View Full Version : Nintendolle omat "halpispelit" ja Gamecube 99 euroon
Von Wiensburgh
6.10.2003, 13:48:42
Täältä (http://www.konsolifin.net/konsolifin.php?platform=cube) luin tämän mielenkiintoisen uutisen, jota olen odottanut jo kovasti. Vihdoinkin saadaan Nintendolle omat halpikset.
Ja lista näyttää alustavasti oikein kiintoisalta. Ainakin tuo Sunshine tulee minun hyllyyni kunhan saa vain ilmestyy tuolla tavoin. Ja mitä kaikkea tuleekaan ilmestymään halvempina???
JEEEE!!!!
Roakel
6.10.2003, 13:57:34
Kerrassaan loistava uutinen! GC:lle olen odottanut kauan PS2:sen tapaisia platinum pelejä joiden hinnat ovat yleensä puolet halvempa eli 30 euron ympärillä, todella hauskaa kun pääsee vihdoin ostelemaan edullisia pelejä sillekkin alustalle. Noista kaikista vaihtoehdoista Star Fox adventures on kiinnostavin ja se löytää tiensä hyllylleni mitä ilmeisemmin samoina aikoina jolloin nuo halppispelit julkaistaan.
Ja maailma pelastuu elikkä tämä on todella loistava uutinen: päivän paras, viikon mainioin, vuoden ehdotomin ykkönen. Okei meni hiukan liioittelun puolelle, mutta olen monta kertaa näiden kolmen kuukauden sisällä (siis yhtä kauan kuin olen omistanut kuution) kironnut Cube pelien hinnakasta linjaa. Ne ovat melkein joka paikassa 10 € kalliimpia kuin PS2:sen tai XBoXin pelit. Ja kun kummallekin on tullut nämä ns. halpisversiot peleistään niin jo oli aikakin saada tätä samaa Nintendon rintamalle. Saa vain nähdä milloin tämäkin asia lähtee kunnolla käyntiin, mutta kyllä se vaan on odottamisen arvoista.
Ei ole oikein kiinnostavia pelejä nuo, ja muutenkin nuo halpisjutut pilaavat kannet/ohjekirjat/pelit ulkonäöltä. Kumminkin tuo on hyvä uutinen, vaikka 3 peliä jo noista löytyy. Voisi tulla enemmän pelejä halvemmaksi, kyllä niitä varmaan tuleekin kun aika sen sallii.
Von Wiensburgh
6.10.2003, 17:41:24
Alkujaan kirjoittanut Sepeh
Ei ole oikein kiinnostavia pelejä nuo, ja muutenkin nuo halpisjutut pilaavat kannet/ohjekirjat/pelit ulkonäöltä. Kumminkin tuo on hyvä uutinen, vaikka 3 peliä jo noista löytyy. Voisi tulla enemmän pelejä halvemmaksi, kyllä niitä varmaan tuleekin kun aika sen sallii.
Juu, eiköhän tämä ole vain alkua halpispelien tulvalle, eli samaan tahtiin tulee varmastikin halpispelejä, kuin esim. PS2:lle ja äks-poksille. Ja tosiaan kun miettii, että sinne tulee Metroid ja Sunshine sekä myös Star Fox (vaikkakin 2 näistä omistan, mutta tosiaan suosittelen näitä molempia lämpimästi KAIKILLE), niin alkuun heti tulee aivan loistavia pelejä. Ja jos tämä ei anna lupauksia hyvästä tulevaisuudesta, niin mikä sitten?
Varmasti on tulossa paljon hyviä vähän vanhempia pelejä halpis versioina parin seuraavan vuoden sisällä myyntiin. Jopa sinulle Sepeh varmaankin tulee jotain jonka voit hankkia, vaikkakin tuo on totta, että pakkaukset aina näyttävät huonommilta näissä halpis-versioissa, mutta eipä se onneksi loistavia pelejä huononna.
Potri
14.10.2003, 20:01:53
Harmi vain että Sunshine ja Prime jo löytyvät. Noita muita ei enää oikein jaksa.
