PDA

View Full Version : Oletko ollut TV:ssä?

Flaming Amarant
10.4.2002, 16:21:28
Niin eli oletteko koskaan ollut TV:ssä esim. mainoksessa tai muussa semmosessa. Itse olen ollut joskus 6-8 vuotta sitten Nikkarintalon mainoksessa, kyllä hävettäis jos joku muistais (mutta onneksi kukaan ei muista). =/

Kerro

psaijai
10.4.2002, 16:29:51
En ole ollu mainoksessa muuta jyrkiin pääsin. Olin siinä ulkona kun kamera käänty muhun joten olen ollu teeveessä mutta se oli vaan muutaman sekunnin sessio.

Edited by spy85 on 10.4.2002 17:30

Crow
10.4.2002, 16:33:51
Mä oon ollu Passissa ja Hammasharjassa (tai siis mä oon näkynyt siellä katsomossa)...  :D
Ja mun jalat on näkynyt Jokerit-TPS-ottelussa joskus viis vuotta sitten. Se oli aika pelottavaa, "oho, katos vaan, mun jalat on TV:ssä!!!".

Joo ja olin mä joskus jossain keskusteluohjelman välivideopätkässä, kun ne oli kuvaamassa mun koulussa siihen. Se oli joku tyhmä koulukiusaamisjuttu taas.

Ja sitte joskus kohta mä tuun yhden ohjelman ohikulkijaksi, kun mun kaverin mutsi (Eppu Nuotio) teki jonkun ohjelman, niin mun kaveri pyys mut sinne ohikulkijaks, ja sain siitä satasen. Whee!!!

Edited by Crow on 10.4.2002 20:12

Karppi
10.4.2002, 16:40:32
Vilahdan yhdessä Haluatko Miljonääriksi-ohjelman jaksossa.
Olin siellä yleisön joukossa.

Edited by Carbuncle on 10.4.2002 17:41

Yim
10.4.2002, 17:19:28
Mua on näytetty monta kertaa yhessä korismatsissa Tampereella ja kun olin Helsingin Dosessa jotain tiltin porukkaa tuli haastattelemaan mua mut ei ne sitte näyttäny sitä tv:ssä  :(

timmy87
10.4.2002, 17:20:54
Oltii 6.luokalla luokkaretkellä hesassa ni käytii
onnenpyörän 3. jakson nauhotuksissa. :eh:
Sen jälkee ei oo oikee viittiny kattoo onnenpyörää, mut
onneks se lopetettii.  =/

Joo ja tietysti urheilu tapahtumissa kuten.
Varmaa muutamassa SaiPa pelissä oon vilahtanu ja
sit vielä joka vuotisessa eliitti-sarjan karelia gameseissä
jotka pietään siis hia in lpr. :eh:

Edited by timmy87 on 10.4.2002 18:24

Dante
10.4.2002, 17:29:04
Onnenpyörässä, ja sitten jalat taisi joskus vilahtaa jossain golfohjelmassa, mutta golffia en pelaa.

Ragnarok
10.4.2002, 17:29:55
Minusta on näkynyt vilaisu Rikosraportissa. (en ole lainrikkoja) Näyn sivussa kun oli 6.luokalla ala-asteella. Raportin aihe oli "esimerkki kouluväkivallasta" (sitä tuskin mainitaan koulun suosituksissa)

Moguta
10.4.2002, 17:38:47
Oon ollu telkussa, ku uutisissa oli jotain (varmaan kevennys) siitä, ku tehtiin koulun kans valokuvanäyttelyä...
Sitte olin pienenä "Aasi vai apina"ssa... iha mielenkiintosta...
Ja yhessä Venäjä-Suomi-jääkiekkomatsissa... MM-kisat ku ne joskus 90-luvulla oli Suomessa...

DooYee
10.4.2002, 19:02:01
Joskus Suomein kaunein kunta -ohjelmassa tulivat meidän reenejä kuvaamaan. Sit urkkaruudus oon ollu linssiludena pari kertaa. Pohjois-Suomen uutisissa vilahdin ku oltiin pelaamassa kaverin aitassa ja ne tuli tekee juttua :P Toivottavasti kukaa ei muista...

The death Magic
11.4.2002, 14:02:19
Minä olen näkynyt keskisen miljoonapilkkissä kun se näytettiin TV:stä. Siinä näkyi jopa minun perheeni. Muuta en muistakkaan...

Deux
12.4.2002, 12:32:43
Min oon ollu...menin pällistelemään Jyrkin eteen, kun siellä soitti joku bändi...ja kun seuraavan kerran katoin Jyrkii, ni tuli live-video The Crashiltä ja siitä sitten bongasin itteni tuijottamasta ikkunan läpi... =) ..
oon ollu myös Kokkisodassa yleisössä... :/

tuure
12.4.2002, 13:56:00
Heemh... muistaakseni vilahdin joskus jossain Urheiluruudussa tai jotain, ku täällä oli sellanen hiihtotapahtuma, joss' oli Mika Myllylä... siis ennen sitä doping-sotkua... paljon ennen...

Tai sitte en...

