PDA

View Full Version : Garnet ruotsinvihosta

Mikoto
26.6.2002, 17:42:58
--

Heldy
26.6.2002, 18:22:17
aika kiva kuva, mutta yksinkertainen..
Muuten tosi hieno(=mikäkin arvostelija) etenkin johonkin vihkoon tehtynä.. Minusta se on hieno, sanokoot muut mitä tahansa..!:eh: mutta...älä usko mua sitten kokonaan..
no usko mitä uskot, mutta
moikkaillaan kun tavataan!

Seyana
26.6.2002, 18:37:39
Nuo ruudut tosiaan on vähän häiritseviä,ja näyttää niinkun se jotenkin pitäs tota päätä käsissään..
Väritys olisi tietenkin plussaa,mutta ihan onnistunut kuva,varsinkin kun ottaa huomioon olosuhteet.

heldy,perustelutkin on sallittuja...

Aphrael
27.6.2002, 6:34:36
Tuo on tosi hyvä! En näe siinä mitään moitittavaa.
On se hyvä että jotain hyvää saadaan aikaiseksi ruotsintunnillakin. :D
Minulta se saa numeron 9+.

Sonya
27.6.2002, 8:05:00
Todella upea työ..(varsinkin jos otetaan "olosuhteet" huomioon)
Väritys olisi ollut plussaa..
En löydä mitään moitittavaa työstä.. :)
Arvosana olis sellanen 9+

Safir
27.6.2002, 11:20:07
Aivan upea työ. ^^Minä pd'n erityisesti noista silmistä, ja iloisesta, huolettomasta ilmeestä. 9+
Jos olisi ollut väritys, niin 10 mutta..

muumuu
27.6.2002, 13:17:18
Juuh, työ on aivan loistava, paras työsi tähän mennessä. [kuvaa olisi saattanut parantaa jos se olisi ruuduttomalla paperilla...]
Hiukset ovat onnistuneet vallan loistavasti, asento on aikalailla luonnollinen, mitä nyt jalat vähän minua hämää.
Pään asento ja tuo käsi juttu on toteutettu loistavasti.
Kasvot ovat juuri sopivasti 'sirot' kuten myös nenä ja silmät, suu on hieman iso, minun mielestäni, muttei se liian iso ole.
Vaatteet ovat onnistuneet erittäin hyvin, rypytykset ovat hyvin ja sillä taitaa ollakkin tuollaiset vaatteet [siis Garnetilla/Daggerilla].
Medaljonki/timantti hökötys on aivan esikuvansa näköinen, muutamaa pikku virhettä lukuun ottamatta työsi on täydelinen.
Numeroa en anna, yritän päästä siitä tavasta eroon, eiköhän tuossa ole tarpeeksi hyvin kerrottu mielipiteeni?

// nyt kun katsoin tarkemmin, nenä näyttää olevan hieman liian 'pyöreä' siis, liian pehmeästi piirretty, mutta se on vain minun mielestäni [johtunee siitä koska minä piirrän manga tyylllä kaikille 'terävät' nenät... HARVOIN 'pehmeähköt'. Muuten aivan loistava työ.

Leviathan
27.6.2002, 13:33:14
Todella hieno, värit olisi antanu plussaa mut ei häiriste paljoakaan. Arvosanaksi 9+
Ps:Silmät on minun mielestä hyvin tehty, itse en olisi sammallaissin varmaankaan kyennyt......

The Game
27.6.2002, 13:38:54
Onpa hieno piirros! Ruudut tosiaankin ovat häiritseviä alkutekijöitä, mutta kuva itsessään on tod. hieno! Arvosanaksi annan 9½+ :ohhoh:

Roakel
27.6.2002, 15:40:48
Hieno kuva,hiukset ja silmät ja päänmuoto on onnistunut tosi hyvin,siinä on myös tarpeeksi varjostusta.Ainoa miinus on ruutupaperi,antaisin kuvalle arvosanaksi 9.

n4x
27.6.2002, 16:30:28
No joo,ainoa huono puoli on ruudut,muuten hieno:) 9/10

Enemmän kommenteja, kiitos. Ottaisit vaikka esimerkkiä Vivin arvostelusta. -Dagg

Albert
27.6.2002, 17:21:07
Valtavan hieno :ooh: Tuo käsiin-nojaamis-juttu on vähän outo, näyttää siltä kuin kädet olisivat ilmassa, eikä naama nyt loppujen lopuksi näytä Garnetin omalta, mutta muuten erittäin hieno.

Ren
27.6.2002, 18:48:10
Oikeastaan ainoa oikeasti kuvaava termi joka tulee mieleen on tyttömäisen soma :) Älkää kuitenkaan lyökö minua tästä. Minun mielestäni tuo nojaaminen on kyynärpäiden näennäistä leijumista lukuunottaminen näyttää ihan fiksulta ja realistiselta. Ehkä tuo pää hieman "eteen" tulee, mutta hyvin vähän.

Paperin suhteen voisi tietenkin esittää toivomuksia, mutta kyllä tuo hyvältä tuossakin näyttää.

Niiiin ja jäi vielä sanomatta se mitä aluksi tulin sanomaan, eli hyvä että olet ottanut ruotsintuntisi hyötykäyttöön ;)

Noirre
29.6.2002, 13:20:48
Originally posted by Ren
Oikeastaan ainoa oikeasti kuvaava termi joka tulee mieleen on tyttömäisen soma :)

Niiiin ja jäi vielä sanomatta se mitä aluksi tulin sanomaan, eli hyvä että olet ottanut ruotsintuntisi hyötykäyttöön ;)

Halleluja amen. Täysin samaa mieltä.

kyynerpäitten pitäisi olla hiukan suoremmin polvien päällä niin se olisi todellinen, mutta tuo onkin epätodellisen ihana. Mahtavaa työtä :D

bigspin
30.6.2002, 19:24:00
no johan!toihan on hieno:)
mielestäni parhainta työssä on Garnetin silmät:ooh: VAU!
vain ruudut hieman hämäävät työssä=/
numeroksi saat 9:)
ps:varmaan on ollu helppo ruotsin tunti sulla kun oo kerenny tollasen tehä=)