhän MM Seppo tai edes klooni Seposta, kun hiukset ovat tarpeeksi pitkät? Olisi mahtavaa kuulla muiden spekulaatioita tästä
Voi kun asia oliskin toisaalta niin, silloin nimittäin nähtäisiin sepi ihan varmasti leffassa. Mutta se kyseinen tyyppi(jolla on ne pitemmät hiukset) joka ampuu lopuksi Cloudia ei ole se sama jonka kanssa Cloud taistelee erikseen miekoilla...
Niitä "sepin näköisiä" tyyppejä on kolme.
Kreifi
26.2.2004, 13:23:36
Mitä tulee Mysteerimiehen Sepiläisyyteen niin... jos hän on Sephirothin klooni, hän ei ole Sephiroth. Jos taas hän on Sephiroth, hän on niin epä-Sepin näköinen, että pahaa tekee. Ainoa oikea tapa ympätä Sephiroth leffaan (muutenkin kuin vain musteloina) on heittää sinne Sephiroth oikeasti, kaikki muu on vain vesittämistä.
Ninjor
26.2.2004, 14:14:27
Originally posted by drgonfly
Mitä tulee Mysteerimiehen Sepiläisyyteen niin... jos hän on Sephirothin klooni, hän ei ole Sephiroth. Jos taas hän on Sephiroth, hän on niin epä-Sepin näköinen, että pahaa tekee. Ainoa oikea tapa ympätä Sephiroth leffaan (muutenkin kuin vain musteloina) on heittää sinne Sephiroth oikeasti, kaikki muu on vain vesittämistä.
Mysteerimiehiä on itseasiassa kolme. Yksi "pomo", jonka aseena nähdään miekka ja ne kaksi muuta käyttävät jonkinlaista pistoolia, jonka nimi on "Velvet Nightmare". Square on ihan virallisestikin ilmoittanut että kukaan näistä mysteerimiehistä ei ole Sephiroth.
// Äh, Prinsessa Garnet ehti ennemmin.
// Spoiler tagit
Juripa
26.2.2004, 20:28:48
Eikö se leffa perusta kaksi vuotta itse pelin jälkeen? no minua häiritsee nämä kaksi asiaa
Miksi Cloud hautaa taas Aeriksen Temple of Ancientsin järveen. Ja miksi Sephiroth kävelee TAAS Nibelheimin liekeissä
Nämä kohtaukset on itse pelistä ja tulevat leffassa taas tutuksi. Valaiskaapa minua :)
Ceassa
26.2.2004, 20:33:36
YuRiPa, eiköhän se ole aika selvää, että nuo mainitsemasi kohtaukset ovat mukana kertauksen vuoksi, pieniä "tapahtui kaksi vuotta sitten" -pätkiä siis. Tietty on hyvä käydä läpi vähän aiempiakin tapahtumia, vaikka varmasti oletetaankin että Advent Childrenin yleisö on myös FFVII:nsä pelannut eikä kertaaminen välttämättä olisi niinkään tarpeellista, mutta hyvä näin. Onhan nuo ikimuistettavat kohtaukset kiva nähdä vähän uudistetussakin muodossa. :)
psaijai
27.2.2004, 12:15:07
Anime-Kraze (http://www.anime-kraze.net/torrent/%5BAni-Kraze%5D_Final_Fantasy_VII_Advent_Children_Trailer _%5B575A8CAF%5D.avi.torrent) on julkassu subatun version trailerista. Tuosta linkistä saa torrentin.
Ja niille jolle BitTorrent ei ole tuttu, www.adventchildren.net (Adventchildren.net)
ronin21
27.2.2004, 20:57:08
Vautsi vau!!! Katoin tarilerin kaverilla kun tää oma windows 98 ( :angi: ) ei suostunut oikeen pyörittään sitä...
Traileri oli ihan huippuluokkaa, MUTTA pari asiaa jäi kyllä vähän häiritseen:
1. Cloudilla on siinä yhdessä kohdassa, kun kuvataan sen silmiä läheltä ihan liian "japanilaiset" silmät...Tai sitte se japaninkielinen puhe vaan tekee sen vaikutelman, mutta silmät on kuiteski tärkee osa, ja jos ne on japanilaiset muuten länsimaisen näkösellä hepulla, niin voi huh huh... :ooh:
2. Se Buster Sword...Pelissä se ei nyt niinkään häirinnyt, mutta tossa videossa rupeaa pakostakin miettiin, että kun se taistelee sen luhihun näkösen tyypin kans siellä tiellä ( :huh: ) niin miten se saa niin leveen miekan liikkuun niin nopeesti ja vaivattomasti, koska se on niin häiritsevän levee, että luulis, että ilmavirta siihen nyt sen verran ottais, että sitä olis hankala liikuttaa =/
Noista hiuksista nyt sen verran, että en usko niiden olevan mitenkään tärkee juonen kannlta, mutta ne on kyllä tosi coolin näköset :rispekti:
Eilen vasta huomasin tuon uuden trailerin. Hienolta näyttää tuo raunioitunut Midgar. Myös kohta jossa Cloud ottaa ff hahmon tapaa toisen miekan tyhjästä on hauska. Mutta nuo nahkapukuset hopeapääpahikset ovat karseita. Ja aurinkolasi Cloud on vähän turhan paksua.
Se olisi jo liikaa jos Sephirot tekisi comebäkin. Voitaisiinhan sitä käsitellä yhtähyvin Cloudin muistoissa.
David A. Mage
28.2.2004, 15:14:58
ronin21
1. Cloudilla on siinä yhdessä kohdassa, kun kuvataan sen silmiä läheltä ihan liian "japanilaiset" silmät...Tai sitte se japaninkielinen puhe vaan tekee sen vaikutelman, mutta silmät on kuiteski tärkee osa, ja jos ne on japanilaiset muuten länsimaisen näkösellä hepulla, niin voi huh huh... :ooh: Jos Advent Childrenin tekijöitä vaivaa yhtään sama vika kuin FFXII:n tekijöitä tämä selittyy sillä, että Squaren animaattorimiehityksellä on helpompaa animoida kotoisat aasialaiskasvot kuin länsimaisten ihmisten pärstävärkki.
Potri
Se olisi jo liikaa jos Sephirot tekisi comebäkin. Voitaisiinhan sitä käsitellä yhtähyvin Cloudin muistoissa.
Sepin comebackissä ei oikeastaan olisi varsinaisesti mitään ihmeellistä...
Eihän siinä nimittäin ole mitään varsinaisesti omituista, että joku ryömii esiin Lifestreamista, eikös se nimittäin taida olla puhdasta materiaa? (Ei mitään totuuspohjaa, mutta ainakin reaktorien materiavirta ja Mideelissä pinnalle tullut Lifestream (?) näyttivät jokseenkin pitkälti samanlaisilta... Pitäisi kait pelata se peli taas läpi...) Nimittäin olettaen tuon Sephiroth olisi jo kerran tuossa onnistunut eikä hänellä olisi mitään hankaluuksia hoitaa homma kotiin uudestaan. Mitä nyt unohdetaan se seikka, että miekkonen hajosi atomeiksi pelin lopussa. Sitä paitsi pitäähän Sephiroth-fanikavalkadia miellyttää.. :P
Sanonpa vaikka, että uusin traileri lupailee jo aika paljon. Cloudin vaatetuskaan ei enää häiritse niin pahasti. Aurinkolasitkin on totuttauduttua aika kivan näköiset. Barret sen sijaan on edelleen aivan karmaiseva ilmestys hiuksineen... Olisivat pitäneet sen vanhan laatikkomaisen pystytukan...
