View Full Version : Final Fantasy XI-trailereita
@TranceKuja@
29.6.2002, 10:43:49
Niille jotka eivät jaksa odottaa FF11:sta tuloa niin tässä traileri sivu:
http://www.rpgplanet.com/ff9/ff11/movies.shtml
Se siitä.:P :P :P :P
(Vaikka en pidä FF netti peleistä...) *Korjaus*
psaijai
29.6.2002, 11:35:58
No nuo on nähty jo mutta onhan ne silti kaunista katseltavaa.
Outoo muuten, mä en ole yhtään innoissani että uus FF on tulossa.:( Muitten kohdalla, kuten vaikka kympin into on ollu valtava mutta FFXI:n kohdalla ei ole minkäänlaista innostusta toden näköisesti nettipelin takia.
auron_86
29.6.2002, 14:03:22
Ei pahalla, mut en missään tapauksessa voi kiinnostuu nettipelistä. Onhan se luultavasti pitkäikäsempi kuin useemmat tavalliset FF:t, mut innostus on hyvin vähäinen. Seuraava FF minkä homman on joko FF Anthology tai FFXII.
Tuohon spyn sanomaan juttuun, että en edes odota koko peliä tulevan tänne Suomeen. Ainoa haittapuoli tässä jutussa on se, että FF XII myöhästyy rutkasti tuon FF XI:n takia.
Griever
17.7.2002, 18:03:00
Mä ootin tätä aikoinaan suunnilleen yhtä paljon kuin FFX:ää. Mutta sitten kun sain kuulla kuukausimaksuista, illuusio hajos. Vieläkin kiinnostais, mutta ei opiskelijoilla oo varaa maksaa tommosia summia/kk.
On elämä vaan julmaa...Ekaksi odotin FFXI:tä todella paljon mut nyt pitäis ruveta maksamaan kuukaudessa :prkl:
Sais julkasta ton FFXII hyvin hyvin pian........tännekkin maahan jossa on jääkarhuja :D
Chappu
19.7.2002, 10:31:52
Ei mua oikeen kiinnosta FFXI, vaikka voishan se iha hyvä olla, mut maksaa nii paljon:prkl:
Ceassa
29.7.2002, 15:59:01
FFXI taitaa olla ensimmäinen Finali, josta en ole pätkääkään kiinnostunut. :eh: Ihan hyvältähän tuo kieltämättä kyllä vaikuttaa, mutta... mutta... :confused:
Originally posted by Chappu
Ei mua oikeen kiinnosta FFXI, vaikka voishan se iha hyvä olla, mut maksaa nii paljon:prkl:
KKmaksu tulee olemaan jossain 10 ekin paikkeilla + HDD (n.120 ekiä) + network adapter ei kaikille pakollinen ( ei hajuakaan mitä tulee maksamaan)...näillä näkymin (jos jaksaa) odottaa voi tulla halvemmaksi ostaa PC versio jos löytyy powerii.