View Full Version : FF:iä pelatessa....
Shushannah
16.11.2003, 12:42:22
Katsotaan nyt kuka tähänkin viitsii laittaa mitään...
:eh:
Niin, kuinkas kauan porukka täällä yleensä pelaa FF:iä putkeen?
Joskus herätessä heti pelin kimppuun ja armotonta pelaamista, eikä siinä ihan vähää aikaa mene... :D
Nyt pikkuisessa pikkuisessa vieroituksessa, alkaa jo kädet vapista!
Entä onko kukaan huomannut jossain pelin vaiheessa huomannut ettei voi edetä pelissä? Olenko ainoa? :huh:
FF9 loppui Phoenix Downit ja savetukset...niistä ei ollut apua...
Alusta vain koko peli, mut ei siinä mitään. Uudemmalla kerralla sainkin voitettua Freyan tässä "jahti" pelissä =D
HUOM! jos tätä on joskus kysytty ennen niin valaiskaa asiasta, olen uusi nääs..... =)
Natsenatu
16.11.2003, 13:00:58
No itse pelaan yleensä jos on tullut taas hirveä himo pelaamaan.
Joskus peräti kaksi päivää putkeen nukkumatta kuin pari tuntia.
Vaikken enää pelaakaan niin kuin seinähullun täytyy,niin silti aina melkein koko päivän, siis klo 9.00-23.00 pelkkää paahtoa silmät punaisina.
Muutenkin tykkään pelata FF:ien sijaan Syphon Filtereitä yms.
Kuten voit kuvitella että:
Hajaa,tulta munille!:tultamunille:
Se on joskus ollut minulla vieroitus se peliräiskintä,muttei enää (onneksi)
No olen itse juuttunut joskus FFIX:ssä Ipsen's Castleen tai Desert Palaceen, kun en tiennyt mitä tehdä tai mitä tehdä. Näistä varmaan ärsyttävin oli Desert Palace. Sain varmaan kuusi kertaa yrittää ennen kuin pääsin pelissä eteenpäin.
Kasissa myös Ultimecian linnakin oli ärsyttävä,mutta olen saanut sen silti useampaankin kertaan vedettyä läpi.
Toxic
16.11.2003, 16:34:16
No peliaika vähän riippuu siitä,
milloin viimeksi pelasin finalia
ja mihin jäin. kuten jos Final Fantasyni on
uusi, pelaan sitä ainakin 10 tuntia putkeen.
jos peli EI ole uusi ja olen pelannut sen jo läpi,
voin pelata vain tunnin- 2 tuntia putkeen.
Ja jos peli ON uusi ja olen juuttunut johonkin
typerään vastukseen, pelaan ehkä noin 4-5 tuntia
jos voitan vastuksen, jos en voita pelaan 20- 50minuuttia.
Ja ne pelissä jumiin jäämiset, niitä ei tapahdu usein.
FF kasin siellä jossain ekassa CD:ssä oli joku ihme
paikka jossa oli juna asema ja siellä
harhailin varmaan 2 tuntia kunnes tajusin että
oikeallakin oli tie...
Ja tätllaista ketjua ei muistaakseni ole ollut..
SDNKorento
20.11.2003, 10:14:43
Tapanani on pelata FF:iä tunnin tai kahden paketeissa. Olen himopelaaja ja tarvittaessa pystyn pelaamaa yli 8 tunnin sessioita, kunhan on mielenkiintoinen peli. Miksi vain kaksi tuntia? Johtuu vanhemmistani, he eivät halua että minä pelaan liikaa. Pisin FF putki on varmaan ollut 4 tuntia Shinran päämajassa. Muistan vielä kuinka intessiivistä peli oli ja lisää oisin pelannut, mutta enpä tehnyt niin.
Jumikohtia ei ole ollut paljon ja jos on, niin yleensä lopetan niihin aika nopeasti, sillä minulla on paljon muuta tekemistä koneajalleni (niin minulla on koneaikani).