Mutta miksi mysteerimiehemme näyttää aivan Digimon-keisarilta?
Edit:// Katsokaa nyt! Aivan selvä yhdennäköisyys! (http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/f/i/fizbandantilus/1077979151288.jpeg) :P
Nyt vasta sain nuo trailerit toimimaan. Hyvältä näytti, mutta kuka oli se joka esiintyi kuvassa Barretin jälkeen, Vincent?
Muutenkin kaikki paikat, varsinkin Midgar näyttivät hienoilta..
Muuten, milloin kyseinen elokuva on ilmestymässä?
Ja eikös se tule Eurooppaankin?
-gunmachine-
Nitromethane
29.2.2004, 10:00:31
Originally posted by Cele
Nyt vasta sain nuo trailerit toimimaan. Hyvältä näytti, mutta kuka oli se joka esiintyi kuvassa Barretin jälkeen, Vincent?
Muutenkin kaikki paikat, varsinkin Midgar näyttivät hienoilta..
Muuten, milloin kyseinen elokuva on ilmestymässä?
Ja eikös se tule Eurooppaankin?
-gunmachine-
Advent Childrenin pitäisi ilmestyä Japanissa heinäkuussa, euroopan julkaisusta ei ole taidettu antaa mitään infoa.
Prinsessa Garnet
1.3.2004, 10:46:24
Olisivat Squaren hemmot tosiaan voineet tehdä tuon trailerin paremmin...
Kun sitä katsoo tarkasti niin huomaan niin monta mokaa että...
Esim. Vincentin silmät...ei ainakaan punaisen väriset.Nope.
Olisivat Squaren hemmot tosiaan voineet tehdä tuon trailerin paremmin...
Kun sitä katsoo tarkasti niin huomaan niin monta mokaa että...
Esim. Vincentin silmät...ei ainakaan punaisen väriset.Nope.
Tarkoitatko silmää, joka vilahtaa Vincentin hypyn jälkeen? Voihan tuo olla mysteerityypin silmä.
http://kotisivu.dnainternet.net/jteng/images/v_eye.jpg
http://kotisivu.dnainternet.net/jteng/images/v_eye.jpg
Tämän väriset ne ovat pelissä.
http://kotisivu.dnainternet.net/jteng/images/v_eye.gif
http://kotisivu.dnainternet.net/jteng/images/v_eye.gif
Phiuh, nyt olen katsellut läpi aika tarkalleen kaikki trailerit jotka nyt on ollut (tietääkseni) saatavilla. Ihan aluksi heitän oman kommenttini aiheeseen tuleeko Sephi tähän leffaan. Sanoisin, että kyllä. Jos tuo vähän aiemmin postattu käännös pitää paikkaansa niin Jenovan pää on löydetty Mysteerien toimesta. Noh, aika moni meistä varmaan muistaa millaisia vaikutuksia Jenovan soluilla oli, varsinkin... regeneraatio! Vihje, vihje!
Sitten itse Mysteereistä, se heppu, jota vastaan uudistettu Cloudimme tappelee, on klooni, jep siitä kaikki ovat samaa mieltä. Sitten on myös niitä hopeahiuksia, joilla ei ole Sephille luontaisia hiuksia, joten ei kai olisi hirmu yllätys veikata, että nämä ovat entisiä Soldierin jäseniä joissa on yhä Jenova soluja, joiden kautta heitä hallitaan/ohjaillaan. On myös aika mahdollista, että Pressa Shinran tappanut Sepi klooni on myös tässä sakissa.
Myös arvon Pyörätuoli Persoonasta on aika arvelut. Joku oli ovelasti bongannut, että taustallahan on Shinran merkki. Huoneen oven tyyli ainakin itselleni toi mieleen Junonin barakit.....
Joten tämä rajaa mahikset kahteen: Sephi ja Hojo. Molemmat tosin haluavat Sepin paluuta, eikös Hojo lopussa koettanut auttaa Sepiä? :huh:
Kyllä uskoisin, että Sephi palaa, tuskin tosin kovin pitkäksi aikaa. Veikkaan, että juuri hänen "suurimmalla hetkellään" kun Sephi on palaamassa niistä helvetin liekeistä mihin hänet hakattiin, Cloud pomppaa hirmuisen miekkansa kanssa ja hakka Sepin entistäkin syvemmälle. Toivottavasti ei! Vaikka se olisi jo aika veto Squarelta, mitä jos Sephiroth voittaa??? Entäpä jos leffa päättyy Sephin voittoon ja planeetan tuhoon!?! Ei varmaankaan mutta toivoa aina saa!!!
Prinsessa Garnet
1.3.2004, 15:09:37
Myös arvon Pyörätuoli Persoonasta on aika arvelut. Joku oli ovelasti bongannut, että taustallahan on Shinran merkki. Huoneen oven tyyli ainakin itselleni toi mieleen Junonin barakit.....
Joten tämä rajaa mahikset kahteen: Sephi ja Hojo. Molemmat tosin haluavat Sepin paluuta, eikös Hojo lopussa koettanut auttaa Sepiä? :huh:
Minun mieleeni tuli pikemminkin Shinra Mansion tuosta huoneesta. Talo näyttää olevan puustarakennettu (eihän junonin talot olleet(?)) ja ikkunoista tuleva valo muuten pimeään huoneeseen luo sitä samaa aavemmaista tunnelmaa mitä seiskan kartanossa mielestäni oli.
Ja Hojo tosiaan halusi auttaa armasta poikaansa hankkeessaan tulla jumalaksi. Pelissähän se sähläsi jotain niiden tietokoneiden kanssa ja aikoi vissiin ampua kraateriin taas (muistan varmaan väärin) sillä makotykillä, mutta Cloud ja ystävät saapuivat ajoissa hätiin.
[B]
Minun mieleeni tuli pikemminkin Shinra Mansion tuosta huoneesta. Talo näyttää olevan puustarakennettu (eihän junonin talot olleet(?)) ja ikkunoista tuleva valo muuten pimeään huoneeseen luo sitä samaa aavemmaista tunnelmaa mitä seiskan kartanossa mielestäni oli.
Ja Hojo tosiaan halusi auttaa armasta poikaansa hankkeessaan tulla jumalaksi. Pelissähän se sähläsi jotain niiden tietokoneiden kanssa ja aikoi vissiin ampua kraateriin taas (muistan varmaan väärin) sillä makotykillä, mutta Cloud ja ystävät saapuivat ajoissa hätiin.
Oven karmit ja ikkunallinen seinä ovat pyöreät. Seinissä on pylväsmäinen rakenne. Eikös pelin kartanossakin ollut tällainen tyyli? Missä kohtaa tarkalleen Shinran logo näkyy? Selasin videon frame framelta läpi, eikä silmään sattunut mitään. Joku voisi tosiaankin vahvistaa tuon kartanon, itsellä ei ole savea siihen kohtaan.
Veikkaisin tämän elokuvan juonen menevän jotenkin tähän suuntaan: Mysteerit ovat Sephiroth-klooneja jotka ovat tavalla tai toisella läytäneet S:n ruumiin, juuri ja juuri elossa ja laittaneet hänet pyörätuoliin. Mysteerit etsivät Jenovan päätä koska uskovat pystyvänsä sen avulla palauttamaan Sepin voimat. Cloud saa tästä vihiä ja lähtee miekkosten perään estämään heidän aikeensa. Kommentteja?
Ps. yksi Mysteereistä on selvästi nainen.