Seyana
12.4.2002, 14:54:28
Lakeuden kutsussa esittämässä Elina Hakalaa monia vuosia sitten.Koulusta pakotettiin :eh:

Dagger
12.4.2002, 15:00:42
Oon kai... Jyrkiinhän pääsi siten että menee vain pomppimaan ikkunan eteen.  :P Olen minä kai joskus muutenkin ollut.. *Muistelee*, kun olin iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihan pieni, niin olin kai jossakin mainoksessa, ja sitten jossakin muussa ohjelmassa (en enää voi muistaa nimeä). En ole ollut mitenkään esiintymässä, taustalla vain.

Locke Cole
12.4.2002, 15:04:50
Viime kesänä näkyi Kesäillan Valssi joka oli nauhoitettu täällä Rantsilan Hyttikoskella. Olin siellä Hyttikosken rakennuksen ulkopuolella yhdessä kohdassa.

zhorn
12.4.2002, 15:24:52
Kun viime kesän meripäiviä näytettiin uutisissa, vedin rönättaustalla, eli silleen oon ollu telkussa. Yhessä KTP-Honka ottelus mut näky... En silleen virallisesti ainakaan tietäkseni..=))

Moppi
17.4.2002, 19:36:09
Öhmm... Kerran näyin Skate SM 2001 koosteeessa joka tuli neloselta, ja kerran olin kanssa mistä en kerro enempää O_o

Jabberwokki
18.4.2002, 13:38:36
Olen näkynyt MoonTv:n Pro Skate 2000-koosteessa...ja joskus kuudennella luokalla meidän luokasta tehtiin joku naurettava ohjelma, jossa mun pää tais vilahtaa.

Diamond
19.4.2002, 15:32:42
olen ollut telkkarissa tiedättekö sen ohjelman gladiaatorit jotka alkaa tossa lähiaikoina

Edited by uruk-hai on 20.4.2002 15:03

Chang
19.4.2002, 15:47:43
Mun Selkä on näkyny tiltissä kun pelasin helsingissä dosessa tota Gran Turismo 3. mua myös haastateltiin mut arvatkaa näkykö sitä tiltis.:/
Mut on myös näkyny jossain haastattelussa jossa taustalla meinasin ajaa pyörällä paaluun :D
Ja sitten oon näkyny Jyrkissä :P

nursetwiggy
19.4.2002, 16:11:35
uskokaa tai älkää, mutta pikkukakkosessa :D joskus suunnilleen 5-6 -vuotiaana, taidettiin jopa haastatellakkin.

Echo
19.4.2002, 16:24:40
Joskus hyyyvin kauan sitten muistaakseni Ajankohtaisessa Kakkosessa kun mun tarhasta tehtiin jotain ohjelmaa. Vieläkin on se pätkä nauhalla jossain talomme syövereissä. :D Toissa päivänä olisin päässyt SubTV:n Sessions ohjelmaan, mutta en halunnut mennä ja nolata itseäni. :eh:

isoSILLI
19.4.2002, 16:33:36
Hähää!!!
hetkinen, kuinka moni muistaa minä vuonna oli loimaalla superpesis itä-länsi ottelut? hyvä, että noinkin moni!
Minä olin siellä, mulla oli vaaleet hiukset and stuff.
kuka muistaa, niin voi laittaa pm:ää! :D

Vodoun
19.4.2002, 22:10:25
// herrajumala mitä hymiönraiskausta..

Niin, satuimme Helsinkiin ja Tik Tak oli Jyrkissä haastateltavana.. Huidoin penskat pois tieltä ja iskin nenäni siihen lasiin ja pidättelin nauruani. Olisivat varmaan housutkin pudonneet.. (Viivi-täti antaa lapsille taas kerrottavaa kotona..) Näin..

Adeíron
19.4.2002, 22:47:41
joskus penskana olin "aasi ja apina" -lastenohjelmassa.. yleisön joukosta kun pääsi tekemään ties mitä pikku tehtäviä, mii pääsin varmaan kolme-neljä kertaa... ja sit olin ihan apaattinen ku lähdettiin matkalle enkä min saanut nähdä itseäni telkkarissa... :/

oon kait ollu joskus muulloinkin, en vain nyt muista missä tilanteessa... ihan pakko muutes mainita: mut on etsintäkuullutettu radiossa :D  :D  siis poliisit pistetty perään ja kaikkea...

Gabriel
19.4.2002, 22:55:39
Vaikka kuinka monta kertaa. :P

Uutisissa ja sun muissa on naama livahtanut useammankin kerran. Joo, en ole kohde (vielä), mutta kerran ne kysyi multa jotain ja pari kertaa olin taustalla häälymässä.

Sittenpähän oli kerran eräs lastenohjelma, johon sai tulla noin vain katsojaksi ken halusi. Siellä kävin sitten yhteensä seitsemän kertaa ja kerran pääsin juontajan viereiselle tuolille nerokkuuteni ansiosta. :D

Älysin nimittäin tuoda kissanpennun mukaan.

Mutta se oli tokalla ja sitä ohjelmaa ei ole enää monta vuotta.

Ren
20.4.2002, 0:22:46
Gab, kiero ja manipuloiva poliitikkolupaus nuoresta asti.

Minä olin pikku kakkosessa, repikääs siitä. Seuratkaa uusintoja silmä kovana :) Ihan ikiomassa muutaman minuutin pätkässä.

Älkää kysykö.

Narbeleth
20.4.2002, 0:30:45
Yleisön seassa vilahtanut joskus kaaauan sitten, kun vielä tuli sellanen ohjelma teeveestä kuin Megavisa. Laivalla oltiin ja kuvauksia käytiin katsomassa.

