View Full Version : Final fantasy vitsejä.
Tonishi
22.11.2003, 12:15:23
Jos tämä voisi olla täällä viikon tai usemmankin, niin olisin kiitollinen.Noniin itse asiaan.Tänne voi siis kirjottaa ff:iin liittyviä vitsejä(tää on vähän niinkuin tyhmiä vastauksia tyhmiin kysymyksiin.).Huom!Ei sitten kysymys vitsejä.Ellei sitten se ole semmonen, jossa on siihen vastauskin.
//Edit: Jos kukaa ei alota, niin mä alotan sitte.
Nimi:
Cloud baarissa.
Baarimikko kysyy mitä saisi olla Cloudilta.
Cloud vastaa: I'm looking for a man in black cape
Baarimikko kysyy miksi.
Cloud sanoo:... I forgot.
Tänne siis saa myös sama henkilö niin paljon vitsejä kun keksii. ;D
Mutta ilman spammia. Editoikaa ne epämääräiset huumoripläjäyksenne mielellään edelliseen viestiinne. Ei pitäisi olla liian vaikeaa
Eikä sitte mitää selittelyjä, koska se pilaa koko ketjun.
Mitä samaa on blondilla ja tonberryllä?
-molemmat on yhtä tyhmiä
tämä on paras ketju aikoihin joten älkää antako lukkoa
Supah
22.11.2003, 21:42:01
Mitä eroa on ff7:n ja ff8:n bahamutilla? :o
Parempi graffa ;DDDD :E
Outraider
23.11.2003, 11:32:04
Miten FF maailmassa sanotaan rahat tai henki?
-Your GP, or your HP! ;D
(kuultu hiljattain kaverilta)
Miksi kukaan ei polta tupakkaa FF:ssä?
- Malboroiden läpi on niin vaikea ime savuja
//edit
rune kertoi
Kuultu hiljattain 8-bit theatherista.
niin siis kuulin tuo kaverilta ja tuon mabboron kehitin itse
Ceassa
23.11.2003, 12:19:58
Tidus jäi Yunan alle.
Ehe ehe eheh eh...
Ferithem
23.11.2003, 13:49:09
Hah haa.
Kaksi Brahnea meni mustikkaan, mutta toinen ei mahtunutkaan.
Ah hah.
Originally posted by Outraider
Miten FF maailmassa sanotaan rahat tai henki?
-Your GP, or your HP! ;D
Kuultu hiljattain 8-bit theatherista. =/
Tidus jäi Yunan alle
Hentaita? :eh:
No, nyt minäkin taidan keksiä jotain... öö. "Four white mages? It'll never work..." ;D Laadukasta 8-bit theather läppää.
Tonishi
23.11.2003, 17:30:40
RedXIII tuli torille ja tapasi Angelon.(oliko se Angelo?)
Angelo kysyi koirakielellä mikä RedXIII oli.
Red vastasi(koira kielellä, mut kirjotan suomeksi tai englaniksi.):I'm the 13 wonder and me are red, cat and dog.
(wonder on ihme)
Angelo ihmettelee ja kysyy (koira kielellä)miten niin Red on 13 ihme.
Red sanoo(koira kielellä):...Hojo...Created...Me...Huh?I forgot.
Heh heh...;D
Miksi Squall ei puhalla saippuakuplia?
Ei sen tartte, kun se menee lähelle saippuavettä, niin tulee saippuakuplia.Heh heh...
Squall=tuulen puuska. HEHEHEEHEEEHEEEHEEHE!
'Jecht'
23.11.2003, 19:46:27
Miks Cloud ei syö hattaraa?
- no koska se ei haluu syödä sukulaisia...
heheheheheheheheheeee...... (cloud = pilvi)
Maguswarrior
25.11.2003, 17:41:01
Yuna saa lapsen Cloudin kanssa, ja lapselle tulee nuoruusvuosillaan tärkeä tehtävä:
"I will defeat sin! I must defeat...I forgot!"
...