Oho, nyt kun vilkuilin uusimman trailerin tarkasti läpi niin bongasin että seinissähän on puupaneelit. Joten se siis on aika varmasti Shinra Mansion Nibelistä. Tämä tosin vähän mietityttää, koska minne Cloud olisi 7:n lopun jälkeen mennyt, ellei kotikyläänsä? Tuskin nyt ainakaan tuhoutuneeseen Midgariin... Tai mistä sitä tietää. Barret on varmastikin pystyttämässä Midgaria uudestaan pystyyn, ja jos ei Cloud Nibeliin olisi halunnut mennä niin kai nyt Tifan kuvittelisi kotiinsa suuntaavan? Joten onko Tifalla kuulo huonontunut vai mikä on kun ei sitten tunnusta huomaavaan uusia "naapureitaan"? :huh: Minnehän Vincent painui lopun jälkeen? Arkkuunsa?? ;) Arvailuja otetaan vastaan!
Prinsessa Garnet
2.3.2004, 16:17:50
Alkujaan kirjoittanut Unamis
Oho, nyt kun vilkuilin uusimman trailerin tarkasti läpi niin bongasin että seinissähän on puupaneelit. Joten se siis on aika varmasti Shinra Mansion Nibelistä. Tämä tosin vähän mietityttää, koska minne Cloud olisi 7:n lopun jälkeen mennyt, ellei kotikyläänsä? Tuskin nyt ainakaan tuhoutuneeseen Midgariin... Tai mistä sitä tietää. Barret on varmastikin pystyttämässä Midgaria uudestaan pystyyn, ja jos ei Cloud Nibeliin olisi halunnut mennä niin kai nyt Tifan kuvittelisi kotiinsa suuntaavan? Joten onko Tifalla kuulo huonontunut vai mikä on kun ei sitten tunnusta huomaavaan uusia "naapureitaan"? :huh: Minnehän Vincent painui lopun jälkeen? Arkkuunsa?? ;) Arvailuja otetaan vastaan!
Empä usko että kumpikaan Tifa tai Cloud olisivat halunneet enään kotikyläänsä palata. Onhan siellä niin paljon tuskallisia muistoja ja kaikkea. Entäpä jos Cloud meni ja osti sen talon Costa del solista?
Ja veikkaisin että Barret olisi oman kotikylänsä Corellin kunnostamisen kimpussa.
Vincent ei varmasti palaa takaisin sinne Shinra mansioniin...tai kukapa tietää.
Empä usko että kumpikaan Tifa tai Cloud olisivat halunneet enään kotikyläänsä palata. Onhan siellä niin paljon tuskallisia muistoja ja kaikkea. Entäpä jos Cloud meni ja osti sen talon Costa del solista?
Pitää kyllä kutinsa tuo tuskallinen muisto homma, mutta epäilen AAAAAAAIIIKA raskaasti, että leffa alkaisi Costa De Solin aurinkorannoilla ja eka asia minkä näkisimme olisi Cloud shortseissa, ottamassa aurinkoa. Mutta jonnekin vuorille se olisi jo saattanut mennä erakoksi asumaan, Cloudhan ei ikinä pahemmin ihmisten seurasta digannut, ainakaan tuntemattomien.
Keitähän kaikkia elokuvassa edes vilahtaa? Ainakin trailerin pohjalta sanoisin, että taustat jne. ovat niin masentavan harmaita, että on vaikea kuvitella esim. juuri Costa De Solia tai Gold Sauceria leffaan mukaan. Mutta jos Gold Sauceria ei näy, niin Caith Sithiä ei näy. Jos Gold Sauceria ei näy niin (voi luoja!)..... CHOCOBOJA EI NÄY! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!
Medic44
3.3.2004, 16:05:05
Ainakin trailerin pohjalta sanoisin, että taustat jne. ovat niin masentavan harmaita, että on vaikea kuvitella esim. juuri Costa De Solia tai Gold Sauceria leffaan mukaan. Mutta jos Gold Sauceria ei näy, niin Caith Sithiä ei näy. Jos Gold Sauceria ei näy niin (voi luoja!)..... CHOCOBOJA EI NÄY! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!
Kuvittele nyt miltä näyttäisi elokuva, jossa outo nukke, jonka selässä on kissa, pomppii ympäri ruutua mätkimässä (mahdollisia) sepi-klooneja. Mitä chocoboihin tulee.. Ehkä planeetta päätti että ne olivat sille vaaraksi :P
En kuitenkaan ihan usko että koko leffasta mitään masentavaa tulee, mutta traileriin on osattu pätkiä juuri moisia kohtia.
Natsenatu
3.3.2004, 19:19:15
Originally posted by Medic44
Kuvittele nyt miltä näyttäisi elokuva, jossa outo nukke, jonka selässä on kissa,pomppii ympäri ruutua mätkimässä (mahdollisia) sepi-klooneja. Mitä chocoboihin tulee.. Ehkä planeetta päätti että ne olivat sille vaaraksi :P
Vaikkei Caitsia näykkään koko trailerissa niin voihan se vilaukselta näkyä itse leffassa. Tuskin siitä nyt välttämättä tule niin nolo leffa jos Caith tai chocobot siinä näkyy,tulihan FF7:stakin supersuosittu vaikka Caith esiintyi siinäkin vieläpä pelattavana :P
Alkujaan kirjoitellut Prinsessa Garnet
(Miten Chocobot muuten voisivat olla vaaraksi Planeetalle? :D :huh: )
Sitä sietää ihmetellä. Jospa niiden pierut erittivät biokemiallista höyryä joka vahingoitti maan ilmakehää?Surkea teoria,mutta voi tietysti olla totta...
edit:quottaus ja nolo typo korjattu
Prinsessa Garnet
4.3.2004, 10:23:02
Juu unohtakaa tuo mainitsemani Costa de sol. En ajatellut asiaa kunnolla...
Tuosta Cait sithistä. Miksei se esiintyisi elokuvassa? Paljon helpompihan se on toteuttaa kuin Red. Tosin Cait varmaan näytäisi aika huvittavalta siinä leffassa. Jos Square sitten olisi heivannut Cait sithin muualle... Mutta näemmekö Reeveä?
Ja kyllä Chocoboja voi hyvinkin näkyä elokuvassa ilman Gold Sauceriakin. Onhan Chocobo ranch...
(Miten Chocobot muuten voisivat olla vaaraksi Planeetalle? :D :huh: )
Tuosta Cait sithistä. Miksei se esiintyisi elokuvassa? Paljon helpompihan se on toteuttaa kuin Red. Tosin Cait varmaan näytäisi aika huvittavalta siinä leffassa. Jos Square sitten olisi heivannut Cait sithin muualle... Mutta näemmekö Reeveä?
Reeve on jo varmastikin isompi mahis, vaikka Caith Sithin ruumista, eli siis sitä lelua voisi kyllä jossain sammuneena vilahtaa. Reevestä tuli vaan mieleen, että eräs toinenkin Shinran joviaalimpi ja iloisempi jäsen on yhä elävienkirjoissa, Palmer nimittäin. Palmerhan ei muistaakseni ikinä kuollut, joten näkyykös tätä pulleroa jossain lököttelemässä???
Ja eikö koko leffa olisi NIIIIN paljon Final Fantasympi, jos Cloud moottoripyörän sijaa ratsastaisi Chocobolla Mysteerejä kohtaan? ;D Wark!
Ogloppi
5.3.2004, 11:56:19
minä en ainakaan usko tuohon teoriaan, että sephiroth (puhutaan ongelmista niiden koko nimillä ;) ) Olisi löytynyt ELOSSA, sillä sehän räjähtää tuusan nuuskaksi ja peräpirtin päreiksi FFVII:n lopussa, joten tuskinpa.. ja mielestäni olisi liikaa jos Sephíroth edes omana itsenään olisi hengissä. Mielestäni olisi parempi, että joku vain yrittäisi kulkea hänen kengän jäljissään.. kirjaimellisemmin kuin Cloud..
