View Full Version : Missä FF VIII paikassa haluaisit asua?
'Jecht'
29.11.2003, 20:47:24
Eli missä paikassa haluaisit asua?
Minä haluaisin asua Balamb:issa. Meri lähellä ja aseitakin voi remodellata. Juna liikennettä melkein joka paikkaa. Ja kaiken lisäksi rauhallinen kaupunki.
Natsenatu
29.11.2003, 20:54:40
Fisherman's Horizon olisi rento paikka. Ihan vaan siksi että saisi kalastaa vaikka joka ikinen päivä. Ja merestä tykkään.
Garden... ääh, niin tylsä ja persoonaton paikka minusta. Mutta miten sen ottaa...
Estahar olisi kanssa kiva, tosin pitäisi joka paikkaan ravata kun on niin iso city, ettei tod mikään tuppukylä.
Mutta miäluiten mää täällä omassa kolossani nukun kun jossain hullujenhuoneella, jossa Galbadialaiset ravaa yhtenään ja monsterit murjoo paikkoja sen kun kerkeävät.
Darruel
29.11.2003, 23:19:16
Minäkin mieluiten asustaisin tuolla Fisherman's Horizonissa. Rento meininki ja ihmiset on niin mukavia. Kaiken lisäksi pormestarin kanssa voisi vääntää korttimatsia. Ja Balamb Gardenin väki saisi järjestää esityksiä silloin tällöin. Siis musiikin suhteen. Mutta eikä kyllä olisi mukavaa jos SeeDit täräyttelisivät koko ajan keskelle koko pleissiä jollakin hemmetin ylisuuren linnun näköisellä avaruusaluksella. (Siis Ragnarok)
Kaikista eniten vihaisin asua Galbadia Gardenissa, koska sehän on niiden perhanan Galbadialaisjunttisotilaiden päämaja.
'Jecht'
29.11.2003, 23:31:17
Eniten inhoaisin asua Deling Cityssä. Siellä on aina yö. Suunnilleen jokainen siellä asuva 18-65v ukko on Galbaanian sotilas ja joka ei ole sotilas on joku vitun sotahullu aseiden keräilija joka räiskii keskellä Galbanian hotellia singolla. Ei kiitos!
Tonishi
30.11.2003, 9:07:17
Haluaisin asua balamb gardenissa, koska on lähellä taistelu paikka ja balamb:iin aseita kasaamaan.Balamb garden on hyvä kulku neovu joten ei tarvitse maksaa juna lippuu.:D
Mikä parasta, GF:ät saa nopeasti eli shiva, quotsigolt(mikä olikaan.liian vaikee nimi)ja ifrit.
Roxsheena
30.11.2003, 11:37:06
Balamb gardenissa. Jotenkin niin turvallinen ja kaunis paikka.Tykkään erityisesti vedestä ja suihkulähteistä. Siel min haluisin asustaa.
Toiseksi ehkä Balambin rauhallisessa tuppukylässä. Ihan hyvä paikka meren lähellä. ^^
Nitromethane
30.11.2003, 16:54:03
Kyllä se Balamb Garden olis ihan kiva ja rauhallinen paikka asua. Pystyisi Zellin kanssa syömään aina hodareita siellä kahviossa ja sit voisi poiketa aina Balambissa ongella.
Ferithem
1.12.2003, 10:45:44
Ja pah, miksei Ultimecian linna ole vastausvaihtoehdoissa? Grr. Siellä minä tahtoisin asua, koska rakastan synkkiä linnoja. Tilaa ainakin olisi, samoin tunnelmaa... ahh.
No, pollin vaihtoehdoista asuisin mieluiten Winhillissä tai Shumi Villagessa. Ensimmäiseksi mainitussa ehkä mieluummin, siellä sentään on muita ihmisiä. Winhill on kaunis ja sopivan rauhallinen vanha kaupunki, ja olisihan siellä Rainen aavepubissa kiva vierailla... samaten kukkakaupassa. Shumi Village taas olisi ihanan luonnonkaunis ja rauhallinen, mutta Shumit alkaisivat kyllä pidemmän päälle ärsyttämään.
@TranceKuja@
2.12.2003, 14:49:27
Minä ehkä haluaisin asua Fisherman`s Horizontissa, sillä siellä on aika hienoa kun on vain meri ympärillä, jolloin tulee sellainen mukava olotila. Sitten saisi aina kalastaa.