Pippo
20.4.2002, 12:49:47
Tuttu Juttu showssa musta näkyi puolet vuonna nakki ja kivi ja sitten kuudennella Kolmonen tuli kuvaamaan meidän luokkaa kun mentiin johonkin luokkaretkelle. Pari kertaa näkyi minunkin pärstä.

Aenea
7.5.2002, 10:56:55
Pääni vähän näkyi kun olin Satumaa telkkari ohjelmassa. Se tehtiin se kyllä mun serkusta kun se kävi siellä SW näyttelyssä ja mä olin mukana.
Vähän olin kade kun se sitten sai C-3PO näyttelijän nimikirjotuksen ja pari mahtavaa julistetta.
Se on kuule maalannu kiven ihan pressalle ittelleenkin ja mulle kanssa. :D

Amadeus III
7.5.2002, 11:37:36
Mä olin tehnyt joskus jääkiekkomatsiin ison kankaan ja kirjoittanut sinne jotain "hyvä TPS" tai jotain...minua näytettiin telkkarissa ja olin niin happy että :D

Meikän isoveli eli Hannu Mahanen *Älkää naurako* oli joskus Kotkan meripäivillä ja yle tuli haastattelemaan häntä ja hänen muijakaveriaan...*nyt nolottaa* :/

Edited by Amadeus III on 07.5.2002 12:40

The Game
7.5.2002, 12:22:16
Lyhyt & ytimekäs vastaus: EN! :D

KomaJ
7.5.2002, 14:17:57
Olin joskus jossain YLE2:n lastenohjelmassa pienenä, mutta siitä on aikaa kuulkaas...Oi, niitä aikoja...Tosin musta näky siinä vaan takaraivo, että juu...Ainakin takaraivoni on ollu TV:ssä. :)

Helmholtz
7.5.2002, 14:27:51
The Game: You have sinned. You have spammed.

Ymmärrätkö, että jos et ole ollut televisiossa tai sinulla ei ole mitään sanottavaa niin ole hyvä äläkä sano mitään. Olen huomannut sinulta aika paljon turhia, lyhyitä vastauksia. Ota itseäsi niskasta kiinni ja skarppaa. Joka asiaan ei ole pakko kommentoida.

Älä ota henkilökohtaisesti. Tämä kuuluu vain foorumin sääntöihin, jotka toivon, että olet lukenut.

Jos sinulla tulee tarvetta nyt kommentoida, editoi se edelliseen viestiisi, kiitos :)

PS. En ole ikinä ollut telkkarissa, enkä haluaisikaan olla. En halua turhaa julkisuutta. En haluaisi koskaan tulla koko kansan tuntemaksi "kasvoksi". Siinä menisi yksityiselämä pilalle.

Ajatelkaapa esim. Seitsemän Päivää-lehteä, joka kommentoi kaikjia turhia pikkujuttuja, esim. "Marita Taavitsainen meni R-kioskille ostamaan pastilleja ( jännitys tiivistyy). Tutkailtuaan monia eri pastilliaskeja hän päätyi Mynthon-askiin".

Edited by sami on 09.5.2002 13:10

erazori
7.5.2002, 14:59:22
'Komistelin' mtv3:sen Kuutamolle ohjelmassa, lavalta katsottuna vasemmassa yläkulmassa. Näitä 'luokalle rahaa millä keinolle hyvänsä' juttja, kait siitä tulikin 1000 ehtaa suomen markkaa.

Blasting Zone
7.5.2002, 16:25:42
Olen. En muista olinko viidennellä vai kuudennella.. Oltiin Heurekassa ja sitten vähän nauratti jälkeenpäin kun naamani näkyi Panorama-ohjelmassa :) Tuli Neloselta.. mä en ole varma tuleeko vieläkin sitä, mut joo.. kuitenki TV:ssä olen ollut.

7.5.2002, 16:51:45
Elokuvassa. Ihan tosi. Esitin kaks pientä sivuosaa. Toisessa roikuin pää alaspäin junan hattuhyllyltä. (kiitos telinevoimisteluharrastukseni.) Mutta olen ollut TV-ssä.

Lazba
9.5.2002, 18:34:15
Olin joskus Santa Parkin mainoksessa. :P Valitettavasti.

Ilezki
9.5.2002, 18:46:25
Joskus kauan vuonna mikä-lie ala-asteella menimme yle-päiville, ja minua ja kavereitani kuvattiin, ja sen näytettiin uutisissa.

Roakel
9.5.2002, 19:10:04
Mä olin yhessä lätkä matsissa joskus 7 vuotta sitten ja kun kamera suuntasi yleisöä päin niin mut näki.

Theemu
9.5.2002, 19:19:13
Shortsit ja kauniit sääreni näkyivät MOT-ohjelmassa (Saatanalliset säkeet, tottakai). Joskus viime vuoden keväällä otin haasteen vastaan ja suostuin kynäpalkalla Iines-ohjelmaan haastateltavaksi puolustamaan työväenlauluja. Ja karaten EM-kisoissa vuonna 95 istuin katsomossa.

eZRoller
16.5.2002, 17:58:48
pikku kakkosessa olen ollut joskus tuhat vuotta sitten kuten aika moni muukin näyttää olleen..
toyotan mainoksessa olin kerran, samoin valintatalon..onneks en oo säästänyt niitä nauhoja.. :/
tiedättekö uutisissa kun uutislukija lukee uutista esim K-Kaupoista..sitten yleensä tulee kuvaa kaupan sisältä kun "asiakas" vertailee tuotteita..kerran olin talousuutisissa se asiakas..olin mtv3:lla työharjottelussa ja kuvaaja kysyi että mees poika nyt tonne kattelemaan noita tuotteita nii mä kuule kuvaan sua.

uutisissa kun uutislukija lukee uutista
???

