View Full Version : Neverwinter Nights -Moninpeli
Silver
29.6.2002, 16:03:49
Muista, pelin pitää olla _aito_, warexiitpummit ..vettiin täältä.
Elikkäs, tarkoitus katsoa jos saisi jonkinmoista porukkaa kasaan, voisi vaikka tuota yksinpeliä pelata moninpelinä. Ellei joku tiedä jo valmista hyvää moninpeliskenaariota tai kampanjaa?
Tuli muute tässä mieleen, jos tuota yksinpeliä on mahdollista pelata moninpelinä, se ei varmaankaan tarvitse DMmää? No, ellei tietenkin joku ole innokas alkamaan DMmäksi.
Tietenkin myös itse tehtyjä skenaarioita voidaan pelata, kunhan ei mikään minuutin hutaisu, kielenä mieluiten englanti. (Suomi kun on hiukan naurettavaa fantasiassa)
Joten jos immeiset ketkä ovat sattuneet ostamaan kyseisen pelin, ja pelaisivat mieluusti netishä, haluaisivat ilmoittautua tänne.
EDIT// Hienoa minä, lukitsin postin stickyksi tekemisen sijaan
Voi penis, eikö kenelläkään oikeasti ole _aitoa_ versiota tästä? Atm 44 katsonut tätä, 1 reply? Ihme ja kumma kun ainakin IRSSISSÄ kohtuullisen monella teistä sattuu olemaan Warexiitpum versio, eikä kenelläkään aitoa. No, syökää hiekkaa :D Onneksi edes kulta saa sen tänään ;)
Aito versio on,tänään tuli Player Onesta,tottakai pelaan mielelläni netissä ja olen jo pelannutkin:)
Hienoa, sentään joku on tämänkin ostanut. Kultrulla myös tosiaan on kyseinen peli.
Itse ajattelin alkaa opettelemaan tuota moduulien tekoa, ei mitään ihan helppoa puuhaa. Mutta jos vaikka alussa tuota yksinpeliä mättäisi porukalla, voisi sekin olla ihan hauskaa. Ajankohdat pitäisi vain sopia, Kullalla kun on aika kiireistä näiden kanssa, ja yleensä ajaksi menee joku 22:00(yleensä 23)-02:00.
Tosiaan, heti kun pääsen tuohon NWScriptaukseen kunnolla mukaan, alan väsäämään omia moduuleita joiden tarkoitus on olla hiukan vähemmän Hack´n´slashiä. Niistä sitten lisää myöhemmin.
Kyllä, aito peli on ja olipa käsissä jo julkaisupäivänä... olisi ollut hieman ennen jos posti ei olisi mokaillut...
No kuitenkin, kyllä sitä netissä voisi jauhaa jos aikaa tässä riittää, enpä ole edes singleä kerennyt kunnolla alottaa mutta onneksi alkaa loma :)
Marmadoc
13.7.2002, 12:14:36
No minulla onkin se jo, Hopea tietää sen, mutta jos vaikka tähän postaaminen saisi muutkin innostumaan *köhköhEramasterkinvoisisenhankkiaköh* :D
mutta siltikin hankittu on ja netissäkin pelattu, oli sen 50e arvoinenkin.
Ehh... =)
Millasen koneen se vaatii, sorry, oon nii laiska et jaksa nyt just ottaa ite selvää, ja jos se tomii tällä nii vois harkita ostoa.
:)
Ei sen tiedon etsiminen nyt niin hankalaa ollut kun siihen meni jopa minuutti. Tuolla on valmistajan suositukset. http://nwn.bioware.com/about/requirements.html -Kurko
Kultrun kanssa irkissä jo jutustelinkin, nyt pitäisi saada jotain eloa tähän toimintaan. Jokin FFfin-NWN -kanava saattaisi olla kätevä, tietäisi vähän ketkä pelaavat ja milloinka.
Edit:
Tuommoinen #fffin.nwn @ ircnet olisi nyt, keräännytään sinne tms.
Oon kiinnostunu pelailemaan, ja kunnon äijäkin on kehissä (importattu BG1:stä kakksoseen ja BG2:sta NWN:ään), vaan epäilen valtaisasti ettei kaistaa riitä 56Kb. Eli onko kellään kokemusta kuinka paljon peli lagittaa motukan kanssa?