PS. Cloud on siistein hahmo FF:n historiassa, varsinkin kun sai siistimmät vaatteet, kun pelissä.. hirveet ne anime hahmon violetin rääsyt ;D
Sori, että nyt olen täällä näin aktiivisena mutta tämä aihe on taas ollut muutaman päivää aika hiljainen joten heitänpä taas jotain kehiin.
minä en ainakaan usko tuohon teoriaan, että sephiroth (puhutaan ongelmista niiden koko nimillä ) Olisi löytynyt ELOSSA, sillä sehän räjähtää tuusan nuuskaksi ja peräpirtin päreiksi FFVII:n lopussa
Tuosta vaan tuli mieleeni, että nythän tuota Planeetta vaivaa tämä mystinen Star Scar Syndrome, joten mietin vaan, että kuinkahan terveellistä Life Streamille onkaan kun Sephirothin (puhutaan nyt sitten koko nimillä) kaltainen ilkimys sinne pulahtaa, VARSINKIN ottaen huomioon se aimo tujaus Jenova-soluja, joita Sephiroth kantoikaan massussaan sun muualla!
Ei välttämättä kovin terveellistä...
Hmm.. viittaatko siis että Sephirothin kuolemalla Lifestreamiin on jotain tekemistä sen Star Scar Syndromen kanssa? (kyllä U, seurailen vähäsen sun viestejä^^)
Se olisi aika jännä yhdistelmä, mutta jos otetaan huomioon että Lifestream on AIKA iso niin niin... Mutta kyllä Jenova on niin jännä pahis, että kyllä se on pakko tuohon AC:hen ahtaa. Mutta minkähänlainen on sairaus jonka nimi on STAR SCAR SYNDROME? (no, jos olette tässä ketjussa jo siitä puhuneet niin voitte jättää asian tähän, en ole kerinnyt lukemaan noita kaikkia viestejä mitä viime aikoina on tullut) Tähti arpi syndrooma? :/ Tuleeko ihmisille tähtien muotoisia arpia vai mitä siihen muutakaan voisi liittyä? :D Jos se on siis jonkinlainen viruksen tyyppinen, jos nyt oikein muistan, voisikohan sillä olla jotain yhteistä sen sairauden kanssa joka tappoi Ancientit... Hmm... Kyllä, spekulointi on hauskaa! ^^
Olen nähnyt jonkinlaisen trailerin siitä leffasta, joka vaikutti TOSI siistiltä. Cloud on tosiaan vähän Tiduksen näköinen (hiuksia lukuun ottamatta).
On hullun näköstä ku Cloud heiluttaa sitä sen sairaan isoa miekkaansa ku mitäki puukepakkoa ja sitte mysteerio torjuu sen pikku tikullaan.
Haluaisin ehdottomasti nähdä elokuvan sitten ku on mitenkää mahdollista!
Sephirothin kuolemalla Lifestreamiin on jotain tekemistä sen Star Scar Syndromen kanssa?
Nii-i, tuota meikäläinenkin ajatteli kun menin äsken VII:n vaihteeksi läpi :).
Sephiroth tosiaan hajoaa punaiseksi lifestreamiksi (tai jotain)
joka sitten sekoittuu vihreään.
Olisiko tällä jotain tekemistä Planeetan sairauden kanssa?
Sephirothin kuolemalla Lifestreamiin on jotain tekemistä sen Star Scar Syndromen kanssa?
Itse ainakin oon vahvasti tota mieltä. Katsokaas, jos Jenova hallitsi Sephirthia ja Sephi tulee osaksi Lifestreamia, niin eikö hallinta side silti pysy pystyssä, nyt vaan Jenovalla sattuu olemaan pääsy suoraan Lifestreamiinkin ja kun rupeaa miettimään mitähän se Jenova tekisikään tuossa tilanteessa, niin tulee aika helposti mieleen mitä Jenova tekikään Cetroille....
Johnnyk
11.3.2004, 11:58:13
Ei se ole Star Scar Syndrome.
Se on oikealta nimeltään Planet Scar Syndrome, koska niissä trailereissa "star":illa tarkoitetaan planeettaa(maata?)
Se syntyi kait Holyn ja Meteorin törmäyksessä.
Alkujaan kirjoittanut Johnnyk
Ei se ole Star Scar Syndrome.
Se on oikealta nimeltään Planet Scar Syndrome, koska niissä trailereissa "star":illa tarkoitetaan planeettaa(maata?)
Se syntyi kait Holyn ja Meteorin törmäyksessä.
Ootko tosta varma? (No siis tietenkään näissä fani spekuloinneissa mikään ei oo varmaa, mutta silti...)
Mitenkä Holy ois vaikuttanu Planeettaan mitenkään, kun sehän alunperin vaan esti Meteoo osumasta maahan. (Vaikka monet on väittäny, että se itseasiassa auttoi ja että Holy päättikin, että ihmiskunta olisi isompi vaara kuin Meteor) Mutta Meteor ois voinu kyllä siihen liittyä kun ne Lifestream valohommelit kietoutu sen ympärille ja buum! Oisko sillä voinu olla mitään vaikutusta asiaan?:huh:
Sitten toinen kyssäri, näkyyköhän vanhaa kunnon Ultimate Destructive Magicia, alias Black Materiaa leffassa? Sehän ei tainnut tuhoutua tai mitään vaan yksinkertaisesti katosi.
Prinsessa Garnet
12.3.2004, 10:35:26
No jos Holy kulutti liikaa planeetan voimia (ja lifestreamia(siis sitä vihreää juttua)) ja nyt planeetan suojausmekanismi olisi niin heikko että tuollaisia tauteja pääsisi valloilleen...
Ja kommentointia Unamisin kysymykseen. Voipi olla että Black materia jotenkin vilahtaa leffassa mutta en usko että sentään toista meteoria kutsuttaisiin. Voikohan sillä tehdä muutakin kuin kutsua meteor?
Jos Black materiakin on leffassa niin on myös White materiakin varmasti mukana. Ja se taas viittaa Centroihin...
Alkujaan kirjoittanut Prinsessa Garnet
No jos Holy kulutti liikaa planeetan voimia (ja lifestreamia(siis sitä vihreää juttua)) ja nyt planeetan suojausmekanismi olisi niin heikko että tuollaisia tauteja pääsisi valloilleen...
Ja kommentointia Unamisin kysymykseen. Voipi olla että Black materia jotenkin vilahtaa leffassa mutta en usko että sentään toista meteoria kutsuttaisiin. Voikohan sillä tehdä muutakin kuin kutsua meteor?
Jos Black materiakin on leffassa niin on myös White materiakin varmasti mukana. Ja se taas viittaa Centroihin...
... ja Cetroista liikutaan tosi mukavasti Jenovaan, heidän tuhoajaansa ja jos Square vain niin suo niin lopultakin me fani poloiset saisimme vastauksia niihin miljardeihin (no okei, satoihin... okei okei! Kymmeniin) kysymyksiin joita Jenovasta on.
Ties vaikka kertoisivat mistä tämä kummajainen saapui.
Mitäs jos Jenova ei olekaan ainut rotuaan?
Hmm, tuota kun kirjoittelin niin aivan mielipuolinen ajatus heräsi (kuunteleen nääs Kefkan tunnaria ;))
Mitäs jos osa niistä Mysteereistä on Jenovia (eli siis samaa rotua) koska Jenovahan osasi muuttaa muotoaan tarpeidensa mukaan?!?