Ja mitä itse ketjuun tulee, niin varmaan Yabbin aikoina on ollut tällainen ketju, mutta en jaksa sitä etsiä. Sitä paitsi tämä on ihan väärässä paikassa
Pay Gried
21.11.2003, 16:32:14
Kun pelasin FFVIII:tä toisen kerran peräkkäin pelasin Timberin tehtävästä koko 1 CD:n loppuun ja lopetin vasta puolelta öin.
FFVI.tä pelasin niin kauan että huimasi sen jälkeen. Eli 6-8 tuntia.
Se aika vähän riippuu. Jos FF:ät ovat uusia, ja tällä tarkoitan sitä ettet ole pelannut sen kuin vasta 5 kertaa läpi, niin sitä pelaa helposti vaikka 12 tuntia peräkkäin välipalat mukaan lukien, mutta jos olet pelannut sen vähintään 10 kertaa, niin mielenkiintosi lopahtaa nopeasti. Itselläni se ei lopahda koskaan!
Miyuki
21.11.2003, 19:01:56
Pelaan aamulla ainakin tunnin jos en ole pelannut jotain ff:ää läpi ja koulun jälkeen 1-4 tuntia.Sitten jos en vain ole pelannut täydellisesti läpi(eli kehittänyt kaikki 100 levelisekisi,kaikki esineet ynm.)niin pelaan vain n.2 tuntia.Jumiin olen jäänyt harvoin ja silloin kun se tapahtuu,sekä olen ollut jumissa pitkään niin viimeinen vaihtoehto on katsoa netistä.
Berrycake
22.11.2003, 12:11:56
Normaali arkipelaaminen jää muutamaan tuntiin, muulloin saattaa tulla pitkiäkin sessioita: ovet ikkunat ja puhelin kiinni ja raakaa tahkoamista aamusta iltaan (tai illasta aamuun). Tokihan raskasta pelaamista saattaa ilmetä myös arkisinkin.
Viime kesänä meillä oli kavereiden kanssa kunnon FF-istunto buumi, kokoonnuttiin aina jonkun luokse, kannettiin sinne omia pleikkareita ja telkkareita, ja pelattiin eri final fantasyjä kukin :P
samassa huoneessa saattoi istua 7 ihmistä pelaamassa yhtä aikaa. Keiteltiin kahvia vain läpi yön ja ryystettiin sitä ja heiteltiin levotonta läppää. Aamuvarhaisella sitten silmät kiiluen (lähinnä hullunkiilto) kannettiin roinat takaisin autoihin ja pyyhkäistiin kotiin nukkumaan. Joskus vain mentiin välillä nukkumaan, tavarat jätettiin paikoilleen ja tutiin illalla taas uudestaan. Vaan oli meillä mukavaa :D
Ferithem
23.11.2003, 13:58:26
Hrhhhmm... riippuu, paljonko aikaa on käytettävissä. Yleensä pelisessioni ovat vähintäänkin kahden tunnin pituisia. Välillä pidän muutaman minuutin tauon (haen jotakin syötävää, lakkaan kynnet tms.) ja jatkan kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Joskus jopa teen monta asiaa samalla kun pelaan...
Noh, sanoisinpa pelaavani Final Fantasysta riippumatta noin 2-12 tuntia päivässä. Joskus jopa enemmän... Yleensä keskivaiheilla into lopahtaa, mutta kun pääsen taas juonesta kiinni liimaudun telkkariin jopa koko päiväksi, vaikka olisi kokeita tai muuta tärkeää *kuten tänäänkin*.
Arkipäivänä aloitan pelaamisen heti kun Pleikkarille pääsen, eli joskus kolmen ja seitsemän välillä... ja lopetan aikaisintaan keskiyöllä. Silloin minut häädetään vanhempieni huoneesta.
Jos vain valita saisin, lopettaisin pelaamisen vasta kuolleen ruumiini yli.
Ainoa poikkeus on FFV. Sitä pelaan korkeintaan tunnin putkeen... en vain tiedä miksi.