Näitä I forgot-läppiä on aika paljon liikkeellä!
Storm Summoner
26.11.2003, 12:37:25
Zidane tulee kotiin illalla kuollut Trick Sparrow kädessään. Dagger kysyy: "Miksi tapoit Trick Sparrowin?" Zidane vastaa: "Ei ollut Muutakaan."
jedat
26.11.2003, 14:53:58
Mitä eroa on Qactuarilla ja Cactuarilla?
Qactuarissa ekana on Q ja Cactuarissa C. Nauretaan nyt vähän, heheheheheheeeheeeeheeeeee... Vitsi mul on hauskaa, oikeesti...
Anime ja FF-fani
26.11.2003, 17:38:02
Kumpi voittaa Cactuar vs Cactuar tappelussa?
Ei kumpikaan, sillä molemmat pötkii karkuu heti alussa!
Uber Weapon
26.11.2003, 17:46:11
Minä en oikein tajua noita I forgot vitsejä, varmaankin jokin juttu jota en tajua ja siksi en ymmärrä. Haluaako joku vääntää rautalangasta?
Kaksi SOLDIERIA oli ryyppäämässä Junossa, upseeri ja alainen.
-Tiesitkös että tuon Sister Rayn luona on semmoinen kohta missä tuuli tuulee niin kovaa mereltä että sen tuulen päällä voi leijua, upseeri sanoi.
-Wow! En usko. Sanoi alainen.
-Lyödäänkö 1000 gilistä vetoa? upseeri kysyy.
-Ookoo!
Sitten upseeri vei alaisen Sister Rayn päälle ja hypähti alas. Ja ihme ja kumma! Hän tosiaan jäi leijumaan tuulenpyörteeseen.
-Wow! Saanksmäki? alainen kysyi.
-Tottahan toki, upseeri sanoi hypätessään takaisin tykin päälle.
Alainen hyppäsi myös alas ja mätkähti kymmeniä metrejä alempana olevalle betonille märäksi läikäksi.
Upseeri palasi baariin. Baarimikko sanoi upseerille:
-Oot muuten tosi kusipää kännissä, Sephiroth.
Tonishi
27.11.2003, 18:54:33
Tonberry kävelee torilla ja kysyy vastaan tulijalta:
''Haluatko kuolla?''
Vastaan tulia vastaa:
''En!''
Tonberry sanoo:
Voih!Mistä minä saan tapettavaa?
Kalan myyjä puuttuu puheeseen:
Haluatko tapettavaa?
Tonberry sanoo:
Joo.
Myyjä vastaa:
Tule tänne.
Tonberry menee tiskin taakse ja saa kovasti tapettavaa.
Tonberry sanoo: Pyh!Kaloja, jotka ei edes huuda tuskasta!
Tonberry raivostuu :fuckya:.
No naurakaa ees vähäsen.HEHEHEE!;D
Yooha
28.11.2003, 12:19:17
Varoitus! Seuraava vitsi sisältää huonoa huumoria ja pienemmille sopimatonta asiaa!!
Yuna ja Wakka olivat pelaamassa golfia Besaid-saaren rannalla. Yunalta ei oikein swingi sujunut hennon otteen takia ja Wakka päätti kertoa tälle vanhan niksin, jonka oli joskus kuullut:
-Yrittäpäs, Yuna-pieni, tarttua siitä mailasta samalla tavalla kuin tarttuisit Tiduksen kalusta, ya? Sitten yksinkertaisesti vaan lyöt oikein voimalla, ya?
Yuna tekikin kuin Wakka oli neuvonut ja onnistui tekemään todella upean hole-in-onen. Wakka siinä hetken raapi niskaansa ja tokaisi sitten:
-Ihan hyvä, ihan hyvä..... Mutta otappas se maila nyt pois suustas ja yritä seuraavaksi tehdä sama käsilläs, ya?!
