PDA

View Full Version : [Melgorin maat - Ruokasali]

Maguswarrior
14.12.2003, 18:26:50
Älä postaa tänne missään nimessä, ellet ole mukana melgorin maat roolipelissä!
Tässä threadissa ei ole vuoroja, joten tänne voi postata ihan kuinka paljon vain, kunhan ei spammaamiseksi mene!

----

Cirindael istui pöytään ja alkoi siemailemaan punaviiniä.
"Voisitte kaikki kertoa jotain menneisyydestänne, vaikka yksi kerrallaan! Mistä olette tulleet?"

cloud-79
15.12.2003, 7:28:41
Reaver istuu ja maistelee lihaa joka on edessään ja ottaa ison huikan sian verta jota hänelle oli varattu ja pyyhkii suunsa puhtaaksi ja vastaa Cirindael kysymykseen:"olen syntynyt melgorin slummeissa ja asunut siellä melkein koko elämäni pois lukien 15 vuotta jotka olin mailmalla töitä tehden ja etsien perheeni murhaajia ja lopulta tulin takaisin ja aloitin sepän työt vaikka ihmiset epäilivät ensiksi minua, mutta lopulta he sopeutuivat minuun ja sain olla rauhassa omissa oloissani..."
tämän jälkeen Reaver jatkaa syömistä ja katsoo muita henkilöitä ja miettii "mistäköhän tämä muu porukka on kotoisin?"

Jubei
21.12.2003, 23:15:24
(Lathander rykäisee ja aloittaa puhumisen) "Koska näyttää siltä, että joudumme kenties olemaan paljon yhdessä, niin kerron tarinani." (siemaisee olutta ja jatkaa puhumista)"Olin kunnioitettu drowvelho maanalaisessa kodissamme. Minulla oli rakkaussuhde ylempään papittareen. Kaikki oli hyvin kunnes..." (kääntää katseensa maahan.) "Kunnes hänen huoneensa sai tietää siitä. Hänet vietiin Lothin temppeliin, ja kun hän tuli sieltä..." (kääntää pistävät silmänsä muihin.) "Hänessä ei ollut enään yhtään inhimillisyyttä jäljellä. Hän ei edes tuntenut minua... Joten lähdin pois. Siitä asti olen kierrellyt yläpuolista maailmaa löytämättä koskaan paikkaa, jota kutsua kodikseni..."

Maguswarrior
3.1.2004, 16:34:26
Tämä ketju ei oikein toimi, niin jos moderaattori olisi kiltti ja siivoaisi tämän poies?