Ninjor
26.11.2003, 16:56:13
Innostuttuani saatan pelata kavereiden kanssa FF:iä jopa 14 tuntia putkeen. Ilman muistikorttiakin pelasimme kerran Coreliin asti. Normaalisti yksin pelatessani pelitunnit vaihtelevat siinä yhden ja kolmen välillä. Heh, kerran pelasimme kavereiden kesken FF8:ia n. 10 tuntia putkeen ja söimme koko aikana pelkkiä chewits -hedelmätoffee karkkeja.. Peliputki päättyi siihen kun koko porukka oksensi parvekkeelta kirkkaan vihreää chewitsmömmöä :lurps:
Yooha
27.11.2003, 13:24:10
Itselläni oli ja on edelleenkin tapana ekaa kertaa jotain FF:ää tai vastaavaa japsiropeilua pelatessani kuluttaa n. 10-18 tuntia pleikkarin ääressä putkeen. Tätä jatkuu aina siihen saakka, kun vihdoin ja viimein omasta halustani päätän läpäistä pelin. Yleensä läpipelaus kestää viidestä päivästä kahteen viikkoon.
Ikinä en ole FF-peleissä jumittanut, sillä toisin kuin 10-15v "pelinerot", en jää yrittämään onneani sitä tosi kinkkistä pomoa vastaan seitsemättä kertaan, vaan tyydyn nätisti kehittämään hahmojani satunnaistaisteluilla about puolisen tuntia ja seikkailu voi taas jatkua. (BTW mikä siinä on, että joillakin on niin vaikea luovuttaa jonkun pomon suhteen ja yksinkertaisesti satunnaistaisteluttaa hahmojaan sellaiseen kuntoon, että pomo kaatuu ilman hankaluuksia? Eräskin tuttavani runkkasi FF7:n Carry Armoria yli viikon, kunnes käskin hänen kehittää Cloudia ja kumppaneita kovimmiksi)
Nykyään pelit eivät onnistu yhtä usein vangitsemaan mua järjettömiin peliputkiin, mistähän tämäkin johtuu? Ehkäpä nykyajan peleistä puuttuu se sama tunnelma ja haluttavuus, jota peleistä löytyi vielä muutama vuosi sitten...
Aina uuden FF:n aloitettua pelaan sitä jokapäivä kokoajan. Tietysti nämä suht pakolliset vessakäynnit ja nukkumiset rajoittavat läpipeluuta siltä istumalta.
FF VII on varmasti kaikista peleistä se jota olen pelannut kauiten. Mielenkiinto säilyy alusta loppuun ja vielä siitäkin eteenpäin ja hyvä jos ruokailemaankaan ehtii.
Oikeastaan yritänkin pelata FF:iä niin pitkään putkeen että pääsen läpi.
jedat
28.11.2003, 11:37:22
Pelaan yleensa 3-14 tuntia, yksikään 14 tuntinen ei kumminkaan ole osunut FF:n kohdalle viimeksikin pelasin sen kokonaiset 14 tuntia LoZ:WWiä. Paras kohta siinä oli kyllä se kun menin nukkumaan joskus klo:2.00 yöllä niin heräsin vasta joskus kolmen, neljän aikaan päivällä, en iedä itkeäkö vai nauraa, :huh: tehdään nyt kumpaakin ;D :cry:
irezawa
9.12.2003, 9:34:29
Tuolta FF-mokista löytyy seikkaperäinen kuvaus eräästä pitemmäksi vierähtäneestä sessiosta. Mutta yleensä? Hmm... Uuden FF:n löytäessä tiensä kelkkaan sen parissa vierähtää useampikin tunti, sama muiden hyvien (rooli)pelien kanssa. Mulla on vähän sellainen paha tapa että kun aloitan pelaamaan niin sille ei loppua näy. Viimeksi Kingdom Hearts eteni 10h/pvä -tahdilla kunnes neljän päivän jälkeen potkaisin itseäni polvella otsaan, suljin pelin kaappiin ja pidin loppuviikon lomaa. Pakko oli palata todellisuuteen tai muuten olisin heilunut suljetulla osastolla avain kädessä pyydystämässä saippuakuplia ja huitomassa varjoja. Vasta viime aikoina olen onnistunut vähentämään pelaamistani alle riskirajojen, mikä on, hmm... tylsää... Tarvii uuden ropen.