SDNKorento
25.3.2004, 16:44:07
Ties vaikka kertoisivat mistä tämä kummajainen saapui.
Nettihän on täynnä spekulaatioita ja eikö itse pelissäkin mainittu, että Jenova iskeytyi maahan tuhansia vuosia sitten?
Jatkoa...
Mitäs jos osa niistä Mysteereistä on Jenovia (eli siis samaa rotua) koska Jenovahan osasi muuttaa muotoaan tarpeidensa mukaan?!?
Mysteerimiehet ovat klooneja, joissa on Jenovan soluja. Vai miten se olikaan?
Pelagia
16.4.2004, 17:29:37
Sephiroth
Aah... miten ihana nimi...
voi räkäpallo, ku se elokuva ei voi jo tulla suomeen. :( ja mua ei tosiaan haittaa vaikka Sephirothin hiusgeelit jäi johonkin. se on silti nyt ja aina ykkönen!!! Mut mua hämää tosiaan se, että onko siinä oikeaa Sephirothia, vai joitain muita geenimuunneltuja ukkeleita... oispa siinä oikee Sephiroth eikä mitään "kopioita"
mun mielestä Sephiroth ei ees varmaan kuollu, ainakaan mä en suostu uskomaan sitä... (sehän vaan hajos tuhannen pirstoiks... :eh: )
siis oikeasti... elokuvassa täytyy olla oikea Sephiroth. Mä en suostu uskomaan, että se ois kuollu FF7... ja heti ku olin läpässy FF7, mä näin unta, että pelastin Sephirothin... mut siitä voitte lukea joistain muista... öh... mitäs ne on? threadeista :D
p.s jos tää viesti on vähän turha, nii ei silti saa haukkua tyhmäks (tai miksikään muuksi :eh: )
edittiä: mä huomasin, että pyörätuolihemmolla on punaiset kengät (en ole varma) voisikohan se merkata jotain? damn... pakko saada selville et kuka se on...
Ryu-chan
17.4.2004, 19:02:55
Oma teoriani tapahtumista ja siitä esimerkiksi miksi Sephy nyt on FF7: Advent Childrenissä:
Se Sephiroth jota vastaan Cloud taisteli, niin jos se oli aito Sephiroth, ei ole mitään ihmettelemistä asiassa. Vaikkakin FF7:n juoni on aivan ***** vaikeaselkoista niin täytyy muistaa, että ensinnäkin Zack(eikös Zack sen tehnyt) tappoi Sephirothin jo Nibelheimissä. Toisena asiana täytyy muistaa, että Cloud on Sephy klooni, joten hänenkin pitäisi olla sitten kuollut, mutta hei! Hän yhäkin pomppii loppuvideoissa täydessä vauhdissa.
Emme saa kuitenkaan unohtaa sitä seikkaa, että emmehän me teidä montako niitä Sephiroth klooneja edes oli! Tai, ehkäpä Zack tappoikin Sephiroth kloonin! Ehkei hän tappanutkaan ITSE Sephirothia!
Sitten täytyy miettiä Sephirothin kuolemaa Nibelheimissä. Hänet heitettiin alas Makoon, ja kuten kaikki tietävät, kerrottiin pelissä Makon vaikutteista. Ehkä Mako Nibelheimissä teki jotain Sephirothille, lopussahan hän kuitenkin on planeetan sydämmessä.
Vielä muistelkaamme sitä, että aito Sephiroth oli normaali SOLDIER, joka vain sattui olemaan menestyksekkäämpi taistelussa. Tässä tulee kuitenkin ristiriitaa Sephirothin alkuperän kanssa. Hän on Cetra, kuten on Aerithkin (Aeris, jos niin haluatte). Tämänkin on pakko liittyä johonkin.
Final Fantasyn maailma on niin älyttömän monimutkainen (huomaako, että ne ovat Japanilaisten tekemiä?)
Nitromethane
17.4.2004, 19:11:00
Oma teoriani tapahtumista ja siitä esimerkiksi miksi Sephy nyt on FF7: Advent Childrenissä:
Se Sephiroth jota vastaan Cloud taisteli, niin jos se oli aito Sephiroth, ei ole mitään ihmettelemistä asiassa. Vaikkakin FF7:n juoni on aivan ***** vaikeaselkoista niin täytyy muistaa, että ensinnäkin Zack(eikös Zack sen tehnyt) tappoi Sephirothin jo Nibelheimissä. Toisena asiana täytyy muistaa, että Cloud on Sephy klooni, joten hänenkin pitäisi olla sitten kuollut, mutta hei! Hän yhäkin pomppii loppuvideoissa täydessä vauhdissa.
Emme saa kuitenkaan unohtaa sitä seikkaa, että emmehän me teidä montako niitä Sephiroth klooneja edes oli! Tai, ehkäpä Zack tappoikin Sephiroth kloonin! Ehkei hän tappanutkaan ITSE Sephirothia!
Sitten täytyy miettiä Sephirothin kuolemaa Nibelheimissä. Hänet heitettiin alas Makoon, ja kuten kaikki tietävät, kerrottiin pelissä Makon vaikutteista. Ehkä Mako Nibelheimissä teki jotain Sephirothille, lopussahan hän kuitenkin on planeetan sydämmessä.
Vielä muistelkaamme sitä, että aito Sephiroth oli normaali SOLDIER, joka vain sattui olemaan menestyksekkäämpi taistelussa. Tässä tulee kuitenkin ristiriitaa Sephirothin alkuperän kanssa. Hän on Cetra, kuten on Aerithkin (Aeris, jos niin haluatte). Tämänkin on pakko liittyä johonkin.
Final Fantasyn maailma on niin älyttömän monimutkainen (huomaako, että ne ovat Japanilaisten tekemiä?)
Itseasissa Zack ei tappanut Sephirothia, vaan Cloud teki sen. Tämä selviää pelin aikana kun Cloud ja Tifa tippuvat Lifestreamiin.
Ryu-chan
17.4.2004, 19:36:28
Itseasissa Zack ei tappanut Sephirothia, vaan Cloud teki sen. Tämä selviää pelin aikana kun Cloud ja Tifa tippuvat Lifestreamiin.
Kun tarkemmin ajattelen, niin tuohan on ihan totta... Ensinhän sen pitikin olla Cloud siinä, mutta sitten tuli Zack kuvioihin, mutta Lifestreamessa taisi selvitä juuri se, että Cloud se siellä Sephyn tappoi. Anteeksi erheeni.
Sitten vielä huvin vuoksi kertoisin oman teoriani pyörätuolimanista.
Selvääkin selvempi Cloud, vaikkakin hän puhuu Cloudille... No lukekaa edellinen postaukseni. Ja toisin sanottunahan se on Sephiroth, eli Cloud, eli Sephiroth.
Prinsessa Garnet
17.4.2004, 21:10:26
Ensinnäkin, Sephiroth ei ollut mikään tavallinen SOLDIER. Olet tainnut unohtaa yhden tärkeän seikan koko pelissä, nimittäin JENOVAN. Hojo antoi Sepille jenovan soluja jo, kun Sepi oli vielä äitinsä Lucrencian kohdussa. Nämä jenovasolut tekivät Sephirothista valtavan voimakkaan. Tästä kertovan mm. Vincent, jos hänet käydään herättämässä siellä shinramansionissa.