Täällä ei näköjään ole mainittu että Cuben hinta tippuu 17. päivä 99 egeen. Eli nyt viimeistään kannattaa kone hankkia, jos ei ole ymmärtänyt niin aikaisemmin tehdä.
Catch a fish
14.10.2003, 20:21:37
Alkujaan kirjoittanut Potri
Täällä ei näköjään ole mainittu että Cuben hinta tippuu 17. päivä 99 egeen. Eli nyt viimeistään kannattaa kone hankkia, jos ei ole ymmärtänyt niin aikaisemmin tehdä.
Tuo on mahtavaa. Ikinä ei ole senhetkisten huippukonsolien hinta ollut näin matalalla, kuin nyt tulee olemaan. Kuulemani mukaan Xboxinkin hinta laskisi sinne 130 euroon ja Pleikkarin muistaakseni sinne 150 euroon. Tosin nämä hinnat ovat vielä kaukana Suomesta. Nintendolle hatunnosto rohkeasta ja kerrankin vikkelästi tapahtuneesta hinnantiputuksesta. Suomeen kun tällaiset alennukset harvemmin ajautuvat.
Lähde on Pelit.fi (http://www.pelit.fi)
Halpispelejä en ole tähän hetkeen asti nähnyt Cubelle ainoatakaan. Liekö sarjan julkaisu viivästynyt tai jopa peruuntunut? *nielaus*
Roakel
14.10.2003, 20:29:18
Originally posted by Catch a fish
Halpispelejä en ole tähän hetkeen asti nähnyt Cubelle ainoatakaan. Liekö sarjan julkaisu viivästynyt tai jopa peruuntunut? *nielaus*
Halpispelit tulevat myyntiin 17.10 eli samana päivänä kuin tämä alennus tapahtuu, mukavaa sinäänsä että saa ostettua itselleen GC:n ja samalla jonkun 30 euron hintaisen pelin, kewl.
Lähde oli
Nintendo-fi.com:sta (http://www.nintendo-fi.com/news/news.asp?mainid=28&subid=0&newsid=1101).
Sepeh
14.10.2003, 20:49:45
Jossain kaupoissa noita oli jo myynnissä viime viikon lauantaina, ylhäällä kannessa luki vain Player's choise. Ovat tainneet importaa ulkomailta pari.
Toxic
15.10.2003, 10:20:23
wheeeee!!!! vihdoin halpispelejä cubelle!!!!!! mine olen iiilooinen!!!!!!!!!sunshinen mina ostan luultavasti ensimmäisenä ja sitten starfoxin. resident evil nelonenkin kun tulee niin ostan senkin.
Uber Weapon
15.10.2003, 10:27:53
Minäkin liityn kuutiopäiden joukkoon. Metroidin, Zeldan ja MelanoomaMarion ostan heti kun ostan sen lootankin. Onnellisia uutisia. Minä olen iloinen.
Nyt en enää voi puolustautua silläkään ettei minulla olisi varaa kahteen konsoliin.
Olikos Cubelle Pokemoneja?
Roakel
15.10.2003, 16:14:15
Originally posted by Uber Weapon
Olikos Cubelle Pokemoneja?
Kyllä vain, GC:lle julkaistaan (joka olisi mahdollisesti ensimmäinen Pokemon peli GC:llä)
Pokemon Colosseum (http://foorumit.fffin.com/showthread.php?s=&threadid=6785) joka toimisi jatko-osana edellisille Pokemon Stadium peleille. Muita Pokemon pelejäkin on luvassa joista en itse tiedä mitään, aika erikoisilta ovat näyttäneet.
Joo ihan jees. Kävin pari päivää sitten ostamassa Cuben (Maksoi täällä ainakin 94,90€, metroid prime tai zelda pakettina 119€). Ostin tuon Zelda paketin. Aivan loistava tämä hinnanpudotus, saisi muistikortit yms pudota vielä niin vielä parempaa.
Ja oisinhan minä sen muutenkin ostanut... =)