View Full Version : GTA Double Pak
Von Wiensburgh
9.12.2003, 8:05:47
Vihdoinkin saamme tästä herkusta nauttia, eli GTA Double Pak ilmestyy tällä mantereella tammikuun 4. päivä.
Pakettihan sisältää GTA3:n ja GTA:Vice Cityn.
Tieto löytyi 9.12.2003täältä (http://www.konsolifin.net/konsolifin.php?platform=xbox)
Tätä olen odottanut, koska Pleikkaria minulla ei enään ole, ja Vice Cityä en ehtinyt koskaan omistaa, joten sehän olisi loistavaa saada se vihdoinkin hyllyyn, ja vielä X-Boxille.
Vaikka Pelin omat musat ovatkin aina loistavia, mutta nyt ainakin taitaa sitten saada omaakin musiikkia soimaan.
Tämä oli varmasti todella hyvä uutinen.
Kummatkin pelit löytyy jo Pleikkarille että PC:lle, mutta silti tämä tekee Xboxista houkuttelevan. Jossain sanottiin että näkymä piirtyy tässä PS2 versiota kauemmaksi, mutta tarkoitettaanko sillä vain autoja, vai myös ympäristön yksityiskohtia (jotka tuntuvat ikävästi pomppivan esim helikopterista alas katsottaessa)? Noh, nauttikoon nyt Xboxistit kahden vuoden takaisesta herkusta.
Von Wiensburgh
10.12.2003, 10:47:56
Tästä julkaisusta voi myöskin päätellä, että ei ole mitenkään varmaan, että seuraava GTA tulisi vain ja ainostaan PS2:lle. On täysin mahdollista, että se ei tule heti samaan aikaan PS2:n version kanssa vaikka esimerkiksi X-Boxille, vaan tosiaan vaikka vuoden pari myöhemmin. Tai sitten se tulee vain ja ainoastaan PS2:lle, mutta en vain ymmärrä, mikä estäisi Rock Star:ia julkaisemasta GTA:ta muille alustoille, jos Sony ei onnistunut estämään sitä nytkään.
Mietinpähän vain.
Ja sitten taas tähän julkaisuun:
Ainakin kuvissa tämä GTA:n versiot näyttää samalta kuin PS2:sen versiot, mutta väliäkö tuolla, koska alkuperäiset GTA:t oli vallan mainioita. Siis tämä ei ole paha asia.
Pelattavuuskin oli loistava, joten siihenkään ei tarvise minkäänlaista muutosta.
GTA3 ja Vice City olivat jo PS2:lla niin loistavia, ettei tarvitse tulla kuin suora käännös. Siihen olen tyytyväinen.
Tietysti jotkin muutokset tai uudet asiat olisivat loistavia, mutta en itse niitä mitenkään jäisi kaipaamaan.
Ja Potri: Ainakin tämä XBoxisti tulee nauttimaan kahden vuoden takaisesta herkusta täysillä ja pitkään
Ja Potri: Ainakin tämä XBoxisti tulee nauttimaan kahden vuoden takaisesta herkusta täysillä ja pitkään
Kuin myös. Olen kavereilla pelaillut molempia ja aion ostaa nyt vihdoinkin ne itselleni kun en PS2 omista eikä koneessa ole tarpeeksi tehoja.
Tietääkö muuten kukaan että pitääkö netistä lukemani julkaisupäivä, tämän viikon perjantai eli 2.1.2004 paikkansa.
jippii... :boing:
Erit: Ostin pelin viime perjantaina ja hyvä on.
Baneslave
30.12.2003, 22:24:07
Kuulosti aluksi että joku kalja pakkaus. No tekisivät saman tien uuden GTAan. Sitten voisin ostaa tommosen jos siinä olisi kaksi uutta GTAaata.
Von Wiensburgh
22.1.2004, 8:03:18
Nyt sitten löytyy tämäkin herkku hyllystä, ja oli se kyllä hankinnan arvoinen paketti, vaikka PS2:lle aikoinani kolmosen omistin, ja loppuun asti sen pelasin.
Autot ovat paremman näköisiä, heijastukset ovat paremman näköisiä, ja latausajat ovat pudoneet huomattavasti. Jotenkin tuntuu, että ihmisetkin ovat paremman näköisiä.
Ainoa mikä on aiheuttanut hieman päänvaivaa, on ohjaus. Ei niin, että se huono on, se vain vaatii totuttelua. Ohjaus on aivan erillainen ja kun olen kuitenkin saanut iskostettua PS2:n ohjausen selkärankaan, niin huomaa usein painavansa vääriä nappeja. Mutta tämäkin on vain tottumisesta kiinni ...
Onhan tämä/nämä täsmälleen sama(t) peli(t), kuin PS2:lla, mutta jos ei PS2:sta ole, tai sitten on, mutta löytyy myös X-Box, niin suosittelen tätä pakettia enemmän X-Boxille, jos ei näitä pelejä vielä löydy.
Herkkua!
Erinomaista... GTA: Twin Pack, jokapojan unelmapaketti! :)
Xbox-omistajat pääsevät vihdoin nauttimaan näistä erinomaisista peleistä. :)
mogvisti
20.2.2004, 7:40:41
Nytkö ne X-boxin omistajat vasta pääsevät nauttimaan siitä herkusta, josta meikä poika on jo nauttinut noin vuoden. No parempi myöhään kuin ei milloinkaan