View Full Version : Microsoft lisäosien asennus
Hyuga
12.10.2003, 12:06:31
Siis minulla tulee aina luukku.com sivulla ja muutamalla muulla kuvake jossa ehdotetaan internet explorer 5n lisä osien asennusta. Nimi oli jokin media flash. kai? Tarkistan myöhemmin ja ilmoitan sen.
Kumminkin kun yritän asentaa sen win95 tekee ilmoituksen. Asenna lisäosien asennus cd. Jota minulla ei ole. Sitten yritän sen asentaa kovolle tulee ilmoitus asenna windows explorer 5 kansioon. Tosin olen sitä etsinyt selailemalla ja etsi ohjelmalla, mutta aina tulee vastaukseksi pikakuvake explorer 5.
Siis kysymys on missä on explorer 5 kansio? kun ei sitä löydy. Ja ei se muuallekkaan asennu
psaijai
12.10.2003, 12:32:45
Ihan ensimmäiseksi kannattais hommata vähän uudempi windows. 95 :D jeesus sentään. Saakohan win95:n IE 6:sta? Se kannattas hankkia jos saa, mutta suosittelen kuitenkin jonkun muun kuin IE:n käyttä. Opera, Mozilla...ihan mikä tahansa muu.
No kuitenkin se IE kansio. Mulla on se 2000:ssa C aseman (vindows asema) Program Files kansion alla olevassa Internet Explorer kansiossa. Ei sit tietoo mihinkä se on kätketty 95:ssa. xD
Lloope
15.10.2003, 15:48:25
Alkujaan kirjoittanut psaijai
Saakohan win95:n IE 6:sta? Se kannattas hankkia jos saa, mutta suosittelen kuitenkin jonkun muun kuin IE:n käyttä. Opera, Mozilla...ihan mikä tahansa muu.
Ei tietääkseni saa win95:een IE6:tta, IE 5.5 taitaa olla uusin, minkä siihen saa. Suosittelen kyllä tosiaan hommaamaan uudemman windowsin, win98:kin on jo huomattavasti parempi. Ja Opera on ihan hyvä vaihtoehto, mutta en kyllä ole varma saako sitä win95:lle.
Ja ainakin koulun ikiwanhoilla koneilla win95:llä IE kansio on muistaakseni C/windows/internet explorer tai sitten heti C:n juuressa, en ole varma.
Uber Weapon
15.10.2003, 15:53:51
Alkujaan kirjoittanut Hyuga
Kumminkin kun yritän asentaa sen win95 tekee ilmoituksen. Asenna lisäosien asennus cd. Jota minulla ei ole.
Ei kai Hyogalla ole piraatti wintoosa? Jos on niin kaikki ongelmasi on piratismista johtuvaa karman kostoa.
Hyuga
17.10.2003, 22:50:07
-Heei. Uuberi älä kuule laita minua samaan gatekoriaan noiden piraatin vääntäjien ja käyttäjien kanssa. Olen vannoutunut piratismin vastustaja. (ellei kyseessä ole peli jota ei ole julkaistu euroopassa ja alkuperäistä usa versiota olisi vaikea hankkia)
-Euroja ei kopioida. Näin on näppylät
-Siis kyseessä ei ole piraatti windows. Vaan aito 95-96 ostettu IBM Aptiva 120 Mhz pentiumi, 1.2Gt ja 14 mt muistia josta 4 mt on yhteistä näytönohjaimen kanssa.
-Minulta löytyy alkuperäinen win95 + lisäohjaelma/päivitys cd ja ohjekkirjat, sekä muutamia muita ohjelmia.
-win98 ei ole koska IBM ei suostu pyörittämään sitä vaikka tehot juuri ja juuri riittävät.
-Olen myös yrittänyt vaihtaa näytönohjaimen mutta koska minulla on 2 pci paikkaa ja toisessa (1pci) Telewell verkkokorti niin jostain syystä ei koneeni hyväksy näytönohjainta 2 pci paikkaan. (ei kuvaa) Olen yrittänyt saada verkkokortin ja näyttiksen toimimaan yhtä aikaa vaihtamalla korttien paikkoja mutta silloin kyllä näyttis toimii mutta ei verkkokortti.
LÖYTYISIKÖ RATKAISUA??