View Full Version : Go
Janzku86
11.10.2003, 14:26:38
Aluksi pyydän anteeksi, jos tämä aihe ei sopinut tänne, mutta periaatteessa se samalla liittyy Hikaru no Go:hon, joten tein sen tänne.
Kysyn, että moni pelaa tai edes tietää Go:ta (Igo japanissa) ja oletteko hyviä siinä. Minä osaan perussäänöt ja osaan alkeelista taktiikkaa. Ja sitten lisäksi niille, jotka pelaavat tätä, niin olisiko mielenkiintoista pitää jonkinlaista Go turnausta (Yahoo games).
Lisäksi kaikki voivat kirjoittaa mielipiteensä Go:sta ja edes jonkinlaisen perustelun mielipiteensä.
Afrox
11.10.2003, 22:05:37
Jep jep kyllähän minä pelaan Go:ta mutta en ole kovin hyvä tässä pelissä :D .
Mielestäni Go on ihan mukavaa ajantappoa ja (se kehittää myös ajattelua ? ) . Tietenkin myös ns "taistelut" ovat joskus myös mielenkiintoisia ja mukavia aivo pähkinöitä.
Niin ja minä yleensä pelaan kiseido Go serverillä ja noin 95% peleistäni on 9x9 pelejä , koska se on ainoa peli lauta mitä osaan "kunnolla" pelata.
Pistänpä vielä että on tämä Hikaru no Go anime/mangakin ihan mukavaa katsottavaa ja löytyy omasta top 10 anime listavauksesta ( ja HnG:n musatkin ovat vielä kaikenlisäksi hyviä ) .
Belwar
31.10.2003, 18:44:04
tota tullu pelattuu noin 3v, iha mukava peli kyllä :)
kavereitten kanssa tulee usein pelattua ja nyt intissä parin tutun kanssa, muuten netissä viikonloppuna jos jaksan ja en ole ryyppäämässä.
Voin ihan rehellisesti sanoa etten nyt ihan paske ole, että kuitenkin iha ok pelaaja :p
No kyllähän sitä tulee pelattua. Olen pelannut kunnolla vasta jonkun kuukauden. En kyllä mikään huippu vielä ole, sitä 20-25kyun tasoa. Mutta on kyllä mahtava peli. Pelaan aina kun on aikaa. Pelaan yleensä Kgs Kiseido serverillä. Ei ole Go kavereita irl niin ei pääse hirveästi oikealla laudalla pelaamaan, omistan kyllä laudan ja kivet. Go kirjojakin on kiva lukea (vaikka en kyllä omista kuin yhden, mutta onneksi kaverilla on ^^). Mutta siis loistava peli, ei voi muuta sanoa.
Janzku86
11.11.2003, 9:24:42
Minä en itse omista lautaa, vaikka haluaisinki. Ja tasostani olen jotain 10-15 kyu (9x9) ja isoimilla laudoilla sitten olen ihan osaamaton.
Ketään kiinostais pelata Yahoo:ssa Go:ta?