Cith_aeria
9.12.2003, 10:08:28
Lomilla tulee pelattua enemmän. Silloin kun elämä ei ole kiusaamassa. Parina kesänä on tullut helposti pelattua vähintään puolet vuorokaudesta, putkeen tai ei. Varsinkin kun sain ensimmäisen final fantasyn, eli minun tapauksessani numbero kympin. Siitä kesästä en muista paljoa... Sama oli seuraavana vuonna kasin kanssa.
Voisinpa olla taas aloittelija: 'mikä on phoenix down..?'
Ne olivat hyviä aikoja.. ;)
Gabriel
9.12.2003, 10:58:04
Kahdeksikkoa (joka on edelleen se sarjan paras) tuli kolme vuotta sitten pelattua joskus iltapäivältä alkaen pitkälle puoleen yöhön saakka. En ole melkein koskaan pelannut mitään pelejä enempää kuin kuusi tuntia putkeen, joskin niitäkin poikkeuksia taitaa löytyä. Kymppi aiheutti ilmestyttyään melkoista addiktiota, ja sen parissa tuli vietettyä useita tunteja, vaikkei putkeen vietetty peliaika minulle pitkien kahdeksikon aikaisten maratonien tasolle ylttänytkään.
Peli, jota olen pelannut pisimpään putkeen, taitaa muuten olla Super Mario. :) Nintendo oli kova sana kun sellaisen seitsemän vuoden ikäisenä sain, ja taisin vetää koko pelin useampaan kertaan alusta asti läpi. Eihän kyseessä todellakaan ole mikään juonellinen peli, eikä loppujen lopuksi kovinkaan vaikea, mutta silloin siinä oli haastetta ja aikaa kului.
Ceassa
9.12.2003, 14:33:23
Voiii, FF-maratoonit ovat minullekin tuttuja. Nykyäänkin aina kun pääsen viikonloppuna pleikkarin ääreen tuskin poistun siitä mihinkään muualle kuin täysin pakollisille asioille. Kaksitoista tuntia kuluu päivässä kepeästi, jos vain ei ole mitään muuta tekemistä (jota minulla harvoin on, duh).
Aloin hiljattain pelaamaan FF7:aa pitkästä aikaa, ja jostain syystä tajusin vasta tämän pelikerran myötä miten hyvä peli onkaan. Pääsin viimeinkin aiemmin vähän sekavahkosta juonesta täysin jyvälle ja en varmaan paljoakaan valehtele jos sanon pelikellon rullanneen viime viikonlopun aikana ainakin sen kolmisenkymmentä tuntia eteenpäin. Sitä ei vaan malta lopettaa. :]
Ja minä muutenkin tykkään pelata enemmänkin pitkissä putkissa kuin vaan lyhyissä, korkeintaan parin tunnin erissä. Pelistä saa huomattavasti enemmän irti kun antaa itsensä keskittyä maailmaan ja tarinaan pitemmän aikaa kerralla, silloin pääsee hyvin vauhtiin ja pelaaminen maittaa.
Uuden uutukaiset FF:t ovatkin sitten vielä asia erikseen. FFX:n ilmestyttyä linnoittauduin veljeni huoneeseen viikoksi ja hakkasin pelin läpi lähes yhdeltä istumalta, ja kyllähän siinä kieltämättä koulukin vähän kärsi ja univelkaa kertyi. Vaikka nykyäänkin jaksan tahkota FF:iä ihan yhtä suurella innolla kuin tuolloinkin, niin silti sitä tunnetta ei voi verrata mihinkään.