Jubei
28.11.2003, 12:54:03
Mielenkiintoisia nuo Yoohan vitsinvääntö blondivitsistä ja Uber Weaponin teräsmies vitsistä väännetty vitsi. Nuokin ovat kyllä parempia kuin nuo muutama tuolla ylempänä... Ne ovat aivan yhtä huonoja kuin omani :D
Zidane puristaa daggeria perseestä. Quina kysyy "why you did that?" Zidane vastaa "I forgot...".
Tuo tuntui sopivan tuohon, mutta mikä tuo I forgot juttu oikeasti on?
Tidus näkee Yunan metsässä hämmentyneen näköisenä. Hän kysyy "Mikä on hätänä?"Yuna vastaa " Kutsuin juuri Valeforia, mutta hän ei tullut". Syyllisen näköisenä Tidus röyhtäisee höyheniä suustaan. Yuna kysyy "MIKSI TEIT SEN?" Tidus vastaa "nälkä, mikä ihana tekosyy."
Rikku kysyy Auronilta "Miksi pidät aina toista kättä hihassasi" Auron: "tykkään pyöritellä nänniäni."
(tuo oli otettu "tyhmiä vastauksia tyhmiin kysymyksiin ketjusta, mutta se oli vain niin hauska") :D
cloud-79
28.11.2003, 13:35:18
Originally posted by Jubei
Rikku kysyy Auronilta "Miksi pidät aina toista kättä hihassasi" Auron: "tykkään pyöritellä nänniäni."
(tuo oli otettu "tyhmiä vastauksia tyhmiin kysymyksiin ketjusta, mutta se oli vain niin hauska") :D
hei jee jätkä oli vääntäny mun vastauksesta vitsin kiitos siitä!
minkä takia Cloud saa maata Rinoan sylissä mutta Cloud ei Rinoan sylissä ???
no arvatkaa vaan jos se Cloud saisi stondiksen
ni olisiko Rinoalle mukavaa?
AnotherGamer
28.11.2003, 13:46:51
Yrittäkää nyt edes vähän.
Mitä tulee kun risteytetään hihhuli ja FF7-fanipoju?
Jenovan todistaja.
Soul Reaver
28.11.2003, 23:09:22
Ääh, en keksinyt parempaakaan (mutta sittenhän minun ei varmaan kannattaisi postata tähän).
Mikä on Animan iskulause?
"Here comes the Pain!"
Ahhahhahhehhehhee..yhyääää...
Gabriel
28.11.2003, 23:17:09
Cloud ja Barret tapasivat kadulla:
- Tifa on ostanut tosi hienon maasturin, kertoi Barret.
- Ihanko totta? Eihän hänellä ole ajokorttiakaan.
Anime ja FF-fani
29.11.2003, 0:55:29
Sephiroth vs Caith Sith, kumpi voittaa?
No Sephiroth tietysti, sillä Caith Sith alkaa kesken tappelun pelaamaan nopilla ja tämän takia Sephiroth kyllästyy ja huitaisee miekalla Caith Sithin pään poikki.
hehhehhee
Ja sitten seuraava:
Kumpi voittaa Kuja vs Moogle?
Mooglepa hyvinkin, koska Moogle tallentaa pelin aina ennen tappelua, ja aina kun Moogle häviää hän vain lataa pelin ja tappelee uudestaan kunnes Kuja on täysin väsynyt.
Altercamo
29.11.2003, 7:24:08
Sori, ettei minulla ole mitään vitsiä kerrottavana, en vain viitsinyt keksiä mitään tyhmää vitsiä, joka ei naurata ketään.
Originally posted by Jubei
mutta mikä tuo I forgot juttu oikeasti on?
Minun käsitykseni siitä on se, että Cloud unohti menneisyytensä, jos tämä ei ole vitsin idea, niin voisiko joku, joka tietää, kertoa minulle?
//edit
Voi se tietenkin olla niinkin.
Anime ja FF-fani
29.11.2003, 16:41:32
Alkujaan kirjoittanut Altercamo
Sori, ettei minulla ole mitään vitsiä kerrottavana, en vain viitsinyt keksiä mitään tyhmää vitsiä, joka ei naurata ketään.