Toinen paikka olisi sitten kai Deling City jostakin oudosta syystä.(ehkä hulluus) =)
Pay Gried
2.12.2003, 17:40:48
Shumi Village on rauhallinen ja mukava paikka. siellä olisi kaikkein rauhallisinta asua. Onhan niillä kivat asunnotkin ja sitten vielä se lampikin oli rauhallinen paikka. Se olisi oikein unelmien kaupunki...
Asuisin Balamb gardenissa, koska siellä samalla kuoluttaisin itseni Seediksi. :D ja saisin ne shiva ja quetsagotlen. ja ehdottomasti siellä olisi paras rehtori! :D
Shumi villagessa en varmaankaan tykkäisi asua koska siellä olisi niitä pelottavia örkkejä. Mutta se hissi oli luksus paikka.
Minä asuisin mieluiten Balamb Gardenissa. Rauhallinen paikka, hyvät kulkuyhteydet, meri lähellä, Balamb lähellä, että pääsisi ostamaan tavaroita ja katselemaan kauniita merimaisemia. Ja miksipä ei seediksi ryhtyisi paitsi, että se varmaankin olisi rankkaa kun sinut lähetettäisiin paikkaan minne, et ehkä haluaisi. No yhteenvetona Balambin saari kiehtoo minua sitä varten, että sen on niin rauhallinen.
Apocalypse87
3.12.2003, 9:16:30
hmmm.... mie asuisin mieluiten fisuman horizonissa ku se olis niin rauhallin leissi.... meikä diggaa (diggaa... mistä hemmetistä minä tuon repäsin :P) tai no... jos en fisussa niin ehkä sitte Balambissa koska siellä on niin rauhallista ja.. ja.. kauniita naisia? en tiedä.. ja sitte yksi paikka vielä: Winhill, näytti mukavan rauhalliselta paikalta ja hiljaiselta... en osaa päättää :( joten teen niin että: Balambissa asuisin talvisin.... Fisussa.. joskus... ja Winhillissä (oliko se Winhill :P) mul olis joku piilopirtti jonne katoaisin kesäisin :)
3.12.2003, 16:25:29
Balamb Gardenissa tietty!!
Sieltä ne kunnon sankarit ovat lähtöisin! ;D
Öh...jos nyt tarkkoja ollaan,niin en itseasiassa missään kaupungissa,mieluummin joutomaalla. Miksi? koska nämä mestat ovat vain ankeita paikkoja minulle asua,ei kiitos.mieluummin vaikka joku savi/bambumaja lähellä balamb gardenia (vaikkapa joku koulusta karannut oppilas)
Hmmm, kaksi vaihtoehtoa oli, ja päädyin Balambiin, toinen ehto oli taas Balamb garden. Kummatkin placet tuntuvat melko rauhallisilta ja rennoilta. Kummankin lähellä on meri, etenkin balambin, joten se tekee jo ratkaisun, näin ollen olisin Balambin asukas. Lähellä on junaliikenne, asekaupat, itemshopit jne. Kaikin puolin mukava.. Ja pelin tiimellyksessä tulee yleensä aina mukava olo kun pääse pitkästä aikaa Balmbiin, tai Gardeniin.. Ne ovat vain niin helvetin kodikkaita..
-gunmachine-
Evil Zack
7.12.2003, 14:10:33
Aivan ehdottomasti Balamb gardenissa. Suht rauhalliselta tuntuva paikka, tulee hieno olo kun sinne aina pelissä pääsee, ja pääsee nopsaa junalla liikenteeseen.
"Train, train
take us away
take us away, far away"
Vai mitä se Selphie nyt taas lauloikaan...
Gebric
7.12.2003, 17:22:32
Island Closest to Hell!! No ei kai, eiköhän se Balamb Garden olis paras ku siellä on kaikki mitä tarvii ja kaupunki ihan lähellä.
Zephiroth
22.12.2003, 19:28:04
Fisherman`s Horizonissa tietysti...rauhallinen paikka saa rentoutua ja kalastaa mielin määrin ei mitään puhetta maailman lopusta tai tälläsestä....autuas olo.....
Baneslave
29.12.2003, 11:52:39
Ehkä asuisin balamb gardenin lähellä metsässä. Metsästäisin ja menisin välillä kaupunkiin syömään ja myymään saaliin. :D
ronin21
30.12.2003, 21:40:42
Kyllä se varmaan toi Garden olis, mutta vain koska siellä voi kouluttautua SeeD:s, ja siellä asuu kaikki mukavat (ja hyvän näköset) tyypit. Muuten asuinpaikka olis ehdottomasti DOLLET! Nätti paikka kun mikä =D
Balamb Gardenissa of course. Olis toi Winhillikin ihan mukava paikka, mutta kyllä se Balambi on. Tartteeko sanoa enempää? Luultavasti ny kaikki tietää, että se on se Balambi se paras paikka eikä mikään muu.