Cloud ei missään nimessä ole sama asia kuin Sephiroth. Hojo yritti tehdä hänestä yhtä voimakkaan kuin hänen edesmennyt poikansakin oli lisäämällä Cloudiinkin jenovasoluja(tosin tämä tapahtuu kun Cloud on 16v.). No Hojo luulee epäonnistuvansa täydellisesti ja "heittää Cloudin menemään". Siis Cloudissa on vain jenovasoluja.
Cloud menee välillä sekaisin, koska joko Sephiroth tai jenova yrittää ohjailla häntä Jenovasolujen avulla.
Sitten. Sephiroth ei ole Ancient/Centra niin kuin väität. Toki miekkonen itse yhdessä vaiheessa peliä siitä puhuu, mutta hän oli saanut väärää tietoa. Hänen isänsä on Hojo ja äitinsä Lucrencia jotka kummatkin olivat aivan tavallisia ihmisiä. Sephirothinkin siis pitäisi olla tavallinen ihminen, johon on kylläkin lisätty aimoannos jenovaa.
David A. Mage
18.4.2004, 15:40:14
Cloud ei missään nimessä ole sama asia kuin Sephiroth. Hojo yritti tehdä hänestä yhtä voimakkaan kuin hänen edesmennyt poikansakin oli lisäämällä Cloudiinkin jenovasoluja(tosin tämä tapahtuu kun Cloud on 16v.). No Hojo luulee epäonnistuvansa täydellisesti ja "heittää Cloudin menemään". Siis Cloudissa on vain jenovasoluja.
Cloud menee välillä sekaisin, koska joko Sephiroth tai jenova yrittää ohjailla häntä Jenovasolujen avulla.No mutta eihän Hojo Cloudia heittänyt poijes, vaan Zack murtautui Shinra Mansionissa ulos kivasta pikku säiliöstään ja vei Cloudin mukanaan. Shinran soltut sitten Zackin ammuttuaan kokivat, ettei Cloudista ole harmia ja jättivät tämän hillumaan Midgarin viereen. Tästä syystä Hojo ei kai muistanutkaan Cloudia kraaterissa...
Sitten. Sephiroth ei ole Ancient/Centra niin kuin väität. Toki miekkonen itse yhdessä vaiheessa peliä siitä puhuu, mutta hän oli saanut väärää tietoa. Hänen isänsä on Hojo ja äitinsä Lucrencia jotka kummatkin olivat aivan tavallisia ihmisiä. Sephirothinkin siis pitäisi olla tavallinen ihminen, johon on kylläkin lisätty aimoannos jenovaa. Tähdennetäänpä vielä se, että tuo Sephiroth = Cetra? -yhtälöhän lähti liikkeelle siitä, kun Hojo ja kumppanit luulivat maahan iskeytyneen (Keljukookojoottiefekti!) Jenovan olevan Muinainen, kun totuudessa tämä oli "vain" avaruusolio. Tosin tekeekö tämä Sepistä ja hänen klooneistaan jotain kummia ihmis-avaruusolio -hybridejä? (System Shock!)
Spoilerspoilerspoilerspoiler. Kivaa..
Prinsessa Garnet
18.4.2004, 20:07:19
No tarkoitin että hän tavallaan "heitti Cloudin menemään". Jos Hojo olisi kokenut Cloudin vielä tärkeäksi, niin hän varmasti olisi käskenyt niiden solttujen tuoda Cloud takaisin. Eli toisin sanoen Hojo heitti Cloudin menemään... =/
Tuli tuossa vain mieleeni että Lucrenciastahan ei kovin paljoa kerrota myöskään pelissä. Vain sen että Vincent oli hänen rakastajansa ja että hän oli tiedemies(tiedenainen) joka työskenteli jenovaprojektissa ja päätyi lopuksi Sephirothin äidiksi. Eli ei kovin paljoa. (Tässä kumoutuu varma käsitykseni Lucrencian ihmisyydestä.) Mistä me voimme tietää jos Lucrencia olikin Centra sukua?
Minäkin kokeilen saada jotain aikaiseksi täällä, eli
Sephiroth, Hojon ja Lucresian poika, sai voimansa jo ollessaan Lucresian kohdussa, sillä häneen ruiskutettiin Jenova-soluja iso annos. Cloud EI ole Sephirothin klooni MILLÄÄN tavalla, eikä myöskään Zack. Kummastakin yritettiin tehdä "seuraaja" Sephirothille kaikkien luultua tämä kuolleen Nibelheimin vuoriston reaktorilla Cloudin iskettyä miekkansa tähän ja tiputtaen Makovirtaan. Zack ja Cloud ovat kummatkin aivan oma persoonansa, heillä ja Sephirothilla on yhteistä vain kehossa olevat Jenova-solut, ja ammatti. Clou ja Zack onnistuivat kuitenkin pakenemaan Shinra kartanon salaisesta laboratoriosta, jossa myös Sephirotiin syötettiin Jenova-soluja. Pakomatka päättyi Midgarin lähelle, kun Shinran sotilaat kohottivat Zackin elopainoa lyijylippaallisen verran. Cloudin he totesivat hieman pöpiksi, josta ei olisi haittaa, joten he jättivät hänet heitteille oman onnensa nojaan. AC:ssa olevat Sephirothin näköiset ilmiselvät pahikset ovat sitten niitä virallisia Sephiroth-klooneja, sehän huomaa jo ulkonäöltä. Sephirothin voima perustuu vain ja ainoastaan hänessä oleviin Jenova-soluihin. Viimeisessä taistelussa kun Sephiroth Jenova-muodossaan on piesty, niin hän ja Cloud kohtaavat vielä viimeisen kerran nano et nano, mutta Sepi-paralla ei olekkaan enää Jenova-soluja kehossaan, joten hän on tavallinen pulliainen. Joten Cloud piekseekin tältä tukkajumalalta kirjamellisesti paskat housuihin Omnislashilla. Sephiroth mukamas Ancient, Cetra? Nöyp, ei edes villeimissä unelmissa. Jenova laskeutui maapallolle hallitakseen tätä ollessaan voimakkaampi kuin Muinaiset. Sephiroth ehkä väittää itseään Muinaiseksi koska Jenova oli näiden hallitsija muinoin. Ja hän sai tietää "olevansa Muinainen" professori Gastin kirjoituksista, mutta myös tiedemiehen voivat olla väärässä.
Uusia skanneja: Turksit, Vincent ja Tifa!!!11 :lovetus: Hiukan huonolaatuisia, mutta parempi kuin ei mitään.
Reno ja Rude (http://www.squarenet.info/display.php?site=news&id=3641)
Tifa (http://www.squarenet.info/display.php?site=news&id=3642) ja toinen (http://www.squarenet.info/display.php?site=news&id=3644)
Vincent (http://www.squarenet.info/display.php?site=news&id=3643)
Lisäksi nuo kolme "mysteerimiestä" ovat saaneet nimet: Rods, Kadish, ja Yazoo. Katsoa tämä. (http://www.squarenet.info/display.php?site=news&id=3645)
http://www.squarenet.info/main.php?site=sn-news&id=1018
//Edit:
Nyt kun moinen on hoidettu pois alta, on minun pakko luovuttaa Ceassalle FFfinin Epävirallisen Mediasahaajan arvonimi tässä ja FFXII-topicissa löytyvien skannien sun muiden myötä. Virallinen se on sitten, kun ylläpito editoi sen väkisin custom titleesi.