Crow
16.5.2002, 20:04:48
Jes ja kaksi viikkoa sitten esiinnyin Jari Sillanpään musiikkivideossa "Ennen kuin mä tiennyt en"(tai jotain).
Se oli hauskaa, ja sain siitä 60€. Whee!!!

Catch a fish
16.5.2002, 20:28:33
Oon ollu pienenä jossain TV-sarjassa esittämässä vauvaa, sitten oon ollu Urheilu-Koskimiehen mainoksessa
pääesiintyjänä. Sitten meidän koulusta tehtiin joku juttu
uutisiin, mutta en muista olinko siellä... :huh:
Meikä on stara !! ;D

Albert
16.5.2002, 21:16:15
Jossain Kuortaneen urheilukisoissa ja EM-paineissa. Oltiin luokan kanssa siellä ja meillä oli sellainen kannustuslakana. Näytettiin aika paljon :/

Zimon
17.5.2002, 11:55:51
Minun piti olla tv:ssä... Olin Turun kinopalatsin edustalla jonottamassa Taru sormustenherrasta ennakko lippuja niin siellä YLE:n uutis vankkuri tuli haastattelemaan mutta minut oli leikattu pois :(  ehkä pipo näkyi jonosta kun sitä jonoa kuvattiin kauempaa.

Reaver
17.5.2002, 12:02:53
Olenpa saattanut Jyrkissä vilahtaa (kuka ei ole?).

yksisiipi
17.5.2002, 13:27:22
Humm...olen yrittänyt päästä kameran eteen, kun meidän koulusta muutama vuosi sitten tuli joku lyhyt juttu telkkariin. Ei sitten onnistunut kun ne kamerat oli siellä missä minä en ollut ><

Narvinye
25.5.2002, 23:26:51
joo, jyrkissä kattomassa Tehosekoitinta, ja vilkuin koko ajan taustalla.  (jesh..)  ??? muuten en tietääkseni..

Albert
26.5.2002, 12:13:27
Kyllä. Olen vilahtanut jossain Kuortaneen urheilukisoissa pienempänä ja pari kuukautta sitten näyin painin EM-otteluissa Seinäjoella (olimme siellä luokkamme kanssa). Meillä oli sellaisia maalattuja lakanoita, joissa luki "Turha koittaa, Suomi voittaa" ja "Lähetä rahaa, äiti!", joista meidät tunnisti ;)

Squal
28.5.2002, 20:26:44
Mää olin joskus kakarana pikkukakkosessa ja kun me oltiin heurekassa siä oli joku ylen typpi ja se kuvas meitä jeee :P

Sephrenia
29.5.2002, 18:02:48
Oon tainnu olla joskus todella kauan sitten pikkukersana Gladiaattoreissa, siellä yleisössä. En kyllä muista, että näkyykö mua jossain jaksossa. (toivottavasti ei :D)

kemisti
2.6.2002, 2:25:51
Jyrkissä kuvasivat selkää.

PS2:sen julkasupäivänä mä pääsin MoonTV:hen :) Eivät ole tosin vielä soittaneet ja pyytäneet walluksi wallun tilalle :)

Swordman
4.6.2002, 0:10:47
Ohhoh,onpas täällä paljon julkkiksia melkein kaikki on ollut telkkarissa mutta minä en(hehheh) mutta ehkä noin 10 vuoden kuluttua voitte katsoa telkkarista MINUN ohjaamiani elokuvia.hehheh :ooh:

Pinchi
4.6.2002, 18:06:00
No kerran vilahdin kymmenen uutisten loppukevennyksessä kun otin Tarja Haloselta nimmaria Next Step messuilla.

FantasyManIX
4.6.2002, 19:04:30
Olen ollut muutamia kertoa lätkä matsissa ja minua on näytetty siellä big screenillä mutta en tiedä olenko telkkariin asti päässyt.

luzmu
4.6.2002, 19:09:44
Jyrkissä, kattelin ikkunasta... =)

Malokan
4.6.2002, 19:46:20
Käteni vilahteli ainakin 30 sekunnin ajan ruudulla, kun erästä urheilijaa haasteteltiin uutisissa.

Cyber_Ninja
4.6.2002, 22:34:42
En,
Mutta lehdessä on ruma pärstäni ollut muutaman kerran...  :/

Arwie
6.6.2002, 11:20:34
Olin joskus kaks vuotta sitten urheilu-uutisissa, kun meidän luokka oli Helsingin Spar-kisoissa. Oltiin aika häntäpäässä mutta me voitettiin cheerleaderkilpailu. Mä pompin patjan päällä vappuhuiskat käessä. Hävettää vieläki...  

