PDA

View Full Version : "sarjista" Mikotosta

Mikoto
28.6.2002, 16:02:57
--

Mikoto
28.6.2002, 16:03:54
--

Mikoto
28.6.2002, 16:04:38
--

muumuu
28.6.2002, 16:15:11
Hei toihan on hieno!
Piirrosjälki on semmoista 'lutuista' [XD] ja pehmeää, juuri sopivaa, eka kuva joka on näytillä, on ehkä 'huonoiten' onnistunut, mutta sekin on hyvä, toka kuva on erittäin hyvä ja vika on loistava.
Ilmeet on onnistunut hyvin ja ne on aidon näköisiä, vaatteet ovat myös aidon näköisiä, eipä minulla muuta :D

Ren
28.6.2002, 19:27:04
Hyvin onnistuneet ja elävät ilmeet. Erittäin hyvä ja siisti yleisvaikutelma.

Hitsi että repesin muuten, kun minulla on rullahiiri ja skrollailen vähän miten sattuu. Tuosta kakkoskuvasta alareuna pysähtyi tuohon reiteen ja jumituin sitten katsomaan jo siinä. Seuraavalla rullanvedolla tuli sitten vasta esiin tuo ... kupla. Oikeasti naurahdin ihan ääneen :)

edit: kömpelö sanavalinta, paaaakko editoida.

Roakel
28.6.2002, 22:09:03
Tosi hienoja ja hauskoja kuvia,mä pidin kaikkein eniten tuosta vikasta kuvasta.Niiden silmät ovat hyvin onnistuneet ja ilmeet näyttävät aidoilta.En löytänyt kuvista oikeestaan mitää huonoa ;)

Noirre
29.6.2002, 10:38:42
Hienoja, kasvojen ilmeet ovat todella onnistuneita. Kuvittelin kyllä näkeväni vähän toisenlaista "sarjista" mutta, tämä oli hyvä myöskin :)

samiloop
29.6.2002, 20:21:03
Originally posted by Ren
Hitsi että repesin muuten, kun minulla on rullahiiri ja skrollailen vähän miten sattuu. Tuosta kakkoskuvasta alareuna pysähtyi tuohon reiteen ja jumituin sitten katsomaan jo siinä. Seuraavalla rullanvedolla tuli sitten vasta esiin tuo ... kupla. Oikeasti naurahdin ihan ääneen

Kuvat ovat taas hienosti piirrettyjä, mutta tässä oli kyllä threadin mielettömin anti.

Et kuitenkaan tarkoittanut, että kuvan yläreuna pysähtyy toisen kuvan vatsaan/reiden yläosaan? Minä skrollasin näin, ja kuva oli varsin hervoton hetken aikaa. :D

Ren
29.6.2002, 20:54:31
Originally posted by samiloop
Et kuitenkaan tarkoittanut, että kuvan yläreuna pysähtyy toisen kuvan vatsaan/reiden yläosaan? Minä skrollasin näin, ja kuva oli varsin hervoton hetken aikaa. :D

Minulla ei ole valitettavasti aavistustakaan mitä tuolla tarkoitat :) Voi johtua resoluution ja/tai selaimen eroista, mutta minä en ainakaan keksi mitä olet tehnyt. Minulla jäi vain tuo kupla pois ruudulta ja huomasin sen vasta kuvaa muuten katsottuani.

Pinchi
29.6.2002, 21:14:12
piirustusjälki sievää, ei pahemin moittimista. Ilmeet ovat mainioita, mutta en siltikään tajua jutun ideaa. Onko Mikoto hermoheikkoinen kun piippaa siitä että joku on keskeyttänyt hänen kahvi(tai kaakao ^^)tuokionsa?

Modena nyt kuitenkin neuvon, että jos aikoo laittaa samaan topicciin monta kuvaa, sitä ei kannata tehdä file attachmentina, koska näin voi tulla tupla ellei triplapostituksia. Kannattaa siis ladata kuvat omalta koneelta nettiin, esim photo.jippiisen (www.jippii.fi, sieltä photo ja eikun vaan rekisteröitymään), ja sieltä käsin laittaa kuvat topicciin (kuvan url väliin). Ja sekin etu tästä on ettei kuvia välttämättä tarvitse pienentää kärpäsen jätöksen kokoiseksi jotta sen file attachmenttina pystyisi laittamaan. Mutta kohtuus kaikessa, kunhan ette silti ihan himo jätti suuria kuvia laita ^_^.

Anyway, jatka vaan samaan malliin, tyyli näyttää mainiolta ^^

Saria
29.6.2002, 22:49:04
Oikeen hienoa työtä...kuvat näyttävät todella hienoilta..hyvin onnistunut sarjakuva. Ilmeet todella eläviä..Ois ollu kiva nähä loppukin piirettynä:) mut nuinki kiva.
Sä osaat kyllä pirtää.:)

Sonya
30.6.2002, 16:38:09
Piirrustus jälki on upeaa ja ilmeet ovat hyvin onnistuneet.. varjostukset myös!
Väritys ei olisi ollut hullumpi ajatus, mutta ilman väriäkin työ on hieno! :D
Eniten pidin ekasta kuvasta..

Safir
30.6.2002, 18:36:44
Hyvin piirretty on kaikki. Ilmeet on hyvin tehty, ja piirrosjälki on erinomaista. Vaatteet on oikean näköisiä, ja hiukset (jälleenkerran) hyvin piirretty.
Minä pidin eniteen tuosta kolmannestta kuvasta, kun siinä ilme on juuri oikean näköinen.

Leviathan
29.7.2002, 8:22:06
On kyl aivan ihana. Vaatteet, hiukset ja ilmeet ovat todella hienosti tehty. Toi kolmas kuva oli kyl hienoin, ilmekin on kohdallaan.