View Full Version : Mun ensimmäinen tausta-piirrustus! :D
niin no, kaikki aina valittaa etten mä tee taustoja kun mä piirrän ja mä piirrän vain päitä. Eli mä päätin viime yönä piirtää kokonaisen ihmisen with the tausta! :] Ja yllättävintä mulle että tossa piirtämisessä kesti kauan, eli alotin puol 11 ja sain valmiiks puolen yön maissa... Yleensähän mä sutasen viiessä minuutissa jotain ^^;
click hääär (http://membres.lycos.fr/nanaki54/sitting.jpg)
tota, siinä on yllättävän paljon virheitä, niin kuin tuo penkki joka on *öhöm* todella epäsymmettrinen ja kaikkee muuta... *hävettää* toi puu oli tuskanen piirtää, kun piti tehä kaikki lehdet jne :P
Je vieläh, toi kuva varmaan sit liittyy siihen mun tarinaan mikä on tuolla fiktio puolella... (niinpä niin...)
Hieno kuva,se on tosi hienosti piirretty ja varjostettu.Siinä olisi voinut olla värit,vaikka onhan se näinkin ihan hieno.Löysin kuvasta yhden miinuksen,hahmon leuka on vähän kummallinen.
kun katsoin kuvan huomasin, että se onkin siitä sinun fiktiostasi :p. Sitten luin eteenpäin ja huomasin, että teit sen siitä :)).
Tuo leuka on kyllä tosi kiva.
Puuta olisi ehkä hieman voinut tuoda esille enemmän. Tummemmat reunat tms... Arvosana-asteikot ovat aivan arsesta, sen takia en mitään numeroita ala latelemaan. Hieno työ.
Noirre
30.6.2002, 11:01:58
No juu, tyttö tuossa on kyllä parhaiten onnistunut. Kasvoista muuten huomaa heti, että se on sinun työtäsi ^^ häiritsevää on tuo penkin toisen jalan sijoitus ja puun lehdet. Muuten ihan hieno :)
Tiituli
30.6.2002, 11:51:54
Vaatteet ovat hienot ja olet osannut varjostaa hyvin....ainoa asia joka vähän hämää on puu........ja pää olisi voinut olla hiukan pienempi......(ja tuon tupakan olisit voinut jättää pois....:) )
Arvosana on 8½/9-
Kuva on yksinään hieno ja varjostus on hyvää.
Plussaa olisi kuitenkin värit :D
mitäs nyt vielä.. miinus tulee kuitenkin leuasta..
Hieno kuva kylla kylla. Puu on hyvin tehty, varjostukset myös, tytön vaatteet on myös hyvin tehty. Leuka on vähän outo..
Hieno kuva on..
Onnistunutta ovat tyttö ja varjostukset.. väritys ei olisi ollut pahasta..
Arvosana 9+
tuota noin... voisitteko sanoa mitä siinä leuassa on? koska ite en huomaa siinä mitään, mun tyylihän on leuan jättäminen aika "isoksi"... xP
celebrati: puussa oli muutenkin tuskaa, joten en jaksanu kovin paljoo väsätä sitä... xD (hyvä että joku muukin ajattelee että arvosanat ovat aivan *piiiiiiip* xD)
okei, jos mä jaksan mä laitan värit (tai koitan taikoa jotain photoshopilla) vaikka mä en oikein väreistä perusta... -_-; (mun maaaaailma on mustavalkoinen...)
muumuu
30.6.2002, 20:17:42
Asento on ok.
vaatteet ovat onnistuneet vallan hyvin, penkki on... vähän kupera/kaareva [onko tuo edes sana? XD], joka johtaa siihen, että tyttö näyttäisi olevan liumumassa alas peniltä ja käsi joka pitelee kiinni jostain höskästä [lompsasta/röökiaskista?].
Naamasta huomaa että yuo on sinun tekemäsi :D
Minäkään en tajua mitä vikaa leuassa oikein on? Se on aivan sinun jälkeäsi, silmät ja muutenkin kasvot on oikein onnistuneet :D
Arvosanaa en anna, sillä yritän päästä siitä *piippiipiiiiiiiiip* tavasta eråån :P