Joskus meidän koiraa kuvattiin uutisiin muutaman sekunnin ajan, en itse nähnyt niitä uutisia mutta luulen että ainakin jalkani vilahtivat siinä... =)

Jim Profit
7.6.2002, 9:05:17
Kuvattu on mutten tiedä onko ko. materiaali päätynyt leikkaamon lattialle, eli Gameworldissä pyöri kamera mies ympärillä kun Eltsin kanssa nöyryytettiin Tekken kisassa pellejä..(siis ennenkö meidät nöyryytettiin :)  )

Niin ja onhan sitten sitä epäselvää kuvamateriaalia pariin otteeseen ollut poliisi tv:ssä ja rikosraportissa ja uutisissa kun on tehty "nostoja"... on on, uskokaa pois. :D

Yuria
7.6.2002, 10:25:29
Olen ollut aika monessa ohjelmassa... Suurin osa niistä kyllä liittyi johonkin galluppiin ja olen päässyt taustalle ilmaisemaan mielipiteitäni keskari ylhäällä... ;D Suurimpia osia niistä ei edes poistettu!!! Sitten me oltiin luokan kanssa yhessä ohjelmassa... Kun muistais vaan MISSÄ!!! :eh:

Amish
17.6.2002, 16:02:08
Mä olin Symppis-sämpylä mainoksessa jotaan 6 vuotta sitten... tuskin kukaan muistaa

Toia
17.6.2002, 16:40:42
Olen ollut Yurian kaa Gallup kyselyn taustalla häärimässä :D
Olen ollut Jyrkin ikkunan takana ja istuskellut oven edessä, ja näin Ville Valon jalat   :D
Olen ollut Huomenta Suomessa siellä oli tylsääääää.... :eh:

-kikki-
27.6.2002, 7:28:31
Olen ollut urheiluuutisissa viime vuonna joskus heinä-elokuussa
kun pesis-ottelussa Katja Saarta haastateltiin minä pällistelin siellä takana (ajatella että olin ainoa joka siellä takana oli)
Toivottavasti kukaan ei muista. :eh:

Heldy
28.6.2002, 16:58:56
pääsin jyrkiin, kun olin siellä ikkunan takana...
harmi että se loppu..!

Archux
1.7.2002, 16:05:44
Oon ollu moneenkin kertaa ruotsinkielisessä kouluohjelmassa nimeltä X-tra :D

Tulevat aina koulunu kuvaamaan ja vetivät mut johonki haastatteluunki kerran.

Nightblade
3.7.2002, 12:25:13
Meidän koulu oli pari vuotta sitten tulleessa Breikki-ohjelmassa. Soitettiin nokkahuilua. Hävettää.

angela
5.7.2002, 8:49:08
joskus vuonna hernetikku olin ainakin 10 minuuttia telkkarissa muitten tarhalaisten kanssa.
se oli joku ohjelma, jossa tutkittiin suomen eri päiväkoteja :)

kymppiuutisten loppukevennyksessä, kun siinä näytettiin agin mm-kisoista :)

ja sitten jyrkissä myöskin pari kertaa.

Candice
5.7.2002, 9:40:57
ooh, muistoja muistoja!

Olen ollut tammerkosken sillalla (siinä huippu-hyvässä ohjelmassa sillon kun alatalo viä veti sitä!) joskus 4-5-vuotiaana. Istuin ihan ensimmäisessä penkissä ja tuijotin synkkänä esiintyvää isääni...
se pisti mut sinne sateeseen istuun kun ei ollu hoitajaakaan löydetty ja siellä sato vettä kunnolla! Kaks vanhemman puoleista tanttaa tuli istuun mun molemmin puolin ja ihmetteli missä mun vanhemmat on ja sitten ne heitti mulle kertakäyttö sadetakin. Huumoria vois tietenkin repiä siitäkin, että kun poliisikuoron piti esittää yks laulu ilman yleisöä niin eikö siinä kuvattu pietä blondia, joka karju (=lauloi) keuhkonsa pihalle niiden poliisi-setien mukana (minkäs sille voi jos on jokaisissa harjotuksissa ollu mukana niin tietää ne laulut:D)

Sitten olen ollu jyrkissä. Jos joku muistaa speaker's cornerin joka tuli joskus muinoin. Ahtauduin siihen pieneen koppiin kahden kavverin kans ja se oli suunnilleen pelkkää kikattamista. Sitten parin viikon kuluttua kaverit alko soitteleen ja kysyyn että olitkos se sinä jonka päälaki ja kikatus oli merkillepantavan selkee... eh:eh:

Zell88
22.8.2003, 0:41:38
Olen ollut jyrkissä (Kukapa ei olisi).

joakim
22.8.2003, 6:07:05
Uutisissa (tv2) uutislähetyksessä 1 kerran... ekan kerran ku kuvattiin koulun joulujuhlaa vilahdin muutaman sekunnin...
toisella kerralla olin tapiolassa kattomassa ku oli yllytyshulluissa se toisen päältä kiipeeminen nii vilahdin siinäkin..

en mä kai muuten oo ollu telkussa tietääkseni

Arma
22.8.2003, 9:45:48
Jepulis. Olin Tuttu juttu -showssa vieraana. Silloin juontajina oli Koivusalo ja Timo T.A. Mikkonen. Kuvauksissa oli erittäin ;D.

zazu
22.8.2003, 15:05:56
Mä olin juhannusaattona Tammerkosken sillalla-ohjelmassa. :D
Mulla oli päälläni semmoinen Verkkatakin näköinen tuulipuvun takki muuta vaatetuksestani en nyt muista. :eh:

Rowena
22.8.2003, 20:19:16
Min olin monta monta vuotta sitten TV:ssä, kun johonkin ihmeen Kotimaan Katsauksen -tyyliseen ohjelmaan tehtiin juttua paikallisesta Norssikarnevaalista. Kaverin kanssa vilahdettiin ruudussa, kun nautimme oluessa friteerattuja norsseja. Jipii, mä olen tähti.