Ei muuta tietoa kuin: 56k (2 players max) http://nwn.bioware.com/about/requirements.html -Kurko
Jää varmaa toistaseks ainaki mun osalta väliin, ei viiti ostaa peliä jos kone on vähän parempi ku noi minimit...
'Pitää katella uusiks sitte ehkä joskus tulevaisuudessa. :)
Nii... ja thx Kurko linkistä.
Silver
15.7.2002, 15:52:42
Polar, BG2:sta et voi siirtää hahmoa NWNnään. Tiedän kyllä että siitä oli puhetta, mutta se on estetty. Syitä on aika monia kuten esim sääntöjen vaihtuminen 3rd editioniin.
Mutta ei sillä ole mitään väliä, roolipelatessa millään hahmon levelillä väliä ole. Tai siis idea onkin aloittaa ykkös leveliltä vihollisten vaikeuden noustessa ajan kuluessa.
FantasyManIX
15.7.2002, 20:33:42
En ole vielä ostanut kun ei rahaa ole, mutta ostan varmaan sen ja rupean pelaamaan sitä netissä.
Kyllä, nyt se peli on minullakin. Ihan kivan kävelyreissun heitin sen saadakseni. Testattu on ja toimivaksi todettu (kaatui vain kahdesti). Ja nyt sain +1 postituksiin. :)
RenTeR
18.7.2002, 12:53:50
On kyllä tullut mietittyä tuon ostoa... en itse hypetystä kuuntele mutta mm. Megatokyossa on heitetty sen verran juttua tuosta että alkoi kiinnostamaan. Kone luultavasti jaksaa pyörittää, mutta onko itse peli yhtä hyvä kun annetaan ymmärtää? Jos siinä on vielä hyvä moninpeli niin voisi todellakin harkita ostoa kun saa laajakaistan syyskuussa.
http://www.reallifecomics.com/d/20020627.html <- Tuosta muistui mieleen ;)
silv, aitoja pelejä ei tueta jos oma letku ei oo tarpeeks vakaa että sillä vois pelata netissä
Minulla on tuo aito versio. En ole vielä yksinpeliä pelannut loppuun. Se 1.21 pätsi muuten pilas moninpelin totaalisesti. Pitää vaan odottaa että korjaavat ne bugit.
Dragonic
1.8.2002, 17:19:49
Min hankin ton pelin vielä ennen koulua, mutta... porukkaa kasaan ja nyt!
Itse en ole muuta kuin lukenut NwN mutta jos ja kun se on Baldur's gaten tapainen peli (tosin 3D) sen on pakko olla hyvä!
Amadeus III
28.8.2002, 5:40:02
Joo, minullakin on tuo aito versio, yksinpeli on kohta läpi ja moninpeliä olen pelaillut kotiverkon kautta. Kohta pitäisi tulla adsl:ä niin sitten rupean pelaamaan tuota netissäkin.
RenTeR
28.8.2002, 10:16:18
http://www.gamespy.com/dailyvictim/victimpics/dreamy.jpg
Hmm... ehkä pitäisi koettaa kyseistä peliä *laeaeh* :P
Z-e-r-o
28.8.2002, 20:47:09
Count me in.
mä voin ainakin pelata (peli on aito) ja mieluiten semmosta peliä JOSSA VOI pelta omatekemillä hahmoilla ja lv saaa olla jotain 1-17 tai 2-20
Minä tulen mielelläni mukaan tuohon hommaan... heti kun saan uuden prosessorin ja muisti kortin ja näytön ohjaimen... elikkä ensi viikolla... itse ostin pelin viime viikolla ja asensin sen koneeseeni ja se ei toimi... ja vika on prosessorissa ja näytön ohjaimessa... nimittäin omistan voodoo3 (jeejee)... ja sitten posessorissa on vika ollut jo kauann en ole jaksanut hankkia uutta, kun ei rahaa ole ollut. Mutta nyt tilasin uuden prossun... olisin kiitollinen jos joku ottaisi yhteyttä kun aloitatte pelaamisen, liittyisin joukkoonne heti kun saatte prossun...
-Siunausta-
Mäkin voisin tulla jos tietäisin milloin te aloitatte pelin pelaamisen,bugit korjantuu 1.24 päivityksellä.
Mihin aikaan ja milloin ?
Redmage
20.12.2002, 12:23:24
Aito versio täällä minun pöydälläni pyörii ja netissä melkein koko ajan... =)
Peli on aivan ehdoton!
Yksin peli on aivan kohta läpi, ja netissä surraan huippu hahmolla.