PDA

View Full Version : Mielipiteitä FF1-6 hahmoista?

The Mynthon Fighter
15.10.2003, 20:20:20
Mitä mielta FF1-6 hahmoista? Vastatkaa ja muistakaa perustella.

Tässä esimerkkejä mihin voitte vastata:

Kuka on suosikki hahmonne? Nais/mieshahmo vai ihan yleensä?

...Ja ketä inhoatte ehkä eniten?

Kuka on kenties ikävin/typerin/surkein/rumin hahmo?

Kuka on kaunein/komein/suloisin hahmo mielestänne?

Missä pelissä sitten on ehkä parhain hahmo-designi ja mikä ei ollut tiedän makuunne?

Entäpä paras/huonoin pahis?

Minkä hahmon esimerkiksi luonne/rooli miellytti teitä eniten/vähiten?

Joitakin muita risuja ja ruusuja yms. mielipiteitä Final Fantasy-pelien hahmoista mitä nyt keksittekin. Asiallisia sellaisia.

Muistakaa ehdottomasti perustella mielipiteenne!!
------------------------------------------------------------------------------------
Itse en ole pelannut kun vain vähän FFIV mutta perustelen nyt siitä.

Suosikki hahmo on ehkä Kain. Palvelee pahista ja näin on ehkä minun makuuni. Yleensä lempi hahmo on mies. Johtuisiko ehkä siittä että olen itsekkin.

Eniten inhoan ehkä Baronin kuningasta. Hänestä ei kerrota paljon ja muutenkin hän on vähän poissa oleva aika olennaiseksi hahmoksi.

Ikävin/typerin ja surkein hahmo taas on mielestäni Edward. En pidä hänen vaatteistaan ja olemus on turhan surullinen.

Kaunein ehkä Rosa. Valkoiset vaatteet ja White Mage. Nainen mieleeni.

Cecilin rooli oli minun mieleeni. Ensin Baronin Dark Knigth ja sitten Paladin. Molemma kunniallisia asemia ja pää rooli.

btw sori daggerille että kopioin noi kysymykset.

Potri
15.10.2003, 21:43:48
Turhan laaja-alainen ketju. Tee erillinen topicci jos haluat keskustella tarkemmin jonkun FF:än juonesta/hahmoista. (suositeltavaa, sillä tämä alue ei todellakaan pursua keskustelusta) Ja varo noita spoilereita.