7th heaven
29.8.2003, 12:20:53
Ite vilahdin visulahden mainoksessa. Joka muuten näkyi tänäkin kesänä!!!! En tajuu, kävin siellä kerran elämässäni ja siitäkin on aikaa jotain 8-9vuotta!!! Mul on naurettu 100000000000 kertaa siitä jo ja yhä jatkuu!!! P€rk€l€!!! En kerro kuka niistä mainoksessa olevista olen minä!!!! GRRR!!!! :prkl: :prkl: :prkl: :prkl:

ManijaiNinja
2.9.2003, 13:27:30
MInä olin Kymmenen uutisissa kerran, ihan etualalla, kun oli Oulussa Lasten ja Nuorten teatteripäivät. Kattokohan joku sen silloin joskus..pari vuotta sitten...mulla oli hopea housut ja valkoinen samettipaita sekä katoin suoraan kameraan.. :ooh:

nappa
2.9.2003, 15:01:39
Pori Jazzeissa ollessani olin kuulemma päässyt uutisiin. Samaisilla Jazzeilla minua ja kavereitani haastateltiin SubTV:lle johonkin festariohjelmaan. En tiedä onko tullut ohjelma vielä tv:stä, ei näy SubTV.

Ja Nightblade, sietääkin hävetä. ;)

Miyuki
2.9.2003, 16:28:39
Minä olen ollut telkkarissa ja tarkoituksella.Se oli silloin kun olin lastentarhassa ja minulta kysyttiin:Haluatko telkkariin?Sanoin joo ja sitten sain valita jonkun kaverini mukaan.Se näytettiin nelosella ja siinä minä ja kaverini Ilona näytimme miten kaupassa käyttäydytään(hehehe!)

LizzieFox
3.9.2003, 8:22:13
Joo.. Videoitten kautta vain.*wirn*

Jos olen ollut jossakin muussa en ainakaan sitä itse muista tai tiedä. Muutama kaverini on ollut tv:ssä. Ainakin viime vuonna kun uutisissa oli joku juttu likion kirjoituksista entinen näyttelijä ystäväni oli siellä kertomassa niistä kirjoitukista. Sekä yksi toinen kaverini on ollut jossakin mainoksessa montia vuosia sitten.

// eikun olempas. Kerran Savonlinnassa oli semmoinen Huvitutti juttu joka esitettiin kait pikkukakkosen paikalla joku päivä muistaakseni? Ei välttämättä mutta siinä oli pikkukakkosesta tuttu se joku nainen. Pikkusiskoni halusi katsomaan sitä joten menimme sinne. Sittempä jossakin vaiheessa kamerat myös kuvasivat minua.. vahingossa tietty muun massan mukana.

Melinda
19.9.2003, 13:11:01
Olen ollut telkkarissa, joskus kun Naantalissa oli jokin tempaus niin pääsin oikeen uutisiin, mutta tuosta on jo pitkä aika.

Lisäksi olen lähettänyt tasan 2 tekstaria tv chatiin. :ooh: *ok, huono vitsinäkin*

Kromin keikalla tyypit kuvasivat videokameroilla ja oltiin jälleen kerran eturivissä, joten päästiin videoon.Se varmaan näytettiin jossain Rauman kanavalla(joka näkyy tänne, aika huonosti).
Oltiin toisessakin Krominkeikka videossa.

Raumalla oli jotkin messut ja siellä oli suoralähetys sun-tv;hen, ja tietenkin siihen piti mennä.

SooZ
19.9.2003, 16:57:03
olen ollut telkussa :D
kun olin yläasteella meidän koulussa tehtiin tutkimus ysiluokkalaisten rahan käytöstä.. ja ei, minä olin silloin vasta 8. luokalla joten en vastannut kyselyyn mutta minua ja ystävääni kuvattiin kun käveltiin koulun pihan poikki :D

Afrox
19.9.2003, 18:43:43
Joissain yleisurheilun kisoissa on minuakin kuvattu mutta siitä on todella paljon aikaa.
Luulen että tulen näkymään myös semmoisessa ohjelmassa kuin buusteri sitten kun tulee se jakso missä esitellään minun kouluani eli järvenpään lukiota.
olen myös saattanut olla parissa muussakin tapauksessa tv:ssä mutta niistä en itse tiedä.

Merya
24.9.2003, 8:36:27
Olen ollut tv:ssä, mutta ainoastaan ns. ohimatkalaisena.

Täs pari vuotta sitten, olin Jyrkissä kun menin vahingossa lasipalatsin ohi juuri kun Tornio heilu pihalla kameran kanssa. Samalla Helsingin reissulla jouduin myös MoonTV:n vangiksi, sillä MoonTV oli kuvaamassa Tattoo the planet(?) -tapahtumaa jossa oli mm. Cradle Of Filth ja Slayer, niin sitten minäkin vilahdin siellä.