Aa, kiitoksia kunniasta, luulisin. ^____^ Mukava jos olen hyödyksi. :)
Oih, kiitoksia Ceassa. Mitään uuttahan tuossa ei varsinaisesti ole ja kuvat on huonoa laatua. Turksit on kova juttu, toivottavasti FFVII:stä tuttu musiikkiteema saadaan vedettyä leffaan. Sitten Turksit kyllä potkivat päähän cooliudessaan ihan kaikkea. :)
Miksei ne voi jo ilmoittaa, että siinä on Sepi esittelemässä itseään? Olenko muuten kertonut, että minä ja Sephiroth olemme hyvinkin samanlaisia. Yhtä hienot hiuksetkin ja tykkään seisokella liekkien keskellä. uuuuh..
David A. Mage
7.5.2004, 1:12:42
Näin pelihahmoa lainatakseni:
UWAOOOOO!!1 Nyt kun moinen on hoidettu pois alta, on minun pakko luovuttaa Ceassalle FFfinin Epävirallisen Mediasahaajan arvonimi tässä ja FFXII-topicissa löytyvien skannien sun muiden myötä. Virallinen se on sitten, kun ylläpito editoi sen väkisin custom titleesi.
Mutta piristi harvinaisen paljon taas vaihteeksi tätä topiikkia ja yötäni (mitenniinmuka opiskelijan pitäisi olla nukkumassa tähän aikaan?) tuon uuden kuvapläjäyksen havaitseminen taas vaihteeksi topicin aukaistessani. Jo se, että Turk(s)it sattuvat olemaan taas kuvioissa on jo harvineisen varteenotettava uutinen, mutta Suurena Fanina on Tifan ilmestyminen vielä parempi asia. Olin harvinaisen tyrmistynyt kuullessani tästä paljon aiemmin mainitusta "uudesta naishahmosta", kun se sattui häiritsemään Tifan olemassaolon todennäköisyyttä varsin pahasti, mutta nyt siitäkin on selvitty. Sen sijaan mysteeri-ihmisten nimet tuntuvat olevan vähintäänkin mielenkiintoiset..
Miksei ne voi jo ilmoittaa, että siinä on Sepi esittelemässä itseään? Olenko muuten kertonut, että minä ja Sephiroth olemme hyvinkin samanlaisia. Yhtä hienot hiuksetkin ja tykkään seisokella liekkien keskellä. uuuuh..
Kerropas vielä, että miten kummassa onnistut seisoskelemaan liekkien keskellä ilman, että hiukset syttyvät tuleen? Ainahan voi käyttää nahkatakkia ja -housuja, mutta hiukset ovat silti varsin tulenarkaa materiaalia. ;)
Ja jos joku väittää minun ylireagoivan tai kuulostavan joltakulta muulta kuin omalta itseltäni, vetoan vaikka tämänhetkiseen kellonaikaan.
Edit://
Turksit kyllä potkivat päähän cooliudessaan ihan kaikkea. :) Hnn... Sephirothiakin? Tai vaikka Kreifiä?
Kerropas vielä, että miten kummassa onnistut seisoskelemaan liekkien keskellä ilman, että hiukset syttyvät tuleen?No silleen kun Sepikin!
Ja jos joku väittää minun ylireagoivan tai kuulostavan joltakulta muulta kuin omalta itseltäni, vetoan vaikka tämänhetkiseen kellonaikaan.Et vaikuta itseltäsi.
Edit:// Hnn... Sephirothiakin? Tai vaikka Kreifiä?Miettisin, että pitäisikö tuo jättää kirjoittamatta, kun arvelin, että joku tarttuu tuohon (tosin en arvannut kenenkään sanovan minua). Mutta se selitys. Sepi nyt on niin omaa luokkaansa, että hän on automaattisesti coolein. Minä? Cool? Buahahahaha! Ei toivoakaan.
Ja jotta nyt ei puhuttaisi vain Sephiroth-"fetisismistäni", niin voisin alleviivattuna sanoa, että todellakin odotan tätä elokuvaa kuin kuuta nousevaa. Uskon vakaasti, että kyseessä on aivan uskomattoman upea elämys, jopa yksi parhaista. Syyksi riittää jo se, että pidän FFVII:tä ehkäpä maailman parhaana pelinä.
Melodika
7.5.2004, 17:54:25
Tiedän sen verran että elokuvassa tulee olemaan vincent ja barret ja aerista näytetään sen verran kun siinä on flashbackkinä se kohta ku se haudataa tai siis kun cloud tiputtaa sen sinne vetee...sephiroth ei minun tietääkseni ole elossa vaan näkyy flashbackkinä.Se lyhyt hopeahiuksinen hahmo ei todellakaan ole sephy en kyllä tiedä kuka hän on mutta ei sephy ainakaan.
tifakin siinä taitaa olla ,mutta vincent ja barret on ihan varmoja...
:love: Vincent :love:
Days when i cared
days when i loved
days when i woke and felt those thousand nails in my heart...
Mmmoi taas, parempilaatuinen skanni! (http://photo.jippii.fi/fi/image//data/photo/jippii.fi/c/e/ceassa/1083945484954.jpeg) noista aiemmista kuvista. Voisiko tuo pieni tyttö tuossa olla Marlene? Tifa muistuttaa mielestäni aika paljon Rinoaa, eikä näytä kasvoiltaan yhtään sellaiselta joksi olen hänet kuvitellut. Ja vaatetuskin näkyy vaihtuneen, mutta oikeastaan parempaan suuntaan. Vincent puolestaan näyttää juuri siltä miltä pitääkin, ehkä vähän nuorelta tosin.
//EDIT: http://www.squarenet.info/main.php?site=sn-news&id=1026
zeikki-
7.5.2004, 18:27:06
Kyllä näyttää lupaavalta. Kuulin tuosta Advent Childrenistä vasta vähän aikaa sitten, mutta innostuin heti. Ihan sairaan hienoja kuvia on ollu ja hahmot on tosi näkösiä. Toivottavasti ei vaan tule olemaan tyyliä Spirits Within.. :eh: Ei se nyt mikään surkee ollu, mutta voisivat panostaa tällä kertaa vähän paremmin
Candice
7.5.2004, 20:00:10
Ummh, onko vika minussa vai muistuttaako Tihvutin kenenkään muun mielestä Jennifer Love Hewittia? No ehkä minä olen vain hassu, tuo vain ei ole lähelläkään sitä, mitä oletin Tifan olevan.
Vincent on nätti, mutta aivan liian siloposkinen ja nuori. Uskottavuus, se kärsii moisesta nuorennuksesta. Miä tahdon nähdä Renon nassun!
Prinsessa Garnet
7.5.2004, 20:04:58
Voisiko tuo pieni tyttö tuossa olla Marlene? Ei tuo tyttö tuossa niin pieneltä näytä. Minä en usko sen olevan Marlene, vaan väittäisin sen olevan Yuffie. Sillä on samanlainen neulepaitakin päällä.
Medic44
7.5.2004, 20:30:08
Ei tuo tyttö tuossa niin pieneltä näytä. Minä en usko sen olevan Marlene, vaan väittäisin sen olevan Yuffie. Sillä on samanlainen neulepaitakin päällä.
Ah ja osa tuttua aselajin edustajaakin näkyy.. Kyllä se on yuffie vaikka kuvittelinkin vähän erinäköiseksi kieltämättä.
Mutta minua kyllä yllättää eniten tämä Turksien näkeminen. Ja sikäli kun vastassa tuntuisi olevan pahikset, joita vastaan Cloudkin tappelee. Mitenkähän käy.
Vincent on muuten about juuri sen näköinen kuin pitääkin. Tifa kieltämättä hieman erilainen alkuperäisestä(?). Tulipahan nuista kuvista mieleen, että Tifa käyttänee tuossa kohdassa limittejään..
Prinsessa Garnet
7.5.2004, 21:03:06
Ah ja osa tuttua aselajin edustajaakin näkyy.. Kyllä se on yuffie vaikka kuvittelinkin vähän erinäköiseksi kieltämättä.