Outraider
28.12.2003, 14:36:28
Finaleita minä en mitenkään vähäksi aikaa kehtaa ruveta pelaamaan, ei vain saveopint systeemin takia, vaan myös sen takia, että niitä on mukavampi pelata pitkään kuin vain hetki, yleensä menevät yli 8h tunnin sessioiksi. Tätä sattuu erityisesti uusien finalien kanssa, mutta myös vanhoja uudelleen pelatessa.
Yleensä kun pelaan niin pelaan maratonia.. Eli 3-10h menee, paitsi arkisin se jää siihen 2-5h.. Kun läksytkin pitäisi tehdä.. joskus.. Mulla riippuu muutenkin tuo peliaika siitä missä kohden peliä ollaan menossa.. kaikissa ff:issä (VII-IX) on ärsyttävä alku, joten aina kun sen pelaan, pelaan ainakin Wall marketille..
Myös korttien keruu hommiin vierähtää aina se 5h.. Koska yritän saada kaikki mahdolliset siinä vaiheessa saatavat kortit..
Yleisin, missä aikaa menee on hahmojen kehitys.. Yleensä Se vetää pleikkarin äären pitkäksi aikaa..
Se pisin 10h menee siinä kun teen noita kaikkia, ja vielä muutama tunti lisää.. Elikkä siis yleensä pelailen aika pitkään, kun pelaan..
:confused:
Roleplayer
28.12.2003, 18:46:11
Hmm. Itse jauhan Final Fantasyja niin paljon ja niin kauan, että aivot ovat sulaa mössöä. Yleensä jos olen ajatellut pelaavani Finaleita varaan sille koko päivän sillä luultavasti makaan sängyllä koko päivän pelaten vain tätä peliä. Myös poikkeuksia on jos sattuu olemaan joku erittäin mahtava syy jonka takia poistua pelin äärestä niin ehkä sitä voisi muutamaksi tunniksi pelaamisen jättääkin.
Korttipeleistä pidän erittäin paljon varsinkin FFIX:n sitä tulee jauhettua sellaiset 5 tuntia putkeen ja ei huomaakkaan kuinka aika kuluu ja kuu nousee jo taivaalle. Final Fantasy kympissä mä keräilin yleensä yöllä niitä vihollisia sinne areenalle ja parantelin sphere Gridiä jotta siitä tulisi perfect ja sehän söi paljon paljon aikaa.
Baneslave
28.12.2003, 21:28:15
Yleensä pelaan 1-23 tunnin jaksoja. Se on hauskaa alottaa aamulta seittemältä ja jatkaa jatkaa jatkaa ja jatkaa kunnes. Kello on aamu kuusi seuraava päivä. Sen jälkeen nukuin noin 7 tuntia ja jatkoin 17½ tuntia. :eh:
ronin21
5.1.2004, 16:24:09
Noh, yleensä pelaan vähintään kaks tuntia putkeen, mutta parhaimmillaan iin pelannut 11 tuntia putkeen yhdellä viidentoista minuutin tauolla :D Se olikin kyllä sillon kun pääsin ekan kerran Adelin...*huoh*
Tonishi
5.1.2004, 16:46:41
Noh...Arki aamuisin en pelaa mitään. Kun taas viikonloppu aamuisin pelaan aamulla noin 2-3 tuntii putkeen :D. Joskus jopa 4 tuntii:ohhoh:
FF7 oli sen werran haastetta, että meni tosi kauan siinä, että pääsin läpi. Savetuksia tule tehtyä aina wanhan päälle. Ja phoenix downeja EI tullu käytettyy melkein koskaan, kun käytin life-taikaa.
FF8 aloitin sen alusta ja sama juttu kun FF7, että saveja vanhan seivin päälle. Phoenix down:eista on vähän pulaam, joten käytän full-lifeä.
FF9 taas, noh aikas nopeasti sekin mentiin läpi. Tässä en käytellyt juuri ollenkaan phoenix downeja (paitsi silloin, kun ei ollut life taikaa).