Sit joskus vuonna kukka ja kivi, mie vilahin Akuutti -ohjelmas ko sitä kuvattiin Oulussa/Rotuaarilla. Myös Makupalat ohjelmassa olen vilahtanut eräs kesä, jajaja... Ei voi muistaa/tietää kaikkee..

SDNKorento
24.9.2003, 10:24:01
Kyllä olen minäkin ollut Teeveessä. Silloin koulussa oli jokin hengellinen tapahtuma ja joku MTV3 ryhmä tuli kuvaamaan meitä. Itse ohjelma näytettiin kohtalaiseen katseluaikaan ja siinä minä olin, kuvaaja kyyläsi minua montakin kertaa, pisimmillään jopa 5 sekunttia.

Jubei
27.9.2003, 22:01:28
Hmm...Olin joskus 10 vanhana kokoomassa jotain palapeliä koulujen välisissä jossain? Se tuli telkasta ulos...Olen myös ollut 45 minuuttia ohjelmassa hatanpään poikamieskuoron jäsenenä...

Jozzu
1.10.2003, 14:49:15
En ole ollut... mut kerran meinasin päästä, kun Suuri Seikkailu oli Posiolla... Kävelin kylällä ja ne kilpailija menivät ohi kuvaajien kanssa. Ja olen meinannut päästä myös kun oli Rukalla jotkut tv:ssä näkyvät mäki-hyppy kisat viime vuonna jne. Olin siellä lipunmyyjä. :D

Yoni
1.10.2003, 14:56:41
En ole ollut, mutta ääneni on! :D Se on semmonen pitkä tarina... Olin seitsemännellä luokalla. Kävin pistämässä palautetta yle 1 kanavan Sohva -nuorten ohjelmaan internetissä. Viikon päästä minulle tulee puhelu, jossa minua pyydettiin haastattelemaan Vanessa Forsmania! =D Tottahan minä suostuin ja seuraavalla viikollahan minä haastattelin Vanessaa puhelimitse ja siinä se Vanessa ja Peltsi istuskeli ja kuunteli mitä kysyttävää mulla oli. Ja joka ei usko, minulla on tosistusaineistoa! Sain nimittäin Uutisjuttu -kynäpenaalin ja -teepaidan! =/ Nyt se T-paita sattuu olemaan päälläni. Hävettää tosin kattoo sitä haastattelua, se on mulla nauhalla, ku sillon mulla ei ollu vielä äänikään muuttunu miksikään.....tuli siinä sitten kimitettyä... :eh:

Max Weapon
3.10.2003, 21:21:28
Oon ollu tv:ssä siis kaksi kertaa joskus 13 vuotiaana ruotsaslaisessa nuorten ohjelmassa kun ne kuvas harjoituksia linnanmäen vieressä yhdessä koulussa ajelen siinä yksipyöräisellä, myös joskus 14 vuotiaana olin linnanmäellä ja pääsin gameover olin siinä kisassa ja pääsin kolmannaneksi ja voitin korvalappustereot voittaja olisi saanut ps1 se harmitti silloin.

Ferithem
6.10.2003, 14:52:06
Olen esiintynyt TV:ssä kolme kertaa.

1) Joskus neljännellä luokalla kuuluin johonkin telemaattiseen kirjallisuuspiiriin (nimi taisi olla Matilda), ja sen johdosta vilahdin puolen sekunnin ajan teeveessä. Muistaakseni minulla oli vaaleanpunainen paita ja istuin tietokoneen ääressä.

2) Samaisen kirjallisuuspiirin takia esiinnyin eräässä ohjelmassa kuutosluokalla, ja sain kunnian haastatella jotain kirjailijaa. Ohjelma oli täysi fiasko, ja sille nauretaan vieläkin.

3) Olin syksyn ensimmäisen Haluatko miljonääriksi? -ohjelman katsomossa, ja myös jossain toisessa miljonäärijaksossa. En itse nähnyt tätä ohjelmaa, mutta ystävät sanoivat minun vilahtaneen siinä (olimme kaikki studiossa).

Häpeällistä mutta totta.

Meya
7.10.2003, 8:37:22
En tiedä voiko tätä esiintymiseksi kutsua, mutta mun naama oli yhdessä Provinssi-rockin filmaatiossa telkkarissa! :D

The Mynthon Fighter
8.10.2003, 15:01:08
Ihan hävettää kertoa mutta kerronpa kumminkin. :P

Elikkä siis kun oli 5 luokalla meidän luokan urheilupäivän tapahtumat (mehu juonnit ja munkin syönnit joka kiinnostaa kaikki suomen kansalaisia :D ) videoitiin ja minä pääsin nauhalla näyttämään kuinka mehu oikein juodaan. Ja ohjelma oli muistaakseni Hot Sport. Lol mehun juontia hot sportissa. Kunnon extreme laji. Vaarat: liika juonnista rajahtaminen ja Hukkuminen :D

Son Of Jogurt
9.10.2003, 21:00:25
Olen ollut aika monta kertaa telkkarissa kun on ollut Katso pois-ohjelman kuvaukset särkänniemessä. Toissa kesänä(2002) olin melkein jokaisissa kuvauksissa ja vilahdinkin aika monessa jaksossa.
Tänä kesänä vilahhdin kanssa muutamassa jaksossa mutta ei jaksanut käydä siellä enään niin ahkerasti kuin viimevuonna.

