PDA

View Full Version : Final Fantasy XI-trailereita

@TranceKuja@
29.6.2002, 10:43:49
Niille jotka eivät jaksa odottaa FF11:sta tuloa niin tässä traileri sivu:

http://www.rpgplanet.com/ff9/ff11/movies.shtml

Se siitä.:P :P :P :P

(Vaikka en pidä FF netti peleistä...) *Korjaus*

psaijai
29.6.2002, 11:35:58
No nuo on nähty jo mutta onhan ne silti kaunista katseltavaa.

Outoo muuten, mä en ole yhtään innoissani että uus FF on tulossa.:( Muitten kohdalla, kuten vaikka kympin into on ollu valtava mutta FFXI:n kohdalla ei ole minkäänlaista innostusta toden näköisesti nettipelin takia.

auron_86
29.6.2002, 14:03:22
Ei pahalla, mut en missään tapauksessa voi kiinnostuu nettipelistä. Onhan se luultavasti pitkäikäsempi kuin useemmat tavalliset FF:t, mut innostus on hyvin vähäinen. Seuraava FF minkä homman on joko FF Anthology tai FFXII.

Celeb
29.6.2002, 14:07:26
Tuohon spyn sanomaan juttuun, että en edes odota koko peliä tulevan tänne Suomeen. Ainoa haittapuoli tässä jutussa on se, että FF XII myöhästyy rutkasti tuon FF XI:n takia.

Griever
17.7.2002, 18:03:00
Mä ootin tätä aikoinaan suunnilleen yhtä paljon kuin FFX:ää. Mutta sitten kun sain kuulla kuukausimaksuista, illuusio hajos. Vieläkin kiinnostais, mutta ei opiskelijoilla oo varaa maksaa tommosia summia/kk.

Chang
17.7.2002, 21:23:52
On elämä vaan julmaa...Ekaksi odotin FFXI:tä todella paljon mut nyt pitäis ruveta maksamaan kuukaudessa :prkl:
Sais julkasta ton FFXII hyvin hyvin pian........tännekkin maahan jossa on jääkarhuja :D

Chappu
19.7.2002, 10:31:52
Ei mua oikeen kiinnosta FFXI, vaikka voishan se iha hyvä olla, mut maksaa nii paljon:prkl:

Ceassa
29.7.2002, 15:59:01
FFXI taitaa olla ensimmäinen Finali, josta en ole pätkääkään kiinnostunut. :eh: Ihan hyvältähän tuo kieltämättä kyllä vaikuttaa, mutta... mutta... :confused:

Zieg
30.7.2002, 8:51:44
Originally posted by Chappu
Ei mua oikeen kiinnosta FFXI, vaikka voishan se iha hyvä olla, mut maksaa nii paljon:prkl:

KKmaksu tulee olemaan jossain 10 ekin paikkeilla + HDD (n.120 ekiä) + network adapter ei kaikille pakollinen ( ei hajuakaan mitä tulee maksamaan)...näillä näkymin (jos jaksaa) odottaa voi tulla halvemmaksi ostaa PC versio jos löytyy powerii.