Minun käsitykseni siitä on se, että Cloud unohti menneisyytensä, jos tämä ei ole vitsin idea, niin voisiko joku, joka tietää, kertoa minulle?
Minun mielestäni nämä I forgot-jutut tarkoittavat sitä että vitsinhenkilö/henkilöt unohtivat mitä olivat sanomassa, tekemässä tai vaikkapa mitä olivat etsimässä tai miksi he etsivät sitä.
Gabriel
29.11.2003, 17:32:02
Siinä vaiheessa kun aletaan pohdiskelemaan minkä siinä vitsissä oikein pitäisi olla hauskaa, voidaan jo sanoa että vitsi on huono.
- Tifa on ostanut tosi hienon maasturin, kertoi Barret.
- Ihanko totta? Eihän hänellä ole ajokorttiakaan. En kyllä tajunnut tuon vitisin ideaa, mutta keksin siitä silti "tosi hauskan" version. :P
Cloud: Tifa on ostanut tosi hienon maasturin.
Barret: Ihanko totta? Mutta eihän hänellä ole ajokorttiakaan.
Cloud: I forgot...
;D
Gabriel
29.11.2003, 19:37:11
Originally posted by Yose
En kyllä tajunnut tuon vitisin ideaa
Siinä oli piilossa piikki. Poimin randomilla yhden vitsin kirjasta nimeltä "1200 parasta vitsiä" (jonka olen muuten lukenut nauramatta kertaakaan) ja vain muutin henkilöiden nimet. Se oli mielestäni yhtä hauska kuin kaikki tässä ketjussa toistaiseksi esiintyneet "vitsit", lukuun ottamatta paria poikkeusta.
Sinun versiosi sai kyllä jopa hymähtämään, se on sangen hauska jos osaa ymmärtää yhteyden tähän ketjuun. Hehe. :)
Jubei
30.11.2003, 18:43:34
Poimin randomilla yhden vitsin kirjasta nimeltä "1200 parasta vitsiä" (jonka olen muuten lukenut nauramatta kertaakaan) ja vain muutin henkilöiden nimet.
Tuo on tosinta totta. Jos halua hyviä vitsejä, niin älä ainakaan avaa vitsikirjaa.
Se oli mielestäni yhtä hauska kuin kaikki tässä ketjussa toistaiseksi esiintyneet "vitsit", lukuun ottamatta paria poikkeusta.
Surullisen totta, mutta se on vaan niin tyhmää yrittää keksiä hyviä vitsejä.
Koska täällä muuten aletaan myymään Cabriel-pelikortteja?
:P
No pakko yrittää kertoa ainakin yksi vitsi sarjaamme I forgot.
Barret kysyy Cloudilta: "Mitä ostit Tifalle lahjaksi tähdenräjähdys juhlaan?
Cloud: Hiustenkuivaajan
Barret: "Jos me aikoisimme saada siihen sähköä, meidän pitäisi KÄYNNISTÄÄ MAKOREACTORIT UUDELLEEN
Cloud: I forgot...
Tonishi
30.11.2003, 19:36:41
No niin älkää pilatko tätä ketjua! Se EI ole hauskaa. Jos tette suomen kielisen vitsin, niin ette pistä siihen englantia.
no nii vitsi.
Cloud kävelee kadulla ja kutistuu ykskaks.
Cloud:Mi-mitä minulle tapahtuu?
Cloud tajuaa, että hän oli käyttänyt eilen suihkussa shamppoon siesta persiliä, joka kutistaa ihmisiä.
HEHEHE!
Mickey
30.11.2003, 19:57:58
Okei, eiköhän sitten jo riitä.
Tämä ketju on ainoa vitsi mitä olen tällä osastolla nähnyt, ja vitsinä tämä on niin huono, ettei tätä voi pitää elossa hyvällä omallatunnolla, ei niin millään.
"Hauskaa" siis riitti aikansa, mutta tämä tästä sitten.
*clicks*