Mutta minua kyllä yllättää eniten tämä Turksien näkeminen. Ja sikäli kun vastassa tuntuisi olevan pahikset, joita vastaan Cloudkin tappelee. Mitenkähän käy.
Vincent on muuten about juuri sen näköinen kuin pitääkin. Tifa kieltämättä hieman erilainen alkuperäisestä(?). Tulipahan nuista kuvista mieleen, että Tifa käyttänee tuossa kohdassa limittejään..
Tuota asetta en huomannutkaan. Se todellakin on Yuffie ;)
Ja tuosta Turks-jutusta löytyy taas mukavasti puheenaihetta. Tekevätkö he yhteistyötä Cloudin vai klooniporukan kanssa? Vai työskentelevätkö he jollekkin uudelle suurvallalle? Vai toimivatko Turksit tällä kertaa ihan ominpäin?
Ja Vincent todella on juuri oikean näköinen :love: (mietityttää vaan edelleenkin ne hänen demoninsa)
Hienoa huomata ettei Turkseja olla jätetty pois FFVII AC:stä. Jos oltaisi niin mur.
=) Saa sitten kuulla Renon äänen ;) :love: Näkyyköhän Rufusta koko leffassa? Toivotaan :lovetus: Kieltämättä Tifa näyttää hiukan Rinoalta kyseisessä elokuvassa mutta eipä tuo haittaa. Kuvittelin kyllä Yuffien olevan tuossa, mutta ehkä hiukan eri näköisenä. Niin ja sitten Vincent, se on sen näköinen kuin pitääkin (ainakin mun mielestä) ;) Noh, en malta odottaa että me suomalaisetkin päästään katsomaan sitä leffaa ^^
Auroth
10.5.2004, 16:56:03
Hienoa, vihdoinkin uusia skanneja :)
Hahmot saivat heti uutta väriä kun mysteerejä näytetään muutenkin kun Cloudia vastaan taistelemassa ja Cloudillakin on enemmän kuin yksi ilme :P
Tifastakin on tehty näköjään vähän "realistisemman" näköinen kuin esmes seiskan videoissa =/
Nitromethane
10.5.2004, 19:30:10
Hienoa, että Turksitkin ovat mukana Advent Childrenissä! Mutta mietityttää, että mikä on Turksien rooli elokuvassa, sillä FF VII pelissä he olivat Shinran "palvelijoita", joten kysymys herää, esiintyykö Shinra yhtiökin jollain tavalla pelissä.
Tifakin on saanut uuden asustuksen ja ihan hyvin näyttäisi sopivan. Vincent on yhtä cool, kun hänet olen kuvitellut, Yuffiekin näyttäisi ihan mukiin menevältä.
Toivottavasti saamme uutta informaatiota pian.
Onko muuten enää tullut uusia trailereita? Olisi mukava nähdä vielä jotain.*Hinkuu innoissaan, kun osottaa AC:ta* Pitää se PS2 tai DVD-soitinkin jossain välissä hankkia.
Onko kellään muuten tietoa, tuleeko toi VHS:älle? Olenkin varmaan kysynyt jossain, mutta en nyt muista missä. =)
Nitromethane
10.5.2004, 20:13:14
Onko muuten enää tullut uusia trailereita? Olisi mukava nähdä vielä jotain.*Hinkuu innoissaan, kun osottaa AC:ta* Pitää se PS2 tai DVD-soitinkin jossain välissä hankkia.
Onko kellään muuten tietoa, tuleeko toi VHS:älle? Olenkin varmaan kysynyt jossain, mutta en nyt muista missä. =)
Viralliselta taholtahan sanottiin että Advent Children tulee ilmestymään ainoastaan DVD:lle.
Ceassa
11.5.2004, 11:27:51
Lisää, lisää skanneja! ^___^
http://www.squarenet.info/display.php?site=news&id=3700
http://www.squarenet.info/display.php?site=news&id=3701
Tifan uudet vaatteet näyttävät erityisen kivoilta. \o/ Mutta letti on lyhentynyt paljon.
Ja kuvien yhteydessä noissa teksteissä on puhuttu paljon Marlenesta eikä Yuffieta ole vielä missään mainittu ollenkaan, joten kyllä minusta kovasti tuntuu siltä että tuo tyttö tuossa on Marlene.
http://www.squarenet.info/main.php?site=sn-news&id=1035
Nitromethane
11.5.2004, 14:40:47
Ja kuvien yhteydessä noissa teksteissä on puhuttu paljon Marlenesta eikä Yuffieta ole vielä missään mainittu ollenkaan, joten kyllä minusta kovasti tuntuu siltä että tuo tyttö tuossa on Marlene.
Tarkemmin kuvaa katsoneena, pyörrän sanani ja sanon, että tuo kuvan tyttö ei missään nimessä ole Yuffie. Mielestäni hän on liian pieni ollakseen Yuffie ja ehkäpä liian nuorenkin näköinen, vaikkei Yuffiekaan kovin vanha olisi Advent Childrenin tapahtumien aikana (muistaakseni FF VII pelin aikana hän oli 16v., mutta en sano varmaksi). Mutta en silti usko, että tuo kuvan tyttö on Yuffie, Marlene kenties...
Samaa mieltä Nitromethanen kanssa, kuvan tyttö ei missään nimessä voi olla Yuffie, liiiiiian nuoren näköinen... Mieluummin vaikka Marlene, hänhän on voinut kasvaa nuoreksi naisenaluksi, mutta Yuffieko nuorentunut? Ei missään nimessä...
Prinsessa Garnet
12.5.2004, 10:17:57
Okei taisin unohtaa ne kuluneet kaksi vuotta. Tuo ei todellakaan voi olla Yuffie, Yuffiehan on jo 18v ja tuo tyttö on todella liian nuori...
(toivottavasti Yuffie silti näyttäytyy)
Ceassa
12.5.2004, 11:03:13
Tyttö on Marlene, se vahvistetaan lehtiskannissa;
http://mokkori66.free.fr/trailers/june_trans.JPG
Lisäksi.. UUSI TRAILERI!!!1!1! OMG OMG (http://media1.ffadventchildren.com/trailers/ff7ac_trailer_snypresscnf.asf) (anteeksi, olen niin innoissani). Tuo näytti aivan upealta, ja herätti lukuisia kutkuttavia kysymyksiä. Miksi Marlene on Vincentin kanssa? Onko rullatuolissa istuva valkoviittainen heppu todella Sephiroth? Minusta näytti siltä että pätkässä yritettiin kovasti vihjata siihen suuntaan, One Winged Angel Sephiroth-huutoinen soi taustalla ja Yazoo (?) kääntyy katsomaan häntä...
Uijui. Hypin täällä ilosta ihan oikeasti. :)
http://www.adventchildren.net/
//EDIT
We have been contacted by Square-Enix to remove the trailer from our site which we have now done so. In it's place we have provided a link on the trailers page where you can download it from GameSpot.
Minä jo kanssa ajattelin, tuskin Barret on enempiä lapsia kasvattanut kuin Marlenen :eh: Respectit Ceassalle mahtavien linkkien johdosta :) Toi traileri ei pyöti tällä opettajienhuoneen mopolla sitten mitenkään :( Eikä koko sivukaan näy, pelkkää valkoista...
Aivan MAHTAVA. Vielä kun pääsee kotiin katsomaan äänien kera, niin johan luistaa. Näyttää tuo ainakin paljon paremmalta kuin se teinix ff video. Tuo täytyy kyllä ostaa, näyttää hyvältä.:D