Tänä vuonna meidän luokkaa sitten pyydettiin tohloppiin Yle2 studiolle Erikois kupla-ohjelman kuvauksiin. Me mentiin sinne ja siellä kuvattiin aika monta jaksoa. Vilahdan aina välillä ja mainoksessa jota alkaa Yle2:lta tuleen jonkin ajan päästä. Istuin aivan sen juontajan vieressä kun mainosta kuvattiin.

Erikois kupla on vähän samanlainen kuin suuri kupla mutta kestää vähemmän ja ei ole niin paljon kysymyksiä. Siinä kilpaili koululaisia ja julkkiksia(mm. Heikki Sorsa, Simo Frangen, Summrin juontaja...) Yksitellen kohti loppukilpailua missä pääpalkintona pyörä.

Enempää ei nyt tule mieleen ja ei varmaan olekkaan.

The_Sipi
16.10.2003, 13:33:55
Kauan kauan sitten kaukaisella linnunradalla tehtiin musiikkiluokan kanssa jotain hiton kabaree-showta paikallistv:seen (tais olla toisella luokalla (musaluokkalaiset viidennellä vissiin tai jotain), jossa tanssittiin ja jotkut esittikin jotain suomalaisten sävelmien tahdissa (Suklaasydän, Kerrostalon kellarissa, Ruskeat silmät jne.). En muista vilahdinko silloin ruudussa vai enkö, mutta siitä vuoden tai parin päästä MTV3 teki samanlaisen programmin (tosin olin pettyny ku Kerrostalon kellarissa -biisiä ei esitetty), joten me sitten matkattiiin kohti MTV3:n studioita (ja nähtiin jopa Spede Pasanen). Siellä sitten yhen biisin kohdalla taustakävelijänä ihan ensimmäisessä biisissä. Sen verran mua näky siinä ohjelmassa sitten, eikä sen jälkeen muistaakseni sitten näkynyt.
Toinen tapaus oli just muutama viikko sitten, kun TV2 näytti Klamydian Raumanmeren Juhannuksen keikan ja siellä mä kekkuloin ekassa rivissä, vaikka kuvaaja inhoskin mua, eikä näyttäny mua ku alussa (muistan paikan päältäkin, kuinka kuvaaja rajas loppupuolella aina pois kameran edestä. Mutta ei hätää, onneksi Tehosekoittimen keikalla (eturivissä taasen) on sitten vähän eri meininki. Järjestysmies kasteli mut ja vierustoverinkin ihan märäks kesken keikkaa (pyydettiin sitä) ja kameramies onneksi löys meidät (sitä halusinkin), joten innolla odotan näkeväni kyseisen keikan tv:stä, vaikka normaalisti jo peiliin kattominen on pahinta mahdollista masokismia :P.

Edit. Koska en halua nostella tätä ketjua turhan takia, ilmoitettakoon näin editissä, että olen ollut Teemalla näkyneessä (ja jo DVD-julkaisunakin ilmestyneessä) Homo-Suomen Historiassa, kuulemma. Näkynyt eturivistössä viime vuoden Pride-tapahtuman toritapahtumassa.

Gakuto-seme
16.10.2003, 14:53:42
oon ollu joskus kuudennella Tuttu Juttu Show:n kuvauksissa... How embarresing...

Catch a fish
16.10.2003, 16:14:12
Esitin pienenä vauvana no... pientä vauvaa eräässä vanhassa TV-sarjassa noin 16 vuotta sitten. Itse en luonnollisista syistä kyseistä tapahtumaa muista. Haluaisin nähdä itseni siellä itkeskelemässä ja ölisemässä joskus tai vaikka heti, mutta harmiksi minulla ei liene siihen mahdollisuutta.

Lisäksi minun ja kaverini piti esittää joskus tokaluokalla tappelevia poikia mainoksessa. Minä hyppäsin lehtikasasta, kun kaverini haravoi. Sitten painimme siinä hetken ja kuva feidattiin pois. Se oli jonkin urheiluliikkeen mainos ja sain siitä lahjakortin kyseiseen liikkeeseen. :)

Että semmoinen stara on keskuudessanne.

Bodom
25.10.2003, 18:03:31
Heh, Jyrkissä tosiaan näkyny minunkin pärstä pariinkin otteeseen. Ja kerra pääsin Wintteri -nuorten ohjelmaan kertomaan mielipiteeni Metallimusiikista.. palkinnoksi sain sieltä Nightwishin 4cd:n boxin (joka multa löytyikin), jonka annoin sitten pikkusiskolle :)

Hienoa
27.10.2003, 10:55:44
Juuh, olikohan tuo viime talvena kun koulu pakotti meidät 25 asteen pakkaseen kannustamaan Suomea mäkihypyn maailmancupin avajaisiin Rukalle. Siellä minä sitten michelin miehen näköisenä keekoilin muiden mukana yleisössä. Aika pallolta sitä näytti niissä toppakamppeissa.

Isä mäkihyppyhulluna oli nauhottanu lähetyksen. Katsoin sitä sitten myöhemmin, tapahtuman selostaja ihmetteli miten katsomossa on niin paljon yleisöä ja niin innostunutta vielä. No olihan siellä porukkaa kun sinne raahattiin kaksi yläasteellista väkeä. Ja innostunut oli pakko olla tai lätty alkoi lätistä opettajien toimesta
:)