Cloudberry
9.1.2004, 14:29:14
Balambissa. Kodikas pikku-kaupunki/kylä merenrannalla. Kyllä siellä silmä lepäisi kun on niin kauniit maisemat merelle. (Niin ja tietenkin Zell.. :)) Ja kun ottaa huomioon juna-aseman, ei pääsy isompiin kaupunkeihin kuten Deling City ole vaikeaa..
Eliza Liv
10.1.2004, 12:56:01
Palanp kaartenissa. En oikein keksi tarpeeksi erikoista syytä perustella valintaani, mutta Balamb Garden vain jotenkin valloitti minut. Kaunis ja turvallinen paikka ja jne.
Liquid
12.1.2004, 16:52:17
Mä asuisin mieluiten Winhillissä. Koska sielä on rauhallinen tunnelma ja muuten varmaan ihan mukavaa. Ainoo et siellä saataisi kyllästyä siihen rauhallisuuteen.
Toinen on Balamb, merinäköala ja rautatiet sekä satama on ihan mukava innoke siellä asumiseen.
Disposable Hero
13.1.2004, 19:50:13
Mä asuisin kaikkein mieluiten Balamb Gardenissa....en mitään erityistä syytä keksi, mutta rauhallinen ja ihan hieno paikka, meri lähellä ja saisihan sitä Quetzacotlin (varmaan oikeen kirjotettu)
Prinsessa Garnet
14.1.2004, 8:52:01
Balamb Gardenissa minä asustelisin. Mukavan rauhallinen paikka. Harrastusmahdollisuuksia on, esim. t-rexien tappaminen, korttipeli yms. Ja voihan sitä aina lähteä vähäksi aikaa seikkailemaan...
Auroni-setä
16.1.2004, 23:06:23
minä haluaisin asua tuolla balamb gardenissa koska se voi myös liikkua ja siellä ehkä olisi mukavaa =)
shaiana
17.1.2004, 18:50:23
Tottakai Balamb Gardenissa!
Kouluttaisin itseni SeeDiksi, yrittäisin päästä Squallin suosioon :D ja kiertelisin Gardenilla ympäri maailmaa..! Mihin sitä junia tarvitaan ;D
Dolletissa! Siellä kun soi sen verran mukava musiikkikin taustalla ja kaikkea. Eikä aika menisi tylsäksi kun saisi aina pelätä seuraavaa Galbadian invaasiota. Ihmisetkin vaikuttivat suht. mukavilta ja rannalla voisi ihastella hiiltynyttä X-ATMO 92:sen romua (Vau! Muistin nimen oikein ;D ) Ja kun kerran on meren rannalla niin ei se kalastelukaan ole mahdottomuus.
Balamb Gardenissa. Haaveilin koko kesän siellä asumisesta kun peliä ensimmäisen kerran läpi tahkoin. Siitä on nyt noin pari vuotta. Olin mielessäni sellaisessa aikasilmukassa jossa opiskelisin siellä SeeDiksi pienen ikuisuuden. Näkisin julkisuuksia.. (Squall, Zell..) ;) ja minulla olisi aivan ihastuttava koulupuku. Tietenkin. Ihastun paikkoihin eniten ihmisten kannalta, joten koska se on koulu ja sieltä löytyy paljon erilaisia ihmisiä, olisin taivaallisessa pelimailmassa. Ja yksinkertaisesti, tykästyin mielikuvituksellisiin sääntöihin kuten 'ei miekkailu saati taikomista luokkatiloissa'.
Miyuki
12.2.2004, 13:13:52
Asuisin Estharissa. Siellä on paljon uutta huippu teknologiaa ja talot ovat teknologian mukaisia. Pidän aivan mahdottomasti kaikenlaisista vempeleistä ja siellä niitä riittää. Hissit ja kaupat ovat hienoja, joten viihtyisin Estharissa kaikista vaihtoehdoista eniten.
Shushannah
12.2.2004, 21:15:16
Paha valinta....Balamb Garden houkuttelee mutta Estrah oli helkutin hieno paikka (jänniä vempaimia)
Mutta annoin ääneni Balamb Gardeni joten....pikku puutarha vei voiton! *syö hodareita*