FF10 oli naurettavan helppo mielestäni. Käytin, kyllä eniten phoenix downeja pelissä. Ei ollut todellakaan liikaa haastetta, vaan liian vähän.
No FF:ää pelaa noin 12h jos se on uus, näitä mitkä on pelattu jo pelaa noin 5h max.
Mutta sitten muita pelejä PC:llä LAN tapahtumissa saattaa mennä 48h putkeen,
mut sen jälkeen kun nuosee jaloilleen tulee "I FEEL DIZZY"
irezawa
7.1.2004, 12:32:46
Pisin pelimaraton meikällä oli jotain 64h, ja kun en tapaisinkaan kahvia juo niin loppuvaiheessa alkoi olla jo melko nihkeä olo. LANeissahan tuokin tuli kokeiltua, en tosin meinaa valvoa niin pitkään toista kertaa. Piristeillä (Battery, kofeiinitabletit) vois varmaan päästä pitemmällekin, mutta se tuskin on enää edes kovin hauskaa. Vähemmälläkin pärjää.
Täysin turha korjaus: Todistajalausuntojen mukaan vierähti 68h. Itselläni oli ymmärrettävistä syistä ajantaju hieman remontissa...
Prinsessa Garnet
7.1.2004, 14:01:08
Pisimpään ole pelannut viime kesänä kun olin kokonaiset neljä(vai oliko se viisi? :huh: ) päivää yksin kotona. Pelasin pari päivää putkeen ff10:ä (kun se oli vielä silloin kesken...). Kyllähän minä muina kolmenakin päivänä pelasin mutta noiden parin päivän jälkeen oli pakko ottaa vähän nokosia käydä ulkona...No kuitenkin, 48h on eniten mitä olen putkeen pelannut.
Arkipäivinä pelailen 1-3h (nyt en kyllä ole poikkeuksellisesti ehtinyt( ja pienoisia vieroitus oireita on ilmennyt :eh: )), viikonloppuisin pelituokioni voi venyä jopa 4h pituisiksi.
Ja varmasti näihin PSOnen ja PS2:sten FF:iin menee aikaan. Olen varmasti pelanut jokaista "uusista" FF:stä ainakin 150 tuntia. Ja ensi kuussa kun FFX-2 tulee tänne kotosuomeen niin siitä se maratoni vasta alkaakin. Onneksi se 13 päivä on vielä perjantai (Friday 13th :D) joten taukoja ei varmaankaan tule. Olen odottanut peliä jo yli vuoden ja innostunut pelistä entistä enemmän kun olen katsonut kuvia / videoita. Kaikki nuo nyky FF:t on vedetty jo moneen otteeseen läpiettei innostusta riitä enää uudelleen läpäisyä. Ja isoveli muuttaessa pois otti vielä PSOnen muistikortin joten enpä voi pahemmin pelailla niitä. Eniten olen pelanut FFX (237h). Tässä pelissä aika juoksee pakostikin koska hahmon kehitys vie suurimman osan ajasta.
The_Sipi
9.1.2004, 13:49:42
FFIV:n omistanut viikon ja olen pelannu sitä jo about 43 tuntia. Tosin tiistaihin mennessä olin pelannu sitä 35 tuntia, joten siitä voi päätellä, että koulun alku on vähän vähentäny pelitahtia (Ma, To, Pe 8-17, Ti-Ke 8-19, joten ei kauheesti jää aikaa pelailuun). Ja läksytkin pitäis tehdä. Tai siis alkaa vihdoin niitä tekemään :). Mutta eipä tuo niin haittaa.
