PDA

View Full Version : Mikä Harry Potter-Hahmo haluaisit olla?

Tonishi
24.11.2003, 20:06:12
Kuuluuko tänne?Ei löytynyt etsi-komennolla.

Noniin mikä Harry potter-hahmo haluaisit olla?Minä haluaisin olla Ron weasley, entä te?

Lloope
24.11.2003, 20:12:44
Öhh... veikkaan, että lukkoa tulee kohta tai ainakin siirto RBL:ään, mutta vastaampa kuitenkin. Vastasin Ronald Weasley, koska en haluaisi olla niin keskellä "kaiken pahan juonittelua", kuin Harry ja Ronnyllä on silti aitoa velhonelämää. Ronny on myös hupanen kirjoissa.

Ja mm. kysymysmerkkien jälkeen tulee edelleen väli...

Zeratul
25.11.2003, 9:55:26
Minä haluaisin olla McGarmiva, se osaa muuttaa itseään kaikiksi kivoiksi eläimiksi :D Olisi metamorfoosi ihan kiva kyky

...En ole tyttö...enkä ole homo...

Ze Shoopuf
25.11.2003, 17:00:39
Sirius Musta, koska se osaa muuttua koiraksi. Tai sitten Hiinokka, olis kiva osata lentää :D
Tai tämä näin... Ähh, Rita Luodiko! Olis tosi kiva muuttua koppakuoriaiseksi ja lennellä Atlantin yli... Paitsi, että olisin pelkkä ötökkä, joka ei osaa lentää paria metriä pitemmälle :D
Niin, tai Dolores Umbridge!! *Hem hem* Joo, ne jotka ei oo lukenu vitosta, älkää tuosta välittäkö. Se ei kuitenkaan ole spoileri... :D
Itse asiassa kaverini sanoikin, että mä oon ihan ku Umbridge...

'Jecht'
26.11.2003, 19:56:32
Joe en väärin muista niin eikös Halgrid ollu se korsto joka asuu mokissä?

Kuitenkin. Haluaisin olla Halgrid. Se on sellanen korsto. Menisin vaan mättää kaikkii turpaan. :D

Candice
28.11.2003, 10:40:46
Zeratul
...En ole tyttö...enkä ole homo...
En ymmärrä tätä lausahdustasi. Jos haluaisit olla kirjallisuudessa naishenkilö niin tekeekö se sinusta oikeassa elämässä naisen? Ja vielä vähemmän tämä homo-kommentti liittyi mihinkään. Minä en ymmärrä sen yhteyttä tähän nyt alkuunkaan. Selventäisitkö?

Tästä kyselystä sen verran, että se on kovin suppea. Olisit mieluummin kysynyt samalla kaikesta kirjallisuudesta. Tyyliin "Kuka kirjallisuuden hahmo olisit?", toimisi paremmin.

Ja mitä itse kysymykseen tulee, haluaisin olla Kalkaros. Kiehtova hahmo, ilkeilevä mokoma, jonka tausta saa herkimmänkin ihmisen itkuun =) Lisäksi Kalkarosta esittää elokuvissa yksi parhaimman näköisistä sedistä ikinä, thih. Tähän sitten kai pitää lisätä: ...En ole poika... enkä ole lesbo...

Myös kotitonttu Dobby olisi varsin kiehtova. Pikku hupsuliini kantaa huolta kaikista läheisistään ja jaksaa olla huvittava, tahattomasti tosin.

Gabriel
28.11.2003, 14:40:14
En käsittänyt pollin funktiota, joten suljin sen. Jo ilmestyneissä kirjoissa on kuitenkin sen verran hahmoja, että ensinnäkin ne kaikki eivät olisi mahtuneet tuohon ja toiseksi monella on varmaan suosikkeja, joiden keskuudesta olisi vaikeaa valita tiettyä jolle antaa ääni.

Sekä kirjallisuudessa että oikeassa elämässä löytyy vain kourallinen henkilöitä, joina olemisen haluamisen vaihtoehdon harkitsemista saattaisin ehkä miettiä, eikä yksikään niistä lukeudu Harryn vaikutuspiiriin.

Roakel
28.11.2003, 21:17:39
Huomaa että polli sisälsi kaikki nämä perushahmot joiden roolit olivat suurimmillaan ensimmäisissä kirjoissa, mutta hahmokaarti on siltikin liian laaja valitakseni hahmon johon itse haluaisin sulautua.

Monster Eye Moody iski heti luettuani hieman kyseisestä hahmosta ja hänen tyylinsä on muutenkin mahtava, vaikka onkin pieni puujaloilla ja irtosilmällä joka pyörii, hänessä on jotain mukavaa. En nyt tiedä haluaisinko olla hän hänen ulkonäönsä vai hänen erikoisen luonteensa takia, mutta jotain minussa herättää sellaisia tunteita että 'voisin olla hän'.

Myös Hermione voisi olla yksi niistä "haluaisin olla" ehdokkaista joka muutenkin saattaisi olla mielenkiintoisempi kuin Moody. Ensimmäisenä voisin mainita Hermionen luonteen josta en voi muuta kuin kadehtia, itsevarma ja kaikkitietävä ihminen on nimenomaan sellainen joka itsekkin haluaisin olla, olen itse niin epävarma kaikesta jotta voisin tehdä tärkeitä päätöksiä joten voisin mielelläni olla hän.

jedat
2.12.2003, 10:17:07
Kyllä minä luultavasti olisin Prof. McGarmiva, vanha kääkkä joka hallitsee metamorfosin, jotenkin pöhköä että sellaisella kääkällä on noin mahtava taito, me like.