PDA

View Full Version : Apua FF-VI:ssä....

Sabrina
28.6.2002, 19:43:19
Tarttisin apua VI:ssä (6), kun on saapunut Cyan Garamonde linnaan (jonka väen Kefka, oli myrkyttänyt) ja sitten menee nukkumaan... Aamulla tulevat ne kolme heppua, jotka menevät Cyanin sieluun ja heitä vastaan pitää tapella.. Kun on tapellut niitä vastaan pääsee taas Cyanin linnaan, jossa Cyanin vaimo ja lapsi pyytävät pelastamaan Cyanin...
Mutta jos haluaa pelastaa Cyanin, pitää tappaa se Vrxsoul (vai mikä se taas onkaan) ja en ole päässyt kun pitäisi saada se pääpahis niitten kahden Souleaterin kautta ulos (vai mitä ne onkaan)... Mutta en ole saanut.. miten sen saisi helposti pois? :huh:
Minulla on matkassa mukana Terra, Locke ja Celes... jotenka apuja tähän kohtaan..

Nightblade
28.6.2002, 20:15:06
Mä en kyllä muista tota kohtaa oikein hyvin, taisin vetää sen jollain nopealla taktiikalla läpi. Koita Ultima/Meteor/joku muu joka osuu kaikkiin, että ne pikkuiset kuolisivat nopeasti.

The death Magic
5.7.2002, 18:53:00
Wrexsoulin tappaminen olikin vähän outo juttu aluksi mutta lopulta meni. Soulsavereita ei saa tapettua kuin väliaikaisesti. Ne aina syntyvät uudestaan. Joten älä haaskaa aikaa niihin.(paitsi osmosetat niiltä MP:tä) Wrexsoulin saa esille tappamalla SEN ryhmäsi jäsenen jonka sisällä mölli piileskelee. Kun se on kuollut niin se tulee ulos ammuskelemaan sinua. Ammu heti Ice3:lla kokoajan kunnes se menee taas jonkun sisälle. Sitten toistat tämän.

FFFan
13.7.2002, 10:00:43
Senku taiot X-zonen niin soulsaverit ja wrexsoul kuolevat. Mä pieksin niitä soulsavereita ainakin tunnin ennenkuin keksin tuon:shok:

Rune
14.7.2002, 20:33:54
Yksinkertainen ratkaisu, jota ei tajua koskaan, mutta kun tajuaa niin sitten saa tyydytyksen. Käytä X-zone. Se tappaa molemmat pikkuiset ja voitat teistelun kertaheitolla. Simple, but still difficult.