Mul on pisin aika varmaa se kun sain kympin ja aloin pelaamaa sit nii pelasin sit varmaa 14 tuntii putkee. Kokonais aika mitä oon pelannu jotaa ff:vää on varmaa suurin ysis: noin 1000 tuntii. Oon pelannu sen läpi jotaa yheksän kertaa
yksisiipi
10.1.2004, 10:02:29
Se nyt on ihan sama pelaako Finaalia vai jotain muuta pitkäveteistä ropetusta, kauan siinä kuitenkin menee kerrallaan. Muistelisin, että noin seitsemän tuntia olen jaksanut jotain peliä pelata yhteen menoon ja tietenkin yöaikaan. Saattoi olla jopa FF7 tai 8. Pitkään aikaan ei ole jaksanut kiinnostaa mikään peli, joten pelaamatta jaksaa helposti olla monia viikkoja. FF7 on kesken ollut puolisen vuotta. Joskus tulee sellainen kohta, että ei löydä tietään eteenpäin ja peli jääkin pölyttymään.
Atomos
15.1.2004, 12:26:35
Se kuinka paljon pelaan riippuu ihan tietysti pelistä, onko se menevä, vai hyvä? . jos peli vain menevä pelaan sitä ehkä vain pari kertaa viikossa, ja jos peli on hyvä, niin saatan pelata monta tuntia päivässä. esimerkiksi palasin Xenogearsin noin neljässä päivässä viimeiseen vastukseen, ja sit en päässyt sitä läpi, enkä ole muuten vieläkään päässyt. mutta sanotaan olen palannut noin 17h putkeen ja nukkunut pari tuntia ja jatkanut.
Aikaväli on siinä 1-10 tuntia putkeen. Viimeksi pelasin kahdeksan tuntia yhteen saakka yöllä.
Miksi ne tekee pelien juonista niin kiinnostia ettei millään haluais lopettaa sitä pelaamista edes vessassakäynnin ajaksi?! En syytä pelintekijöitä sillä Finalit ovat parhaimpia pelejä, joita olen pelannut.. niiden jälkeen tulee Tekken.
Excalibur
17.1.2004, 19:09:52
Kyllähän niitä aika pitkiä FF sessioita on pelattu
hmmmmm sit kun saan ton FFX-2 niin kyllä ny ainakin 5 tuntia päivässä pitää pelata
:)
Funxion
21.1.2004, 9:44:02
Kun sain Crystal Chroniclesin niin aattelin että sayanora yöunet mut enpä jaksanukkaa hakata sitä kun pari tuntii päivässä... En oo enää samanlainen himopelaaja kun 3v. sitten, jolloin se pelaaminen oli n.8h päivässä :P
Prometheus
21.1.2004, 15:33:30
Final Fantasya pelaan yleensä kauan jos pelaamaan aloitan, ja jos ei mitään esteitä tule vastaan. Minulla vain on vähän liiankin valvovaiset ja suht vanhoilliset vanhemmat, jotka eivät minun ja veljeni liiallisesta pelaamisesta ole oikein tykänneet. Suurempien perheriitojen välttämiseksi olen joutunut joskus rajoittamaan FFVII-FFIX pelailua, mutta ehkä parhaimmillaan jotakin 10 tuntia yhtä soittoa olen noita tahkonnut.
FFX:ä kuitenkin olen pelannut kai kokonaisen päivän - valveillaoloajan - kun rauhassa omassa asunnossa sain oleskella.
Missään FF:ssä en ole joutunut vielä niin vakavasti jumiin, etteikö siitä olisi puolessa tai tunnissa eteenpäin taas päässyt.
Dragon
21.1.2004, 17:45:27
No kyllä minä aika paljon putkeen pelaan...
Silloin kun jaksaa nii joku 10 tuntii putkee sitt nukkumaan ja kun herää niin taas 10 tuntii putkee mutt ihan nykyään pelaan 2-5 tuntia putkeen :) Olen minäkin kerran joutunut vakavaankin ongelmaan FF:ssä ja keksin siihen ratkaisun muutamassa päivässä
SnowCrow
6.2.2004, 20:04:33
Jos pelaan FF:ää pelaan ehkä noin 1-4 tuntia. En jaksa tai täytyy muuten vaan lopettaa. Kerran pelasin FF IX:ää ennätykselliset 7 tuntia:P