PDA

View Full Version : Mun ensimmäinen tausta-piirrustus! :D

R13
30.6.2002, 9:36:16
niin no, kaikki aina valittaa etten mä tee taustoja kun mä piirrän ja mä piirrän vain päitä. Eli mä päätin viime yönä piirtää kokonaisen ihmisen with the tausta! :] Ja yllättävintä mulle että tossa piirtämisessä kesti kauan, eli alotin puol 11 ja sain valmiiks puolen yön maissa... Yleensähän mä sutasen viiessä minuutissa jotain ^^;

click hääär (http://membres.lycos.fr/nanaki54/sitting.jpg)

tota, siinä on yllättävän paljon virheitä, niin kuin tuo penkki joka on *öhöm* todella epäsymmettrinen ja kaikkee muuta... *hävettää* toi puu oli tuskanen piirtää, kun piti tehä kaikki lehdet jne :P

Je vieläh, toi kuva varmaan sit liittyy siihen mun tarinaan mikä on tuolla fiktio puolella... (niinpä niin...)

Roakel
30.6.2002, 9:53:13
Hieno kuva,se on tosi hienosti piirretty ja varjostettu.Siinä olisi voinut olla värit,vaikka onhan se näinkin ihan hieno.Löysin kuvasta yhden miinuksen,hahmon leuka on vähän kummallinen.

Celeb
30.6.2002, 9:57:16
kun katsoin kuvan huomasin, että se onkin siitä sinun fiktiostasi :p. Sitten luin eteenpäin ja huomasin, että teit sen siitä :)).

Tuo leuka on kyllä tosi kiva.
Puuta olisi ehkä hieman voinut tuoda esille enemmän. Tummemmat reunat tms... Arvosana-asteikot ovat aivan arsesta, sen takia en mitään numeroita ala latelemaan. Hieno työ.

Noirre
30.6.2002, 11:01:58
No juu, tyttö tuossa on kyllä parhaiten onnistunut. Kasvoista muuten huomaa heti, että se on sinun työtäsi ^^ häiritsevää on tuo penkin toisen jalan sijoitus ja puun lehdet. Muuten ihan hieno :)

Tiituli
30.6.2002, 11:51:54
Vaatteet ovat hienot ja olet osannut varjostaa hyvin....ainoa asia joka vähän hämää on puu........ja pää olisi voinut olla hiukan pienempi......(ja tuon tupakan olisit voinut jättää pois....:) )

Arvosana on 8½/9-

Heldy
30.6.2002, 11:53:28
Kuva on yksinään hieno ja varjostus on hyvää.
Plussaa olisi kuitenkin värit :D
mitäs nyt vielä.. miinus tulee kuitenkin leuasta..

Safir
30.6.2002, 13:59:03
Hieno kuva kylla kylla. Puu on hyvin tehty, varjostukset myös, tytön vaatteet on myös hyvin tehty. Leuka on vähän outo..

Sonya
30.6.2002, 16:34:46
Hieno kuva on..
Onnistunutta ovat tyttö ja varjostukset.. väritys ei olisi ollut pahasta..
Arvosana 9+

R13
30.6.2002, 19:51:25
tuota noin... voisitteko sanoa mitä siinä leuassa on? koska ite en huomaa siinä mitään, mun tyylihän on leuan jättäminen aika "isoksi"... xP

celebrati: puussa oli muutenkin tuskaa, joten en jaksanu kovin paljoo väsätä sitä... xD (hyvä että joku muukin ajattelee että arvosanat ovat aivan *piiiiiiip* xD)

okei, jos mä jaksan mä laitan värit (tai koitan taikoa jotain photoshopilla) vaikka mä en oikein väreistä perusta... -_-; (mun maaaaailma on mustavalkoinen...)

muumuu
30.6.2002, 20:17:42
Asento on ok.
vaatteet ovat onnistuneet vallan hyvin, penkki on... vähän kupera/kaareva [onko tuo edes sana? XD], joka johtaa siihen, että tyttö näyttäisi olevan liumumassa alas peniltä ja käsi joka pitelee kiinni jostain höskästä [lompsasta/röökiaskista?].
Naamasta huomaa että yuo on sinun tekemäsi :D
Minäkään en tajua mitä vikaa leuassa oikein on? Se on aivan sinun jälkeäsi, silmät ja muutenkin kasvot on oikein onnistuneet :D
Arvosanaa en anna, sillä yritän päästä siitä *piippiipiiiiiiiiip* tavasta eråån :P