PDA

View Full Version : Red XIII- kissa vai koira?

Arwie
30.6.2002, 1:15:50
Katsoin vain kuvaa yhtenä päivänä ja aloin miettimään...

Kyllä me kaikki tiedämme, ettei hän ole sataprosenttisesti kumpaakaan, mutta kumpaa hän mielestänne enemmän muistuttaa?

Omasta mielestäni hän on enemmän koira. Perusteet- hän haukkuu, ulvoo, hänen nenänsä kuivuu auringossa niinkuin koiralla. Entäs te muut?

Ren
30.6.2002, 1:52:42
Koiran ruumis, kissan aivot :)

Tristam
30.6.2002, 2:49:56
Koira, tai lähinnä susi tai joku... Mutta ei ainakaan mikään kissa.

Leviathan
30.6.2002, 7:12:15
Kyl se enemmän koiralta näyttää (susi, kojootti tai jotain sinne päin..) Häntä on kyl minust hieman kissamainen:)

Roakel
30.6.2002, 8:18:56
Kyllä se näyttää enemmän koiralta,voisihan se olla joku dingokin :)

Gyro
30.6.2002, 9:11:17
Joo-o. Kyllä se enemmän koiralta näyttää(tai sudelta)

Ilezki
30.6.2002, 9:23:25
Red XII / Nanaki näyttää aivan koiralta, Ulvoo kuin koira, kävelee ja liikuskelee kuin koirat, ja ei ole niin kissamainen, joten hänen on oltava koira. Myöskin tätä teoriaa tukee, se että Caith Sithän on Kissa, joten olisi aika idioottimaista laittaa kaksi kissahahmoa yhden pelin päähahmoiksi.

Eltsi
30.6.2002, 9:26:29
Koiralta tuo hieman vaikuttaisi, kun ulvomista ja muuta koiraeläimille yleistä aktiviteettiä esitteli.

En tosin nähnyt vihollisten luiden kaivanista maahan tai Cloudin jalkaa vasten nylkytystä, joten.. :P

Ren
30.6.2002, 10:12:37
Originally posted by Eltsi
En tosin nähnyt vihollisten luiden kaivanista maahan tai Cloudin jalkaa vasten nylkytystä, joten.. :P

Jos sillä on peniskateus, suorituspaineita ja erektio-ongelmia siitä miekasta johtuen...

Originally posted by Ilezki
...joten olisi aika idioottimaista laittaa kaksi kissahahmoa yhden pelin päähahmoiksi.

...tai vaikka ihmistä!

Ugluk
30.6.2002, 10:21:48
Se on koista tai kisra tai koira tai kissa.
On se koira.

Celeb
30.6.2002, 10:25:55
Se on koera.

Originally posted by Ren
...tai vaikka ihmistä!
Niinpä. FF IX:n hahmot ovat kivoja :). FF VIII = hahmot huonoja.
FF X = Kimahri (hyvä)

Ilezki
30.6.2002, 10:26:10
Originally posted by Ren

...joten olisi aika idioottimaista laittaa kaksi kissahahmoa yhden pelin päähahmoiksi.

...tai vaikka ihmistä!

Oletko ikinä ajatellut, FF:eissä on yleensä monta ihmistä päähahmoina, mutta sitten on erilaisia Olioita joita on vain yksi, joka liittyy ryhmään. Esimerkkinä Nanaki, häntä ja hänen eliölajiaan yksi kappale.Cait Sith, Myös vain yksi hänen "lajiaan". Kimahari, Vain yksi laatuaan.Mog, hänkin ainoana eliönään päähahmojen joukossa. Se oli äskeisen viestini pointti.

//edit: Who cares? hyvää harjoittelua väittelyyn..

Ren
30.6.2002, 10:32:10
En ollut aivan täysin tosissani :P

Hornless!

volt
30.6.2002, 10:52:58
Koira. Kuten jo sanottu, se ulvoo, haukkuu jne. Ja hän on älykäs, aivan kuten koirat. :p

Amadeus III
30.6.2002, 10:59:44
En kyllä tajua missä suhteessa Red näyttää kissalta?
Koira se on minun mielestäni, ulvoo ja haukkuu.

Captain Cid
30.6.2002, 11:16:01
Mielestäni se on leijona-susi-kojootti-koira.

Crimson
30.6.2002, 13:05:35
Koira se on... En tajua mitä siinä on kissaa... Höh... Ei siinä ole mitään kissaan liittyvää... :eh: No okei... Ehkä jotain pientä, mutten usko sen olevan kissa... Enenmmän se koira on!!!

Tommistus
30.6.2002, 13:46:35
Se on AIVAN SELVÄ LEIJONA. Sitä ei kukaan voi kiistää! Leijon vaikka voissa kärtsäis. Koiraksi se on liian viisas ja kissaksi liian iso joten se on leijona. Lisäksi en oo nähny oranssia/keltaista koiraa.

Edit: Uskokaa jo! Se on LEIJONA!

Safir
30.6.2002, 14:21:29
Mä sanon että se on koira. Se haukkuu, puree, näyttää koiralta, on koira. Simple. No kyll se ihan vähän näyttää kissalta, muutta koira siitä tulee enemmän mieleen.
Eika koirat ole tyhmiä...

Ceassa
1.7.2002, 12:30:29
Redi muistuttaa ehdottomasti enemmän koiraa, ei siitä kissaa saisi tekemälläkään! =/

Sapphire
1.7.2002, 14:45:13
Pah, sehän on ihan selvä orava XD
No juu, koiralta hän minusta enemmän vaikuttaa :P
Minä en ole huomannut siinä mitään kissamaista..?

Aphrael
1.7.2002, 15:54:07
Kyllä se taitaa olla enemmän koiramaisempi. Jotenkin vaan sen käyttäytyminen esim. ulvominen, viittaa siihen.

Doga
2.7.2002, 13:03:59
Siis aivan selvästi se on koira... tai susi...tai ainakin sukua koiralle

Seyana
16.7.2002, 15:45:16
Se näyttää aivan siltä Leijona kuninkaan Scarilta:D
Enemmän se koira on,kuin kissa.Costa del solissa se valitti nenänsä kuivumisesta,mikä viittaisi koiraan..
//typå

Adeíron
16.7.2002, 16:20:35
Hmm.. kymmenen äänestänyt kissan puolesta, mutta yksikään ei ole vielä perustellut näkemystään (vai olenko aivan sokea..). Leijonaa nyt en tähän laske, vaikka se kissaeläin onkin...

Samaa mieltä kuin näemmä enemmistökin, että kyllä se mun mielestä enemmän koiramainen on. En ole edes ajatellut että se voisi olla kissa. Mutta noh, näkemyksensä kullakin. Muilta on tullut aikalailla samoja perusteluja kuin omanikin, niin että en nyt niitä tähän uudestaan kirjoita.

Kreifi
16.7.2002, 16:26:36
Olen kyllä aina kavereideni kanssa kutsunut sitä koiraksi ja varmaan tulen aina kutsumaan. Kuitenkin Cat is cool, Red is cool, Red is cat. *virnuaa* Oikeesti se taitaa olla niiden sekoitus. Ihana otuli joka tapauksessa.

urho
16.7.2002, 20:24:16
Ehdottomasti koira. Kissa? Noh, voihan se tietysti leijona olla. mutta enemmän se minusta susikoiralta näyttää.

Sonya
17.7.2002, 15:05:31
Red on ennemmin koira kun kuin kissa!
Ominaisuuksia tossa onkin jo ladeltu, joten en niitä enään lähde kertaamaan..
Häntä on kylläkin enemmän kissan kuin koiran..
Mutta no.. jonkin tapainen koira se nyt kuiteskin on..

Yakomaru
18.7.2002, 9:41:32
Koirahan se on ihan selkeesti.
Ulvoo ja kaikkea=)

RED XIII
18.7.2002, 11:17:36
Kyllä mä enemmän koira oon.
Talkin' 'bout me?

FantasyManIX
18.7.2002, 11:40:03
KYllä se koiralta minusta vaikuttaa, se ulvookin.

Alucard
18.7.2002, 13:40:26
Koiraltahan se enemmän näyttääkin... Haukkuu (ainakin silloin kun Costa Del Solissa potkaiset jalkapallon häneen) ja ulvoo. Nenä kuivuu helteessä ja muutenkin yhtäläisyyksiä Redillä on paljon enemmän koiraan kuin kissaan.

Deux
20.7.2002, 10:05:12
Sanoisin että koira. Mutta mistä min sen loppujen lopuksi voisin tietää. Koiralta se ainakin näyttää...?

yksisiipi
20.7.2002, 11:21:58
Nooh...mewle siitä tuli oitis mieleen hyeena. Eli koirahan se!

Crow
20.7.2002, 13:17:28
Originally posted by Tommistus
Se on AIVAN SELVÄ LEIJONA. Sitä ei kukaan voi kiistää! Leijon vaikka voissa kärtsäis. Koiraksi se on liian viisas ja kissaksi liian iso joten se on leijona. Lisäksi en oo nähny oranssia/keltaista koiraa.

Edit: Uskokaa jo! Se on LEIJONA!

Näin on, älkääkä väittäkö muuta. Ei ole käynyt mielessäkään ettei se olisi leijona. Sehän näyttää ihan leijonalta, ja se sen faija (tai sen "kivipatsas") on myös aivan selvästi leijona.

Rune
20.7.2002, 22:34:41
Koira se on. Punainen koira, eikä mikään muu. Ei kissaa voisi häpäistä tekemällä redistä kissa.... hrr........

Pinchi
20.7.2002, 22:45:35
Olen pitänyt sitä aina kissaeläimenä, vaikka se kuinka ulvoisi ja haukkuisi. Siinä vaan on jotain niin leijonamaista, harja ja kaikki.

Torama
27.7.2002, 22:02:33
Hohohooo...

Ulkoisesti aika koiramainen, mutta ajattelin sitä aina Leijonana.

Jos se olisi koira se olisi tyhmempi...

Jeps, Kisut rulettaa!!! :)

hyzky
27.7.2002, 23:18:20
Koirana minä sitä periaatteessa olen pitänyt mutta mun mielestä se eniten muistuttaa HYEENAA :P

Chang
30.7.2002, 12:45:09
Oma mielipiteeni on että se on koira!Selvästi!Se ulvoo ja tekee kaikkea mitä koira yleensä.Paitsi se puhuu se vaan on erilaista verrattuna muihin koiriin.
Koiran ja Leijonan sekoitus :D

Lonely Wolf
30.7.2002, 18:07:53
Sekoitus vähän kissamaisuutta ja koiramaisuutta...eli jotain jellonaa, jotain sutta ja jotain hmmm en osaa sanoa enempää ehkä myös hyeenaa...selvästi siinä on molempia....dna-hirmu :D

mikotomew
30.7.2002, 18:13:26
Joku kissaeläin se kyllä miun mielestä on, ehkä leijona juu.
Se kyllä käyttäytyy niinkuin koirat, mutta näyttää enemmän kissalta, tai no kun tarkemmin kattoo niin on se sittenkin ihan koira =/ .

Koira se on.:D

Shai
1.8.2002, 1:26:03
Kyllä se minusta ainakin Koiralta vaikuttaa. Mutta jotakin sellaista Kissamaistakin siinä hahmossa on kyllä. Ääh. Tämä on liian vaikea päättää.

KomaJ
2.8.2002, 13:57:36
Vaikea päätös...
Hän on vähän niinkuin mikstuuri kumpaisestakin viehättävästä elämänmuodosta, joten en tähän polleen voi vastata.

Ra
2.8.2002, 19:57:46
kyllähän se selvästi näyttää enemmän joltain koira eläimeltä.

Viv
10.8.2002, 11:37:11
Nanakilla on leijonanrakenne, joten kissapedoksi itse sen olen aina luokitellut. *g* Varsinkin pää on leijonamainen kuten häntälin. Sitä paitsi... eikös Nanaki hyökäynnyt kynsiään käyttäen? Koirat ei käytä juurikaan kynsiään taistelussa =)

David A. Mage
10.8.2002, 11:53:24
Hmm.. Kyllähän hänellä (ihmisen logiikalla voi perustella siten, että "eläimiähän" pidetään jostain kumman syystä "ihmistä" huomattavasti alemmalle tasolle yltävältä, vaikkeivät ihmiset ole koskaan syvällistä keskustelua elukoiden kanssa käyneet heidän kehityksestään, joten niitä kutsutaan nimityksellä "se". Nanakin laji taasen on luultavasti jo ihmisiä aivoiltaan kehittyneempi, kun Red puhuu pelissä kuin täysikasvuinen ihminen ja jopa älykkäämminkin, ja hän on pelkkä pentu. Ilmeisesti ihmiset ovat typeryydessään pelännyt moista älykkyyttä, pitänyt sitä uhkana ja tappanut lajin miltei sukupuuttoon. Siitä voimme tehdä johtopäätöksen, että heitä voimma kutsua hän-nimityksellä.) tarkemmin ajatellen on jotenkin jellonamainen rakenne, mutta ensisilmäyksellä hän näyttää koiralta.. Mutta kyllä hänet on aina kissaeläimeksi jokaisessa paikassa luokiteltu, ja muutenkin hän on sen verran viisas otus, että voisi hänet luokitella kissaeläimeksi.. Sitäpaitsi koirana hän olisi huomattavasti tyhmempi, hautaisi vihulaisten luita maahan, jahtaisi Midgarin lukuisia autoja ja niin päin pois päin. Kyllä hän tarkemmin ajatellen kissaeläin on, vaikkakin sellainen geenien sekasotku että hänet voitaisiin melkein luokitella omaksi lajikseen

eikös Nanaki hyökäynnyt kynsiään käyttäen? Itseasiassa... Ei. Aseista päätellen hän kiinnittää harjaansa (tai mikä ihme se nyt onkaan) jonkinlaisen aseen kammasta ties mihin ha huitaisee sillä vihulaiselta kurkun auki tai jotain...

Rowena
10.8.2002, 16:25:55
Kyllähän se Red jellonaa muistuttaa, mutta sanon silti et hän on koira... Koska mielestäni kissat eivät ulvo :D

Tar_Minastir
10.8.2002, 17:59:45
Koira mikä koira

Raziel86
12.8.2002, 16:32:38
Red on koira niinkuin, haukkumisen ja ulvomisen osalta mutta, ruumis on kissan...Se on minun mielestäni ainoa tosi asia... ;D =D

Dagger
12.8.2002, 18:17:07
Laitoin koira, sillä hänhän ulvoo, lisäksi kissat eivät näytä niin tukevilta.. Mutta pantteri se voisi kyllä olla, vaikka miten ulvoisi. Pantteri kyllä on kissaeläin, mutta koira on silti varmaan lähempänä kuin tavallinen pieni kissa. Hyeenakin mainittiin, ja se voisi olla vieläkin lähempänä kuin pantteri. Vastataan koira. ^^

Tidus_88
13.8.2002, 17:00:47
Must se näyttää koiralta enemmän,se pää on koiramasiempi ku kissalla.Kissamainen häntä...ja myös koiramainen :D Mutta koira se on ;D

Red-XIII
14.8.2002, 12:10:37
Musta on toi Red ihan kissa - kojootti, koska se näyttää kissalta mut ku se ulvoo ni tullos mieleen kojootti...
Ja voisko joku kertoo sen IMG hommelin... haluisin Caitin, Redin tai Zidanen...? :henkeli: :nuija:

Square Finland
16.8.2002, 19:13:44
Olen sitä mieltä että se on Kissa eläin. Eli Leijjona :)

Ei se koiralta näytä =/

Mikoto
16.8.2002, 20:44:12
Kumpikaan se ei ole. Nanaki on aivan oma lajinsa, mutta muistuttaa minusta enemmän koiraa, jossa on hiukan leijonaa.

[//edit// 333. viesti]

Nemes
17.8.2002, 20:11:56
Minusta Nanaki muistuttaa leijonaa, enkä näe Nanakissa yhtään mitään koiramaista ulkonäössä. Nanakinin häntä on selvästi leijonan häntä vai oletteko koskaan nähneet koiraa jolla on sellainen häntä? Lisäksi naama on selvästi leijonan naama tassuista, ja rakenteesta puhumattakaan. Ääntely tuo puolestaan mieleen suden ääntelyn, enpähän ole vielä kertaakaan kuullut kissaeläimen ulvovan Nanakinin tapaan. Nanakihan oli myös iältään jotain 42 joka vastasi hänen lajissaan jotain 15 vuotta ja koira- tai kissaeläimet eivät elä niin vanhoiksi joten Nanakissa täytyy olla muutakin kuin leijonaa ja sutta. Yhteenvetona väittäisin että Nanaki on ulkoisesti leijona mutta ääntelyltään taas susi ja älykkyydeltään ihmisen luokkaa. Nanakihan eli vielä parin sadan vuoden päästäkin joten siinä on varmaan myös vampyyria joukossa :D

Mikey
18.8.2002, 12:37:10
Se on koira... Ei kissat hauku... tietääkseni...

Muki
19.8.2002, 13:56:45
Koiralta hän minusta näyttää ja käyttäytyy kuin koira! mutta hän hän voi olla risteytys! .....vaiko?..... :huh:

Selfish
22.8.2002, 20:02:40
Kyl se minusta kojootti/tiikeri/leijona yhdistelmä on...noita perusteluja on jo niin paljon että niitä ei kai tarvitse laittaa?

Eemo
23.8.2002, 19:52:51
Koira-leijona muuta en osaa sanoa, mutta kuten tiedän, se haukkuu.... joten se on koira.

Vince II
24.8.2002, 19:15:18
Minusta sillä on enemmän kissan rakenne. Mutta kyllä kieltämättä muistuttaa myös koiraa.=)

Justin1
28.8.2002, 17:38:39
kyllä se koiraa enemmän muistuttaa mutta sutta enemmän mutta sitä ei ollut kyllähän kaikki tietää että nanaki ei oo kumpaakaan....

;D =D :ooh:

LizzieFox
2.9.2002, 13:52:24
Kyllä Redissä on koiraa enemmän.
Tai oikeastaan Red on vähän kuin susi..Paitsi se on punainen.
Itse pidän koirista enemmän ja se muistuttaa koiraa paljon enemmän kuin kissaa.

Mutta minusta se on silti susi/koira/kissa..;)

-Rixu-
3.9.2002, 10:35:49
Jostain syystä Red muistuttaa minusta enemmän kissaa -ainakin ulkonäöllisesti kuin koiraa. Eniten kyllä tulee mieleen puuma jolla on outoja, koiramaisia tapoja :D Totta että se ulvoo jne. mutta silti se on enemmän kissamainen kuin koiramainen. Kun miettii Red:n eleitä yms. niin enemmän ne muistuttavat kissaa.
Eli Red on teini-ikäinen puuma XD

Samassa sarjassa kuin onko Quina nainen vai mies...

Lumi
3.9.2002, 17:31:28
hmm...osuittepa aika mielenkiintoiseen kysymykseen...minun mielestäni Red on jonkinsontin Hybridi...hänellä on koiran tavat ja ruumiinrakennekin viittaa siihen suuntaan, mutta hänessä n kyllä reilu ripaus kissamaisuutta, ja muutenkin aikamoisen kollin kuvan tuo kyllä antaa...mutta sanotaan näin, että jonkinsortin hybridi hänen täytyy olla

minun mielestäni se on pikkaisen molempia, mutta olen enemmän kissan kannalla
perustelut:
esim, hänellä on harja, vähän kuin leijonalla....tosin tuo ei ole hyvä perustelu,taiteilija on voinut ottaa pikkaisen vapauksia, mutta kuitenkin...
JA hänellä on tupsu(tai siis liekki) hännän päässä, kuten myös leijonalla, mutta taas hän kyllä ulvoo ja muuta stuffai, mutta todennäköisesti hän on JOTAIN +kissan ja koiran vivahteita :D

Editoin kaksi viestiäsi yhdeksi. Minun mielestäni ei ainakaan tarvitse tulla moneen kertaan postaamaan tänne samaa asiaa. :) - Purity

Migelus
4.9.2002, 15:08:32
ai mä luulin et se oli joku puuma..

memo
4.9.2002, 16:36:53
Se kyl muistuttaa enemmän koiraa tai jotain sen sukulaista(esim.
kojootti), mutta että kissa! :ooh:

Roleplayer
4.9.2002, 19:50:44
Red XIII on selvä kissan ja koiran risteytys tai jokin..koska se näyttää hieman kissalta mutta on kyllä liian kookas ja ruma olemaan kissa :P...mutta koira se ei ainakaan ole..paitsi ruumis on kyllä koiramainen..joten vastasaisin tähän että joku kojootti tai joku :)...jota tässä listassa ei satu olemaan...

Shadow-whisper
6.9.2002, 14:16:40
se on susi/koira koska se ulvoo ja niin edelleen :up:

blind
19.9.2002, 16:44:50
Redi näyttää enimmäkseen koiralta, mutta sen häntä on jotenki kissamainen ja se tukka systtemi

Hessu
21.9.2002, 16:23:32
Kojootti-hyeena. Siinä vastaus ainakin itselleni.
Eikä se näytä kissalta tippaakaan, ehkä leijonamaisuutta vähän.

Hikari
24.9.2002, 17:29:47
Noista kahdesta vaihtoehdosta se on kaiketi enemmän koira. Mut eniten se musta muistuttaa kylläkin jellonaa, puumaa tai muuta vastaavaa............... niinku ulkonäöltä, kait.....?

Cearulea
24.9.2002, 18:26:15
Red XIII on ehdottomasti leijona (elikkä kissaeläin), vaikka ulvoisi tai tekisi mitä. Ei koiralla voi olla sellaista harjaa!

bigspin
26.9.2002, 20:40:26
Hmmm kai se on koira.Eii siitä oikein tiedä.Ehkäpä se on kissan ja koiran yhdiste :D No joo...se on susi...tai leijona..tai joku :huh:
Ei sitä tiedä.

Belgarath89
8.10.2002, 12:55:41
The old and wise Belgarath says:¨
Jossakin tilanteessa Bungenhangen sanoo "what that dog have done now?" luusi että tarkoitétaan RED XII:tä.

Ai niin voisi joku kertoa miten niitä laatikoita saa jottei tulisi kerrottua asioista muille ihmisille!!!

Rune
8.10.2002, 15:05:34
Originally posted by Belgarath89
The old and wise Belgarath says:¨
Jossakin tilanteessa Bungenhangen sanoo "what that dog have done now?" luusi että tarkoitétaan RED XII:tä.

Ai niin voisi joku kertoa miten niitä laatikoita saa jottei tulisi kerrottua asioista muille ihmisille!!!

En minä vaan muista että Bugenhagen olisi mitään tuollaista möläyttänyt? :huh: Mutta minä taidan muutenkin olla aika mölli, mutta emmätiä... Ei se mun mielestä mitään semmosta sanonu.

Ja ne spoileri merkit saa [spoiler'] teksti esim. En ku har många häntär :confused: [/spoiler'] Ja tietysti ilman noita heitto merkkejä (tai mitä onkaan nää: ' ) Niin, tulee sitten. Ole hyvä, ja toivottavasti tajusit. Sitä on aika hankala selittää.....

Belgarath89
9.10.2002, 13:26:35
The old and wise Belgarath says:
OK kiitti.

ja siinä oli sillailla ohimennen sanoen että se ei sanonut sitä silloinkuin olisi ollut pakko mutta jos menee ohimennen puhumaan sille niin se sanooo sillailla ja se ei muutu ollenkaan vähänaikaa (tiedäkkö mitä tarkoitan)

Kiitti se toimii ;)
The old and wise Belgarath says:

Chocobo
11.10.2002, 11:41:32
Mä luokittelin sen kissaeläimeks heti alussa. Aiemmin en ole edes pohtinut että se vois olla koira enkä kyllä moista ala ajattelemaan. Kyllä se minulle on joku kissaeläin..

Redmage
13.10.2002, 10:35:56
Kyllä se koira tai joku dingo kai on... ehdottomasti! Sillä saattaa hiukan olla kissamaisia liikkeitä tai jotain vastaavaa, mutta kyllä se minusta enemmän koiran puolelle jää... Huomattavan paljon!

Zaon
16.10.2002, 10:58:18
Mulla tulee mieleen koiran,suden ja leijonan sekotus...

Garr
25.10.2002, 11:04:29
Koira se munkin mielestä on vaikka kyl on enemmän tyyliin susi. MUsta sillä on kissan häntä. :eh:

Chocobo
29.10.2002, 10:13:42
Katsoin eilen taas tarkkaan FFVII ja kyllä se nyt niin on että Red XIII on kissaeläin (leijona tai joku sinnepäin) koska
kun siinä loppuvideon vikassa pätkässä se kiipeää sinne vuorelle ja kattoo Midgaria, se karjuu kuin leijona ja sillä on leijonan vartalo, leijonan harja, leijonan häntä ja vielä kissaeläimen vartalo.. Asia loppuun käsitelty, kiitos kuulemiin :rispekti:

LizzieFox
29.10.2002, 12:11:16
Molen kyllä varmasti tähän vastannut joskus aikoja sitten mutta nyt voisin kertoa paljon parempia perusteluja mikä REd on minun mielestäni:
Redillä on ennemmin suden ruumis, ei koiran.
Kissaa siitä ei saa muuten kun vain niistä kynsistä.
Ja Red ehkä ajattelee vähän kuin kissat jotenkin..

Mutta väristä päätellen Red on kettu..:)

Joten minusta Red on Suden ja ketun risteytys joka on vain aika suuri.

Mutta on totta että Red näyttää leijonalta juuri harjastaan päätellen.

Falco
2.11.2002, 17:17:10
Se näyttää minusta enemmän koiralta, mutta kaikkein eniten se näyttää Leijonalta... Mutta äänestin kuitenkin koiraa.

cappel
3.11.2002, 19:25:18
taas kerran oli liian vähän vaihtoehtoja mutta ei siittä ny kissaa saa vaikka kuinka vääntäis ja kääntäis...

Mysticus
4.11.2002, 12:18:12
Mielestäni hän muistuttaa lähinnä leijonaa, mutta jos noista vaihtoehdoista täytyy jompi kumpi valita, niin koira. Kissaa hänestä nyt ei saa tekemälläkään, koiran ominaisuuksia hänestä löytyy huomattavasti enemmän, mutta kyllä hän silti lähimpänä leijonaa on. :)

Seyana
5.11.2002, 18:56:17
Hassua, että monien mielestä Nanaki ei muistuta yhtään kissaa, mutta leijonaa kyllä.
Leijona on kissaeläin:P

Dragon
30.1.2004, 17:15:49
Mielestäni se on vähän niikun molempia... hmm.... no sanotaan kissakoira. Ja kyllä se muistuttaa leijonaakin...

Cele
30.1.2004, 17:56:10
Mun mielestä se on kissa. Koska se on tiikerin näköinen. Ja eikös tiikeri ole kissa-eläin?

-gunmachine-

SnowDog
30.1.2004, 17:57:44
Leohan se selvästi on. Ekan kerran kun näin sen, niin tuli heti leijona mieleen. Ulkonäkökin muistuttaa mielestäni eniten leijonaa: harja + häntä. Ja niinkuin Seyana mainitsikin niin minulle ei myöskään tule kissa ollenkaan mieleen, eikä koirakaan. Loppukuvissakin se hyppii leijonan tavalla kalliota ylös.

Miyuki
31.1.2004, 10:12:15
Vaikea kysymys. Taitaa olla enemmän koira. Sehän ulvoo, on fiksu(kuten koirat) ja kissat eivät ulvo. Se muistuttaa enemmän koiraa, mutta on sillä kissamaisia piirteitäkin. Koirilla ei ole kovin pitkä häntä, mutta kaikki viittaavat enemmän koiraan. Minusta se muistutta leijonaa enemmän kuin koiraa tai kissaa.

RedFox
31.1.2004, 10:45:14
Kyl se munkin mielestä koiramainen on, ulvomisineen päivineen. En koskaan ajatellut et se voisi olla kissa.. :eh:

Altercamo
31.1.2004, 11:21:54
Mutta eikös teille ole selvennyt, että Redin isä oli koira ja äiti kissa.

Eli se on koira-kissa.

Zephiroth
31.1.2004, 11:35:58
Siintä väliltä mutta enemmän koira,koska se on niin koiramainen ja kuten Ren sanoi koiran ruumis,kissan aivot

Medic44
31.1.2004, 14:37:07
Susi se on.

Mutta koska koirat polveutuvat susista: Doggy. En ole koskaan edes kovin harkinnut kissan mahdollisuutta.

Candice
31.1.2004, 21:41:49
Hungh, minullapa on ikioma seiska nyt (ostin viikko sitten) ja Red on yksi niistä hahmoista, jotka kiehtovat vallan hirmuisen kamalasti paljon. Haukuksi minä olen sen aina mieltänyt. Mielestäni liikkeet eivät ole kissamaisen viehkeitä vaan koiramaisia, vartalokin muistuttaa huomattavasti enemmän haukkuvaa kuin naukuvaa eläintä. Mutta nyt kun asiaa kysyttiin niin kyllä Red hivenen kisumirriäkin muistuttaa... hännästä.

SmashPumpkin
1.2.2004, 11:29:25
Alkujaan kirjoittanut Leviathan
Kyl se enemmän koiralta näyttää (susi, kojootti tai jotain sinne päin..) Häntä on kyl minust hieman kissamainen:)

Jepskukkuu, on se kyllä susi tai joku, mutta häntä on kuin kissalla.
Varsinkin jos joku sytyttää kissansa hännänpään palamaan
:D

SmashPumpkin
1.2.2004, 11:32:10
Alkujaan kirjoittanut Angeli
Minusta se muistutta leijonaa enemmän kuin koiraa tai kissaa.

Eikös jellona ole kissa? :huh:

Niera Kuuranpoika
1.2.2004, 15:04:36
Itse pidin Nanakia aikaisemmin kissamaisena, jonkinlaisena leijonana. Mutta nyt kun tarkemmin ajattelee, niin onhan siinä piirteitä molemmista. Ja eikös Costa del Solissa ne palloa potkineet lapset puhuneet jotain koirasta, siinä vaiheessa kun sinne tultiin ensimmäistä kertaa ja Nanaki loikoili seinän vierustalla, mikäli tämä ei ollut Cloudin kanssa ryhmässä

odin89
2.2.2004, 14:23:39
siis mun mielest se on leijona, yksin kertaisesti leijona, joka on jotekin onnellisesti sattunut sytyttämään häntänsä.
:eh:

Prinsessa Garnet
2.2.2004, 18:38:18
Red XIII vaikuttaa minun mielestäni enemmän koiralta. Häntä kyllä on vähän leijonamainen mutta kyllä se Red enimmäkseen koiralta vaikuttaa.

Unski
3.2.2004, 9:27:29
Tämä ois paljon helpompi kyssäri jos Redi ois jossain vaiheessa suostunut nostamaan taka koipeensa. Mutta itse pidän Nanakia enimmäkseen koirana (oiskohan sekarotuinen :D ) kun esim. Costa De Solissa se pelas futista seinään hännällään. Vaikuttaa mielestäni enemmän koiran tempulta, varsinkin kun omakin koira tekee sellaista. On se vuh vuh! (mutta se mulle jäi avoimeks oliko siinä niitä Jenova soluja niin kuin tatska vihjas)

Liquid
3.2.2004, 18:10:15
Mä olen sitä mieltä ettei se ole kumpikaan, vaan se on niiden risteytys. Ulkonäöltään se Red XIII muistuttaa tiikeriä (eli kissaeläintä). Mutta se hämää asiaa kun se ulvoo... eihän kissaeläimet ulvo?!? Vastasin kuitenkin polliin että kissa, koska ulkonäöltään se muistuttaa tiikeriä enemmän kuin kuin sutta.

nappa
3.2.2004, 19:19:13
Hmm. Itse olen aina ajatellut Redin leijonana. Väriä lukuunottamattahan Red on ihan teinileijonan näköinen.

cRaZy Al BhEd
3.2.2004, 20:17:32
Originally posted by Altercamo
Eli se on koira-kissa.
Minen kyll tienny, enkä omista peliäkään, mut oon mieltäny sen jellona-hyeenaksi, melkein ensinäkemisestä lähtien. Samanlainen ryhti ja häntä kuin leijonakuninkaan pahiksella, muta koiramainen naama, tassut ja selkä. Jotenkin se kyllä näyttää hiukan enemmän koiralta kuin kissalta, ja koiramainen sen ensivaikutelma on, ennen kuin rupee kunnolla kattoon. Et jos sanotaan 60% koira, nii koira-osuus voittaa äänestyksessä... demokratia rulettaa...

Ruhve
3.2.2004, 22:13:58
Alkujaan kirjoittanut Candice
Haukuksi minä olen sen aina mieltänyt. Mielestäni liikkeet eivät ole kissamaisen viehkeitä vaan koiramaisia, vartalokin muistuttaa huomattavasti enemmän haukkuvaa kuin naukuvaa eläintä. Mutta nyt kun asiaa kysyttiin niin kyllä Red hivenen kisumirriäkin muistuttaa... hännästä.

Jea, samaa mieltä olen. Redillä on aika koiramaiset eleet, kuten ulvominen ja haukkuminen. Myös siis vartalo on aika koiramainen. Voihan hei koirallakin olla pitkä häntä, vissiin en ole varma. :huh:
Kuitenkin tulisin siihen tulokseen, että ei taida olla Red kumpikaan. Taitaa olla niin, että Red on jotain uutta eläinsukupolvea.

nappa
4.2.2004, 13:03:24
Alkujaan kirjoittanut Altercamo

Ehh...?
Seto (Redin isä) oli ainakin aivan täysin samannäköinen kuin Red itse, joten...

Altercamo
4.2.2004, 15:14:26
Itse asiassa ei, Seto oli hiukan kookkaampi, ikäerosta johtuen. Nanakin kuono on myös pidempi. Seton harja taas on enemmän kaulassa, kuin niskassa, eli poikittain, pitkittäisen sijaan.

Ruhve
4.2.2004, 15:31:39
Alkujaan kirjoittanut Altercamo
Itse asiassa ei, Seto oli hiukan kookkaampi, ikäerosta johtuen. Nanakin kuono on myös pidempi. Seton harja taas on enemmän kaulassa, kuin niskassa, eli poikittain, pitkittäisen sijaan.

Onkos se nyt jokin yllätys että Nanaki näyttää erilaiselta kuin isänsä? Tottakai niillä on paljon ikäeroa, jos oikein muistan niin Nanaki oli ihmisen iän mukaan 14 vai 16 en muista tarkkaan.
Hänen isänsä ikää on vaikea lähtä päättelemään kun sitä ei kerrota jossain vaiheessa. Tottakai Setolla on isompi ja Mahtavampi harja juuri tuosta iästä johtuen.
Tuosta kuonosta vielä, oletkos muka mitannut sen pituuden jotenkin kun väität että se on pidempi kuin Setolla? :P

Toxic
8.2.2004, 12:45:43
Red XIII on DOGGI! ja sillä sipuli, älkää yrittäkö väittää vastaan. Kaikkien kyllä luulisi tietävän että red on goira koska sehän haukkuu ja ulvoo, eivätkä kissat kai niin tee... vai?? :huh:

'Jecht'
8.2.2004, 14:28:50
on se enemmän koira kuin kissa.

Shai
8.2.2004, 16:07:41
Se on leijonan ja jonkun eläimen äpärä lapsi.

Eli ei kumpikaan, njäh njäh

Kuppa
8.2.2004, 18:42:47
Koiraa hän minusta enemmän muistuttaa, koska hänellä on koiran keho, hän ulvoo ja on muutenkin koira (Mitäköhän tuo "muutenkin koira" meinaa??) =D