View Full Version : Huutokauppaa
Olen päättänyt hankkiutua eroon Kaikista alusvaatteistani, koska minusta tulee oikea mies, niin mitä niillä enää tulee tekemään.
Ensimmäisenä huutokauppaan vaaleanpunaisen pitsi-röyhelö setin.
Toisena tulee kirkkaan punainen setti.
Ja sitten.. Ääh... Kysykää vain jos etsitte tietynlaista. :P
Eniten tarjonnut vastaa siitä mitä *köhköhallyllejadaggilleköhköh* tulee tapahtumaan. =)
absinthe
27.6.2002, 18:35:15
Ostan kaiken millä hinnalla hyvänsä!! TARVITSEN Tihvun pinkin rintaliivit ja keltaisen korsetin!!
Minä olen ajatellut naisen uraa. Vaihdellaanko?
Originally posted by Ren
Minä olen ajatellut naisen uraa. Vaihdellaanko?
No tottakai! Ei tuollaista tarvitse edes kysyä.
löytyiskö mitään missä on pinkkiä/vihreetä ja keltasta smaan aikaan..? Se on mun serkulle....(vai jollekin muulle..?) XD
Kai täällä orjia kaupataan? ;))
Ostan Allyn, hinnalla millä hyvänsä.
löytyiskö mitään missä on pinkkiä/vihreetä ja keltasta smaan aikaan..? Se on mun serkulle....(vai jollekin muulle..?) XD
No valitettavasti mitään niin hienostunutta ei ole... Kai? Mutta sekoittelet pesukoneessa värejä niin eiköhän toimi.
Kai täällä orjia kaupataan? ;))
Ostan Allyn, hinnalla millä hyvänsä.
Ei. Ally ei ole myytävänä. :P
Originally posted by Tifa
Ei. Ally ei ole myytävänä. :P
Voi vitsi. Entä jos ostan sen ihan salaa? :D
Kaupan päälle voisin ostaa.... potkuhousut. :P
Originally posted by celebrati
Allietä ei myydä. Tämä on Tihvun seuraava askel miehisyyteen, joten sinun pitäisi tukea häntä, ja ostaa enemmän ja jotakin naisellista.
Minäkin rupean kutsumaan "sistaa" nimellä "bro". ^^
Gabriel
1.7.2002, 12:37:27
Saisinko ne teräksiset ja nahkaiset alusvaatteet?
Hinnalla ei ole väliä.
Ostan myös samalla vaikka Tihvun, Allyn ja Angin sekä laitan teidät lasikupuun harrastamaan mutapainia ja nauhoitan kaiken. Joka perjantai-ilta kokoonnumme sitten minä, Ren ja Naksu katsomaan sitä videota aina vain uudestaan Dr.Pepperin kera sekä päästämään perverssejä huokaisuja hienoissa kohdissa.
:rispekti:
--------
Noh?
Sitähän minäkin. :P
Originally posted by Gabriel
Ostan myös samalla vaikka Tihvun, Allyn ja Angin sekä laitan teidät lasikupuun harrastamaan mutapainia ja nauhoitan kaiken. Joka perjantai-ilta kokoonnumme sitten minä, Ren ja Naksu katsomaan sitä videota aina vain uudestaan Dr.Pepperin kera sekä päästämään perverssejä huokaisuja hienoissa kohdissa.
Sellaista minäkin hieman ajttelin, mutta nähtävästi ketään ei orjaksi myydä :/. Pakkohan se ruohon leikkuu video on joskus saada :p.
Naksulle tuo saattaisi olla aika irstasta puuhaa :)
Ostan myös samalla vaikka Tihvun, Allyn ja Angin sekä laitan teidät lasikupuun harrastamaan mutapainia ja nauhoitan kaiken.
/me heittää Kaapp1a ja celerättiä dagreatvaluurautapaistinpannulla
Uskokaa jo että ketään ei myydä täällä. Ei vaikka tyhjentäisitte bron koko vaatekaapin. Tämä on vaatehuutokauppa. Ei orja tai lelukauppa teidän perverseille leikeillenne.
psaijai
1.7.2002, 13:15:06
On tällä paikalla vaan ihme vaikutus. Kaikki on innoissaan kun tulevat tänne mut sitten alkaakin aivot raksuttaa ylikierroksilla. Järjestetään miittejä joissa valmistuu mitä ihmeelisimpiä ruokatorneja ja kalsarit lentelee ruokapöydässä. Sit aletaan vaihtamaan sukupuolia ja vaatteita keskenään. Mitähän vielä....?
Min en osta mitään enkä ketään. Tihvukin pysyy minun päässäni naisena eikä sitä voi muuksi muuttaa.:)
No ei edes salaa myydä Allya. :D Naksu voisi suuttua.
Minäkin rupean kutsumaan "sistaa" nimellä "bro". ^^
Hieno homma! :D
Saisinko ne teräksiset ja nahkaiset alusvaatteet?
Hinnalla ei ole väliä.
Oikeastaan, noihin olen kiintynyt liikaa... Et!
Tuosta voit vain nähdä unta. :P
Min en osta mitään enkä ketään. Tihvukin pysyy minun päässäni naisena eikä sitä voi muuksi muuttaa. :)
En ole nainen! :prkl:
Minulle riittää huokailuun jo pelkkä colajuoma.
Minä voisin ostaa kirkkaanpunaiset korkokengät, korko saa olla riikinterävä ja vähintään 15cm korkea. Ne tulevat öö.... äidilleni! koko 43.5 ;D
Ultimate3
29.7.2002, 20:23:50
ei tossa oo mitään järkee
Originally posted by UltimateGF
ei tossa oo mitään järkee
ÄLÄ pilkkaa heidän kiivasta huutokauppaansa.Ainakin heille on nyt lempi threadi. :D
Square Finland
5.8.2002, 3:52:43
Nyt riitti PERKELE! Ostan Angin valkoiset Alushousut!!! :eh: ja hinta on vaikka 87e!!
nursetwiggy
6.8.2002, 15:38:22
Originally posted by Square Finland
Nyt riitti PERKELE! Ostan Angin valkoiset Alushousut!!! :eh: ja hinta on vaikka 87e!!
...kuka sanoi että omistan valkoisia alushousuja? :D
*köhköhneonkaikkipinkkejätiettyköh*
Oonks mä kattonu väärin, vai näyttääkö siltä, ettei tämän alueen nimi ole Häröily, eikä varsinkaan Recycled Bin Laden. :confused: